Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Kazes☻24-11-2011 22:13:31 // 20343
Majdnem! :DDD
GTPeti24-11-2011 22:13:15 // 20342
Ez nem autó, de jó. :)
GTPeti24-11-2011 22:12:42 // 20341
Nem az Erhard művészúr kiváltsága. :) De mostanában nincs ihlete. :(
zolee14524-11-2011 22:11:39 // 20340
Alfa és hátul hajt. Akkor ez autó?:D
Kazes☻24-11-2011 22:10:17 // 20339
Én sem 'mondtam' semmi rosszat róluk és a 155-öt is nagyon szeressem, de az utolsó mondatod a lényeg. Sajna.
Liquid24-11-2011 22:07:25 // 20338
tácspaddal rajzoltad? mert ha nem akkor érvénytelen :)
GTPeti24-11-2011 21:53:50 // 20337
Az előbbi a V1.00-ás változat.
A V2.00-ban a "hjundáj" helyén legördülő menüből lehet kiválasztani az - Alfától eltérő - autómárkát. :)
A V2.00-ban a "hjundáj" helyén legördülő menüből lehet kiválasztani az - Alfától eltérő - autómárkát. :)
GTPeti24-11-2011 21:49:18 // 20336
satya24-11-2011 21:27:01 // 20335
nekem 3 is volt, és kettőnél eltörtem. a 4 üteműé már más rendszerű azt nem tudtam eltörni! de én is ismerek ám olyan embert aki látott Ferrit!! :P
mreni24-11-2011 21:16:41 // 20334
hát igen,mondjuk a GTA-knál meg lehetett volna csinálni a hátul hajtást legalább,de már mindegy :D
GEORGE24-11-2011 21:09:25 // 20333
volt is szó az f1-ben a dieselről :-))))))
GTPeti24-11-2011 21:08:40 // 20332
Azért anno a 155-tel kihozták a maximumot abból a (nem is olyan rossz) Fiat padlóból...
(Mondjuk nekem sohasem volt gondom a Fiat-tal, mert szerintem mindig is jó autókat csinált. Persze szándékosan transaxle féle úri huncutságok nélkül.)
(Mondjuk nekem sohasem volt gondom a Fiat-tal, mert szerintem mindig is jó autókat csinált. Persze szándékosan transaxle féle úri huncutságok nélkül.)
Kazes☻24-11-2011 21:04:43 // 20331
Igény még csak lett volna és lenne ma is, de amikor átvette a Fiat, finoman szólva kihajította az addigiakat és a jó kis 'fiatpadlóra' készítette a 155-öt és a többi és a többi. És épp ez is tetszik az új Julisba, hogy most Ő kapta az új padlót és majd a Fiat, csakhogy az új padlóból minél többet ki kellene hozni, mint pl. 4x4. legalább. :)
Valszeg a 147/156 esetében is olcsóbb volt egy olyan első futkosót készíteni, ami jobban átadja az aszfaltra a 'kocsit' mint, hogy rendesen elrendezni a hajtást benne. Azaz a 'fityó' nem adott rá moneyt. :)
Valszeg a 147/156 esetében is olcsóbb volt egy olyan első futkosót készíteni, ami jobban átadja az aszfaltra a 'kocsit' mint, hogy rendesen elrendezni a hajtást benne. Azaz a 'fityó' nem adott rá moneyt. :)
zolee14524-11-2011 20:57:37 // 20330
Ebben is van valami.:)
BeeGee24-11-2011 20:44:39 // 20329
De miért idegesít? :) Van autód, szereted? Igen. Jól döntöttél? Igen. Érdekel más véleménye? Nem. Ennyi :)
Kazes☻24-11-2011 20:13:11 // 20328
Gondolom, persze, de azé' birtokolni más! :)
mreni24-11-2011 20:10:13 // 20327
igen,47/56-ra gondoltam,csak ez a rész lemaradt :)
értem amit mondasz,de a gyártók az igényeknek megfelelően készítik az autókat,valószínűleg nincs igény hátsókerekes Alfára...
