Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Whiteskull24-10-2006 00:16:50 // 1893
Marklar15524-10-2006 00:15:21 // 1892
Nem valami sok ez az infó. ;)
850 sport cupé ?
Marklar15524-10-2006 00:12:25 // 1891
Gondolom jó biznisz lehet a kamu féktárcsa, tuning izé árusítása ;PPP
Marklar15524-10-2006 00:11:01 // 1890
Nem láttam rajta feliratot. De asszem ezekben 2,0 a minimum.
kando.23-10-2006 13:49:26 // 1889
Az milyen típusú Fiat (ha egyáltalán ez Fiat és nem vmi yugo-féleség..), aminek a hátulja a Sprintekhez hasonlóan val ,,legömbölyítve'' és hátul kerek, piros-narancs lámpái vannak, elől kétoldalt meg kerek fém visszapillantói. (s általában okkeres sárga színe van.. :) ). ??
Poló23-10-2006 09:39:34 // 1888
Amerikában népszerű a dobfék. Egy batár Chevrolet Suburbanon vagy Tahoen is dobfék van hátul. Bizonyára ennek is meg van az előnye.
GEORGE23-10-2006 09:36:41 // 1887
Az inkább 3.0 litykos lehetett nem?
De attól még lehet rajta hátul dobfék...
perdix15523-10-2006 09:13:57 // 1886
Még jó pár éve én is szemezgettem ám a Camrikkal....psssszzz...csak halkan meg ne hallják!
Marklar15523-10-2006 08:47:02 // 1885
Tegnap láttam egy toyota camryt.
USA rendszámmal. Nagy batár, gondolom nem is 1,6 os fűnyíróval. A lényeg hátúl dodfékek rozsdállottak;)
Érdekes!
Marklar15523-10-2006 08:45:34 // 1884
Hmmm.
Akkor azért ezt nem lehet az audi rovására írni.?
Remélem német mérnökök voltak;)
Poló22-10-2006 15:45:21 // 1883
Két srác elfelejtette visszaállítani a gépet. Nem sima melósok, valami mérnökfélék. Kaptak egy fegyelmit, asszem.
Marklar15522-10-2006 15:27:15 // 1882
Hmmm.
Ez kinek a hibája?
Mert ügye azért nem mind1. Megkergeti a motort azt leszakad valamelyik csapágy...
Sanyi21-10-2006 18:59:13 // 1881
Hát akkor meg??
Ne panaszkodj!!!
:-))
Poló21-10-2006 18:54:54 // 1880
Nekem is, mert emiatt járhatok be ezerrel túlórázni. Mondjuk nem is baj, mert kell a pénz, ilyen időben meg úgyis csak itthon ülnék, nem mennék sehova.
Sanyi21-10-2006 18:51:34 // 1879
LOL!!!!
Szar nekik vazze!
:-DD
Poló21-10-2006 18:48:55 // 1878
Hihi. A következő időszakban 2100 db V8-as ódi motort kell visszabontanunk, mert a csapágyhídon lévő csavarok fele 50Nm + 90 fok helyett csak 50Nm-rel vannak lehúzva. A 2100-ból 1500 db már autóban van. Szal a vevő viheti vissza a zsír új kocsiját a szervizbe, kikapják belőle a motort és visszaküldik nekünk, mi megjavítjuk őket és mennek vissza az autóba. Gondolom örülni fognak neki, hogy egy többtízmillás autó javításra szorul ilyen hamar. Ettől függetlenül az Alfa sz@r, a VW megbízható (nem saját véleményem :)).
count M21-10-2006 12:01:30 // 1877
Közbe' rájöttem, mi zavar. Ezek a fordkókuszos sárvédő-domborítások - ez van most minden kocsin. A többi még okés lenne, végül is a Fiat "népautó"...
zolee14521-10-2006 11:42:25 // 1876
szerintem is szép, és még csak azt sem mondanám, hogy beolvad a jelenlegi autók közé, inkább a Fiat új vonalába illeszkedik, ami ezek szerint olyan "Maseratisan Puntos" lesz. Az meg külön tetszik, hogy a csomagtartó nem csak oda van "ragasztva" a ferdehátú seggére, bár ez már a Marea esetében sem így volt. Amúgy kinek nem elég 500 literes csomagtartó? Aki raklapos árút akar fuvarozni az Iveco-t vegyen...
