Forum >> Transaxle syncro
Robi12-04-2005 14:47:19 // 456
Úgy tudom, hogy egyezik a 90-essel. Ha ez igaz, akkor 49 literes. Én se tudok sokat tankolni, mert valami rejtélyes oknál fogva nem tudja kiszívni a gép az utolsó 10 litert. Így olyan, mintha 39 literes lenne a tankom.
Gabi15912-04-2005 14:05:02 // 455
Tankolásnál nekem van egy kis gondom,ha már 35 litert tankolok kifolyik a lé,így mindig 5000ért tankolok.Megnéztem a tank nem horpadt.Tulajdonképpen hány literes a 75 os 2,0 TD tankja.
Ancsi3312-04-2005 13:45:28 // 454
Ti hova jártok bontóba? Nekem valami Pesti kellene, vagy max Mogyoród v. Gyál!!!
+ érdeklődnék, hogy az oldalra olasz zenéket nem lehet feltenni, nekem van egy válogatás CD-m olasz disco bigyókból... Szerintem király
remete12-04-2005 13:36:34 // 453
Mindkettő kellen, a billenő (irányváltó) kapcsoló, meg a joystick-szerű mozgató is. Ez utóbbiból ugyan van egy Alfa 90-é, de azt nem lehet szépen (eredetinek kinéző) módon belerakni, meg az öcsém is kunyerálja a 75-be. A benzintankról: a 75-ön a tartalék azt jelentette, hogy a jelzőlámpa kigyulladását követően van még a tankban 8 liter. Gondolom ez a helyzet itt is. Úgy 50 liter reális lehet méretként; a figyelmeztető lámpa után nekem bele szokott menni a 40l, az meg ugye 40+8l.
remete12-04-2005 13:32:00 // 452
Oké, türelmes leszek :-)! A remeték már csak ilyenek :-))).
silversurfer12-04-2005 12:35:29 // 451
Nekem is hiányzik sok ilyen apróság mint pl. az egyik felytámla tekerője, az egyik biztonsági öv felfogatását takaró műnyagdarabka vagy az ablaktekerőt borító szürke műanyag de még nem sikerült szereznem. Ha járok valami olyan helyen akkor körbenézek.
Egyébként Norbikának elég sok ilyen aprósága lehet, ő szokott bontókba járni elég gyakran ahogy említette.
ps.: A tükörnél a billenőkapcsolóra gondoltál???
silversurfer12-04-2005 12:27:54 // 450
Hoppppá, a benzinről jut eszembe vajon a 2.0-ásoknak mekkora az üzemanyagtartálya mert én még 40L-nél többet nem tudtam beletankolni még ha teljesen padlón van a mutató.
A Haynes a következőt emliti:
1.6, 1.8 -> 49L
2.0GTV -> 56L
tartalék-> 8L
más forrás 54L-t említ a 2.0-hoz és a GTV6-ra pedig 75L-t. Szóval ez az egész nem nagyon jön ki. Szereztem egy 5L-es kannát aztán ha a padlón van a mutató akkor addig autózok ameddig ki nem fogy...
És mi lehet az a tartalék? Más autókon van valami a tartálynál és azt kell nyomogatni elfordítani stb. de itt??
silversurfer12-04-2005 12:19:07 // 449
Igazából amikor mentem/indítottam visszafelé akkor nem csinálta.
Amikor még Skodim volt akkor egyszer a gyorsító fúvóka tömödőtt el ez ahhoz hasonló jelenség volt, de ami érdekes, hogy csak szivatónál csinálta.
A benzinszűrőt azért megnézem a hétvégén, azóta nem fordúlt elő, úgyhogy ez csak remélem egyszeri hiba lehetett...
Kicsifijjú12-04-2005 11:45:53 // 448
Remete!
Kis türelmedet kéder ügyben,eltünt a jóember névjegykártyája (épp festés van a cégnél és nem találok semmit).
Igyekszem előkeríteni.
gabi3311-04-2005 22:26:31 // 446
2. 1.7 difi jó az 1.3 váltóba?
gabi3311-04-2005 22:24:12 // 445
1. természetes, h. nyelestengely csapágynak 2-3mm tengelyirányú holtjátéka van a bordás kötésnél?
remete11-04-2005 22:00:32 // 444
Sziasztok! Nincs valakinek elfekvőben hátsó ablaktekerője GTV-re valamint belső motoros tükörhöz való kapcsolója? Előre is köszi!
TáDé11-04-2005 21:03:48 // 443
Kicsifijjú: Küldtem mailt!
gabi3311-04-2005 21:00:11 // 442
Valaki transzplantált már ilyet?
gabi3311-04-2005 20:58:57 // 441
1.7-es váltó kompatibilis az 1.3-as motorral? Vagy esetleg a difije?
remete11-04-2005 16:20:43 // 440
Azóta is csinálta (csinálja)? Nekem olyan gondolatom van még, hogy valami kosz kerülhetett esetleg az üzemanyagkörbe. Nézted a benzinszűrőt?
remete11-04-2005 16:18:07 // 439
Ronda eset - együttérzek veled. Kicsit messze vagy ugyan, de tudok adni neked pécsi kontaktot ahol lehetséges váltó vagy difimű 33-ba. Ha kell jelezd az oldalamon és küldöm a telószámot.
