Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2011 13:35:18 // 20593
polcon nincs de németből minden további nélkül
GTPeti06-12-2011 13:19:36 // 20592
Az első cégemnél (- na nem úgy, sajnos -) volt egy 1.6-os Mégane szedán. Falsot szívott, vagy ilyesmi és 3000 volt az alapjárat. Simán kimentek vele Németországba. (Szegény motor kapott rendesen.)
GTPeti06-12-2011 13:17:58 // 20591
Erhard, ilyenhez van alkatrészed polcon? :)
Kazes☻06-12-2011 13:11:53 // 20590
Ha jól sejtem, Piritu cartárs az élő példa rá. :)
vm06-12-2011 12:32:49 // 20589
Na ez, így, ebben a formában nem igaz.
Az a céges autó, amit két tucat volt parabolaszerelő/biztőr/magántaxis vezet, az szét van rúgva.
Az a céges autó, amit egy db. cégvezető hajt, hogy puccoskodjon benne, az az utolsó pillanatig szervízelve van, és nem lakják le.
Az a céges autó, amit két tucat volt parabolaszerelő/biztőr/magántaxis vezet, az szét van rúgva.
Az a céges autó, amit egy db. cégvezető hajt, hogy puccoskodjon benne, az az utolsó pillanatig szervízelve van, és nem lakják le.
mreni06-12-2011 12:32:03 // 20588
"A cégautót 100% hogy folyamatosan kellő időben szervizelik és megkap minden gondoskodást" ezt ugye nem mondod komolyan? :O
Kazes☻06-12-2011 12:26:13 // 20587
Ottapont! Már megint! Nagyon gyűjtöd őket! :DDD
Amúgy bennem is ez fogalmazódott meg, de inkább nem írtam 'be', mert nekem még csak egy csemetém van, aztán még a végén csak ehhez sem fogok érteni. :)))
Amúgy bennem is ez fogalmazódott meg, de inkább nem írtam 'be', mert nekem még csak egy csemetém van, aztán még a végén csak ehhez sem fogok érteni. :)))
Liquid06-12-2011 12:15:38 // 20586
nekem is 2 gyerekem van és igen elmentünk nyaralni mindannyian, bentvolt a nagy/mély babakocsi, a műanyag motor, utazó kiságy, játékok, ágynemü nekik, meg még ami kell. Nem mondom hogy könnyű volt bepakolni, de megoldottam
ésszerűen kell pakolni, és ésszerűen kell babakocsit választani :)
persze ettől még mindenki azt tesz amit akar, nem is téged akarlak baxtatni...:)
de ebből kiindulva továbbra se értem ezt a gyerekem van akkor qurvanagy autó kell mizériát, de biztos velem van a baj ismét :)
persze ha nagy az autó akkor könnyebb pakolni és lehet vinni sok felesleges dolgot is :)
ésszerűen kell pakolni, és ésszerűen kell babakocsit választani :)
persze ettől még mindenki azt tesz amit akar, nem is téged akarlak baxtatni...:)
de ebből kiindulva továbbra se értem ezt a gyerekem van akkor qurvanagy autó kell mizériát, de biztos velem van a baj ismét :)
persze ha nagy az autó akkor könnyebb pakolni és lehet vinni sok felesleges dolgot is :)
Piritu - 1.000.00006-12-2011 11:08:52 // 20585
Nono, a Párduc is céges :-))
SKrisz06-12-2011 10:47:32 // 20584
Nem engem kell meggyőzni hogy rossz vagy sem :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2011 10:43:38 // 20583
nem mondom hogy rossz csak elég sok képviselettel állunk kapcsolatban ....ennyi elég? :)
SKrisz06-12-2011 10:20:21 // 20582
Ezen nem veszünk össze, de egy 100% -osan visszakövethető előéletű autó miért rossz vétel? Megint a jól bevált szeterotípiák. Ez ugyanaz a kérdés, hogy az olasz autó rohad :) A cégautó meg szar autó :))
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2011 10:15:19 // 20581
ismerve a magyarországi márkaképviseletek hozzá állását én meg jobb vételnek tartom az import autókat kint tényleg kicserélnek mindent amit ki kell
SKrisz06-12-2011 10:10:33 // 20580
Hát azért ez az általánosítás elég erős. A cégautó sokszor sokkal jobb vétel, mint bármelyik levetett magán autó, visszatekert órával. A cégautót 100% hogy folyamatosan kellő időben szervizelik és megkap minden gondoskodást, hiszen a gazdáját el kell vinni minden körmények között, időre A-ból B-be, nem rohadhat le és sokszor reprezentálni is kell... Szóval ez elég kétélű fegyver. Cégautó alatt most nem a villanyszerelők 12 éves F Astra-ját értem... Nekem eddig 3 cégautó került ki a seggem alól és az új gazdájuk nem győz hálálkodni, hogy mennyire jó vétel volt... :)
Cgo06-12-2011 10:00:35 // 20579
ez sem szabaly. van cegauto, amit csak 1 ember vezet es x ev utan megveheti joarasitva vagy megkapja. Az ilyen auton tobb ezer eurot is kereshetsz egy kis odafigyelessel. Na aki ilyen autot rugdos, az siman hulye.
