Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

GEORGE16-09-2009 14:24:59 // 15493
Anno olvastam az Astra cuope megjelenésekor a háttér történetről.
A Bertone szabad kezet kapott a kocsi átrajzolásához.
Igazából hogy volt egy alap, ahhoz szerintem elég sokat tettek hozzá.
Aztán tedd a szivedre a kezed, hogy egy mezei Astra és az Astra Coupe közt nagy látványbeli eltérés van.
Ferko16-09-2009 14:24:37 // 15492
Látom követed a fórumot:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vikking 31116-09-2009 14:24:31 // 15491
Nekem a GTA nagyon tetszik, de a régi is szép szerintem :) De ízlésen nem illik vitázni.

A 66-tal más a helyzet, ott mondom, megoszlok :DDDD
Ferko16-09-2009 14:23:57 // 15490
Nem vagy egyedül. VAn akinek jobban bejön afacelift előtti.:-DD
Vikking 31116-09-2009 14:23:38 // 15489
Mondom hogy ne beszéljünk róla. Igaz, hogy ezt írtam? :)

Meg azt hogy akkor nem ugyanazt nézzük :) Mábocs :D Ebben semmi olyan nincs hogy velem egyet kéne érteni :D Valszleg nem ugyanazt érted mint én :) De ebben nincs olyasmi hogy ércsévelemegyet :P
Ferko16-09-2009 14:23:03 // 15488
Vagy inkább utópisztikus.:-DDDD


Ennél csak szebb lehet.:-DD
GEORGE16-09-2009 14:22:12 // 15487
Szerintem meg nagyságrendekkel szebb az újabb 147.
A réginek szörnyű volt a pajzs kialakítása.....

A 166-nál meg túl picik voltak a lámpák, az újabb 166 orr kiképzése szerintem tökélesítette a 166-ot is.
Ferko16-09-2009 14:21:50 // 15486
Mert én nem olyannak látom mint Te? Jóhogynem már bólogatni kellene, hogy de igen, tök olyan mint a Brera. :-)
Atesz198716-09-2009 14:21:44 // 15485
jah, bocs, olvassak vissza... :)))
Vikking 31116-09-2009 14:21:16 // 15484
Nekem nem baj :)

Csak azért a munka oroszlánrészét elvégezték előttük :)
GEORGE16-09-2009 14:19:35 // 15483
Bertone studió sok sok OFFot rajzolt meg.
Opel Astra coupe, opel kabriók mind, Lanos-Lacetti modellek és még sorolhatnám.
Ők rajzolnak a gyár felkérésére, ezek után minimum, hogy kint legyen a nevük!

Neked miért baj, ha pl a lent említett 156-on Giugiaro logó van???
Vikking 31116-09-2009 14:19:19 // 15482
Nem pont erről van szó :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ÁÁÁÁ :DDD
Vikking 31116-09-2009 14:19:03 // 15481
Hát a Miton biztos radikális lesz a változtatás, bár nyugaton elég szépen fogy, úgyhogy lehet hogy még csúfabb lesz az orra :D Próbálgatják az ingerküszöböt :DDDDD
Vikking 31116-09-2009 14:18:02 // 15479
Hát, szerintem a 47 egyértelmű visszalépés. A 166-nál más a helyzet, ott azért nem a legtökéletesebb az orr, de a faceliftessel meg elvették a bogárszem karakterét a vasnak.

Az 56-tal meg a világon egyedül vagyok szerintem akinek a facelift előtti tetszik jobban. De nekem ez a perverzióm. Mások macskákat dugnak :P :DDD
Satti16-09-2009 14:16:48 // 15478
Ez a MiTo szépül, egy eléggé optimista feltételezés! :-)))
Vikking 31116-09-2009 14:15:58 // 15477
De azért egy CC más mint csak egy fészlift :) Az persze, ott is gyártják a tetőszerkezeteket általában, ilyen volt a Karmann is eddig.

Sőt én úgy tudom, hogy a Bertone stúdiónál össze is szereltek komplett autókat.
GEORGE16-09-2009 14:15:53 // 15476
Szerintem meg az új 147 és az új 166 szebb mint korábbi verziók.

