Pontosan ezt mondtam, de azt írják a többiek, hogy biztonságos, mert az utascellát a NASA fejlesztette. Ja. Mint a Challenger-t és a Columbia-t...
Amúgy remek marketing húzás volt ezt a kocsit, vagyis járművet 4-5 milkóért adni.
Ha árába adták volna, vagyis kb 1,5M akkor ugye a szegények autója lenne. Annak viszont szar. Nem praktikus, kicsi, két személyes, vicc az egész. Adják min3x annyiért mint amit ér, és azonnal divatcikk lesz, icipici státusszimbólum. Mint régebben a sógoroktól hozott Gorenje, csak ennek van saját kereke, nem kell felkötözni az ML Merga vagy az X5-ös BMW tetejére...
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
zolee14527-12-2008 10:04:39 // 11893
GTPeti27-12-2008 05:21:56 // 11892
Már kezdek álmosodni. :))
Xixo27-12-2008 04:41:24 // 11891
Milyen jóindulatú vagy így reggel!! :))
GTPeti27-12-2008 04:10:11 // 11890
Ez már legalább autónak is néz ki...
Xixo27-12-2008 03:17:29 // 11889
Mert Te szereted a szelet!! :))
Ha ilyet szeretnél vegyél, mit bánom én! :))
Csak azt mondom, hogy nem látom értelmét ennek az autónak. Max 2.-3. kocsinak lenne jó. Szoliba meg fodrászhoz elvisz, de egy bevásárláshoz már kevés. Hosszabb útra kevés. És mindezt jó drágán.
Ha ilyet szeretnél vegyél, mit bánom én! :))
Csak azt mondom, hogy nem látom értelmét ennek az autónak. Max 2.-3. kocsinak lenne jó. Szoliba meg fodrászhoz elvisz, de egy bevásárláshoz már kevés. Hosszabb útra kevés. És mindezt jó drágán.
Xixo27-12-2008 03:11:08 // 11888
Csak szervizelni ne kelljen, mert azon el is bukod azt, amit ezen nyertél....
Xixo27-12-2008 03:08:03 // 11887
A 4 üléses szmárt? :))
Xixo27-12-2008 03:06:44 // 11886
Nem is lenne baj vele, ha max másfél mill lenne újonnan és olcsó lenne hozzá az alkatrész. De így szerintem csak a magamutogatás legkisebb formája.
Tipikus esete egy jó ötlet csúnya elbaxásának....
Tipikus esete egy jó ötlet csúnya elbaxásának....
GTPeti27-12-2008 03:06:09 // 11885
Egy dolog, mit mutat egy ( - német autógyártók által szíveseen szponzorált, csak, hogy flame-t gerjesszek... - ) törésteszt, más dolog, mit a valóság.
Láttam én is már videot, ahol egy smart ütközött egy régebbi 5ös BMW-vel. A csodakisautó, úgy elrepült 1:1-ben, hogy csak na. Ami minden más, csak nem energiaelnyelés...
Láttam én is már videot, ahol egy smart ütközött egy régebbi 5ös BMW-vel. A csodakisautó, úgy elrepült 1:1-ben, hogy csak na. Ami minden más, csak nem energiaelnyelés...
Liquid26-12-2008 22:41:55 // 11884
az télleg szarul festene :) De akkor már inkább haljak meg a szép nagy motoros (mert 2m-es gépházban csak van valami rendes motor :) ) kocsiban, mint megnyomorodni egy kis csettegőben :)
Buksi26-12-2008 21:35:12 // 11883
Sztem nagyon vadul néz ki! :-)
Vikking 31126-12-2008 21:21:29 // 11882
Iggen, perszehogy! Igazad van teljesen, de én nem "csak" az amorera gondoltam Alfás közösségként. Hanem úgy ránk, úgy am blokk Alfásokra, ha klub, ha amoretag, vagy akár nincs sehol, de tudja, hogy miben ül...
