Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
GTPeti04-12-2010 20:58:55 // 18893
Egy kételyem viszont nekem is van. (Erről már beszélgettünk az E=mc2 topicban*.) Nevezetesen, hogy ipari 3 fázisú konnektorból 1 óra alatt csak 30kWh nyerhető ki. Ez azt jelenti, hogy az 5 perces tankolást úgy ahogy van el lehet felejteni. Inkább 4< órától kezd reális lenni. És itt nem az akku korlátoz. Ha gondolod , menjünk át oda *.
Xixo04-12-2010 20:31:06 // 18892
Most már ezt is tudom! :))
Akkor viszont elektromotorra fel! :)))
Akkor viszont elektromotorra fel! :)))
GTPeti04-12-2010 20:18:21 // 18891
GTPeti04-12-2010 20:07:53 // 18890
(A tárolhatóság a radioaktív hulladékra is vonatkozik.)
GTPeti04-12-2010 20:00:56 // 18889
A füstölés. Egyrészt azért, mert az akkumulátorok újrahasznosíthatóak. Másrészt pedig ezek tárolhatóak.
Xixo04-12-2010 19:48:58 // 18888
Na igen, azzal a rengeteg akksival valamit kezdeni is kéne majd egyszer. Nem tom melyik szennyezőbb ez vagy a rengeteg füstölés!?
Xixo04-12-2010 19:45:51 // 18887
Vagy akkor már csinálták volna meg kis autóban és adnák 10ezerért. Amennyivel több fogyna abból, annyival gyorsabban visszajönne az ára...
(Mondjuk szerintem ha ezek szélesebb körben elterjednek, akkor ki lesz majd találva az erre megfelelő adóforma és máris nem lesz olyan olcsó az autókázás...)
(Mondjuk szerintem ha ezek szélesebb körben elterjednek, akkor ki lesz majd találva az erre megfelelő adóforma és máris nem lesz olyan olcsó az autókázás...)
GTPeti03-12-2010 20:02:27 // 18886
Az biztos, de abból inkább az amcsik gazdagodnak. :)
Kazes☻03-12-2010 19:09:23 // 18885
Sok Milkát adnak el! :)))))
GTPeti03-12-2010 18:53:12 // 18884
Azt tudnám, hogy ezek a svájciak miből finanszírozzák az összes ilyen hülyeségüket? Mert hogy vagyonokat ölnek bele efféle "jópofaságokba", az nem kérdés.
Buksi03-12-2010 18:27:20 // 18883
Nagyon jó videó! :-)
Hatalmas élmény lehet egy ilyen racsing! :-)
Hatalmas élmény lehet egy ilyen racsing! :-)
Satti03-12-2010 17:14:28 // 18882
Nagyon komolyat nyomtak a srácok!!
Párizsban versenyzett egy Porsche 911 GT3 és egy Lamborghini Gallardo - videóklikk
Párizsban versenyzett egy Porsche 911 GT3 és egy Lamborghini Gallardo - videóklikk
Kazes☻03-12-2010 16:43:35 // 18881
Buksi02-12-2010 03:47:59 // 18880
De nagyon komoly! :-DD
WarbiRunner (Gyuri)02-12-2010 02:10:04 // 18879
WarbiRunner (Gyuri)02-12-2010 02:02:58 // 18878
A második autó elmélet pont ott bukik, hogy ha megyek vele hetente 150km-t, az évente 7800km :-) Így az "üzemanyagon" mondjuk spórolok vagy 220e Ft-ot évente egy 10-et szürcsölő benzineshez képest. Vagyis soha nem térül meg az árkülönbözet még akkor se ha 5 millás második autót veszek. Vagyis 14 év alatt elvileg igen, csak épp kizárt hogy 14 évet kibírjon az akksija, és ezalattis csak futómű van, addigra már azzal is mókolni kell..szóval 14 év nem belátható egy autónál. Ha mag azt nézzük, hogy a második autó tipikusan sehol sem vadiúj 5 millás szekér, hanem valami használt, akkor meg hagyjuk is. A Wartburgom 100e Ft-os eszmei értéke és a 30e EUR közti különbözet már tényleg durva, és használati értékben valahol egy szinten mozognak :-D
Másrészről meg nem hinném, hogy olcsóbban adható, drága még a technológia.. Sok ilyen szüttyögőt el kell még adni sok bamba/környezettudatos gazdag embernek hogy az átlagemberek is ilyennel gurigázzanak. Meg ki kéne találni valami normális energiatárolási módszert. Én emiatt tuti nem díjaztam volna első helyel, technikailag semmi újat nem mutat.