count M21-10-2006 11:29:34 // 1875
Fiat Linea... cép-cép, de olyan semmilyen. Követi a "trendeket". :/
Poló19-10-2006 20:21:00 // 1874
Ma kiállítottak a munkahelyemen egy Audi Q7-et. Azt mondták, hogy kajaszünetben meg lehet nézni, be lehet ülni stb. Akkora népszerűsége volt, hogy nem nézte meg senki :))
ystuc16-10-2006 18:39:31 // 1873
Jaja, ez jó buli! :-)
Poló16-10-2006 18:38:50 // 1872
A BX-ről egyik munkatársam mesélt a múltkor. Ő is mesélte erről a liftezésről :)
Azt mondta, hogy beállt a lámpához, leengedte az autót a földig, mikor zöldre váltott a lámpa, akkor felemelte és go. Mellette lévő autóból meg csak néztek :)
ystuc16-10-2006 18:35:43 // 1871
Én 1.4-es BX-t használtam. 3 állás volt. Lent (no rugó), középen (normál használat), fent (szervíz, itt a rugózást nem próbáltam). Piros lámpánál néha lifteztem vele, és akkor a jónép csak nézett... :-))) Vicces volt...
Poló16-10-2006 18:33:02 // 1870
Szal a BX és XM futóműve.
A BX-nek ha jól tudom, akkor volt pár állása. Parkoló (full lent, semmi rugózás), szerviz (full fent, semmi rugózás), autópálya (használható üzemmód, van rugózás) és talán volt egy terep állás is. Parkoló és szerviz állásban nem lehet használni az autót, mert nincs fék.
XM (ennek utánnanéztem könyvben): a futóművet lehet állítani komfort és sport fokozatba. Van egy automatikus rugózás- és lengéscsillapítás-keményítés, ami minimálisra csökkenti a kellemetlen karosszéria mozgásokat. És valszeg ennek is meg van a parkoló-, szerviz- stb állása. Ennél talán volt olyan is, hogy egy bizonyos sebesség felett automatikusan alacsonyabbra áll be a futómű.
Poló16-10-2006 18:25:35 // 1869
Akkoriban nekünk egy diesel nagy családi autó kellett. Valszeg a 33 picinek bizonyult. Talán szerencse is, hogy Croma lett, egy balesetnél megvédett bennünket. Akik látták az autót, mind azt mondták, hogy abból élve nem szállt ki ember. Meg hogy egy kisebb autóval nem lett volna esélyünk.
ystuc16-10-2006 18:22:11 // 1868
A BX egy egészen más design, eléggé újhullámos! :-) A rácsapásra níló kesztyűtartó, a lefelé billenős belső ajtónyitó, stb... mind, mind furi design... Érdekesnek találtam, mikor először ültem benne, és tetszett, de annyira sosem nyerte el a tetszésemet, hogy pénzt adjak érte. Ezért lett a 33-as. Az Alfa szebb...! :-)
Poló16-10-2006 18:08:56 // 1867
'95 környékén akartak szüleim valami használt nyugati autóra cserélni az akkori Lada Samarát. Sokáig a Citroen BX volt a befutó. Egész véletlenül ajánlott nekik vki egy Fiat Croma-t. Nagyon megtetszett az egész családnak. Aztán az eladó meggondolta magát ésmégsem adták el. Közben megnéztek egy csíklámpás 33 1.8 TD-t. Nem volt rossz az se, de a Cromától elmarad. Végül egy másik Fiat Croma 1.9 TDid volt a nyerő :-)
Lehet, ha akkor Citroent vettek volna, akkor most nekem se Alfám lenne :-S
Poló16-10-2006 18:04:57 // 1866
Mintha olvastam volna arról vmit, hogy az XM-nél újítottak a futóművön.
ystuc16-10-2006 17:59:39 // 1865
Többek közt azt, hogy Citroent nem veszek...! Bár ez eddig is világos volt számomra. :-)
Tedi16-10-2006 17:58:31 // 1864
You're welcome ;))) Remélem sokat tanultál az esetből :D
Tedi16-10-2006 17:53:04 // 1862
Annyira engem sem, csak ha már szóba került, gondoltam megosztom ezt a kis infófoszlányt :))
ystuc16-10-2006 17:42:44 // 1861
Hát, az XM újabb... Fene tudja... :-) Mondjuk annyira nem mozgat a kérdés... :-)))
Tedi16-10-2006 17:39:58 // 1860
Passzolom a kérdést, lehet, hogy a BX és az XM felfüggesztése más volt...én ezt tapasztaltam.
ystuc16-10-2006 17:38:25 // 1859
Hát, akkor ott szerintem valami hiba volt. A BX-ben nem éreztem ilyesmit... És pont az a lényeg, hogy ha egy kerék eldurran, akkor is kiegyenlítődik a cumó, és 3 keréken sem lesz gond. Fékezésnél ugyanez, az autó nem dőlt előre. Érdekes megoldás...
