Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

ystuc07-09-2006 19:11:14 // 1543
Jéé... Tényleg... Ez ott maradt a múltkorról... :-) Javítom... :-)
Seriff07-09-2006 19:10:27 // 1542
MSN üzeneted: Jelenleg pancsizom a fürdőkádban :D
zolee14507-09-2006 19:08:44 // 1541
szerintem ez: Ótódelta 156 GTAm (Creativestudio és ott jobb oldalt vannak felsorolva az autók... nem tudom hogy a link miért a főoldalt hozza, vagyis tudom de akkor is miért?:D)
ystuc07-09-2006 19:07:01 // 1540
Kádból...? Merthogy???
Seriff07-09-2006 19:06:31 // 1539
Te most a kádból írogatsz bazz?
ystuc07-09-2006 19:04:46 // 1538
A csokit? OK, hozhatsz nekem is! :-P
Seriff07-09-2006 19:04:01 // 1537
Kabbe:)
ystuc07-09-2006 19:02:12 // 1536
OK, menj le érte a boltba! :-P
Seriff07-09-2006 19:01:36 // 1535
Ezt a vicces Joci írta be amíg csapot szereltem:)
Seriff07-09-2006 19:01:08 // 1534
Így van, tehát én nyertem bazz, kérem a csokim!! :D
Rumi07-09-2006 18:59:07 // 1533
ezt nem értem. a gixxerem asszem 4,2-t tud gyárilag, vagy 3,6, nem emlékszem :))
Rumi07-09-2006 18:58:01 // 1532
ezért mondtam hogy majdnem ;) :DDDDD
Seriff07-09-2006 18:57:42 // 1531
Biztos hogy hány másodperc alatt tűnik el egy 750gixxer elől...:D:D:D:D:D
Rumi07-09-2006 18:57:37 // 1530
itt a link, így egyszerűbb böngészni ;) link
ystuc07-09-2006 18:57:32 // 1529
A 600 seicento olaszul... Csak szólok... ;-)
Rumi07-09-2006 18:55:42 // 1528
jaa, azt elfelejtettem oda írni :)) 0-100 az 5 alattiak vannak benne (gyári autók)
Reaper07-09-2006 18:55:20 // 1527
Ja,tuti az!:-)
Rumi07-09-2006 18:54:52 // 1526
gratulálunk. Ön nyerte a sasszem bajnokságot: Ime
Seriff07-09-2006 18:54:41 // 1525
:O Ez itt milyen lista ez itt??
Rumi07-09-2006 18:53:29 // 1524
RANKING CAR TIME (seconds) 1 HENNESSEY VIPER VENOM 1000 BITURBO 1,850 2 LINGENFELTER CORVETTE 427 BITURBO 1.970 3 HENNESSEY DODGE VIPER VENOM 800 2,400 4 DAUER RACING 962 LE MANS 2,793 5 ULTIMA GTR Le Mans 2,800 6 RENAULT ESPACE F1 2,896 7 CHRYSLER ME Four Twelve 2,900 8 SALEEN S7 TWIN TURBO (*) 2,900 9 WEINECK POWER 427 SC 2,900 10 SHELSEY TT 2,960 11 AUDI AVUS QUATTRO 2,991 12 CALLAWAY C7 2,997 13 DODGE VIPER GTS-R 2,997 14 DAX RUSH Turbo 400 4x4 3,152 15 LOTEC C 1000 3,191 16 MC LAREN F1 3,191 17 JAGUAR XJR-15 3,193 18 FORD GT-90 3,195 19 YAMAHA OX99-11 3,195 20 KOENIGSEGG CC 3,198 21 LANCIA DELTA S4 Gr.B 3,200 22 KOENIGSEGG CCR 3,200 23 BUGATTI EB 110 SS 3,292 24 QUADRADUCE 3,296 25 ULTIMA GTR 6,3 V8 530 cv 3,321 26 VECTOR AV-TECH WX3 3,387 27 KOENIG COMPETTION EVOLUTION 3,485 28 WESTFIELD