Forum >> Tonale
carver12-09-2022 20:57:43 // 734
jutúb feldobta a Pappas Tonale reklámját Rákóczi Ferivel. Ferit nagyon bírom, de a videótokhoz képest sehol sincs a Pappasos reklám. Ok, nem ugyanaz a műfaj de akkor is :D Toljatok egy rövidített verziót is!
Kazes☻09-09-2022 18:25:13 // 732
De sikerült megállni...! XD
Kazes☻09-09-2022 18:24:25 // 731
Áron a(z egyik) legjobb... csípom! :)
Halesz09-09-2022 17:52:12 // 730
Köszi!
Igen, jóval halkabb, a mikrofon azért felhúzta kicsit a háttérzajt is.
Az egész csatorna célja inkább az, hogy szórakoztatva mutassa be az autókat, Áron nem veszik el nagyon a részletekben a többi videóban sem :)
Én eddig 5 videót csináltam vele, ezek a korábbiak :)
Piaggio
Abarth 500
Elektromost Fiat 500
Stelvio Quadrifoglio
Igen, jóval halkabb, a mikrofon azért felhúzta kicsit a háttérzajt is.
Az egész csatorna célja inkább az, hogy szórakoztatva mutassa be az autókat, Áron nem veszik el nagyon a részletekben a többi videóban sem :)
Én eddig 5 videót csináltam vele, ezek a korábbiak :)
Piaggio
Abarth 500
Elektromost Fiat 500
Stelvio Quadrifoglio
Halesz09-09-2022 17:47:41 // 729
majdnem kicsúszott, mit gondolok :D
Kazes☻09-09-2022 12:18:14 // 728
"mobilozni nem lehet az autóban, de közben meg telerakják akkora ki... kijelzőkkel, hogy így, amit te is mondasz..." - vajon mire gondolt a költő?! 😉😅
carver08-09-2022 22:52:12 // 727
Gratula Halesz, nagyon jó lett, vicces, a párbeszédek pörgősek. Jó a kép és hangminőség is rendben van, bár nem tudom mennyivel ment Áron mert nekem sokkal halkabbnak tűnt (most mondta 110-zel) na akkor viszont csalóka a hang mert ennél sokkal halkabb a Tonale.
Talán annyi hogy jók a vágóképek (főleg a belsők) de én az autópályás résznél a legtöbb esetben 1-2 másodperccel vagy a külső felvételeknél akár még tovább tartanám, nekem egy kicsit túl gyorsan el vannak kapva. A vége viszont zseniális :) (kivéve a gázfröccs hangját, az kicsit fáj...)
Nyilván ez nem egy összehasonlítóteszt ahol minden apróságot ki akar elemezni az ember hanem inkább egy kedvcsináló, de annak nagyon jó, én ez alapján a videó alapján azonnal vinném 😍
A traktoros betét meg priceless 🤣
Talán annyi hogy jók a vágóképek (főleg a belsők) de én az autópályás résznél a legtöbb esetben 1-2 másodperccel vagy a külső felvételeknél akár még tovább tartanám, nekem egy kicsit túl gyorsan el vannak kapva. A vége viszont zseniális :) (kivéve a gázfröccs hangját, az kicsit fáj...)
Nyilván ez nem egy összehasonlítóteszt ahol minden apróságot ki akar elemezni az ember hanem inkább egy kedvcsináló, de annak nagyon jó, én ez alapján a videó alapján azonnal vinném 😍
A traktoros betét meg priceless 🤣
VKG231!!! (156+75)07-09-2022 14:31:27 // 726
Nem létezik már a felső középkategória. Minisuv, kicsisuv, középsuv, nagysuv, kurvanagysuv kategória létezik. Semmi más.
Gyártanak a6ot meg 5ös bmwt, nézd meg az eladásaikat a q5höz q7hez meg az x5höz képest...
Gyártanak a6ot meg 5ös bmwt, nézd meg az eladásaikat a q5höz q7hez meg az x5höz képest...
