Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Tommi15-07-2009 11:17:45 // 14693
Ahogy az édességekre szokták írni, hogy pl nyomokban mogyorót tartalmaz, ez itt "nyomokban A5-öst tartalmaz" :)
Vikking 31115-07-2009 11:17:24 // 14692
Csudaszéééépp!
Kéne!
Nagyon!
(Mondjuk az biztos, hogy nem 1700 kiló... :P )
Kéne!
Nagyon!
(Mondjuk az biztos, hogy nem 1700 kiló... :P )
Tommi15-07-2009 11:16:43 // 14691
Csak úgy mondtam...
Satti15-07-2009 11:13:39 // 14690
Tegnap volt az új Astra, most itt az új Mazda3, lehet hasonlítgatni. klikk
Erhard 242 (Pure Energy)15-07-2009 08:14:30 // 14689
ki mondta hogy évente? :) Prémium minőségnél nem esik le a kédergumi :DDDDDD szarolasz.......
Zsolt15515-07-2009 07:41:35 // 14688
zolee14514-07-2009 23:50:03 // 14687
Na akkor öntsünk tiszta vizet a pohárba: tényleg vissza kell adni az Enzo-t ha 180km/h alatti az átlagsebességed vele?:DDD
Legalábbis gondolom, hogy km/h, és nem mph...:D
(amúgy nem komoly a kérdés)
Legalábbis gondolom, hogy km/h, és nem mph...:D
(amúgy nem komoly a kérdés)
Tommi14-07-2009 22:48:49 // 14686
Lehet, hogy előfordulnak ilyen-olyan egyedi dolgok, de azért azt senki ne mondja, hogy 60 millióért egy szar autót kap, amit évente vihet generálra :) Ez egészen más kategória, itt valóban prémiumminőséget kapsz a pénzedért.
Tommi14-07-2009 22:46:42 // 14685
Már bocs :) Ez most kb olyan, mint amikor valakinek az előző tulaj trehánysága miatt tönkremegy az Alfája és elhíreszteli, hogy szarok az olasz autók :) Hidd el, pontosan tudom miről beszélek, évek óta elég közeli rálátásom van a dolgokra :)
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 21:36:29 // 14684
már bocs nekem nem a Pista bácsi mondta aki....ha nem egy 430as tulaj :D csak tudja mi mennyibe kerül az autójához ezen a szinten nem szoktak felvágni :P
Erhard 242 (Pure Energy)14-07-2009 21:34:39 // 14683
akkor azt sem hiszed el hogy a TS-ek motorja nagy %-ban kifekszik 150-200e km környékén pedig hol van egy V8-as Ferrarihoz képest....
Blade14-07-2009 21:22:51 // 14682
Igen, ez a véleményem nekem is.
De azt is kizártnak tartom hogy a Maserati GT,Gransport,Quattroporte V8-as motorja kifeküdjön 60ezer km után...
De akármelyik más tipus vagy Ferrari közül sem...
De azt is kizártnak tartom hogy a Maserati GT,Gransport,Quattroporte V8-as motorja kifeküdjön 60ezer km után...
De akármelyik más tipus vagy Ferrari közül sem...
Tommi14-07-2009 19:20:25 // 14681
Gyerekek-gyerekek... Látom megy itt az észosztás, közben meg hány embernek volt közülünk Ferrarija vagy Maseratija? :))) Baromi jókat röhögtem a sok okosságon, hogy ki miket hallott :)
Én nagyon jóban vagyok Pidap kollégával innen az Amoréról, ő a Warm Up kereskedelmi igazgatója. Rengeteg rendezvényükön részt vettem az elmúlt években, sokat beszélgettem az ügyfeleikkel és a fele sem igaz annak, amiket itt leírtatok. Tény, hogy a Ferrarinál vannak mindenféle "legendák" az autóvásárlás körül, de azért maradjunk a realitások talaján... Az igaz, hogy egy 200.000 euros autó fenntartási költségei kicsit mások, mint amihez a mi "földhözragadt" értékrendünk szokott és milliókat hagynak ott a szervízben egy-egy látogatás után.