SEI 3,487 29 BUGATTI EB 110 GT 3,492 30 SHUPPAN CR-62 3,494 31 DODGE VIPER VENOM 600 GTS 3,497 32 DOLBY AC COBRA 427 3,500 33 BIRKIN S3 D-230 3,540 34 FERRARI ENZO (*) 3,600 35 SALEEN S7 3,600 36 LAMBORGHINI 6,2 MURCIELAGO 3,620 36 ALFA ROMEO 156 GTA-M 3,654 37 PORSCHE 959 3,687 38 PORSCHE 911 GT1 3,697 39 RUF CTR 2 3,697 40 PAGANI ZONDA C12S/ROADSTER 3,700 41 TVR TUSCAN S 3,700 42 TVR SAGARIS 3,700 43 NOBLE M12 GTO 3R 3,700 44 LOTUS ESTHI 3,750 45 BMW-NAZCA C2 3,791 46 LAMBORGHINI DIABLO SE30 JOTA 3,794 48 FERRARI F50 3,796 49 PORSCHE 911 GT2 3,796 50 GILLET VERTIGO 3,800 51 PORSCHE CARRERA GT (*) 3,800 52 MASERATI MC12 (*) 3,800 53 JAGUAR XJ 220 3,892 54 ULTIMA SPYDER 3,894 55 LAMBORGHINI DIABLO SV 3,896 56 CAMPAGNA TREX 3,897 57 LOTUS GT1 3,898 58 MERCEDES SLR-MCLAREN 3,900 59 FERRARI F40 3,987 60 BIZZARRINI EB-2001 3,993 61 MERCEDES CLK-GTR (*) 4,000 63 LAMBORGHINI DIABLO SE30 4,093 64 BMW NAZCA M12 4,190 65 LAMBORGHINI DIABLO VT 4,193 66 LAMBORGHINI DIABLO ROADSTER 4,196 67 HPA VOLKSWAGEN NEW BEETLE 4,200 68 FERRARI 575 M (*) 4,200 71 LAMBORGHINI GALLARDO (*) 4,200 72 TVR TUSCAN (*) 4,200 73 VECTOR W8 TWIN TURBO 4,285 74 LOTUS 340 R (*) 4,300 75 MERCEDES SL55 AMG (*) 4,300 76 TVR CERBERA 4,294 77 BUGATTI EB 112 4,396 78 CIZETA MORODER V16T 4,488 79 TVR GRIFFITH 4,490 80 VECTOR M12 4,496 81 MEGA MONTE CARLO 4,496 82 PORSCHE 993 TURBO 4,496 83 SPECTRE R42 4,496 84 CHRYSLER VIPER GTS 4,497 85 GILLET VERTIGO 4,497 86 PORSCHE 996 GT3 4,500 87 ASTON MARTIN VANQUISH (*) 4,500 88 ASTON MARTIN VANTAGE LE MANS (*) 4,600 89 BMW M3 CSL 4,900 90 LOTUS EXIGE 4,900 91 PORSHE 996 TURBO 4,600 92 LAMBORGHINI COUNTACH 5000 4V 4,682 93 FERRARI F512M 4,694 94 FERRARI F355 GTS 4,696 95 FERRARI F355 SPIDER 4,696 96 FERRARI F360 MODENA 4,760 97 ISDERA COMMENDATORE 4,785 98 ASTON MARTIN VANTAGE 4,792 99 LOTUS ESPRIT S4S 4,796 100 CHEVROLET CORVETTE ZR-1 4,796 101 FERRARI F550 MARANELLO 4,797 102 RINSPEED MONO EGO 4,797 103 PORSCHE 911 TURBO 3,3 MY 1978 4,800 104 LOTUS ESPRIT V8 4,896 105 CHEVROLET CORVETTE C5 4,897 106 MITSUBISHI LANCER EVO VII 4,900 107 MITSUBISHI LANCER EVO VI 4,900 108 PANOZ V8 ROADSTER 4,897 109 DE TOMASO GUARA' 4,989 110 CATERHAM SEVEN HPC 4,994 111 FERRARI F355 BERLINETTA 4,996 112 FORD MUSTANG SALEEN S351 4,996 113 MAZDA RX-01 4,996 114 PORSCHE 993 CARRERA RS 3,8 4,996 115 ITALDESIGN SCHIGHERA 4,997 116 TECHART PORSCHE CAYENNE TURBO 5,000 117 DE TOMASO GUARA' (*) 5,000 ez milyen GTA? kedvencem a 6.
zolee14507-09-2006 18:53:13 // 1523
nagyon Seicento ábrázata van...