Giuntini07-09-2022 13:41:45 // 725
Én nem a bálna méretű autókra értettem, hanem a felső-közép kategóriára, és azért ebben jelen volt az Alfa. A hetvenes évek közepéig a 2000-es Alfa, ami akkoriban felső-közép méretosztály volt. Aztán ahogy nőttek az autók, az Alfetta már csak középnek számított, majd a 90-est felsőbb kategóriába léptették, ahol ott játszott az Alfa 6. Ez két eléggé sikertelen típusnak számított, de a 164 hatalmas ugrás volt! Főleg Olaszországban óriási eladásokat produkált. A 166 fogyott, de ezt a sikert nem tudta megismételni, aztán a 159-el úgy gondolták, hogy kiváltják a 166-ot, de tudjuk, a belső tér nagyságával nem versenyezhetett.
A Tonalén én azt látom, mint a többi ilyen jellegű autón. Városi autónak túl nagy, viszont utazóautóként ilyen kis motorral nem hiszem hogy megfelelő. Igen, ez valóban olyan autó, amely első Alfás vásárlóknak készült, és annak teljesen jó! Városban el lehet vele boldogulni, mondjuk otthontó munkahelyig, hétvégi családi kirándulásokra is megfelelő, mellette ad egy magasabb vezetési élményt, mint kategóriatársai.
A Tonalén én azt látom, mint a többi ilyen jellegű autón. Városi autónak túl nagy, viszont utazóautóként ilyen kis motorral nem hiszem hogy megfelelő. Igen, ez valóban olyan autó, amely első Alfás vásárlóknak készült, és annak teljesen jó! Városban el lehet vele boldogulni, mondjuk otthontó munkahelyig, hétvégi családi kirándulásokra is megfelelő, mellette ad egy magasabb vezetési élményt, mint kategóriatársai.
Halesz07-09-2022 11:14:17 // 724
Hoztam még egy Tonale tesztet. Nyomokban Sprint Zagatót és Haleszt is tartalmaz :)
https://youtu.be/N58gBR98hZw
Állítólag jobb, mint a Göbi tesztje, valaki azt írta kommentben... :) :) :)
De kritizáljátok meg jól, mert én is tanulok belőle.
https://youtu.be/N58gBR98hZw
Állítólag jobb, mint a Göbi tesztje, valaki azt írta kommentben... :) :) :)
De kritizáljátok meg jól, mert én is tanulok belőle.
Tommi07-09-2022 10:37:42 // 723
A nagy szedánok gyakorlatilag kihatlak, alig van rájuk kereslet... A német trió, a Lexus meg még páran csinálnak bálnákat, de kb ennyi... Az Alfa pedig sosem képviseltette magát igazán ebben a szegmensben.
Sportkocsit inkább "érzelmi projektként" tudnának csinálni, amikor megvan a kellő forrás (profit) a többi modell eladásból, hogy egy ilyet is tartsanak a palettán, mert nem egy rétegmodellből fognak meggazdagodni... Jelenleg ez nem fér bele.
Azzal egyébként egyetértek, hogy az Alfánál nemcsak mostanában van karcsú modellpaletta, sosem voltak az az óriási kínálatú márka :)
Sportkocsit inkább "érzelmi projektként" tudnának csinálni, amikor megvan a kellő forrás (profit) a többi modell eladásból, hogy egy ilyet is tartsanak a palettán, mert nem egy rétegmodellből fognak meggazdagodni... Jelenleg ez nem fér bele.
Azzal egyébként egyetértek, hogy az Alfánál nemcsak mostanában van karcsú modellpaletta, sosem voltak az az óriási kínálatú márka :)
Giuntini07-09-2022 00:20:23 // 722
Abban egyetértünk, hogy a tipuspalettát bővíteni kellett volna! 2007-ben kész volt a 159 GTA V8 Ferrari motorral, a válság elvitte, mint ahogy a 159 eladásait. Kész volt a MiTo GTA, nem csinálták meg, pedig méltó ellenfele lett volna a Mini JCW-nek.
De azt is tegyük hozzá, hogy az Alfa modellpalettája mindig szűkősebb volt a német prémiumokhoz viszonyítva. A hetvenes - nyolcvanas évek Quattroroute árlistáiban az Alfa fél oldalt tett ki, míg a BMW-Mercedes három oldalt.
