Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Betonl@b-AlfaShop24-09-2006 19:46:02 // 1643
Az az ,viszont prob a C5 2,2HDI-t az már azért haladós....
Marklar15524-09-2006 14:13:18 // 1642
Van egy haverom a merciszervízben. Új terepjáró 3,2CDI (?)30km el, próbakörön. Leáll... visszavontatás, motor vezérlő elektronika csere... ;)))
Poló24-09-2006 13:08:20 // 1641
Az is én vótam...
Charlie 16624-09-2006 13:04:09 // 1640
Asszem tán a pihentagyuakban vót.
Poló24-09-2006 13:01:52 // 1639
Ehhez mit szóltok? :-D

Charlie 16624-09-2006 12:54:57 // 1638
És akkor még nem írtam a kedvencemről: - Citroen C5 kombi, 1,6-os HDI motorral :):) És veszik vaze...........
Betonl@b-AlfaShop24-09-2006 12:46:29 // 1637
Ja de hazudtam egyszer prob Vectra C 1.6-ot arra emléxem sima kétsávos úton nem mertem megelőzni egy 80-al előttem haladót vissza kellett 2-be rakni de szánalmas jujjjjjjj egy ilyen "prémium "gépezet.....
Betonl@b-AlfaShop24-09-2006 12:43:59 // 1636
Azt még nem de simán elhiszem nekem az egy betegfészek lehet ,mint a Passatban az 1.6 :-)
Charlie 16624-09-2006 12:30:29 // 1635
Érdekes, új és hasznos infók !! AZ új 1,8-as Vectrát próbáltad ? Azt mondanám, városban még csak-csak, de kétségbeebjtó, hogy 130-140 nél mennyire hirtelen fogy el a szufla belőle. 140-ről a gyorsulása 1 hét....
Betonl@b-AlfaShop24-09-2006 12:02:15 // 1634
Legujjabb Off "tesztjeim": Egy rakás siralmas gépezet:-) -Citrom Berlingo 1,9d fejtérbe q..a nagy oszt pakolhatod -Mutyuki Swift 1.3 nem tok mit mondani 5ajtó,alu,szárny,GC kivitel,Sport ülés..aranyos akinek erre fussa a-b -be elmegy ocsóért. -Ignis full alu,klima Abs,tetősín,Cd nem tul izg na meg a citrom sárga szín megyeget de karcsú nem a mi világunk ,régi stiftnél azért sokkal jobb.. -Daewoo Matyi hát mit monjak 800cm3 fűnyirónak,borotvának elmenne jól megtapostam:-) kicsi,olcso,igénytelen,egy mami probálta ki neki böven jó lehet arra amire.. -Peu 307 régi ismerős 1.6motor gyári extrak viszonylag kényelmes nem tud lázba hozni lomha fos... -Omega A 2.0 Aut igazi batár elavult betegágy de vkinek bizt jó.. -Golf V. überfasza jürgenvagen sztem dupla0 ,ámitás az egész,digitklima 2zónás,alu,8Airbag,fos motor,rakoncátlan elektronika,leállómotor,mindenféle beleberhelt riasztó és indításgátló szánalmas........és sok ember nyála csorog utána,ez élete álma!!! -Skodri Octavia 1.9Tdi böszbe dög egyszerű unalmas belső de kényelmes mármint térileg,nem spotos futómű,nagy kuffer kivülröl elmegy design.. -O Vectra C 1.9Diesel sokan menőnek hiszik még nagy dőg ,béna opel design nem egy rakéta de ettől is el van ájulva az átlag pogár vágyai netovábbja.. -Renó Laguna új 1.9Dci szóval a diesel nem ment rosszul,relative matatos a német riválisokhoz képest mindenképp,belűl tágas minden puha már-már lágy és tele a parasztvakitás minden eszközével:guminyomás szenzor,computer,tempomat,légzsákok,kártyás-gombos indítás, egy igazi dream car el is adtam.. Maradt nekem egy pár ezeknél izgalmasabb "csoda": -Smart Roadster Cabrio 700cm3 82LE turbó,2fő játékautó a földön ülsz mint egy gokartban széles alufelnin érzetre nagyon jól tapad