Tedi16-10-2006 17:35:06 // 1858
Egyszer volt kapcsolatom ezzel a híres hidraulikus felfüggesztéssel, egy XM Citroennel vegyítve. Az autó maga jó, még tetszik is. Úthiba az ugyebár nuku, de a kanyarokban féltem egy kicsit. :) Az lenne a király, ha megfelelően feszes tudna lenni. Állítható keménységű futómű for example.
ystuc16-10-2006 17:26:14 // 1857
Mondjuk a késöbbiekben használt hidraulikus futómű nekem tetszett. Régi melóhelyemen sokat jártam egy BX-el. Végül is Bp-n ideális volt. :-) Csak a hidraulika és a fék egykörön futott... Vagyis ha az egyiknek annyi, akkor a másiknak is. És az nem olcsó mulatság. De amúgy jó buli szerintem... :-)
count M16-10-2006 17:23:29 // 1856
A munkásautóról jut eszembe, kicsit más téma, de nekem nagyon tetszett. Szóval a klasszikus Kacsa (2CV vagy mi) tervezési feltételei a következők voltak:
- elférjen benne négy kalapos francia paraszt;
- lehessen vele göröngyös földúton és szántóföldön közlekedni;
- ha szállítasz benne egy kosár tojást, akkor mire hazaérsz, ne törjön össze.
Ugye a végeredmény a magas felépítésű kocsszekrény, a full "napfénytető" és a használhatatlanságig lágy futómű. Szerintem a francia autógyártásban azóta se változtattak ezeken az alapelveken. :D
ystuc16-10-2006 17:17:54 // 1855
Munkásautónak elmegy... Festőknek, ilyesminek... :-DD
count M16-10-2006 17:15:14 // 1854
Igen, ez alapból nem rossz kombó. Csak hát... mint halottnak a beöntés, sokat nem használ. :)
ystuc16-10-2006 17:13:32 // 1853
Ez fekete-metál, 16-os gyári alufelnikkel, ami olyan semmilyen... És beige bőr belsővel. Mondjuk az ülések nem voltak gázok kinézetre...
count M16-10-2006 17:12:24 // 1852
Mondjuk... itt szokott állni egy ezüst ST220, kombi. Nagy kerekek, enyhén fóliázott ablakok meg minden. Annak még... ha nagyon muszáj... kibírom a látványát. :) De az a maximum.
ystuc16-10-2006 17:09:38 // 1851
:-)
És kívülről... Mint egy megtermett balatoni ponty... Más forma nem jut róla eszembe... (5 ajtós volt)
count M16-10-2006 17:01:16 // 1850
Olyanban egyszer ültem, soha többet látni se akarok olyat... még a régi is sokkal elviselhetőbb.
Charlie 16616-10-2006 17:00:54 // 1849
Bár poénosan hangzik, de ebben is igazad van. :):):)
Azt asszem Németországban (is) csinálják, és az is műanyag alapon felvitt"vakolat", szaknyelven úgy hívják hogy "cubic technology".
ystuc16-10-2006 16:58:50 // 1847
Ez a 2006-os verzió, áprilisban lett forgalomba helyezve az autó. (,5 milla az ára most, ha jól emléxem...
ystuc16-10-2006 16:58:11 // 1846
Ja, gondolom a fa sem igazi fa volt! :-)
count M16-10-2006 16:38:32 // 1845
Horvátországba mentünk ilyennel. Mármint a régebbi gömbölyűvel. Nekem - mint utazóautó - bejött. Nagy és kényelmes volt, jól ment, és ami a legmeglepőbb, nagyon tetszett a V6 hangja. Persze nem kéne. :)
Charlie 16616-10-2006 16:36:02 // 1844
:):):)
Egy picit segítek, láttam ahogy az alkatrészeket gyártják. Amit Te krómkeretnek néztél, az műanyag idom hártyavékony krómfóliával :)::)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
364
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?