Avval, hogy Giugiaro átrajzolta az amúgy szép 156-ot feltette az i-re apontot. Most tökéletes a 156-os.
Ha jól megfigyeled oldalnézetben is változott, igaz nagyon nehezen vehető csak észre.

A 159-nek végül is meg van a faceliftes verziója 2008-2009 modelév, igaz kívülről nem nyúltak hozzá.
Ferko16-09-2009 14:15:51 // 15475
Nekem a facelift 156 jön be nagyon.:-DDDD

Remélem a MITO szépül a 159 meg nem lesz ronda.:-DDDD
Satti16-09-2009 14:14:28 // 15474
Mármint, a formaterven kívűl, semmi közük. :-)
Ferko16-09-2009 14:13:53 // 15473
Az még jobb.:-)
Satti16-09-2009 14:13:28 // 15472
Amelyik design stúdió tervezi egy autót, vagy frissít, akkor értelemszerűen az a stúdió neve fog szerepelni az autón is! Mint pl. a bertone név ott figyel néhány olyan autón, amihez a formaterven semmi közük, mint pl. a Focus CC.
Vikking 31116-09-2009 14:13:00 // 15471
Akkor mi nem ugyanazt a két autót nézzük :D De mindegy. Ne is beszéljünk róla.
Ferko16-09-2009 14:12:43 // 15470
a leon hátulját a mai napig összetévesztem a 47-ével távolról


Dettó. :-)
Ferko16-09-2009 14:11:28 // 15469
szvsz az sem.
Vikking 31116-09-2009 14:06:54 // 15468
Aha. Értelek. Tehát még mindig az a kérdésem, hogy ezek szerint nem is a saját ötleteit lopkodja szanaszéjjel irányokba? :DDD Ez így még jobb:D
Vikking 31116-09-2009 14:05:46 // 15467
Egyébként erről jut eszembe Chris Bangle... Aki előtte is tervezgetett valahol (nem tudom már hol), de csak a bömösnél mutatta meg magát igazán.

Az a 7-es mind a mai napig megjelenik rémálmaimban :DDDD A fészliftes meg az ötös már rendben van, de az első Bangle 7-es az azért viccnek kicsit durva volt :D
Vikking 31116-09-2009 14:04:26 // 15466
Ami egyébként pofátlanság :D Szerintem :) Mármint az, hogy tele van Giugaro jelvényekkel (jó, két indexnél).

Ugyanis oké hogy új az orr, meg a hátulja, de ezen kívül sok köze nincs hozzá Giorgettoéknak :) Az oldalnézet maradt ugyanaz, és az így is volt jó. Bár még örülhetünk neki, hogy nem tették tönkre mint a 147-166-ot :) A 156 csak max ugyanolyan szép de nem randább mint az elődje :)

Azért megnézem mi lesz a Mito meg a 159 facelifttel.
Satti16-09-2009 14:04:17 // 15465
Inkább úgy kell érteni, hogy egy tervező, mindig hasonlót fog tervezni, megvan a maga stílusa, irányvonala és egy másik márka autóin is az fellelhető lesz bármikor.
bilon16-09-2009 14:03:22 // 15464
mert akkor da silva munkaszerződésén volt, hogy főtervező :D
Satti16-09-2009 14:03:09 // 15463
Az a Darth Vader! :-)))
Vikking 31116-09-2009 14:02:14 // 15462
Na igen, ezért is érdekes, hogy miért csak egy ember neve jelenik meg mindenhol :)

Pl a 156 (szerintem) legszebb részletéhez, a belsejéhez semmi köze sincs Dasilvának, azt Zapatinas tervezte (aki ugye minden ovis tudja már, hogy a 145-öt rajzolgatta :) ).
bilon16-09-2009 14:01:31 // 15461
na az pont nem hasonlít! :D:D:D:D
Ferko16-09-2009 14:01:30 // 15460
:-)))))
Ferko16-09-2009 14:01:07 // 15459
A facelift meg már Giugiaro volt.:-)
Vikking 31116-09-2009 14:00:55 // 15458
Azért az Audihoz sikerült másfajta formákat kitalálnia. Nem is értem.