Szóval igaza van a VWs mérnöknek, egyelőre reálisan még a villanyrollernél járunk:
Másrészről meg nem hinném, hogy olcsóbban adható, drága még a technológia.. Sok ilyen szüttyögőt el kell még adni sok bamba/környezettudatos gazdag embernek hogy az átlagemberek is ilyennel gurigázzanak. Meg ki kéne találni valami normális energiatárolási módszert. Én emiatt tuti nem díjaztam volna első helyel, technikailag semmi újat nem mutat.
Szóval igaza van a VWs mérnöknek, egyelőre reálisan még a villanyrollernél járunk:
koz02-12-2010 00:31:17 // 18877
Nem kellene, hogy 30K juró legyen, csak nem jött össze a világméretű akkucsere-a-benzinkúton projekt. Pedig abban azért volt ráció, egy ilyen állomás helyben termelhetett volna némi megújulót is. Hátha a rokona olcsóbb lesz.
Xixo01-12-2010 23:27:31 // 18876
Meg az is lemaradt, hogy ettől függetlenül én el se indítottam volna az év autója választáson, mert azért még mindig egy másik kategória...
Xixo01-12-2010 23:25:35 // 18874
Nem akartam a Giu-s topicba, mert mégiscsak offos...
Azért nem olyan rossz autó az a Leaf. Én második autónak simán elfogadnám. A legtöbb családban meg úgyis két autó van, amiből az egyikkel csak melózni meg boltba járnak. Mint nálunk is. Arra meg bőven elég lenne. 160km pedig egy hétre is elég, nemhogy egy napra.
Mert azért nem mindegy, hogy 700 forintból vagy 3500ból teszünk meg 100kmt. Mert engem legalábbis nem a környezettudatosság fogott meg benne. :)
Csak ugyi azért a 30ezer jurós ára finoman szólva is kurvasok. :(
(És akkor még nem beszéltünk a szerviz költségekről, mert ezt nem fogja a sarki Pista bácsi meggájverkedni...)
Azért nem olyan rossz autó az a Leaf. Én második autónak simán elfogadnám. A legtöbb családban meg úgyis két autó van, amiből az egyikkel csak melózni meg boltba járnak. Mint nálunk is. Arra meg bőven elég lenne. 160km pedig egy hétre is elég, nemhogy egy napra.
Mert azért nem mindegy, hogy 700 forintból vagy 3500ból teszünk meg 100kmt. Mert engem legalábbis nem a környezettudatosság fogott meg benne. :)
Csak ugyi azért a 30ezer jurós ára finoman szólva is kurvasok. :(
(És akkor még nem beszéltünk a szerviz költségekről, mert ezt nem fogja a sarki Pista bácsi meggájverkedni...)
WarbiRunner (Gyuri)01-12-2010 06:28:59 // 18873
Az orra nem rossz...meg ha Portugál rendszáma lenne, akkor lenne benne valami fantázia :-)) Ennyi a véleményem :-D
Xixo01-12-2010 00:42:51 // 18872
De legalább a fényszóróban kiélték magukat! :))
GTPeti30-11-2010 21:58:49 // 18871
Lehet, hogy változtatható a magassága. Sajnos a 156-ban is kicsit alacsonyan van. Ferdén kell benne tunyulni. :)
vm30-11-2010 21:49:37 // 18870
Egyetért :)
Figyelted a könyöklő magasságát? Kényelmes lehet...
Figyelted a könyöklő magasságát? Kényelmes lehet...
