Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
HátvédRomeo29-08-2009 23:25:18 // 15243
Nem vicc. De remélem nem jön szembe sose ilen, mert sokkot kapnék. :-DD
Satti29-08-2009 19:46:53 // 15242
Ezt már én is olvastam korábban, 1-2 éve, de sztem ez semmi, egy kis erőlködés, de nem sikerre termett, egyébként is elég ronda csórikám, pénzt nem érne. :-)
Kazes☻29-08-2009 19:39:55 // 15241
Figyelj! :) Értem! Volt Trabim, kombi és az úgy volt jó. :D
Grando29-08-2009 19:36:48 // 15240
És még annak is szakállas. Van ez már vagy 2 éves hír is... ;)))
Szabeee29-08-2009 19:33:31 // 15239
ez ugye vicc?
GTPeti29-08-2009 19:32:27 // 15238
Ezt a Trabit már évekkel ezelőtt bemutatták. Hogy lesz-e belőle valami az egy nagy kérdés...
HátvédRomeo29-08-2009 19:29:13 // 15237
Figyelj! :) Trabi érted?! Valamiért ezt is anyázni kell! :DDDD
Kazes☻29-08-2009 19:22:55 // 15236
Jó pofa, csak kicsit furcsa rajta a hátsó ajtó. :)
HátvédRomeo29-08-2009 19:18:38 // 15235
Ehhez mit Szóltok??!! :DDDDDDD
A Trabi visszatér!
Nincs még egy olyan autó, amelyhez ennyi nosztalgia és némi iróniával fűzerezett érzelem fűződik a közép- és kelet-európai régióban, mint a Trabant. Szinte minden családban eljött az a csodás pillanat, mikor, gyakran 5 év várakozás után elmehetett a családfő a Merkúrba, hogy megvásárolja a várva várt papírmasé kisautót.
A modern formatervezett, áramvonalas autócsodák világában méltatlanul elfelejtett Trabi most megújult külsővel és belsővel tér vissza a szeptemberi frankfurti autószalonon. A Trabant NT nevű új modell elektromos meghajtású környezetbarát változat lesz, melynek tetején napelemek helyezkednek el és egyetlen feltöltéssel 250 kilométert tud megtenni.
Az ötlet az autó miniatűröket gyártó Herpa Miniaturmodelle nevű cégtől származik, melynek tervezője nemcsak a külsőn, de a Trabi logóján is változtatott.
Beszarás nem???!!! :DDDDDD
A Trabi visszatér!
Nincs még egy olyan autó, amelyhez ennyi nosztalgia és némi iróniával fűzerezett érzelem fűződik a közép- és kelet-európai régióban, mint a Trabant. Szinte minden családban eljött az a csodás pillanat, mikor, gyakran 5 év várakozás után elmehetett a családfő a Merkúrba, hogy megvásárolja a várva várt papírmasé kisautót.
A modern formatervezett, áramvonalas autócsodák világában méltatlanul elfelejtett Trabi most megújult külsővel és belsővel tér vissza a szeptemberi frankfurti autószalonon. A Trabant NT nevű új modell elektromos meghajtású környezetbarát változat lesz, melynek tetején napelemek helyezkednek el és egyetlen feltöltéssel 250 kilométert tud megtenni.
Az ötlet az autó miniatűröket gyártó Herpa Miniaturmodelle nevű cégtől származik, melynek tervezője nemcsak a külsőn, de a Trabi logóján is változtatott.
Beszarás nem???!!! :DDDDDD
Tom1229-08-2009 15:03:22 // 15234
Pár napja láttam először ezt a képet a műszerfalról, nagyon jó lett, csak a klímával vigyázni kell, hogy le ne fagyjon az ember keze. :-)))
Tom1229-08-2009 14:58:04 // 15233
Mást nem is vártam volna tőle... :-/
Buksi29-08-2009 08:13:56 // 15232
Nagyon ügyes vagy! :-DD
Buksi29-08-2009 08:13:22 // 15231
Ez gyönyörű! Rohadtul tetszik! :-O
Erhard 242 (Pure Energy)28-08-2009 21:48:08 // 15230
ott van a bemutatkozó szövegemben a Tiporól egy esszé :DDD
Kazes☻28-08-2009 21:48:08 // 15229
Ezt csak csodálni kell! Gyönyörű! :D
Erhard 242 (Pure Energy)28-08-2009 21:47:30 // 15228
így van mindegyik rohad a benzinsapka környékén......
