Kazes☻13-02-2022 19:32:56 // 
197 
	
Ellenfelek.
 
	Zselé13-02-2022 19:21:40 // 
196 
	Szép! Nade venni egy SUV-ot és leültetni nem olyan, mint zokniban lábat mosni? :D
	
 
	Tocke13-02-2022 19:05:19 // 
195 
	Hűha. Ez egy picit szolídabb felnivel elég ütős.
	
 
	
	Ennyi ültetés kell neki így álom 😁🤤👌
	
 
	Kazes☻13-02-2022 16:14:26 // 
192 
	
	
 
	
	Valamilyen szinten nekem is jobban tetszik. Azon látszik, hogy olyan valóságos. A koncepció az olyan fantáziavilág-szagú. Valaki rajzolt photoshoppal egy nagyon szépet, 3D nyomtatóval kinyomtatták, arra jó, hogy kiállítsák, de olyan.... életképtelenséget sugároz, a való életben nem állná meg a helyét.
Mint egy gyönyörű kiállítási állat, amit kitenyésztettek, de kiengednék a szabadba és egy napot nem élne túl.
	
 
	
	Szerintem is szebb a széria, mint a koncepció.
	
 
	Kazes☻11-02-2022 15:54:48 // 
189 
	Na, perszeee...! :D
	
 
	
	Rákívántál a Telsára? :D :P
	
 
	Kazes☻11-02-2022 12:22:39 // 
187 
	Ne is törődj vele! ;) Viszont az a gigaöntvény, az tecc... érdekes, bár felvet jó néhány kérdést szvsz. :)
	
 
	
	Itt egy Karotta vélemény, szerinte szebb lett a gyártáskész verzió, mint a koncepció :D
Én mondjuk semleges vagyok ebben a vitában, nekem tetszik mindkettő. De azért kevsen vannak ezen a véleményen :D
 
	
 
	
	Olasz Stelvio klubban ki vannak akadva rendesen...

 
	
	Én mentem a pluggerrel is és a simával is. Bármilyen vicc, de a plugger jobban tetszett, mert szerintem a sima benyásnak gagyi váltója van, olyan hülye áttételezése, pedig nagyon érződik a súly különbség.
Árammal mentünk főleg és ha kikapcsoltad akkor nem volt sok erő már. Remélem a tonaleben sportosabbra tudják hangolni majd azt a kis motort, de a nagy tömeg ott is tud meglepetéseket okozni.
	
 
	
	A szabályos közlekedésre biztos elég, de egy vigyorgó és  komfortos előzésre az Osztrák Alpokban sajnos biztosan nem, persze kizárólag a szabályok betartása mellett. Jó az a rugalmasság, ha van. 😉 Szerintem. 150 LE Jeep Compass, 4 fő, csomagok. Nem rossz, ha már felgyorsult, de előtte... (🤫🤫) Örülök, hogy újra a Giuliaban ülök 😁🍀
	
 
	farki10-02-2022 18:12:20 // 
182 
	Ha semmi nem történik, az is valami, nem?!?🤔
	
 
	Kazes☻10-02-2022 17:17:12 // 
181 
	
	
 
	
	Ja arra elég egy dácsia logen is ennyi erővel..
	
 
	Norby10-02-2022 15:44:57 // 
179 
	Nekünk van 5008, 1,2es 130 le. 7 en ( 3 gyerek) voltunk vele tetőboxal Horvátban. Nem volt gond, persze nem versenyautó, de 130 km/ óránál is történt valami, ha ráléptem a gázra.Elég ez is sok mindenre. A szabályos közlekedésre meg pláne.
	
 
	Kazes☻10-02-2022 12:03:31 // 
178 
	Úgy is jó... meg akik még megveszik! 😃
	
 
	
	Állítólag mindenbe megy! Ducatótól Alfáig!
	
