Forum >> Tonale
Demecsab05-11-2024 13:34:35 // 884
Igen, bátran írhatsz tapasztalatokat, várjuk szeretettel. Tényleg hihetetlen, a német vonal céges szinten. Itt Pest megyében minden 5-dik autó vmi Skoda :) A múlkor megfigyeltem, az M3-a bevezetőn 4 db Skoda Octavia ment egymás után. Nem, nem ismerték egymást. Nameg persze BMW. Az meg minden haramdik kapubeállóban Dunakeszin :D
Nasuto05-11-2024 11:17:37 // 883
Gratulálok hozzá! Én is kivagyok, hogy mindenki az unalmas Skoda meg a VW vonalból választ. Mondjuk sokszor sajnos az Alfa be sem kerül, mint lehetőség. Nekem a mostani Alfákból egyértelműen a Tonale a nyerő. Én a Q4 Hibrid felé kacsingatok.
Mik voltak a kezdeti gondok vele?
Mik voltak a kezdeti gondok vele?
Kazes☻04-11-2024 18:59:50 // 882
motu0126-10-2024 04:36:01 // 880
Sziasztok,
Immáron 3.hónapja Tonale "tulajdonos" vagyok. A dolog érdekessége hogy nem a saját hanem a céges autóm amit magam választhattam ki. A kitétel csak a szín és a km volt, végül egy 20000km-es 2022 év végi Tonale nyert.
Kissé furán néztek rám amikor bejelentettem hogy én márpedig egy alfát szeretnék a csupa német autókkal telitűzdelt flottába, de szerencsére mentségemre szolgált hogy mi fogjuk gyártani az új Giulia és Stelvio egyes belső design elemeit, a minimum hogy legyen egy alfa is a cégnél.
Sajnos az első ismerkedés pillanatai nem voltak viharnentesek de végeredményben imádom a járgányt.
Üdvözlöm a Tonale tagokat!
Immáron 3.hónapja Tonale "tulajdonos" vagyok. A dolog érdekessége hogy nem a saját hanem a céges autóm amit magam választhattam ki. A kitétel csak a szín és a km volt, végül egy 20000km-es 2022 év végi Tonale nyert.
Kissé furán néztek rám amikor bejelentettem hogy én márpedig egy alfát szeretnék a csupa német autókkal telitűzdelt flottába, de szerencsére mentségemre szolgált hogy mi fogjuk gyártani az új Giulia és Stelvio egyes belső design elemeit, a minimum hogy legyen egy alfa is a cégnél.
Sajnos az első ismerkedés pillanatai nem voltak viharnentesek de végeredményben imádom a járgányt.
Üdvözlöm a Tonale tagokat!
zümi16621-10-2024 16:19:25 // 879
Már szóltak nekem is, e hét csüt. viszem a járgányt.
RomeoOne16-10-2024 20:14:17 // 878
Több tízezer autót hív vissza a Stellantis, van egy csavar a történetben
A Stellantis autógyártó vállalat világszerte 54 ezer hibrid crossover SUV-t hív vissza biztonsági okokból. A visszahívás oka, hogy egyes járműveknél a fékpedál váratlanul kioldódhat és leállhat, ami komoly balesetveszélyt jelent. Az érintett modellek között szerepel az Alfa Romeo Tonale és a Dodge Hornet plug-in hibrid SUV-k bizonyos évjáratai. A Stellantis tájékoztatása szerint a kereskedők egy csavar és egy csavaranya hozzáadásával fogják megerősíteni a fékpedált.