A nyolcvanas években sem volt sokkal erősebb a típuspaletta, mégha azok jóval különbözőbb autók is voltak! 33/75/164/Spider..
Igen, kelleme egy nagy sedan mindenképpen és egy igazi sportkocsi!
De azt is tegyük hozzá, hogy az Alfa modellpalettája mindig szűkősebb volt a német prémiumokhoz viszonyítva. A hetvenes - nyolcvanas évek Quattroroute árlistáiban az Alfa fél oldalt tett ki, míg a BMW-Mercedes három oldalt.
A nyolcvanas években sem volt sokkal erősebb a típuspaletta, mégha azok jóval különbözőbb autók is voltak! 33/75/164/Spider..
Igen, kelleme egy nagy sedan mindenképpen és egy igazi sportkocsi!
Kazes☻06-09-2022 23:13:04 // 721
A Stellantisnál jelenleg ez több márkából van megoldva... sajna, vagy egyelőre még úgysem. 😉
Na, jó... még viccnek is rossz! 😀
Na, jó... még viccnek is rossz! 😀
SzJanos06-09-2022 22:11:39 // 720
Igen, az ő példájuk is mutatja, nem rossz a kínai tőke beáramlása, mert ők építkezni akarnak.
#Giuntini
Akkor lennék bizakodó, ha a következő nagyobb autószalonon bemutatnának 3 különböző méretkategóriában szedánokat + kombi változataikat, 2 új SUV-ot a Tonale mellé, plus egy mérges morgó miniautót, két kupét, és akkor még nem kértem X5-->X6 féle alváltozatokat. De egy ilyen palettához a Stellantisnak 20 év kevés lenne. 4-5 év kell nekik egy típus kihozatalához.
#Giuntini
Akkor lennék bizakodó, ha a következő nagyobb autószalonon bemutatnának 3 különböző méretkategóriában szedánokat + kombi változataikat, 2 új SUV-ot a Tonale mellé, plus egy mérges morgó miniautót, két kupét, és akkor még nem kértem X5-->X6 féle alváltozatokat. De egy ilyen palettához a Stellantisnak 20 év kevés lenne. 4-5 év kell nekik egy típus kihozatalához.
Tommi06-09-2022 21:52:31 // 719
A Volvonak bejött, amióta kínai tulajdonos/pénz van benne, nagyon durvát ugrottak és köszönik jól vannak…
Liquid05-09-2022 20:25:25 // 718
Abban mindenképp egyetértünk, hogy marketing terén még mindig kihívásokkal küzd az Alfa :(
Giuntini05-09-2022 19:00:57 // 717
Azért ez baromi negatív hozzáállás! Göbin lehet látni, hogy nem igazán érti az Alfát, nem ismeri és nem szereti. Macanhoz és X3-hoz hasonlítani a Tonalét, óriási tévedés! Csík egész másképp beszélt róla, ami pozitívumot zalált ő, Göbi pont ellenkezőleg látta.
Nem tudom, miért kell úgy beszélni, pesszimistán, mikor még nem vezettük, nem ismerjük.
Rádpusztán én hosszabb ideig bent ültem, megnéztem és azt mondom, hogy nem rossz és a BMW-kben is lehet találni nem a márka imázsához méltó anyagokat. Azt is figyelembe kell venni, hogy ma már csakis vezethetőséggel nem lehet új vásárlókat szerezni.
Ne temessünk, várjuk meg az eladásokat! Magyarország nem mérvadó ebből a szempontból és nem is az itteni eladásokból fog nyereséget elérni az Alfa Romeo!
Én bizakodó vagyok és pozitívan állok a dolgokhoz.
Nem tudom, miért kell úgy beszélni, pesszimistán, mikor még nem vezettük, nem ismerjük.
Rádpusztán én hosszabb ideig bent ültem, megnéztem és azt mondom, hogy nem rossz és a BMW-kben is lehet találni nem a márka imázsához méltó anyagokat. Azt is figyelembe kell venni, hogy ma már csakis vezethetőséggel nem lehet új vásárlókat szerezni.
