Forum >> Transaxle syncro
Gábor(figi75)14-03-2007 20:32:23 // 3656
Ez engem is érint,még nem annyira gebaszos de jó lenne 1 lakk rá és javítani is kéne!!:-O
Maszek megoldással nem merek hozzányulni,csak végszükség esetén!:-)
Mattyancs14-03-2007 19:35:44 // 3655
Sziasztok! Fakormányt fel lehet újítatni, úgy értem, hogy az 1984-es évjáratú Alfasud-ban igazi fa volt a kormány. Ha igen ki tud ajánlani valakit, vagy egyszerűen meg lehet csinálni? Köszönettel minden segítséget!
Robi14-03-2007 17:53:26 // 3654
EvoZolikánál dolgozik, az ő árait pedig nem a mi pénztárcánkhoz igazították. De egy próbát megér.
prooF_7514-03-2007 17:37:22 // 3653
Lakatos cartárssal nem beszéltél még? Ő azt hiszem főállásban restaurál, és Alfákat szokott csinálni.
NaTo14-03-2007 16:02:25 // 3652
Hajrá! Sok sikert! Itt a jóidő! Hurrá! :))
Wickey14-03-2007 10:51:52 // 3651
Lehet sokat molyolni.
Légkondi, szervókormány ki, esetleg fékszervódob is, de az a helyzet hogy ebből nem volt szervótlan fék, szóval az talán annyira nem egyszerű.
A hűtő nem rossz ötlet, gtv6 esetén meg fogom próbálni bevarrni valahogy a 164 V6 gyári hűtőjét, az könnyebb jóval. Ki lehet még bindzsizni a komplett ablakmosó rendszert, meg az összes hangszigetelést a motortérből. Repül a légszűrőház is, direktszűrőt a helyére. Én nem ragaszkodom a belsőtérben a kárpitokhoz, csak a szőnyeghez, a műszerfalhoz és a középboxhoz. Üzemanyagtartályt bele lehet tenni kisebbet, ablakok csere plexire, ajtóborítás csere műanyagra, sárvédők csere műanyagra, hátsóajtó csere műanyagra.
Így hirtelen tippem sincs mennyit hozna ez így a gtv6 gyári 1210 kilójából, de gyanítom hogy el lehetne érni az 1000-et. (Ez már elég mokány lenne a széria 2.5V6-tal is).
Úgy néz ki két gtv-t fogok építeni, az egyik nagy lesz, klímás, nehéz, és erős (3.0 24V), a másik meg széria 2.5 lekönnyítve, lightosan megpöckölve, kicsontozva. :-)
NaTo14-03-2007 10:34:49 // 3650
kivéve a szélvédő... te meg szemüvegben fogsz ülni, mint a régi idők pilótái? :))
Látod a plexire meg a műanyag motorháztetőre nem is gondoltam. Esetleg hűtőből lehetne könnyebbet betenni(?), meg könnyű akksit, de az alumínium motoron nem nagyon kell könnyíteni. :)
A beltérhez én is ragaszkodnék...
Wickey14-03-2007 10:30:52 // 3649
Ali!
Korrekt lakatost találtál már? Van esetleg tipped?
Ali7614-03-2007 09:46:00 // 3648
Igen ez biztos, viszont most nem szeretnék úgy járni, hogy 6 év múlva újra kell csinálni az egészet. Legyen totál profi az egész, ennek ára lesz, még úgy is, hogy lakat fény és kárpitozáson kivül mindent én csinálok...
Gábor(figi75)14-03-2007 09:30:05 // 3647
Gondolom ezek a projektek bőven 1 misi felett leszenek! :-(
De ha meglesznek........ :-))))))))))))
prooF_7513-03-2007 20:45:28 // 3646
Vagy inkább a profnak, hogy azon mutassa be miként kell azt csinálni:))
Ali7613-03-2007 20:42:27 // 3645
Nem írtam, hogy a GTAm karbis volt! :) Könnyítés: plexi üvegek körbe, kivéve a szélvédő (érted kivéve:)) tehát a szélvédő marad:) Motorháztető, csomitető műanyag (még nem döntöttem el, hogy miből legyen) Tank a csomiba aluminiumból. Most mérlegen féltankkal 1057 kg, de a ts moci kb 30 kilóval nehezebb, mint a Nord. Marad a hátsó üléssor, meg az ajtókárpitok és a szőnyeg is, sajnos a belsejéhez nagyon kötődöm:)azért át lesz minden kárpitozva és a két első ülést le akarom cserélni, valami oldszkúl versenyülésre és azokat is a többihez kárpitozni, De még van idő a végleges tervek megvalósításához... még töröm a fejem...:)
Rumi13-03-2007 20:35:04 // 3644
beviszem a BME-re gyakorlatra, legyen min elvégezni a labort az elsős ménök hjallgatóknak :DDDD
Gábor(figi75)13-03-2007 20:12:56 // 3643
Jólvan megértelek,de ne te szívjál már mindíg ember,1x neked is lehet 1 jó napod!:-)))
Akkor hajrá,a bolondokházát számold fel és gooooooooo............
