Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Marklar15523-05-2007 19:02:04 // 3443
Azért van ott mostanában 2,0l túrós is:)
Seriff23-05-2007 18:20:14 // 3442
MPS? ;)

Nagybátyámnak már a második 6osa van, diesel mindkettő- semmi gond vele, elnyűhetetlen, keveset eszik, nagy, kényelmes... Lelke nincs viszont
Seriff23-05-2007 18:19:17 // 3441
Nem baj, nem baj:D

RX8?
Liquid23-05-2007 18:12:29 // 3440
Nekem sem teccik annyira, a Mazda6 inkább, csak gyenge a motorja és drága, de alapvetően jó néz ki...
Marklar15523-05-2007 18:09:19 // 3439
Ügye nem baj, ha nem olvadtam el ettől? ;)

Hírtelen nem is tudok olyan Mazdát ami lázba hozna. Még az MX5 sem dob fel. :)
Seriff23-05-2007 17:59:03 // 3438
Szerintem ez 15collos, de legalább 7.5coll széles és nagyon ütős ez a kis ET-számú felgen rajta!
Ferke23-05-2007 17:54:32 // 3437
Azért az látszik, hogy szép nagy kerekek elférnek alattuk, ami akkoriban ugye nem volt annyira jellemző.
Seriff23-05-2007 17:47:13 // 3436
Szevasztok!

Ezt a vasat a Balcsin fotóztam a hétvégén:





Elég ritka darab- Mazda 626 Coupe- amilyen semmitmondó a sima 626os, annyira szép és különleges (szerintem) a kupé változat- én még nem is láttam ilyet emlékeim szerint, nagyon megtetszett, sajna a képek a baromi erős nap miatt nem adják ki a sárvédőszélesítés nagy íveit stb., de így is szép szerintem.
Ferke23-05-2007 17:45:25 // 3435
Volt tipo-m és ritmo-m is, nekem nagyon bejött mindegyik. Egy barátomnak sokáig volt 125TC-je, imáádtam!:)
Atesz198723-05-2007 17:33:59 // 3434
Az már új fejlesztés, de dolgoznak rajta. :)
Liquid23-05-2007 17:30:45 // 3433
Jaaa, így már más :)) az egész karosszéria igazodik az úthoz :D
Ez télleg komoly dolog, világelső. Csak az a baj hogy nem emléxik az eredeti alakjára :)
Atesz198723-05-2007 17:27:01 // 3432
Vigyázzáááá!!! Ez a legmodernebb fejlesztés! Amég a szar Alfákban csak a futómű dolgozik, addig a mutyuki forradlami újítása miatt a kasztni is görbül az úthibákkal, ezáltal sokkal kevésbé terheli a futóművet, így sokkal kevesebbet kell költeni rá! :)))))
Liquid23-05-2007 17:22:19 // 3431
HŰŰŰŰŰŰŰ :))

Az komoly, meghajlott a kemény terepjáró kaszni :)))))
Atesz198723-05-2007 17:01:46 // 3430
Azt meséltem már, hogy a Kaposvári mutyuki szalon hogy járt az Ignissel?

Hát, mivel a kampányba belefért a terepjáró jellegg hangoztatása is, gondolták a jó emberek, hogy felállnak egy rámpára így félkerékkel, mert az milyen vagány. Egész nap úgy állt, nyitott ajtókkal. Mikor este zárt a szalon, akárhogy csapkodták, nem bírták becsukni az ajtót. :)
Marklar15523-05-2007 13:57:03 // 3429
Nekem is bejött míndíg a Bravo.
Ez a mostani is szép lett, nagyon bunda lenne, ha nem Ő nyerné az év autóját:)
Vagy a 3 ajtós Tipo is tecc.
Meg a 3 ajtós 1x1 kerek lámpás Ritmo is állat, szeríntem. a TC
Anno vittek egy kört egy 125TCvel. Trabant után királyság volt:)
Ferke23-05-2007 00:17:21 // 3428
De még a régebbi Bravo se gagyi...:))
Ferke23-05-2007 00:15:14 // 3427
És ez a TG2 se lehet rossz...:))
Ferke23-05-2007 00:14:38 // 3426
Ez egyáltalán nem is OFF-os verda szerintem.
A belső nagyon el lett találva!!!:)
Bravo
Marklar15522-05-2007 18:04:05 // 3425
Ennyi hozzászólás még GEORGEnak is össze jön. Naponta ;)
count M18-05-2007 13:53:19 // 3424
Cikk a Toyota Club honlapjáról: "Az indexről ma már átszoktak a saját fórumukra, ahol nem kevesebb, mint napi 300 hozzászólás a jellemző.". :DDD