Kareszka198406-12-2011 09:13:50 // 20578
ahogy mondod :)
Atesz198706-12-2011 09:01:04 // 20577
1.4 hdi, hogy pontosak legyünk :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2011 08:45:05 // 20576
de szerintem is inkább mondeo ezek közül
Erhard 242 (Pure Energy)06-12-2011 08:44:19 // 20575
egy céges autót nem hasonlítanék egy sajáthoz azokat mindenki rugdossa, leszarja mert nem az övé....
Kareszka198406-12-2011 08:34:04 // 20574
nekünk a cégben C3-asok az üzletkötői autók. nyúzva vannak rendesen, nem egyszer a súlyhatáron túl megpakolva (hátsó üléssor kivan szerelve, ehhez mértem erőssebb hátsó felfüggesztés) és szó szerint elpusztíthatatlanok. rendszeresen szervízelve vannak, fogyasztásuk pedig kiváló (elmegy 3-4 literrel is, ha vigyáznak velük). ok, az Alfát sosem éri utol sem külcsínyben, sem belbecsben, de szépen tudnak startolni az 1.4TDI mocival :)
Cgo06-12-2011 08:13:02 // 20573
miert nem jo vezetni a C5-ot?
Cgo06-12-2011 08:07:27 // 20572
egyelore 560 km-nel tartunk, ugyhogy nem tudok velemenyt mondani. Talan annyit, hogy az uj Alfaimmal ekkora mar masodszor mentem szervizbe, mert valami nyikorgott :) De ezt csak a piszkalodas miatt irom.
satya06-12-2011 07:44:42 // 20571
nálunk is van, nagy baj nincs vele, de amikor apróságokkal kel szarakodni vele, és elötte kifizettél 8 miskát érte, akkor azért kicsit savanyú a szőlő. bár a oktávia szarabb. :)
satya06-12-2011 07:42:11 // 20570
múlt héten vettük át az új asztmát. 125 paci. nem megy rosszul, amit láttam belőle, az nem rossz, a h-hoz képest nagyot léptek előre. majd meglátjuk hogy bírja a kiképzést. :)
satya06-12-2011 07:39:37 // 20569
semmivel sem megbízhatóbb egy német mint egy Alfa. a kb 350 ezer alatt amít Alfával mentem SOHA nem hagyott az út szélén. ezt nemtudom elmondani a céges német remekművekről, még akkor sem ha elosztom a futott km-t az útszélén hagyott számmal. kb 2 db/ 350 000 km. a németeket újonnan vettük /céges/ míg az Alfák mind használtan kerültek hozzám. :)
satya06-12-2011 07:35:19 // 20568
azért mert raknak bele egy erős motort attól még nem lesz valami jó autó. ilyenben ülök, nap mint nap, bár nem ezzel a motorral szerelt, komolyan mondom egy hisztis 75-ös / ne kövezettek meg nagyon imádom őket!! :DD / elektronikája nem produkál olyanokat mint a céges oktávia. és mint tudjok az is góf, meg seat, meg audi a3 meg még sok minden. bármelyik német kevesebb hibát produkál mint ez a fos Voll Wertlos. mi több a focust egész jó autónak futóműve nagyságrendekkel jobb mint ezeké. és azt kell hogy mondjam hogy a focus I futóműve már sokkal jobb mint a góf 6-é. tapasztalat, mindkettővel autóztam több mint 100ezret.
Franciát meg Trianon óta nem veszek!! :DDDD
speciel van c5 a cégnél, de nem tartom komoly autónak. dizel, megy rendesen a 170 pacival, nagy is, de vezetni nem jó. akkor már mondeo. szerintem. :))
De persze első sorban Alfa!! :)))
Franciát meg Trianon óta nem veszek!! :DDDD
speciel van c5 a cégnél, de nem tartom komoly autónak. dizel, megy rendesen a 170 pacival, nagy is, de vezetni nem jó. akkor már mondeo. szerintem. :))
De persze első sorban Alfa!! :)))
Blade06-12-2011 06:10:51 // 20567
Na ezzel egyetértek...