Wickey26-12-2008 21:19:45 // 11881
és ott döglenél meg, amikor a kétméteres gépháztető leszakad a zsanérokról, és egyenesen betüz hátrafelé, hogy kettészeljen :-PPPPPPPPPP
Liquid26-12-2008 20:28:07 // 11880
lehet hogy a nasa fejlesztette, meg minden de én akkor is inkább ülnék 2m-re az orrtól, mint 20 cm-re :)
Satti26-12-2008 19:41:40 // 11879
A 147-nek sem vmi csoda a tőréstesztje, de attól még jó és szeretjük, mert jó és gyönyörű! :-) Nekem volt és még lesz is sztem!
zolee14526-12-2008 19:37:11 // 11878
Elhiszem, biztosan jó is. Euro NCAP - Smart
Mondjuk a 3 csillag nem az igazi, de tudom, hogy ezek a töréstesztek semmit nem érnek, csak akkor, amikor a Suzukit fikázzuk.:D
Mondjuk a 3 csillag nem az igazi, de tudom, hogy ezek a töréstesztek semmit nem érnek, csak akkor, amikor a Suzukit fikázzuk.:D
Satti26-12-2008 18:46:01 // 11877
Köszi! :-)
Bár néha nehéz itt széllel szemben küzdeni.:-) Érdekes dolog ez, van itt csupa előítélet bizonyos típusokkal szemben, mint a Smart is, de ez pont olyan, mint akiknek előítéletük van az olasz autók és az Alfák irányába, azt itt sokan nem nézik jó szemmel.
Bár néha nehéz itt széllel szemben küzdeni.:-) Érdekes dolog ez, van itt csupa előítélet bizonyos típusokkal szemben, mint a Smart is, de ez pont olyan, mint akiknek előítéletük van az olasz autók és az Alfák irányába, azt itt sokan nem nézik jó szemmel.
Seriff26-12-2008 18:38:27 // 11876
Az utascelláját a NASA fejlesztette:) Én még nem hallottam olyat, hogy bárki meghalt volna Smartban, aki be volt kötve. Jó az, na...
zolee14526-12-2008 18:37:03 // 11875
"Egyébként még csak annyi a fikázóknak, hogy a tőrésteszt tekintetében lényegesen biztonságosabb sok kisautónál, nagyon masszívra lett kitalálva, erre lehet több videót is találni a youtube-on."
Egy autó (jelen esetben nevezzük inkább járműnek) nem attól lesz biztonságos, hogy nem törik, ahnem attól, hogy irányítottan törik, elnyeli az ütközési energiákat, és az emberi szervezet számára elviselhető lassulást produkál.
A Smart pattog mint egy gumilabda. Alig törik, mivel semmilyen gyűrődő zóna nincs benne, az egész autó maga a merev utascella.
Egy autó (jelen esetben nevezzük inkább járműnek) nem attól lesz biztonságos, hogy nem törik, ahnem attól, hogy irányítottan törik, elnyeli az ütközési energiákat, és az emberi szervezet számára elviselhető lassulást produkál.
A Smart pattog mint egy gumilabda. Alig törik, mivel semmilyen gyűrődő zóna nincs benne, az egész autó maga a merev utascella.
Satti26-12-2008 18:23:41 // 11874
Há mer csak! :-))
Satti26-12-2008 18:14:05 // 11872
Nem néz ki rosszul, bár engem egy kicsit a Mad max gépekre emlékeztet.:-)
Seriff26-12-2008 18:01:26 // 11871
ystuc26-12-2008 17:57:24 // 11870
Teljesen jogos, amit írtok. De azért annyit hadd tegyek hozzá, hogy ezzel ez az egy-két ember magát járatja le (még ha az alfások nevében is), nem az Amorét. Meg hát ahogy elnézem, máshol még hülyébb a helyzet, szal még szerencse, hogy ennyi került csak ki. Remélem több nem is volt...
Vikking 31126-12-2008 17:55:30 // 11869
Így van. Ha már olyan helyre írnak, ahol nyilvánosságra kerülhet a cucc, legalább írnának rendes hangnemben.
Amint az előbb írtam, most újra egy 'egész ország' röhöghet rajtunk, verjük a mellünket, hogy jajj Alfások így-alfások úgy, és közben ugyanolyanok vagyunk, mint ők....
:(((
Amint az előbb írtam, most újra egy 'egész ország' röhöghet rajtunk, verjük a mellünket, hogy jajj Alfások így-alfások úgy, és közben ugyanolyanok vagyunk, mint ők....
:(((
Vikking 31126-12-2008 17:54:04 // 11868
Na de kérem, azért, mert hülyeségeket írt, lehetett volna normálisan, hogy ne röhögjön rajTUNK egyik offos közösség sem.... :(
Satti26-12-2008 13:37:41 // 11867
2001. 2002-est, extrásat, szép állapotban már lehet venni, 1.1-1.2 milla körüli áron, már a facelift is van nagyjából, 1.2-1.3 milláért, 2002-től. Nem olyan magas az ára és utána a járulékos kőltségek alacsonyak, úgy mnt a biztosítás, teljesítményadó, tankolás stb.
kando.26-12-2008 13:34:14 // 11866
A smart ennyire olcsó már ?
