Forum >> Pályaautózás
Blade28-07-2011 14:30:40 // 860
Én is az enyémben, bár ez kicsit zajos:))
Wickey28-07-2011 14:28:18 // 859
úgyis lassan itt a karácsony... :-)
Convert your 3.0 L 24 valve block to accept liners and pistons to increase the capacity to 3.8L.
The kit comprises of:-
Set of 101mm liners
Set of Head gaskets
Set of forged pistons (with Piston Rings)
Price 3.8 £2500 + vat. Kit only
3.0l to 3.8 Conversion requires a 3.2 crankshaft
Mondjuk ehhez még jön egy AHM V6 24V&12V Throttle Body Kits, £1400, a fent említett főtengely ugyebár, meg egy másik ECU... viszont egy E85-tel 8000-ig megírt 350+ lóerős 3.8 24V V6-tól még a dzsordzsnak is biztos felállna. :-P Egye fene visszaváltom az üres üvegeket és megveszem. :-) Kérdés mit fog szólni hozzá az amúgy is gyenge kardán meg váltó. Fogazott már le sperrdifi az 1.8 turbó giuliettában is. :-)
Convert your 3.0 L 24 valve block to accept liners and pistons to increase the capacity to 3.8L.
The kit comprises of:-
Set of 101mm liners
Set of Head gaskets
Set of forged pistons (with Piston Rings)
Price 3.8 £2500 + vat. Kit only
3.0l to 3.8 Conversion requires a 3.2 crankshaft
Mondjuk ehhez még jön egy AHM V6 24V&12V Throttle Body Kits, £1400, a fent említett főtengely ugyebár, meg egy másik ECU... viszont egy E85-tel 8000-ig megírt 350+ lóerős 3.8 24V V6-tól még a dzsordzsnak is biztos felállna. :-P Egye fene visszaváltom az üres üvegeket és megveszem. :-) Kérdés mit fog szólni hozzá az amúgy is gyenge kardán meg váltó. Fogazott már le sperrdifi az 1.8 turbó giuliettában is. :-)
kalizsoli28-07-2011 13:26:05 // 858
Ja, én is az irodában vagyok :-)
Ollah28-07-2011 12:10:00 // 857
Én is bent vagyok, de a kérdés nem erre irányult. ;PPPPP
kalizsoli28-07-2011 12:05:12 // 856
Ennyit szerintem mi is tudunk :-)
Blade28-07-2011 11:51:35 // 855
Ja, Toyo R888 gumikon mennek.
Blade28-07-2011 11:50:35 // 854
Zsolti, egy kis érdekesség: a Suzuki BioCup Euroringes pályarekordja 1.27.7
Az 107Le. Viszont a többi része messze nem gyári,csak az ótvar formája:))
Az 107Le. Viszont a többi része messze nem gyári,csak az ótvar formája:))
Blade28-07-2011 11:48:27 // 853
Én igen, bentvagyok:))
Ollah28-07-2011 11:14:00 // 852
UFF! :)
A toldat mennyi +paci? :P
A toldat mennyi +paci? :P
Public Enemy28-07-2011 10:55:05 // 850
"A 3 zsivány", Mivan, nem dolgoztok??:-)))
Na, megyek a toldatért, császtok!
Na, megyek a toldatért, császtok!
Blade28-07-2011 10:37:46 // 848
Mondhatnánk, nyílt napra alkalmas:)))
kalizsoli28-07-2011 10:26:31 // 847
Most épp nem esik, de lóg a lába :-D
Public Enemy28-07-2011 10:18:18 // 846
Baszki, ennyi gyönyörű Ferrari között úgy érzem magam, mint az egyszeri parasztgyerek a recepción gumicsizmában... :-)))
Itt zuhog, otthon milyen az idő??
Itt zuhog, otthon milyen az idő??
