Forum >> Transaxle syncro

martin-i24-07-2006 10:23:16 // 2406
még utána érdeklődök hátha párban tudok szerezni, de lehet hogy érdekel (ha csak karcos)... köszi szépen! még írok!
Gabiszan24-07-2006 10:10:41 // 2405
martin-i! Na megnéztem, sajnos csak a baloldali van meg (vezetőoldali) ebből a műanyag vacakból plusszban, kicsit karcos, de szerintem javítható. Érdekel?
ACE23-07-2006 22:19:26 // 2404
Fém volt benne. :D Csak az 5. felniben van műanyag, az lesz a pótkerék, úgyhogy teszek rá.
prooF_7523-07-2006 21:27:21 // 2403
Értem. Mondjuk ha minden igaz, nekem is ismerős fogja csinálni, majd jövő hét végén talán..
pb_23-07-2006 20:27:29 // 2402
Ha jól látom a műanyag "csavarokat " kiszedted belőle, hogy sikerült elkövetni?
Gery8323-07-2006 20:23:00 // 2401
Én is ugyanott csináltattam, a TENLINE-nál.
ACE23-07-2006 20:17:05 // 2400
164 q4-es a felni... nézd meg MAGICMAN oldalát. Az ő masináján is ilyen van.
ACE23-07-2006 20:14:23 // 2399
De sztem nem uazok mint a tieid. Szinterezést pedig mogyoródon a Hungaroring főbejáratához vezető út végén működtetett gokartpálya melletti halastóval szemben levő zöld épületben vállalnak. :D
ACE23-07-2006 20:10:39 // 2398
A duen-en volt fennt egy bontott 164-es. Arról nyúltam le.:D
Ollah23-07-2006 18:49:18 // 2397
5 felni 30 penzert? Marmint a Zender Milano-k? Ne viccelj mar, 500 EUR alatt nem lehet megvenni 4-et. Qrva jo vetel volt, gratula hozza es persze irigykedem, mert en is 520 EUR + szallitasert jutottam hozzajuk. Hol szintereztettel?
ACE23-07-2006 18:39:03 // 2396
Naja. :D A felnikkel is meg a váltóval is szerencsém volt. :D 5 felni + 4 jassz téligumi=30E(azt nemtom, h ritka-e, de nekem tetszett), valamint szinte zsír új váltó=10E HUF-ért(ua. volt benne, csak ez "új", így nem kell felújítanom a régit). Nem voltak rossz vételek... :D Amúgy csak a motor változik benne... legalábbis eddig. Aztán ki tudja? Bármi történhet még.
martin-i23-07-2006 17:42:49 // 2395
különben rohadt nagy szerencséd van ezekkel a felnikkel! nem sok van belőlük (ha ez az amire gondolok...) sok változtatás lesz az Alfettán? moci, váltó stb... ?
ACE23-07-2006 17:36:50 // 2394
Elnézést a helyesírási hibákért... :D
ACE23-07-2006 17:35:36 // 2393
A küszöb volt egészében cserélve, derabja a külső küszöbnek 2ezer köröl volt, a belső foltozva lett, valamint a doblemezek is csak foltozva lettek. A karopsszériázás még nincs készen, így teljes költséget nem tok mondani még. Plussz még hozzájön, hogy haver csinálja, úgyhogy nem felel meg a végösszeg hasonlítási alapnak. :D
prooF_7523-07-2006 16:13:24 // 2392
látom volt lakatolni való a kocsidon! a küszöböt teljes egészében cseréltétek? doblemezeket is? mennyi volt a lakatos meló? csak azért kérdem mert én is nagy lakatolás előtt állok..
ACE23-07-2006 15:32:56 // 2391
THX :)
martin-i23-07-2006 15:11:20 // 2390
nagyon vad! :) Gratulálok!
ACE23-07-2006 12:53:01 // 2389
Készen van a szinterezés (felnik, szelepfedél, szívósor).
Jó, mi? ;) :D

martin-i23-07-2006 11:06:44 // 2388
ffúúúúúúú! Köszi előre is!
Gabiszan22-07-2006 21:52:39 // 2387
Várjál, ne add fel, úgy emléxem, mintha lenne egy pár (úgy értem 1-1 db). Holnap megnézem.