Satti26-12-2008 13:24:01 // 11865
A Fat 500 az tőkéletes, de egyenlőre még qrvadrága, majd 3-4 év múlva lehet belőle venni, "emberi" áron talán.
GTPeti26-12-2008 12:14:56 // 11864
Majosháza múzsája. :))
Taxi33™26-12-2008 12:12:02 // 11863
GTPeti26-12-2008 12:09:47 // 11862
Ahogy mondani szokták: Én kérek elnézést...
Ez a stílus... hát hát... ennyit az alfás büszkeségről.
Ez a stílus... hát hát... ennyit az alfás büszkeségről.
Buksi26-12-2008 12:05:48 // 11861
Az biztos! :-DD
HátvédRomeo26-12-2008 12:05:10 // 11860
Akkora laprugó,mint egy Zilen, de legalább tart. :DDDD
Buksi26-12-2008 11:11:15 // 11859
Ahogy elnézem, akkor elég jól megtervezhették! :-))
kando.26-12-2008 11:10:30 // 11858
Nem csúnya ez, csak úgy tervezték, hogy a texasi prérin is ugyanúgy elmenjen, mint a mittudoménmilyen boulevard-on :)))
Buksi26-12-2008 11:02:45 // 11857
Hát jókora laprugó van hátul, az biztos! :-DDD
Egy kicsit csúnya is! :-( :-D
Egy kicsit csúnya is! :-( :-D
kando.26-12-2008 11:01:20 // 11856
Ja ja, a régi filmekben ezeket bírtam, na meg azt a batár rugózást :)))
Hasonlót néha szoktam látni Pesten, hatalmas gépek, de legalább a budapesti utak ezeknek nem/sem ártanak :PP
Hasonlót néha szoktam látni Pesten, hatalmas gépek, de legalább a budapesti utak ezeknek nem/sem ártanak :PP
Buksi26-12-2008 10:59:21 // 11855
Nekem nagyon bejövős ezekkel a batár nagy felnikkel! :-)
kando.26-12-2008 10:56:46 // 11854
Tiszta Starsky & Hutch feeling :)) :PP (jó, jó, abban nem ez volt)
Buksi26-12-2008 10:52:51 // 11853
Dodge Charger
kando.26-12-2008 10:45:57 // 11852
Csak ötletként jutott eszembe, Fiat500 nem játszik ? :))) (Pandat, Seicentot meg Cinquecentót én se favorizálnám.. :) ) Csak nem drágább egy Smart-nál, ráadásul nem is tudom, gyártják-e még azt.
Apropó, az melyik, "szamrtszerű" autó, ami hasonlóan néz ki a Smarthoz, de mintha kicsit nagyobb, hosszabb lenne ?
Apropó, az melyik, "szamrtszerű" autó, ami hasonlóan néz ki a Smarthoz, de mintha kicsit nagyobb, hosszabb lenne ?
Buksi26-12-2008 10:35:31 // 11851
Egyet kell, hogy értsek veled! A hangnem hagy kívánni valót maga után, bár megértem a felháborodásukat, mert a 155 Q4-ről én is olvastam a cikket és ki is tárgyaltuk a 155 topicban! De ettől függetlenül lehetett volna kúltúráltan is jelezniük a nemtetszésüket! Sajnálom, hogy így adtak hangot a véleméyüknek! :-((
Vikking 31126-12-2008 09:48:42 // 11850
Nem igazán tudom, hova illik, de szerintem ne legyünk büszkék arra, hogy már mi is bekerültünk a totalcar gyűlöletlevelezői közé. Én legalábbis nagyon szégyellem... :(((
A megbántott alfás az egyik leghálásabb gyűlöletlevél-író. Hogy honnan vette Uj Péter távozását az Indextől, elképzelni nem tudom, bár tény, hogy UP minden este távozik az Indextől, egyébként teljesen véletlenül egy Alfával. De ezt a gyűlöletlevelet ezúttal Bende Tibor kapta.
To: bende.tibor@mail.totalcar.hu
Subject: alfa155q4
Ez az ember total-hülye az autótesztekhez!!! Honnan szetreztek be ennyi marhát ? UP távozása óta az indexszel együtt rohamosan olcsósodik a TC színvonala is :(
Ilyen baromságokat hord össze, mint:
-"Szinte a padlón van" (az ülés).