Ne temessünk, várjuk meg az eladásokat! Magyarország nem mérvadó ebből a szempontból és nem is az itteni eladásokból fog nyereséget elérni az Alfa Romeo!
Én bizakodó vagyok és pozitívan állok a dolgokhoz.
SzJanos05-09-2022 17:12:20 // 716
Valószínű ennyit öl az Alfa a marketingbe. Tesztautó kiadásának nem feltétele, hogy utólagosan korrektúrázhatják...stb. Valószínű nincs is rá ember. Amatőrök akarnak a profi ligában játszani szokás szerint az Alfánál. Sokkal jobban járnánk, ha egy Kínai befektető megvenné a márkát a Stellantistól, ahol továbbra sem értenek a brand építéshez (a leépítéshez annál inkább). A kínaiaknak lenne pénze 3-nál több típus kialakítására, és végre élvonalbeli technológia kerülne az autókba, lenne innováció, nem csak lekövetnék, hogy mások mit csinálnak. Ezt az autót valószínűleg már az árazása bukásra ítéli, egyszerűen nem lehet az utóbbi 30 év teljesítménye után az Alfát a német prémium szintjére árazni. Ha lenne mögöttünk 30 év, amiben állandó jelleggel volt 10-20 modell a palettán, a minőséggel nem volt igazi gond, akkor lehetne, de így ez nem több a márka kivéreztetésénél. Ugyanez igaz a Maseratira is, ahol már kapható a Maserati Stelvió, és ahol szintén kellemetlen magyarázkodásba fullad a hivatalos sajtóanyag is, hogy miért is valódi Maserati motorok azok amiket az autó kapott. Ez minden csak nem prémium ahogy ezeket a márkákat lelakják évről évre.
PBali04-09-2022 21:47:31 // 715
Komolyan? Az szép, igaz megnézhettem volna, de egyszerűen nem is gondoltam rá, hogy pontosan ugyanaz a megnevezés mindkét márkánál.
Biztos az összeférhetetlenség miatt lett időközben a Misano zöld is, csak azzal sem voltam képben! :-)
Biztos az összeférhetetlenség miatt lett időközben a Misano zöld is, csak azzal sem voltam képben! :-)
pettinke04-09-2022 20:18:05 // 714
Meglepi: azt a színt a BMW-nél tényleg Misano kéknek hívják!
PBali04-09-2022 12:13:38 // 713
Eddig egy magyar Tonale tesztet sem láttam, ahol normálisan kimondták volna…
Volt itt már minden tényleg, csak “szpecsále” nem…nyilván a Stelvio First Edition könnyebb volt…
Baromi zavaró szerintem is, még jobban, mint a Misano zöld…(volt korábban egy teszt ahol a kék Bmw-re mondtak Misano kéket,ha jól emlékszem)
Pedig Göbit amúgy nagyon kedvelem, de ez a teszt most nálam is sok hiányérzettel párosult.
Volt itt már minden tényleg, csak “szpecsále” nem…nyilván a Stelvio First Edition könnyebb volt…
Baromi zavaró szerintem is, még jobban, mint a Misano zöld…(volt korábban egy teszt ahol a kék Bmw-re mondtak Misano kéket,ha jól emlékszem)
Pedig Göbit amúgy nagyon kedvelem, de ez a teszt most nálam is sok hiányérzettel párosult.
Giuntini04-09-2022 07:58:07 // 712
Göbi össze-vissza beszélt, látszott hogy nem tudja hova tenni ezt az autót, abszolút nem volt képben. Érdekes, hogy a Renegade-t emlegeti, mikor a Tonale a Compass padlólemezére épül. Meg sem említi a dízel motort, és hogy ebből lesz plug-in hibrid verzió is. Egyszerűen megkapta a tesztautót, de nem tájékozódot, nem nézett semmi után. Fülemnek meg kimondottan bántó volt az állandó "szpeciale" , ahelyett hogy utánanézett volna, hogy egy olasz szót hogy ejtünk ki. Nem nehéz csak fonetikusan így hangzik: szpecsále!
Angelo Bianco03-09-2022 23:08:02 // 711
...meg CX-5!