Csak a Seatnak kell kopipészttel autót gyártani... Pl a leon hátulját a mai napig összetévesztem a 47-ével távolról. Csak mikor látszik hogy nem ötszögletű, akkor jövök rá, hogy mégis csak egy fostartály van előttem :)
bilon16-09-2009 14:00:16 // 15457
vik!
tudod ez úgy van, hogy van a főtervező, és a keze alá dolgoznak sokan.
pl. építészet.
a WEST END-et gondolom tudod ki tervezte. Finta József. meg több tíz másik tervező. ő csak megadta a vonalat, de a többiek dolgoztak igazából... :))))
Vikking 31116-09-2009 13:59:28 // 15456
(egyébként csak mondanám, hogy nem a belső elrendezésre gondolok... Ha nem tűnt volna fel :) Hanem arra a formára ami befogadja a lámpát! )
Ferko16-09-2009 13:58:56 // 15455
Gondolom meg van minden tervezőnek a saját stílusa; ezért lehet az, hogy ha elmegy más márkához, akkor látunk hasonló motívumokat. Nem toom.

Lehet, hogy Nem a Seat Alfás, hanem az Alfa és a Seat De Silvas?:-DDDDDDDDDDDD
Vikking 31116-09-2009 13:58:05 // 15454
AZ övvonal?
Vikking 31116-09-2009 13:57:52 // 15453
Akkor legyen így.

Még jó, hogy lehet itt mindenkinek külön véleménye ugyeee? :)
Ferko16-09-2009 13:57:23 // 15452
Nem erről van szó. Te mondtad, hogy Breras. mi meg azt, hogy szerinteünk nem. De azt nem mondtuk, hogy nincs benne Alfás motívum; pl hátsó kilincs.
Vikking 31116-09-2009 13:57:19 // 15451
Szerintem még oroszországban is látják :P
bilon16-09-2009 13:57:14 // 15450
kurvára lehet, de nem a brera lámpára... :DDDD
Vikking 31116-09-2009 13:57:03 // 15449
Hátha a kínaiak szeretnének pl fészlift előtti 156-ost gyártani! :) Akkor még esetleg lenne egy szép és könnyű autó ami már majdnem Alfa :)

Mondjuk amennyi köze van a dasilvának a Brerahoz, akár 75-öst vagy GTV6-ot is gyárthat bármelyik gyár, ha a mindenható dasilva odamegy :) Egyre jobb :)

Egyébként hallottam egy s más olyat mi szerint dasilva sem volt mindenható az Alfánál... Szóval pl a 156-hoz csak a nevét adta, stb.
Ferko16-09-2009 13:54:36 // 15448
Gondoltam csak hogy jobban lásd a lámpát.:-DDDD
Ferko16-09-2009 13:53:57 // 15447
Én meg point az előbb írtam le, hogy egy hullámon vagyunk!:-DDDDDDDDD

Vagy testvérek vagyunk vagy Te vagy az apám!:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Vikking 31116-09-2009 13:53:24 // 15446
Aha, és ezért lehet pofátlanul ellopni az Alfákat :) Értem. Tehát egy főtervező átkerülése azt jelenti, hogyha az a főtervező elmegy a lexushoz, mercihez, bmw-hez, ladához, tatához, ssangyonghoz, akkor az összes autó Alfa kopírozás lehet? :) Tök jóóóóóó!
Ferko16-09-2009 13:52:35 // 15445
Hoppá Szőke. Még majdnem egyhullámon vagyunk.:-DDDDD
Igaz én 6-ost mondtam.

Szerintem a 3-as azért nem, mert annak ilyen béna kifele dudorodó a lápmája oldalt.:-)
Vikking 31116-09-2009 13:52:04 // 15444
Na mindegy.. Látom megint nem egy húron pendülünk. Csak plnak hoztam fel de tökmindegy.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.