Amúgy a cikket érdemes elolvasni, tanulságos. Csórikámék.
Liquid17-05-2007 18:52:00 // 3422
Pont volt egy olyan a hétvégén az M1-en, hogy a koromágyú oktávia nagyarccal elment mellettem (170 körül mentem), majd pár km múlva hirtelen lassít, lehúzódik, vészvillogó...
Zsolt15517-05-2007 18:51:17 // 3421
CEMA 2006

1.
Zsuzsa16-05-2007 22:15:36 // 3420
Vagy ami a PDTDI legjobb szokása, amikor autópályán szervíz üzemmódba kapcsol és csak 60-nal tudsz vele menni... meg eszi az olajat... vicc.
Marklar15516-05-2007 09:49:23 // 3419
Megkeresték a rejtett tartalékokat. :)
Benőke15-05-2007 14:03:03 // 3418
Kia Ceed vagy hogy írják 1.4 - 109 ló papíron...
Ja és a legjobb hogy a kia szerint 134Nm ha jól emlékszem...
Nem tudom honnan szedték a nyomatékot pluszban :)
TarP15-05-2007 11:27:49 // 3417
A károsanyag kibocsátási előírások miatt nem is fognak sokat erősödni a kis szívó motorok.
A kis turbókban még van lehetőség, mert légfelesleggel tudnak jó égést és kis károsanyagot létrehozni.

Nem csoda, hogy most gőzüzemben megy a kis túrók fejlesztése, látsd Fiat 1.4, Opel 1.6, Audi 2.0TFSI.... Ebben van lehetőség.
Liquid15-05-2007 10:51:40 // 3416
Hát igen ez az általános hozzáállás :(
Naponta találkozok azzal, hogy "Olasz autó? Úgy hallottam azokkal mindig gond van."
ez a lájtos, a másik pedig "Azok megbízhatatlanok!"
Mikor rákérdezek, hogy honnan tudja ilyen biztosan, volt-e neki már olasz, akkor azt mondja, hogy nem ,csak hallotta.
Ehhez képest ha megáll egy PDTDI akkor mindenki kussol...
Liquid15-05-2007 10:47:55 // 3415
Azé még van mint tanulni 1-2 offos gyártónak. Pl. a Mazda6 2004-es 1.8-sa 120Le, Az Aflánál már a 8V TS is erősebb volt...
Vagy pl. az 1.4TS most kezdik utolérni, de az átlag még mindig csak 90-100Le
stb.stb.stb.
ui. Javítsatok ki ha tévedek :))
zolee14515-05-2007 10:33:51 // 3414
Kicsit (nem is kicsit) fel van fújva, hogy az olasz autók megállnak állandóan, mint ahogy a német és japán (főleg a német) minőség is el lett túlozva. Ha egy japán vagy német csoda elromlik akkor biztosan valami egyedi eset, vagy netán összeesküvés van a dolog mögött, de ha egy olasz elromlik rögtön jön, hogy "há mer szar olasz..."
Marklar15515-05-2007 10:16:10 // 3413
Nahh azért nincsennek annyira lemaradva! ;)
SzJ15-05-2007 08:02:20 // 3412
Itt van a felszereltségi lista:
Liquid14-05-2007 21:33:47 // 3411
147 vs. Ibiza, hátulról nem kicsit hasonló Walter bácsi átnyergelt...
Atesz198714-05-2007 20:20:12 // 3410
Akkor most lopás, vagy nem? :)
Poló14-05-2007 20:19:41 // 3409
Nem olyan rég, még a Fiathoz tartozott a Seat.
Hasonlítsd össze a 155-öt a Fiat Temprával (főleg a belsejét) :)
Atesz198714-05-2007 20:16:52 // 3408
Most akkor hogy is van ez?