A 155-ben van a legmagasabb valaha volt Alfa Romeo üléspozíció!!!
-"Sajnos a hely is onnan való, elég szűkös"
A Tipo a kategória legnagyobb helyével büszkélkedhetett, a 155-ben sokkal több hely van mint egy 156/159-esben. Megint amato"r ez a fickó -"billego"s" Ja, az a szar amit rásóztak, maximum
Ezt az alfás gyűlöletlevelet pedig Karotta kapta:
"Walter de’Silva egy zseni. Ezt rég tudjuk. Neki aztán van fogalma az érzelmes dizájnról: ? volt a 145-ös, 156-os és 147-es Alfa, többek közt."
- Khm. 145: Zapatinas. Ezt csúnyán bebukta, kedves Karotta!!! Nem mellesleg Walter daSilva, nem "de". Biztos sokan röhögnek. :)))
"Ha elég sűrűn szétesne, lehetne olasz is"
- Ezért dugjon fel magába egy hajsütővasat, miután kellően bemelegedett.
Még egy kérdés! Ez valami vallási fanatizmus, hogy mostanában nem borotválkozik??? Mert irtó ocsmányul hat a sok szar a fején! Kérem, ez a XXI. század!
Miért nem lehetünk legalább MI különbek?!
A megbántott alfás az egyik leghálásabb gyűlöletlevél-író. Hogy honnan vette Uj Péter távozását az Indextől, elképzelni nem tudom, bár tény, hogy UP minden este távozik az Indextől, egyébként teljesen véletlenül egy Alfával. De ezt a gyűlöletlevelet ezúttal Bende Tibor kapta.
To: bende.tibor@mail.totalcar.hu
Subject: alfa155q4
Ez az ember total-hülye az autótesztekhez!!! Honnan szetreztek be ennyi marhát ? UP távozása óta az indexszel együtt rohamosan olcsósodik a TC színvonala is :(
Ilyen baromságokat hord össze, mint:
-"Szinte a padlón van" (az ülés).
A 155-ben van a legmagasabb valaha volt Alfa Romeo üléspozíció!!!
-"Sajnos a hely is onnan való, elég szűkös"
A Tipo a kategória legnagyobb helyével büszkélkedhetett, a 155-ben sokkal több hely van mint egy 156/159-esben. Megint amato"r ez a fickó -"billego"s" Ja, az a szar amit rásóztak, maximum
Ezt az alfás gyűlöletlevelet pedig Karotta kapta:
"Walter de’Silva egy zseni. Ezt rég tudjuk. Neki aztán van fogalma az érzelmes dizájnról: ? volt a 145-ös, 156-os és 147-es Alfa, többek közt."
- Khm. 145: Zapatinas. Ezt csúnyán bebukta, kedves Karotta!!! Nem mellesleg Walter daSilva, nem "de". Biztos sokan röhögnek. :)))
"Ha elég sűrűn szétesne, lehetne olasz is"
- Ezért dugjon fel magába egy hajsütővasat, miután kellően bemelegedett.
Még egy kérdés! Ez valami vallási fanatizmus, hogy mostanában nem borotválkozik??? Mert irtó ocsmányul hat a sok szar a fején! Kérem, ez a XXI. század!
Miért nem lehetünk legalább MI különbek?!
Satti26-12-2008 09:06:35 // 11849
Nincs is szükség rá! :-))
Egyébként még csak annyi a fikázóknak, hogy a tőrésteszt tekintetében lényegesen biztonságosabb sok kisautónál, nagyon masszívra lett kitalálva, erre lehet több videót is találni a youtube-on.
Az meg hogy trendinek lett kitalálva, abban nincs semmi baj, hisz most pl. a Mito is pont lyen célzattal készült el, ami pedig sztem lett nagyon ronda, élőben még jobban annak látom, mint a képeken előtte. Viszont ahogyan már mondtam korábban is, természetesen nem kell mindenkinek ugyanolyan az ízlése. Szinte az eddigi összes Alfa teccett, először a Mto-val vagyok úgy, hogy nézegethetem én akármeddig, soha nem fog bejönni, soha nem adnék érte pénzt.