GTPeti30-11-2010 20:43:29 // 18869
Kizárólag a külsőre értettem a dolgot. (A lámpák és kerekek kivételével.) Ez az autó úgy néz ki, hogy az elődje is lehetne az utódja. (Ugyanígy látom ezt az 5ös BMW-nél is.)
tipoatti30-11-2010 20:42:51 // 18868
Nem vagyunk egyformák... :) A "klasszik" XJ formájában már egyszerűen tényleg nem volt több szvsz., így is évtizedekig húzta... Azért nem egy porke 911 szintű örökzöld alkotás. Kellett a tabula rasa, és számomra tetszetős, egyedi lett az eredmény.
vm30-11-2010 20:18:38 // 18867
A lámpák, kerekek nem rosszak. A belső tragédia. Drabális az egész, a műszerfal összevisszaság. Ha tankot terveznék, ilyen lenne belül. A fickó alig látszik ki a kardánbox mögül. A sofjor lábtere meg nem szélesebb, mint a kormány. A kistévé meg parasztvakítás, de hát ez kell az egymilliárd légynek...
GTPeti30-11-2010 19:58:19 // 18866
Srácok, ezt nézzétek, mennyire forradalmi és izgalmas forma!
(Nem azt mondom, hogy nem kéne, mert biztos egösz kultúrált autó, mondjuk 3.0D-ként, de lázba nem hoz. :)
(Nem azt mondom, hogy nem kéne, mert biztos egösz kultúrált autó, mondjuk 3.0D-ként, de lázba nem hoz. :)
Tom1229-11-2010 22:12:27 // 18865
...hát ezt pont nem mondanám róla - sajnos. :-I
Azelőtt, ha megláttál egy Jaguar-t, arról messziről "sütött" hogy JAGUAR. Az XK, esetleg még valamit őriz ebből a varázsból, esetleg a Ford Mondeo szerű, Aston Martin hátsójú XF, de ez az új XJ mindennek kinéz, csak Jaguar-nak nem. Az egyik volt szomszédunk /+régi ismerős/ kb. 3 hete vett egy ilyet, talán csak az volt a baj, hogy először hátulról láttam meg, vagy a szín nem ül neki /ezüst/, nem tudom, de komolyan találgatnom kellett, hogy ez most valami kínai koppintás, vagy a Hyundai legújabb luxuslimuzinja - ez tényleg így volt. Aztán figyeltem fel a "macskára". Nekem az első benyomásom az volt /közelebbről is megnéztem/, hogy szép, szép, de talán túlságosan belenyúltak az indiaiak, olyan hatása volt, mint valami túlcicomázott riksának...:-) Nem, inkább egy erősen korosodó, "bálnaszerű" díva, aki felett már igencsak eljárt az idő és ízléstelenül kifestve és felékszerezve próbál feltűnést kelteni. Tényleg semmi fikázás, de nekem ez volt az első benyomásom.
Ehhez képest az Alfa, a Maserati, vagy a Bentley sokkal hagyományőrzőbb és jól is áll nekik...
Azelőtt, ha megláttál egy Jaguar-t, arról messziről "sütött" hogy JAGUAR. Az XK, esetleg még valamit őriz ebből a varázsból, esetleg a Ford Mondeo szerű, Aston Martin hátsójú XF, de ez az új XJ mindennek kinéz, csak Jaguar-nak nem. Az egyik volt szomszédunk /+régi ismerős/ kb. 3 hete vett egy ilyet, talán csak az volt a baj, hogy először hátulról láttam meg, vagy a szín nem ül neki /ezüst/, nem tudom, de komolyan találgatnom kellett, hogy ez most valami kínai koppintás, vagy a Hyundai legújabb luxuslimuzinja - ez tényleg így volt. Aztán figyeltem fel a "macskára". Nekem az első benyomásom az volt /közelebbről is megnéztem/, hogy szép, szép, de talán túlságosan belenyúltak az indiaiak, olyan hatása volt, mint valami túlcicomázott riksának...:-) Nem, inkább egy erősen korosodó, "bálnaszerű" díva, aki felett már igencsak eljárt az idő és ízléstelenül kifestve és felékszerezve próbál feltűnést kelteni. Tényleg semmi fikázás, de nekem ez volt az első benyomásom.
Ehhez képest az Alfa, a Maserati, vagy a Bentley sokkal hagyományőrzőbb és jól is áll nekik...
Buksi28-11-2010 18:18:12 // 18863
Nekötözköggyéé! :-DD
Tommi27-11-2010 20:00:59 // 18862
Nem mondtam, hogy az :)
Buksi27-11-2010 19:58:59 // 18861
Ez egyáltalán nem szép! :-D
Grando27-11-2010 19:24:57 // 18860
Hát ez tuti nem lesz akkora klasszikus. :DDD
ystuc27-11-2010 19:09:40 // 18859
Hmm, egy Nissan 350Z jutott az eszembe róla. Semmi extra.
