Forum >> Transaxle syncro
Wickey25-01-2007 09:42:30 // 3406
Papó tudja, de nincsenek beszélőviszonyban :)
Proof: nyert.
prooF_7525-01-2007 02:42:06 // 3404
azt a valakit nem véletlenül Bandinak hívták?:))
remete25-01-2007 00:52:43 // 3403
Hát tippem volna, igaz közvetett. Alfa6 Papó (Izsó Papó) amikor eladta a gépét, azt mondta valaki olyan vette meg, aki gyűjti a hatosokat (már volt neki akkor kettő állítólag). Annak az illetőnek lehet, vagy tudja honnan lehet szerezni - Papó biztos tudja az elérhetőséget... csak egy tipp.
Robi24-01-2007 21:20:58 // 3402
Így igaz, csináltam már 6-ost, és tényleg ilyen. Csak arra lennék kíváncsi, hogy honnan lehet működő Alfa 6 főfékhengert szerezni. :)
remete23-01-2007 23:42:01 // 3401
Szeva! Már találkoztam olyannal, hogy Alfa6 első fékeket beraktak GTV6-ba; azoknak a féknyergei négydugattyúsak (Brembo). viszont bonyolítja a dolgot, hogy komplett főfékmunkahenger csere is kell hozzá, mivel az első fékkörök duplikáltak (oldalanként megy be két-két vezeték a nyergekbe (külső/belső oladal) - a főfékcuccból sem két, hanem négy cső megy előre, kettő meg hátra - úgy emlékezem a képekkel kapcsolatban). Állítólag az állatabb, mint a sima gyári, kérdés, hol szerzed be (Ali kollégánál esetleg?).
Bluesprint22-01-2007 22:15:33 // 3400
gondolatolvasó is vagy:
Bluesprint22-01-2007 22:14:01 // 3399
Az utolsó a Jetronic az a 332-essel kezdődő
köszi ha azt is tudod, hogy hol és mennyiért? az már sok lesz a szakértelemből nekem.
Wickey22-01-2007 22:11:37 // 3398
A számát beírtam, lásd legalul.
A kiosztás lehet talán lényeges, de én úgy gondolom ez spec. Bosch relé.
Találtam online shop-ban 100USD-ért, amit kicsit sokallok érte, de megkérdeztem idehaza is 10esért mérik használtan, szóval lehet benne valami.
Wickey22-01-2007 22:04:49 // 3397
Hja.
Ez nem szokványos relé. Itt van viszont néhány érdekes Bosch cikkszám. Kigyűjtöttem hamár...
GTV nov.80 - feb.87 AR01646 V6 2.5L L-Jetronic
Injector Valve 0 280 150 105
Fuel Pump 0 580 464 070
Air Flow/Mass Sensor 0 280 202 013
Pressure Regulator 0 280 160 210
Control Unit 0 280 001 117
Fuel Filter F5030
Coolant Temp. Sensor 0 280 130 023
Thermo-Time Switch 0 280 130 214
Cold Start Valve 0 280 170 039
Auxiliary Air Valve 0 280 140 124
Throttle Valve Sensor 0 280 120 302
Jetronic Relay 0 332 514 127
Bluesprint22-01-2007 21:59:00 // 3396
Gery Sprintes kolléga bemérte a problémát mivel egyáltalán nem indult a szerkezet. Rövid szétszedés és tisztogatás után viszont pöccenésre indult. Előtte már kikínoztam a beleszorult nem hozzá való gyertyákat amiből 2 törött is volt.
Bluesprint22-01-2007 21:56:23 // 3395
jogos az észrevétel.
a pontos számot holnap beírom, hogy miféle Bosch no meg akkor lehúzom a dugókat és befotózom úgy is. Köszönöm
Wickey22-01-2007 21:55:29 // 3394
Biztos hogy ez ment tönkre? Nem szokott...
Meglátogatlak ha Pesten járok az autóval, hipphopp átdobjuk az enyémet, és kipróbáljuk úgy.
Egy légtömegmérő cserével is adós vagyok. Vagy azóta magához tért már az autó?
Face22-01-2007 21:52:00 // 3393
Hát igen, ez nem az a szokvány átlag relé... :(, bár ha látszódna a lábkiosztás jobban a képen ami rá vagy nyomva akkor okosabbak lehetnénk..
Bluesprint22-01-2007 21:41:10 // 3392
Marek22-01-2007 17:05:36 // 3391
Ha jobban megnézed az oldalamon a milánó géptetejét- bár nem túl jó a akép- az nem ,csak disegn vágás a géptetőn! :) A dolog nyitja egyszerű: volt az autóban már karbis motor annó Bandi idejében benne! Csak az 2.5-ös volt...Szóvaé naggyábó tapasztalati síkon írtam a fogy. adatokat ;)
prooF_7522-01-2007 16:58:00 // 3390
Na meg ki kell vágni a motorháztetőt és oda "kilógatni" a légszűrőt:DD majd gyakorlati tapasztalatot szolgáltass arról a 13literes fogyasztásról!:P
Bluesprint22-01-2007 16:42:36 // 3389
Köszi, ma este befotózom és küldöm
üdv
Marek22-01-2007 16:05:00 // 3388
Hát még ha karbinként raksz direkt szűrőket, ami ez az "állat"/Robi/, tervez!