Wickey13-03-2007 17:43:32 // 3642
Robi! Esetleg vegyé' dízel Fiatot mint a Marek! :-P
Marek13-03-2007 17:20:49 // 3641
Rajzold le a gépműhelyesnek, hogy szeretnéd hátha abból ért majd, meg mellesleg a suliba is leadhatod a rajzot gyakorlás képpen!
Robi13-03-2007 17:11:44 // 3640
Csak a hengerfejekből kijövő vizet összegyűjtő öntvény alól folyik a víz. Az a gáz, hogy megfáradtak a menetek a hengerfejekben, és nem lehet meghúzni. Hiába cserélek tömítést, hiába pasztázom, legalább egy picit le kellene szorítani, de nincs mivel. Ráadásul az egyik hengerfej alacsonyabb a többinél, mert elbaszta a gépműhely, szóval ott még nehezebb a helyzet. Egyébként már összeválogattam egy garnitúra jó hengerfejet, csak nem találok olyan gépműhelyest, akire rá merném bízni, hogy egyformára síkolja őket. Úgyhogy egyelőre töltögetem szorgalmasan a vizet. :)
Wickey13-03-2007 15:59:08 // 3639
:-))))))))))))))))))))
NaTo13-03-2007 13:05:05 // 3637
hajaj. Ez ismerős. :( Csak nem hengerfejes?
Robi12-03-2007 22:12:14 // 3636
A 90-es miatt ne aggódj, mindennapi használatban van, annak ellenére, hogy most már 50 km-enként kell vizet tölteni bele. Átlag napi 5 liter víz folyik át rajta. :) Nagyon várom már, hogy vége legyen ennek a bolondokházának, jó lenne megcsinálni.
Kazes☻12-03-2007 22:03:21 // 3635
Köszi, köszi, így mindjárt más, lehet hasonlítgatni. :-)
Marek12-03-2007 22:02:09 // 3634
Amúgy meg Robit is megértem az a 45 db-ig számolt egyes állomány nem túl bíztató, és sz@r lenne, he megvágnának pont egy olyan jó szakembert mint Ő! Hülyén venné ki magát a dolog, meg nem is akarom, hogy a lelkemen száradjon! Segíteni meg sajna ebben nem tudunk neki! :(
Marek12-03-2007 21:58:08 // 3633
Én is jobban örülnék ha két 75-tel mennénk és nem kéne megint Fiatal menni! Amit amúgy sokan megtesznek majd csak Én lennék az egyedüli aki ismét felválalja! :)))))))
Gábor(figi75)12-03-2007 21:41:06 // 3632
Úgy felpofozlak,ha nem jöttök 2-különböző verdával és abból az 1-ik 75!!!
1 verdát csak talpra állítassz vazze???:-O
A 90-re meg vigyázz adig,mert ha az is lebengásodik nem álsz meg előttem!!!:-)))
Robi12-03-2007 20:16:17 // 3631
Tudom. De látod, a tied elsőbbséget élvez, úgyhogy ha lesz egy kis időm, akkor a tied fog elkészülni.
silversurfer12-03-2007 20:09:15 // 3630
Hali
A GTAm az csak Spica-s volt nem karbis, annyiban különbözött a többi GTA-tól.
De az Amcsik aszongyák, hogy szedd le a Spicát és rakjál bele inkább karbit (ami ott illegális)....
De akkor nem értem, hogy miért ilyen volt gyárilag.....
Csak tudták, remélhetőleg mérnökök tervezték, és nem is olaszok.....
A hajtókar meg nagyon drága lesz......
Egyébként nézegettem más autókban is 2L-es motorokat, és valahogy szánalmasan kisebbnek tűnnek mint a Nord......
A gyertyával kapcsolatban meg el kéne gondolkozni a kondenzátoros gyújtáson, a motoroknál akár háromszor is gyújt egy gyertya, az is olyan mint a TS csak szerintem egyszerűbb.
Marek12-03-2007 19:58:39 // 3629
:((((((((((((((( Sajnos ez engem is mélyen érint!
Robi12-03-2007 19:32:23 // 3628
Áhh, szakrajzolok ezerrel. Szerintem Esztergomra nem lesz kész egyik sem, egyszerűen nincs rá időm. Közeledik az évvége, meg a szakvizsga, szopás szopás hátán. :(
prooF_7512-03-2007 18:35:23 // 3627
áá, csak irigykedik a jól felszerelt járgányodra!:))
Gábor(figi75)12-03-2007 17:03:58 // 3626
Te most kóstolgatsz engem,nekem úgy tűnik! :-P
Látom nagyon unatkoztok,nincs mit barkácsolni a garázsban,kész vannak a büntető verdák??? :-O
Robi12-03-2007 15:32:47 // 3625
Továbbá a két db 20 literes, sütőolajjal töltött kannát. :P
NaTo12-03-2007 15:05:46 // 3624
Nem semmi. Találtál már hasonló átalakításról leírást, vagy csak magadra támaszkodhatsz a tervezést/ kivitelezést illetően?
Kasztni merevítést nem tervezel? Gondolom a bukócsövezés eleve nem jön szóba a könnyítés miatt.