De fordítsuk meg a dolgot: ezek kihegyezett sportkocsik, a szó legnemesebb értelmében és ugye senkinek nem kell magyarázni, hogy a "családfán" milyen felmenők voltak, honnan örökölték a "géneket". Ezeket az autókat leginkább a svájci órákhoz tudnám hasonlítani: gondos kézimunkával összerakott egyedi darabok, precíziós "műszerek", amikre qvvára oda kell figyelni és karban kell őket tartani, viszont cserébe olyan élményt kapsz, amit semmilyen más autóban. Tudom miről beszélek, jónéhányszor visítottam már a Ringen 430-asban, 575 Maranelloban, Quattroportéban és sok más autóban a "családból". Leírhatatlan, elmondhatatlan... :)
De mielőtt mindenki elkezd okosságokat mondani, javaslom pl megkérdezni a fentebb említett Pidap kollégát, ha valami nem világos, nála hitelesebb forrás nem nagyon van :)))
Én nagyon jóban vagyok Pidap kollégával innen az Amoréról, ő a Warm Up kereskedelmi igazgatója. Rengeteg rendezvényükön részt vettem az elmúlt években, sokat beszélgettem az ügyfeleikkel és a fele sem igaz annak, amiket itt leírtatok. Tény, hogy a Ferrarinál vannak mindenféle "legendák" az autóvásárlás körül, de azért maradjunk a realitások talaján... Az igaz, hogy egy 200.000 euros autó fenntartási költségei kicsit mások, mint amihez a mi "földhözragadt" értékrendünk szokott és milliókat hagynak ott a szervízben egy-egy látogatás után.
De fordítsuk meg a dolgot: ezek kihegyezett sportkocsik, a szó legnemesebb értelmében és ugye senkinek nem kell magyarázni, hogy a "családfán" milyen felmenők voltak, honnan örökölték a "géneket". Ezeket az autókat leginkább a svájci órákhoz tudnám hasonlítani: gondos kézimunkával összerakott egyedi darabok, precíziós "műszerek", amikre qvvára oda kell figyelni és karban kell őket tartani, viszont cserébe olyan élményt kapsz, amit semmilyen más autóban. Tudom miről beszélek, jónéhányszor visítottam már a Ringen 430-asban, 575 Maranelloban, Quattroportéban és sok más autóban a "családból". Leírhatatlan, elmondhatatlan... :)
De mielőtt mindenki elkezd okosságokat mondani, javaslom pl megkérdezni a fentebb említett Pidap kollégát, ha valami nem világos, nála hitelesebb forrás nem nagyon van :)))
zolee14514-07-2009 18:14:10 // 14679
Ha nagyon hasonlítgatunk akkor inkább Mazda3.
Buksi14-07-2009 18:08:19 // 14678
Ez azért nem rossz! ;-))
Buksi14-07-2009 17:50:29 // 14677
Lehet, hogy élőben tetszene, de így képen nagyon nem jön be egyik sem! :-))
Satti14-07-2009 16:40:50 // 14676
Élőben jól mutatnak, mert ez gyöngyház metál fényezés, főleg a zöld az nagyon állat.
Buksi14-07-2009 16:20:09 // 14675
Nagyon eltalálták mindkettő színét! :-DDD
Szabeee14-07-2009 11:02:12 // 14674
hiába.. nekem az új fordok is bejönnek
Satti14-07-2009 10:25:41 // 14673
Nem is az volt a célom, hogy hasonlítgassam, csak vhogy egyből megakadt rajta a szemem.:-9
Egyébként nem csaak nekem tűnt fel, a jövő Alfa topicban mesa is pont ezt tette be, ettől a hsz.-től függetlenűl, de persze majd élőben minden kiderül.
Egyébként nem csaak nekem tűnt fel, a jövő Alfa topicban mesa is pont ezt tette be, ettől a hsz.-től függetlenűl, de persze majd élőben minden kiderül.
GEORGE14-07-2009 10:17:20 // 14672
Mutat hasonlóságot a Milanoval, de ettől még nem lesz belőle Alfa.
