Forum >> Transaxle syncro

Vikk7503-07-2006 12:52:44 // 2306
Kié ez a GTV6 ? Szép állapotban van ahogy látom.
ingegnere03-07-2006 09:23:05 // 2305
Jaaaa???? :-DDDDD
Inner Circle03-07-2006 08:53:47 // 2304
...aki úgy ír alá, hogy Gábor :D
ingegnere03-07-2006 08:46:24 // 2303
Gyári, bizony. És az aluminium féknyereg polírozása a saját védjegyem.;-) A hirdetésről meg már azt is tudjuk, hogy Marci az illető.;-DDD
Inner Circle03-07-2006 08:20:53 // 2302
Embörök, ez a Milano első fékjét illetően vajon gyári?



Nem tudtam róla... de mint született sznobnak, jólesik :-)
Inner Circle03-07-2006 08:19:44 // 2301
Hát itt egy üzenetrögzítő vette fel azzal, hogy "Szevasz, Marci vagyok..." (Nyugi Remete, nem a dugóidat akartam lenyúlni :D )
ingegnere03-07-2006 07:49:37 // 2300
REMETE!!!!! Bajod orvoslására itt a gyógyír: http://www.duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=0bb28c5394781d6156238ccb0cd902a5&s=2184
Inner Circle03-07-2006 07:47:35 // 2299
"(nincs ám csapágy, meg ilyenek, amúgy is műanyagból van)" Rég volt már előttem a mechanika... az nem megoldás, hogy veszel pár 100 Ft-ért egy csapágyat és egy kicsit nagyobbra fúrod fel a görgő közepét, oszt összepasszítod?
Inner Circle03-07-2006 07:46:36 // 2298
"Utána jött csúcshaverom, fogott egy akkumulátort, direkt 12 voltot adott a motornak, az meg mint valami idegbeteg elkezdte le-föl rángatni az ablakot. Visszadugtam a gyári csatlakozót, nyomom a gombocskát, vánszorog ugyanúgy mint előtte..." Én kapásból megmondhattam volna, hogy az Alfa ablakemelők 99%-ban attól lassúak, hogy a kapcsoló az átfolyó áramot melegítésre használja. Már gondolkoztam azon, hogy bele lehetne-e buherálni egy újabb típusú kapcsolót, persze úgy, hogy eléteszi az ember az eredeti pofázmányát, vagyis hogy kívülről ne látszódjon a különbség.
ingegnere03-07-2006 07:36:26 // 2297
Kedves vagy. Ez a szám megvan, de a magazinnal úgy szólt a megállapodás, hogy a versenyről is közölnek egy cikket, hisz volt kint egy vip fotós is, csak azóta semmi.:-( Én azt hittem hogy ez utóbbi jelent meg mostanság, de sajnos nem...Úgy néz ki az Alfissimós cikken kívül sok írott sajtónk nem lesz.
veteranviking03-07-2006 00:24:16 // 2296
Odass, mivel találkoztam a mai debrecenbeni talin:
remete03-07-2006 00:09:55 // 2295
Durva kérdés: hozzá tudnék jutni jelképes áron egy Alfetta GT 1,6 hüvely/dugó készlethez+hengerfejhez; a kérdés: összehozható-e ez a 75 1,6IE mocival (a dugók/hengerfej/befecsi stb stimmelnek-e az újabb motorral); ugyanis ilyen jellegű gondok vannak a drágával.
remete03-07-2006 00:06:43 // 2294
Én elég sokat maceráltam ezt a részt - pont úgy jártam, ahogy martin-i; második nap beesett az ablak vidáman; először csak feldrótoztam, mert elszakadt a bowden. Tapasztalatom szerint a következők okozzák a parajelenségeket: ha kiakad állandóan a bowden, akkor sajna elkopott a (általában felső) vezetőgörgő közepe (nincs ám csapágy, meg ilyenek, amúgy is műanyagból van), ettől féloldalasan állt a görgő és a bowden szépen lekoptatta a szélét (én jártam úgy is, hogy túl feszesen raktam vissza, ettől pedig belevágott egy szépet - eredmény ugyanaz). Más megoldás nincs, cserélni kell a görgőt. Ha a bowden szakadt el, és ezt nem egyszer megcsinálja: vagy rossz minőségű bowden volt benne (az egyémben egy bicikli fékbowdent találtam anno), vagy a rögzítőt kiherélték és a két lemez a le-felhúzáskor szépen elnyiszálja a szálakat - én rézlemezekkel oldottam meg ezt a kérdést. Ha rejtélyesen leugrál a bowden ekkor is, vagy minden szép új és mégis fura hangokat ad (általában mert a rögzítöt fel-le mozog a bowdenen) az abéakmechanika, akkor sajna valószínű, hogy az ajtóval csúnya dolgok történtek és: nincsenek síkban a görgők/ és/vagy a csiga; az ablak valamely ponton szorul mert megtekeredett a vezetősín (ez van nálam); nem rögzítették a vezetősínt az ajtó aljához, ezért az nem függőleges (szintén tapasztalat); elferdült/ vagy elferdítették a rögzítőt és ettől az ablak elhúzza a bowdent a görgőtől a legfelső állásban. Sajnos azt kell mondjam, hogy a szerkezet nagyjából a faék stzintjén bonyolult, viszont a működőképességéhez elengedhetetlen, hogy minden alkatrész helyzete stimmeljen egymáshoz képest, és hogy ne berheljenek ki belőle semmit, abból a kevésből, amit az olasz beletervezett - ez utóbbi kishazánkban lehetetlen kívánalom. Egyszóval jó eséllyel, amivel baj van, azzal ezután is lesz. A vezetőoldalimal pölödö sosem kellett semmit sem csinálni és én bizony hozzá sem nyúlok, amíg nem muszáj.
