Forum >> Vezetéstechnika
Dévid26-11-2008 10:51:27 // 125
Az a gáz, az ember már túlzottan is bízik ezekben a "hárombetűsekben", pedig a vezetési tudást és az észt nem pótolják.
ystuc26-11-2008 10:40:53 // 123
Mert? Ilyenről még nem hallottam. Amiben nincs ABS, azzal is kell tudni közlekedni.
Xixo26-11-2008 10:36:27 // 122
Az a baj, hogy ha kötelező lenne, akkor ezt is megvennék a többivel együtt.... :((
Xixo26-11-2008 10:35:20 // 121
Sok helyre csak ABSes autókkal lehet menni...
Xixo26-11-2008 10:33:23 // 120
Ezt én is akartam mondani, hogy ha többen vagyunk, akkor nem egy napon kéne menni...
Seriff26-11-2008 10:26:18 // 119
Bármin lehet tanulni :D
SD26-11-2008 10:25:30 // 118
De most szeritnem kár elvinni ezt a kérdést abba az irányba hogy ki a negyobb májjer:) inkább össze kéne hozni egy megfizethető alfás tréninget:)
Dévid26-11-2008 10:24:21 // 117
Valami alapot ad az is, de én a tanuláshoz előnyben részesítem a jelenleg vezetett személygépjárművet! Ég és föld az előző és a mostani személygépjárművem viselkedése határhelyzetekben, ami azt hiszem az 500 kg-os súlykülönbözetnek is betudható.
GEORGE26-11-2008 10:18:40 // 116
Azt nem néztem :-) De "okosodni" tényleg jó egy UNO is azon a pályán :-)
GEORGE26-11-2008 10:17:42 // 115
Egyszer volt egy Fiatos tali a H.ringen a vezetés technikai tanpályán...invitáltam pár "profi" pilótát már akik leírták itt, hogy mekkora "császárok" hogy ott mutassák meg mit tudnak, de természetesen mindnek dolga volt éppen... :-).... . . ..
Seriff26-11-2008 10:17:08 // 113
Csak azért írtam, mert béemvés tréning oldal... Néz csak meg :P
GEORGE26-11-2008 10:13:33 // 112
Nem kell az M3-as egy Fiat UNO kormánya mögött is meglepődnél rendesen......
Cselentano26-11-2008 10:10:28 // 111
felesleges :-)))
egy 18 éves kiscsaj egy suzuiki ignissel volt
anyuci beíratta a friss jogsi mellé
szegényke nagyon be volt tojva .....
de a végére élvezte és szépen végrehajtotta a feladatokat
én pl. biztosan kötelezővé tenném a jogsi megszerzéséhez
és akkor talán több képzés is lenni, és az árak is az elviselhetőbb kategóriába kerülnének
mert jelenleg elég nagy luxus
de megéri
kicsit elgondolkozol, hogy eddig mekkora vak szerencséd volt az utakon :-)))
egy 18 éves kiscsaj egy suzuiki ignissel volt
anyuci beíratta a friss jogsi mellé
szegényke nagyon be volt tojva .....
de a végére élvezte és szépen végrehajtotta a feladatokat
én pl. biztosan kötelezővé tenném a jogsi megszerzéséhez
és akkor talán több képzés is lenni, és az árak is az elviselhetőbb kategóriába kerülnének
mert jelenleg elég nagy luxus
de megéri
kicsit elgondolkozol, hogy eddig mekkora vak szerencséd volt az utakon :-)))
Seriff26-11-2008 10:06:56 // 110
Akkor előbb veszek egy M3-at, majd megyek a wensonhoz :P
Cselentano26-11-2008 10:04:46 // 109
Erősen javasol a társaság nagy részének, hogy fizessen be, vagy kérjen karácsonyra egy vezetéstechnikai tréninget, mert óriási nagy tévhitek vannak.
Az igazság meg majd az aszfalton derül ki.
Voltam ilyen képzésen, még megyek is.
Télen is Ausztirába.
BMW-sen, igen horror.
De a parkolóban csapatás, és baromkodásból semmit nem fogsz tanulni.
Érdemes ajánlatokat kérni valamelyik sulinál amit írtatok.
vagy pl. wenson.hu
De 10 főnél nagyobb csoport felesleges, lassan jutsz sorra.
Sok szerencsét mindenkinek az utakon.
:-)))
Az igazság meg majd az aszfalton derül ki.
Voltam ilyen képzésen, még megyek is.
Télen is Ausztirába.
BMW-sen, igen horror.
De a parkolóban csapatás, és baromkodásból semmit nem fogsz tanulni.
Érdemes ajánlatokat kérni valamelyik sulinál amit írtatok.
vagy pl. wenson.hu
De 10 főnél nagyobb csoport felesleges, lassan jutsz sorra.
Sok szerencsét mindenkinek az utakon.
:-)))
Seriff26-11-2008 09:49:02 // 108
csocsi26-11-2008 09:48:32 // 107
Aha, legalább jól meg lett fontolva :)
SD26-11-2008 09:40:21 // 106
SD26-11-2008 09:34:55 // 105
Most lett megnyitva:S a dátum a javaslat beérkezése:D
csocsi26-11-2008 09:26:45 // 104
Úgy látom nem csak én nem tudtam erről a topicról :))
Remélem hasznos dolgok is kiderülnek majd számomra belőle.
