Forum >> Pályaautózás
Blade10-04-2012 10:51:37 // 2210
Elég gyengén kopogtad le, jó erősen kell így: koppp-koppp-koppp ;-))))))
Blade10-04-2012 10:50:22 // 2209
2.35-öt ment vele a manusz azt mondta, de azzal az autóval gyári állapotban szerintem bőven 2.30 alatt lehetne menni, sőt...
250-et tud a célegyenesben, no comment....:)
250-et tud a célegyenesben, no comment....:)
kalizsoli10-04-2012 10:47:35 // 2208
Igen az nekem is feltűnt, hogy az Alfa V6 motorok milyen jól bírták eddig (én is kop-kop-kop) :-))))
Blade10-04-2012 10:45:46 // 2207
Kösz:)
BiscioneRacing Carbon Strut Bar.
Az Alfistin fent van:) És tényleg van különbség, ami látszik a videón is. Utcán biztosan nem érezni, vagyis ott nem próbáltam, de pályán egyértelmű:)
BiscioneRacing Carbon Strut Bar.
Az Alfistin fent van:) És tényleg van különbség, ami látszik a videón is. Utcán biztosan nem érezni, vagyis ott nem próbáltam, de pályán egyértelmű:)
Blade10-04-2012 10:42:29 // 2206
Köszi:)
Most nem igen volt olyan a GT-R-en kívül. Az összes skyline, totoják, meg a két bmb-én full slick gumik voltak, mégsem voltak jók. Szerintem kellene rájuk a paplan, de egyébként sem mutattak sokat:)
Épp mondtam Krisznek, hogy amikor pályanapra megyünk, mindig látunk autókat, sőt drága autókat lerobbanni, ahhoz képest az Alfás csapatunk teljesen jól bírja műszaki problémák nélkül. Persze nem akarom elkiabálni, ezért kopp-kopp-kopp:))
A legviccesebb Áron autója volt, korolla azt hiszem, ami előttem barkaszt megszégyenitően füstölt:) Szegény nem volt szerencsés tegnap, az autója is elszállt, meg a zsír új slick is odalett, bár szerintem ha paplannal felmelegítette volna, akkor nem szakadt volna szét.
A második legviccesebb a bmb volt, nem tudom pontosan melyik típus de max két éves 3-as volt, amiben sorra álltak le a hengerek:))
Most nem igen volt olyan a GT-R-en kívül. Az összes skyline, totoják, meg a két bmb-én full slick gumik voltak, mégsem voltak jók. Szerintem kellene rájuk a paplan, de egyébként sem mutattak sokat:)
Épp mondtam Krisznek, hogy amikor pályanapra megyünk, mindig látunk autókat, sőt drága autókat lerobbanni, ahhoz képest az Alfás csapatunk teljesen jól bírja műszaki problémák nélkül. Persze nem akarom elkiabálni, ezért kopp-kopp-kopp:))
A legviccesebb Áron autója volt, korolla azt hiszem, ami előttem barkaszt megszégyenitően füstölt:) Szegény nem volt szerencsés tegnap, az autója is elszállt, meg a zsír új slick is odalett, bár szerintem ha paplannal felmelegítette volna, akkor nem szakadt volna szét.
A második legviccesebb a bmb volt, nem tudom pontosan melyik típus de max két éves 3-as volt, amiben sorra álltak le a hengerek:))
Ollah10-04-2012 09:06:15 // 2205
Éljen-éljen, grat!
Toronymerevítő márkája? Tényleg érzel különbséget...? :)
Mondjuk azt nem értem, a GT-R hogy' tudott elmenni az egyenesekben... Mer' hogy kanyarokban feltartott a világ egyik legjobban forduló autója, az már meg sem lep, ha meg nem is értem. :P
Toronymerevítő márkája? Tényleg érzel különbséget...? :)
Mondjuk azt nem értem, a GT-R hogy' tudott elmenni az egyenesekben... Mer' hogy kanyarokban feltartott a világ egyik legjobban forduló autója, az már meg sem lep, ha meg nem is értem. :P
Ollah10-04-2012 09:01:33 // 2204
Ilyet hirdetnek off fórumon 225K-ért:
ÚJ YOKOHAMA ADVAN A048 MEDIUM SLICK GUMI 225/45R17 90W
Ha valakit esetleg érdekel...