értem amit mondasz,de a gyártók az igényeknek megfelelően készítik az autókat,valószínűleg nincs igény hátsókerekes Alfára...
zolee14524-11-2011 20:08:24 // 20326
Nem, de vezettem már, és úgy alakult, hogy az út során kénytelen voltam kanyarodni is. Nem tört el a csukló. Ha nekem sikerült szerintem sikerülhetett másnak is.:)
Kazes☻24-11-2011 20:00:43 // 20325
Legalább volt Trabid? :)
zolee14524-11-2011 19:56:54 // 20324
Ezzel semmi baj nincs, soha nem is vitattam, hogy egy versenyautónál jobb az rwd.
Mondjuk a wtcc-ben ez pont nem így volt idén, de ez egy másik történet, hiszen csak a Chevy volt jelen gyári támogatással (bár annak idején az Alfa is elég jó volt).
Csak annyit mondtam, hogy idegesít, hogy itt sokan kényszeresen nyekeregnek az rwd miatt. Beraksz mondjuk a jövő Alfáiba egy képet de senkit nem érdekel mi van rajta. Senkit. Jönnek egyből a kommentek, á úgyse lesz rwd, akkor meg akár meg se csinálják.
Ha nem rwd már nem is autó.
Egy átlag autós leszarja a hajtást. Biztonságosan, kényelmesen akar utazni, néha egy kicsit nagyobb gázzal, de alapvetően nem érdekli, hogy a munkahely - otthon távon faragott 3 tizedet.
Persze vannak akik szeretnek egy kicsit erőcsúsztatni, nos ők nem fognak fwd-vel.
Mondjuk ekkora marhaságot régen hallottam, hogyha eltekered a kormányt a Trabant eltöri a csuklót.:D Ezért megérte.:D
Mondjuk a wtcc-ben ez pont nem így volt idén, de ez egy másik történet, hiszen csak a Chevy volt jelen gyári támogatással (bár annak idején az Alfa is elég jó volt).
Csak annyit mondtam, hogy idegesít, hogy itt sokan kényszeresen nyekeregnek az rwd miatt. Beraksz mondjuk a jövő Alfáiba egy képet de senkit nem érdekel mi van rajta. Senkit. Jönnek egyből a kommentek, á úgyse lesz rwd, akkor meg akár meg se csinálják.
Ha nem rwd már nem is autó.
Egy átlag autós leszarja a hajtást. Biztonságosan, kényelmesen akar utazni, néha egy kicsit nagyobb gázzal, de alapvetően nem érdekli, hogy a munkahely - otthon távon faragott 3 tizedet.
Persze vannak akik szeretnek egy kicsit erőcsúsztatni, nos ők nem fognak fwd-vel.
Mondjuk ekkora marhaságot régen hallottam, hogyha eltekered a kormányt a Trabant eltöri a csuklót.:D Ezért megérte.:D
Kazes☻24-11-2011 19:53:53 // 20323
Én nem akarok belefolyni a vitátokba, csak...
Gondolom itt a 147, 156 párosra gondoltál, mert az eredetileg kiötlött GTA-k is hátul kaparósak, ugye és hozzájuk képest az újabbak kicsit viccesek, de attól még jó autók. :)
Én is hátul kaparok és azon is tanultam meg anno és azon is fuvaroztam évekig, de persze vezettem a 'másikat' is. Azzal is lehet rosszkor gázt adni. Egyszer meg is viccelt, mert annyira megszoktam a jót, hogy egy nagyobb gáznál kicsit kikapta a kormányt a kezemből, miközben a megszokottra számítottam. :)
Gondolom itt a 147, 156 párosra gondoltál, mert az eredetileg kiötlött GTA-k is hátul kaparósak, ugye és hozzájuk képest az újabbak kicsit viccesek, de attól még jó autók. :)
Én is hátul kaparok és azon is tanultam meg anno és azon is fuvaroztam évekig, de persze vezettem a 'másikat' is. Azzal is lehet rosszkor gázt adni. Egyszer meg is viccelt, mert annyira megszoktam a jót, hogy egy nagyobb gáznál kicsit kikapta a kormányt a kezemből, miközben a megszokottra számítottam. :)
zolee14524-11-2011 19:44:01 // 20322
Bocs, nem tudtam, hogy a "mesélje el nekem valaki" George-nak szólt.:) Igérem többet nem reagálok egyetlen hozzászólásodra sem.
BeeGee24-11-2011 19:38:41 // 20321
Alapból egyet értek veled, súlyelosztás, hátsókerék, stb.