Remélem hasznos dolgok is kiderülnek majd számomra belőle.
csocsi26-11-2008 09:08:57 // 103
Igen, nagyon király volt :))))
Poló26-11-2008 08:49:23 // 102
Aham, olyan 70-80-nal. Sparky ment elöl, én meg próbáltam tartani a tempóját, de közbe-közbe így is lemaradtam. De 80-90-nél többet még egyenesben sem mentünk.
Attie26-11-2008 08:47:55 // 101
Én a cikkből vettem észre hogy van ilyen topic :)
SD26-11-2008 08:47:41 // 100
jaja havon én is próbálgattam, de száraz betonon sokkal gyorsabban történnek a dolgok, ott meglepő tud lenni a hóban begyakorolt lassú dolgok ott nem müxenek
Kau26-11-2008 08:45:36 // 99
70-80-al a havas úton??? Akkor neked már nem is kell ilyen tréning :))
Poló26-11-2008 08:44:50 // 98
Haverom azt hiszem 3-ból nullát csinált a Puntoval, pedig a csávó már mondta is neki, hogy melyik irányba fogja kidobni a kocsi hátulját :)
Ferko26-11-2008 08:44:12 // 97
Kell a pénz a Dakarra Laczkónak!:-DDDDDDD
Poló26-11-2008 08:43:36 // 96
Egyszer sikerült megcsúsznom havon, kanyarból jöttem ki 70-80-nal és kitört az autó fara. Ellenkormányoztam, átlódult a túloldalra, ismét ellenkormányoztam és beállt egyenesbe az autó. Arra már nem emlékszem, hogy a gázzal mit csináltam, de szerintem vagy hagytam ugyanott, vagy elvettem teljesen.
Ferko26-11-2008 08:43:21 // 95
Úgyis vennm kell dísztárcsát!:-DDDDDD
SD26-11-2008 08:41:26 // 94
én kipróbáltam közúton:) de szeretném inkább tanpályán gyakorolni:D
de egyetértünk akkor mert én is a finom gázelvét mellett szavazok, de rántópadon nem voltam még, az biztos dúrvább eset...
bezzeg asszonyt elvitte a cége, és nem is pördült meg, céges off-al, de ahogy ismerem 30-al ment:D
de egyetértünk akkor mert én is a finom gázelvét mellett szavazok, de rántópadon nem voltam még, az biztos dúrvább eset...
bezzeg asszonyt elvitte a cége, és nem is pördült meg, céges off-al, de ahogy ismerem 30-al ment:D
Ferko26-11-2008 08:40:59 // 93
Izgis lehet egy hirtelen fékezésnél!:-DDDDDDD
NEm is tudtam, hogy van ilyen topic!:-DDDDD
NEm is tudtam, hogy van ilyen topic!:-DDDDD
ystuc26-11-2008 08:40:40 // 92
Annál a padnál az a legdurvább, hogy számítasz a dologra, hogy meg fog történni az elrántás. Azt nem tudod, hogy melyik irányba, de lesz valami. És még így, hogy fel vagy készülve a dologra, sem biztos, hogy megtudod fogni a kocsit. Én egyszer mentem azon a rántópadon, háromból egyszer sikerült megfognom akkor az autót. Nem sajáttal voltam, céges Octaviával.
SD26-11-2008 08:38:42 // 91
mit ugyancsak magamon tapasztaltam hogy megcsúszás esetén nem elég ellenkormányozni, hanem nagyon kell tudni milyen mértékben és milyen gyorsan avatkozzon be az ember, ez is csak rflexből tud rögzülni, mert egy túlzott, és lassú kormány reakció csak belóbálja az autót, ellenben egy megfelelő mértékű visszahozhatja egyenesbe, ez is gyakorlós téma:)
Poló26-11-2008 08:37:56 // 90
Na ezt ki kellene próbálnod ;)
Emlékszek egy Fiat Marea-ra, kirántotta a pad az autó hátulját, csávó lepadlózta és ide-oda csúszkált a pályán, végül az aszfalton megpördült 360 fokban. Én pont nem mentem azon a pályán (már bánom), de ha jól emlékszek, akkor finom gázelvételt mondtak az oktatók és természetesen ellenkormányzást.
Emlékszek egy Fiat Marea-ra, kirántotta a pad az autó hátulját, csávó lepadlózta és ide-oda csúszkált a pályán, végül az aszfalton megpördült 360 fokban. Én pont nem mentem azon a pályán (már bánom), de ha jól emlékszek, akkor finom gázelvételt mondtak az oktatók és természetesen ellenkormányzást.