A Stellantis autógyártó vállalat világszerte 54 ezer hibrid crossover SUV-t hív vissza biztonsági okokból. A visszahívás oka, hogy egyes járműveknél a fékpedál váratlanul kioldódhat és leállhat, ami komoly balesetveszélyt jelent. Az érintett modellek között szerepel az Alfa Romeo Tonale és a Dodge Hornet plug-in hibrid SUV-k bizonyos évjáratai. A Stellantis tájékoztatása szerint a kereskedők egy csavar és egy csavaranya hozzáadásával fogják megerősíteni a fékpedált.
zümi16627-07-2024 19:45:03 // 877
Köszi! Pár dolog azért kimaradt, pl. a kütyük, a tabletta, meg hasonlók, de nálam ezek sokadrangú dolgok, ennél sokkal fontosabb nekem a kinézet, vezetési élmény, a kényelem. De ha már szóba került, nem tudok róla rosszat mondani, a kijelző grafikája szép, reakciója kellőképp gyors, a menüje ésszerűen, könnyen kezelhető. Piros pont jár a gombokért, nem kell mindent a menüből kitúrni, kicsit visszahozza a régi szép időket, különösen az óracsoportnál, lehet választani régi idők óráit, meg van két minimalista stílus, az meg nem zavaró sötétben. Nagyon felhasználó barát, nem csiricsáré török bazár, nem akar több lenni mint ami, szeretnivaló enterieur az egész belső.
Kazes☻27-07-2024 17:11:45 // 876
Igazán remek kis összefoglaló! 😀
zümi16627-07-2024 13:40:55 // 875
A nyári időszak úgy hozta, hogy csak mostanában volt módom megtapasztalni a Tonale világítását full sötétben, s meg kell hagyni, pazar az előadás. A ledes villany szinte nappali fényt varázsol az útra, tökéletes a beállítása, nem kell állítani se fel, se le. A refi a létező legjobb ütemben takar ha szembe jön egy autó, már pont nyúlnék oda, de megelőz, s teszi a dolgát. Ugyanígy ha utolérek valakit, akkor sem kell hozzányúlni. Ha lakott területre érek be, azt is érzékeli. Magyarán egyszer kell felkapcsolni, s utána már semmi teendő nincs.
A váltóról sajna nem tudok ilyen dicshimnuszt zengeni, hát nem egy ZF, az biztos. A finom hangolás hiányzik leginkább, néha nem tudja mit is kellene csinálni, indokolatlanul túlpörgeti a motort, bő félgázas előzésnél is 4-5 ezerig hagyja pörögni, pedig már jóval előbb elválthatná. A fokozatokba húzás is még mindig kissé darabos, bár már sokat finomodott új kora óta. Kár hogy nem a nagy Juliska pöccintős megoldását tették ebbe is. Ami még szintén nem tetszik, hogy villany módba áll ki a garázsból, így gurul el az udvarba a hídig, de ott már nagyobb gázt kell adnom, hogy fel menjen mert kissé meredek, na ilyenkor berúgja a benzinmotort, felküldi 3 ezerig a fordulatot, persze olajnyomás, kenés még sehol, igazi motorgyilkos mód. Erre az a megoldás, hogy a híd előtt Dynamicba tekerem, beindul az 1.5-ös, picit várok, vissza N-be, hogy ne pörgesse túlzottan hidegen, s úgy indulok el.
A fogyasztása a méretéhez képest meglepően jó, látszik hogy besegít a kis villanymotor, tele tank után 800 km.-nél villant meg a szegénység jelző.
A dinamikára amúgy nem lehet panasz, a 160 ló pont elég akár egy jó csapatásra is, a minap öten, csomagokkal mentünk le a Balcsira, D-be csavarva egész huszáros hajrákat produkált, élvezetes volt szlalomozni a kocsik között.
Az ütőkártyája persze a tér és a kényelem, az minden várakozásunkat felülmúlja, mögöttem a szintén nem alacsony lányom minden irányba terpeszkedhet, ebbe tényleg nem szűkösködik hátul három ember.
Összességében nagyon imádjuk, amiért vettük azt csillagos ötös módon teljesíti, igazi csapat szállító, a pár hibáját elnézzük, mert számolatlan jó tulajdonsága van, öröm vele az utazás.