Poló28-08-2009 21:45:45 // 15227
Én még nem láttam olyan Tipo-t, Tempra-t, ami ne rohadna. Fateré is rohad, igaz ő nem vigyáz rá, viszont szomszéd Tipoja is, ő viszont nagyon is vigyáz rá.
tipoatti28-08-2009 21:43:08 // 15226
A Tipo beszarás jó autó szerintem is, kettő is volt - benzines és dízel is. Nagyon szerettem őket, mostanában már-már nosztalgiával gondolok rájuk a GONDTALANSÁGUK miatt is! Jó formaterv, hibátlan ergonómia, innovatív megoldások - a bajuszkapcsoló pont a kedvencem volt bennük, a mai napig nem láttam jobbat... Ja, és ezekben még világítottak is a kapcsolók!
NEM rohadnak, csak az előzőleg töröttek.
NEM rohadnak, csak az előzőleg töröttek.
Kazes☻28-08-2009 21:41:17 // 15225
Há' ne is. Különben már megbütyköltem. :D
Szabeee28-08-2009 20:06:16 // 15224
ez olyan amilyennek lennie kell... :)))))))))) csak drága is sajnos:(
Blade28-08-2009 19:34:15 // 15223
Hát ez beszarás... Hihetetlen hogy ez a gyár mindig tud ujat mutatni és egy szintel még magasabbra tenni a lécet... beszarás:)
GTPeti28-08-2009 11:54:02 // 15222
Méghozzá akkora barom, hogy még őszinte is. Tehát nem csak simán. :))
Tommi28-08-2009 11:52:44 // 15221
Nekem a legmegdöbbentőbb a Gyulai Balázs volt (részletes véleményt nem mondanék róla, röviden és rusztikusan fogalmazva egy pöcs :) ) tavaly:
Készültünk az esztergomi találkozóra és kiderült, hogy az akkori melóhelyemen az egyik kollégámnak ügyfele és egyben jó ismerőse is. Gondoltam ha beszédül az irodába, megkérdezem, hogy az AutóMánia nem akar-e forgatni a találkozón. Be is jött egyszer valami ügyet intézni és megkérdeztem. Válasz a következő volt:
Nem megyünk, mert egy ilyen esemény nagyon kevés embert érdekel, nincs nagy hírértéke, különben is nem szeretünk ilyen rendezvényekre járni, mert itt nekünk kell finanszírozni a költségeket, míg egy-egy tesztautónál az importőr fizet nekünk pluszban, ha jót mondunk egy-egy autóról. De ha meg tudunk állapodni, akkor jövünk.
Tehát a lényeg az volt, hogy ha mi is fizetünk, akkor jönnek és minden szépet elmondanak rólunk, mert így szokták az importőrök is: gyakorlatilag megveszik az újságírókat, hogy jókat mondjanak a tesztekben az autóikról.
És akkor barom volt, hogy ezt még így el is mesélte :)))
Készültünk az esztergomi találkozóra és kiderült, hogy az akkori melóhelyemen az egyik kollégámnak ügyfele és egyben jó ismerőse is. Gondoltam ha beszédül az irodába, megkérdezem, hogy az AutóMánia nem akar-e forgatni a találkozón. Be is jött egyszer valami ügyet intézni és megkérdeztem. Válasz a következő volt:
Nem megyünk, mert egy ilyen esemény nagyon kevés embert érdekel, nincs nagy hírértéke, különben is nem szeretünk ilyen rendezvényekre járni, mert itt nekünk kell finanszírozni a költségeket, míg egy-egy tesztautónál az importőr fizet nekünk pluszban, ha jót mondunk egy-egy autóról. De ha meg tudunk állapodni, akkor jövünk.
Tehát a lényeg az volt, hogy ha mi is fizetünk, akkor jönnek és minden szépet elmondanak rólunk, mert így szokták az importőrök is: gyakorlatilag megveszik az újságírókat, hogy jókat mondjanak a tesztekben az autóikról.
És akkor barom volt, hogy ezt még így el is mesélte :)))
Tommi28-08-2009 11:45:23 // 15220
Sajnos sok magyar autós újságíró kapott "németes agymosást", több embernél felfedezhetőek ennek nyomai a cikkekben :)
GTPeti28-08-2009 11:42:29 // 15219
Ez a Balázs Viktor régen az auto-motor-nak dolgozott. Szerintem a németek agymosásban részesítették, ezért ír ilyeneket...
(Régebben én is gondolkoztam egy Sedicivalvole-n...)
(Itt egy normális német véleménye.)
(Régebben én is gondolkoztam egy Sedicivalvole-n...)
(Itt egy normális német véleménye.)
