Forum >> Pályaautózás
GEORGE21-06-2011 22:41:40 // 312
	Még jó, hogy jobbat mész a 3.2 -es V6-al mint egy 2,4 Jtd20v :-)
	
BeeGee21-06-2011 22:35:13 // 311
	Kezdem elhinni, hogy a Michelinnek nem csak marketing, hogy tartós gumikat gyárt. Slickek területén is ezt olvastam róla, +1-2 pályázás benne van a vetélytársakhoz képest. Úgyhogy ha veszek újra slicket, akkor az lesz a kiszemelt márka :)
Gumissal az volt, amit vártam - ő persze nem tehet róla, nála rendben volt, ő megfelelően tárolta, én csesztem el őket, kenjem a hajamra. A hátsók elég jól túlélték, azokat megpróbálom elpasszolni, hogy valamennyi visszajöjjön legalább..
És legközelebb pályaslicket veszek, nem rallyt. Tanuló pénz volt, ahogy Ollah gumija. Csodák nincsenek :)
	
Gumissal az volt, amit vártam - ő persze nem tehet róla, nála rendben volt, ő megfelelően tárolta, én csesztem el őket, kenjem a hajamra. A hátsók elég jól túlélték, azokat megpróbálom elpasszolni, hogy valamennyi visszajöjjön legalább..
És legközelebb pályaslicket veszek, nem rallyt. Tanuló pénz volt, ahogy Ollah gumija. Csodák nincsenek :)
Blade21-06-2011 22:11:32 // 310
	Na a mai napról:)
Én jól éreztem magam, sok tapasztalattal lettem gazdagabb, legfőképpen a gumik terén. Az nyilvánvaló, hogy a három menet közül az elsőben volt jó a guminyomás. A második menetre leengedtem 2.5-re melegen, ami nem tett jót, a harmadikra meg 2.2-re lett beállítva. Itthon volt időm átgondolni a dolgokat és erre jutottam az autó viselkedése alapján. Az utolsó menetben BeeGeevel volt a legcsúszósabb, ami miatt sok hiba is került a körbe. Azért mentünk egy 2.22.19-et:) Szerintem 2.20 alatt lehetett volna az a kör, ha rendben a nyomás s nem csúszik. Látványosan csúszott egyébként, minden kanyarban éreztem, a mansellben sikerült lejjebb csúszni az ívről, valamint a 13-as gyors jobbosban látványosan megindult a hátulja. Előtte is volt megcsúszás, a 15-ös jobbosban. Szóval látványos volt a különbség az első etap és a harmadik etap között az autó viselkedésében. Mivel nem változtattam semmin a guminyomáson kívül -kétszer is- , mindenképpen ez lehetett a hiba oka.
A legjobb mért köröm 2.21.62
Az első etapban lehetett volna egy 2.19-es köröm, csak a 15-ös kanyarban feltartott egy telefonáló 740i... Erre nincs mit mondani
A legjobb köröm egyébként 2.18.36 lehetett volna a legjobb szektorok alapján, ami az első etapban volt. Egyébként a legjobb eredmények az első etapban történtek.
A tiszta körökben a köridők elég jó konstansok voltak, 5 tizeden belül mind.
A legnagyobb sebesség 184,5 km/h.
Levonva a következtetéseket, a 2.17-es idő elérhető, amit a következő alkalommal mindenképpen szeretnék elérni:)