kiálló műszerfali műa műszerek közte turbó nyom max asszem 1,2 bar-ig lendűlt ki 1-2 ben meglepően megindul 3bam is megy de lassan 120km/h felett már karcsú.Ja vann benne lefujó szelep édes a hangja mint amikor egy kiscica tüsszent:-) -Jeep Grand Cheroke 4.0 V8 na azt hittem ez a tuti de totál fos nagyon nem megy Aut váltó mint a lajhár kapcs négykerék ,hatalmas reccsenéssel betonon nulla 120felett addig valamit húz.De ha mész mondjuk 60nal betonon és bemész köves huplis földútra ugyan ugy megy tovább a barom észre sem veszi ez tecc na meg a motor hanja az Cool!!! -Mercedes S280 a híres bálna93-ból: na ezt már rég ki akartam probázni mert egy nagy dög azt pedig szeressük kasztni makulátlan rozsda0,belűl 260E km szinte csak kissé visete semmi durva kopás, aut váltó sport fokozattal,bőr,el ülés meg minden,két zónás klima.... megvátram mig motor bemeleg ez gyorsan ment 3fővel mentem S állás a váltón azt lássuk mint bir a legkissebb S klasse elég jól megindult a hatalmas test minden fokozatot 6000fölé elrakott táncolt a km és a ford mérő rendesen a pillanatnyi fogy mérő 20liternél kiakadt elég gyorsan egy mellék úton 160km/h állt a mutató minden erölködés nélkűl puhán de stabilan viselkedet abszolut kezes volt.Innen egy gyors féktest nullára ott is átment a motor hörgött veszettűl körforgalom ehy enyhe drift elktronika vadul dolgozott tehát birta.Ez 13 évesen produkálja játéknak jó de nemegy ALFA!!! Na most ennyi üdv!!
Charlie 16623-09-2006 14:47:11 // 1633
Köszi, láttam, onnan másoltam én is. Azért írtam be hogy a kép és a látvány egy helyen legyen. Kissé lusta vagyok és van anikor egy képre vonatkozó megjegyzés miatt oldalakat kell lapoznom. Csupán ennyi.
count M23-09-2006 13:52:22 // 1632
Charlie papa, csak 1611-ig kellett volna visszalapoznod. :)
Charlie 16623-09-2006 13:41:21 // 1631
Kb... Szerintem nagyon akartak és és elk...ták :):) Nem kicsit, nagyon :):):):)
ystuc23-09-2006 13:39:09 // 1630
Dupla windows... :-D
Charlie 16623-09-2006 13:37:26 // 1629
Ford design.
Jobb mint az aktuális verziók, de valahogy nem az igazi......
nem tudom...szerintem nem harmonikus..olyan tipikus amerikai túlzások és egyszerűségek keveréke...

Ferke23-09-2006 06:38:17 // 1628
Ez borzalmas...:(((
Xixo23-09-2006 00:59:02 // 1627
Jaja, régebben csináltak KIA-t is... Azon már én is sokat gondolkoztam, hogy ennyire meg van kötve a kezük vagy csak direkt kib....ból csinálják?!?!?? :-))))) Olyasmi ez mint amit szilva csinált a szejáttal, csak mégcsúnyább!! :-)))))))
zolee14522-09-2006 20:12:14 // 1626
szerintem Pininfarina és Giugiaro "szemeteséből" a vw pár évig tudna élni...:)
Marklar15522-09-2006 20:10:26 // 1625
Szeríntem meg kiborúlt a szemetes és véletlen meglátták, s rácsaptak...;)))
zolee14522-09-2006 20:08:23 // 1624
pénz beszél, de azért kellene húzni egy alsó határt, azért a Ferrarik, meg Alfák után ez nagyon "pénz szagú" terv. Azt viszont nehéz megmagyarázni, hogy ha ennyire nem adtak szabad kezet az olaszoknak akkor miért őket bízták meg? Mert azt azért nem gondolnám, hogy maguktól csinálták ezt. Vagy csak a név kellett a koreaiaknak?