Halesz03-09-2022 21:58:03 // 710
A Centro Stile formaterve volt: https://alfaamore.hu/tipusok/kamal
És igen, ha akkor kihozzák, nagyot ment volna...
És igen, ha akkor kihozzák, nagyot ment volna...
tdemeter03-09-2022 19:51:25 // 709
Ha kijöttek volna vele, akkor most nem sírhatnánk, hogy miért gyárt az alfa SUV-ot:)
Kócosw03-09-2022 19:15:42 // 708
igen ez mar többször volt téma...De sajna csak a Huszt bol tudok erre idézni : "Régi kor árnya felé visszamerengni mit ér? " 😔
Kazes☻03-09-2022 18:27:02 // 707
Bizony, de ezt már többször többen megénekeltük... de sajna attól nem változott semmi. Fiaték meg csak ültek és úgy csináltak, mintha gondolkoznának... aztán úgy tűnik túltolták és ez lett. 😒
Putyesz03-09-2022 17:59:51 // 706
Selmak03-09-2022 14:23:23 // 705
Már az is meglepő volt, hogy nem Pista volt a tesztelő, mert Göbi mindig az unalmas autókat kapja, ami Pista vagy Csík nagyon lehúzna.
Kócosw03-09-2022 13:32:30 // 704
ahogy mondja a fiatalember 😊
tdemeter03-09-2022 09:30:01 // 703
Tényleg rémes teszt volt… Nekem az egészben a volt a legzavaróbb , hogy nagyon felkészületlen volt emberünk. Nyögött , nehezen fogalmazott, valahogy az volt az ember érzése h egyáltalán nincs most kedve csinálni ezt, vagy hogy 3 perce van nála az autó és az alapján kell neki most egy komplett véleményt fogalmazni…
Elég gáz egy Speedzone epizódtól…
Elég gáz egy Speedzone epizódtól…
Halesz03-09-2022 00:57:09 // 701
Ráadásul szerinte 2017-ben mutatták be a koncepcióautót :(
Szeretem a Speedzone-t, de pont tőlük nem várnék ilyesmit.
És ő is mild hibridezi, de közben ez igazából nem az (De én is mondom egy videóban, ami még nem jelent meg, szóval emiatt nem hibáztatom :D )
Viszont a motort meg tök érdekesen elmondta, a 130 / 160 közti különbséget is.
DNA - D, azaz "double motor", dual power mode? hm... hogy mi? Azt még a tanulmányautó sajtóanyagában promózták így, gondolom, amikor együtt dolgozik az elektromos motor és a benzinmotor...
Halott a kormány? A Csík amikor ezt vezette, akkor halálra dícsérte a kormányzást és az tényleg nagyon jó.. Ezt nem is értem.
Macaaaaan??? Basszus, az a Stelvio kategóriája... :(
Misano Green! :) Na jóéjt.
Szeretem a Speedzone-t, de pont tőlük nem várnék ilyesmit.
És ő is mild hibridezi, de közben ez igazából nem az (De én is mondom egy videóban, ami még nem jelent meg, szóval emiatt nem hibáztatom :D )
Viszont a motort meg tök érdekesen elmondta, a 130 / 160 közti különbséget is.
DNA - D, azaz "double motor", dual power mode? hm... hogy mi? Azt még a tanulmányautó sajtóanyagában promózták így, gondolom, amikor együtt dolgozik az elektromos motor és a benzinmotor...
Halott a kormány? A Csík amikor ezt vezette, akkor halálra dícsérte a kormányzást és az tényleg nagyon jó.. Ezt nem is értem.
Macaaaaan??? Basszus, az a Stelvio kategóriája... :(
Misano Green! :) Na jóéjt.
Kazes☻02-09-2022 23:45:58 // 700
Igen, ezt én is kiszúrtam... plusz valami recseg/csörög a felvételen. 🙂
trxAlfa02-09-2022 23:27:20 // 699
Borzalmasan idegesít, hogy a tesztelő végig képzavarban van a kategóriákkal. X3-as BMW-t említi és a Macanhoz méri. Ezek a Stelvio ellenfelei.