Könnyítésre hallottam olyat már, hogy gumitank. Szerinted? :)
Gondolom a kárpitok, hátsóülések, eleve kikerülnek.
ghosty912-03-2007 14:49:22 // 3623
"vagyis mit lehet kivenni normális keretek között? :-O"
Tudod, a ledeket, melyladat, cementeszsakokat... ;-)
Gábor(figi75)12-03-2007 14:38:57 // 3622
Nagyon fincsin hangzik,eddig sem volt piskóta!:-)))
A könnyítéseken mit értesz még,kiveszed az üléssort hátul,vagyis mit lehet kivenni normális keretek között? :-O
Ali7612-03-2007 14:32:43 // 3621
45mm-es karbik, ennek megfelelően az egész hengerfej átalakul( még az is lehet, hogy a régi GTA-k mintájára 2 gyertya/henger) , vezérműtengelyek csere, nagyobb kompressziójú dugó-hüvely garnitúra (11:1), könnyített hajtókarok, olajhűtés, lendkerék alakítás, stb. Ezekkel az átalakításokkal meg további apróságokkal a régi GTA-k 195 lóerőt produkáltak, a GTAm, aminek volt két mini feltöltője 240 lóerőt préselt ki magából. A 180 le reális és elérhető erő és még kordában is lehet tartani, ha azt nézzük, hogy az autó most 1040 kg és tervezem a könnyítéseket is -kb 950 kg lesz- akkor már nagyon fincsik az arányok:)
Hihetetlen, hogy mit számít akár az a 20 lóerő ami a 2.0 nord és a 2.0 ts között van... Nagyobb motort pedig nem szeretnék, mert nehéz lenne az ormánya és a korhűség is dölne( hacsak nem egy Montreál motorját bigyezteném bele:)
Ez pedig:
szintén csak az alábbi módosításokkal lenne igazán erősebb, és akkor inkább az eredeti legyen benne...
Hihetetlen, hogy mit számít akár az a 20 lóerő ami a 2.0 nord és a 2.0 ts között van... Nagyobb motort pedig nem szeretnék, mert nehéz lenne az ormánya és a korhűség is dölne( hacsak nem egy Montreál motorját bigyezteném bele:)
Ez pedig:
szintén csak az alábbi módosításokkal lenne igazán erősebb, és akkor inkább az eredeti legyen benne...
NaTo12-03-2007 12:26:26 // 3620
Egy kb. 180 pacis Nord motorhoz milyen módosításokat tervezel?
Gondolom az alap egy 2 literes Nord lenne. És valószínűsítem, hogy karburátorokkal szándékszol itatni.
NaTo12-03-2007 12:22:08 // 3619
Tegnap elszégyelltem magam, és nekiestem emelővel az autónak. Így már aláfértem félig :)
Majd miután kiderült, hogy a semmirekellő fényképezőm még így is homályos képeket csinál, dühröhamot kaptam. :)
Ennek eredményképpen bevertem a homlokom az alvázba. Még mindig nem látom melyik szilent lesz az, de gyanítom hogy nem a dedion tartó, hanem a "kutyacsont"...
Mindenesetre a kaput nálam az tette be, mikor az autó alatt fekve gyanús hangot hallok. Közeledik valami nagy autó, és olyan hangja van, mint egy zuhanyrózsának...
...vadul kezdtem kikúszni a kocsi alól, de mire a fél testem kint volt, beterített a víz.
A közterületesek autója volt, ami fellocsolja az utat... délben...
tele lett a tököm.
Ma Ali aknáján alánézünk. :)
Ali7612-03-2007 01:00:33 // 3618
Robi11-03-2007 20:52:51 // 3617
Az még istenes. Amikor a 90-est vettem, 6 centire voltak az alsó hossztartók a földtől. :)
Wickey11-03-2007 17:54:36 // 3616
hát, ja, ez már valóban elég avíttos volt :)
Gery8311-03-2007 15:57:11 // 3615
Saughassy10-03-2007 21:17:59 // 3613
Nem bízol az olasz acélban?:)
Gábor(figi75)10-03-2007 13:48:13 // 3612
Legalább szép halálod lessz! :DD.. :-))
NaTo10-03-2007 12:27:10 // 3611
van hát. csak rám ne omoljon :))
Saughassy10-03-2007 12:16:22 // 3610
Emelőd azért csak van.
NaTo10-03-2007 12:12:02 // 3609
:))
A Giuliettám alá befértem anno. Persze az egy éve volt, és akkor még kisebb volt a fejem meg a hasam is :)
Saughassy10-03-2007 11:58:37 // 3608
Teccett volna terepjarot venni :) Kb 12-15 centire vannak a hossznyulvanyok a foldtol, es meg nincs is ultetve.
NaTo10-03-2007 09:41:55 // 3607
ehh.
Reggel szomorúan konstatáltam, hogy nem férek alá az autónak!!!! :((
A fejem nem fér be. :)
Próbáltam alányújtani a fényképezőm, de olyan közel van az objektív, hogy nem tudtam használható képet csinálni. :(
Alá kéne nézni egy aknán, de nekem nicccs :(((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?