Blade22-09-2006 20:02:47 // 1623
gyönyöru...:(
Marklar15522-09-2006 20:02:21 // 1622
Szóval a Tied van a Misinél! ;) Hétfőn láttam szíjjel kapva, ma meg már a baknál állt;)
zolee14522-09-2006 19:53:33 // 1621
A legjobb példa "A formaterv Pininfarina, a beltér az ItalDesign, azaz Giugiaro műve, a futóművet a Porsche hangolta. Vajúdtak a hegyek, és megszülték ezt a fura egeret."
Blade22-09-2006 19:29:04 // 1620
van nálam egy opel zafira 1.8 ecotec. Addig a pár napig amig a GTA szervizben van. De hogy ez az auto mit kap!!!!:)) Már kezd dizeles lenni a hangja,csak birja ki a holnapot amig visszaviszem..:) Egyébként azt hittem riva fakadok annyira nem megy...meg maga a dög unalom...:( Talan kellene elore tennem egy alfa jelet? Áhh, az maglázo lenne:) De már nagyon hiányzik a GTA, várom aholnapot:)
Xixo22-09-2006 14:43:44 // 1619
Szerintem is tök mindegy, hogy ki tervezi, ha megmondják neki, hogy egy gyufásdobozt kell csinálnija...
kando.22-09-2006 14:41:42 // 1618
Jó, jó, de itt poénkodtunk a fordon... :) Olasz tervezi, oké, de gondolom beleszólnak a cuccba, ezért németes a forma...
zolee14522-09-2006 14:34:34 // 1617
a vw-nek török dizányere van, persze maradt ugyanaz a németesen letisztult sallangmentes stílus, vagyis dögunalom... szerintem az Alfás balesetek legtöbbje gyorshajtás miatt van, a vw-s balesetek meg leginkább azért történnek mert a sofőr elalszik. Persze nem tudok pontos statisztikákat, de nem lepődnék meg ha így lenne:)
Satti22-09-2006 14:28:27 // 1616
A legtöbb német autót is olasz tervezi általában.
kando.22-09-2006 14:27:22 // 1615
Ezek ??? Áááh, csakis a németek, franciák, na azok tuti tudnak szépet :-PPP
Xixo22-09-2006 14:26:24 // 1614
Ugye!! Sose tudtak maguktól semmi szépet csinálni... :-)))))))
kando.22-09-2006 14:24:37 // 1613
Jól kiötlötték előre a furfangos digók, hogy lám, lekoppinthassák a fordtól a majd 20 évvel későbbi dizájnt :-)))
Xixo22-09-2006 14:22:02 // 1612
Állítólag az olaszok már tizen-huszon éve utánozzák ezt... :-)))
count M22-09-2006 13:01:32 // 1611
Ford Mondo tanulmány:



Sose láttunk még ilyen beömlőket... :)
Kompressz úr17-09-2006 06:10:55 // 1610
Néhány off-os vas a Nagy Lábvíz túloldaláról:


Az itteni autóméretek, arányok érzékeltetésére (elöl egy Focus van, utána egy Grand Cherokee és leghátul egy "full size SUV", amit itt a normális autóméret):

csocsi14-09-2006 16:04:24 // 1609
Na látod megy ez .))