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2022 21:01:02 // 698
Nem is persztizs mondjuk beltérre, premium mondjuk egy E merci, tényleg az a gombok, a bőr, a csendes suhanás de annyira steril hogy a fax kíván tőle.. semmi élményt nem ad, bezzeg egy Giulia vagy Stelvio ami mosolyt csak az arcodra és leszarod, hogy mi a prémium, mert azt csinálja amit akarsz és akkor 😎🤣
Kazes☻02-09-2022 19:45:53 // 697
Ezzel asszem vagyunk így egy páran... vennénk! :)
Putyesz02-09-2022 19:27:46 // 696
Egyetértek veled..... Az alfát nem tekintik presztízs autónak, ergo nem lehet vele menőzni.... Már az olyan körökben. Aztán mondták itt páran hogy Dr ha ez jól fogy, majd jönnek a rendes alfák.... Persze, a limitált kisszériás 50 misis típusok.... Mert csináltak két IGAZI Alfát, a giuliát és a stelviot.... De a mai világban az emberek 90%-a leszarja az autó valódi értékeit, és hát nem is jöttek a számok!!! Ezek után van még valaki aki reménykedik megfizethető árú IGAZI Alfában..... Pffffffffff, ébresztő, bili e lóg a kezdetek!
Szóval most kell venni giuliát, vagy stelviot.... Mert szerintem ezek az utolsó IGAZI alfák.... Olyan meghatározó mérföldkövekké válnak (vagy már váltak) mint anno a 75!!!!!
Bárcsak vehetnék egy giuliát.... 😅
Szóval most kell venni giuliát, vagy stelviot.... Mert szerintem ezek az utolsó IGAZI alfák.... Olyan meghatározó mérföldkövekké válnak (vagy már váltak) mint anno a 75!!!!!
Bárcsak vehetnék egy giuliát.... 😅
carver02-09-2022 19:21:19 // 695
kár hogy most jött ki a Speedzone video, így az én benyomásom másodlagos, de:
ma amíg 3 éves (3??? hogy a francba repült el ez a 3 év?) szervízen volt a Giu, kértem egy Tonale tesztvezetést, kedves Carnetes kereskedő Alfacitys autóval készségesen eljött velem, beszélgettünk.
Szóval az én benyomásom: tudjátok hogy elnézőbb vagyok a Tonale-val szemben mint ti legtöbben, de még így is elkövettem azt a hibát hogy (persze épp leadtam a Giut) a Giuliához hasonlítottam az elején. Na ezt nem szabad, a 200 lovasból átülve a 130 lovas családi autóba - hogy is mondjam - nem ragad magával az a jól ismert alfás vigyor. Na ezt nem szabad csinálni, értelemszerűen semmilyen szempontból nem helyettesíti a Giuliát, nem is arra való. az 1,5-ös motor persze hogy lustább, a váltó kevésbé okos és kevésbé gyors (nem ZF), a gáz, fék nyúlósabb, de ha váltott is a 1,5 soha nem fog kilőni. D-n kívül mást én biztos nem használnék - de hát ugye ezt már az újabb Giuliákról is mondtátok. Kanyarban sincs az az érzésed hogy gokartban ülsz.
De abban a pillanatban, hogy rájön az ember hogy nem a Giuhoz kell mérni, akkor azt látod, hogy benne ülsz egy szépen, (a szalonban található Citronenekhez, Fiatokhoz, Jeephez viszonyítva mindenképp) prémium szintű designnal, anyagokkal berendezett autóban, ami a méretéhez, kategóriájához képest remekül fekszi az utat (próbáltam megbillenteni, nem billeg), szépen elnyeli az egyenetlenségeket, 20-as kerékkel is halkabb 150-nél mint a Giulia (!), jól használható a csomagtere, a hátsó üléssort többször összehasonlítva a Stelvioval állítom hogy 3 ember jobban elfér hátul még úgy is hogy valószínűleg 2xpár centivel keskenyebb. Sokkal kisebb (alig létező) kardánalagút van benne (amiben nem tudom mi fut mert kardántengely ugye nem), a középső ülés is használható hosszútávon és az övcsat szépen el van tüntetve, nem csinál 2 újabb lyukat a hátsódra mire odaérsz Pécsre.