Poló26-11-2008 08:34:58 // 89
Jaja, később már láttam, csak lentről olvasok felfelé :)
SD26-11-2008 08:34:10 // 88
ugyan hátsó kerekes autóm még nem volt, de valahol olvastam hogy hátulkaparós autón ha minden veszni látszik akkor vistzont kuplung és gépészkedés a kormánnyal mert az az egyetlen esély hogy visszanyerje a tapadását a hátsó két kerék
ellenben elsőnél se a túl nagy gáz se a gázelvét nem segít, méginkább nem a kikuplungolás...
amit én tapasztaltam hogy nagyon finom játékra van lehetőség, végig zárt tengelykapcsolóval ha tartj az ember az ívet, kicsivel több gáz tolja az orrát, ha kevesebb akkor visszatér az ívre de ahogy túl kevés kitör a hátulja:(
hát ezt pl: mindenképp kéne gyakorolni mert a jó kanyarsebesség eléréséhez ez elengedhetetlen hogy tudaj az ember hogy viselkedik az autója tapadáshatáron, és milyen eshetőségek vanak, a szitu mentésére
ellenben elsőnél se a túl nagy gáz se a gázelvét nem segít, méginkább nem a kikuplungolás...
amit én tapasztaltam hogy nagyon finom játékra van lehetőség, végig zárt tengelykapcsolóval ha tartj az ember az ívet, kicsivel több gáz tolja az orrát, ha kevesebb akkor visszatér az ívre de ahogy túl kevés kitör a hátulja:(
hát ezt pl: mindenképp kéne gyakorolni mert a jó kanyarsebesség eléréséhez ez elengedhetetlen hogy tudaj az ember hogy viselkedik az autója tapadáshatáron, és milyen eshetőségek vanak, a szitu mentésére
SD26-11-2008 08:29:42 // 87
jaja igen pont ezaz hogy én is így gondolom:
ha kanyarban elsőkerekes autónál hirtelen leugrik az ember a gázról szite biztos leseik az útról ha tapadáshatáron megy, ráadásul seggel előrre.
mert az olyan mintha megfékezné az első kerekeket
ha kanyarban elsőkerekes autónál hirtelen leugrik az ember a gázról szite biztos leseik az útról ha tapadáshatáron megy, ráadásul seggel előrre.
mert az olyan mintha megfékezné az első kerekeket
ystuc26-11-2008 08:29:06 // 86
Újpest. Link lejjebb. :-)
NGC26-11-2008 08:22:14 // 85
tudom, hogy nem ugyanaz, csak megjegyzésként tettem hozzá, hogy miért voltam ott.
Poló26-11-2008 08:21:02 // 84
A Magyar Autóklubnak is van tanpályája, azt hiszem Kispesten (ebben nem vagyok biztos). Állítólag kisebb, mint a Berger pálya, de jó ez is. Ha jól emlékszek, akkor Ronnie próbált szervezni oda tavaly és tavalyelőtt tavasszal egy talit, de nem sikerült megegyezni a díjban, túl drágán adták volna, a klub pedig nem tudott annyit fizetni érte.
Poló26-11-2008 08:17:31 // 83
Én voltam 2 éve a Fiatos talin a ringi tanpályán. Ne hogy azt hidd, hogy elsőkerekes autónál jó dolog levenni a gázról a lábad, ha kitör a fara. Akik ezt tették, nem nagyon tudták megfogni az autót. Rádión mondta az oktató, hogy ellenkormányzás és ne padlózzuk le az autót.
ystuc26-11-2008 08:17:15 // 82
Tökölön a drift edzés és a vezetéstechnikai rész nem ugyan az. A vezetéstechnikai pályát locsolják.
ystuc26-11-2008 08:16:10 // 81
Én pont a MAK pályája mellett lakok. Majd leszaladok, és megkérdezem milyen lehetőségek vannak, meg hogy mekkora a befogadó képessége.
NGC26-11-2008 07:58:12 // 79
a tököli pályán nemrég voltam egy driftedzésen, tényleg elég jó és kellően széles meg hosszú, kérdés, hogy megengedik- e, hogy fellocsoljuk:))
Mike.26-11-2008 06:36:27 // 78
Nem hiszem, hogy szóban, egy fórum topicjában megoldható egy vezetéstechnikai "oktatást". Pontosabban itt az Amoren a sok laikus elképzelésével.
Egy már itt említett tanpályás próbálkozás, vagy egy üres parkolóban való tanulásnak ezerszer nagyobb előnyét látom. Bár egy üres parkoló, repülőtér nem adja vissza azokat a körülményeket amit egy H.ringi pálya produkálna. Szóval az inkább életszerűbb.
Egy már itt említett tanpályás próbálkozás, vagy egy üres parkolóban való tanulásnak ezerszer nagyobb előnyét látom. Bár egy üres parkoló, repülőtér nem adja vissza azokat a körülményeket amit egy H.ringi pálya produkálna. Szóval az inkább életszerűbb.
HátvédRomeo26-11-2008 02:16:43 // 77
Gyertek Kamizsára, az mégolcsóbb, élőben a sok barom között. Én télen akkor autózok, mikor kihaltak az utcák. Tavaj éjje, meg munkaidőbe mikor a többség gáját húz. Volt hogy gyalog is kapkodtam a virgácsom, mert cikcakkozott 1 OFF.
Xixo26-11-2008 01:43:03 // 76
Vagy ez nem a budaörsi autobahn utóda?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
538
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?