Egyet nem értek. Miért sok 90 LE előre? :) Mert elkapar? És? A 120 LE Mx5 is képes keresztbe állni, ha akar. Mert hajtási befolyás van a kormányon? Csajok vagyunk, hogy ne tudjuk ellent tartani, korrigálni? A mai elektromos szervós világban én már örülök, hogyha megmozdul valamitől a kormány, ami független tőlem :)
Még a Focus RS-ben sem találok semmi kivetni valót. Amennyitől a Focus leesik az útról, annyitól egy RWD is, ha eszetlenül vezetik. Nem csak padlógáz van a világon, hogy ez probléma legyen.
Ez meg már főleg Zoleenak írnám. Ha a másodpercekről van szó, akkor RWD alapon kevesebb kompromisszumot kell kötni, mint egy FWD-n. Ha még mindig másodpercekről van szó, akkor jól jön az 50/50 súlyelosztás is és felesleges olyan plusz kihívásokat megoldani, hogy teszek még egy kétszázkilós jégfagyasztót az első lökhárítóra és 80/20ból is megoldom. Minek.. A felsorolt autók nem szar autók, csak már beleszólt a marketing a fejlesztésbe.
Egyet nem értek. Miért sok 90 LE előre? :) Mert elkapar? És? A 120 LE Mx5 is képes keresztbe állni, ha akar. Mert hajtási befolyás van a kormányon? Csajok vagyunk, hogy ne tudjuk ellent tartani, korrigálni? A mai elektromos szervós világban én már örülök, hogyha megmozdul valamitől a kormány, ami független tőlem :)
Még a Focus RS-ben sem találok semmi kivetni valót. Amennyitől a Focus leesik az útról, annyitól egy RWD is, ha eszetlenül vezetik. Nem csak padlógáz van a világon, hogy ez probléma legyen.
Ez meg már főleg Zoleenak írnám. Ha a másodpercekről van szó, akkor RWD alapon kevesebb kompromisszumot kell kötni, mint egy FWD-n. Ha még mindig másodpercekről van szó, akkor jól jön az 50/50 súlyelosztás is és felesleges olyan plusz kihívásokat megoldani, hogy teszek még egy kétszázkilós jégfagyasztót az első lökhárítóra és 80/20ból is megoldom. Minek.. A felsorolt autók nem szar autók, csak már beleszólt a marketing a fejlesztésbe.
mreni24-11-2011 19:38:22 // 20320
ja és akkor vehetjük komolytalan autóknak a GTA-kat is gondolom...
mreni24-11-2011 19:37:39 // 20319
képzeld ültem...
sőt még mondhatni azonos kategóriában,egyikből ültem át a másikba.
2.0 16v turbo kappa 96' os és 525i 97'es
semmivel nem tud többet nyújtani az 5ös(utcán) mint a kappa,se szerpentinen se városban egyszerűen semmivel nem jobb,csak problémásabb a hajtáslánca.
Az imént pedig említettem egy jó első kerekes autót...
" 90 ló már sok lehet egy elsőkerék hajtásnak" -ezt ugye Te sem gondolod komolyan? :D
"örülök hogy istenítitek az első kerék hajtást" - nem erről van szó,de utcai autóban az emberek 90%-a magasról tesz rá hogy hol hajt....ellenben a hátsó hajtás igényesebb/költségesebb,nyilván ezért nem alkalmazza a gyártók nagy része(ezzel egyet is értek)
sőt még mondhatni azonos kategóriában,egyikből ültem át a másikba.
2.0 16v turbo kappa 96' os és 525i 97'es
semmivel nem tud többet nyújtani az 5ös(utcán) mint a kappa,se szerpentinen se városban egyszerűen semmivel nem jobb,csak problémásabb a hajtáslánca.
Az imént pedig említettem egy jó első kerekes autót...
