Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
GTPeti05-12-2008 17:21:50 // 11193
Momentán élni sincs időm. De jó tudni, hogy neked megvan. Köszi a felajánlást, majd 1szer fogok élni vele!
Wickey05-12-2008 17:18:36 // 11192
nade flangált az kötött pulcsiban is. Az már kifejezetten ünnepnap volt.
Volt pár rész, amikor meg ledobta a szakmát, és kisestélyiben nyomta, jellemzően ekkor rabolták el, csonkolták meg (majdnem) és teljesen élethűen tudott visongani. Az azért ünnepnap volt.
mellesleg megvan mind a négy season. Kő'? :-)
Volt pár rész, amikor meg ledobta a szakmát, és kisestélyiben nyomta, jellemzően ekkor rabolták el, csonkolták meg (majdnem) és teljesen élethűen tudott visongani. Az azért ünnepnap volt.
mellesleg megvan mind a négy season. Kő'? :-)
GTPeti05-12-2008 17:13:23 // 11191
:))) Rég volt az na... A csöcseiből asszem nem sokat mutattak. Főleg mikor szerelőoverál volt rajta. :((
Wickey05-12-2008 17:12:04 // 11190
bonnie volt az vazzeg.
vagy te is csak a csöcseit nézegetted az ORF-1-en? :-)))
vagy te is csak a csöcseit nézegetted az ORF-1-en? :-)))
GTPeti05-12-2008 17:10:14 // 11189
OK. :)
Engem mégisinkább az új Connie érdekelne!! Róla van esetleg kép?
Engem mégisinkább az új Connie érdekelne!! Róla van esetleg kép?
Satti05-12-2008 17:01:39 // 11188
Az abszolút lehetetlen, mikor Májköl, mondja a spéci karórájába, hogy " Kitt, maradj a kocsiban! " :-))
WarbiRunner (Gyuri)05-12-2008 17:01:05 // 11187
Májkűl az! :-) Megint átplasztikázták az első részben, csak ezúttal dávidhasszelhoffról fiatalcsávóra? Tényleg ez is Májkűl?
Satti05-12-2008 16:22:52 // 11185
Nem a tőréstesztre gondoltam a Mito-nál, az már manapság minden nagyobb márkánál alapból 5 csillag kell legyen, hanem csak úgy általában, egy kissé idétlen megjelenésű, trendet követő átlagautó lett.
Satti05-12-2008 16:18:35 // 11184
A gép az nagyon komoly! :-)
Sanyi05-12-2008 16:12:44 // 11183
Az új főszereplő a géééééppel:
Sanyi05-12-2008 16:11:03 // 11182
Sanyi05-12-2008 16:10:02 // 11181
Sanyi05-12-2008 16:08:38 // 11180
Azám.
Egész jó kis sorozat, roszabbat vártam. :-)))
Egész jó kis sorozat, roszabbat vártam. :-)))
Satti05-12-2008 16:05:44 // 11179
Csak nem az új Kitt ? :-))
Sanyi05-12-2008 15:59:19 // 11178
WarbiRunner (Gyuri)05-12-2008 15:27:29 // 11177
Már megint a krumpli...:-) Mi a jó abban az Altea-ban? Belül borzalmas gagyi anyagok, és műszakilag sem az igazi. A Focus viszont tényleg jó (kivéve ha lehullik az útrol elektronilkai hiba miatt ugyebár...), futómű, motor, fék, nagyon rendben van. 1.8tdci-t vezettem, simán jobb, mint pl az Altea...de a 146-omat nem adnám érte :-))
WarbiRunner (Gyuri)05-12-2008 15:15:30 // 11176
Hát nem vennék rá mérget, hogy az Alfáink jobb eredményt érnének el...de legalább szépek :-))
Blade05-12-2008 14:08:43 // 11175
Engem még senki nem "cikizett" azért mert Alfám van... Kiváncsi lennék mi alapján "cikizhetnének"?
Mitó a leggyengébben sikerült Alfa? Nem 5*-ra tört?