A lányomnak nagyon jó ízlése van, grafika szakra jár jelenleg és neki nagyon teccik a Smart, nagy valószínűséggel lyen lesz az első autója is, pedig egyáltalán nem az a pnkben járó stílusú! Úgyhogy sztem is a Smart egy pofás, ügyes, egyedi ks gép, aminek van stílusa, és nem utolsósorban eléggé bztonságos is, pl.egx Seicento-val szemben, am szntén jópofa, de olyan mintha papírból lenne, a Panda meg elég ronda lett, akár kívűl. akár belűl, a kocka formájú müszerfalával. A Punto az már más, az mindig is egy jó megjelenésű autó volt, de az már nem annyra kicsi, az már nem tipikus városi mini.
Egyébként még csak annyi a fikázóknak, hogy a tőrésteszt tekintetében lényegesen biztonságosabb sok kisautónál, nagyon masszívra lett kitalálva, erre lehet több videót is találni a youtube-on.
Az meg hogy trendinek lett kitalálva, abban nincs semmi baj, hisz most pl. a Mito is pont lyen célzattal készült el, ami pedig sztem lett nagyon ronda, élőben még jobban annak látom, mint a képeken előtte. Viszont ahogyan már mondtam korábban is, természetesen nem kell mindenkinek ugyanolyan az ízlése. Szinte az eddigi összes Alfa teccett, először a Mto-val vagyok úgy, hogy nézegethetem én akármeddig, soha nem fog bejönni, soha nem adnék érte pénzt.
A lányomnak nagyon jó ízlése van, grafika szakra jár jelenleg és neki nagyon teccik a Smart, nagy valószínűséggel lyen lesz az első autója is, pedig egyáltalán nem az a pnkben járó stílusú! Úgyhogy sztem is a Smart egy pofás, ügyes, egyedi ks gép, aminek van stílusa, és nem utolsósorban eléggé bztonságos is, pl.egx Seicento-val szemben, am szntén jópofa, de olyan mintha papírból lenne, a Panda meg elég ronda lett, akár kívűl. akár belűl, a kocka formájú müszerfalával. A Punto az már más, az mindig is egy jó megjelenésű autó volt, de az már nem annyra kicsi, az már nem tipikus városi mini.
Xixo26-12-2008 04:13:52 // 11848
Ahogy néztem már majdnem kijön az árából egy 47es....
Aki meg ilyet vesz ennyi pénzért, az tankolni is tudna pár literrel többet.....
Aki meg ilyet vesz ennyi pénzért, az tankolni is tudna pár literrel többet.....
Xixo26-12-2008 04:08:34 // 11847
Az Alfás összehasonlításnál lemondtam arról, hogy meggyőzzelek!! :))))
Atesz198725-12-2008 23:18:13 // 11846
Csak ebben az az érdekes, hogy pont a 120, 150 lóerős stb... térfogatukhóz képest erősnek számító motorral szerelt autók (röviden Alfások) tulajdonosaira jellemző, hogy tudják, hogy nem az Ő autójuknál torpant meg az autógyártás...
(De diplomatikusan fogalmaztam)
(De diplomatikusan fogalmaztam)
HátvédRomeo25-12-2008 23:05:42 // 11845
Megúsztad, hogy ki ne hívjon a lámpák között. :-DDD "Borzasztó" lóerőkkel találtad volna szembe magadat. :DD
Atesz198725-12-2008 22:35:59 // 11844
Autó szerelő ismerős vett egy 3-as golfot a tuning trabantja helyett. Mivel szakértőnek tartottam, betippeltem a jószágot legalább 2 lityis benyásnak. Kérdezem, mekkora? Asszongya 1.4, erre elvigyorodtam, mire rávágta, hogy most lesz motor csere. Ahha, gondoltam, bíztam Én benned. És mondom mi lesz helyette? 2.0? Nagyobb? Erre Ő: Áhhhh, nem, hát az feltűnő lenne. Viszont az 1.6-osnak a szelepfedele, meg az egész blokk tök ugyanúgy néz ki! Erre újra elfintorodtam, mirem egtudtam, hogy áhh, megy ám az nagyon... Én a magamét sem tartottam versenyautónak, pedig azért egy 1.6-os 8v 3-astól 50 lóval hosszabb kb... Igaz könnyebb kicsit, na de akkor is. Na mind1, más elképzeléseink vannak az erőről, beszélgessünk másról. Mondom neki, mennyit költöttél rá? Asszongya 300 ezret. Mire Én mondtam, hogy (a csapágy problémákkal együtt) kb 150-t, a külsejée meg nem költöttem, mert szép volt alaból is. Erre asszongya, az övé szebb, mert azon több minden van (Értsd: bucsus lámpa, és társai). Ennél a pontnál feladtam...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?