Forum >> Transaxle syncro

norbee09-03-2005 16:14:33 // 256
Nem egészen. Főleg nem úgy, hogy állóhelyben járatod "egy kis ideig". Nekem rossz termosztáttal is 20 percet kellett járatni a boxert, hogy a 80-ról elmoccanjon, de utánna hirtelen melegedett... :)))
Adam09-03-2005 16:12:43 // 255
A hütő alja meleg, de ateteje is hideg, nem csak a csö... Ha nem nyitna atermosztát, akkor szerintem simán fel kellett volna forralnia a vizet, de semmi ilyesmi nem volt.
norbee09-03-2005 16:12:37 // 254
Aztán azt hogyis? Félrekötötte a csöveket? :DDDD
Norbika09-03-2005 16:08:57 // 253
De maga a hűtő meleg,nem?Viszont a közvetlenül belőle jövő cső hideg?
norbee09-03-2005 16:08:50 // 252
Csk akkor nem megy alapesetben forró víz át a felső csövön, ha a termoszát zárva marad. Jéghideg nem lehet igazából akkor sem, mert átveszi a környezet melegét.
Adam09-03-2005 16:00:34 // 251
zsír új vizpumpa és termosztát van benne. és nem melegszik túl a moto, legalábbis megállt 80 fokon a hőmérő.
Adam09-03-2005 15:59:55 // 250
engem igazából a felső hütőcső hömérséklete zavar...
Norbika09-03-2005 15:53:37 // 249
Szerintem,ha levgős is,melegednie kell.Ha csak nem jut el a felső csőbe a víz.Vízpumpa keringet?
Norbika09-03-2005 15:51:52 // 248
Passz,próbáld,amit norbee mondott,hátha bejön.
norbee09-03-2005 15:47:16 // 247
Levegős a fűtőradiátor? Tróbáld meg maxra tenni a fűtést, meg kinyitni az összes csapot, aztán elengedni a vizet, és ugyanilyen állásban feltölteni újra.
Adam09-03-2005 15:41:57 // 246
Itt is felteszem a kérdésemet. Ma teljesen összeraktam a vasat, be is inditottam, viszont a hütő felső csöve egyszerüen jéghideg. Mellékesen a fütőstest is jéghideg levegőt fúj. Bemelegitettem 80 fokig, járt is úgy egy ideig, stabilnak tűnik a hőmérséklet, és mégis. Mi a szösz lehet?
Adam09-03-2005 15:39:46 // 245
Ennyit még akár meg is érhet, akmi fejleszteni akar, érdemes lenne megnéznie...
Norbika09-03-2005 14:52:27 // 244
Hát,ha városban túrod az aszfaltot,rövidebb kellene,de ha nem akkor hosszabb áttétel kell a végsebesség miatt.Nekd mennyi az utazó sebességed gyári váltóval?Én lehet,hogy áttételt nem változtatnék,csak lenne egy hibátlan váltóm,az is elég lenne.
Rizzo08-03-2005 21:01:59 // 243
Megtaláltam a telefonszámot:06 23 445 464 Autocity kft. Itt lehet megnézni:trader.hu sérült járművek alfa r.
Rizzo08-03-2005 20:53:39 // 242
MOst láttam egy eladó 75 2.5 V6-ot kicsit sérült az első lökháritó 91-es 140000km és csak 190-et kérnek érte(autómata ) ha kell valakinek a múlt csütörtöki piros traderben hirdetik.Budaörsön
silversurfer08-03-2005 20:42:35 // 241
Most jut eszemebe, ha erősitünk az autón akkor jobb lenne egy más áttételezésű váltó, nem???
silversurfer08-03-2005 20:40:27 // 240
Én inkább a biztositás miatt választottam a 2.0-át (ahogy mondtam 100K-t fizetek egy évben), viszont azért jól jönne egy kis plusz lóerő. Ez lenne a legutolsó a prioritási listán, ehhez természetesen rendbe kéne tenni a váltót és erősebb fékek is kellenének (és az alap dolgok amik már emlitve voltak). Az 1.8T-re már gondoltam én is de az szerintem élég drága megoldás -> a motor maga, plusz a beépités. Viszont ez a polirozás egyszerünek tünik...