 
	Tommi10-02-2022 10:45:12 // 
176 
	Édesanyám is hasonló, őt se nagyon érinti meg a vezetési élmény, pedig 22 éve alfázik a család és a sajátok mellett egy csomó tesztautó is járt nálunk, mindenféle Alfát kipróbált.
Előző autója egy Freemont volt, azért vett azt, mert meglátta a szalonban, megtetszett neki, hogy nagy és kényelmes és minden is elfér a csomagtartóban, a dízel meg nem fogyaszt sokat :) Az értékesítő srác megkérdezte, hogy kinyissa-e a motorháztetőt, természetesen nem volt a válasz :))) Konkrétan úgy tolta ki a szalonból, hogy előtte egy métert nem ment vele, a praktikumra meg a kis fogyasztásra kattant rá.
Tavaly cserélte le, egy Volvo XC90-es lett az utód, ott ugyanez volt: nagy és kényelmes, viszont benzinest vett. Az értékesítőnek itt sem kellett kinyitni a motorháztetőt, de rendelés előtt legalább egy tesztautót kipróbált :)
	
 
	Kazes☻10-02-2022 10:42:35 // 
174 
	És vajon miben lesz az az új dízel moci, készülnek a Stelvio feletti gépsárkányra?! 🙂
	
 
	Kazes☻10-02-2022 10:37:47 // 
173 
	👍
	
 
	
	Vicc az EU és miattuk nem kapunk rendes motorokat :/ kurva idegesítő 🤬
	
 
	
	Nekem például nagyon tetszik, szerintem jól eltalálták és nagyon minimálisan van csak eltérés a koncepció autótól. (Ami nagyon jó szerintem)
	
 
	Liquid10-02-2022 10:30:00 // 
170 
	Vagy meg se érti, mert sose nyomta padlóig a gázt, és elképzelhetetlen a sebességhatár  feletti élet. Gyorsan menni nem szeret, nem is mer, meg különben is sokat fogyaszt. A kollegáimat alapul véve már a saját kocsim ereje is értelmezhetetlen a legtöbbek számára. A vezetési élményről meg csak olvastak, vagy a Youtube-on látták ahogy beszél róla valaki :)
	
 
	Dimmu10-02-2022 10:26:23 // 
169 
	Szervusz!
  Teljesen igazad van!! Én a Parádsasvár felöli szerpentinen eltöltött 15-20 percemet felvettem telefonnal, mert őrület volt a tükör aszfalton felmenni a Galyatetői elágazásig, szinte zéró forgalom mellett!
4 ezer fölött pörgött végig a motor, és még a párom is piszkosul élvezte, nemhogy én! 
Nekem 25 éve mondta egy kollégám, hogy ha egyszer vezetek egy JÓ állapotú Alfát akkor más kocsit már nem akarok! És ez így is lett. Mondjuk egy Maseratit kipróbálnék, de más nem vonz!    
    Jó egészséget mindenkinek!
	
 
	Liquid10-02-2022 10:25:24 // 
168 
	Ez teljesen így van.
	
 
	
	hiába is próbálnád, lehet megérti de kb 5mp a memóriája aztán újra pufferel szóval lehet tudja milyen lenne, de el is felejti :D :D :D
	
 
	
	Nem feltétlenül szubjektív, de elmagyarázni nem lehet. Mikor mentem a Mátrába a kocsival és, amit azon az úton művelt, hát aztak.rva... Ilyet még én sem éltem előtte, nem is nagyon tudtam elképzelni. Most hogy magyarázod el annak, aki még sosem tapasztalt iylet, főleg, ha nem is érdekli? Ez olyan, mint ha megpróbálnád elmagyarázni a halnak, hogy milyen járni...
	
 
	
	Igazad van! Arra leszek kíváncsi, hogy mikor vége lesz ennek a Covid őrületnek, mi lesz ezzel a sok villanyautóval, amit lenyomták az emberek torkán. Mikor az emberek utazni akarnak! Mondjuk egy német csalad le akar utazni az olasz tengerpartra. A villany autóból elfogy a delej, a hibrid meg a kis benzinmotorral, vegyük alapul a Tonalét, 140 lóval majd 1700 kilót cipel... Mert arról a 80 km hatótávról, meg zöld rendszámról beszél mindenki, de viszont arról senki, hogy mikor a benzinmotor dolgozik, a penztárcába mennyire belenyúlós, és ezért a pénzért irreálisan keveset ad.
Alfa Club It. írta, hogy gőzerővel dolgoznak az új dízelmotoron, ami 2,2 alapján készül. Arra leszek kíváncsi, mikor nem lesz a piacon normális belsőégésű, milyen árai lesznek a használtaknak..
	
 
	
	A nép nem előzni akar, hanem autóskártyázni és nagyot villantani XD 6-ot gyorsúúl, az a lényeg. Vezetni senki nem akar, a vezetési élmény az mi? Az szubjektív, nem lehet vele menőzni.
	