A hátsó ablak nekem kicsit klausztrofób, magas az övvonal és a ránézésre szép, felkanyarított ablaknyúlvány sokat elvesz a kilátásból. Az első ülés megfelelően komfortos (és nem mellesleg gyönyörű). Az LCD kijelzőn tűélesen látszik a virtuális kilométeróra és fordulatszámmérő, mint ahogy a tablet is végre szépen adja ki a nagyfelbontású tolatókamera képét.
Tehát igazából mindent megkap az ember amit egy iskolába, oviba, anyóshóz, apóshoz, bevásárolni, Balatonra stb járós autótól vár és még többet is.
Két bökkenő van. Amikor beleülsz jót érzel de nincs az átütő érzésel, hogy hű basszus ez milyen luxus ezt megérdemlem, meg hogy a többiek a kanyarba sincsenek ehhez képest.
De ami ennél nagyobb baj az az ára. Értem hogy az X1 meg a többi német is ennyibe kerül, meg hogy a Speciale van kiállítva, de vajon mennyire lesz kapós egy 130 lovas kevéssé ismert családi autó 17 és fél milláért? És hogy még kontrasztosabb legyen a dolog ott áll mellette 17 milláért egy szép fehér Giu síbedával meg jópár extrával 200 virgonc lovacskával. Értem én hogy azzal kezdtem hogy nem a Giuliával kell összehasonlítani, de azért annyira nem prémium, nem sportos, nem futurisztikus stb hogy a németprémiumhívők elcsábuljanak de annyira meg drága hogy a CX30-asoknak meg Kaskájosoknak eszébe se jusson elcsábulni.
Szóval félek hogy - bár értem hogy kell a palettába ez az autó - nem ez lesz az ami felrepíti az Alfát a fellegekbe. Azért adjuk meg az esélyt a később jövőknek. Lesz ugye 160 lovas, plug in hibrid stb, azzal azért tennék még egy próbát, mert szépnek tényleg szép az autó - amennyire egy szedánfetisiszta ezt meg tudja ítélni...
ma amíg 3 éves (3??? hogy a francba repült el ez a 3 év?) szervízen volt a Giu, kértem egy Tonale tesztvezetést, kedves Carnetes kereskedő Alfacitys autóval készségesen eljött velem, beszélgettünk.
Szóval az én benyomásom: tudjátok hogy elnézőbb vagyok a Tonale-val szemben mint ti legtöbben, de még így is elkövettem azt a hibát hogy (persze épp leadtam a Giut) a Giuliához hasonlítottam az elején. Na ezt nem szabad, a 200 lovasból átülve a 130 lovas családi autóba - hogy is mondjam - nem ragad magával az a jól ismert alfás vigyor. Na ezt nem szabad csinálni, értelemszerűen semmilyen szempontból nem helyettesíti a Giuliát, nem is arra való. az 1,5-ös motor persze hogy lustább, a váltó kevésbé okos és kevésbé gyors (nem ZF), a gáz, fék nyúlósabb, de ha váltott is a 1,5 soha nem fog kilőni. D-n kívül mást én biztos nem használnék - de hát ugye ezt már az újabb Giuliákról is mondtátok. Kanyarban sincs az az érzésed hogy gokartban ülsz.
De abban a pillanatban, hogy rájön az ember hogy nem a Giuhoz kell mérni, akkor azt látod, hogy benne ülsz egy szépen, (a szalonban található Citronenekhez, Fiatokhoz, Jeephez viszonyítva mindenképp) prémium szintű designnal, anyagokkal berendezett autóban, ami a méretéhez, kategóriájához képest remekül fekszi az utat (próbáltam megbillenteni, nem billeg), szépen elnyeli az egyenetlenségeket, 20-as kerékkel is halkabb 150-nél mint a Giulia (!), jól használható a csomagtere, a hátsó üléssort többször összehasonlítva a Stelvioval állítom hogy 3 ember jobban elfér hátul még úgy is hogy valószínűleg 2xpár centivel keskenyebb. Sokkal kisebb (alig létező) kardánalagút van benne (amiben nem tudom mi fut mert kardántengely ugye nem), a középső ülés is használható hosszútávon és az övcsat szépen el van tüntetve, nem csinál 2 újabb lyukat a hátsódra mire odaérsz Pécsre.