Ha valakinek nincs pénze,vagy csak kb egy dácsiára való van,ettől az autótól csak jobbat választhatna kb ugyanannyi árért..
Mitó a leggyengébben sikerült Alfa? Nem 5*-ra tört?
Ha valakinek nincs pénze,vagy csak kb egy dácsiára való van,ettől az autótól csak jobbat választhatna kb ugyanannyi árért..
Satti05-12-2008 08:51:29 // 11174
Mondjuk sztem nem kell senkit leidiótázni, mindenki azt vesz, amit akar és amire van pénze, az elvakult Alfásoknak is rosszul szokott esni, mikor cikizik őket. Ennyi erővel a Mito-t is lehetne cinkelni, mert talán az eddigi leggyengébben sikerűlt Alfa, persze ez is csak egy vélemény.
GTPeti04-12-2008 18:29:10 // 11172
A céges autóknak lehet ám több oka is. Pl., hogy:
1. A Ford jó flottakedvezményeket ad. Ha igaz amit írtam az erős spórolásról, akkor sok "tartalék" van az árakban, így lehet jó flottakedvezményt adni.
2. Annyira azért össze vannak rakva az autók, hogy 3-4 évet kibírnak...
1. A Ford jó flottakedvezményeket ad. Ha igaz amit írtam az erős spórolásról, akkor sok "tartalék" van az árakban, így lehet jó flottakedvezményt adni.
2. Annyira azért össze vannak rakva az autók, hogy 3-4 évet kibírnak...
ALFI15604-12-2008 18:24:57 // 11171
Ebbe teljessen igazad van.Mondjuk nekem pont ezek voltak,vannak.De gondolom a nestlések meg egyéb cégek(én kávésokról tudok)gondolom nem véletlenül focusal nyomják.Mondjuk az tuti,hogy szeretni nem lehet ellenbe 1 alfával.
GTPeti04-12-2008 17:50:42 // 11170
Igazad van (részben). A Connect az azért egészen más kategória. Ott el is várják a vevők, hogy strapabíró legyen! Akárcsak egy Transitnál.
ALFI15604-12-2008 17:48:01 // 11169
Azért az árért?Talán olcsobb mint 1 suzuki.Akkor inkább ford.Hogy ilyen?Igazi cégesnek csapni-ütni vágni való.Én a 3.-at hajtom.Halkan jegyzem meg 1 alfa nem bírna ki ennyit.Több lenne a fentartása.
Satti04-12-2008 17:47:28 // 11168
Ja, 70 év feletti nyugdíjasoknak, akik mozgássérültek. :-))
GTPeti04-12-2008 17:45:59 // 11167
Azért egy 1.2es G-Astra elég csábító, nem? :))
Satti04-12-2008 17:43:40 // 11166
Ez előfordulhat.:-) Azért is mondtam, hogy a német alsó középkategóriából akkor már leginkább a VW ami elfogadható, persze egy Golf IV.-ből is min. az 1.6-16V benzines, ami jó vmire.
GTPeti04-12-2008 17:40:48 // 11165
Én úgy hallottam nem egyedi eset... Igaz, ez még a régi Focus, de akkoris. Már írtam vhol. Nekem az egész olyan spórolósan összerakott autónak tűnik. Azt hiszi az ember, normális árért kap vmit. Közben minden ki van spórolva belőlük. Lásd "fémesen kongó" karosszériaelemek, műanyag, amerre a szem ellát. (Olyan a Mondeo A oszlop borítása, mint egy kertiszék...)
Satti04-12-2008 17:36:52 // 11164
Normális esetben nem szabadna rozsdásodnia, nem jellemző. Pont a Focusokkal semmi különősebb gond nem szokott lenni, de abból a benzinesből min. az 1.6 kell.
GTPeti04-12-2008 17:35:19 // 11163
Nekem mindig a volt főnököm rozsdásodó Focus-a jut eszembe...
Satti04-12-2008 17:34:22 // 11162
Semmi gond velük, mondjuk kevesebb gond a benzinessel van, a 2.0 tdci-vel szoktak lenni problémák.