Rumi07-09-2006 18:50:18 // 1522
nem! de langyos utánna megmutatom oldalról is. meg elárulom hogy hány pacis :))
Seriff07-09-2006 18:46:01 // 1521
Fiat 600:)
Rumi07-09-2006 18:43:16 // 1520
na milyen autó van a képen (egy 24 éves olasz csajé a verda)
zolee14505-09-2006 23:16:15 // 1519
Ez nagyon vicces, pedig úgy néz ki hogy komolyan gondolják... Link
ystuc05-09-2006 15:56:50 // 1518
Citroen Xsara Pikacsu van anyóséknak. Többször volt lehetőségem vezetni már. Hááát... :-/ 1,6-os moci, de szerintem baromi gyenge, a belső praktikus, családi... De ahogy egy másik fórumon olvastam, valahogy még nekem sem sikerült rájönnöm az ilyen "családi egyterű" autók lényegére. Vessük össze a Picassot mondjuk a sima Xsara kombival. Ugyanakkora tengelytáv, ugyanakkora szélesség, csak magasabb. A csomagtartó is ugyanakkora, csak magasabb... Egy másik fórumon olvasott vélemény szerint is: - Tök jó, hogy magasabb, de minek...? A fejem feletti részt semmire nem tudom használni... Nincs rekesz, pakolóhely, kihasználatlan. - Legalább beülés után feltudom venni a cilinderem, és utazhatok abban. - Mindenféle görnyedés nélkül kilehet inni a másfél lityós ásványvíz uccsó csepjeit is. (Hurrá...!) :-D - Esetleg befér egy hűtőszekrény állítva... (Sűrűn van ilyesmire szükség.) Na, ennyit a pozitívról. Negatív: - Nagyobb súly, több súlyadó, - Nagyobb felület a magasság miatt, nagyobb légellenállás, - Elöbbiből kifolyólag nagyobb fogyasztás, kisebb végsebesség, - És még drágább is, mint a Xsara kombi... Ha ezek után valaki még megtud győzni a praktimumról, azt barátilag hátba fogom veregetni... :-DD
Yoyo05-09-2006 11:06:36 // 1517
Veszedelem:DDDDD
Rumi05-09-2006 11:05:26 // 1516
höhö, ez egy lada kis plasztikai műtéttel! az eredeti jobban néz ki
Buksi05-09-2006 11:04:44 // 1515
Ez nagyon vicces! :-DDD
csocsi05-09-2006 10:57:13 // 1514
Mert nem tudják mi az igazi autó :)
Satti05-09-2006 08:30:48 // 1513
Asztaqrva....:-))
alfa15605-09-2006 08:26:33 // 1512
Román Mercedes
Seriff04-09-2006 20:34:41 // 1511
Erre mondják, hogy nehéz napod volt. Respect, még jó hogy a vége jó volt:)
Seriff04-09-2006 20:31:19 // 1510
Így van, a 75 épp ezért/ másért nem is jó, bár a külseje és belseje tetszetős, decens:)
Seriff04-09-2006 20:29:56 // 1509
A Rover 75öt szerintem felejtsétek el, hacsak nem akarsz rá nagyon nagyon sokat költeni:) Valamelyik listán vezető pozíciója van a 2000 és azután gyártott autók meghibásodási arányát illetően, arról nem is beszélve, hogy ha törik akkor Jaguar áron van hozzá cucc- bontott mocitető 100körül stb.
Seriff04-09-2006 20:27:58 // 1508
A miénk olcsóbb és szebb is :P ;-)
Betonl@b-AlfaShop04-09-2006 20:10:10 // 1507
Tegnap kiprobált/tesztvezetett/ off car: -Buzuki swift sedan röviden semmi ülsz a padlón belseje siralmas. -Buzuki wagen r+ hát aranyos:-( na csak vicceltem Opel klon régi swiftnél azért kulturáltabb legalább a fejem elfért, játék autó. -Buzuki ignis ez már megpróbál autónak tünni de szűk és magas ,váltó közepesen preciz fék gyatra,beltér vegyes opeles középkonzol ,ettől nem lett jóbb... -Citroen Xara Picasso beltere nagyon praktikus ,igazi családos utazó autó,meglepett az elég nagy csomi,ülések kicsik de variálhatóak,rengeteg pakoló rész ajtó elől elnyeli a 1,5l palackot 1.8 motor volt nagyjából ment is,extraként digit klima .Vevő elkábult s beleszeretett el is adtam neki:-) És végül egy 156Selespeed spotcsomagos 2.0Ts na a sok ragyi szar után igazi felüdűlés volt ,manus nem is merte kiprobálni én vittem ki probára a kapaszkodót majdnem leszakitotta úgy fokozkodott de élvezte.Teljesen behülyitettem most Bravót hajt lehet váltani fog:-)
GEORGE04-09-2006 19:46:44 // 1506
Beültem egy cordoba Gti-be Pirinél. Sport ülései vannak ,de röhej ,hogy a vállamig sem ér a támlája!!!!! Hihetetlen kényelmetlen autó, úgyhogy teljesen egyetértek veled!!! Vazee Sportülés vállam alatti magasságú támlával?!?!?!?!?!!? ááááááá....
