Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Tedi14-04-2007 15:20:00 // 3293
Én is mondtam neki, de hát...hajthatatlan volt :)
GEORGE14-04-2007 15:19:30 // 3292
Így érthető, de esetleg egy jó kis veterán példány lehetett volna belöle, amit pár év múlva értékesíteni lehett volna.....
csocsi14-04-2007 15:18:47 // 3291
Akkor ezek szerint ami manapság gurul az utakon azon kellene lennie katalizátornak?
Tedi14-04-2007 15:16:46 // 3290
Nem nagyon, mert katalizátor kellett volna bele, hogy megkapja a zőőődkártyát arra meg nem akart már beruházni az öreg.
GEORGE14-04-2007 15:13:56 // 3289
Esetleg egy lezsírzáson nem gondolkodtatok?? A motor könnyen rendbe vágható lett volna.....
HátvédRomeo14-04-2007 15:12:30 // 3288
No jót dumisztunk, megyek Csao mindenkinek!:) Kellemes hétvégét, Minden Cartarsnak!
csocsi14-04-2007 15:11:06 // 3287
Hát konkrétan nem tudok mivel nem értek hozzá, de Piri biztos tudna mondani párat :))
Tedi14-04-2007 15:10:46 // 3286
Nagyfaternak volt egy pöpec állapotú Waresza, 78K km volt benne, amikor elvitte a MÉH telepre. Motorikusan nem volt már a legjobb, viszont karosszéria és egyéb tekintetben olyan volt, mintha most gördült volna ki a gyárból.
GEORGE14-04-2007 15:09:46 // 3285
Mikre gondolsz?
csocsi14-04-2007 15:08:36 // 3284
Igen a tágassága az ami szerintem utolérhetetlen .))))
HátvédRomeo14-04-2007 15:07:04 // 3283
No! 3 henger ezt gondolom tudtátok. 3 trafoval! 1 alkalommal romlott el menet közben a trafó hosszú úton voltunk vele. Begurultunk a legközelebbi benyó kutra, ahol árultak, minden kuton árultak, vettünk apám pár perc alatt bekötötte, azt go tovább. Ez az 1 alkalom volt hogy makacs volt, de többet sose. Volt hogy apám párszor leköpte, meg lerugta de elindult:-) Kábeleket átnézni néha, azt a párat, tutti olaj bele, rohadást ki lemezelni rücsök rá, vas bele azt GO!!!:- Van kép a miénkről majd felteszem a lapomra, + ide is! Szép kocsi:) Tágas, mint egy Cadillec!
csocsi14-04-2007 15:06:58 // 3282
Ez lehetséges, de más dolgokat viszont nem árt tudni :))
GEORGE14-04-2007 15:04:03 // 3281
Ez igaz, de ilyen egyedi trükköket azért nem kell alkalmazni, mint a régi szoc autóknál .-)
csocsi14-04-2007 15:02:31 // 3280
Hát az alfához sem árt érteni :)))
GEORGE14-04-2007 15:02:17 // 3279
Tudjuk :-)
GEORGE14-04-2007 15:02:02 // 3278
Anno még "érteni" kellett ezekhez a gépekhez .-)))))
csocsi14-04-2007 15:01:46 // 3277
Tudom ezért jegyeztem meg, meg aztán nem is arra való. Egy kicsit más kategória :))
HátvédRomeo14-04-2007 15:00:34 // 3276
Srácok, Srácok! Ez limuzin nem sport autó!:-) A limoval se kilincsel fordulunk be, a kanyarokba!:)
HátvédRomeo14-04-2007 14:58:44 // 3275
Me szerintem nem értették a titkát! Télen bőr tapasz az "arcára",+ karton belül, nyáron pedig, nyárra való átkötés,+ tapasz le, specko!Érted???:-) Apám igggen vágta! Sose forrt fel és télen 2 kanyar után meleg volt benne, ja és télen pöcre indult. Nyáron nem különben!:)
csocsi14-04-2007 14:57:21 // 3274
Finoman szoktam fogalmazni .))))
GEORGE14-04-2007 14:56:25 // 3273
de a kanyarokba nem lehet úgy belemenni, mint az alfával. Ezt igen diplomatikusan fogalmaztad meg :-DDDD
csocsi14-04-2007 14:54:58 // 3272
Nagynénéméknek volt ilyen. Hát belül tényleg tágas volt, de a kanyarokba nem lehet úgy belemenni, mint az alfával.
GEORGE14-04-2007 14:53:22 // 3271
Baráti körben volt ilyen, és ott a hűtéssel volt gond sokat....
HátvédRomeo14-04-2007 14:52:21 // 3270

