Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Satti08-12-2011 16:29:15 // 20693
Mindig sokan elájulnak az ilyen-olyan márkák elvileg sportos autóitól, közben soxor a néven, stíluson kívül, sehol semmi komoly tartalom, átlagos motorok, átlagos teljesítmény. Ez csak onnan jutott eszembe, hogy vannak márkák, ahol semmi hivalkodás, de már régebben is komoly gépeket gyártottak, mint pl. a Volvo. Most került hozzám egy S40 1.9 T4, aki nem ismerné, turbo benzines, 200 lovas, nagyjából tudja azt, amit sok mostani autó, némelyiknél még kicsit többet is és mindez csak '97-es évjáratú, már ekkor nyomtak ki ilyen gépet a Volvónál. Remek vezethetőség, nagyon váltó, futómű és fékek, minden lényeges extrával ellátva, a teljesítmény meg magáért beszél sztem egy ekkora autónál.
zolee14507-12-2011 21:07:31 // 20692
Nem fenyeget ez a dolog, de ha fegyvert fognának a fejemhez, hogy válasszak akkor X5. Az legalább az ami. Az X6 egy olyan nemtommi. Persze ízlés kérdése.
Kazes☻07-12-2011 19:50:34 // 20690
Szívesen, alias Atesz1987 ... :)))
GTPeti07-12-2011 19:38:08 // 20689
Háát, a BMW dizájnja legalább ütős (brutális), a Hondáé pedig... na ja. :)
zolee14507-12-2011 19:34:49 // 20688
A BMW is komolyan gondolta, csak a BMW neve elég volt az idétlenség eladásához, a Honda neve meg ezek szerint nem.:)
GTPeti07-12-2011 13:22:58 // 20687
Persze, neked. Ezekszerint félre pittyentettem. :)
Atesz198707-12-2011 13:19:33 // 20686
Ezt gondolom nekem szántad :) Egyébként igen, érzékeltem, hogy nem vagy róla lesújtó véleménnyel. :)
GTPeti07-12-2011 13:17:11 // 20685
Köszi a tartalmas elemzést!!
Nem tudom átjött-e, de a 2 év alatt, amíg gyakran találkoztam a Kangoo-val összességében pozitív kép alakult ki bennem. Mert "nem egy felvágós, hanem egy őszinte autó."
Nem tudom átjött-e, de a 2 év alatt, amíg gyakran találkoztam a Kangoo-val összességében pozitív kép alakult ki bennem. Mert "nem egy felvágós, hanem egy őszinte autó."
GTPeti07-12-2011 13:15:14 // 20684
A japánok egy ilyen autót tényleg komolyan gondoltak???
Atesz198707-12-2011 11:42:21 // 20683
Hát azért az Ős Kangoot nem lehet összehasonlítani ezzel. Azon egyszerű oknál fogva, mert az ős, és az előző kangoo is a clio campus műszaki alapjai, és annak alvázára épül. Az újat viszont már a scenicére pakolták. Tehát fényévek vannak a két típus között. A kangoo a belső kialakítása szempontjából jelenleg ott tart, ahol egy komolyabban vehető személy autó tartott 10 éve. Ha beülsz egy 10 évvel ezelőtti Scenicbe, akkor nagyjából egál a kettő.
Ami mellette szól, hogy böszme méretei ellenére meglepően személyautósan lehet vele parkolgatni, közlekedni, ilyesmi. Iszonyú fordulékony, sok személy autó nem fordul így, ezt bizton állíthatom. A 106 lovas 1.5 dCI meg minden szkepticizmusom ellenére döbbenetesen nyomatékos, egyáltalán nem kéri a fordulatot. 2000-2200-as maximum fordulattal is vállalhatóan gyorsul, lehet vele normálisan, de akár dinamikusan is közlekedni. Ugyanakkor 100 felett halott, és rengeteget forog, szóval 100-110-nél jobban szinte sosem megyek. Autópályázásra biztosan nem alkalmas, már csak a méretei miatt sem (szembe szél jótékony hatása a fogyasztásra ugyebár). És ha nem húzok utánfutót, meg nincs megrakva, simán eljár 5.5 literből. Ebbe a fogyasztásba a legtöbb nehezítő körülmény kényelmesen belefér. Ha nagyon gyúrni akarnék, ideális körülmények között, egy adott ideális útvonalon talán lemenne 5 alá is. De tartósan biztosan nem. Megrakva, utánfutóval, meg klímával, télen, stb stb 6.5. Szerintem barátságos.