Don Gombóc28-08-2009 11:30:56 // 15218
Az Audi után a második mártott technológiával készült kaszni volt. Nekem 8,5 évig volt Tipom, egy percet nem állt garázsban, és semmi nyoma nem volt rozsdának amikor eladtam. Miért nem beszél a Passatok és Golfok de kiváltképpen az Opelek rohadásáról. Ez egy faszkártya. Biztos mondták neki. :)
Szabeee28-08-2009 11:30:51 // 15217
vagy.... a 3. bekezdéshez... a 90-es évek VW Polo Classicja belülről nagyon ronda.. amikor megláttam, hát meghátráltam a VW vásárlástól :)))
Tom1228-08-2009 11:25:24 // 15216
Ez is egy hasonló írás, amit az előbb említettem.:-)
GTPeti28-08-2009 11:25:10 // 15215
Vmi fontos kimaradt.
"fénysebességgel rohadó Temprák és Tipók "
Ez igazán hozzáértő megnyilvánulás, tekintve, hogy ma is alig van rozsda a Temprákon...
"fénysebességgel rohadó Temprák és Tipók "
Ez igazán hozzáértő megnyilvánulás, tekintve, hogy ma is alig van rozsda a Temprákon...
GTPeti28-08-2009 11:23:00 // 15214
Balázs Viktor autósújságíró postja:
"A kilencvenes évek eleje a Fiat mélyrepülése volt. Szinte az összes új kocsijuk randa volt és unalmas, ráadásul ekkor kezdődött a digitális-elektronikus korszak, ami sok baj okozója lett. A betegséget kiválóan szemléltető állatorvosi ló a Fiat Tempra kombi változatának csúcsmotorizáltságú, 2.0 i.e. modellje volt.
Ez volt az olasz gyár történetének legdicstelenebb korszaka
Az utastérben rossz szagot árasztó, nyirkos tapintású műanyagok okoztak azonnali és visszavonhatatlan diszkomfort-érzetet, ráadásul ezek a műanyagok olyan durván és pontatlanul voltak kidolgozva, mintha a Daciától sajátították volna el a gyártási technológiát.
A modernséget egy hasznavehetetlenül agyonkomplikált digitális műszerfal volt hivatott demonstrálni, zölden villódzó számokkal és grafikonokkal. A bajuszkapcsolókat úgy telepakolták funkciókkal – a legyen minden kéznél mottó jegyében –, hogy az ember folyamatosan valami olyat is bekapcsolt, amit nem szeretett volna.
Szintén a haladást demonstrálta a kocsi nevében is szereplő iniezione elettronico, az elektronikus befecskendezés. Hangolása olyan jól sikerült, hogy az első néhány száz méteren nem volt alapjárat, aztán egy ideig torpanva vette a gázt a kétliteres − nem éppen csúcsmodellhez illő viselkedés. Nem is véletlen, hogy a fénysebességgel rohadó Temprák és Tipók nagyon gyorsan eltűntek az utcákról, holott más márkájú kortársaikból még jó néhány vígan szaladgál."
1. bek.: A Tipo, Tempra és társai annakidején igenis divatos formájúak voltak. (Nekem még ma is bejönnek, mert a szögletességükkel együtt van bennük vmi vonzó, olaszos.)
2. bek.: Merthogy szögletes autókat gyártottak?
3. bek.: Na persze. Egy VW ám sokkal kívánatosabb volt belülről. Ott van pl. a Delfin-Passat fényes-fekete bőrutánzat műszerfala.
4. bek.: ízlés kérdése. Elég korszakalkotó volt annakidején. Persze egy fapados VW-hez képest túlkomplikált...
5. bek.: Persze arra nem gondolt, hogy ez egyedi eset lehet, thx to Bosch elektronika...
"A kilencvenes évek eleje a Fiat mélyrepülése volt. Szinte az összes új kocsijuk randa volt és unalmas, ráadásul ekkor kezdődött a digitális-elektronikus korszak, ami sok baj okozója lett. A betegséget kiválóan szemléltető állatorvosi ló a Fiat Tempra kombi változatának csúcsmotorizáltságú, 2.0 i.e. modellje volt.
Ez volt az olasz gyár történetének legdicstelenebb korszaka
Az utastérben rossz szagot árasztó, nyirkos tapintású műanyagok okoztak azonnali és visszavonhatatlan diszkomfort-érzetet, ráadásul ezek a műanyagok olyan durván és pontatlanul voltak kidolgozva, mintha a Daciától sajátították volna el a gyártási technológiát.
A modernséget egy hasznavehetetlenül agyonkomplikált digitális műszerfal volt hivatott demonstrálni, zölden villódzó számokkal és grafikonokkal. A bajuszkapcsolókat úgy telepakolták funkciókkal – a legyen minden kéznél mottó jegyében –, hogy az ember folyamatosan valami olyat is bekapcsolt, amit nem szeretett volna.