Vélemény? Ez megbízható verda. Csevegés Topicban erről beszéltünk!
Junior13-04-2007 22:57:53 // 3269
képzeld magad elé a szitut: ülsz egy ilyenben melléd ér pl.mondjuk A6, emberünk nagyban röfögteti, a lámpa zöldre vált, 1-es, majd egy iszonyatos gázfröccs után go... amikor a harmadikat teszed neki az embernek max. a bamba képéd látod a tükörben, de lehet, hogy csak az ájudiótóóó lámpáit!
Marklar15513-04-2007 19:44:09 // 3268
850 Sport Cupe. 903ccm, 52Le, Kár, hogy kevés van belőlle...
Xixo13-04-2007 19:38:51 // 3267
Viszont egy ilyen rendszám jól jönne!! Többet nem lenne gond a parkolás, a trafipax... :))))
Xixo13-04-2007 19:38:01 // 3266
És annak a lilás mergának is ocsmány egy színe van...
Xixo13-04-2007 19:37:16 // 3265
Az a zöld lambó nagyon gáz!!! Mi az a rengeteg kipuff?? És a matrica?? :(( A fehér Ferka viszont király!! Ilyet még nem is láttam!! :)))))
HátvédRomeo13-04-2007 19:30:18 // 3264
Igen hallottam valamit erről én is.
HátvédRomeo13-04-2007 19:29:13 // 3263
Meg a nagy üvegablakon kinézve olyan OFF-os tyuning verdák mennek el, hogy mindjárt hanyatt fekve röhögök, főleg mikor ilyen verdákat látok:-) És még egy...
EDDI13-04-2007 19:28:22 // 3262
Valamikor a 70-es években ezt a tipust csak sportolok hozhatták be az országba.
HátvédRomeo13-04-2007 19:27:26 // 3261
Ja ha olajban utaznék, meg tevékben nekem is lenne:-)
Zsolt15513-04-2007 19:26:32 // 3260
Szaudiak Párizsban:

HátvédRomeo13-04-2007 19:21:12 // 3259
Most pedig egy 156-os Cartars húzott itt el mellettem a Net@ szolgáltatónál.
HátvédRomeo13-04-2007 19:19:23 // 3258
Igen! Itt N.kanizsán 2 van, pár napja láttam menni!Nagyon sirály:)
Zsolt15513-04-2007 19:16:00 // 3257
Gyönyörű! Kár, hogy már csak elvétve látni ilyet!
EDDI13-04-2007 19:15:31 // 3256
Fiat 850 Nagyon vad szerkezet! Egy cimborának van egy gyönyörü darab.Kár hogy ritkán talalkozunk:( Mindig elkérem egy körre!
HátvédRomeo13-04-2007 18:58:00 // 3255

Erről mi a vélemény?Én vezettem ilyet. Iggen király városi csajozós verda!:)
HátvédRomeo13-04-2007 18:55:32 // 3254
Csao Atesz1987! Hát egy darab legenda lassan az 5-ös Turbo Renault! Állat egy autó. Apámnak csak 1.0 44 Le 5-öse van de kanyarodni az is igen tud. Hát akkor ez a gépszörnyeteg!:)
HátvédRomeo13-04-2007 18:52:20 // 3253
Olyan ez a LADA mintha a A3-at és az Új Meganyé 3 ajtós összekavarták volna és lett volna egy fércautó!Ha-ha-ha
Atesz198713-04-2007 18:51:39 // 3252
Képzelem hány gyanútlan harcost lehetett vele meglepni. :)))
Seriff13-04-2007 18:49:17 // 3251
Az biza- élőben sokkal szebb volt- nagyon erős fény betett a telefonnak:)
Junior13-04-2007 18:47:01 // 3250
wow, egy ős-turbó!!!
Seriff13-04-2007 18:45:49 // 3249
Ezt a szép OFF-ot láttuk ma Rumi cartárssal a Villányi úton parkolni:





Isteni:)
Marklar15513-04-2007 17:02:26 // 3248
Vagy jobb volt a soffőr.;) Amúgy 1x elmentem mérni az unot. Gyári adat 8,5s, 175/60R13" gumik a gyáriak. Nekem 185/55R14" volt. Kb 130e km volt akkor benne. Kb 15C' on. Az ablakba rakott gyorsulás mérővel... A legjobb időm is 9,2s lett. Pedíg akkor már mentem vele pár 1000km-t.
Junior12-04-2007 11:56:22 // 3247
Az biztos! 800 kg! 8 mp alatt 100-on!

vagy a másik durvaság az első szériás Renault 5 Turbo vátozata!



középmotor, hátsókerékmeghajtás
1,4 turbo 160 lóerővel és iszonyatos turbólyukkal
0-100 km/h: 6,2
végsebesség:210 km/h

az biztos, hogy óvatosan kellett bánni a jobb lábbal!
Whiteskull12-04-2007 08:07:00 // 3246
Ez a gyengébbik 101 le-s verzió még megvan. Halálautó. :DDD
Liquid12-04-2007 08:04:49 // 3245
Hümm, ezt nem gondoltam volna...Ennyit számít hogy könnyebb? Vagy a váltó miatt?
Junior12-04-2007 00:06:57 // 3244
az alapelképzelés nekem tetszik! nem tudom hányan emlékeztek még a kockalámpás swiftre vagy ami akkoriban még durvább volt: Daihatsu Charade GTti ami alapbóé 101 lóerős volt, de volt egy limitált szériája is amiben az 1 lityis kis kávédaráló blokk már 125 LE-t tudott! Na ebben meg lehetett tanulni mi az a halálfélelem!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.