Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
GEORGE05-07-2006 22:46:50 // 893
Így már jobb olvasni is! :-)))
Wikicica05-07-2006 22:46:16 // 892
Jó rendben. Szutyuki meg Szutyi a Terror :-)))
GEORGE05-07-2006 22:38:11 // 891
Aranyom, legalább ne hívd autónak!! :.-(
:-))))))))))
Wikicica05-07-2006 22:36:21 // 889
Grando05-07-2006 22:33:04 // 888
Részvétem! Sokszorosan is! Üsd vágd, minél hamarabb hervadjon ki alólad! :DD
Wikicica05-07-2006 22:26:03 // 887
Csak még jobban leenné a gatyámat :-))))))
Wikicica05-07-2006 22:24:21 // 886
Tudod mi lesz a céges autóm? Ide le merem írni :-))
Seat Terra, 1,4 Dízel, 92-es... elvileg jövő héttől :-)))
Grando05-07-2006 22:23:03 // 885
Munkába főleg ne egy lélekvesztővel járj! Ráadásul mindenki mazsolának nézne az utakon, kihajtana eléd, levillogna, stb. Régebbi típus? Akkor 164 3.0 V6!!! Azoknak már ára sincs. ;)))
Wikicica05-07-2006 22:17:57 // 884
Csak munkába járni :-(
Alfától soha nem akarok megválni, csak az a baj nekem a régebbi típusok tetszenek, mint a 145 és a 164. Dízelt nem veszek, mert Pókot még sokáig nem fogom eladni. Élek-halok érte...
Grando05-07-2006 22:17:24 // 883
Ja igen, és ha feltekeredsz egy fára azzal a konzervdobozzal, mi lesz az alfásokkal nélküled? ;)
Grando05-07-2006 22:12:20 // 882
Cseréld dízelre, az már alulról húz, a 2.4 már megy is, és keveset eszik. De gondolom az újabb 1.9 is nyomul. Egy kis chip-tuning, és hajrá! :) De azért szutyuki... - na neeeeeeeee!!!!
Wikicica05-07-2006 22:07:42 // 880
:-)))
De sztem ez van egy kicsit nehezebb is...
Versenyautó volt, úgy néztem, még van ilyen hátul vagy három. Azért elviselném ha ezzel járhatnék dolgozni, mert sajnálom szegány Alfámnak a napi 120 km-t, ráadásul majdnem teljesen az én költségemen..
ez legalább nem eszik és megy is... mert az én kis Alfám nagyon lomha. Csak 4-5000-nél szedi össze magát.
Buksi05-07-2006 22:04:59 // 879
Várd ki a végét! :-)))))))))))))
Buksi05-07-2006 22:04:43 // 878
Okés, nem vitatkozom veled! ;-)))))))))))))
Grando05-07-2006 22:03:25 // 877
Na igen, csakhát 7-800 kiló, egy cserebogár ledarálja, ha nekiszáll. A bringára felraksz egy trabimotort, és úgy fog repülni, mint az álom. Tán még komfortosabb is lesz, mint a szutyuki, és ráadásul a szabad levegőn vagy, tehát majdnem kabrió. :D
Wikicica05-07-2006 22:02:50 // 876
Na látod nem is írt rá senki :-)))
Wikicica05-07-2006 22:02:02 // 875
Hát én csak leírtam a tesztet.
Imádom az autókat.
És nemcsak az Alfákat, ez is tény. Minden autót amit tudok kipróbálok, hogy aztán véleményt mondhassak.
A múltkor Skoda RS-t vezettem, 225-tel úgy feküdt az autópályán az ívben hogy nem hittem el....
Vannak jó autók, és van ez a topic hogy beszámolhassak róluk :-)))
Ezentúl ez a kedvencem lesz :-)))
Wikicica05-07-2006 21:59:56 // 874
Nem csak kipróbáltam hogy ez melyik topic mert a fejlécet George hivatkozásában nem láttam :-)
Buksi05-07-2006 21:59:33 // 873
Hogy ezért mit fogsz most kapni! :-)))
Wikicica05-07-2006 21:58:30 // 872
Ma kipróbáltam egy régi típusú szutyukit... 1,3 GTi...
Hát mit mondjak. Alfámnál kb. háromszor gyorsabb, és két lityivel kevesebbet eszik, csak ez 150-nél, enyém 90-nél :-(((
Hát ez valószínű egy kicsit megbuverált kocsi, még nem nyittattam fel a mocitetőjét, mert nem volt rá idő. De a főnökömé. Aki rallyversenyző :-))
Kenyérért mentem, visszafelé meg kicsit elengedtem... 150-nél már hasonlított a hangja egy repülőhöz... és csak úgy szálltunk.
Szóval egy élmény volt, még ha nem is Alfa...
Gyorsulása elképesztő, egyetlen baja hogy nem használhatom gyakrabban a cégnél... csak teherautókat :-)
Buksi05-07-2006 21:54:57 // 871
Ezt mind leakartad írni??? :-DDDDDDD
Wikicica05-07-2006 21:54:07 // 870
:-)))
ruszman01-07-2006 12:28:14 // 869
Satti01-07-2006 09:36:55 // 868
Ja.és lehet a képen nem nagyon látszik,de nagyon lapos az autó,ami nagy munka volt,hogy a tetőből le lett vágva,hogy laposabb legyen az egész,az üvegek úgy lettek külön bele gyártva.
bb1801-07-2006 07:41:14 // 867
és még van jopár ülés variácio, amit lehet hogy a gyárban nem is terveztek bele, de hasznosan megoldhato.
bb1801-07-2006 07:40:21 // 866
bb1801-07-2006 07:28:20 // 865
egy ilyen autoval eg is éri sokat dolgozni ha a végén ez az eredmény.