ÚJ YOKOHAMA ADVAN A048 MEDIUM SLICK GUMI 225/45R17 90W
Ha valakit esetleg érdekel...
kalizsoli10-04-2012 08:59:00 // 2203
Gratulálok! :-) Szép időt futottál. Volt valaki a GTR-en kívűl aki meg tudott szorítani?
Blade09-04-2012 21:58:13 // 2202
Ööö nem mérte, csak a karórával:))))
De nem tudom végül megfejtette-e az eredményt:))
De nem tudom végül megfejtette-e az eredményt:))
Blade09-04-2012 21:48:15 // 2200
Nem adott egyértelmű választ, különben emlékeznék rá:)) Hisz Te is ismered ... ;-))))
Csöri09-04-2012 21:45:24 // 2198
Jó kis logisztika.:-)
Blade09-04-2012 21:43:18 // 2197
Nem, Mariann reggel feljött velem a bmb-vel, abban voltak a yokók:) Pesten lecseréltettem, és ő hazament:) Onnan már a yokohamákkal mentem Diósförgetegpatonyig:))
Blade09-04-2012 21:41:35 // 2196
Ezt kérdeztem én is:)))
Csöri09-04-2012 21:38:29 // 2195
Vitted magaddal a 18-as kerekeket?
Csöri09-04-2012 21:37:37 // 2194
A 166-al?
Hát a versenyautó?
Hát a versenyautó?
Blade09-04-2012 21:36:04 // 2193
Az SKring pozícióját elmentettem a gyári naviba:))
Blade09-04-2012 21:32:09 // 2192
Kalmár is eljött, a 166-tal:) Jó hogy jött, mert igazából egyedül lettem volna, úgy meg kicsit uncsi..:)
Gumik jók még, reggel pesten felszereltettem, onnan meg max 100-zal mentem végig, így szinte nem kopik. Ellenben múltkor amikor hazafelé tempót mentetek a 82-esen ..:))
Gumik jók még, reggel pesten felszereltettem, onnan meg max 100-zal mentem végig, így szinte nem kopik. Ellenben múltkor amikor hazafelé tempót mentetek a 82-esen ..:))
Csöri09-04-2012 21:27:58 // 2191
Jó lehetett. Közülünk csak te voltál?
Gumijaid még bírják?
Gumijaid még bírják?
Blade09-04-2012 21:14:54 // 2190
A konfigurátor nagyon király, hetente rendszeresen kitöltöm:)))
vm09-04-2012 21:10:18 // 2189
Nem egyszerű az oldaluk...
Ilyen jó konfigurátort is ritkán látni ;-)
Ilyen jó konfigurátort is ritkán látni ;-)
Blade09-04-2012 21:09:57 // 2188
Jól sikerült nap volt, az idő is szép volt, olyan 10-12 fok. Viszont az aszfalt melegebb volt mint múltkor.
11-re értem oda, a tunexcomos csapat ~ háromnegyed dél körül értek ki, meglepően sokan jöttek, vagy 12-15 autóval. Japán brigád, meg egy-két bmb:) Az egyiknek a nap közepén a hatból először öt, aztán négy henger ment:)) + Az egyik totojás srác (Áron) előttem füstölt el, olyan volt mintha barkasszal menne:)
Végülis délután egytől kb 3-ig miénk volt a pálya. Elvileg egybefüggő idő lett volna, de mindig volt valami amiért ki kellett jönni. Három etapot tudtam menni, kilenc gyors körrel.
