Picit furi az eleje, de lehet azért mert otthonin megszoktam már a külsőt.
De ebben a kivitelben ütős az egész autó, a belseje is frankó azokkal az ülésekkel.
Ez melyik kivitel, lehet tudni??
Erősen rezeg a léc, hogy a másodautó Grande lesz és nem MiTo......
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
GEORGE04-10-2009 10:49:03 // 15643
bilon04-10-2009 08:48:45 // 15642
szerintem is szép!
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2009 08:47:01 // 15641
igen nagyon szép ha lesz rá keret meg is van mi lesz a másodautó :)))
Xixo04-10-2009 03:20:53 // 15640
Hát az elejét még mindig visszafalaznám! :))
Ferko04-10-2009 00:17:17 // 15639
Jajjj neeeeeeeee. Nekem pont nem jön be. Megint egy elbaszott facelift olaszhonban.:-((((
Számomra legalábbis.
Számomra legalábbis.
Adrián03-10-2009 22:41:18 // 15638
Tom1229-09-2009 21:15:00 // 15637
"Hogyan készült" : a 458 Italia "promo" filmje.
Tom1229-09-2009 21:06:13 // 15636
...hát ez sem a szépségéről lesz híres.:-)
Ha már szigetország, akkor már inkább egy ilyen - jobban elmenne a "flottába".:-)
Ha már szigetország, akkor már inkább egy ilyen - jobban elmenne a "flottába".:-)
GabCsi27-09-2009 08:22:05 // 15635
Xixo27-09-2009 01:36:41 // 15634
Volt már erről cikk, hogy jön ez majd európába is, csak addig még van mit fejleszteni rajta, hogy itt is engedélyt lehessen kapni a forgalomba helyezésére. És mire ez elkészül, már jóval drágább lesz.
Amúgy a Seicento volt sokáig a legolcsóbb autó, de még az is másfél milla volt, ami azért nem kevés. Legalábbis messze van a Nano asszem 2000 dolláros árától, ami még Indiában is könnyen megfizethető. Pedig gondolom ott nincs ez a nagy hitelezés.
Amúgy a Seicento volt sokáig a legolcsóbb autó, de még az is másfél milla volt, ami azért nem kevés. Legalábbis messze van a Nano asszem 2000 dolláros árától, ami még Indiában is könnyen megfizethető. Pedig gondolom ott nincs ez a nagy hitelezés.
Tom1226-09-2009 13:43:59 // 15633
Pont ezért írtam, hogy eszébe juthatott volna bárkinek. Minden autógyártó "sír", mert nem mennek az eladások a válság miatt, pedig beszéltek róla /válság/ már egy jó ideje, nem most kéne "kapkodni", ki kellett volna jönni egy "filléres" mikro autóval... Munka is lenne, eladás is, mi kellene még? :-))
Ja, most jut eszembe, hogy a Skoda /VW group/ is valami hasonlóval "készül"...
Ja, most jut eszembe, hogy a Skoda /VW group/ is valami hasonlóval "készül"...
Satti26-09-2009 12:58:50 // 15632
A Tata lépett elsőnek és nagyon jól ráéreztek a dologra, meg persze az india-i piac az hatalmas, ha soha nem gyártanának exportra, akkor is hatalmas üzleti siker lesz a miniautójuk hosszú távon.
Tom1226-09-2009 12:56:45 // 15631
Ez meg a másik véglet.:-)
Egyébként már régen eszébe juthatott volna bármelyik autógyártónak, nem "fullos" Smartra van szüksége a "pórnépnek" válság idején.
Talán a Ford készül valami hasonlóval, de szerintem drágább lesz...
Egyébként már régen eszébe juthatott volna bármelyik autógyártónak, nem "fullos" Smartra van szüksége a "pórnépnek" válság idején.
Talán a Ford készül valami hasonlóval, de szerintem drágább lesz...
Satti26-09-2009 12:53:24 // 15630
Ennek sem kell reklám, viszik, mint a cukrot. :-)
Bombasiker a Tata Nano klikk
Bombasiker a Tata Nano klikk
Tom1226-09-2009 12:48:58 // 15629
Náluk többet ér egy nagy gázfröccs, mint egy több milliós reklám /+ kampány/. :-))
Tom1226-09-2009 12:47:28 // 15628
...hát ez az, akkor az Audi meg ne akarjon felkapaszkodni a "nagyok közé", főleg ilyen provokatív reklámmal.
Satti26-09-2009 12:43:08 // 15627
A Ferrarinak nem kell a reklám, de tul.képpen nem lehet látni Lambo, Porsche vagy Aston Mrtin reklámot sem. :-)
Tom1226-09-2009 12:41:23 // 15626
Ja, érdekes, hogy még nem láttam Ingolstadtban forgatott Ferrari reklámot, sőt egyáltalán nem emlékszem Ferrari reklámra...:-))
Tom1226-09-2009 12:39:45 // 15625
Most mondta a Gyulai a TV-ben, hogy az új Mégané combi, "kismotoros" turbós folyamatosan 10 liter fölött fogyaszt, de "cserébe" 10 alatt gyorsul 100-ra is.:-))
Xixo25-09-2009 22:51:24 // 15624
Valahogy el kell adni azt a rozsdaboglyát! :))
Tom1225-09-2009 20:05:42 // 15623
Volt.
...de valahogy nem szeretem az ilyen reklámokat. Ne akarjon már Ferrari lenni egy Audi, vagy csak a "hátán akar felkapaszkodni"? :-)
...de valahogy nem szeretem az ilyen reklámokat. Ne akarjon már Ferrari lenni egy Audi, vagy csak a "hátán akar felkapaszkodni"? :-)
Tom1223-09-2009 22:50:28 // 15619
Na, ez aztán az eszement ötlet! Elektromos "hátizsákba" /Smart/ V6, V8, V12, stb. hang...:-))))
"Korábbi Brabus-fejlesztés az egyedi hanggenerátor, amelynek segítségével szinte bármelyik autó hangja utánozható, ez bekerült a High Voltage-ba is."