silversurfer08-03-2005 20:25:19 // 239
Köszi, ez még használhatónak tűnik. Ha arra járok megnézem... Tükör meg embléma azért lehetne rajta :-)))))))
Rizzo08-03-2005 19:24:18 // 238
Amikor én láttam a kocsit (2004 nyár)eléggé szét volt szedve a motor és hiányzott a két sárvédőiv de ezen kívül látszólag meg volt hozzá minden.És korának megfelelő állapotban volt. :-)
Adam08-03-2005 17:02:53 // 237
majd elmúlik ;o)
Adam08-03-2005 17:02:16 // 236
sima sor4-nek a hengerfejét még nem láttam, de a TS hengerfejbe egy milliméterrel nagyopbb szelep sem fér bele, eléggé optimalizálták a dolgot ott a gyárban :o) Egyébként meg egy motorcserével jobban jársz, pénzben ugyanott vagy, viszont van egy gyárilag szériaállapotban több teljesitményt tudó motorod. Gondolok itt TS vagy 1.8T motorra.
Norbika08-03-2005 17:02:03 // 235
Igazából azért kell a motortuning,mert nagyon szeretek sportosan vezetni.Ha nincs senki az úton(egyenes szakaszon)Szemrebbenés nélkül megtolom 160-170-et,utána visszafékezek 80-90-re a kanyar előtt,ha tiszta az út,visszcsapok mégegyet,lepadlózom....és ez megy a végtelenségig,de ésszel.Ezért dobom majd be a V6 fékeket.
Norbika08-03-2005 16:57:03 // 234
204 ló,az kegyetlen sok lehet,ha annyi.Hát én a 130-cal meg vagyok elégedve.(még)Jól mehet.:0)
Norbika08-03-2005 16:54:14 // 233
Igen,ez egy jó ajánlat,mert nem kerül sokba,a teljesítmény sem rossz,és nem szarakodós meló.Bár az áltam leírtakra úgyse lenne pénzem jelenleg.
Wickey08-03-2005 16:43:41 // 232
hehe. Nekem 188 (állítólag chipelt, és így 204, de ezt nem hiszem) lovacskám van 11 literes átlagfogyi mellett. No replacement for displacement :-DD amúgy Norbi, amit leírtál, az nagyjából helytálló. Én sokat nem szarakodnék a tuninggal a helyetekben. Ha le van szedve a hengerfej, akkor egy polírozást, meg ha lehet, nagyobb szelepeket adnék neki, meg a karbit okosítanám meg a fogyasztás kárára. Kerül mindez saccra 30ezerbe (szelepek) + 20ezerbe (gépmunka polírral), eredmény 140-150 lóerő, meg a nyomatékos viselkedés is megmarad
Norbika08-03-2005 16:38:14 // 231
De nem szabad elfelejteni ilyenkor,hogy a futómű,fék,kuplung,váltó nem biztos,hogy gyári állapotban örülni fog.