Ha valaki megkérdezné, hogy akkor is kangoo-e, ha nem öszvér autónak, főleg dolgozni szántam volna, hát, nem tudom... 4.5 misiért inkább egy használt 159-es. Ha viszont új autót kellene venni családi autónak, nem feltétlenül elvetendő ötlet. Ha 90%-ban nem autópályán használják, akkor méreteinél, és kedvező fogyasztásánál fogva elég nehéz fogást találni rajta. Ennyi pénzért klíma, elektromos ablak, fedélzeti kompjúter, ködlámpa, elektromos tükör járt, meg a repülős doboz, és a vízszintbe hajtható anyós ülés. Még 3-400 ezerért belefér a tempomat, az esőszenzor, fűthető ülés, ilyesmik. 5 misi alatt gyakorlatilag közel full extra. És akkor arról még nem beszéltünk, hogy a szokásos teherautós fej fölötti tároló, meg a 2. sor feletti repülős tároló miatt gyakorlatilag bármelyik személyautó elveszítené a "Melyikben van több pakoló rekesz?" c. versenyt. Szóval, csak családinak is meggondolandó, ha már tényleg új autó kell. Én tényleg csak jót tudok róla mondani, mint eszköz. Egyébként meg 90 ezer km alatt még se futómű, sem egyéb plusz költség nem volt. A fékbetéteken kívül minden alkatrésze gyári, és nem is mutatja még jelét, hogy bármit cserélni kellene.
Ami mellette szól, hogy böszme méretei ellenére meglepően személyautósan lehet vele parkolgatni, közlekedni, ilyesmi. Iszonyú fordulékony, sok személy autó nem fordul így, ezt bizton állíthatom. A 106 lovas 1.5 dCI meg minden szkepticizmusom ellenére döbbenetesen nyomatékos, egyáltalán nem kéri a fordulatot. 2000-2200-as maximum fordulattal is vállalhatóan gyorsul, lehet vele normálisan, de akár dinamikusan is közlekedni. Ugyanakkor 100 felett halott, és rengeteget forog, szóval 100-110-nél jobban szinte sosem megyek. Autópályázásra biztosan nem alkalmas, már csak a méretei miatt sem (szembe szél jótékony hatása a fogyasztásra ugyebár). És ha nem húzok utánfutót, meg nincs megrakva, simán eljár 5.5 literből. Ebbe a fogyasztásba a legtöbb nehezítő körülmény kényelmesen belefér. Ha nagyon gyúrni akarnék, ideális körülmények között, egy adott ideális útvonalon talán lemenne 5 alá is. De tartósan biztosan nem. Megrakva, utánfutóval, meg klímával, télen, stb stb 6.5. Szerintem barátságos.
Ha valaki megkérdezné, hogy akkor is kangoo-e, ha nem öszvér autónak, főleg dolgozni szántam volna, hát, nem tudom... 4.5 misiért inkább egy használt 159-es. Ha viszont új autót kellene venni családi autónak, nem feltétlenül elvetendő ötlet. Ha 90%-ban nem autópályán használják, akkor méreteinél, és kedvező fogyasztásánál fogva elég nehéz fogást találni rajta. Ennyi pénzért klíma, elektromos ablak, fedélzeti kompjúter, ködlámpa, elektromos tükör járt, meg a repülős doboz, és a vízszintbe hajtható anyós ülés. Még 3-400 ezerért belefér a tempomat, az esőszenzor, fűthető ülés, ilyesmik. 5 misi alatt gyakorlatilag közel full extra. És akkor arról még nem beszéltünk, hogy a szokásos teherautós fej fölötti tároló, meg a 2. sor feletti repülős tároló miatt gyakorlatilag bármelyik személyautó elveszítené a "Melyikben van több pakoló rekesz?" c. versenyt. Szóval, csak családinak is meggondolandó, ha már tényleg új autó kell. Én tényleg csak jót tudok róla mondani, mint eszköz. Egyébként meg 90 ezer km alatt még se futómű, sem egyéb plusz költség nem volt. A fékbetéteken kívül minden alkatrésze gyári, és nem is mutatja még jelét, hogy bármit cserélni kellene.
Kazes☻07-12-2011 00:09:54 // 20682
Marklar15506-12-2011 23:46:05 // 20681
Nem vagyok én fakír...:)
GTPeti06-12-2011 22:44:47 // 20680
mínusz "f"
GTPeti06-12-2011 22:44:25 // 20679
Attól függ, hogy flumineszkál-e a sötétben. :)
satya06-12-2011 22:43:26 // 20678
nem japó ez!! kinai hamisítvány!! :DD
GTPeti06-12-2011 22:02:43 // 20676
Nesze, itt van pár üveg osztrák sör. +Egy csaj ráadásként. :))
GEORGE06-12-2011 21:59:26 // 20675
Az elmúlt 3 hónapban akkor biztos azért tetszik az unokaöcsém 530D-je, mert Osztrákba ingázom vele és kint német sört szokunk inni :-)))))
hogy a sógoréknál miért német sört? Ez passzolom.
hogy a sógoréknál miért német sört? Ez passzolom.