" 90 ló már sok lehet egy elsőkerék hajtásnak" -ezt ugye Te sem gondolod komolyan? :D
"örülök hogy istenítitek az első kerék hajtást" - nem erről van szó,de utcai autóban az emberek 90%-a magasról tesz rá hogy hol hajt....ellenben a hátsó hajtás igényesebb/költségesebb,nyilván ezért nem alkalmazza a gyártók nagy része(ezzel egyet is értek)
Selmak24-11-2011 19:34:07 // 20318
Átlag autósnak könnyebben vezethető az FWD.
satya24-11-2011 19:13:35 // 20317
ha gazdaságost akarsz vegyél Priust!! :P
satya24-11-2011 19:12:46 // 20316
na látom nem hagyjátok!! :)) talán üljetek be egy 200 le körüli hátsó kerekesbe, utána vagy előtte egy első kerekesbe és ha nem érzitek a kettő közötti különbséget akkor vegyetek pót órákat a megfelelő helyen. A focus rs eladható autó, mert nem gyártanak hátsó kerekest. volt focusom a mai napig focus club tag vagyok, majd az összes fokás egy piskóta escortot szeretne. szintén nem első kerekes. több mint 300 ezer km-t mentem focussal a 90 ló már sok lehet egy elsőkerék hajtásnak. pedig csak td volt, vagy az 1,6-os 100 lovas. örülök hogy istenítitek az első kerék hajtást, de egy komoly autót mondjatok ami első kerék hajtású. örülök hogy ennyi embert megmozgattam a Georgnak írt véleményemmel. :P :)) remek hogy ennyire ráértek. ja a válaszokat várom azért a feltett kérdésre!! :P
mreni24-11-2011 17:13:50 // 20315
pont az FWD a leggazdaságosabb,utcai körülmények között....
mreni24-11-2011 17:12:39 // 20314
akkor az RS Focus is egy szar,komolytalan,eladhatatlan autó... pedig jó kis profitot termel az is... és nem rossz konstrukció,bárki bármit mond.
ha meg az alább felsorolt autók felére konkrétan kijelentetted,hogy szar,akkor nincs miről beszélni... :)
ha meg az alább felsorolt autók felére konkrétan kijelentetted,hogy szar,akkor nincs miről beszélni... :)
Tibe24-11-2011 16:42:00 // 20313
Srácok, ezen felesleges vitatkozni egyik sem jobb a másiknál, mindkettőnek vannak előnyei és hátrányai a másikkal szemben.... ennyi :)
zolee14524-11-2011 16:32:04 // 20312
A hajtáslánc nem azért drágább mert jobb, csak több alkatrészből áll. Pl kardántengely, amit ha vasban leadsz is sokba kerül, mert nem egy könnyű darab.:)
satya24-11-2011 16:04:09 // 20311
a trabi 26 lóereje elég eltörni egy csuklót ha alászedted. :) arra próbáltam célozni hogy az első kerék hajtás egy baromi nagy kompromisszum. mert ahhoz hogy ne törd el egy nagy teljesítményű autón elég nagyot kell alárakni. ami nem gazdaságos a gyártónak, mert a user nem fizeti ki. vagy talál olcsóbbat más márkánál. és érdekes módon a 4c-nél is hátsó kerék hajtást terveznek. mert pl hajtási befolyás nem érezhető a kormányon. de igazad van hagyjuk. :)
satya24-11-2011 15:57:08 // 20310
bocs figyelmetlen voltam. leírtad a varázs szót a költséghatékonyt. ezért kell előre rakni a hajtást, mert a többi drágább, és persze jobb is. :)
zolee14524-11-2011 15:56:14 // 20309
Úgy jön ide, hogy az alap BMW-ben minden feláras (ablaktörlő, nyitható ajtó, vízálló szélvédő stb), viszont a menetstabilizáló alap, hogy a kedves vevő ne haljon meg az első alkalommal, amikor egy csepp vízre rámegy.:)
Szóval akkor a hátsókerekes kocsikban nincs csukló? (gondolom a féltengely csuklóról beszélsz) Meglepne, ha a BMW mai kínálatában találnánk merev hátsó hidas autót.
Ezek szerint elég sok komolytalan autó mászkál az utakon. Jó mindegy, hagyjuk...
Szóval akkor a hátsókerekes kocsikban nincs csukló? (gondolom a féltengely csuklóról beszélsz) Meglepne, ha a BMW mai kínálatában találnánk merev hátsó hidas autót.