	
Én jól éreztem magam, sok tapasztalattal lettem gazdagabb, legfőképpen a gumik terén. Az nyilvánvaló, hogy a három menet közül az elsőben volt jó a guminyomás. A második menetre leengedtem 2.5-re melegen, ami nem tett jót, a harmadikra meg 2.2-re lett beállítva. Itthon volt időm átgondolni a dolgokat és erre jutottam az autó viselkedése alapján. Az utolsó menetben BeeGeevel volt a legcsúszósabb, ami miatt sok hiba is került a körbe. Azért mentünk egy 2.22.19-et:) Szerintem 2.20 alatt lehetett volna az a kör, ha rendben a nyomás s nem csúszik. Látványosan csúszott egyébként, minden kanyarban éreztem, a mansellben sikerült lejjebb csúszni az ívről, valamint a 13-as gyors jobbosban látványosan megindult a hátulja. Előtte is volt megcsúszás, a 15-ös jobbosban. Szóval látványos volt a különbség az első etap és a harmadik etap között az autó viselkedésében. Mivel nem változtattam semmin a guminyomáson kívül -kétszer is- , mindenképpen ez lehetett a hiba oka.
A legjobb mért köröm 2.21.62
Az első etapban lehetett volna egy 2.19-es köröm, csak a 15-ös kanyarban feltartott egy telefonáló 740i... Erre nincs mit mondani
A legjobb köröm egyébként 2.18.36 lehetett volna a legjobb szektorok alapján, ami az első etapban volt. Egyébként a legjobb eredmények az első etapban történtek.
A tiszta körökben a köridők elég jó konstansok voltak, 5 tizeden belül mind.
A legnagyobb sebesség 184,5 km/h.
Levonva a következtetéseket, a 2.17-es idő elérhető, amit a következő alkalommal mindenképpen szeretnék elérni:)

Csöri21-06-2011 19:33:15 // 309
	
	
Csöri21-06-2011 19:20:05 // 308
	Következő alkalomra beújjítok valami időmérős cuccot. ( aki tud ájfónra hasonlót szóljon)
Szerintem 2:30 alatt is volt köröm, de erre nincs bizonyíték.:-)
Viszont a gumijaim jól bírták a ringet. Meg sem látszik rajtuk szinte semmi. Még 1 ringezést kibír mielőtt a kukába mennek.
A gumis csávóval jutottál valamire?
	
Szerintem 2:30 alatt is volt köröm, de erre nincs bizonyíték.:-)
Viszont a gumijaim jól bírták a ringet. Meg sem látszik rajtuk szinte semmi. Még 1 ringezést kibír mielőtt a kukába mennek.
A gumis csávóval jutottál valamire?
13721-06-2011 19:10:26 // 307
	Végül milyen gumival voltatok?
	
BeeGee21-06-2011 18:53:46 // 306
	
	
BeeGee21-06-2011 18:43:04 // 305
	
	
Trombozis21-06-2011 08:50:12 // 304
	K@rva nagyok vagytok! :-))))
Ez tetszik nagyon!
	
Ez tetszik nagyon!
Csöri21-06-2011 07:10:16 // 303
	Jó reggelt!
Lassan indul a nap.:-)
	
Lassan indul a nap.:-)
Csöri20-06-2011 21:21:07 // 301
	Ne is mond. Én 5 kor kelek. Valamit valamiért.:-)))
	
Blade20-06-2011 20:53:47 // 300
	Én is, már 7kor elindulok, hogy 70-nel feldöcögjek a ringre..:)))
	
Csöri20-06-2011 20:52:56 // 299
	Reggel 8-ra ott leszünk.:-)
	
Blade20-06-2011 20:28:44 // 298
	Már csak egyet kell aludni!:))
	
BeeGee20-06-2011 15:23:41 // 297
	Csöri, Ollah,
én a reggeli közös kimenetelt skippelem, mert a gumisnál kezdek.
Pacsi a pályán :)
	
én a reggeli közös kimenetelt skippelem, mert a gumisnál kezdek.
Pacsi a pályán :)
Public Enemy20-06-2011 12:48:02 // 296
	Beszéltem a Gergővel, nézőként lehet, hogy kiugrik a "Seles" régi GTA-jával, lehetne egy "történelmi" fotót lőni a 3 GTA-ról!!!
	
Public Enemy20-06-2011 12:37:48 // 295
	Köszi!
Van nekik, megyek érte!
	
Van nekik, megyek érte!
13720-06-2011 10:17:12 // 294
	1/2363030, ott volt a főoldalon.
	