GTPeti06-12-2011 21:50:43 // 20674
Nálunk nem lehet japán sört kapni. A némettől pedig bizonyára a német autókra gerjedsz majd. :)))
GEORGE06-12-2011 21:48:45 // 20673
Hozzál még sört :-)
GTPeti06-12-2011 21:45:38 // 20672
GEORGE06-12-2011 21:38:33 // 20671
Na, azért próbáld meg, nézzük milyen volt a sör hatása :-)
GTPeti06-12-2011 21:37:04 // 20670
Az tényleg kis mennyiség. Akkor be sem teszem a próbának szánt képet. (Nissan Cherry) :))
GEORGE06-12-2011 21:35:57 // 20669
csak 0,33-as volt, szerencsére ez még nem olyan nagy adag :-)))
Még úgy sem veszélyes, ha sugározna :-)))))))))
Még úgy sem veszélyes, ha sugározna :-)))))))))
GEORGE06-12-2011 21:34:55 // 20668
megoldjuk barátom :-)
GTPeti06-12-2011 21:34:32 // 20667
A japán sörtől még egy Corollát is szépnek látsz majd! B)
GEORGE06-12-2011 21:26:37 // 20665
Ép most dobtam be Charlietól kapott japán söröcskét....így már nincs autózás.
Andy06-12-2011 21:26:33 // 20664
...vannak gondjaim... ;)))))
GEORGE06-12-2011 21:25:53 // 20663
Most tényleg le "Nissanozol" egy vérbeli Alfát????? :-))))))
Ez a modell még Nissan mércével sem volt Nissan :-)
Ez a modell még Nissan mércével sem volt Nissan :-)
Kazes☻06-12-2011 21:24:03 // 20662
Az ész érv segít, de azt a TC-n olvastam tőle. Köszi neked is! :)))
Mike.06-12-2011 21:22:48 // 20661
Reggel óta nem ittad még meg? Beteg vagy?? :-)))
Kazes☻06-12-2011 21:22:38 // 20660
Ezt jól megfogalmaztad, pontosan ezt gondolom én is egyesekről. Köszi! :)))
Andy06-12-2011 21:18:52 // 20659
Inkább gyere át tequilát vedelni! :))))
Andy06-12-2011 21:17:11 // 20658
Tényleg hagyd már a francba. Kár a billentyűkért. :))) Ész érv itt nem segít...
mreni06-12-2011 21:17:00 // 20657
sőt néhány helyen nissan-ként árulták
GEORGE06-12-2011 21:16:27 // 20656
Esk utolsó volt :-)
GEORGE06-12-2011 21:15:40 // 20655
Ez kb ugyan az mikor a Suzukis sajátjának vallja az 1,3 jtd motort.
Mike.06-12-2011 21:15:08 // 20654
Hagyd már a picsába! Miért foglalkozol ezzel a szerencsétlen "mindenkinélmindetjobbantudok 'félnótással? Nem kell reagálni, írjon amit akar.
GEORGE06-12-2011 21:12:36 // 20653
Ez már fáj, de komolyan. Kb annyit értesz ezekhez a dolgokhoz, mint én a sebészethez.
Ne törd a fejed elárulom, hogy én semmit sem értek a sebészethez.
Az Arna az nem más mint egy Nissan Cherry, amit öszvér módon az Alfa Sud-al házasítottak.
A motor a Sudból van, az első futómű bizonyos alkatrészei is, de a kaszni, a belső és úgy a többi, az mind a Nissantól van. Ezt a modell csak nem hozzáértő hívja Alfának.
Az, hogy az Alfa készít egy autót kompletten, majd abba vesz egy motort, az inkább Alfa.
Ne törd a fejed elárulom, hogy én semmit sem értek a sebészethez.
Az Arna az nem más mint egy Nissan Cherry, amit öszvér módon az Alfa Sud-al házasítottak.
A motor a Sudból van, az első futómű bizonyos alkatrészei is, de a kaszni, a belső és úgy a többi, az mind a Nissantól van. Ezt a modell csak nem hozzáértő hívja Alfának.
Az, hogy az Alfa készít egy autót kompletten, majd abba vesz egy motort, az inkább Alfa.
Kazes☻06-12-2011 21:05:59 // 20651
Akkor az az Alfa sem Alfa amelyikben mondjuk WM, GM motor van? :)
GTPeti06-12-2011 21:04:49 // 20650
És még az a szép ebben, hogy az Opel aztán fullra úgy reklámozza, hogy micsoda csúcstechnika van az autójukban... A német user pedig köpköd az olasz autókra...
GEORGE06-12-2011 20:58:54 // 20649
GEORGE06-12-2011 20:53:18 // 20648
Az Arna akkor volt Alfa mikor a Hyundai volt Alfa..........
Kazes☻06-12-2011 20:50:12 // 20647
Rosszul látod pajti! Mind a kettő romokban, csak a pontosság kedvéért, mert értesz hozzá. Az Arnában Alfa szív dobog és Alfa futómű, tehát az nem rossz, bár most tetszhalott mindkettő. Ám Alfa! :)
Amúgy nem haragszom, nincs mit megbocsássak. :)
Amúgy nem haragszom, nincs mit megbocsássak. :)
satya06-12-2011 20:45:12 // 20646
már megbocsáss, de az egyik autód romokban, a másik félig nissan/datsun, nehogy már te akarjál valakit megbuktatni!! :P
satya06-12-2011 20:41:35 // 20645
ha indulsz a következő választáson, rád szavazok!! :DDDD
satya06-12-2011 20:40:27 // 20644
na nézd meg a gtv-m!! igy vettem!! :))) sehol sem vagy!! :DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
406
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?