Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
zolee14525-01-2007 19:20:23 // 2542
Persze, az hogy Honda...:D
GEORGE25-01-2007 19:14:05 // 2541
Az első dácsiák meg eredeti renault motorral voltak szerelve, épp úgy mint a zsigák Fiattal .
GEORGE25-01-2007 19:12:59 // 2540
Nem vagyok dácia párti de szerintem legalább olyan modern volt mint a zsiguli.
A zsiguli nagy hátránya pont a hajtása miatt volt.
ystuc25-01-2007 19:11:45 // 2539
Az első Zsigulik, még etedeti Fiat motorral....
:-)
GEORGE25-01-2007 19:09:36 // 2538
Pedig a 70-es években ez igen csak "modern" volt.
Elsőkerék hajtás, orrmotor.
Ráadásul ey "Rönyó" egy az egyben.
De ha ez nem volt akkor modern akkor mi volt modern szerinted?
Atesz198725-01-2007 19:08:17 // 2537
Jah, igen, msot néztem meg Én is osszesauto.hu-n, tényleg van ilyen motorjuk. Ettől függetlenül valami gixer van ezzel az autóval. :)
ystuc25-01-2007 19:06:49 // 2536
Nem. Renault 12 alapok... És már nem volt akkor az új. :-)
GabCsi25-01-2007 19:04:12 // 2535
Kétség kivül, se nem trabi senem waresz, mégis csak 4 ütem :)
Atesz198725-01-2007 19:04:10 // 2534
20 év múlva majd a mostani autókat fogjuk megmosolyogni. :)
zolee14525-01-2007 19:03:52 // 2533
Miért ne lenne? Sima 1,6 vtec vagy mifene, az ennyi. A vti 160LE-s.
GEORGE25-01-2007 19:02:33 // 2532
Abban az időben azért igen csak modern volt nem?
GabCsi25-01-2007 19:00:43 // 2531
Volt nekünk is. Csak sárga volt a merkúr telep és elhoztuk azt mert nem kellett várni, másik szinekre kellett volna 1 hónapot.
Örültünk neki, aztán jött a meglepetés. Kanyarba hiába tekeredett a kormány a kocsi ment egyenesen. Nem volt benne a kormányrögzítőcsavar. :D
ystuc25-01-2007 18:53:45 // 2530
Amúgy tényleg kényelmes volt... A másik 3 állítás nem igaz! :-)
GabCsi25-01-2007 18:49:40 // 2529
Zsolt15525-01-2007 18:15:02 // 2528
Ez az igazi Interceptor!
A német RTL-n láttam régebben egy rendőrségi műsort, melyben rendőrségi felvételeket mutattak. Mozgó sebességmérőnek egy E Mercit használtak (egy ablaktörlője volt), és egy Ferrari után mentek. Aztán a Ferrari gyorsult egyet, és csak azt lehetett hallani, hogy a németek veszettül szentségelnek, mert nem volt elég kraft az autójukban.
Atesz198725-01-2007 18:05:40 // 2527
Hát... Nekünk az is megfelel. :)
count M25-01-2007 18:04:31 // 2526
Brabus Rocket... durva gép! :)
Mondjuk a tune it safe matricák rajta elég viccesek... az odáig oké hogy ez nem egy kendácsolt sufnituning, meg reklámkampány meg akármi, de a 360-as végsebesség minden csak nem safe... :)
Zsolt15525-01-2007 17:59:37 // 2525
Ők Audi TT-t kaptak.
Zsolt15525-01-2007 17:59:05 // 2524
Gondolom így lehet ezt a hatalmas teljesítményt a legideálisabb módon átvinni a meghajtott kerekekre.
Zsolt15525-01-2007 17:50:38 // 2523
Atesz198725-01-2007 17:45:20 // 2522
Honda Civic
Valami nem stimmel ezzel az autóval, de nem tom mi az. Például a motor teljesítménye érdekes, mert ilyen motorral szerelt változat tudtommal nincs, sőt biztos, hogy nincs. Ergo, ez valami chippelt példány, de akkor miért nem írja rá? Napfénytető, ami nem látszik át? 160 ezer kilométer, és megkímélt... Hát nem tudom, Én biztos nem venném meg. :) Nem csak mert alfás vagyok, amúgy sem. :)
GEORGE25-01-2007 17:45:20 // 2521
Nekem is a Fiat belölük a befutó :-)
csocsi25-01-2007 17:44:51 // 2520
Lehet hülyeséget kérdezek, de miért automata váltós?