Lobot11-04-2005 15:15:35 // 438
Silversurfer: Szerintem túl sok anyagot kap, és bezabál. Szivató nélkül nem próbáltad indítani?
silversurfer11-04-2005 13:44:47 // 437
Szombaton focizni indultam: kihuztam a szivatót és indítottam -> beindult, aztán kb. egy perc után leesett a fordulatszám elkezdett rángatni viszont gázadásra rendbejött. Kicsit kihuztam a kézigázt is így ment egy ideig aztán megint visszaesett a fordulatszám és nagy rángatások közepett lefulladt. Amikor azért már kezdett bemelegedni a motor elindultam szivatóval (sose szoktam szivatóval menni mindig visszatolom elindulás előtt). Menet közben is rángatott, rázkódott és amikor pedig visszanyomtam a szivatót minden OK lett, volt alapjárat nem rángatott. Ilyen jelenséget még nem produkált sose.
Van valakinek valmi ötlete mi lehetett?? Köszi
gabi3311-04-2005 12:53:07 // 436
gabi3311-04-2005 11:49:22 // 435
ELADÓ VÁLTÓ IS ÉRDEKELNE!
gabi3311-04-2005 11:45:46 // 434
remete10-04-2005 00:25:25 // 433
Köszönöm, hálám örökké üldözni fog :-). Remélem szerencsém lesz: aktuális álmom egy hangtalan csukódó ajtó...
Wickey06-04-2005 21:27:51 // 432
Feltehetjük alá, és megmutatom, hogy el lehet vele közlekedgetni évekig... :-D
Robi06-04-2005 20:23:16 // 431
Akkó majd a te kocsiddal hozzuk el a váltómat, ha elkészül vele Bandi. :) És akkor nem kell BMW-vel menjek. :)
Wickey06-04-2005 20:19:58 // 430
jajj. Lemaradt a szmájli :-D
Wickey06-04-2005 20:19:37 // 429
oda is BMWvel jársz te pöcs...
tudhatnád pedig hogy mi arrafele a rendszer. Ha jól számolom arrafele volt vagy 5 transaxle, meg 4, szegről végről tezstvír 164es
Kicsifijjú06-04-2005 20:17:53 // 428
Üdv Elnök Úr!
Írtam az üzenőfaladra a kédergumis problémáddal kapcsolatban.
:o)
Kicsifijjú06-04-2005 20:16:51 // 427
Nem feltétlenül a regisztráción és a találkozókon múlik,de ez más téma...
Megemlítettem Neki amúgy,de csak legyintett.
Ettöl függetlenül dög nehéz volt az a rohadt motor...:o)
Ja ha kell valakinek: van egy kalocsai kontakt (tegnap csináltunk hátsó dob cserét a 75 TD-jén),áll Nála egy '88-as 2.0 TS 75-ös, svájci papirokkal, eladó belőle a motor, 50.000.-HUF.
Ha valakit érdekel,ellövöm a nevet,címet mélben. A kocsi is Kalocsán van.
Robi06-04-2005 20:12:52 // 426
Semmi gond. :) Szólhatnál neki, hogy regisztráljon, és járjon el találkozókra.
Tegnap velem legfeljebb Bandinál találkozhattál volna, estefelé. :)
Kicsifijjú06-04-2005 20:09:05 // 425
Akkor összekevertelek valakivel,bocs...:o)
Echte így fest,mint Te a regoldalad fotóján,90-ese van,és tegnap sikerült összeismerkednem Vele...és pont a váltókat vitattuk meg...
Még egyszer bocs.
:o(
Robi06-04-2005 20:06:09 // 424
Ööö... én szerencsére nem tettem V6-ot sehova. :)
Kicsifijjú06-04-2005 20:03:49 // 423
Szia!
Pedig tegnap a Fehér úton pont arról beszélgettünk,hogy milyen lett a váltód a 90-es alatt,még példálóztam is a "hibrid" Alfetta-Giulietta váltómmal...:o)
Kicsi a Net,na.
:o)
Viszont a bokámig lógott a herém,mire Alival kivettük a furgonból a V6-ot...Nektek zsiráffal könyebb volt beletenni...:o)
Robi06-04-2005 19:59:11 // 422
Nekem kanyarban a kardán kalapál, ahogy belever a váltórudazatba.
Picit nálam is ki van rohadva a dedion első keresztgerendájának a felfogatása, de csak a legelső csavarnál, a két hátsó csavarnál semmi gáz nincs.
Wickey06-04-2005 19:49:19 // 421
Pont úgy kalapál a tied is, mint nekem amikor kirohadt a dedion jobb oldali bekötése. Arra varrjál valami gombot. Nemártana megvizsgálni valamikor, amikor lenn van a pufó.
