Forum >> Pályaautózás
Blade20-03-2012 15:01:46 // 2010
Az is jó!:) Isteni szerencse hogy nem ritkaság:))
LacUS20-03-2012 15:01:08 // 2009
Ahogy látom nehezen de kezdi néhányotok látni,hogy bizony ha számít az idő akkor nincs kompromisszum. :) A 75 régi gtv súlyelosztásban biztos nyerő, de a futóműve nem erre való, bár megoldható, a GTA és a többi sportos alfa GT autó, sajnos nehezek mint a dög. :( De építeni mindenből lehet jó, vagy ok pénzel, vagy pénzzel és sok sok ésszel+szorgalommal :)
Blade20-03-2012 15:00:55 // 2008
De nekem Alfa kell!:))
Blade20-03-2012 15:00:27 // 2007
Oké, de nehogy már ősszel menjünk újra a SKringen! Egy-két hónap múlva mindenképpen beszervezhetnénk egyet!!! :)
Blade20-03-2012 14:59:15 // 2006
Pedig egy Hringi nap is elég komoly!:)
Kazes☻20-03-2012 14:41:25 // 2005
Téllllleg! Grat a K-hoz! :)
Seriff20-03-2012 14:33:04 // 2004
Happy 2K!
És gratula a pályaautózós cartársaknak, nagyon szépen mentetek [néztem a videókat]. :)
És gratula a pályaautózós cartársaknak, nagyon szépen mentetek [néztem a videókat]. :)
Ollah20-03-2012 14:08:23 // 2003
Tényleg, egy jó öreg, olcsó 33-as! ;DDDDDDDD
Ollah20-03-2012 14:08:00 // 2002
Úgy kell megcsinálni, ahogy Zsoltnak van. ;)
Szép, bőr sportülés, nagyzene, nagynavi és nagyklíma. :DDD
Szép, bőr sportülés, nagyzene, nagynavi és nagyklíma. :DDD
Ollah20-03-2012 14:05:41 // 2000
Ezt mondta Alfás szerelő is nekünk, hogy ha megszakadunk sem lesz soha olyan a futóművünk, mint egy 156-nak.
Kivéve gondolom, ha átépítetjük pályára, de az egy másik liga. :)))
Kivéve gondolom, ha átépítetjük pályára, de az egy másik liga. :)))
Ollah20-03-2012 14:04:09 // 1999
Azért ahhoz jó pilóta is kell. Ezt mindig kifelejtitek. :P
kalizsoli20-03-2012 13:57:05 // 1998
Legjobb megfizethető versenyautó alapnak tegnap a 318is-t (E36) lett megszavazva (egy BMW-s sem volt a társaságban) Egy ilyen szinte utcai motorral, jó gumival, fékkel, futóművel kikönnyítve, 2.15-körül tud menni a Hringen. Van rá példa :-)
kalizsoli20-03-2012 13:52:27 // 1997
Tegnap beszéltem Karottával, a nagy sikerre való tekintettel biztos lesz egy ősszel. Szeptember-október környékén, de időben be lesz reklámozva :-)
Várunk sok szeretettel, és a mikor nem vagyunk fent a pályán akkor is remekül telik az idő :-DD
Várunk sok szeretettel, és a mikor nem vagyunk fent a pályán akkor is remekül telik az idő :-DD
Public Enemy20-03-2012 13:48:51 // 1996
Mindenfélét, újat is, olyant is, amiben 1-2 kör van meg lesznek használtak is...
SKrisz20-03-2012 13:42:18 // 1995
A GTV-vel szerintem csak az a baj, hogy pics@ nehéz... Ha meg találsz egy jó alapot, azt nekem biztos nem lenne szívem szétbombázni, hogy kikönnyítsem pályára :) Maradjon csak benne a szép rosso dögnehéz bőrülőke :)))
HRingre biztos nem megyek, majd ha lesz még ilyen SK pályázás, arra nagyobb eséllyel kinézek :)
HRingre biztos nem megyek, majd ha lesz még ilyen SK pályázás, arra nagyobb eséllyel kinézek :)
Blade20-03-2012 13:39:11 // 1994
Hát én versenyautó alapnak gondoltam, azt használnám legszívesebben:)
Na, örömmel és szeretettel vár az egész Alfás "pályakommandó" , azt hiszem nyugodtan mondhatom a többiek nevében is:))
Mindjárt, Áprilisban is lesz HRing!:)
Na, örömmel és szeretettel vár az egész Alfás "pályakommandó" , azt hiszem nyugodtan mondhatom a többiek nevében is:))
Mindjárt, Áprilisban is lesz HRing!:)
SKrisz20-03-2012 13:35:26 // 1993
Érdekes, mert pl. én pont a GTV -t nem vinném pályára :) Nem oda való :)) De azért egyszer megcibálom majd én is a bajszát, valamelyik nyílt napon :)
Blade20-03-2012 13:33:03 // 1992
Legszívesebben GTV-ét választanék, mármint az utolsót, de kicsit elavult már, főleg futóműileg...