Amúgy ha rugdosod sem eszik többet 18-20 nál! Finom lábnál - nem Robi -13 körül megáll! Viszont: minimál elektronyosság, kevesebb hibalehetőség, ohne computer, isszonyat forgási tartomány!
Más: ahol van egy pár hűtött tárcsa, ott vszínüleg akad kettő is, de azzal számolj, hogy nyereg is kell hozzá! ;)
Wickey22-01-2007 15:20:42 // 3387
most így nem vágom fejből, de az nem egy szabványos relé?
Meg tudod mutatni fényképen, hogy pontosan mi is kéne neked? Kisétálok és megnézem a saját autómat hogy abban mivan, és akkor majd okosak leszünk.
Bluesprint22-01-2007 12:22:36 // 3386
Tisztelt Car-társak,
keresek a Gtv6-hoz bármilyen eredeti vagy kompatibilis relét ami az üzemenyagpumpához csatlakozik.
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Wickey22-01-2007 11:01:35 // 3385
Enyimébe is kéne. Előre meg nézni kell valami komolyabbat ami elfér.
Ámbár, egy 18"-os felni alatt sokminden elfér, még a hatdugattyús Brembo is :)))
Wickey22-01-2007 11:00:47 // 3384
3.0 V6 12V hat karbival 25 literes fogyasztás mellett simán tud 230 lóerőt nagyobb fúvókákkal. Igaz, zöldkártyára max. levelező tagozaton számíthat, meg valami igenfrankó gyertya kell, amit nehezen köp be.
Robi22-01-2007 01:10:59 // 3383
Hűtött hátsó fékek? Olyat Marek autójába teszünk, majd figyeld csak ki jól. :P
Robi22-01-2007 01:08:38 // 3382
Légtömegmérő? Minek? :) Ma hoztuk el Marekkal a 3.0 V6 6karbis mocit. Ha egyszer nagyon rá fogok érni, akkor komoly terveim lesznek vele. :D
Wickey21-01-2007 15:44:30 // 3381
Nem. Az ugyanaz mint a gtv6 gyári fékje. Ha az nem elég jó, akkor a 75ösé se lesz megfelelő. Egy legalább 4dugattyús féknyereg kéne előre, hátulra pedig valahogy a gtv6 első féknyergeit és hűtött tárcsákat kéne bevarrni. Valahol láttam már transaxle-t hűtött tárcsákkal.
prooF_7521-01-2007 15:08:01 // 3380
Azért ezt a GTA bodykites 1.6ts-t hamarabb le kellett volna tolnia, nem?:P:P
(jó-jó tudom hogy igazi GTA volt:D)
1ébként fék terén nem jó a 75-ösökön lévő brembó hűtött tárcsa+nyereg?
martin-i21-01-2007 13:21:36 // 3379
na, arra én is kíváncsi lennék! Hogy állnak a munkálatok?
Wickey21-01-2007 13:21:28 // 3378
Hmm.
Ma reggel járt le egy vadonat új 1.3-as hüvely/dugó/csapszeg garnitúra 1300as Nord motorhoz. Neked nem kell? Nulla licittel zárt, valszeg fel fog tűnni újra.
veteranviking21-01-2007 10:31:45 // 3377
Hali!
Érdemes volt benéznem, remek videók:))
Alig várom már, hogy röffenjen a motorkám
Wickey21-01-2007 10:22:23 // 3376
Hát, valszeg van némi okosság benne. Ámbár úgy vélem, hogy olyan nagyon komolyat ez nem ment, sztem max. egy 3 literes motort dobtak bele enyhén megpiszkálva aftermarket ECU-val, meg egy komolyabb fékrendszert, és haddmenjen.
~220LE elérhető egy programozható Megasquirt, légtömegmérő nélküli ECUval, ez állítólag a széria 2.5-ön is sokat dob mivel a gyári LMM igencsak leszűkíti a levegő útját. Sokan kendácsoltak bele BMW735i légtömegmérőt, mert az valami 30%-kal nagyobb áteresztőképességű mint az Alfa eredetije, pár lovacskát az is dob a 2.5-ön.
Tényleg, fékből érdekelne hogy milyet lehet alárakni a gtv6nak, ami kicsit kultúráltabb?
Egyesek pletykálnak 166 fékekről de az így első hallásra olyan távol állónak tűnik a gtv6tól mint Makó Jeruzsálemtől.
speer20-01-2007 20:48:10 // 3375
Igen! de azért biztos nem gyári GTV volt!
Wickey20-01-2007 20:34:19 // 3374
Így van :)
mondjuk szvsz a ferraris max. az egyenesekben autózta ki a verdáját, a kanyarokban csúfosan alulmaradt.
speer20-01-2007 20:28:59 // 3373
Ez tényleg király! A GTV az GTV ! Persze sofőr is kell hozzá!