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2011 16:55:17 // 20566
mennyiért vetted? ha nem vagyok indiszkrét
Cgo05-12-2011 16:45:50 // 20565
a blogban leirtam, mi az ami tetszik benne, es mi az ami nem. nalam mar reg nem dont (150 lo felett) a menetteljesitmeny. Fogalmam sincs, mennyi alatt van 100-on, a totalcarrol remlik valami 9,1-es adat. Vegsebesseg meg annyira sem erdekel, viszont 170-nel nem hogy zaj nincs (ragasztott uvegek zajelnyelo foliaval, ...), de azt is hallod, ha a puppant a kisfiad egy aprot. A fekvorendoron ut mesz at, hogy utolag csodalkozol ra, hogy je, itt valami volt, s kozben a durva kanyarban sem esik le az utrol, mint pl. a Volvo. Nem akarom fenyezni, nem szerettem bele es nem is fizetnek erte, hogy dicserjem, egyszeruen megfogott par dolog, amik jo autot csinalnak belole.
Kazes☻05-12-2011 16:39:30 // 20564
Na, aaaz mindegy...
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2011 16:28:40 // 20563
no akkor mitől lenne jobb a nagyságától eltekintve mint az 59? menet teljesítményben biztos rosszabb a Tied 163 paci meg 1.9t az 59 meg 170 ló 1,7t....
Cgo05-12-2011 16:24:54 // 20562
a legujabb modellt hasonlitom a legujabbal ;)
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2011 16:21:40 // 20561
az lenne a furcsa ha nem lenne jobb egy 2011-es autó mint egy 2004-es...
Cgo05-12-2011 16:09:59 // 20560
az en vilagom se. de ha valamirol le kell mondani, akkor pont errol az "en vilagomrol" tudok lemondani. Jo, nem dobbanik a szivem, ha meglatom a parkoloban, de ha mar benn ulok, az ulese (sajnos vagy hal'isten) jobb, mint a 156 volt, a kormany fogasa jobb, a gombokrol nem kopik a festek, a motorja erosebb, a valtoja rovidebb, a hangszigetelese jobb, a belso ter nagyobb es a felszereltseg jobb. Akar azt is mondhatnam, hogy a 2011-es C5 jobb auto, mint a 2004-es (1997-es...) 156. A 159-el nem tudom osszehasonlitani (csak a forum alapjan - lasd Piritu utolso blogjat pl,), de meg merem kockaztatni, hogy attol is ujabb, jobb, ... A sziv meg azert van, hogy fajjon es vagyakozzon, autozni meg jol lesz a Citrom is ;)
GEORGE05-12-2011 15:51:58 // 20559
Megbízhatóság minden képen előny és ebben nem csak az Alfa létezik mint autó.
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2011 15:44:13 // 20558
mi a jó autó fogalma? ma már csak jó autó van
Kazes☻05-12-2011 15:34:45 // 20557
Ne haragudj Cgo, de én nem tudlak vállon veregetni ezért a tettért, sőt szerintem rossz döntés volt, még úgy is, ha nem érdekel. És még blog is készült ...! Nem is tudom... Minden esetre elég disszonáns, érthetetlen számomra.
Csak a véleményem. :)
Csak a véleményem. :)
GEORGE05-12-2011 15:12:53 // 20556
Ettől még lehet jó autó. A "dizájn" erősen egyén függő.
Erhard 242 (Pure Energy)05-12-2011 15:12:13 // 20555
ez nem az én világom belül sem meg kívül sem...
mreni05-12-2011 15:04:22 // 20554
szerintem nem volt rossz döntés :)
GEORGE05-12-2011 15:04:12 // 20553
Valamit félre értesz.
Nagyon sokat panaszkodtál a156SW-re sok minden kicseréltél.
Én úgy gondolom, kifogtál egy lestrapált példányt.
A következő újabb Alfánál szerintem nem lett volna annyi gondod.
A C5-t méretével tényleg nem érfel egy Alfa sem.Sajnos ebben a kategóriában sem tudnak felmutatni semmit se, teljesen megértem a választásod.
Én is nézegettem családi autónak C4 grand picassot......
Nagyon sokat panaszkodtál a156SW-re sok minden kicseréltél.
Én úgy gondolom, kifogtál egy lestrapált példányt.
A következő újabb Alfánál szerintem nem lett volna annyi gondod.
A C5-t méretével tényleg nem érfel egy Alfa sem.Sajnos ebben a kategóriában sem tudnak felmutatni semmit se, teljesen megértem a választásod.
Én is nézegettem családi autónak C4 grand picassot......