Atesz198725-01-2007 17:42:44 // 2519
Az igen... Szegény magyarok max átéptített tuareget kapnának a magyar utakra...
Zsolt15525-01-2007 16:11:33 // 2518
A német rendőrök is megkapták a maguk szolgálati autóját.
Az átépített Mercedes CLS csúcssebessége 362,4 km/h, és ezzel hivatalosan a legnagyobb sebességre képes megvásárolható szedán ezen a bolygón.
Lökettérfogat: 6200 cm3 (V12)
Max. teljesítmény: 730 LE
Max. nyomaték: 1320 Nm
Gyosulás:
0-100 km/h 4s
0-200 km/h 10,5s
0-300 km/h 29,5s
Sebességváltó: 5 sebességes automata
Fékek:
-Elöl: 375 mm kerámia féktárcsa, 12 dugattyús féknyergekkel
-Hátul: 355 mm acél féktárcsa, 6 dugattyús féknyergekkel
Kerekek:
-Elöl: 255/35 R19
-Hátul: 285/30 R19
Ára: 348 ezer Euro (kb.: 97 millió Forint)
Az átépített Mercedes CLS csúcssebessége 362,4 km/h, és ezzel hivatalosan a legnagyobb sebességre képes megvásárolható szedán ezen a bolygón.
Lökettérfogat: 6200 cm3 (V12)
Max. teljesítmény: 730 LE
Max. nyomaték: 1320 Nm
Gyosulás:
0-100 km/h 4s
0-200 km/h 10,5s
0-300 km/h 29,5s
Sebességváltó: 5 sebességes automata
Fékek:
-Elöl: 375 mm kerámia féktárcsa, 12 dugattyús féknyergekkel
-Hátul: 355 mm acél féktárcsa, 6 dugattyús féknyergekkel
Kerekek:
-Elöl: 255/35 R19
-Hátul: 285/30 R19
Ára: 348 ezer Euro (kb.: 97 millió Forint)
Xixo23-01-2007 23:36:50 // 2517
Lehet, hogy jövőre intézni kéne egy hasonló Alfás naptárat??!!!!
Seriff23-01-2007 22:18:32 // 2516
Pedig a FIAT szebb szerintem:)
Poló23-01-2007 21:47:58 // 2514
Asszem nem az a legfőbb problémája, hogy mit fog enni holnap.
Xixo22-01-2007 00:39:40 // 2513
Xixo22-01-2007 00:36:40 // 2511
Talán ide illik a legjobban: Ezek a arabok megint nem viccelnek!!!
GEORGE22-01-2007 00:27:31 // 2510
Értem én persze :-)
Xixo22-01-2007 00:25:25 // 2509
Jaja, így első ránézésre tényleg nem, de azért nem ártana tesztelni mindkettőt. Mert én se gondoltam volna, hogy az Alfa meg a Fiat között ekkora különbség van. Jójó, tudom, hogy ez nem ugyan az az eset, de mégis hátha több van a Lanciába... Szóval érted!! :))
GEORGE22-01-2007 00:19:09 // 2508
A kis autóikban is közében van még Y10-ben is.
GEORGE22-01-2007 00:18:25 // 2507
2004/3.havi 3'745'000 Fiat
2003/12. havi 3'799'00 Fiat
2004/6.havi 4'590'000 Fiat
2004/2. havi 5'500'000 Lancia
2002/10. havi 4'499'00 Lancia
2002/12. havi 4'299'000 Lancia
Szóval nem gyengén drágább a Lancia.
Szerintem ennyivel nem ér többet.
Kau22-01-2007 00:11:19 // 2506
Lanciáknál most egyébként is divat, hogy középre teszik. Valamelyik kisautójuknál is láttam már.