Továbbra is azt mondom majd ha te is látod élőben utána nyilatkozzál....
Amúgy az Astrát láttad élőben?
Továbbra is azt mondom majd ha te is látod élőben utána nyilatkozzál....
Amúgy az Astrát láttad élőben?
Satti14-07-2009 08:39:37 // 14671
bemutatták az új Opel Astrát, érdemes egymás mellé tenni virtuálisan a Milano és az új Astra fotóit, főleg hátulnézetben. klikk
Satti14-07-2009 07:49:39 // 14670
Buksi14-07-2009 03:53:12 // 14669
Hát még élőben milyen gyönyörű! ;-))
Buksi14-07-2009 03:52:53 // 14668
Hát nem sokat gondolkodnék, ha lenne ilyen lehetőségem! ;-)))))))))))
Fáj a fogad a 155-ömre, mi? :-DDDDD
Fáj a fogad a 155-ömre, mi? :-DDDDD
Kisbubi13-07-2009 23:24:37 // 14667
bakker ez gyönyörü:)
Kazes☻13-07-2009 23:18:19 // 14666
És máris dobnád az Alfát, mi?! Ejhhh....., hát akkor előre el is kobzom tőled 155! :)))
Buksi13-07-2009 21:37:47 // 14665
A 3 gép közül a Ferka volt a legalacsonyabb és a 147 a legmagasabb! :-))
Piritu - 1.000.00013-07-2009 21:36:28 // 14664
Nem semmi, a teteje egy vonalban van a 147 ablakának az aljával! :-))
Buksi13-07-2009 21:27:40 // 14663
Buksi13-07-2009 21:15:40 // 14662
Tegnap a fehérvári pláza parkolójában egy nem mindennapi olasz gyönyörűségre akadtam! Egy Ferrari 208 Turbo-ra! Mellette pedig egy 147-es Alfa is állt, mindkettőnek olasz rendszáma volt! Gyoran be is álltam melléjük! :-)) Képeken rengetegszer láttam már ilyen Ferrarit, de élőben ez volt az első! Egyszerűen gyönyörűűűű, csináltam róla pár képet! Legalább fél óráig nézegettük a párommal, de egyszerűen nem tudtuk ott hagyni! Tökéletes állapotban volt, látszott, hogy nagyon vigyáznak rá! Nekem is kell egy ilyen! :-))))
Tom1212-07-2009 13:31:25 // 14661
Na, ugye, megmondtam...:-D
...csak azért írtam, mert idáig, ha "hazai pályán" Ferrarival találkoztam, az mind 1-esen ment 60 - 100-al. Sajnos még nem volt alkalmam élőben "eszement száguldozó" Ferrari tulajt látni...:-) Lehet, hogy szervizre spórolnak? Az is lehet, hogy 120, vagy 150 ezerig se ugrana ki hiba, de a gyár presztizse nem engedi, hogy "lottózzanak" és elterjedjen, hogy hibásodnak, stb... Biztos ez is benne van a 60ezres szervizben.
A múltkor egy LP 560-ast láttam /Lamborghini/, aki "úgy ment, ahogy kell", de valószínűleg csak hétvégére kölcsönözte, mert azóta sem láttam, vagy a Dunában pihen...:-DD
...csak azért írtam, mert idáig, ha "hazai pályán" Ferrarival találkoztam, az mind 1-esen ment 60 - 100-al. Sajnos még nem volt alkalmam élőben "eszement száguldozó" Ferrari tulajt látni...:-) Lehet, hogy szervizre spórolnak? Az is lehet, hogy 120, vagy 150 ezerig se ugrana ki hiba, de a gyár presztizse nem engedi, hogy "lottózzanak" és elterjedjen, hogy hibásodnak, stb... Biztos ez is benne van a 60ezres szervizben.