Cgo05-12-2011 14:59:30 // 20552
azert egyszer probald ki a C5-ot. Esetleg hosszabb tavon. A cegnel 24 darab van belole, kozuluk 5-ot egesz jol ismerek. Igaz meg 50e km alatt jarnak, de ez alatt max. 1 olajcsere volt es az egyikben nem akart mukodni az USB. A masikban a tukorbol kiesett a tukorlap :) De ezek kivul csak jarnak, jarnak, ...
GEORGE05-12-2011 14:58:39 // 20551
A jövő úgy is az lesz, hogy eltűnik a kuplung pedál az autókból, hogy az automata lesz, vagy robotváltó, vagy az új dupla-kuplungos az szerintem mindegy is.
Nekem tetszik az automata,egyre jobbak pl a 2000-es Mondeomhoz képest sokat fejlődött már
Nekem tetszik az automata,egyre jobbak pl a 2000-es Mondeomhoz képest sokat fejlődött már
Cgo05-12-2011 14:55:48 // 20550
ha szeretsz autozni, vinned kell a gyerekeket. Ha viszed a gyerekeket, be kell ferni 2 (nalunk) gyerekulesnek es a kocsinak (5 honapos gyerek = mely kocsi). Mostanaig volvo s60-al jartam, a mely kocsi nem fert be a csomagtartoba. Persze van olyan lehetoseg, hogy a gyereket rakom a csomagterbe es a melykocsi lesz a hatso ulesen, de nem tartottam jo otletnek. A tetocsomagtartot meghagyom a roman vendegmunkasoknak a tetoboxtol meg felek. Ha felek, nem tudok vezetni.
Gyerekules. En is megtanitottam (meg az Alfaban), hogy az apu hatat nem rugdossuk. Aztan jott a Volvo es ott nem tudja NEM RUGDOSNI, mert egyszeruen a gyerekulestol nem tudja behajtani a labat es ha nem hajtja be, akkor a nyak magassagban kiugro resznek er neki a laba (tudom, nehez elkepzelni). Nem a gyerek nagy (sot, eleg alacsony), a Romer isofix es a Volvo ulesek kombinacioja ilyen. Ha talalok kepeket, rakok fel parat, nem hiszed el, milyen nagyszeru a "nagyonqurvanagy" auto, ahol nem a kompromisszumokat keresed fel napig.
UI: hogyan magyarazod el a gyereknek, hogy a kedvenc motorjat nem viheti a 4 napos kirandulasra, mert nem fer az autoba? Illetve ha van lehetoseg, miert ne vinnem el, hogy boldog legyen a gyerkoc?
Gyerekules. En is megtanitottam (meg az Alfaban), hogy az apu hatat nem rugdossuk. Aztan jott a Volvo es ott nem tudja NEM RUGDOSNI, mert egyszeruen a gyerekulestol nem tudja behajtani a labat es ha nem hajtja be, akkor a nyak magassagban kiugro resznek er neki a laba (tudom, nehez elkepzelni). Nem a gyerek nagy (sot, eleg alacsony), a Romer isofix es a Volvo ulesek kombinacioja ilyen. Ha talalok kepeket, rakok fel parat, nem hiszed el, milyen nagyszeru a "nagyonqurvanagy" auto, ahol nem a kompromisszumokat keresed fel napig.
UI: hogyan magyarazod el a gyereknek, hogy a kedvenc motorjat nem viheti a 4 napos kirandulasra, mert nem fer az autoba? Illetve ha van lehetoseg, miert ne vinnem el, hogy boldog legyen a gyerkoc?
mreni05-12-2011 14:47:52 // 20549
szerintem nem volt rossz döntés :)
Cgo05-12-2011 14:46:52 // 20548
nem ertem, mit akarsz ezzel mondani, ha a legnagyobb Alfa is 20 centivel kisebb, mint a C5... mas bajom meg nem nagyon volt a 156-al
SKrisz05-12-2011 14:36:28 // 20547
Ha csak ezért utál, akár a fél világ, hát akkor legyen! :DD
Föckös05-12-2011 14:35:19 // 20546
lájk.
ettől még úúútállak szimpla irigységből.
;-)
ettől még úúútállak szimpla irigységből.
;-)
SKrisz05-12-2011 14:33:48 // 20545
Nem akartam technikai részletekbe menni és megfejteni a váltók világát, csupán próbáltam a fagyos hangulatot oldani. Hátha sikerül :) Hála Istnnek, hogy másik világ... :)
GEORGE05-12-2011 14:30:22 // 20544
Félig van már egy Ferrari váltó 156-147-Gt-be, de nagy számban nincs elterjedve.
Azért te is tudod, hogy a Ferrari egy másik világ....
Azért te is tudod, hogy a Ferrari egy másik világ....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
322
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?