Wickey06-04-2005 19:45:37 // 420
mert azalatt patent volt a dedion első bekötése. Neked meg nem csak a féltengelyed lóg, elárulom, hogy az enyém kanyarban nem kalapálta a kocsi hátulját.
Robi06-04-2005 19:39:41 // 419
A második váltómmal nem pörögtem, csak hóban. Ott meg nem kapott nagy terhelést, nem kellett eldobni a kuplungot, egyszerűen gázt adtam, és kész.
Egyébként a váltó pont nem mocorog, vadi új a hátsó szilentje, és az elsők is teljesen jók. Ha valamire gyanakodok, akkor az a 6 km-t lógó féltengely. De a féltengely lógott a zöld GTV-den is, meg pörögtél is vele, mégse szart be a váltó.
Wickey06-04-2005 19:35:48 // 418
ööö...
talán nem kéne annyit pörögni?
meg nemártana átszilentezni az autód hátulját. Nem tesz jót neki hogy összevissza mocorog alatta a váltó.
Robi06-04-2005 19:30:40 // 417
Szagértő kerestetik!
Nincs valami tippetek, hogy vajon miért hullanak a váltók az autóm alatt?
Az első váltómban egy szinkrongyűrű szabadul el (jelentős pusztítást végrehajtva), a másodikban az egyes fokozat kapcsolókörmei törtek le.
Pedig a második váltómra vigyáztam, nem ütöttem-vágtam.
Miért van az, hogy más vígan pörög, és nem esik szét a váltója, nekem meg egy egyesben elinduláskor lefogazza magát?
remete06-04-2005 14:06:15 // 416
Jaja, sima papír. Ez 1,6K volt, baráti. A 10K-t inkább ilyen gumis cuccokra szánom. Nyáron szeretném a kasztnit a lehetőségekhez képest rendbetenni, most egyelőre a beszerzésekre van időm. Szóval kicsifijjúnak van kontaktja... zaklatni is fogom érte!
Adam06-04-2005 13:56:32 // 415
jó a sima papir szürő... legalább az szűr is, és nem megy tele mindenféle szarral a motor..
Adam06-04-2005 13:56:00 // 414
zaklatsd Kicsifijjút, neki emlékeim szerint van egy jó kontaktja ilyen mindenféle kéderes dologra.
silversurfer06-04-2005 12:32:49 // 413
Milyen szűröt vettél, síma papírt???
Én nyomattam az enyémbe "sportlégszűrőt", nem volt túl drága (olyan 10K körül) de természetesen nincs semmi érezhető változás. Csak a tudat :-))))
remete05-04-2005 23:54:59 // 412
Szoktak :-))). Nekem még csak a 75 manual van kinyomtatva - az is megmerítette a lézerdzsetben a tonert :-))).
Voltam egy hivatalos viszonteladónál (ricambi), hááát, a vízlehúzó gumi az aranynál is drágább (valami tizennyolcezret mondott nekem darabjára... gyorsan vettem is egy levegőszűrőt, hogy megnyugodjak :-))).
silversurfer05-04-2005 20:32:18 // 411
remete
Köszönöm szépen a cd-ket, a Haynes cucc nagyon király viszem is be a céghez kinyomtatni (csak kb. 280 oldal majd biztos örülnek neki:-))))
remete04-04-2005 18:34:49 // 410
Hali mindenkinek! Látom jó volt Esztergom... nagyon sajnálom, hogy nem lehettem ott.
Mit gondoltok, honnan lehetne szerezni GTV-re ablakkeret gumit kívülre és oldalra? Esetleg kiváltható-e valamilyen újabb típuséval? Köszi előre is!
remete02-04-2005 14:05:01 // 409
Oké oké, megígérem, hogy nem offolok többet!
remete31-03-2005 19:31:46 // 408
Hát igen, nem vagyok közel :-), úgy is mondhatnám, hogy messze. Különféle sajátos körülmények miatt ráadásul a szereléshez is mennem kell egy csomót (műhelyhiány állapota forog fenn, apámnál szerelünk).
Nem tartozik ide szorosan, de el kell, hogy mondjam mennyire nagyon felháborít, hogy mennire nagyon lehúzzák az autósokat ebben az országban és cserébe mennyire nincsen biztosítva semmi! Az új forgalmihoz hét (!) különböző helyre kellett elmennem és sorban állnom hét külömböző alkalommal és a műsor 76900 forintba került egy kilencszer hat centis zöld fecniért! Persze aztán jön majd később a műszaki-zöldkártya-biztosító istennyila! Nem egészen egy év alatt másfélszeresére emeltek mindent... Nem írhatom le azokat a szavakat, amelyek folyamatosan a fejemben járnak jelzőként!
Bocs mindenkitől az offozásért! Régen volt már itt autóssztrájk úgy látszik...
Wickey30-03-2005 23:04:04 // 407
jabocs... Pécs... én kérek elnézést :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?