A hab pedig az amúgy nagyon finom tortán, amikor visszanézek rá a parkolóban... de ezt Nektek nem kell ecsetelni :-))
A váltóról sajna nem tudok ilyen dicshimnuszt zengeni, hát nem egy ZF, az biztos. A finom hangolás hiányzik leginkább, néha nem tudja mit is kellene csinálni, indokolatlanul túlpörgeti a motort, bő félgázas előzésnél is 4-5 ezerig hagyja pörögni, pedig már jóval előbb elválthatná. A fokozatokba húzás is még mindig kissé darabos, bár már sokat finomodott új kora óta. Kár hogy nem a nagy Juliska pöccintős megoldását tették ebbe is. Ami még szintén nem tetszik, hogy villany módba áll ki a garázsból, így gurul el az udvarba a hídig, de ott már nagyobb gázt kell adnom, hogy fel menjen mert kissé meredek, na ilyenkor berúgja a benzinmotort, felküldi 3 ezerig a fordulatot, persze olajnyomás, kenés még sehol, igazi motorgyilkos mód. Erre az a megoldás, hogy a híd előtt Dynamicba tekerem, beindul az 1.5-ös, picit várok, vissza N-be, hogy ne pörgesse túlzottan hidegen, s úgy indulok el.
A fogyasztása a méretéhez képest meglepően jó, látszik hogy besegít a kis villanymotor, tele tank után 800 km.-nél villant meg a szegénység jelző.
A dinamikára amúgy nem lehet panasz, a 160 ló pont elég akár egy jó csapatásra is, a minap öten, csomagokkal mentünk le a Balcsira, D-be csavarva egész huszáros hajrákat produkált, élvezetes volt szlalomozni a kocsik között.
Az ütőkártyája persze a tér és a kényelem, az minden várakozásunkat felülmúlja, mögöttem a szintén nem alacsony lányom minden irányba terpeszkedhet, ebbe tényleg nem szűkösködik hátul három ember.
Összességében nagyon imádjuk, amiért vettük azt csillagos ötös módon teljesíti, igazi csapat szállító, a pár hibáját elnézzük, mert számolatlan jó tulajdonsága van, öröm vele az utazás.
A hab pedig az amúgy nagyon finom tortán, amikor visszanézek rá a parkolóban... de ezt Nektek nem kell ecsetelni :-))
Kazes☻14-07-2024 11:34:41 // 873
Rendes olasz autóban amúgy is folyton égőben van a pilács és leállításkor lekapcs minden is. :D
RomeoOne14-07-2024 08:34:31 // 872
De én nem automata módban használom, hanem ég mindig. Szóval, ha auto-ban folyton kapcsolgatná, lehet többet bírt volna... 😆😆
Kazes☻13-07-2024 16:21:22 // 871
Különben meg mi az, hogy nem lesz semmi baja... hát neked is most cserélték a pilácsod...! :D
Kazes☻13-07-2024 16:20:15 // 870
Az a baj, hogy nem is olyan ritka ez a használat... : /
Kazes☻13-07-2024 16:19:10 // 869
Igen, sajna nagyon nem tökéletes... és a jó öreg egyszeri ember hamar hozzászokik és pont letojja, hogy mi hogyan világít. :D
RomeoOne09-07-2024 09:44:39 // 868
Sokszor nem azért kell a tompított, hogy te láss, hanem hogy mások lássanak... imádom az olyanokat, akik ködben is DRL-t használnak, hátulról meg nem világít semmi...
A lámpának nem lesz semmi baja, ha kapcsolgatják, arra van kitalálva :)
A lámpának nem lesz semmi baja, ha kapcsolgatják, arra van kitalálva :)
Piritu - 1.000.00009-07-2024 09:38:55 // 867
Ráadásul a Juliskán 0 állásban világítanak a hátsó lámpák is :-)
zümi16608-07-2024 23:50:55 // 866
Én sokkal megengedőbb vagyok e téren, amikor mások már a tompítottért kiáltanak, nekem mèg bőven elég a nappali menetfény. Valóban tud hasznos is lenni az automata felkapcsolás, de amikor kora délután, verőfényes napsütésben állok be a garázsba, s felbaxa a tompítottat arra a tizenpár másodpercre, mert neki már "sötèt" van a garázsban, na ettől tudok agyfaxt kapni, ilyenkor és ehhez hasonló esetekben lenne tök jó a 0-ás állás, hogy minden körülmények között csak a menetfêny vilàgítson. A Juliskáknál ez szépen megvan oldva, ott èn irányítok.