Public Enemy28-07-2011 10:15:43 // 845
Sehr Witzig!! :-)))
Blade28-07-2011 10:12:26 // 844
Messziről jött ember az mond amit akar..:))) Képek, videók?:))
SKrisz28-07-2011 09:32:42 // 843
Ugyanmár! :) Nem kölcsönkérni kell, hanem gazdival elvinni egy körre! Abból nagy baj nem lehet! Ha kicsit sok amit csinálsz úgyis odaszól, hogy hö... :)
Ollah28-07-2011 09:25:40 // 842
Onnan nincs messze a Squadra; ugorj be egy 2.8TB projektre! ;PPPPPPPP
Ollah28-07-2011 09:25:10 // 841
Még gyári GTA-t sem mertem soha kölcsönkérni; túl erős és értékes autó. :)
Public Enemy28-07-2011 09:08:06 // 840
Augusztus 6. nekem is jó!!
Stetten - NOVITEC
Olyan "ferkák" állnak a szalonban baszki, hogy beszarás...
Amúgy az utolsó darab facelift előtti első lökhárítótoldatot nem hagyom ki... :-)))
Stetten - NOVITEC
Olyan "ferkák" állnak a szalonban baszki, hogy beszarás...
Amúgy az utolsó darab facelift előtti első lökhárítótoldatot nem hagyom ki... :-)))
Blade28-07-2011 08:42:00 // 839
Ja, én azt hittem ki akarnád próbálni..:)))) Nem erőszak a disznótor..:)))))
Ollah28-07-2011 08:08:57 // 837
Ha megcsináltatod (vagy esetleg a Lacus által említett verziót), akkor kivételesen engedélyt kérek az oldal szerkesztőitől a leborulós szmájli egyszeri beszúrására. ;P
Ollah28-07-2011 08:06:50 // 836
És nem elég csak a kábelt visszaküldeni?
Addig legfeljebb normál módban vennéd a kanyarvadászatokat.
Addig legfeljebb normál módban vennéd a kanyarvadászatokat.
Blade28-07-2011 06:32:57 // 835
Igen kettő, külön-külön jó mindkettő. Együtt is jó lenne, ha a sync kábel működne...
Csöri27-07-2011 22:00:57 // 834
A csomagban 2 kamera van?
Ezek gondolom egymástól függetlenül is működnek.
Ezek gondolom egymástól függetlenül is működnek.
Blade27-07-2011 17:24:10 // 833
Megcsináltatom csakazértis, hogy Krisz megpukkadjon! ;-)))))))
Blade27-07-2011 17:20:23 // 832
Kint van az Euroring honlapján az augusztusi naptár, és a jó hír az, hogy a 6. autós nap!:)))
Illetve Autós+Motoros, viszont akciós nap. Ami azt jelenti, hogy előzetes regisztráció esetén kevesebbe kerül a jegy. Ez egy telefon vagy email előző nap.
Ha nincs motoros, akkor folyamatosan autók mehetnek a pályára, egyébként fél órás váltással az autó és a motor.
A délutáni program 13 órától 18-ig tart. Tehát idő van bőven, amiben legalább 5x30 perc van, maximum 10x30p. 1x30perc ~ 20 kör.
Megyünk vagy nem?:) / Én megyek /
Vélemény?:)
Illetve Autós+Motoros, viszont akciós nap. Ami azt jelenti, hogy előzetes regisztráció esetén kevesebbe kerül a jegy. Ez egy telefon vagy email előző nap.
Ha nincs motoros, akkor folyamatosan autók mehetnek a pályára, egyébként fél órás váltással az autó és a motor.
A délutáni program 13 órától 18-ig tart. Tehát idő van bőven, amiben legalább 5x30 perc van, maximum 10x30p. 1x30perc ~ 20 kör.
Megyünk vagy nem?:) / Én megyek /
Vélemény?:)
Blade27-07-2011 17:09:09 // 831
Na, mert ugye miért lenne hibátlan valami?! Nem működik a 3D..:((( Utánanéztem, hibás a szinkronizáló kábel, sokmindenkinek volt ilyen panasza. Nemigaz...küldhetem vissza a világ másik végére... Ettől eltekintve jól működnek a kamerák..