Xixo22-01-2007 00:06:35 // 2505
Meg akartam nézni az áraikat, de nem jelenik meg se a Fiatnak se a Lanciának se az oldala...
Xixo22-01-2007 00:02:49 // 2504
Mondjuk, ha pénz nem számítana, akkor lehet, hogy én is a Lanciára szavaznék.
Na nem mintha amúgy gondolkodnék ilyenekben...
GEORGE22-01-2007 00:00:42 // 2503
Nem esik ám ki a látómeződből, vezettem már ilyen gépet.
Egészen elől van, jó a rálátás.
Ettől függetlenül nekem jobban tetszene a megszokott helyén!
GEORGE21-01-2007 23:59:26 // 2502
ég 1 érdekesség.
A négyest lehet kapni ilyen mocival is!
Hengerelrendezés: V
Hengerszám: 6
Lökettérfogat (cm3): 2946
Furat / löket (mm): 82.6/87
Sűrítési viszony: 10.9
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: dohc
Keverékképzés:
Feltöltés:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 204(150)/6000
Nyomaték (Nm / 1 min): 285/3750
Gyorsulás 0-100 km/h (mp): 10.2
Végsebesség (km/h): 205
Fogyasztás városban (l / 100 km): 15.8
Fogyasztás országúton (l / 100 km): 9.0
Átlagfogyasztás (l / 100 km): 11.5
Üzemanyagfajta: 95
Evvel lene az igazi, csak hát a fogyasztás :-(
Kau21-01-2007 23:59:04 // 2501
Hát ezt én se értem, hogy miért jobb középen a műszerfal. Így el kell nézni a műszerekre, alapból meg elég lepillantani...
GEORGE21-01-2007 23:52:52 // 2500
Igen a nálam szóbajöhető használtak közül is drágább a Lancia.
Nekem annyit nem ér meg a "gyakorlatilag" ugyan az az autó.
Az, hogy a L.-ben a műszerfal teteje is plüs és pár apró dolog igényesebb anyaggal van bevonva az gyakorlatilag "nem érdekes"
Akkor már legyen egy évvel fiatalabb Fiatban.
A Fiatnak sincs itt felszereltségben szégyenkezni valója.
Aztán izlések és pofonok nem teccik a Lancia elöről.
Szebb a Fiat dupla vetitőlencsés lámpa kialakítása.
Xixo21-01-2007 23:43:29 // 2499
Meg gondolom a Lándzsa drágább is egy picivel!!?!
Annyiból meg fel lehet cicomázni a Fityót is.
GEORGE21-01-2007 23:37:02 // 2498
Nekem sem tetszik a középre rakott műszerfal.
De ha egyszer ott van nem lehet mit csinálni.
A többi része részlete nagyon jó!
GEORGE21-01-2007 23:35:40 // 2497
Sajna nekem nem jön be élőben a Lancia bunfordi lámpája :-(
A Fiat is kapható a navigációs műszerfalal.
Szerinted ezek esetében mitől lehet jobb a Lancia?
A Fiatban direkt nem húznak meg egy két csavart????
Az hogy nemesebb anyaggal van bevonva azt aláírom, de ettől még nem lesz jobb minőségű az összeszerelés.
Larini21-01-2007 17:42:00 // 2496
Mondom! Még képen is dúrva a különbség! Nekem pedig kivülről is a Lancia tetszik, és nem vagyok elfogult! :) Egyébként nem csak a használt anyagok jobbak. Az összeszerelés is. A Musa ajtaját elengedem 5 centiről!!!! és egy finom kattanással becsukódik! Próbáltam ugyanezet egy Idea-val is. Szerinted sikerült?
GEORGE21-01-2007 17:29:41 // 2495
Az újabb verziók ezek.
Egy váltás miatt megnéztem személyesen öket.
A Lancia sajna élőban a számomra a "legcsúnyább" belülről viszont okés.
ystuc21-01-2007 17:28:00 // 2494
Egyértelműen a Lancia-é a legszebb belső. De nekem ez a középre helyezett műszerfal nem igazán jön be...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
411
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?