Piritu - 1.000.00007-07-2024 16:58:33 // 865
"Ezt az automata összevisszaságot nem is értem..." pedig egyszerű. A sok balfék nem tudta hogy ha este sötét van vagy bemész egy alagútba a nappali menetfény (vagy a semmi) helyett fel kell kapcsolni a lámpát. Megoldották helyettük egy vezetéssegéddel. Az meg - mint az összes többi - nem tökéletes.
(Hosszú alagutakban rendszeresen látni lámpa nélkül közlekedőket...)
(Hosszú alagutakban rendszeresen látni lámpa nélkül közlekedőket...)
Kazes☻07-07-2024 11:09:10 // 864
Na, akkor próbáld ki gyorsan... most már kíváncsivá is tettél, hogy milyen tapasztalatokat tudsz majd megosztani velünk.🙂
Ezt az automata összevisszaságot nem is értem... csak látom a forgalomban, ahogy villognak a lámpák pl. egy felüljáró alatt... akkor már inkább a folyamatos üzem.
Ezt az automata összevisszaságot nem is értem... csak látom a forgalomban, ahogy villognak a lámpák pl. egy felüljáró alatt... akkor már inkább a folyamatos üzem.
zümi16607-07-2024 09:41:22 // 863
Most hogy írod... már lassan négy hónapja megvan a verda, de még sosem jártam vele igazán sötétbe, a lámpákat se tudtam még letesztelni, hogy világít, tényleg magától kapcsolja-e a refit, hogy takar, stb. Ami viszont már most nem tetszik benne, hogy nincs 0 opció, vagy automata, vagy állandó tompított. Ez az összevissza fel-le kapcsolgatás biztos nem tesz jót neki, de ha állandóan világít, hát az sem...
Kazes☻05-07-2024 17:09:13 // 862
Tegnap este találkoztam egy Tonaléval az utcán, forgalomban... és most láttam először kivilágítva... hát valami zseni... nagyon tetszett elölről, hátulról... kircsi, egész más, mint képeken, vagy akár nappal, merthogy eddig csak akkor találkoztam ezzel a típussal... szóval klassz! 😀
zümi16614-06-2024 12:00:15 // 861
Ez is eljött, bejáratós időszak letudva, 4000 km. van a masinában, lecseréltettem a gyári olajat, szűrőket. Ez idő alatt jól összecsiszolódtunk, nagyon élvezünk minden megtett métert, főleg a kényelme, s a méretei tetszenek. Az eleinte kissé darabos váltó is sokat finomodott. A villanymotor szinte észrevétlenül teszi a dolgát, áldásos tevékenysége a benzinkútnál mutatkozik meg, bár eddig csak bejáratós üzem volt, az 5 liter alatti átlag pazar teljesítmény egy ekkora autótól. S hát ahogy kinéz, az szemet gyönyörködtető, másoknak is tetszik, sokan jöttek oda megcsodálni, kérdezősködni, erősen látszik hogy mennyire ritka az utakon, a legtöbben azzal indítanak, ez milyen autó...? :-))
zümi16626-05-2024 18:51:32 // 860
leopop304-04-2024 21:16:48 // 859
Gratulálok a Tonaléhoz sok balesetmentes km-t kívánok! 😁🤝🚘🍀
Liquid29-03-2024 21:36:37 // 858
ez jó duma, adom :)
zümi16629-03-2024 20:21:29 // 857
Köszi Mindenkinek. Valaki kérdezte miért pont Alfa, csak annyit mondtam, mert nincsenek nagy igényeim, beérem a legjobbal😀
Giuntini29-03-2024 11:25:50 // 856
Gratulálok! Nagyon szép! Jól mutat a fekete Giulia mellett!
Liquid29-03-2024 08:43:20 // 855
gratula! Rosso-ban is jól mutat :)
G-MANN🍀29-03-2024 08:37:25 // 854
Gratulálok!
Szép és piros! ÁLOM!😊
Szép és piros! ÁLOM!😊
Ingrid29-03-2024 08:13:35 // 853
Sok boldog közös kilométert nektek! :)
Tényleg csodás darab és szokni kell. Sokan ellenszenveznek a suvokkal, de kétségtelen, hogy van előnyük, pláne ott, ahol család van, gyerek vagy kutya...