Satti30-06-2006 15:27:58 // 864
bb1830-06-2006 07:27:31 // 863
de nem teljesen igaz...
csak egy kicsit.
Poló29-06-2006 14:09:36 // 861
Egyik fórumon ezt olvastam:
Érdekes dolgokat tudok itt meg a fórumon. VR6-os motor 500-520Le 7xxNm? Ajaj....
Továbba érdekes ez a honda-németautó-Alfa stb. ellentét. Kb. mint az ovodában.
Kövezzetek meg a véleményemért, de azért elmondom:
A legjobb és legtechnikásabb motorokat a BMW, a Honda és a FIAT készíti. Mindenki a maga kategóriájában. Megbizhatóság egyértelműen Japán. Max lóerő egyértelműen Honda. Nyomaték, lóerő összhang: BMW.
Nem tartom értelmét összehasonlítani a különböző nemzetek autót, mert més a stílusa a németnek, más az olasznak és megint más a Hondának. Pl. Németek autói nyomatékosak rövid váltóval. Közuti közlekedésre a legalkalmasabbak. Olaszok forgós motorok és hosszú váltók. Temperamentumos állandó fel és lekapcsolásos sportos vezetés. Honda: gigamax fordulatszám, Hi-tech motor. Városi nyugodt közlekedésre kevésbe alkalmas, de más márka megszégyenítésére alkalmas. De ez nem mindenkinek szükséges. Akinek még szükséges majd elnövi. Én is elnőttem, pedig volt tulajdonomba HF Integrale.
Pl.: Német egyszerű, meglehetősen pontos és igénytelen autókat gyárt. Olasz beletesz mindent (így több minden tönkre is mehet, mint egy német autóban), nem robosztus (mindent feláldoznak a sportos vezetési élményért). Honda: kiélezett kitünő motorok, sportos (inkább már F1) futómű, de gyenge és könnyű karosszária (hidegen feszített 0,5mm lemez). Borzasztóan csúnya porszivó hang a kipufogóból.
Attie27-06-2006 21:59:41 // 860
Itten ni :)
Google a barátunk :)
http://www.matrasport.dk/Cars/Bagheera/facts.html
Attie27-06-2006 21:57:45 // 859
Nino Karotta Nissanjanak mérése.
Érdemes megnézni a végén az izzó turbot/kipuffot :)
http://karotta.hu/archivum/dynoday4.mov (9.1 mega)
Áki27-06-2006 20:01:47 // 858
Én csak a kormányra gondoltam!:D
Seriff27-06-2006 20:00:52 // 857
Műszeregységen a sebességmérő 220ig skálázva? MUHAHA
Seriff27-06-2006 20:00:04 // 856
Bazzeg Poló!:)
Akkor ha néhány műszaki specifikációval megörvendeztetnél minket!:P
Áki27-06-2006 19:59:58 // 855
Hát a kormánya az nagyon hasonlít a citroen BX-ére!
admirális27-06-2006 19:58:34 // 854
Valami Simca Matra Bagheera
Poló27-06-2006 19:57:18 // 853
Oda van írva :-P
Nem tudsz olvasni? :-D
Seriff27-06-2006 19:54:53 // 851
Xixo26-06-2006 13:53:37 // 850
Tényleg jó volna, ha a mostani Seicento árárol (asszem 1,6 millió) indulna majd az 500-as is. Biztos keresetebb lenne, mint a kóreaiak...
zolee14526-06-2006 12:16:06 // 848
valszeg elköveti, és ezt nem hibaként fogják majd fel a FIAT-nál. Manapság az a koncepció már nem élne meg, legalábbis nem a FIAT név alatt. A kicsi fapados olcsóautót a kínaiak csinálják, mástól azt nem vennék meg. Szerintem egy plázacica autót csinálnak belőle, nem a kiscsaládosok kezdőautóját.
Seriff26-06-2006 12:15:42 // 847
Ha ez az új 500as 2Millió körüli árral jön piacra, nagy dobás lesz:)
Tommi26-06-2006 12:12:16 // 846
Szerintem a Fiat az 500-as "feltámasztásával" ugyanazt a retrohullámot akarja meglovagolni, mint amit a Bogárral vagy a Minivel csináltak. De azoknál ugye az ős egy óccsó és kicsi autó volt, az utódoknak a formán és a néven kívül semmi közük hozzájuk, egy meghízott rétegautó lett belőlük. Remélem a Fiat nem követ el ilyen hibát...
Marklar15525-06-2006 05:00:36 // 845
Hmmm.
Tényleg soknak tűnik:/
De azért nem egy tömeg forma...
Inkább egy ilyen, mint egy mega fullos új Swift, v SX4:)))
Marklar15525-06-2006 04:58:38 // 844
Nahh igen.
Az a második cikk rémlett.
Jó kis büntető 500-as lene az. De inkább az 1,6-os motorral...
;-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
396
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?