Public Enemy19-06-2011 23:07:51 // 293
	Nem találtam az oldalukon telószámot, mielőtt mennék, felhívnám őket!
???
	
???
13719-06-2011 17:35:53 // 292
	Már csak 10hz-es verziót lehet kapni a 818-ból. Kb. 2 hete vettem a speedshopban, akciósan 21 volt bruttó, csekkold le, hátha még akciós. Bár nem írják róla sehol, de ez már usb-n keresztül is működik, így kicsit biztosabb, mint bluetoothal.
	
Blade19-06-2011 16:27:55 // 290
	Nekem folyamatosan 9-10 műhold volt..:)
	
BeeGee19-06-2011 13:29:22 // 289
	Mértem is kicsit rugalmasságot :)
Ezek nem csak szabvány szerint történtek, hanem ideális fordulatszámról.
60 - 100 km/h = 4,3 mp (III)
60 - 100 km/h = 6,3 mp (IV)
60 - 160 km/h = 13,4 mp (III + IV)
60 - 160 km/h = 16,9 (IV)
Mozgó autóra nagyobb pontosságot írt, de még ha rádobok pár tizedet a pontatlanságra, akkor sincs sok félnivalóm a kormosoktól :)
	
Ezek nem csak szabvány szerint történtek, hanem ideális fordulatszámról.
60 - 100 km/h = 4,3 mp (III)
60 - 100 km/h = 6,3 mp (IV)
60 - 160 km/h = 13,4 mp (III + IV)
60 - 160 km/h = 16,9 (IV)
Mozgó autóra nagyobb pontosságot írt, de még ha rádobok pár tizedet a pontatlanságra, akkor sincs sok félnivalóm a kormosoktól :)
BeeGee19-06-2011 13:06:53 // 288
	Igen, azért akarok majd én is egy Qstarzot. 
Nekem átlag 4-7 műholdat fog be.
	
Nekem átlag 4-7 műholdat fog be.
Public Enemy19-06-2011 12:59:20 // 287
	Én holnap megpróbálom beszerezni a QSTARZ BTQ818 X 5 Hz-es készüléket, rögzítővel, fejegységgel cca. 22e. Ft. A telómra (NOKIA E71) letöltöttem a RaceChrono megfelelő verzióját (thx. "Blade" ill. "Kalizsoli"), 4-6 műholdat talált, de itthon nálunk nagyon rossz a vétel....  lehet elég lenne a teló is, de azt írják, hogy külön vevővel pontosabb a mérés... Meglátjuk!
	
Blade19-06-2011 11:54:10 // 286
	Nem tudom, szerintem nem jön senki pakolhatós autóval:) Bár jó lenne,mert akkor fényképezgethetne is
	
BeeGee19-06-2011 11:30:30 // 285
	Kedden csak a telefonommal megyek, az tud gps-t fogni. Ehhez gondoltam egy Bluetoothos gps vevőt beszerezni, amit a chronósok is ajánlanak. 
Kedden majd be kéne lőni a pontatlanságát. Szívesen odaadom majd, ha nem együtt megyünk.
	
Kedden majd be kéne lőni a pontatlanságát. Szívesen odaadom majd, ha nem együtt megyünk.
BeeGee19-06-2011 11:26:52 // 284
	Ki kell exportálni a programban .vbo fileba a köröket, vagy a megtett utat, és azt a filet beolvassa ez a program.
A racechrono használati útmatatójában jól le van írva, én azt követtem és elsőre sikerült.
Lesz velünk olyan autó, amibe lehet pakolni futam közben?
Ha igen, akkor viszem a laptopot, meg a fotós táskámat. Csak nem szeretném, ha azok a csomagtartóban repkednének.. :)
	
A racechrono használati útmatatójában jól le van írva, én azt követtem és elsőre sikerült.
Lesz velünk olyan autó, amibe lehet pakolni futam közben?
Ha igen, akkor viszem a laptopot, meg a fotós táskámat. Csak nem szeretném, ha azok a csomagtartóban repkednének.. :)
Public Enemy19-06-2011 11:16:09 // 282
	Figyu, ha veszel valami köridőmérő cuccott, szóljál légyszíves, mert holnap muszáj nekem is valamire beruháznom, különben értelmét veszti az egész nap!!!
Köszi!!
	