A múltkor egy LP 560-ast láttam /Lamborghini/, aki "úgy ment, ahogy kell", de valószínűleg csak hétvégére kölcsönözte, mert azóta sem láttam, vagy a Dunában pihen...:-DD
ystuc12-07-2009 13:02:55 // 14660
Tegnap volt szerencsém vezetni egy Mini Mayfair-t. Hát, igazi gokart feeling, nagyon tetszett. 1000-es moci, 40kW, és buliiiiiiiiiiiii! :-)
A méretét szokni kell, nem éreztem benne biztonságban magam, de hobbinak baromi jó. Viszont nem olcsó. Nem semmi árakat kérnek ezekért a kis dögökért. Ismerős srác most vette pár hónapja Németországban, nem egészen 300ezer forintért. Lelett papírozva, új rendszám, apró hibák megcsinálása, és max fél millából megoldott mindent. Az autó értéke több, mint a duplájára nőtt.
Szóval tetszik a dolog, lehet, hogy elkezdek nézelődni, hátha belefutok valami jó vételbe. :-)
A méretét szokni kell, nem éreztem benne biztonságban magam, de hobbinak baromi jó. Viszont nem olcsó. Nem semmi árakat kérnek ezekért a kis dögökért. Ismerős srác most vette pár hónapja Németországban, nem egészen 300ezer forintért. Lelett papírozva, új rendszám, apró hibák megcsinálása, és max fél millából megoldott mindent. Az autó értéke több, mint a duplájára nőtt.
Szóval tetszik a dolog, lehet, hogy elkezdek nézelődni, hátha belefutok valami jó vételbe. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)12-07-2009 09:38:34 // 14659
ne a magyarból induljál ki akinek 530d-je van de 5000ért tankol a kúton.... szerinted ki az az a barom akinek a segge alatt 500ló van és 100zal megy?
mikor beültem a 430ba az ajtónál leesett a kédergumi mondtam is a gazdinak hát ez is szarolasz :DDD
mikor beültem a 430ba az ajtónál leesett a kédergumi mondtam is a gazdinak hát ez is szarolasz :DDD
Tom1212-07-2009 00:55:41 // 14658
Na, ebben volt egy kis gubanc, de a lényeg talán kiderül...:-)))
Talán már aludnom kéne...:-DD
Talán már aludnom kéne...:-DD
Tom1212-07-2009 00:52:08 // 14657
Ez kb. csak azért van, ha pl. nem tartják be a "kötelező 60e-est" akkor rá lehet fogni, hogy az volt a gond, azért törött ez, vagy az az alkatrész, de lehet, a másik, meg, lehet, hogy a tulaj nem nyomja 5000 fölé, csak "villog vele", szép lassan, hogy mindenki lássa, akkor elég feleslegesnek látszik a "minden csere".
...vagy az is csak egy "szarolasz", azért? :-DD
Az R8-nál nincs "kötelező szerviz", csak símán megáll, ha el jön az ideje...:-)
...vagy az is csak egy "szarolasz", azért? :-DD
Az R8-nál nincs "kötelező szerviz", csak símán megáll, ha el jön az ideje...:-)
Erhard 242 (Pure Energy)11-07-2009 19:37:45 // 14656
azokkal a 430-kal amikkel versenyeznek is 6000km után generál...a blokkból az összes forgó alkatrészt kicserélik :P az utcaiaknál a 60e km teljesen igaz...most monda egy ismerősöm aki a Szásznak is szerelője volt....
Blade11-07-2009 16:51:38 // 14655
Jaja, egy új ezres (R1,CBR,ZX stb) kb. 150ezer km-t bir ki az első generálig..:) Úgy hogy a liter teljesitmény ~180-185 Le...
Blade11-07-2009 16:49:37 // 14654
Szerintem annak a V8-as motornak sokkal sokkal többet ki kell birni mint 60k....