Wickey20-01-2007 20:28:43 // 3372
Rumi20-01-2007 20:27:30 // 3371
wazze, még a cél előtt is mekkorákat kacsázik :D
Wickey20-01-2007 20:26:17 // 3370
Robi20-01-2007 20:08:21 // 3369
Nekem ez tetszett meg nagyon:
http://video.google.fr/videoplay?docid=6540888367479460651&q=alfa+romeo
:)
martin-i20-01-2007 17:30:29 // 3368
ÓÓÓ igen! Ezek azok amik megihletnek... :-)
EDDI20-01-2007 15:10:29 // 3367
http://video.google.fr/videoplay?docid=438238025041702795&q=alfa+romeo
kékalfa 15618-01-2007 20:47:05 // 3366
nagyon joóóó!
lehet terjeszteni,vagy szerzői jogdijat kérsz?ezt meg kell mutatni a sok "hitetlen"kolegámnak!
Üvegtigris18-01-2007 20:17:45 // 3365
Basszus ez nagyon jó : )
Gratula!
Gábor(figi75)18-01-2007 16:53:15 // 3363
Megírhatná a Transaxle felemelkedése és"ideiglenes" bukása C,kötetet! DD.. .-)))
prooF_7518-01-2007 13:40:00 // 3362
könyvíráson még nem gondolkoztál? :))
Áki18-01-2007 13:37:03 // 3361
Ez szééééép volt!;-)
Alfista18-01-2007 12:11:28 // 3360
Már megint alkottál egy kis szellemi táplálékot! :)
speer17-01-2007 05:02:23 // 3358
Igen igen igen :)))))
martin-i16-01-2007 21:56:36 // 3357
„Hogy miért??? Hát, nem is tudom doktor nő… csak!”
„De ez által nagyon jól tudja, hogy megromlanak a családi kötelékei és anyagi problémái lesznek!”
„Tudom drága doktor nő de nem tehetem, értse meg, vhogy úgy érzem örökre beteg maradok… és így is halok meg.”
„Hát, ha így érzi akkor sajnos nem segíthetek. Saját elhatározásából kéne vállalnia a gyógyulást. Ez esetben csak egy gyógyszert tudok felírni Önnek, de ez csak a fájdalmat tudja csillapítani. „
„Nem kell nekem gyógyszer, így akarok meghalni…”
2 vagy 3 kéne. De inkább legyen 4, mert sosem lehet tudni, bár ha 5 van akkor minden hétköznap lehet váltani. És mi lesz a hétvégékkel? Igazatok van legyen 7! Az úgy is egy mesebeli szám: 7fejű sárkány, a 7 törpe, 7-et 7 országon is túl, 1,7-es boxer, stb. De most csak egy van. Csak is az oszthatatlan, a megismételhetetlen, az EGY! Ha felbukkan egy másik, akkor nem hagyhatom cserben, de a másik is nagyon csábító és nem tudom azt mondani Neki, hogy nem. NEM! De egyszer csak tavasz lesz, kiderül az ég és minden gondomat egy nagy boldogság hormont felszabadító érzéssel elsöprök és, akkor megnyílik a lehetőség arra, hogy a betegségem teljes, végkifejlett állapotát elérje. Majd akkor! Akkor lesz majd 7.
Ők azok, akikről beszélünk! Ő miattuk hull, annyi férfi fej a nők ölébe, Ő miattuk kell annyi embernek szenvednie, hogy miért nem lehet az enyém (?), Ő miattuk kell a gyereknek motor helyett biciklit venni , Ő miattuk kell lottózni, Ő miattuk kell végrendeletet írni, Ő miattuk nem gyógyítható ez a betegség, Ő miattuk van reggel, hogy el lehessen indulni és Ő miattuk van este, hogy elégedetten és új élményekkel telve lehessen nyugovóra térni (lehet, hogy miattuk van földrengés is?). Mondtam, hogy Rólunk szól az élet! Én meg mondtam. De a másik ők, meg nem hiszik el, és teljesen kisemmiznek a társadalomból. Néha elfogadják, néha nem (az nagyon fáj). De ezzel nem szabad foglakozni. Úgy is ők, azok, akik irigykedve néznek a sarkon, vagy a pirosnál állva és ők, azok, akik a szívük legmélyén pontosan ugyanezt csinálnák. De nem merik vagy nem tudják, nem tudom. Csak egyet, de azt nagyon. Azt tudom, hogy nekem jó így, jól érzem magam ilyen betegen és úgy érzem, hogy inkább a körülöttem lévők a betegek, hogy nem érezhetik azt az egészséges érzést, amit ad nekem. (Vagy én vagyok hülye, vagy a világ hülye) Ha meg mégis csak én vagyok az, aki a halálos kórtól szenved, az se baj, mert tudom, hogy az ellenanyaga is nálam van. Igen, minden nap beoltom magamba, hogy továbbra is beteg maradhassak, vagy csak összecsapom a lábamon lévő piros lakkcipőket és annyit mondok:
ALFA ROMEO!!!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
537
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?