Norbika22-07-2006 17:32:43 // 2386
Nos,a műszaki megbízhatóság szerintem is fontosabb az esztétikánál,viszont az a legjobb,ha a kettő egy autóm megvan.Dehát nem megy minden egyszerre.Ha műszaki gondod van,előbb illik azzal végezni,nem úgy mint a streetracingosok:Előbb a matrica,meg akipuff,aztán az olajcsere,meg a fék.Vicces a Suzuki rozsdás lengőkarokkal,karcos metál fénnyel,ezres motorral,"szétsparcozva"!:-))))
martin-i22-07-2006 11:02:01 // 2385
retrosodik a GTV?! az nagyon zsír lesz akkor! ugy látom, hogy nincs sok esélyem ilyet beszerezni vhonnan csak ugy, de azértr gondoltam megkérdezlek Titeket! Norbika: lehet hogy tényleg az lenne a megoldás, hogy vhogyan csináltatni, de most ez legyen a legkisebb problémám, ahogy pénzhez jutok egyből meg kell csináltatnom még 1-2 njagyon fontos dolgot és utána végre jöhet a muzsika aGTV-be és csak utáőna az "apróságok"! .... Kurt Vonegut mondása szerint: "...így megy ez!"
Norbika21-07-2006 22:02:48 // 2384
Sajnos nem tartom valószínűnek,hogy találsz majd ilyen alkatrészt,nekem a bontós GTV-ről hiányzott,a sajáton megvan,de azis kicsit deformálódott,és a nap is kiszívta már alaposan.Újat szerintem olaszból lehet,de akkor gondolom kompletten kell megvenni körbe.Lehet,hogy vetetek róla negatívot műanyagossal,ha kicsit rendbejövök anyagilag,sose jön rosszul,üveggyapotból ha legyártatom,az meg ugye tartós,fényezhető(matt fekete)és úgy rögzítem,ahogy akarom.Szerintem ez jó megoldás.Az enyém is olyan csálén-sehogyse áll,visszatérő téma lessz nálam is.
veteranviking21-07-2006 20:32:36 // 2383
Ha kerítesz nekem 1pár krómlököst, azonnal odaadom mindenestöl:))))
veteranviking21-07-2006 20:30:09 // 2382
Jól látod:))))))))))
Inner Circle21-07-2006 17:50:09 // 2381
Konkrétan nem ismerem a kérdéses alkatrészeket, de az elmondásotokból a klasszikus feladvány bontakozik ki: "Hogyan mérhetünk ki pontosan 4 liter vizet egy 3 és egy 5 literes edénnyel?" A megoldást gondolom mindenki ismeri, ezzel analóg módon ha hátul 3 cm az ültetés és elöl 7, akkor ha elöl tekersz egyet és hátul kettőt a másik irányba, akkor 1 cm-t ültettél, és ha ezt többször ismétled, akkor centiméter pontossággal tudsz ültetni. Vagy ez abszolút nem így működik? :DDD
Inner Circle21-07-2006 17:44:04 // 2380
Sok szerencsét :-(
martin-i21-07-2006 17:22:07 // 2379

Srácok, ha vkinek a képen bekarikázott műanyag lökös darabjai vannak arra vevő lennék! köszi! Nélkülük olyan hiányosan néz ki... :( sajnos vmi jó minőségű úton elveszíthettem

Köszi!
Norbika20-07-2006 16:48:35 // 2378
mViking,Wickey,köszönöm a tapasztalatokat!Megfontolom,mi legyen.
Norbika20-07-2006 16:46:26 // 2377
Most énis arra gondoltam,hogy az első ricnit teszem el 1 foggal,szétszedtem,összejelöltem,elpucoltam.Még van egy hetem,mire lehorganyozzák,addig kitalálom,hogy mi legyen,csak nem szeretnék kísérletezni,mert tök szívás utána megint szétszedni a torziót.Bár a frissen összerakott futóművön egyszerűbb szerintem a lengőkarnál korigálni,mint hátul,mert akkor lehet kivenni az egész futót,így meg talán nem kell.Az a hét cm,ami elöl egy ricni,az elég radikális,nem elég kemény hozzá szerintem a lengéscsillapítóm,bár azokat felkeményíttetem a télen.De a hét centi nagyon necces,hogy a kanyarban nem ér-e bele a gumi a sárvédőbe.Mindegy,meg kell próbálni,és akkor majd meglátjuk,hogy is lessz ez jó.
veteranviking20-07-2006 14:47:07 // 2376
Nekem a torziós rugó hásókerék felé eső végén lett 1 ricni ültetve, szerintem ez elég,kb 3cm. Így is letörtem első nap a kipuff leömlőket:-(( A torziós rugó két végén nem egyforma a ricni elöl nagyobb, hátúl sűrűbb. Próbáltuk elöl 1-el lejjebb rakni, akkor szinte koppant az eleje a földön, kb 7cm.