Tényleg csodás darab és szokni kell. Sokan ellenszenveznek a suvokkal, de kétségtelen, hogy van előnyük, pláne ott, ahol család van, gyerek vagy kutya...
Kazes☻28-03-2024 17:16:04 // 851
Grat és sok boldog km- t kívánok! 🤩
zümi16628-03-2024 17:00:02 // 850
Üdv Cartársak, hát viharos gyorsasággal érkezett a szépségünk, épphogy eltelt másfél hónap, tegnap már haza is hoztuk. Mégcsak 200+ km.-t mentünk vele, még barátkozunk egymással, de nem aggódok, dúlni fog a lamúr! Azért van mit szokni rajta a Juliskák után, főleg a méreteit, meg még jópár apróságot, de az első benyomások nagyon pozitívak, ami meg nem annyira tetszik, azt könnyű lesz megszokni, bőven kárpótol a rengeteg jó tulajdonsága.
Ingrid05-03-2024 17:32:57 // 848
Gratulálok! Szép géppark :)
zümi16614-02-2024 10:24:00 // 846
Ezzel elmentünk a falig, az tuti🙂
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2024 20:01:39 // 844
Na ez így nem semmi, magyarul betáraztál Alfából rendesen :-)
zümi16613-02-2024 19:54:40 // 843
Köszi Mindenkinek! Hogy válaszoljak a kérdésekre, a 160 lovas verzió lesz, piros színű, Sprint felszereltségű. Egyetlen plusz dolgot kértem még, a 19-es felókat.
Az extrákat beáldoztam, hogy mindkét Juliska megmaradjon, a Giuliettát megkapja a zasszony melóba járósnak, a Tonaleval én járok melóba, meg abba jól elférünk öten, a Giulia meg az élvezkedős, találkozós járgány.
S ennyi, ez a három autó, hosszú évekre gondtalan autózást fog biztosítani, meg aztán amerre mennek az irányok, nem úgy néz ki, hogy bármelyik jövőbeni Alfára lecserélném őket.
Az extrákat beáldoztam, hogy mindkét Juliska megmaradjon, a Giuliettát megkapja a zasszony melóba járósnak, a Tonaleval én járok melóba, meg abba jól elférünk öten, a Giulia meg az élvezkedős, találkozós járgány.
S ennyi, ez a három autó, hosszú évekre gondtalan autózást fog biztosítani, meg aztán amerre mennek az irányok, nem úgy néz ki, hogy bármelyik jövőbeni Alfára lecserélném őket.
Fornitore13-02-2024 18:51:22 // 842
Gratulálok! Utóbbi 4 évben jól megpörgetted az alfa vásárlásokat 🙂! Hajrá csak így tovább!
WarbiRunner (Gyuri)13-02-2024 18:19:27 // 841
Gratula! Melyik helyett lesz? :-)
Liquid13-02-2024 18:05:54 // 840
gratula! milyen lesz? motor, szín stb...
zümi16613-02-2024 17:45:11 // 839
Üdv Mindenkinek, gondoltam beköszönök mint leendő Tonale tulaj, ma megvolt a rendelés, ha minden nagyon flottul megy plusz egy jó adag szerencse, már akár május közepe felé meg is jöhet a verda🙂
Ha esetleg valaki hasonlóra vetemedett, vagy tervez ilyet, ne tartsa magába😉
Ha esetleg valaki hasonlóra vetemedett, vagy tervez ilyet, ne tartsa magába😉
Kazes☻27-01-2024 16:55:53 // 838
RomeoOne23-01-2024 22:34:41 // 837
Emellett a zöld mellett az a piros úgy néz ki, mint amit max egy műanyag bilire fújna rá az ember. A Rosso Etna-t kellett volna mellé tenni, az már méltó párja lenne :D
Kazes☻23-01-2024 22:31:05 // 836
RomeoOne21-12-2023 11:10:50 // 835
Nincs megkötve a keze, bármelyik márkaszervizbe viheti, nem csak oda, ahol vette.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
501
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?