Seat Toledo 1991-1999 Alfa Romeo 155 1992-1997
Zsuzsa14-05-2007 08:55:33 // 3407
Honda Accord 2.0. Executive (2007.03.10. átvétellel)
Két hónapig válogattunk melyik autó lenne a legjobb választás, és végül a Japánban szerelt Japán autó lett a befutó (ne kövezzetek meg).

Az autó első perctől rettentően húzott jobbra. Futóműbeállításra vittem 10naposan, válasz: biztos belementem egy gödörbe. Na erre kezdett torzulni az arcom, mire gyorsan megcsinálták a beállítást. Az autó még mindig jobbra húz. Már nem annyira, de még mindig. Második visszavitel: a gép nem talál hibát, az autó nem húz jobbra. Érdekes, akkor csak én érzem?

04.27. 3000km az autóban. A repülétőrről jöttünk hazafelé nyaralásból este 8kor, 4felnőtt, 1 gyerek meg a 450literes csomagtér fullon. Megálltunk az inárcsi pihenőhelynél (30km-t mentünk) amikor kiszálltunk irtózatos büdös volt az autó és a jobb hátsó felnit megközelíteni sem lehetett, nem még megfogni.

Az assistence hosszas telefonálgatás után egy szerelőt kapcsolt, aki azt mondta, hogy 3 (!) óra múlva tud ott lenni, de emeljük meg az autót, ha elfordul a kerék mehetünk, ha nem akkor nem. A kérdésre, hogy erre ő garanciát vállal-e, hogy mi el tudjuk dönteni, hogy mehetünk-e tovább, a válasz nem volt. Ha ő kijön, akkor az 3 óra. Onnantól ha nem mehetünk tovább akkor hív trélert meg csereautót. A tréler hamarabb odaér mint a csereautó, tehát nem tudok a tréler után menni hogy hová viszik a kocsinkat. Ja, és a csereautó újabb 2-3 óra múlva érne oda, és hétfőn (!) le kell adni, mert csak 3 napra jár(!).

Autó (7millió Ft) megemel, jobb kerék izomból megteker, fordut 3-at. Autó megemel, bal kerék kisujjal fordul 10-et. Szerelő mondta mehetünk, mi mentünk. Haza Szegedre. 10km-enként megálltunk, a kerék nem melegedett tovább, de lehetett hallani emeléskor, hogy még mindig szorul valami. 05.02-ám bevittük a szervízbe.

05.03. Honda szervíz: Készen van az autó, lehet érte menni. A mi volt a hiba kérdésre a válaszuk: "nem tudjuk mi volt a hiba, mi nem tudjuk megjavítani, lehet az autót használni, nem fog ismét előjönni a hiba"
Na itt leültem. Honnan tudod vazze, hogy nem fog előfordulni, ha nem tudod mi a baja?
A hosszas hisztit és a főnökkel való beszélgetést most nem részletezem, a lényeg, hogy kicserélték végül gariba a komplett jobb hátsó féket.

05.08. Készen van az autó. A tárcsán látszott, hogy meg volt égve. De ők simán visszaaták volna égetten. Megint futóműbeállítás is volt, végre kiírta a gép, hogy a jobb első kerékkel van valami, végre nem húz jobbra az autó.
Az autót hazahoztuk és azóta nem használtuk.