Wickey20-07-2006 14:08:57 // 2375
Hát, én úgy tudom hogy egy ricni az kb. 3-4 centi, szóval kettőt én tuti nem tekernék rajta. Próba cseresznye. Én sztem hagyom az Eibachot a "gyári" -15mm-en, nem tekergetem sehova, a klíma majd úgyis lehúzza az elejét még egykét mm-el :)))
Norbika19-07-2006 19:35:36 // 2374
Állítólag nem rossz az optima,nekem is ajánlották!Bár asszem végül SKF-et tettem be talán,de már nem emlékszem,nem volt nagy különbség a kettő között.
rszegedi19-07-2006 14:25:05 // 2373
Sziasztok! Tudtok mondani olyan helyet somogy megyében vagy esetleg még pécsen ahol végeznek karburátor összehangolást? Meg kellene 1 db 40-es delortó duplatorku karburátor. Üdv: rszegedi
martin-i19-07-2006 08:31:04 // 2372
optima (német)...egész jó most, de még mindig búg vmi de az már szerintem a felnik lesznek (remélem nem a difi)
Norbika17-07-2006 18:38:01 // 2371
Milyen csapágyat tettetek hátra?(gyártó?)
Norbika17-07-2006 18:36:59 // 2370
Nekem a kormányművön szerencsére csak gumiharangot kell cserélnem,még nem tudom az árát,de max 2-3.000-re tippelek,nem tétel,fura,hogy az enyém valamiért nincs szétkopva,nincs holtjátéka,ennek azért örülök.Megjöttek a szilentjeim is a torzió-lengőkar pároshoz 28 a négy darab.Remélem sok évig bírja.Hány fokkal szoktátok eltenni a torziót,hogy ne ágaskodjon,mint egy Skoda?Úgy tudom,két ricnivel érdemes lejjebb tenni.Egyenlőre marad a 14" felni,csak fel lesz gumizva,meg felújítva a felni,remélem nem lesz túl alacsonyan az orra.
martin-i17-07-2006 11:13:27 // 2369
tegnap vettem észre, hogy az első lökösömön lévő, jobb index melletti kis műanyag elemet elhagytam vhol... nem tudom honnan pótlom, ha van ötletetek szóljatok, köszi! egyébként Alinál járt megint a gép, ezúttal hátsókerékcsapágyak cseréje, fékbetétek, és a bal ablaküveg cseréje történt meg... de egyre jobban kezd halódni a kuplungom és egy fútómű beállítás is ráférne+a kormányművet is meg kéne buherálni... de hát így megy ez! amúgy még mindig faszán megy, 1xűen JÓ!
Gabiszan17-07-2006 09:48:05 // 2368
Tulajdonképpen van két motorom. Az egyik ugyanolyan számú, mint ami a kocsimban van, de a másik egy (állítólag) valamikor Svájcból behozott papírjanincs roncsban van, egyben és szépen is néz ki, de járni még nem hallottam. Ha érdekel, beszélhetünk róla.
prooF_7516-07-2006 23:03:30 // 2367
Hát, jó neked:)) ilyen helyen én is szivesen galvanizáltatnék...
Norbika16-07-2006 18:51:45 // 2366
Nem tudom,ritkán fizetek:-)
veteranviking16-07-2006 16:08:32 // 2365
...keresem, keresem:))
veteranviking16-07-2006 16:07:52 // 2364
Úgy gondoltam, hogy a nyáron még tudjak mozogni a kocsival veszek egy relatív jó állapotú motort, aztán télen a holt időszakban a kettőből faragunk egyet!
prooF_7516-07-2006 15:44:13 // 2363
Jól néznek ki;) Mennyibe fájt a galvánozás?
Norbika16-07-2006 13:49:10 // 2362
A barátom járt pénteken a galvánban,hozott is onnan nekem ezt-azt:-)
Norbika16-07-2006 13:45:11 // 2361
Nem biztosabb az,ha inkább rendberakod a tiédet?Nem biztos,hogy akkora a baj,szét kellene húzni!Bár nem tudom mennyibe kerül egy papíros motor,de mindenképpen rizikós egy használt motor,nem?
martin-i16-07-2006 12:27:15 // 2360
ez szomorú történet! és tudod már honnan fogsz mocit szerezni?
veteranviking16-07-2006 03:12:16 // 2359
A történet sajna semmi extrával nem szolgál! Behalás előtti nap már váltásoknál eregetett erősebb kék füstöt, aztán az ominózus nap már nagyon 3 hengeresen indúlt és nehezen tért magához, majd állóhelyben történő gázadásra szép delfinkék felhőt ereget. Még járóképes, de főleg 3 hengeres és borzasztóan füstöl:-(( Olaj van benne, vizet nem forralja, nem fogyasztja, ventillátor is teker a hűtőnél rendesen. Valami gyűrű, vagy dugófáradásra gondolok A régi-régi tulaj szerint még nem volt bontva a motor.
martin-i15-07-2006 19:11:23 // 2358
kifáraaaadt???!!! Hogyan történt ez??? a Nord mocik elég vagányak, hogy csak ugy kifeküdjenek!
prooF_7515-07-2006 18:38:44 // 2357
Fú, ne már! Mi történt vele? Egyébként nekem van egy 1.6 karbis, meg egy 2.0TS motor a birtokomban, egyébbel nem szolgálhatok:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.