ALFI15604-12-2008 17:29:23 // 11161
Persze megértem.De ezt féretéve egyébként műszakilag milyenek?
Satti04-12-2008 17:25:34 // 11160
Nekem egyszerűen nem teccik, pedig itt ahol most vagyok, tudnék magamnak válogatni a kifejezetten jó beszámított Fordokból.:-)
ALFI15604-12-2008 17:17:39 // 11159
Szerintem azért a fordok bírják a strapát.Legalább is amihez nekem volt szerencsém.Semmi gond nem volt egyikkel se.A futómű meg bírja a szar utakat is.
Satti04-12-2008 16:40:45 // 11158
A plus az nekem sem tecc, akkor már inkább a Seat Altea, a síma Golffal nincs különősebb bajom, semmi extra nincs a megjelenésében, amolyan jómunkásember autó, Viszont ha már német alsó középkategória, akkor inkább a Golf, mint pl. Astra vagy Focus.
GTPeti04-12-2008 16:31:48 // 11157
Én meg inkább választanék egy 308-ast max, hunyorítva néznék rá, mint ezt a Gombóc Artúrt. :)
(Persze ha AR-t nem lehetne helyette választani. :)
(Persze ha AR-t nem lehetne helyette választani. :)
Satti04-12-2008 16:25:13 // 11156
Azért gyalog nem járnék.:-)
Nem a kedvencem a VW, volt régen jópár, bár bajom nem volt velük, de egy suzukiszerű vmibe nem ülnék soha, akkor már inkább egy fricc verda.:-)
Nem a kedvencem a VW, volt régen jópár, bár bajom nem volt velük, de egy suzukiszerű vmibe nem ülnék soha, akkor már inkább egy fricc verda.:-)
Grando04-12-2008 16:24:42 // 11155
...és megint helyes a dörgés! :DDDD
Ferko04-12-2008 16:16:11 // 11154
Nem nem. erre mondják, hogy inkáb eladnám és vennék az árából Alfát!:-DDD
GTPeti04-12-2008 12:14:05 // 11153
Erre mondják, hogy "inkább gyalog járnék":
Golf Plus
Golf Plus
GTPeti04-12-2008 11:53:36 // 11152
Asszem ezt a képet sem a józsefvárosi hajléktalanszálló előtt lőtték. :))
Seriff04-12-2008 09:59:01 // 11151
Hívogató
HátvédRomeo03-12-2008 20:19:21 // 11150
33-as csomija is kocka alakú, tehát jól pakolható, támlák 40-60%ban dönthető.
25 éves csoda :-DD
25 éves csoda :-DD
Selmak03-12-2008 20:17:10 // 11149
"é 20 centi lábhely. A csomagtartó a szokásos tiszta munka, kibélelve, síkokkal határolva. A próbált kocsi eléggé topfelszereltségű volt, így nem csak az ülés alatt, hanem a középkonzolon is hátravezették a szellőzés-fűtés levegőjét."
145/146 is tudta már ezt "csodát" sőt a 4T waresz is!
145/146 is tudta már ezt "csodát" sőt a 4T waresz is!
HátvédRomeo03-12-2008 19:58:46 // 11148
Egy cikk! WV Góf 6-ról. Csak érdeksségnek, és némi mosolygásnak tettem ide. :-)
Sokszor mondják, hogy a Volkswagen a régen felépített hírnevéből él, és a kocsijai korántsem olyan jók, mint a hírük. Az új VW Golf A6 alaposan rácáfol erre a kijelentésre.
Eddig 26 millió VW Golfot adtak el a világ minden táján. A legtöbb az első generációból fogyott, és ahogy jöttek az új és újabb generációk, egyre csökkent az eladott kocsik száma. A magyarázat kétrétű, egyrészt az első két generációt (Golf I 74-83 és Golf II 83-92) kilenc-kilenc évig gyártották, a következőket már 5 évenként vátották. Másrészt a konkurencia is fenemód megerősödött, az egyes még egyedülálló autó volt életútjának a felében, a négyesnek és a hatosnak pedig már az alsó-középkategóriás kompaktok funkcióira pályázó más autóféleségekkel is meg kellett osztania a piacot - egyterűek. És az is igaz, hogy a VW-konszernen belül is változott a leosztás, a VW maga eltávolodott a nevében rejlő népautó funkciótól, azt átörökítette az olcsóbban kínált testvérmárkáinak.