Blade27-07-2011 13:09:39 // 829
Ismerem persze, csak "gondolatébresztőnek" írtam..:))
LacUS27-07-2011 12:34:25 // 828
AHMotorsportnál már van 3.8-as is ;-) Szívóban, 6pillangóval 400Le... nekik egy régi GTV6 kasztniban van...Pályáznak vele. Nem lehet szar. :-)
Ollah27-07-2011 11:28:37 // 827
Autodelta 156 GTA AM a neve; fent van az oldalon.
"Autodelta's 156 GTA AM is powered by a bored-out version of the existing 3.2 V6 unit, with engine capacity now up to 3,750 cc, delivering 328 bhp at 7,300 rpm and capable of reaching 175 mph (284 km/h)."
Nekem az AM Super jobban tecc:
"Autodelta's 156 GTA AM Super is powered by a bored-out version of the existing 3.2 V6 unit, with engine capacity now up to 3,750 cc. Fitted with a custom engineered Rotrex supercharger, the car delivers 400 bhp at 7,000 rpm and is capable of reaching 180 mph (288 km/h)." - elírták: 292 km/h az. :)
"Autodelta's 156 GTA AM is powered by a bored-out version of the existing 3.2 V6 unit, with engine capacity now up to 3,750 cc, delivering 328 bhp at 7,300 rpm and capable of reaching 175 mph (284 km/h)."
Nekem az AM Super jobban tecc:
"Autodelta's 156 GTA AM Super is powered by a bored-out version of the existing 3.2 V6 unit, with engine capacity now up to 3,750 cc. Fitted with a custom engineered Rotrex supercharger, the car delivers 400 bhp at 7,000 rpm and is capable of reaching 180 mph (288 km/h)." - elírták: 292 km/h az. :)
Blade27-07-2011 11:10:49 // 826
Hogy? GTA 3.7?
Public Enemy27-07-2011 10:34:03 // 825
Viccesek vagytok!!! :-))))
Egyébként Harry Schulze úr azt mondta az autóról, hogy ő sem találkozik sűrűn ilyen jó műszaki állapotú motorral, különösen a korát és a futásteljesítményét figyelembe véve!! Teljesen rendben volt a motor a padon, minden paraméterét illetően!!! Ez még engem is meglepett, de ha Ő mondja!? :-)) Azt is mondta, hogy sok ügyfele megirigyelhetné az autómat és persze neki is nagyon tetszett! :-)) Egyébként "OLLAH": a régebbi turbós GTV-k, mint a Tietek is, sokkal "könnyebben" tuningolhatóak, egyszerűbb és jobb az elektronikájuk, talán meglepő, de úgy vettem ki a Mester szavaiból, hogy a régebbi Alfák jobb tuningalapok és jobban is bírják a "strapát"!! Azért ebben "sajnos" lehet valami igazság... Úgyhogy öreg autó nem vén autó!!! Nagyon sok érdekes dolgot hallottam még, közel egy órát beszélgettünk Alfákról, tuningról, no meg persze a "Plattensee"-ről... :-))) GTA-fanoknak is szolgálok majd otthon nyalánkságokkal... Vittek egy kört egy Autodelta 156 GTA 3.7-el, hát gyerekek.... Majdnem beszartam, úgy megy... Ha lenne a zsebemben 12e. €uró... A többit, meg fotókat, videót majd otthon...