Ezek szerint elég sok komolytalan autó mászkál az utakon. Jó mindegy, hagyjuk...
satya24-11-2011 15:17:49 // 20308
nem értem az ablaktörlő hogy jön a súlyelosztáshoz, de ez legyen az én hibám. az elektronikát meg azért rakják bele mert a törésteszteken plusz pont jár érte. marketing alapú világban élünk ahol lenyomják a torkodon hogy neked pont erre van szükség. az autógyárakat /is/ csak a profit érdekli, az elektronikus kütyük pénzbe kerülnek, de muszáj berakni. a hátsó kerék hajtásra meg csak annyit, komoly autót nem gyártanak elsőkerék hajtással, mert eltörik a csukló, vagy a rugózótt/rugózatlan tömeg arány változik nem jó irányba. vagy hátsó vagy összkereke egy komoly autó. az összkerék meg sokat levesz a teljesítményből, legjobb példa pont a 159-es.
az általad leírt autók fel pedig szerintem nem jó autó. :)
az általad leírt autók fel pedig szerintem nem jó autó. :)
zolee14524-11-2011 12:42:07 // 20307
Önmagában súlyelosztás nem jelent semmit. Persze lehet verni a mellet, hogy 50-50%, arra jó.
(elöl - hátul)
Audi RS4 58-42
Insignia OPC 55,9 - 44,1
Nissan GTR 54-46
Ferrari 599 47-53
Ferrari F430 Scuderia 43-57
Porsche 997 GT3 RS 38,7 - 61,3
A fentiek közül melyik autóra mondanád nyugodt szívvel, hogy szar, és autóipari tévedés?
"mesélje el nekem valaki, hogy ha elöl 63% hátul 37% olyan kurva jó súlyelosztás akkor a buta mérnökök a F'-ben miért nem orrmotoros elsőkerék hajtású, orrnehéz dizeleket csinálnak??"
Minden autó kompromisszum szüleménye. Az F1 autó is. ha az F1-ben lényeges szempont lenne a csomagtartó és a szállítható személyek száma akkor előre raknák a motort. Ha elöl van a motor akkor költséghatékonyabb előre rakni a hajtást. Ha elöl van a hajtás akkor érdemes a súlyt is előre rakni, vagyis a motor nem csupán előre kerül mint egy BMW-ben, hanem jobban rá az első tengelyre (kerék kipörgés), plusz az átlag autósnak amúgy is biztonságosabb ha kissé alulkormányzott az autó.
A Ferrari 599-ről mondta a gyár, hogy Fioranoban tudtak volna nyerni még egy kis időt, ha nem hangolják az autót szándékosan egy kicsit alulkormányzottabbra, de a vevők nagy részben nem autóversenyzők közül kerülnek ki.
Szóval a kérdésedre a válasz: azért, mert az F1-ben mindent alárendelnek a köridőnek (arról nem beszélve, hogy tilos a feltöltéses motor, ami alapból kizárja a dízelt, mert az szívóként nem versenyképes, se pályán, se közúton:D). Vajon az utcán is így van? Nem hiszem.
BMW, 50-50. Szép és jó. Ha olyan jó ez a súlyelosztás (átlag autósról beszélünk, nem Farfus, vagy Priaulx, vagy Michelisz) akkor azt mondd el, hogy az alap verzióban miért feláras még az ablaktörlő is, miközben a menetstabilizáló elektronikát a fullfapad-ba is belerakják?
Talán mégsem olyan jó? Nem az a kérdés, hogy jó-e, mert tökéletes, csak éppen az autósok 90%-a ha megcsúszik egy ilyennel jó esetben meg is forog. Versenypályán kiszállsz bosszankodsz, közúton meg leadod a szerelést, és este már előélet szerint Luciferrel vagy Szent Péterrel vacsorázol.
Láttam már kisgyerekes anyut lámpától elindulva jobbra kis ívben megforogni. Vagyis elindult egy kis tócsán az E36, ellenkormány, betapadás, elindult a segge a másik irányba, és jobbra nagy ívben megállt a szebejövő sávban, keresztben... és nézett nagy meglepett szemekkel.:)
Azt meg pont a 159 bizonyítja, hogy ebben az elrendezésben (hajtás, súlyelosztás) is lehet igazán jó autót csinálni, mindössze megfelelő futómű geometria és hangolás kérdése. Igaz nem lehet erőcsúsztatni, de ez sem lehetetlen, a megfejtés: 4wd. Elég megnézni az Insignia csúcsmodelljét, láttam erőcsúsztatást tőle.
Félre ne értsd, jó autó a BMW, de nem mindenható a hátsókerék hajtás. Ez mondjuk legyen az én bajom, de engem már kifejezetten idgesít ez a kényszeres hátsókerék hajtás utáni nyekergés, amit itt többen művelnek. Mintha nem is lenne autó az amelyik nem hátul hajt...