silversurfer02-07-2006 20:19:50 // 2293
Csak kedden nyerjenek az Olaszok :-)))
Norbika02-07-2006 20:17:00 // 2292
Na jó,a VB-t igen,tegnap szépen kipicsázták a Brazilokat a Franciák,meg is voltam lepődve,nem értek hozzá,de állítólag nem így kellett volna történnie!
silversurfer02-07-2006 20:14:07 // 2291
VB-t se? Amúgy meg ki fognak esni a másodosztályba, de ez egy másik topic :-))
Norbika02-07-2006 20:11:34 // 2290
Ehhez nem tudok hozzászólni,nem nézek focit.
Wickey02-07-2006 19:48:16 // 2289
Dehogyis. Az első a Ferencváros :-DDDDDDDDDDD
Norbika02-07-2006 19:47:29 // 2288
Nálunk a biztonság az első:-)
Wickey02-07-2006 19:12:07 // 2287
Egyszerű mint egy hatos alátét, én a zöld GTV elektromos tekerentyűjét szedtem szét, mert aszittem amiatt szorul. Összerakni nőgyógyászi képességek kellenek. ELVILEG egyszerű. Gyakorlatilag meg hááát... Három órán át raktam össze, mire a motorra úgy fel sikerült csévélnem a bowdent, hogy kábé jó legyen. Utána jött csúcshaverom, fogott egy akkumulátort, direkt 12 voltot adott a motornak, az meg mint valami idegbeteg elkezdte le-föl rángatni az ablakot. Visszadugtam a gyári csatlakozót, nyomom a gombocskát, vánszorog ugyanúgy mint előtte... na, azóta tudom, hogy minden parajelenségért első körben az acélos elektronika felel :-))
silversurfer02-07-2006 19:09:09 // 2286
munkavédelni=munkavédelmi
silversurfer02-07-2006 19:08:31 // 2285
Ezért biztos, hogy munkavédelni dijat fogsz kapni :-PPP
Wickey02-07-2006 19:08:12 // 2284
a HUZAL szakadt el?!? az pedig elég kajak anyagból van... Általában a bowdenre CSAVAROZÁSSAL rögzített két fémdarab lazul ki, igaz, az nem sutty puff, hanem a "szép lassan lecsúszik és az istennek sem jön föl" forgatókönyvet követi.
Norbika02-07-2006 19:00:30 // 2283
Ma helytakarékosan parkoltam:-)És mennyi munka van még az alján....
Norbika02-07-2006 18:46:53 // 2282
Valszeg vagy nagyon feszes volt,és elpattant,vagy valami elvágta,nem áll ki valami kis fém az ajtó belsejében?Egyébként ha egyik sem,akkor tippem sincs.Én tavaly szedtem szét a mechanikát,és még nem tudom,hogy teszem össze,mert elfelejtettem,hogyis volt,de majd megoldom:-))
Inner Circle02-07-2006 18:45:10 // 2281
"Például ki állapítja meg, hogy a tisztelt zsűritagok olyan baromira nagy hozzáértők-e?" Senki, alighanem hülyék mint a segg, azért is kell neked vinned az írásos dokumentációt az autóról (mert írni-olvasni még valamennyire tudnak). Nagyon szavahihető forrásból hallottam, hogy az egyik ilyen fejesnek van egy OT-s autója, amit aztán megnézett egy igazi márkaszakértő a találkozón, és kapásból sorolta hogy abban az évben nem volt ilyen gyári szín, más volt a belső kárpit, a lökhárító... de az autó OT-s lett, mert csókos a gazdája. Elvtársi kéz elvtársi kezet mos.
silversurfer02-07-2006 18:18:01 // 2280
Ok, majd összehozzuk. Megvan a matrica felújitó készlet is, én meg majd azt adom oda.