De térjünk rá végre a hatos Golfra, a VW-sek várva várt újdonságára, amely mától megvásárolható. Legyen rögtön a belépő ár az első infó: 3 931 000 Ft. Ezért egy háromajtós, 1,4 literes, 80 lóerős autót kapunk. Nem legolcsóbb. De hát már hosszú ideje nem az, és ha beülünk megértjük miért. Mi beültünk, és az a helyzet, hogy a kipróbálásra kapott 1,4 TSI motoros autó után nem hiszem, hogy kedvem lenne az alapmodellt választani - pedig ez a gyengébb, 122 lóerős változat. Mert igen jól sikerült ez a kis feltöltősmotor - mint már megtapasztaltuk a VW Golf V GT-ben, a Tiguan-ban, a SEAT Leon-ban. A TSI motoros Golf ára 4 314 000 forint három ajtóval és hatgangos váltóval. Nem is drámai a felára a finom motortechnikának! És ne felejtsük el hozzátenni, hogy a VW a Golf V áraihoz képest minden változatú Golf VI árát mérsékelte, átlag 8-9 százalékkal.
Beülni az autóba kifejezetten jólesett. Már kívülről is jól néz ki, tova tűnt az elődjének a kicsit felfújt formája. A kocsi nem lett kisebb, mégis sportosabbnak, kecsesebbnek hat, köszönhető a Walter de Silva formatervező által kimunkált harmonikusan futó, és igen jól elhelyezett éleknek. Most a Golf férfiasabb jelenség lett. Ugye régóta téma a minőség, meg hogy a VW tud-e többet adni. Most nagyon rágyúrtak erre, mert már az ajtó is irtó finoman nyílik-csukódik. Már most megnyugtathatok minden fauvést és golfost, nem fog csalódni, nincsenek olcsó hatásvadász részletek és rögtön otthon fogják érezni magukat a kocsiban. Sőt tovább merészkedek, az Audisok sem fészkelődnek majd sokáig. Ugyanis az evolúció folyamán nagyon sok audis részletmegoldás is beköltözött a kocsiba, így a kardánbox és a középkonzol formázása.
Szóval az ülés elhelyezése, formája, a kezelőszervek ergonómiája a márkátóll megszokott. Kicsit mélyen ülős vezetői helyzet, ölbe vehető kormány. Jó formájúak a kárpitok, frankók az anyagok, finom megoldás például, hogy az ajtókarfa íve szépen felfut a műszerfalig. A műszerfal is mutatós, visszafogott és elegáns, nincs kínai ciráda. Hátul a helykínálat nem egy Passat, de elférni, magam mögött maradt kábé 20 centi lábhely. A csomagtartó a szokásos tiszta munka, kibélelve, síkokkal határolva. A próbált kocsi eléggé topfelszereltségű volt, így nem csak az ülés alatt, hanem a középkonzolon is hátravezették a szellőzés-fűtés levegőjét.
Sokszor mondják, hogy a Volkswagen a régen felépített hírnevéből él, és a kocsijai korántsem olyan jók, mint a hírük. Az új VW Golf A6 alaposan rácáfol erre a kijelentésre.
Eddig 26 millió VW Golfot adtak el a világ minden táján. A legtöbb az első generációból fogyott, és ahogy jöttek az új és újabb generációk, egyre csökkent az eladott kocsik száma. A magyarázat kétrétű, egyrészt az első két generációt (Golf I 74-83 és Golf II 83-92) kilenc-kilenc évig gyártották, a következőket már 5 évenként vátották. Másrészt a konkurencia is fenemód megerősödött, az egyes még egyedülálló autó volt életútjának a felében, a négyesnek és a hatosnak pedig már az alsó-középkategóriás kompaktok funkcióira pályázó más autóféleségekkel is meg kellett osztania a piacot - egyterűek. És az is igaz, hogy a VW-konszernen belül is változott a leosztás, a VW maga eltávolodott a nevében rejlő népautó funkciótól, azt átörökítette az olcsóbban kínált testvérmárkáinak.