(elöl - hátul)
Audi RS4 58-42
Insignia OPC 55,9 - 44,1
Nissan GTR 54-46
Ferrari 599 47-53
Ferrari F430 Scuderia 43-57
Porsche 997 GT3 RS 38,7 - 61,3
A fentiek közül melyik autóra mondanád nyugodt szívvel, hogy szar, és autóipari tévedés?
"mesélje el nekem valaki, hogy ha elöl 63% hátul 37% olyan kurva jó súlyelosztás akkor a buta mérnökök a F'-ben miért nem orrmotoros elsőkerék hajtású, orrnehéz dizeleket csinálnak??"
Minden autó kompromisszum szüleménye. Az F1 autó is. ha az F1-ben lényeges szempont lenne a csomagtartó és a szállítható személyek száma akkor előre raknák a motort. Ha elöl van a motor akkor költséghatékonyabb előre rakni a hajtást. Ha elöl van a hajtás akkor érdemes a súlyt is előre rakni, vagyis a motor nem csupán előre kerül mint egy BMW-ben, hanem jobban rá az első tengelyre (kerék kipörgés), plusz az átlag autósnak amúgy is biztonságosabb ha kissé alulkormányzott az autó.
A Ferrari 599-ről mondta a gyár, hogy Fioranoban tudtak volna nyerni még egy kis időt, ha nem hangolják az autót szándékosan egy kicsit alulkormányzottabbra, de a vevők nagy részben nem autóversenyzők közül kerülnek ki.
Szóval a kérdésedre a válasz: azért, mert az F1-ben mindent alárendelnek a köridőnek (arról nem beszélve, hogy tilos a feltöltéses motor, ami alapból kizárja a dízelt, mert az szívóként nem versenyképes, se pályán, se közúton:D). Vajon az utcán is így van? Nem hiszem.
BMW, 50-50. Szép és jó. Ha olyan jó ez a súlyelosztás (átlag autósról beszélünk, nem Farfus, vagy Priaulx, vagy Michelisz) akkor azt mondd el, hogy az alap verzióban miért feláras még az ablaktörlő is, miközben a menetstabilizáló elektronikát a fullfapad-ba is belerakják?
Talán mégsem olyan jó? Nem az a kérdés, hogy jó-e, mert tökéletes, csak éppen az autósok 90%-a ha megcsúszik egy ilyennel jó esetben meg is forog. Versenypályán kiszállsz bosszankodsz, közúton meg leadod a szerelést, és este már előélet szerint Luciferrel vagy Szent Péterrel vacsorázol.
Láttam már kisgyerekes anyut lámpától elindulva jobbra kis ívben megforogni. Vagyis elindult egy kis tócsán az E36, ellenkormány, betapadás, elindult a segge a másik irányba, és jobbra nagy ívben megállt a szebejövő sávban, keresztben... és nézett nagy meglepett szemekkel.:)
Azt meg pont a 159 bizonyítja, hogy ebben az elrendezésben (hajtás, súlyelosztás) is lehet igazán jó autót csinálni, mindössze megfelelő futómű geometria és hangolás kérdése. Igaz nem lehet erőcsúsztatni, de ez sem lehetetlen, a megfejtés: 4wd. Elég megnézni az Insignia csúcsmodelljét, láttam erőcsúsztatást tőle.
Félre ne értsd, jó autó a BMW, de nem mindenható a hátsókerék hajtás. Ez mondjuk legyen az én bajom, de engem már kifejezetten idgesít ez a kényszeres hátsókerék hajtás utáni nyekergés, amit itt többen művelnek. Mintha nem is lenne autó az amelyik nem hátul hajt...