A hátsó ablak nekem kicsit klausztrofób, magas az övvonal és a ránézésre szép, felkanyarított ablaknyúlvány sokat elvesz a kilátásból. Az első ülés megfelelően komfortos (és nem mellesleg gyönyörű). Az LCD kijelzőn tűélesen látszik a virtuális kilométeróra és fordulatszámmérő, mint ahogy a tablet is végre szépen adja ki a nagyfelbontású tolatókamera képét.
Tehát igazából mindent megkap az ember amit egy iskolába, oviba, anyóshóz, apóshoz, bevásárolni, Balatonra stb járós autótól vár és még többet is.
Két bökkenő van. Amikor beleülsz jót érzel de nincs az átütő érzésel, hogy hű basszus ez milyen luxus ezt megérdemlem, meg hogy a többiek a kanyarba sincsenek ehhez képest.
De ami ennél nagyobb baj az az ára. Értem hogy az X1 meg a többi német is ennyibe kerül, meg hogy a Speciale van kiállítva, de vajon mennyire lesz kapós egy 130 lovas kevéssé ismert családi autó 17 és fél milláért? És hogy még kontrasztosabb legyen a dolog ott áll mellette 17 milláért egy szép fehér Giu síbedával meg jópár extrával 200 virgonc lovacskával. Értem én hogy azzal kezdtem hogy nem a Giuliával kell összehasonlítani, de azért annyira nem prémium, nem sportos, nem futurisztikus stb hogy a németprémiumhívők elcsábuljanak de annyira meg drága hogy a CX30-asoknak meg Kaskájosoknak eszébe se jusson elcsábulni.
Szóval félek hogy - bár értem hogy kell a palettába ez az autó - nem ez lesz az ami felrepíti az Alfát a fellegekbe. Azért adjuk meg az esélyt a később jövőknek. Lesz ugye 160 lovas, plug in hibrid stb, azzal azért tennék még egy próbát, mert szépnek tényleg szép az autó - amennyire egy szedánfetisiszta ezt meg tudja ítélni...
Kazes☻02-09-2022 19:20:30 // 694
Ááá... porschés... 😉😁
Kazes☻02-09-2022 19:18:50 // 693
Pista azt hiszem jobb lett volna. 😀
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2022 19:09:54 // 692
Jaja.. elszomorító..
gradvolttomi02-09-2022 18:06:48 // 691
Selmak02-09-2022 12:45:20 // 690
Majd felvásárolják ezt is kínaiak mint pinalogósékat.
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2022 12:18:59 // 689
egy dodge-ot értelmes benyás motorral, pluginben elfogadnék de sajtreszelő nem kell...
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2022 10:16:17 // 688
MIt vártatok? Miért és kik vennék? Nem sok esélyt adok neki, de ne legyen igazam továbbra sem. Azt felejtsük már el, hogy bárki valaha BMW vagy Merci helyett veszi. Nem és pont. Ez nem megy. Vannak ismerőseim akik ebben a bűvkörben mozognak, sok pénzük (értsd nagyon sok) van, nagy szemekkel pislognak ha az Alfa Romeo szót kiejtem a számon. A szemükben ez dácsia, ezen nincs mit szépíteni. A célközönség épp most szegényedik, éli fel a tartalékait. De ha esetleg mégis autót vesz, nem sok érv van a Tonale mellett.
Kazes☻02-09-2022 09:41:47 // 687
Zseniális...🙄
😅
😅
WarbiRunner (Gyuri)02-09-2022 09:39:48 // 686
Hali, itt vagy a tónál e?
Seggem alatt Tónále,
lerobbentam tó(l)nál e?
Seggem alatt Tónále,
lerobbentam tó(l)nál e?
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2022 08:13:24 // 685
elmaradtak, mint a borravaló ...a Giulia/Stelvio párost már 2013-14ben kellett volna kihozni, a Tonalet 2016-ban, abból ez elektromost 2020-ban és más lenne a pénzügyi helyzet ...kissé elkéstek a fiúk, bár innen szép nyerni
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
539
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?