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2010 16:51:03 // 18858
Ők legalább megcsinálták. Mi meg rá vagyunk fanyalodva a rajongók által fotosoppolt képekre. Miért nincs ilyen:
A trend egyértelmű, a Fiat meg erre se lép semmmit szokás szerint. A Peugeot-nak is ott a cicakupéja, a Honda CRX-ezik, A VW sirokkózik, mindenki retrózik és közben ódi tétét majmol. A nép meg eszi és veszi. Mi meg ácsingózunk lassan egy bármilyen Alfa után...nem jól van ez így gyerekek...
A trend egyértelmű, a Fiat meg erre se lép semmmit szokás szerint. A Peugeot-nak is ott a cicakupéja, a Honda CRX-ezik, A VW sirokkózik, mindenki retrózik és közben ódi tétét majmol. A nép meg eszi és veszi. Mi meg ácsingózunk lassan egy bármilyen Alfa után...nem jól van ez így gyerekek...
Tommi27-11-2010 16:39:46 // 18857
Visszatér a Calibra
Háááát... Az ős-Calibrában legalább volt valami :) De ez... Kb egy kétajtós Insignia és kész.
Háááát... Az ős-Calibrában legalább volt valami :) De ez... Kb egy kétajtós Insignia és kész.
GTPeti26-11-2010 20:46:56 // 18856
Azt azért hozzátenném, hogy a barátomnak Rover / Land Rover / MG alkatrészboltja van. Háát... szóval nem vennék ilyeneket, csak ha nagyon nem számítana a pénz...
GTPeti26-11-2010 20:45:34 // 18855
Tényleg az. Nagyon klassz ez az XJ.
tipoatti26-11-2010 16:25:46 // 18854
"Olyan nem szokványos... " Azaz olyan, mint szeretett márkánk nemrégen. Manapság... ööö... :(
Tommi26-11-2010 15:27:39 // 18853
Múlt héten kint voltam Lengyelországban és ott láttam az egyik benzinkútnál egy felmatricázott flottát, vagy 5-6 XJ volt, mindenféle színben és fazonban :) Gyönyörű egy autó, bár nekem a C-oszlopnál némi Audi A6 utánérzésem van :) A segge meg iszonyű furcsa... Olyan... Nem tudom hová tenni, nem szokványos :)
ystuc26-11-2010 14:16:51 // 18852
Vannak benne jó megoldások, de azért vannak tipikus audis dolgok, amik nem tetszenek. De ahogy mondtam, pofás. :-)
Longman26-11-2010 14:13:02 // 18851
Tegnap jött hozzánk az első, már ügyfeles. Kib*szott komoly a gép. Majd nyomok fel képeket. :)
tipoatti26-11-2010 13:47:04 // 18850
Gyönyörű ez az új XJ, élőben is letaglózó. Az XF is nagyon bejövős számomra.
Tommi26-11-2010 13:23:20 // 18849
Szegény Jaguarnak XJ-nek nem elég a rossz törésteszt eredmény, még egy visszahívási akciót is kénytelenek csinálni...
Klikk
Klikk
ystuc26-11-2010 12:55:40 // 18848
Gyerekek, ma megnéztem közelről az új Audi A7-est. Nem mondom azt, hogy tökéletes, de megmondom őszintén, hogy egész pofás. És ez elég pozitív jelző részemről egy német autó esetén. Tényleg egész jóra sikeredett!
Putyesz26-11-2010 07:29:15 // 18847
Satti25-11-2010 13:26:45 // 18846
Nekem volt ebből 240D, 230E, 280E és egy 280CE, azaz coupé is, jók voltak, kellemes volt velük autózni.
Kazes☻25-11-2010 11:32:42 // 18845
Nem, csak úgy kitaláltam a linked alapján. Ejhhh.... Mondjuk az igaz, hogy nem volt valami tip-top a verda, de semmiképp sem gyere be. :)
Satti25-11-2010 11:20:48 // 18844
Autóztál ilyennel és persze normális állapotúval? A kormány a régebbi nagy autókban , mindegyikben hasonló méretű volt.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
466
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?