Köszi!!
Blade19-06-2011 11:13:35 // 281
	Pont ilyet kerestem. Múltkor nézegettem a köröket a RC-ban, de még PDA-án ami nagyobb képernyős mint egy telefon, azon is nehézkes.
Ez hogy működik? Pc-én fut, és be kell másolnom a RC log fájlait?
	
Ez hogy működik? Pc-én fut, és be kell másolnom a RC log fájlait?
BeeGee19-06-2011 11:03:02 // 280
	RaceChrono téma:
Nekem nagyon bejön ez a cucc, szerintem veszek egy gps vevőt is hozzá.
Addig is találtam egy szoftvert hozzá PC-re: PerformanceBox
Kényelmesebben lehet elemezni vele, mint telefonon :)
Jó lenne ezeket valahol közös helyen nyilvántartani, sokat tudnánk okulni belőle egymás beállításairól.
	
Nekem nagyon bejön ez a cucc, szerintem veszek egy gps vevőt is hozzá.
Addig is találtam egy szoftvert hozzá PC-re: PerformanceBox
Kényelmesebben lehet elemezni vele, mint telefonon :)
Jó lenne ezeket valahol közös helyen nyilvántartani, sokat tudnánk okulni belőle egymás beállításairól.
Csöri19-06-2011 09:56:58 // 278
	Hívtalak hogy megjött a cucc, ugyhogy ma azért pattintsd ide a verdát.
	
Blade19-06-2011 06:58:22 // 277
	Még egy fotóművész emberke kellene...
	
Blade18-06-2011 23:54:56 // 276
	Szerintem ha nekem lekopnak a A048-ak, akkor utána ismét PS3 lesz. Ahogy Wéber is mondta, tök mindegy milyen a csomagod, mindennel lehet fejlődni!:)
	
13718-06-2011 21:08:02 // 275
	Sajnos én a 150 le alatt kategóriában fogok menni. 3 éve voltam utoljára a Hungaroringen, még másik autóval, ami gyárilag pont 150 le volt. Választhattam, és én hülye az erősebb kategóriában indultam el, mivel abban akkor kevesebben is indultak. Gondoltam milyen fasza lesz, kisebb forgalom, majd a legvégén elkörözgetek. Ez így is volt kb. az első 3 percben, amikor is elkezdtek lekörözni a megatuning Subarusok. Onnantól semmi mást nem csináltam, csak a tükörbe néztem, és szerintem még így is végig útban voltam.
	
Public Enemy18-06-2011 20:50:09 // 274
	De nálad ott van a "TUDÁS" szakikám!!! :-)
Mikor vigyem a verdát??
	
Mikor vigyem a verdát??
Public Enemy18-06-2011 20:49:01 // 273
	A 650-es magas volt, de meg kellett próbálnom az ára miatt...
Aztán tegnap eljött az igazság pillanata, nem úsztam meg a vásárlást...
210/625R17-es Advan 006T közepesen kemény keverékben lesz méretben is jó, úgyhogy akinek kell olcsón 4 db. vadi új "M"-es 210/650R17-es, eladóak!! Kevésbé ültetett verdára 20mm-es nyomtávszélesítővel jók!!
	
