Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Grando03-10-2006 22:13:16 // 1743
Ügyesek a srácok. Lehet gyakorolni! ;)
Whiteskull03-10-2006 22:09:54 // 1742
Ez nem kérdés! Kaposújlakra jössz?
Xixo03-10-2006 22:08:35 // 1741
Az biztos, hogy egyedi!!! :-))))
W.03-10-2006 22:07:14 // 1740
Reméltem is , hogy egyetértünk...:)))
W.03-10-2006 22:06:29 // 1739
Nagyon jóó... olyan mint a Rippel fivérek száma.....évekig gyakorolták ...sz.tem bármilyan vassal megcsinálják....
Whiteskull03-10-2006 22:04:34 // 1738
Igazad van! Végre nem az az egyenszélcsatornatervezett modell. :)))))
W.03-10-2006 22:02:21 // 1737
Méééér...szerintem szép......Viva SzarYong!!..:)))
zolee14503-10-2006 22:00:53 // 1736
konkrétan Karotta feldobta a talpát:)))))))))))))
Xixo03-10-2006 21:56:57 // 1735
Hát így képen se egy szépség!! Emlékszem, hogy a Totalcarban is elég csúnyán leszólták...
Zsolt15503-10-2006 18:07:29 // 1734
Uraim! Látta valaki ezt az autót élőben??? Kegyetlen! Egyszerűen iszonyat, ahogy kinéz!

Ssang Yong Rodius
Otto30-09-2006 19:36:19 // 1733
Ha már audi. Autóipari beszállítónál dolgozom,gyártunk győrbe is csöveket. Tavaly hoztak egy komplett 3.2FSI mocit,abba próbálni a csöveket ellenőrzésképpen.Valami testmotor volt,állítólag megadta magát. Minden rajta volt,kuplungtól kezdve,vízpumpán át az elektromos kütyükig,ahogy belemenne a kocsiba.Még olaj is volt benne.Szerintem még elment volna "pár" km-et,csak a tesztre már nem volt megfelelő,vagy nem tudom. Szerintetek egy hét múlva mi maradt belőle? Mostanra messziről bele lehetne dobni a csövet leellenőrizni! Pedig elég volt meglátniazt is,hogy hova kell bele! Azért nekem is jutott belőle!:))
Rumi30-09-2006 19:11:03 // 1732
lehet! :) de szabad kételkedni? ;)
Seriff30-09-2006 18:57:23 // 1731
Lemerült az akksija. Bikázni nem meri a tulaj mert akkor ha vmi gáz van, no gari;)
Rumi30-09-2006 18:57:10 // 1730
ez nekem is gáz. nekem mondjuk 12 km oda. de ebből az első 10 országut, ahol lehetne menni, csakhját hideg a motor, aztán mire beérek a városba meleg, de dugó. haza fele ideális, de akkor meg már nem kell sietnem :)
Rumi30-09-2006 18:52:48 // 1729
én meg egy 159-et egy mentőszolgálat trélerén :/ .mit tud azon elromlani hogy nem tud saját lábon járni?
Wickey30-09-2006 18:02:53 // 1728
nekem 1400 méter oda, és 1400 méter vissza. Azon filózom hogy a gtv6-tal kéne dolgozni járni, a rossz hatásfokú szívó V6os benzines több hulladékhőt termel, és hamarabb bemelegszik (kb. mire kijárok a garázsból), mint a 4 éves dízel :P
Tackry30-09-2006 17:42:58 // 1727
Hát egy párszor elakadt a lélegzetem. Saab teszt, de nem annyira az autón van a lényeg, hanem a sofőrökön. Szeretnék tudni, így vezetni...
Sanyi30-09-2006 17:38:46 // 1726
Ez de cool!! LOL!!
Tackry30-09-2006 17:37:16 // 1725
Kicsit pihent topik, de azért ide is jó lesz: egy off + lakókocsi és az emelkedő esete.:)
GEORGE30-09-2006 12:09:41 // 1724
Télen nem igzán illetve majdnem az összekötöőn már meleget fúj. Nyáron nincs gond evvel :-)
perdix15530-09-2006 12:05:17 // 1723
Ez Gáz! Addigra be se melegszik a vas......:-))))))
perdix15530-09-2006 12:04:36 // 1722
Én osztom be a munkaidőmet..így az utazási idő nem számottevő. Nem számít semmit.
GEORGE30-09-2006 12:00:57 // 1721
Nekem kerekítve háztól - melohelyig 7km oda és 7km vissza. :-)
Poló30-09-2006 11:56:59 // 1720
De neked az is belszámít a munkaidődbe, nem? :-P
perdix15530-09-2006 11:56:12 // 1719
Én nekem 100 oda 100 vissza= 200km!!! Szal utazok keveset:-)))))))hehehe
GEORGE30-09-2006 11:38:56 // 1718
Nem pont úgy akartam, de vevő vagyok az ilyenre menjünk vele ott :-))))
Poló30-09-2006 11:37:35 // 1717
Inkább 110 :-(
Poló30-09-2006 11:37:14 // 1716
Toyotát már én is láttam hasonló helyzetben.
Marklar15530-09-2006 11:34:52 // 1715
Napi 100km a munkába oda- vissza? Hmmm
Marklar15530-09-2006 11:33:16 // 1714
Tegnap láttam egy Toyota Yarist az út mellett elakadás jelző háromszöggel az ablakában. Még, hogy egy Toyota soha nem romlik el! ;) Vagy csak a benya fogyott el;)
Marklar15530-09-2006 11:31:32 // 1713
Gondolom azon a bizonyos földúton... ;PPPP Húljon a férgese;)
GEORGE30-09-2006 11:17:19 // 1712
A3 3,2 ?? azért avval fordulnék párat!! :-)
Poló30-09-2006 11:16:13 // 1711
A győriek közül vannak páran, de sokan 50 km-ről járunk be :-(
Marklar15530-09-2006 11:15:13 // 1710
Senki nem jár autóval dolgozni? ;)
Poló30-09-2006 11:05:24 // 1709
Tegnap 4 órát túlóráznom kellett, hajnali 2-kor ért véget a munka. Mivel olyankor nincs buszjárat, így valamit ki kellett találnia a cégnek, hogy mivel mennek haza az emberei. Hát adtak alánk néhány audit. Volt mindenféle: A3 2.0 FSI, A3 3.2, A4 1.8, A4 Cabrio és egy csomó A6, összesen 13 autó. Én egy A6 2.7 Turboban ültem, nem én vezettem. Érdekes látvány volt, ahogy az emberkék, akik eddig Opel Astrához, Chevrolet Aveóhoz, Ladához, Seat Leonhoz, Ford Sierrához (eddig még egyik sincs 100 lóerő felett :-/) vannak szokva hogy boldogulnak az automata váltóval. Hát igen... volt egy kis bénázás :-D Szal az A6 2.7 Turbo. 160.000 km van benne, belül ezt nem venni észre. Igaz ezeket az autókat főleg autópályán használják hosszú távon. Utastere, csomagtere tágas, bár pici nem lehet, mert kívülről is elég nagy egy autó. A műszerfal egyszerű, olyan audis, semmi formája nincsen. Az ülésnek szinte semmi oldaltartása nincs, és a bőrkárpit sem valami tetszetős, elég kemény a bőr, mintha meg akarna repedezni. A motorból alig hallani valamit és jól húz. Muszáj neki, hisz 2.7-es turbo. Érzésre hasonló, mint a 164 V6 TB. Az automata váltó szépen kapcsol, alig lehet észrevenni a váltásokat.
Yoyo29-09-2006 22:37:21 // 1708
Ez így van de néha az olcsóbb a drágább! Mikor elromlik valami és alkatrészt kell rendelni hozzá akkor leesik mindenki álla.
Rumi29-09-2006 22:33:46 // 1707
nem, de olcsobb!! sok eseben ami elég vicces a nyugati árakon nézve
Yoyo29-09-2006 22:25:43 // 1706
Igen, mindig a külföldi a jó, ez a magyar virtus a rendszerváltás óta.
Zsolt15529-09-2006 15:18:29 // 1705
A Ganz-Mávag-ot nem is említem! A MÁV, pedig leselejtezett, tízenéves német DB vasúti személyvagonokat lízingel.
kando.29-09-2006 14:23:17 // 1704
Köszi! Na, akkor a 435-re gondoltam, csuklósként
Zsolt15529-09-2006 14:18:17 // 1703
Ikarus 412:



Ikarus 415:



Ikarus 435:



és az Ikarus 436-os Las Vegasban!

kando.29-09-2006 14:01:13 // 1702
Jaa, igen :)) Akkor melyik a csuklós, 412 ? A 280-asra még emlékszem, ezeknek a számait néha keverem..
Yoyo29-09-2006 13:08:34 // 1701
Az sem rossz míg ki nem gyullad:)
kando.29-09-2006 13:00:58 // 1700
Nálunk is inkább csak az utak miatt zörögnek... (inkább) De nekem eddig megfelelt a 415-ös széria is :-))
Yoyo29-09-2006 12:52:32 // 1699
Ezeket is megrendelésre csinálják Magyarországra, náluk nem zörögnek.
kando.29-09-2006 12:49:11 // 1698
Valahogy nem rosszak annyira ezek a Volvo-k, de ezt a nívót tudták / tudják a másik csuklós IK-k is :))) Ráadásul ugyanúgy kormolnak a volvók, mint bármi más off teherautó, busz...
Yoyo29-09-2006 12:47:59 // 1697
Pontosan erről van szó, az állam soha nem látott bevételt tudhatna magának, ha a magyar ipar buszait vennék a cégek, sajnos azt kell látnom, hogy a nyugati márkák egyre nagyobb teret hódítanak, sőt van olyan volán aki külföldről 4-5 éves buszokat hoz be és azokkal helyközizik:)
Zsolt15529-09-2006 12:44:19 // 1696
Szidják az utasok is, meg a sofőrök is a Merci Contaktot, de a BKV-s Volvo-kat is! Az ilyen vállaltokra kellene állami szinten oda figyelni, mert ez húzóágazat lehetne a magyar gyártók számára. Az olyan jelenleg állami/önkormányzati cégek, mint a Volán, a BKV itthon költené el a pénzét, s nem külföldön.
kando.29-09-2006 12:37:57 // 1695
Nem rossz, bár a színe érdekes, de gondolom van más színben is :-))) Gondolom itt ilyen nem lesz, nálunk.. :(
kando.29-09-2006 12:35:57 // 1694
Azok a mercik tényelg gázak... Múltkor Győrből jöttem haza, a sofőr fűtött, mert nem ment a motorhűtés... Tatabányán már kaptunk IK-Scania buszt, az azért kényelmesebb is volt meg jobb is :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.