Tom1211-07-2009 15:36:20 // 14653
Egyébként meg az eladó Ferrarik /pl. 430-as/ 20 - 40e km között vannak - pár év alatt, gondolom, külföldön sem azért vesznek ilyen kategóriájú autót, hogy naponta tejért futkossanak a boltba vele.:-) Az én lelkemnek az is felüdülés lenne, ha néha napján "nyerítene" párat a garázsban és, ha éppen úgy tartaná a kedvem, kerülnék vele párat, azalatt meg sem a futómű, sem a motor nem esne szét, biztos nem jönne össze az a "mágikus" 60ezer km fél év alatt. + befektetésnek is megéri.;-)
...aki meg versenyezni jár vele, számítson a szponzorokra.;-)
...aki meg versenyezni jár vele, számítson a szponzorokra.;-)
Tom1211-07-2009 15:29:32 // 14652
Engem ezzel sem tudnak eltántorítani...;-)))
...így voltam az Alfával is. 10-ből kb. 8,5 mééé pont Alfát akarsz, ilyen + olyan drága az alkatrész, "nagyon romlanak", nem értenek hozzá, stb, stb...
...de én szeretek szél ellen... :-))
...így voltam az Alfával is. 10-ből kb. 8,5 mééé pont Alfát akarsz, ilyen + olyan drága az alkatrész, "nagyon romlanak", nem értenek hozzá, stb, stb...
...de én szeretek szél ellen... :-))
Satti11-07-2009 08:17:35 // 14650
Ez a 60 eures generálozás nekem is kicsit fura lenne egy Quattroporténál, vagy bármiylen hasonló nagy teljesítményű gépnél, mert utcai használatban, mégha nyomja is neki az ember, akkor sincsen annyira igénybevéve, hogy csak 60 ezret bírjon.
Rumi11-07-2009 02:19:48 // 14649
parancsolj
az enyemen eddig csak olajat csereltem :)
es tobbet van 10ezer felett a fordulatszammero mutatoja mint alant.
de egy nagyon jo ismerosom egy 600-s gsxr-t 60ezer kilometerrel adott el, ugyhogy abbol 20ezret palyan ment (gsxr kupa 3.helyezett, tehat nem is turazos tempoban korozott)
es nem generalozni vittek egybol :) raadasul a 600-sok elettartama kisebb mint az ezreseke a magasabb fordulat miatt :)
az enyemen eddig csak olajat csereltem :)
es tobbet van 10ezer felett a fordulatszammero mutatoja mint alant.
de egy nagyon jo ismerosom egy 600-s gsxr-t 60ezer kilometerrel adott el, ugyhogy abbol 20ezret palyan ment (gsxr kupa 3.helyezett, tehat nem is turazos tempoban korozott)
es nem generalozni vittek egybol :) raadasul a 600-sok elettartama kisebb mint az ezreseke a magasabb fordulat miatt :)
Robert-jtd10-07-2009 21:15:45 // 14648
Lehet igaz az a 60-e es motorszétkapás amit lentebb írtál nem vitatom csak nékem olyan furcsának tűnik.
De megkérdezem majd az ismerősöktől ,hogy a gyorsasági motorjuknál hogy is van ez?
De megkérdezem majd az ismerősöktől ,hogy a gyorsasági motorjuknál hogy is van ez?
Satti10-07-2009 20:50:17 // 14647
Ebből az Enzo-s dologból annyi az igaz, hogy újonnan az vehetett, akinek már volt korábban Ferrarija, és rendelkezik is egy példánnyal legalább, az hogy utána mit tesz vele, használja, eladja, a garázsban tartja és nem veszi elő soha, az teljesen mindegy.
A mobile.de-n mindig lehet találni alig használt, szinte új Emzo-t, azokat már bárk megveheti, csak lovetta kell hozzá és kész!
A mobile.de-n mindig lehet találni alig használt, szinte új Emzo-t, azokat már bárk megveheti, csak lovetta kell hozzá és kész!
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2009 20:49:28 // 14646
van vagy volt gyorsasági motorod esetleg ismerősöd? kérdezd meg tőle hány km-ként van motorgenerál :)
Robert-jtd10-07-2009 20:42:07 // 14645
És akkor mert többet pörög mint 4000-e eggy-két nagyobb csapatás után mér szét kell kapni és mehetnek belé az új alkatrészek??
Hmm még mindig nem értem:)
Hmm még mindig nem értem:)
Erhard 242 (Pure Energy)10-07-2009 20:34:11 // 14644
én sem tudom mi az igaz :) úgy mondta az ember...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
485
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?