De térjünk rá végre a hatos Golfra, a VW-sek várva várt újdonságára, amely mától megvásárolható. Legyen rögtön a belépő ár az első infó: 3 931 000 Ft. Ezért egy háromajtós, 1,4 literes, 80 lóerős autót kapunk. Nem legolcsóbb. De hát már hosszú ideje nem az, és ha beülünk megértjük miért. Mi beültünk, és az a helyzet, hogy a kipróbálásra kapott 1,4 TSI motoros autó után nem hiszem, hogy kedvem lenne az alapmodellt választani - pedig ez a gyengébb, 122 lóerős változat. Mert igen jól sikerült ez a kis feltöltősmotor - mint már megtapasztaltuk a VW Golf V GT-ben, a Tiguan-ban, a SEAT Leon-ban. A TSI motoros Golf ára 4 314 000 forint három ajtóval és hatgangos váltóval. Nem is drámai a felára a finom motortechnikának! És ne felejtsük el hozzátenni, hogy a VW a Golf V áraihoz képest minden változatú Golf VI árát mérsékelte, átlag 8-9 százalékkal.
Beülni az autóba kifejezetten jólesett. Már kívülről is jól néz ki, tova tűnt az elődjének a kicsit felfújt formája. A kocsi nem lett kisebb, mégis sportosabbnak, kecsesebbnek hat, köszönhető a Walter de Silva formatervező által kimunkált harmonikusan futó, és igen jól elhelyezett éleknek. Most a Golf férfiasabb jelenség lett. Ugye régóta téma a minőség, meg hogy a VW tud-e többet adni. Most nagyon rágyúrtak erre, mert már az ajtó is irtó finoman nyílik-csukódik. Már most megnyugtathatok minden fauvést és golfost, nem fog csalódni, nincsenek olcsó hatásvadász részletek és rögtön otthon fogják érezni magukat a kocsiban. Sőt tovább merészkedek, az Audisok sem fészkelődnek majd sokáig. Ugyanis az evolúció folyamán nagyon sok audis részletmegoldás is beköltözött a kocsiba, így a kardánbox és a középkonzol formázása.
Szóval az ülés elhelyezése, formája, a kezelőszervek ergonómiája a márkátóll megszokott. Kicsit mélyen ülős vezetői helyzet, ölbe vehető kormány. Jó formájúak a kárpitok, frankók az anyagok, finom megoldás például, hogy az ajtókarfa íve szépen felfut a műszerfalig. A műszerfal is mutatós, visszafogott és elegáns, nincs kínai ciráda. Hátul a helykínálat nem egy Passat, de elférni, magam mögött maradt kábé 20 centi lábhely. A csomagtartó a szokásos tiszta munka, kibélelve, síkokkal határolva. A próbált kocsi eléggé topfelszereltségű volt, így nem csak az ülés alatt, hanem a középkonzolon is hátravezették a szellőzés-fűtés levegőjét.
Grando03-12-2008 11:52:16 // 11147
Ez jó! :DDD ;)))
(El ne kezdjék követelni a betiltását.)
(El ne kezdjék követelni a betiltását.)
GTPeti03-12-2008 11:37:45 // 11146
Nem is tudtam, hogy az Alfa scudetto-t mi ihlettük!!! (Legfelső kép. :))
GTPeti02-12-2008 19:05:14 // 11145
(Még a színe is majdnem stimmel. ...közterületesnek. :))
GTPeti02-12-2008 19:03:24 // 11144
Látom elő van készítve rendesen. Télen pl. hólapátot is lehet rá rögzíteni. :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
467
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?