Akkor inkább 430S..:)))
Akkor inkább 430S..:)))
Blade20-03-2012 13:31:28 // 1991
Új gumik,vagy használtak? Miket hoznak?
Ollah20-03-2012 13:24:49 // 1990
Motort hátrébb kell rakni + transaxle. ;PPP
Tényleg, GTV6 vagy 75?
A GTA viszont azért jó, mert örök élet+1 kör, amíg szaladni fog, és pincétől padlásig mozdony, jól adagolható/kezelhető (gondolom!).
Vagy venni kell egy 430 S-t. :P
Tényleg, GTV6 vagy 75?
A GTA viszont azért jó, mert örök élet+1 kör, amíg szaladni fog, és pincétől padlásig mozdony, jól adagolható/kezelhető (gondolom!).
Vagy venni kell egy 430 S-t. :P
Public Enemy20-03-2012 13:23:42 // 1989
A rallye-slick is vinnyog, ha túl tolod neki vagy elbaszod a féktávot!! :-)
Vegyél Michelint, de inkább várd meg, amíg kiderül, milyeneket hoztak Piriék.
Sokkal olcsóbb lesz és nem biztos, hogy rosszabb... Lesznek Michelin-ek is köztük.
Vegyél Michelint, de inkább várd meg, amíg kiderül, milyeneket hoztak Piriék.
Sokkal olcsóbb lesz és nem biztos, hogy rosszabb... Lesznek Michelin-ek is köztük.
Ollah20-03-2012 13:19:59 // 1988
Az autó idén kapott kőkemény gátlókat és lejjebb lesz téve. Nem egy Bilstein 16PSS futómű, de nem is gyári himbi-limbi.
A gumijaid kellenének még, és akkor lenne fejlődés e téren.
A motoron csak az elektronikát változtatjuk, de azt muszáj. A gyári computerrel (és elsősorban lmm-el) nem működik jól. Sőt, a fogyasztásából (és egyéb jelenségekből) kiindulva szerintem tavaly végig vészprogramon mentünk vele. Na ezt nem akarjuk tovább erőltetni, mert szécsesződik a nem olcsó blokk. Tehát kvázi muszájból lesz erősebb, ha erősebb lesz. De ez nem cél, mert a korábbi Hringeken nem az erő volt kevés, hanem annak uralása. :)
Ja, meg van új ülés is, így ha minden jól megy, éles kanyarokban nem az anyós helyéről kell a kormányt tekergetnünk. :)))
Pénzt én is el tudok költeni jópár mill-t pár perc alatt a "jó lenne, ha..." dolgokra. :)
A gumijaid kellenének még, és akkor lenne fejlődés e téren.
A motoron csak az elektronikát változtatjuk, de azt muszáj. A gyári computerrel (és elsősorban lmm-el) nem működik jól. Sőt, a fogyasztásából (és egyéb jelenségekből) kiindulva szerintem tavaly végig vészprogramon mentünk vele. Na ezt nem akarjuk tovább erőltetni, mert szécsesződik a nem olcsó blokk. Tehát kvázi muszájból lesz erősebb, ha erősebb lesz. De ez nem cél, mert a korábbi Hringeken nem az erő volt kevés, hanem annak uralása. :)
Ja, meg van új ülés is, így ha minden jól megy, éles kanyarokban nem az anyós helyéről kell a kormányt tekergetnünk. :)))
Pénzt én is el tudok költeni jópár mill-t pár perc alatt a "jó lenne, ha..." dolgokra. :)
Public Enemy20-03-2012 13:19:56 // 1987
Szerintem egy "Cup"-os 147 JTD.
Elérhető árban hozzá lehet jutni, profin megépített versenyautó, nincsenek kompromisszumok. Bármikor versenyezhetsz vele és a megbízható dízeltechnikával "olcsón" fenntartható. Viszont no V6 feeling!! :-((
Elérhető árban hozzá lehet jutni, profin megépített versenyautó, nincsenek kompromisszumok. Bármikor versenyezhetsz vele és a megbízható dízeltechnikával "olcsón" fenntartható. Viszont no V6 feeling!! :-((
Blade20-03-2012 13:19:17 // 1986
Olyan közepes értékelést adnak az A048-nak...
Blade20-03-2012 13:17:45 // 1985
Egyébként a napokban sokat keresgéltem tapasztalatokat a gumikról, legfőképpen a Michelin Pilot Sport CUP-ról. Közben találtam olyan Performance teszteket, ahol többek között az A048-at hasonlítják a Michelinhez. Szinte mindenhol azt irják, hogy jó a tapadása az A048-nak, de csak a gumi élettartamának legelején!!! Ez kb. egy fél pályanap. Utána drasztikusan csökken a tapadás, csikorog a gumi, nyúlik és csúszik is. Na most igy belegondolva én is ezt tapasztalom. Magamtól nem biztos hogy észrevettem volna,mert kevés tapasztalatom van az ilyen gumik terén, ez az ADVAN az első.
Mindenhol azt irják, hogy a Michelin CUP sokkal jobban tapad, és nem fárad el.
Mindenhol azt irják, hogy a Michelin CUP sokkal jobban tapad, és nem fárad el.