Norbika08-03-2005 16:35:14 // 230
Például a vezérműtengely elfokolása szintén kompromisszumot igényel.Gyakorlatilag az a lényeg,ha "elfokolják"akkor például magasabb fordulaton nagyon bika géped lesz,de alacsony fordulaton nem lesz benne nyomaték,tehát pörgősebb lesz.Hátránya,hogy 1 bütyök köszörülése 5000Ft,nekünk ugye két tengelyünk is van kapásból,számold csak ki.Aztán,ha pörgősebb lett,többet eszik,de hogy jól vegye a fordulatot,le kell könnyíiteni minimum a lendkereket,de a teljes munkánál szerintem főtengely,hajtókar,kovácsolt dugó,erősebb csapágyak,bika benzinpumpa,jobb generátor,komolyabb vízpumpa.Határ nincsen,de meg lehet oldani egy optimális utcai motornál,hogy elgurigázz vele 150 000-200 000KM-et,persze,ha nem kergeted állandóan,nem kell mindjárt 9000-et forognia,190-200LE-t leadnia.Bár az sem lenne lehetetlen egy kis pénzmaggal biztosan kivitelezhető.A hengerfej tuningja nagyon nem olcsó móka.De szerintem meg lehet találni egy olyan megoldást,ami ugyan nem a legolcsóbb,de nem kell kéthavonta kidobálni a beégett szelepeket.Valami kis könnyű,átfogó tuning kellene,igazából gépműhelyt kellene megkérdezni,pl Havassy,odavinni a vasat,elmesélni,hogy mi van,árajánlatot kérni.Olcsó nem lesz,az tuti,de elvileg nagyon sokáig tart.Én olyan 160-170 lovacskát szeretnék,max 12-15L-es átlagfogyi mellett.Ez olyan 40%-os teljesítménynövekedés,ami nem okaozhat szerintem annyival nagyobb kopást.Persze fullos kenőanyagok,és szigorú melegítések után.Mindez,amit leírtam csak az én elképzelésem,lehet,hogy összevissza zagyváltam,aki tuningolt már motort jobban tudná.
silversurfer07-03-2005 21:09:23 // 229
Ez a téma engem is érdekelne, én is csak 2.0-ás vagyok :-)))) Ezek a dolgok mint pl.: hengerfej bővités, polirozás, vezérmű tengely fokolás, stb... milyen negativumokkal és pozitivumokkal jár mint pl.: motor élettartam, fogyasztás, gyorsulás, nyomaték, rugalamasság stb.?????????
Norbika07-03-2005 16:03:33 // 227
Köszi,mindjárt zoommolom.
Kicsifijjú07-03-2005 16:02:35 // 226
Szia Norbika! Mél ment a freemail-es címedre!
Norbika07-03-2005 15:52:57 // 225
Sziasztok!Itthon ülök,szabadnapos vagyok,és azon gondolkozom,mivel darabokban van a mocim,mivel tudnék rátenni a teljesítményére,viszonylag kis átalakítással.Van valakinek tapasztalata pl:Hengerfej tuning,szelep polír,direkt szűrő,webereknél lehet-e valamit javitani stb.Ha valakinek van valami ötlete,szóljon.
Robi06-03-2005 23:55:20 // 224
És mondd, hogy én küldtelek! :PPP
Wickey06-03-2005 22:47:03 // 223
Bandi: 70/3144509
silversurfer06-03-2005 19:43:43 // 222
Szerintem nincs ok bárkit is kizárni a találkozóról. Aki úgy érzi, hogy ott a helye az jöjjön mindenféleképpen...
silversurfer06-03-2005 19:38:03 // 221
Képzeld, este ott parkoltam ahol te áltál, és reggel egy papir volt rajta, hogy valaki megvenné (telefonszámmal) és azt irta, hogy van neki egy piros is... Mondjuk elég zavaros volt az irás de lehet, hogy felhivom mert a piros lehet, hogy roncs és akkor azt is fel lehetne használni.
silversurfer06-03-2005 19:33:48 // 220
Milyen állapotban volt?? Meg kéne nézni, a Honda találkozó úgyis azon a környéken van (meg a húgom is ott tanul őt is meg kéne látogatnom...) Nekem csak az lenne a gondom, hogy nem tudnám hol tárolni a cuccot, nincs garázsom...