Inner Circle02-07-2006 17:31:05 // 2279
Valszeg tudok adni másik üveget...
remete02-07-2006 17:22:53 // 2278
Részvétem. Ez nekem is állandó bajforrás - az utasoldali sehogy sem lett tökéletes (egyszer valaki hozzányúlt).
martin-i02-07-2006 15:04:24 // 2277
sziasztok! ma megint elszakadt az a huzal, ami a kurblinál engedi-húzza az ablakot (bal oldal)... de nem akráhogyan... neeeeeeemmmmmmmmmm.... mégpedig úgy, hogy az ablak ZUTTTTTTTTTYYYYYY!!!! BEESETT ÉS ÖSSZETÖRÖTT!!! hatalmas nagy anyázás után bezacskoóztam a lukat és most bejöttem meditálni... fasza!
remete01-07-2006 21:39:11 // 2276
A tiéden láttam, mármint a matricán! :-) Ha lehet olyat szeretnék. Nem az OT miatt :-DDD
remete01-07-2006 21:29:59 // 2275
Silver! Lassan elkészülök a cumóid scannelésével. Valamikor a következő héten el kell ugranom Pestre, akkor vissza tudnám adni neked. Majd kereslek!
veteranviking01-07-2006 21:27:55 // 2274
Amúgy igazad van, az az oridzsinále:)))
remete01-07-2006 21:21:31 // 2273
Alfa Rosso 530 :-). Csakazéris'!
remete01-07-2006 21:20:43 // 2272
Az OT-t meg én is lesz@rom, amíg ez a hozzállás van magyarhonban. Miért kellene szívatni azt, aki valami szép dolgot akar csinálni (persze a megélhetési Lada1200 veterán az más, de ne vicceljünk már mégse'). Például ki állapítja meg, hogy a tisztelt zsűritagok olyan baromira nagy hozzáértők-e? Én már sokszor voltam - igaz egészen más területen, de jellegében ugyanilyen dolgokkal foglalkozó - szakmai zsűri tagja, és bizony mesélhetnék dolgokat. Én martin-i útját fogom követni, és én tudni fogom, hogy az autóm szép és a lehetőségekhez mérten eredeti.
remete01-07-2006 21:15:15 // 2271
:-DDDDD A Mátrában pedig milyen jól felment a hegyre!
veteranviking01-07-2006 21:14:48 // 2270
Na végre, valami írásos bizonyíték:)))
veteranviking01-07-2006 21:12:55 // 2269
Nekem 1 színkód létezik, Ferrari 300!!! A Sprintem is az vót, a GTV pedig örökölte:)))
remete01-07-2006 21:10:59 // 2268
Ing! Dzsászt for jú!

Retro 2006/3.
veteranviking01-07-2006 21:10:55 // 2267
Fiatalság-bolondság, mint az ÜT 2-ben:)))))))))
Vikk7501-07-2006 10:59:08 // 2266
Nekem is megvan, de azért mégse osztogatnak ilyet minden sarkon.
Inner Circle30-06-2006 23:03:40 // 2265
Annyira élvezetes, amikor a különféle vizsgáknál (műszaki-, eredet-, Mozaki utcai etc.) nagy arccal kiküldenek, hogy itt nem tartózkodhat illetéktelen, aztán egy idő után visszajönnek tippeket kérni hogy hol a motorszám, meg ilyenek... a legjobb az volt, amikor másnapra leesett az AF-es motorszám a blokkról. Még jó hogy garázsban állt a gép.
silversurfer30-06-2006 22:45:37 // 2264
Egyébként nem mérték....
silversurfer30-06-2006 22:44:24 // 2263
Fiatalság :-))))
silversurfer30-06-2006 22:43:45 // 2262
Nekem elég a 40kW úgyse megyek gyorsan :-PPPP Az eredetiségvizsgánál nem is találtak olyat, hogy GTV, azt mondtam nekik, hogy irjanak be valamit, nekem tök mindegy. Azt ez lett :-))) Igy utólag nem rekalamálok...
Tocsa30-06-2006 21:37:47 // 2261
Szerintem 3 -at ez a moci egyhengerrel is teljesít ennyit :-P
Tocsa30-06-2006 21:37:01 // 2260
Nos SOKAT SPÓROLSZ MAJD EZZEL amilyen hírek járnak ez jól megcsinálták !! Dobj bele egy garett turbót oszt méresd meg a kpm-nél :DDD
Norbika30-06-2006 21:32:30 // 2259
Lassan színben is!Ferrari rosso...
Wickey30-06-2006 21:10:44 // 2258
40 kW? Lehúztak két gyertyapipát amikor mérték, vagy mi? :-PPPP
veteranviking30-06-2006 20:41:24 // 2257
Akkor tesók a gépeink:))))))))))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.