Kalex14-09-2006 16:02:24 // 1608
Én inkább abból vennék 3 alfát 1 rossot 1 fekát 1 spidert:))))
Poló14-09-2006 11:41:32 // 1607
Hát, ha minden pénzemet félreteszem, akkor talán 60 éves koromra tudok egyet venni kp-ra :-)
csocsi14-09-2006 11:40:25 // 1606
Nem kell ennyire pesszimistának lenni :)))
Poló14-09-2006 11:39:36 // 1605
Jó ezt hallani (olvasni) :-) Egyik kolléga tavaly kapott kölcsön egy A6 4,2-t (már az új kasztnis) az esküvőjére. Mondta, hogy hol nyomta neki meg meddig, 220-ig gyorsult fel. Megpróbáltam én is a 2.0-val, 195-200 km/h. Azt mondta, hogy 220-ra felgyorsult és onnan semmi.
Ollah14-09-2006 11:36:20 // 1604
Ööö, bocsánat, de ez a motorizáltságú 26 milliós autó sem az A6, sem az A8 kasztniban nem gyorsul jobban 120-ról 200-ra, mint az én 1,5 milliós GTV-m. :) Persze 0-100-ra biztos überebb, de ótópályán nem kell befosni tőle. ;)
Lacza14-09-2006 11:33:51 // 1603
Azért a haver nekiállt egyszer a 3.0 164 esével egy 745 kupé bömösnek:)) Egy darabig ott voltunk a seggébe és együtt előzgettük a kamionokat:) De aztán jött egy rosszabb útszakasz és ott már a srác nem merte tolni az alfának.Nagyon jó volt:))
Poló14-09-2006 11:31:34 // 1602
Egy a baj. Nekem sosem lesz olyanom :-(
csocsi14-09-2006 11:31:01 // 1601
Sőt azokkal már kell is :))
Poló14-09-2006 11:27:47 // 1600
Nem sokára jönnek a 4 literes Alfák 4 kerék hajtással. Majd azzal szabad őket beelőzni ;-)
csocsi14-09-2006 11:27:25 // 1599
Akkor ezt megszívlelem :)))
Kalex14-09-2006 11:25:57 // 1598
Modomban állt egy Audi A6 4.2 quatro automata váltós gépet tesztelni!! Gyerekek!!! Ennek nem szabad beelőzni!!!! 350LE...245-ös gumikon...padlógáz...a könnyem a fülembe folyt:)) A szalon embere rosszul is lett, mint mondta nem igy szokták a kocsikat próbálni... A 4 kerékhajtást kanyarban kell próbálni...pl. autópályafelhajó...jobbos kanyarban a fickó majdnem elém hajolt:)) Csodálatos öblös, de visszafogott hang...ja és 20 literes fogyi.:)) Összességében 26.000.000.- ért már kell hogy adjanak valamit! Probáltam a 2.0 dizel A4-et is, de az egy fos...rideg, zajos, lomha, zéró feeling.
Betonl@b-AlfaShop13-09-2006 21:35:58 // 1597
Abszolute jól látod nehéz rezzenéstelen arccal loditani,de az üzlet az üzlet.Mindig meg kell nyugtatni őt a döntése megfelelősége végett.Volt ügyfél aki 145-t adott le Peu 307-el szemezett ott már túlléptem hatáskörőm és finoman közöltem vele mekkora betegágy amit szeretne ,a végén a fullos Stiloban megállapodtunk és mindenki boldog volt:-)
Betonl@b-AlfaShop13-09-2006 21:31:35 // 1596
Én is hallottam xerintem xar az egész:-)
Gabi15912-09-2006 23:22:29 // 1595
hát kevés pozitívumot soroltál fel,jót röhögtem amikor olvastam.Elképzelem ahogy előadod a kuncsaftnak hogy micsota szupergépben ül éppen,közben magadban mondod a magadét,főleg a jürgenvágeneknél.:))))))))
Ferke12-09-2006 23:14:47 // 1594
Na most megkérdem, hátha tudod a választ! Miért van az, hogy ha gyalog megyek, és jön egy vw bora, azonnal tudom, hogy az egy bora, mert váltáskor egy marha nagyot csörren, mintha a nyelestengely, vagy valami más a váltóban már a végét járná? Tökúj boráknál is hallom, és már vagy 30x megfigyeltem ezt, tuti nem véletlen!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.