silversurfer06-03-2005 18:26:56 // 219
Ja, kéne már az az olajcsere. A Bandi számát(it) meg tudnád adni??? Köszi
Wickey05-03-2005 23:09:32 // 218
Az messze van, odáig a térképen sem látok el. Viszont van egy enyhén törött Csepelen, azt lehet megveszem fillérekért, ha van papírja, és összetákolom a zöldből. Munkábajárósnak. A fekete meg megy ünnepinek :-DD
Wickey05-03-2005 23:04:38 // 217
Hümm, elbizonytalanítottál, utánanéztem. Gyári méret, 2.0: 185/70R14 = 616mm Gyári méret, V6: 195/60R15 = 615mm Téli méretem 15": 185/65R15 = 621mm (+1%) Popper váltó 17": 215/45R17 = 626mm (+2%) Kompromisszumos: 205/50R16 = 612mm (-0,5%) Mondjuk érdekes, mert 75ösre a gyári leírás más gumiméretet ad meg, mint a gtv-kre a gyári leírás. (75ös: 195/60R14 a V6ra)
Wickey05-03-2005 22:58:58 // 216
motorolaj cserét eszközöld hamar. Emléxel az olajnyomásodra alapjáraton? Na, az enyém is ilyen 0 körüli. Volt. Most stabil 1 bar melegen. Kapott HPX-et, teljesen zsírosmacska hangja lett a motornak. 3500 fölött meg ötezerig olyat lök kettesben, hogy majd' lefostam a bokámat. Az ötezer fölötti rpm tartományt meg meghagyom a Hondáknak :-)
Adam05-03-2005 22:35:32 // 215
Pont ezt írtam, hogy az összes V6 alatt ugyanaz a futomű van. Így van pl az enyémben szervokormány :o)
Rizzo05-03-2005 22:23:19 // 214
Elírtam a számot az elöbb 06 82 429-794
Rizzo05-03-2005 22:20:55 // 213
Még valami Lakos László 06 82 429 749 Ennek a fószernek egy komplett GTV 2.0 grfit E.T. üléses rohad az udvar végében.Tavaj nyáron 70k volt az ára papír nélkül.Csak egy a gáz vele hogy Kaposváron van.Ez szerintem jó ár máshol ennél többet elkérnek egy első sárvédőért.
Rizzo05-03-2005 21:57:24 // 212
Végigolvastam vagy négy oldalt egész bele is fáradtam de azért beleszólok mindenbe. Az mehet transaxle talákozóra akinek elsőkerekese van de volt már 2 hát- sókerekes alfája?Egy 75 TS és egy GTV 2.0.Vagyis ez utóbbi még megvan, de már itt toporog mögöttem az új tulaj(sajnos).Mert soha nem adnám el ha megen- gedhetnék magamnak anyagilag egy hobbiautót.Mert be kellett látnom hogy a GTV nem alkalmas mindennapi családi autónak(anyós+gyerekülés +babakocsi...)hiába is szerettem volna.Így 155 lesz belőle. Az ALFAJEL: az enyém 84-es.Elöl nagy jel van .Az embléma egy műanyag "koronán" van amit az alfapajzsra lehet rátolni a régi kisjelvény helyére. Hátul a mostani embléma van 300 Ft volt a bolhán a Petőfi csarnokban. ALKATRÉSZEK:nem tudom mit aggódtok az árakon .A motor,váltó,futómű, kormánymű,fék és még egy csomó alkatrész egyforma az az összes alfánál kb 74-91-ig.Ezeket pedig olcsón adják(még az újat is)csak meg kell találni az odaillőt.És nem szabad vásárlásnál kimondani a misztikus GTV szót.
Robi05-03-2005 21:54:36 // 211
Meg a 90-es alatt? A lényeg, hogy V6-os legyen. Vagy rosszul tudom?
Robi05-03-2005 21:53:45 // 210
Nem ugyanaz a futómű van a GTV6 és a 75 alatt?
Adam05-03-2005 20:00:24 // 209
Mit vennének észre a műszakin? A GTV-ben az az egyik jó dolog, hogy nem nagyon ismeri senki. Nekem is simán leműszakizott az autóm.
Adam05-03-2005 19:59:15 // 208
Nem kell GTV6 futómű, elég 75 V6 is jó, az pedig azért gyakoribb állatfajta.
Adam05-03-2005 19:57:23 // 207
205/45 a 16-os váltóméret.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.