 
	
	hát egy pezsó vagy opel tuljat nem érdekli, hogy hány lovas legyen benne 1xx oszt jónapot, itt is ez van átlagot akarnak fogni egy jó pacekkal sok extrával kevés co-val ... ez az irány
	
 
	
	Hát igen, nagyon nem ugyanaz egy belsőégésű meg egy villanymotor külön tengelyekre leadott teljesítményét összeadni, mint ha van egy 275 lóerős belsőégésű motorod...
Bele kellett volna tenni a 2.0 motort legalább 250 lóval, ha már a Giulia meg a Stelvio Veloce szintjét nem akarják utolérni vele. Valószínűleg sokkal jobban menne, mint majd í]y fog.
Mármint persze, bele is rakják azt a motort, csak nem az EU-ban, hanem az USA-ban.
Ilyenkor érzi csak át igazán az ember, hogy milyen fontos hogy STOP BRÜSSZEL! :DDDDDDDD
	
 
	
	hát meddig 275 ló amíg le nem merül az akku? az alap 1.3-as nem lesz rakéta, nekünk 1.4-es a Renegade 140 lovas hát... meg kell gondolni mit lehet megelőzni
	
 
	
	Inkább egy Q verzióra lennék kívnácsi :)
	
 
	
	Most így a videókat nézve, nekem egyre jobban tetszik a Tonale!
Jó lesz ez! És ahogy mondta Halesz, ha a plug-in hibridet sikerül jól összhangba hozni, lasszasiker lesz! Nagy szeletet fog kiharapni a szegmensből, mert sokkal szebb mint a konkurencia!
	
 
	
	Olasz autós suaklapok szerint 35 ezer € lesz az indzlóár!
	
 
	Kazes☻09-02-2022 23:19:56 // 
157 
	Így is klassz! :)

 
	
	Csak most tudtam megnézni a bemutatót, összességében nagyon tetszik, alig várom hogy élőben is megcsodáljam. Két dologgal kell megbarátkozzak, kár hogy nem integrálták a nagy kijelzőt a műszerfalba, mint a Giu/Stelvió párosnál, az parádés ötlet volt, ez a tablettás megoldás eléggé odagányoltnak hat, mint oly sok más márkánál. A két hátsó lámpa közti led csík is véleményes, de bízzunk benne hogy sokaknak fog tetszeni, s ez az eladási számokban is meg fog mutatkozni. 
Mindenesetre asszonypajti rámozdult a kis Juliskámra, úgyhogy nekem kelleni fog egy bejárós Alfa... :-))
	
 
	
	A fosvágenre és társaira rejszolókat igen bocs ha nem jött át ez a része 😎
	
 
	Halesz09-02-2022 19:24:28 // 
154 
	Most Te tényleg legyökerezed azt, akinek tetszik a Tonale?
	
 
	
	Kollégám nagy francia meg fosvágen stb fan neki nagyon tetszik a Tonale ez azt jelenti, hogy bizony az átlag gyökereknek ez bejön...
	
 
	
	A Ferrari megteheti :-) Bár lassan ők is feladják, jön a Purosangue.
	
 
	
	Több az 10-nél... 
Persze a Ferrarinak még most sincs suvja, ők még annyira se figyelnek. Szívó v12 meg stb... tiszta gáz :))))
Mondjuk náluk nem egészen az évi 400.000 autó eladása a cél :)))
	
 
	Kazes☻09-02-2022 17:11:18 // 
149 
	De biztos látták, csak úgy voltak vele, hogy még autót akarnak építeni! 😅
	
 
	
	2008-ban kijött a Tesla, A Mercedes s400 létezett hibridben. 2011-re már látszott, hogy a hibrid technológiák kellenek. A kínaiak már ekkor PHEV-et gyártottak, és a hibridizáció lassanként elindult, jöttek a ződrendszámos suvok. Nemár hogy mindebből egy autógyártó semmit, de semmit nem vett észre :-))) Mint ahogy a suv divat is kb 10 év késéssel ért át. De nem baj ez, ennek köszönhetjük a Giorgio-t ami azoknak szól,akiknek a Tonale nem 😃 Teljesen indokolatlan platform, de örök hála érte XD
	
 
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.