Örömteli volt az is, hogy egy GT-R-rel tudtam tartani a lépést kb a pálya háromnegyed részéig, onnan már szedett össze előnyt, mert az egyenes szakaszokon akkora erődemonstrációval szemben nem lehet mit kezdeni. A videón jól látszik:)
Volt több 2.40-es köröm pár tized eltérésekkel, de valahogy mindig akadt benne hiba, vagy nem volt tiszta kör. Végén 2.39.658-at sikerült futni, de ez a kör sem volt tökéletes, kétszer is volt benne hiba. Majd legközelebb kijavítom:)
A toronymerevítő nagyszerű, főleg a gyors kanyarokban érezni a hatását, pl. a kettesben ami a leggyorsabb kanyar, ott sokkal jobb:) Több sebességet is tudtam bevinni, mert nem is mászkált az autó eleje:)
Na kb. ennyi volt a mai nap, kár lett volna kihagyni:)
Szuti 2.48 körül ment, Bart is kb annyit a hatalmas slickekkel:) Egyébként nagyon sokan slickel mentek, Áronnak is zsír új A005-ök voltak fent, amit szétdaráltatott a rázókövön:)
Volt operatőr stáb is, akikre néha a frászt hoztam:)) A videók is jól sikerültek, majd alkotok belőlük valami youtubeosat:)
11-re értem oda, a tunexcomos csapat ~ háromnegyed dél körül értek ki, meglepően sokan jöttek, vagy 12-15 autóval. Japán brigád, meg egy-két bmb:) Az egyiknek a nap közepén a hatból először öt, aztán négy henger ment:)) + Az egyik totojás srác (Áron) előttem füstölt el, olyan volt mintha barkasszal menne:)
Végülis délután egytől kb 3-ig miénk volt a pálya. Elvileg egybefüggő idő lett volna, de mindig volt valami amiért ki kellett jönni. Három etapot tudtam menni, kilenc gyors körrel.
Örömteli volt az is, hogy egy GT-R-rel tudtam tartani a lépést kb a pálya háromnegyed részéig, onnan már szedett össze előnyt, mert az egyenes szakaszokon akkora erődemonstrációval szemben nem lehet mit kezdeni. A videón jól látszik:)
Volt több 2.40-es köröm pár tized eltérésekkel, de valahogy mindig akadt benne hiba, vagy nem volt tiszta kör. Végén 2.39.658-at sikerült futni, de ez a kör sem volt tökéletes, kétszer is volt benne hiba. Majd legközelebb kijavítom:)
A toronymerevítő nagyszerű, főleg a gyors kanyarokban érezni a hatását, pl. a kettesben ami a leggyorsabb kanyar, ott sokkal jobb:) Több sebességet is tudtam bevinni, mert nem is mászkált az autó eleje:)
Na kb. ennyi volt a mai nap, kár lett volna kihagyni:)
Szuti 2.48 körül ment, Bart is kb annyit a hatalmas slickekkel:) Egyébként nagyon sokan slickel mentek, Áronnak is zsír új A005-ök voltak fent, amit szétdaráltatott a rázókövön:)
Volt operatőr stáb is, akikre néha a frászt hoztam:)) A videók is jól sikerültek, majd alkotok belőlük valami youtubeosat:)
Blade09-04-2012 20:39:09 // 2186
2 perc feletti idő.:)))
Csöri09-04-2012 20:25:43 // 2185
Akkor valamit csöpögtess.:-)
Csöri09-04-2012 19:51:24 // 2183
Volt ma valaki pályázni?;-)
Public Enemy07-04-2012 13:47:49 // 2182
Mert én is az vagyok... :-)
Ollah05-04-2012 14:57:34 // 2181
Honnan tudod, hogy nyelvtan-náci vagyok? :)))
Public Enemy05-04-2012 14:35:57 // 2180
muszáj, sorry!
Public Enemy05-04-2012 14:33:46 // 2179
Az a WTCC "előszobája", ha úgy tetszik...
Szerintem közel annyi pénz, mint a Wtcc. Annak aki följebb akar kapaszkodni, muszály benne résztvenni...
Szerintem közel annyi pénz, mint a Wtcc. Annak aki följebb akar kapaszkodni, muszály benne résztvenni...
Ollah05-04-2012 14:29:57 // 2178
Az ETCC, amiben Ficza F. indul, kb. olyan szintű sorozat, mint a WTCC? Elismerés stb.
Ott van egy másik magyar is egy pözsóval.
Ott van egy másik magyar is egy pözsóval.
Ollah05-04-2012 14:15:39 // 2177
Én tudok dobni pár V6TB alkatrészt. :P
BeeGee05-04-2012 14:09:32 // 2176
Na jó, ha összedobjátok, akkor vállalom! :)
Public Enemy05-04-2012 10:36:03 // 2175
Ja, ja...