Nekem valahogy nem jön be ez a "trend", néha sajnálom is a jövő generációit... :-/
Bővebben ITT.
"Korábbi Brabus-fejlesztés az egyedi hanggenerátor, amelynek segítségével szinte bármelyik autó hangja utánozható, ez bekerült a High Voltage-ba is."
Nekem valahogy nem jön be ez a "trend", néha sajnálom is a jövő generációit... :-/
Bővebben ITT.
Buksi23-09-2009 03:55:58 // 15618
Nagy duzzogva elfogadnám! :-))
Satti22-09-2009 21:53:38 // 15616
Gyárilag vagyok ilyen, nem kell innom, vagy fűveznem hozzá. :-)))
Mindig elismerem, ami jó.:-)
Mindig elismerem, ami jó.:-)
Satti22-09-2009 21:50:27 // 15615
Épp nézem a top gear-t a viasat6-on, ezek nem 100-asok, de ez a jó benne! :-))
Buksi22-09-2009 17:28:56 // 15614
Hát még szép! ;-)))
Buksi22-09-2009 16:30:45 // 15612
Kell nekem egy Ferrari! :-)))
Tom1222-09-2009 16:03:08 // 15611
Ez vele jár...;-))
Buksi22-09-2009 16:01:26 // 15610
Húúúú, teljesen beleborzongtam! :-)))
Buksi22-09-2009 15:58:30 // 15609
Nem bírta sajnos! :-/
Igen, céges busz! Éppen ma heggesztették vissz a a tartóbakokat! :-)
Igen, céges busz! Éppen ma heggesztették vissz a a tartóbakokat! :-)
Ferke22-09-2009 13:32:20 // 15608
Na igen.:)) Klassz időszak volt ez:DD
Tom1222-09-2009 13:02:53 // 15607
458 Italia - egy kis "játék", amiért érdemes élni.;-))
/"Full Screen" + hangerő fel! /
/"Full Screen" + hangerő fel! /
Zsolt15522-09-2009 07:07:53 // 15606
Nem bírta a gyürődést. Céges busz volt???
Marklar15521-09-2009 22:52:31 // 15605
Tom1221-09-2009 22:29:47 // 15604
Én is pont erre gondoltam, mikor először láttam, sőt még jobb is lehetne.;-)
Whiteskull21-09-2009 22:15:46 // 15603
Te most ittál, vagy füveztél? :)))
Értem én, hogy liberalizmus, de hogy ennyire? :-O :DDDDDDDDDD
Értem én, hogy liberalizmus, de hogy ennyire? :-O :DDDDDDDDDD
Satti21-09-2009 22:12:44 // 15602
Mostanában megy egy nagyon jó BMW reklám a tv-ben, már többször láttam, és meg kell hagyni, nagyon jó. Nem egy konkrét típust reklámoz, hanem csak úgy általánosságban, magáról a márkáról szól, de ami a lényeg, az a szöveg, ami magyarul Kautzky Armand tolmácsolásában szól és nagyon jó, akár egy hasonlóan jól megcsinált Alfa reklámban is lehetett volna ilyen, mert a szöveg az tisztára olyasmi, ami ráillik arra is.
WarbiRunner (Gyuri)21-09-2009 14:21:42 // 15601
Hát mostmár, hogy próbáltam azt kell mondjam a futóműve (TI) mindenképp műszaki remekmű. Elképesztő amit tud...
Satti20-09-2009 19:14:21 // 15600
Elég durva a gép és szép sárga. :-) A Veyron viszont utcai szupersportkocsi, ezzel viszont gondolom nem lehet símán közlekesni az utcán, úgy mint a FXX-el sem, ez a nagyon gazdagok játékszere, versenypályákon lehet vele élvezkedni.
Buksi20-09-2009 14:53:12 // 15599
Xixo20-09-2009 03:12:49 // 15598
Végre!! Már egy ideje olyan erőtlennek érzem az Enzot, csak eddig nem tudtam kihez forduljak! :))))))
Buksi19-09-2009 18:27:15 // 15596
Bazze, de brutális! :-O
Buksi19-09-2009 18:24:12 // 15595
Ejjj, de jó neked! :-))
Tom1219-09-2009 16:03:12 // 15594
Megszületett a "Veyron ölő".:-)
A neve: Edo Competition XX Evolution: Enzo²
A motor 12 hengeres, 6,3 L-es, 9600-as max. forulattal. A seb. váltó gyorsabb a jelenlegi F1-esekétől 60 ms-alatt vált, a teljesítmény 840 LE /+ 180 LE a "parlagi" Enzohoz képest/, nyomaték 780 Nm.
Ez erre elég: 0-100= 3.2 mp, 0 - 200 = 9 mp és 0 - 300 = 19 mp. (Bugatti Veyron 19.8mp)
A végsebesség keményen ostromolja a 400-at... :-)
A neve: Edo Competition XX Evolution: Enzo²
A motor 12 hengeres, 6,3 L-es, 9600-as max. forulattal. A seb. váltó gyorsabb a jelenlegi F1-esekétől 60 ms-alatt vált, a teljesítmény 840 LE /+ 180 LE a "parlagi" Enzohoz képest/, nyomaték 780 Nm.
Ez erre elég: 0-100= 3.2 mp, 0 - 200 = 9 mp és 0 - 300 = 19 mp. (Bugatti Veyron 19.8mp)
A végsebesség keményen ostromolja a 400-at... :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
608
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?