Aztán tegnap eljött az igazság pillanata, nem úsztam meg a vásárlást...
210/625R17-es Advan 006T közepesen kemény keverékben lesz méretben is jó, úgyhogy akinek kell olcsón 4 db. vadi új "M"-es 210/650R17-es, eladóak!! Kevésbé ültetett verdára 20mm-es nyomtávszélesítővel jók!!
kalizsoli18-06-2011 20:23:03 // 272
	Fékek, gumik nagyon fontosak a Hringen, jelentősen befolyásolják a köridőket, persze a motor-erő is fontos, de kedden kiderül :-)
	
kalizsoli18-06-2011 20:21:03 // 271
	Gratulálok :-)
Úgy látom mindenki rágyúr a Hring-re, komoly köridő harc várható, szuper! :-D
	
Úgy látom mindenki rágyúr a Hring-re, komoly köridő harc várható, szuper! :-D
Csöri18-06-2011 20:16:00 // 270
	Akkor csak én maradok igazi utcai gumin.:-)
Na majd meglátjuk ki mire megy a techikával.:-)
	
Na majd meglátjuk ki mire megy a techikával.:-)
kalizsoli18-06-2011 20:15:21 // 269
	Ezt bővebben kifejtenétek?
	
Blade18-06-2011 16:44:03 // 268
	Igen, de most már jó neki:)
	
Csöri18-06-2011 16:38:36 // 267
	Krisznek vajon felment a slick?
Tegnap még bele ért a felső lengőkarba.:-(
	
Tegnap még bele ért a felső lengőkarba.:-(
Blade18-06-2011 16:21:25 // 266
	Húú, király!:)) Ez rally slick, akkor már ketten vagytok Kriszkingel:) Kiváncsi vagyok milyen lesz!:)
	
BeeGee18-06-2011 15:32:12 // 265
	Hirtelen felindulásból csatlakoztam a slickes táborhoz :)
Beszereztem egy Pirelli RS5 garnitúrát.

	
Beszereztem egy Pirelli RS5 garnitúrát.

Blade18-06-2011 07:51:01 // 264
	
HUNGARORING 2011.06.21. KEDD
A versenypálya használatának előfeltétele minden esetben legalább egy éves, érvényes jogosítvány, megfelelő gépkocsivezetői tapasztalat, továbbá a vezető nevére kiállított forgalmi engedély. Amennyiben a gépkocsi vezetője és a forgalmi engedélyben szereplő tulajdonos nem egyezik, úgy a tulajdonos írásos - két tanú által hitelesített – meghatalmazása szükséges. A résztvevők vezető alkalmasságukról és felelősségükről, írásban kötelesek nyilatkozni. Minden gépkocsivezető a Hungaroring versenypályát saját felelősségére veszi igénybe, ajánljuk kiegészítő biztosítás megkötését!
A nyílt napon nem vehetnek részt MNASZ gépkönyvvel rendelkezõ, illetve épített versenyautók!
Az Autós Napok alkalmával a rendező által az esemény napján meghatározott program szerint reggel 09:00 órától 17:00 óráig van lehetőség a versenypálya használatára, csoportokra bontva, 15-20 perces menetekben. A pályahasználat rendjét, a résztvevők száma és a járműtípusok függvényében a rendező alakítja ki, amelyet az akkreditációnál lévő hirdetőtáblán vagy a hangosbemondóban tesz közzé.
Regisztráció: június 21-én reggel 8 órától a 40-43. boxban
A szervezők a résztvevőket akkreditáláskor az autó teljesítményétől függően az alábbiak szerint, csoportokba osztják:
lassú kategória: 150 LE alatt (110 kW)
gyors kategória: 150 LE felett (110 kW) és sport
Az idei évtől 5 és 10 menetes bérletek vásárlására nyílik lehetőség, melyek árai az alábbiak szerint alakulnak:
5 menetes bérlet 13.000 HUF
10 menetes bérlet 24.000 HUF
Véleményem szerint érdemes 8órára odaérni a regisztrációra, mert nem tudhatjuk előre milyen létszám lesz és nehogy lyukra fussunk. Mivel a délelőttöt preferáljátok jobban, szerintem maradjunk is ennél ha mindenkinek megfelel.
- kalizsoli 156 3.2 V6 Speciál :)
- KriszKing 156 2.5 V6 Speciál :)
- Blade 147GTA + A048
- Csöri 147GTA
- BeeGee GTV 3.2 V6
- Ollah GTV TB Speciál:)
- 137 OFF Mazda MX-5nc ON
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?