Szintén a haladást demonstrálta a kocsi nevében is szereplő iniezione elettronico, az elektronikus befecskendezés. Hangolása olyan jól sikerült, hogy az első néhány száz méteren nem volt alapjárat, aztán egy ideig torpanva vette a gázt a kétliteres − nem éppen csúcsmodellhez illő viselkedés. Nem is véletlen, hogy a fénysebességgel rohadó Temprák és Tipók nagyon gyorsan eltűntek az utcákról, holott más márkájú kortársaikból még jó néhány vígan szaladgál."
1. bek.: A Tipo, Tempra és társai annakidején igenis divatos formájúak voltak. (Nekem még ma is bejönnek, mert a szögletességükkel együtt van bennük vmi vonzó, olaszos.)
2. bek.: Merthogy szögletes autókat gyártottak?
3. bek.: Na persze. Egy VW ám sokkal kívánatosabb volt belülről. Ott van pl. a Delfin-Passat fényes-fekete bőrutánzat műszerfala.
4. bek.: ízlés kérdése. Elég korszakalkotó volt annakidején. Persze egy fapados VW-hez képest túlkomplikált...
5. bek.: Persze arra nem gondolt, hogy ez egyedi eset lehet, thx to Bosch elektronika...
Buksi28-08-2009 09:40:42 // 15213
Ááááá, ezt nagyon elqrták! :-((
Buksi28-08-2009 09:39:53 // 15212
Erre inkább nem mondok semmit! :-DDD
Tom1226-08-2009 23:15:43 // 15211
Ma hallottam a Bentley-t "üzem közben" /+közelebbről megnéztem/.
...hát, nem olasz, de szerintem neki is "lelke van", csak más. A hangja /mint az egész megjelenése/ egyszerűen brutális, benne van a 20-as évek Le Mans győztes elődök "szelleme" - szerintem.:-)
...hát, nem olasz, de szerintem neki is "lelke van", csak más. A hangja /mint az egész megjelenése/ egyszerűen brutális, benne van a 20-as évek Le Mans győztes elődök "szelleme" - szerintem.:-)
Satti25-08-2009 21:48:35 // 15210
Azt gondoltam, hogy arra gondoltál, csak úgy gondoltam, hogy megjegyzem,mert sosem tudhatom, te mire gondolsz! :-))
GTPeti25-08-2009 17:13:14 // 15209
Az Áldozatos topicba tettem be neked pár képet/linket, hogy gyönyörködhess kedvenc márkádban. :PP
Tommi25-08-2009 17:07:06 // 15208
Én meg a Maserati kabrióra gondoltam :)))
GTPeti25-08-2009 16:48:31 // 15207
Rokkantigazolványod már van? :))
Satti25-08-2009 16:38:28 // 15206
Te szőke, ezt nem arra a hsz-re reagálta a kolléga, hanem az amcsi szupergazdagok elit autóstalálkozójára! :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 14:56:24 // 15205
azaz :) nem evett olyan sokat..
Wickey25-08-2009 14:49:30 // 15204
Én a dejzellel 360-as ferkót előztem vasárnap. Fekvőrendőrön, meg az utána következő úthibákon :-)
Wickey25-08-2009 14:47:35 // 15203
micsoda? Az autókiállítás? Oszt hova? Kiviszik a szemétégetőhöz? :D
Wickey25-08-2009 14:46:37 // 15202
látom a helyemet már elállta valami burnyák. Semmigond, majd elviszem a fostartályát alkatrésznek :-P
GTPeti25-08-2009 14:22:56 // 15201
Benzinkútra begurulós gázolajtakarékos? :))
Erhard 242 (Pure Energy)25-08-2009 14:20:25 // 15200
bele raktam a masterba 180e km-et másfél év alatt semmi bajom nem volt kényelmileg
GTPeti25-08-2009 14:18:33 // 15199
A 7végén ment el mellettem egy ilyen. Igaz, azon nem volt 1mg arany sem. :)
Jól kihúzatta a tulaj, szépen "dünnyögött"...
Jól kihúzatta a tulaj, szépen "dünnyögött"...
Tommi25-08-2009 14:16:02 // 15198
Na ezt b+ na ezt hogy sikerült... :(
Gyöki25-08-2009 13:56:15 // 15197
Poló25-08-2009 11:35:21 // 15196
A hosszított magasított Masterbe ha jól tudom, még mindig csak 4 EUR paletta fér be, a hosszú Ducatoba meg 5. Meg aki vezette mindkét autót, mindenki azt mondja, hogy a Master egy fos, kényelmetlen, a Ducatoból az előző széria kényelmesebb.
Az Ivecoba meg 6.
Az Ivecoba meg 6.
Kazes☻25-08-2009 11:31:16 // 15194
Jó kocsik, na de egy Iveco turbo daily, aaaaz igen! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
557
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?