Nekem is le kell még dobnom min. 3 kilót 04.22-ig, nehogy Csöri körberajzoljon!! :-))
Nekem is le kell még dobnom min. 3 kilót 04.22-ig, nehogy Csöri körberajzoljon!! :-))
Ollah05-04-2012 10:07:52 // 2174
Automatic spam. ;PPP
Ollah05-04-2012 10:06:20 // 2173
De. Az, hogy nem jársz. ;)))))))))))))))))
Nem is, nagyon jó formában vagy cucus. :PPP
(Nekem is kéne súlytuningolnom, mert 6-8 kiló még úgy is lejönne rólam, hogy nem is látszana... Szóval 10-12 is benne van.)
Apropó, tudom már, Csöri mitől volt olyan gyors SKringen! :)))))))
Nem is, nagyon jó formában vagy cucus. :PPP
(Nekem is kéne súlytuningolnom, mert 6-8 kiló még úgy is lejönne rólam, hogy nem is látszana... Szóval 10-12 is benne van.)
Apropó, tudom már, Csöri mitől volt olyan gyors SKringen! :)))))))
Blade05-04-2012 10:03:35 // 2172
Public Enemy05-04-2012 09:24:03 // 2171
Miéééé, nem látszik?? :-)))
Ollah05-04-2012 08:18:12 // 2170
Jársz konditerembe? Nemá... ;)))))))
Public Enemy04-04-2012 17:37:48 // 2169
Szar az aszfalt, rohad minden, beázik az egész...
Csak mert HUNGARORING, fizessé' egy vagyont...
Lejárom a tizes bérletemet (mint a konditeremben), aztán gyia valami más pálya...:-))
Csak mert HUNGARORING, fizessé' egy vagyont...
Lejárom a tizes bérletemet (mint a konditeremben), aztán gyia valami más pálya...:-))
Speed04-04-2012 16:18:50 // 2168
Nálunk se jobb a helyzet. Mikiegér pályák, óránkét 4000-6500 SEK. Sturp Raceway leghoszabb egyenes 220 méter. A pálya hossza 2200 méter.
Ollah04-04-2012 16:07:21 // 2167
Ez ingyen van. A benzin több lenne...
LacUS04-04-2012 14:27:19 // 2166
2 éve a szatmárnémeti gyorsulásra autószállító kamionnal vittük a kocsikat, 20e volt 2 napra/kocsi. igaz csak 3 kocsi volt az 5 férőhelyen, de egy ilyennel lehet költséget csökkentenetek. :)
Ollah04-04-2012 14:05:01 // 2165
Kő szerezni dupla trélert, földobjuk rá a két kocsit, oszt goto SKring.
Nem lenne sokkal több, mintha lábon kellene megjárni...
Nem lenne sokkal több, mintha lábon kellene megjárni...
LacUS04-04-2012 13:42:29 // 2164
http://www.f1hirek.hu/f1/20120330-f1-angliatol-messze-vagyunk-exkluziv-interju-gyulay-zsolttal.html
Ennyit a Hringről.... fasszopó egy banda... azt szeretné hogy napi 25e Eur pályabérlet legyen mint a redbull ring....Anyád..
Ennyit a Hringről.... fasszopó egy banda... azt szeretné hogy napi 25e Eur pályabérlet legyen mint a redbull ring....Anyád..
Public Enemy04-04-2012 12:18:40 // 2163
Ez itten kérem Magyarország...
És figyeld meg, mennyivel lesz még a közeljövőben drágább a Hring...
Ki kell használni ezeket az "utolsó" lehetőségeket...
És figyeld meg, mennyivel lesz még a közeljövőben drágább a Hring...
Ki kell használni ezeket az "utolsó" lehetőségeket...
Ollah04-04-2012 11:22:04 // 2162
Tudom, hogy földtől elrugaszkodott gondolat volt. Ez úton is esedezve kérem a Hring Sport Zrt. teljes tagságának bocsánatát!
(Ez drága cucc? Mert tök jó szolgáltatás lenne. Ha Szlovákiával akarnék példálózni. Vagy az Euroringgel.)
(Ez drága cucc? Mert tök jó szolgáltatás lenne. Ha Szlovákiával akarnék példálózni. Vagy az Euroringgel.)
Public Enemy04-04-2012 09:49:05 // 2161
Dehogy lesz, miről beszélsz??
RaceChrono. Vagy pilótatárs méricskél kézzel...
RaceChrono. Vagy pilótatárs méricskél kézzel...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
528
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?