Charlie 16604-09-2006 19:37:11 // 1505
Hali Urak, Nézte tegnap valaki a BBC-n a Top Gear-t? Hihetetlenül lefikézták a sportvectrát és a mazda sport elejét. Könnyesre röhögtem magam :):):)
ystuc03-09-2006 10:07:10 // 1504
Off-os tapasztalat... Megjártuk Horvátországot 2 autóval. Az én Alkfám most itthon maradt, mert a gyári rugókat vissza kellett volna rakni, hogy a csomagok + 4 személy elférjen úgy, hogy a kocsim alja nem szakad le. Egyszerűbb volt két másik autóval menni. Váltottuk egymást a két autóban mindig, hogy megállás nélkül tudjunk végigautózni. Hogy hol jártunk, majd az utazások topicba leírom. Lényeg az, hogy mindkét autót volt szerencsém vezetni. Az egyik egy Suzuki, attól sokat nem vártam, azt nyújtotta is. :-) Egyedül a fogyasztása az, ami jó lett, 5 lityós átlagot sikerült kihozni belőle. A másik autó egy Seat Cordoba volt. Az autó 4 éves és egy rakás szar... Iszonyatosan rossz pedálokkal (több száz kilométer utánra sem sikerült megszoknom, pedig munkámból adódóan nagyon sokat vezetek és általában pár méter után érzem az autót), kényelmetlen üléssel és valami borzasztóan gyenge motorral (60LE). Öröm volt belőle kiszállni... A tulaj mesélt róla, szereti, aztán mutatott szervízpapírokat, hogy egy 4 éves autón mi mindent kellett cserélni... Ezzel végleg leírta az autót... Iszonyat volt!!! Ennyi... :-)
csocsi03-09-2006 09:32:04 // 1503
Csak nem taiwan lesz a gyártó hanem valami "fejlődő" ország.
GEORGE02-09-2006 16:46:06 // 1502
Sajnos erre fele haladunk...... :-(
TSiga ( I am the TSIG)02-09-2006 16:44:51 // 1501
Lehet, hogyegy pár év múlva úgy leszünk ezzel, mint az Armageddonban: "amerikai alkatrész, orosz alkatrész: mindkettő made in taiwan!"
Marklar15502-09-2006 16:44:06 // 1500
Akkor meg pláne nem erőltették meg magukat azzal a 110 pacival. ;-)
GEORGE02-09-2006 16:40:57 // 1499
Ezt már kitárgyalgattuk a 159-es topicban. Igaz ,hogy a motor alja Holden de az egy dolog csak. A lényeg a hengerfej és az üza. ellátó és egyébb az saját fejlesztése az Alfának. A "gyönyörű" hang pedig a kipufogó hangolásán múlik csak. Én mentem 1,9 JTS-el és 2,4 JTDM 20V -vel. Alfásan morognak ezek is!!!!!!!!!
TSiga ( I am the TSIG)02-09-2006 16:37:02 // 1498
T. Maklar Cartárs! Asszem ebbe már a Rover a saját fejlesztésű mociát tette. Ez a moci 2 vez.tengelyes, a nem-sport hondáké meg 1. A kavarodásról jut eszembe: ezért nem szívlelem a 159-es mociait, mert már GM blokkra építették. A legnagyobb baj, hogy eltűnk a hagyományos Alfa-V6 moci a palettáról. Amióta ez a német ürge az Alfánál a dolgokat, sztem az egyik első dolga az volt, hogy valahogy kidobassa a gyönyörű hangú sportszíveket, és GM blokkos mocikra cserélje. Egyet azomban megigérhetek: ha eleget nyerek a lottón, megépítem a saját 159-emet Magnetti elektronikával és aresei 3.2 GTA motorral!
GEORGE02-09-2006 16:35:10 // 1497
Bocsi benéztem az írásod! :-(
GEORGE02-09-2006 16:31:08 // 1496
Pedig az Alfákra nem jellemző a rohadás. A Roverekről se azt hallani ,hogy olcsó lenne hozzá az alkatrész.
GEORGE02-09-2006 16:29:55 // 1495
Az 1,6 Vtec az 125 lovas, az 1,6 VTi meg 160. Akkor most már vágod, hogy melyik van a Roverben igaz?? :-)))))
Marklar15502-09-2006 16:29:44 // 1494
Nahh igen. Épp tegnap láttam a második G astrát rohadt hátsó sárvédő ívvel. Ez már nembiztos, hogy véletlen lehet. Sőt! Láttam már ilyen B Omegát is!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.