Egyébként Harry Schulze úr azt mondta az autóról, hogy ő sem találkozik sűrűn ilyen jó műszaki állapotú motorral, különösen a korát és a futásteljesítményét figyelembe véve!! Teljesen rendben volt a motor a padon, minden paraméterét illetően!!! Ez még engem is meglepett, de ha Ő mondja!? :-)) Azt is mondta, hogy sok ügyfele megirigyelhetné az autómat és persze neki is nagyon tetszett! :-)) Egyébként "OLLAH": a régebbi turbós GTV-k, mint a Tietek is, sokkal "könnyebben" tuningolhatóak, egyszerűbb és jobb az elektronikájuk, talán meglepő, de úgy vettem ki a Mester szavaiból, hogy a régebbi Alfák jobb tuningalapok és jobban is bírják a "strapát"!! Azért ebben "sajnos" lehet valami igazság... Úgyhogy öreg autó nem vén autó!!! Nagyon sok érdekes dolgot hallottam még, közel egy órát beszélgettünk Alfákról, tuningról, no meg persze a "Plattensee"-ről... :-))) GTA-fanoknak is szolgálok majd otthon nyalánkságokkal... Vittek egy kört egy Autodelta 156 GTA 3.7-el, hát gyerekek.... Majdnem beszartam, úgy megy... Ha lenne a zsebemben 12e. €uró... A többit, meg fotókat, videót majd otthon...
Blade27-07-2011 10:17:07 // 823
Igen, nekem is merésznek tűntek a 30-as számok, de gondoltam ez az Autodelta...:))))
kalizsoli27-07-2011 09:57:06 // 822
Jó eredmény, már csak ki kell cserélni a motort a két autóban :-D
Ollah27-07-2011 09:09:01 // 821
Te meg ugorj ki a Squadra-hoz egy 3.2TB projektre, na. Nagy kunszt. ;P
Ollah27-07-2011 09:07:17 // 820
Tök jó. Meg korrektek a számok is. "Turbós autót könnyű húzni", ja...
Illetve nem rossz, hogy 200+ezer km után is ilyen szépen megvolt a gyári teljesítménye.
De a GTV-t a célegyenesben még nem feltétlenül tudod körberajzolni vele. ;P
A GTA-k azért már biztosan mennének. ;))))))))
Illetve nem rossz, hogy 200+ezer km után is ilyen szépen megvolt a gyári teljesítménye.
De a GTV-t a célegyenesben még nem feltétlenül tudod körberajzolni vele. ;P
A GTA-k azért már biztosan mennének. ;))))))))
Ollah27-07-2011 09:02:04 // 819
A bejegyzése után felhívtam, hogy miva', aztán nekem is mondta, hogy ha már GER, akkor GBR is. Végülis régi baráti országok egy köpésre egymástól, teljesen érthető. :P
(Azé' a 156-ban találni 30 Nm-t nem lett volna szerény.)
(Azé' a 156-ban találni 30 Nm-t nem lett volna szerény.)
Blade27-07-2011 06:49:34 // 818
Én meg azt hittem a 156-tal mentél:)))
Public Enemy27-07-2011 00:14:25 // 817
Az is szürke, de ez "Verde Argo". Befértek a ládikók, Csöri!! Gondoltam, az Autodeltához Alfa Romeóval illik menni!? Így a 166 V6 TB-val mentem. Megint bejött a rögtönzés :-) Nem ez volt tervezve, de készen lett, pedig nem volt egyszerű dolguk... Még, jó hogy láttak már pár ezer hasonlót :-))) Azt mondták, hogy nincs 2 egyforma Alfa elektronika, és az "enyém" nagyon nehezen adta az információkat... :-)) A három órás beavatkozás 6 és fél óra alatt készült el!! Hullott közben rendesen a hajam :-) Régi teljesítmény: 206,6 PS, 277NM. Új teljesítmény: 222,9 PS, 313NM. Nagyon érezhető a különbség!!!!!:-)
Blade26-07-2011 21:37:51 // 816
Akkor a Scudo van a mérőpadon?:))))
Csöri26-07-2011 21:19:54 // 815
De a Scudoval ment. :-)
Blade26-07-2011 21:11:30 // 814
Ja, Krisz nem kispályás:))) Ha már arra járt, beugrott pár lóerőért azokhoz az ismeretlen kuruzslókhoz:))))
Csöri26-07-2011 21:04:17 // 813
Komolyan. :-)
Pedig vasárnap "csak" dojcslandba indult.:-)
Pedig vasárnap "csak" dojcslandba indult.:-)
LacUS26-07-2011 20:58:39 // 812
Ezt akartam én is kérdezni. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
536
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?