satya24-11-2011 08:53:49 // 20306
lehet hogy lesz, a 3.0 dizellel. :P :)))
satya24-11-2011 08:53:02 // 20305
ne mondja nekem senki hogy egy kombi oktávia meg egy tt kupé ugyan azt kívánja?? még ha a kombi rs akkor se. na ezért szar mind kettő a maga poziciójában. túl sok a kompromisszum amit meg kell kötni az olcsó vagy olcsóbb termelésért. mert ez csak a gyáraknak jó, mer ugyan azokat az alkatrészeket tudják bepakolni 10 autóba. csak ez pont olyan mint a 4 évszakos gumi. télen is szar, viszont nyáron is. :P :))
satya24-11-2011 08:48:42 // 20304
abban igazad van hogy nem tudok elvonatkoztatva ítélni. :) ami jó az jó, ami nem az nem, de szerintem nincs olyan hogy ha valami majdnem jó akkor az jó. azt lehet mondani hogy ez nagyon jó a másikhoz képest de attól még nem biztos hogy jó. pl a Ferka idei 1'-es autója sokkal jobb a versenypályán mint a Gtv-m de a Red Bullhoz képest egy fostalicska. A Moldova írta, nem szó szerint idézem: Ha kihozzák az étterembe a kedvenc kajádat nagyon ízlésesen tálalva, de egy egészen pici darab szar is van rajta, akkor megeszed?? :)) pedig 90%-ban jó!! az utcai autó mindig kompromisszum lesz, valakinek ez fontos valakinek más. nyilván ha 3 babakocsit kellene szállítanom minden nap az autóval vennék egy kisbuszt. de attól még nem az lenne a jó autó számomra. csak a praktikus. a forma tervekkel is ez a helyzet. a formatervekkel is ez a helyzet. nekem nagyon kevés mai autó formája tetszik. pl az Alfáé nem. egyik se. talán majd a 4c, talán, ha nem basszák el.:))
satya24-11-2011 08:38:47 // 20303
George!! Nincs igazad ebben, mert pl., ha most kéne új autót vennem, nem találnék az Alfa kínálatban megközelítőleg sem olyan autót amiért a 156-ot eladnám. az új Lancia Thema igen, és a BMW 3-as coupe is nagyon igen. a többivel meg szintén problémáim vannak. lassan eljutunk oda hogy az autók úgy néznek ki mint egy elbaszott kinai játékautó a gagyibb fajtából, az autók felügyeletét /minden téren/ átveszi az elektronika. a mai autók 99%-val nem tudsz csak közlekedni, mert be van szabályozva minden rajta!! és ki se lehet kapcsolni. sajnos azt kell hogy mondjam hogy egyedül a BMW az aki még az autóépítési filozófiájához valamelyest hű maradt. gondolok itt a súlyelosztás, súlypont stb.. dolgokra. mesélje el nekem valaki, hogy ha elöl 63% hátul 37% olyan kurva jó súlyelosztás akkor a buta mérnökök a F'-ben miért nem orrmotoros elsőkerék hajtású, orrnehéz dizeleket csinálnak?? érdekes módon a BMW még mindíg minden nem terepjárónak titulált tipusa erősen közelít az 50-50%-hoz.. a hundáj meg vegyen néhány órát a megfelelő tervezőktől, vagy vegyen meg egy csapatot aki ért hozzá, utána beszélhetünk róla. addig csak bóvli másolat számomra. nekem a futómú/vezethetőség ami nagyon fontos, ezt nagyon nehéz összehozni egy utcai autóban. a gyorsulás csak lóerő kérdése, amit bárki meg tud oldani. max vesz valakitől motort és belereszeli. persze ha ezt rosszul csinálja megdőlt a futómű hangolás illetve a súlypont súlyelosztás kombó!! :)
Buksi24-11-2011 00:38:27 // 20302
Az csak egy dolog! :-)
Buksi24-11-2011 00:38:06 // 20301
Remélem itt nem sokat látok majd belőle! ;-))
Kazes☻23-11-2011 23:37:28 // 20300
Az nekem pont jó, de neked egy nivához kevés. :)))
Xixo23-11-2011 23:33:12 // 20299
Én a 80millával is ellennék! :)
Kazes☻23-11-2011 23:26:38 // 20298
Okés, bár most várnod kell, mert a közel 2 milliárdot elvitték! :)))
Kazes☻23-11-2011 23:25:38 // 20297
Jól van, ha esetleg bekövetkezne, majd akkor sanyargunk rajta. :)
Xixo23-11-2011 23:18:10 // 20296
Na az is kimaradt most... de majd a lottóötöskor meglesz ám! :)
GTPeti23-11-2011 23:18:03 // 20295
Áá... tartok tőle, lesz még Porsche az F1-ben...
Kazes☻23-11-2011 23:07:53 // 20294
Na, ja! Lehet ezért SEM tudnak bekerülni az F1be. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
577
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?