Nincs bajom egy anyaghibával. De ez azért durva. Ha nem állunk meg inni, akkor simán felfordulunk, ha beáll a fék 160-nál autópályán... Ha felforrt vagy megállt volna azt jobban tolerálnám, de azt hogy én nem tudok megállni esetleg, hát ez a szivembe markolt.

Az, hogy amikor átvettük az autót se egy szál virágot, se egy köszönömöt nem kaptunk, inkább azt, hogy siessünk mert zárnak, az még ok. De az hogy zöld kártyát, és szervízkönyvet se... :S nekem kellett hívogatni őket, hogy mikor vihetem az autót vizsgázni és adják ide a szervízkönyvet és az assistance kártyát (az se volt).

Nagyon sokáig gondolkodtunk, mit vegyünk, majdnem 159 lett belőle, ez volt a harmadik versenyző. Sokáig kellett nézegetni a középkonzolt, mert nem tetszett a kijelző, de végül nem foglalkoztam vele, mert a többi annyira megtetszett, hogy ezt vettük meg. Mert Japán, és megbízható, és mert HONDA! És nincs baja! Hát tessék, kaptál japán csodát.

Kár, hogy pont a bizalom veszett el...
MIndenesetre ez indított el azon az úton, hogy a 147 kapott új felnit, gumit, ma jön az index, matrica (by Halesz, thx), ültetőszett, fehér lámpa, spoilerek meg tervben.

Mert megérdemli :))
Zsolt15513-05-2007 02:38:18 // 3406
Ez tényleg jó hír. Végre az olaszok is elkezdenek a teljesítmény terén is fejleszteni, mert egy-két off lassan utolérte őket.
GEORGE13-05-2007 02:21:56 // 3405
Igen, 1,4 -es benzines turbos moci. Ha minden igaz akkor a kis Alfában is viszont látjuk majd! :-)
Zsolt15513-05-2007 02:20:45 // 3404
Mivel mostanában nem követtem a FIAT fejlestéseket (se), ezért kérdezném, hogy az 1,4 T-Jet az milyen motor? Tényleg 150LE???
GEORGE13-05-2007 00:09:50 // 3403
Te nagyon mosolygós emberke vagy :-)
Xixo13-05-2007 00:08:22 // 3402
Ezt hol találtad??? Amúgy meg nem is vészes, az Mjetek alig drágábbak a Grandénál, az 1.4T pedig simán olcsó!! Na majd egy-két év múlva leshetem a használtautókat megint!!! :))
SzJ12-05-2007 19:35:04 // 3401
Itt vannak az árak: Bravo 1,4 Active 90 Le 3 590 000 Ft Bravo 1,4 Dynamic 90 Le 3 790 000 Ft Bravo 1,4 T-Jet Dynamic 150 Le 4 390 000 Ft Bravo 1,9 M-Jet Dynamic 120 Le 4 890 000 Ft Bravo 1,9 M-Jet Dynamic 150 Le 5 190 000 Ft Bravo 1,4 T-Jet Sport 150 Le 4 790 000 Ft Bravo 1,9 M-Jet Sport 150 Le 5 590 000 F
SzJ12-05-2007 19:31:23 // 3399
És még abból lesz két változat, egy 180, és egy 200 lovas Abbarth.
csocsi12-05-2007 19:18:22 // 3398
Szerintem az úttörőségedddel valami kehe lehetett :))
GEORGE12-05-2007 19:10:03 // 3397
Elnézzük neked :-))))))
perdix15512-05-2007 18:51:45 // 3396
Jaj miért ide írtam be:-)))))
perdix15512-05-2007 18:51:06 // 3395
Ma a Somló hegyen egy kedves Mosonmagyaróvári párral futottunk össze. Alfa Amores meghívó kártyát és Alfa Amore 2 db matrinyát adtam át. Még nem tagok, remélem hamarosan viszontlátjuk őket az oldalon! Ezuton is üdv nektek!
Auguri:perdix155
GEORGE12-05-2007 18:47:50 // 3394
Pedig van 1,4 Turbo belöle
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.