Ollah20-03-2012 13:12:41 // 1984
Közben leírta a srác, mi van az autóban:
"119,6 PS (88 kW) 6110/min
Tein super compact futómű
Elől 4 dugós porsche nyereg 275-ös tárcsákkal (gyári textar porsche betét, leharcolt, megégett, berepedezett corolla ts tárcsa)
Hankook Ventus F200 pályaslick
Súlya 850 körül lehet... "
Kb. 7 kg/1 LE. A GTV tavaly kb. 5-5,5kg/1 LE volt. Valóban nem itt volt a gond. :)
"119,6 PS (88 kW) 6110/min
Tein super compact futómű
Elől 4 dugós porsche nyereg 275-ös tárcsákkal (gyári textar porsche betét, leharcolt, megégett, berepedezett corolla ts tárcsa)
Hankook Ventus F200 pályaslick
Súlya 850 körül lehet... "
Kb. 7 kg/1 LE. A GTV tavaly kb. 5-5,5kg/1 LE volt. Valóban nem itt volt a gond. :)
Blade20-03-2012 13:12:30 // 1983
Súlyelosztás a lényeg (az egyik)...
Épp ezért vagyok bajban. A GTA orrnehézsége nagyon sok mindent behatárol. Versenyautó alapnak jobb lehet pl. egy 2.0TS 156-os..az csak 54% elől a GTA 65%-ával szemben...
Nem tudom melyik Alfa lenne a legideálisabb versenyautó alapnak, pedig már nagyon sokat gondolkoztam...
Épp ezért vagyok bajban. A GTA orrnehézsége nagyon sok mindent behatárol. Versenyautó alapnak jobb lehet pl. egy 2.0TS 156-os..az csak 54% elől a GTA 65%-ával szemben...
Nem tudom melyik Alfa lenne a legideálisabb versenyautó alapnak, pedig már nagyon sokat gondolkoztam...
Public Enemy20-03-2012 12:45:30 // 1982
Itt a válasz arra, miért olyan gyors a Yaris...
Public Enemy20-03-2012 12:40:15 // 1981
Akkor az a Yaris valami "csodaautó" lehet, mert a sikánban még az épített autókra is fokozottan hat a fizika... Lehet, hogy vezetői tudás vagy bátorságfaktor, nem tudom... Tegnap egy épített Mini, ami 2.13-at tudott, 4 körön keresztül jött mögöttem és végig kamerázott, azt a videót kéne meglesni, milyeneket fordul az Alfa!! :-)) Kinnt Szlovákiában az Evós srác is mondta, hogy szépen fordul az autóm kanyarokban, látta volna most... :-))
Nálam már mind a könnyítés (karbon-műanyag-lexán cuccok), mind a motorerő növelés (Harry Schulze) nem az olcsó kategória sajnos, mégsem marad más választásom, ha jobb időt akarok menni, márpedig szeretnék!! Talán mindkettőt meg kéne lépni (fránya anyagiak), akkor lehetne látni, hogy mennyit hoz a konyhára...
Én a helyedben nem a motortuningot erőltetném, az a turbós blokk alapból is nagyon erős, hanem rendbe rakatnám a futóművet (lásd Kalizsoli) és vennék jó minőségő semi-slick gumikat (lásd Blade). Ennyi. És utána jöhetne a fék meg a többi nyalánkság!! :-))
Nálam már mind a könnyítés (karbon-műanyag-lexán cuccok), mind a motorerő növelés (Harry Schulze) nem az olcsó kategória sajnos, mégsem marad más választásom, ha jobb időt akarok menni, márpedig szeretnék!! Talán mindkettőt meg kéne lépni (fránya anyagiak), akkor lehetne látni, hogy mennyit hoz a konyhára...
Én a helyedben nem a motortuningot erőltetném, az a turbós blokk alapból is nagyon erős, hanem rendbe rakatnám a futóművet (lásd Kalizsoli) és vennék jó minőségő semi-slick gumikat (lásd Blade). Ennyi. És utána jöhetne a fék meg a többi nyalánkság!! :-))
kalizsoli20-03-2012 12:40:09 // 1980
Ezt a Yarist volt szerencsém tüzetesebben megvizsgálni, teljesen átépített:
kipakolt, mint Krisszé (pl. a középkonzol helyén egy nagy karbon lap van), Tein állítható futómű, toronymerevítés, bukócső, kagylók, polikarbonát oldal és hátsó ablakok, Porsche fékek és full slickkek.
kipakolt, mint Krisszé (pl. a középkonzol helyén egy nagy karbon lap van), Tein állítható futómű, toronymerevítés, bukócső, kagylók, polikarbonát oldal és hátsó ablakok, Porsche fékek és full slickkek.
Ollah20-03-2012 12:16:36 // 1979
off yaris on
Az a kemény, hogy még 110-ről sem gyorsul számottevően, mégis fut 2:22-t. De a sikánt pl. gps szerint vagy 10 km/h-val gyorsabban veszi be, mint mi óra szerint...
Ugyanolyan kanyarodási képesség és fektávok mellett hozhat annyit az autódon időben egy kb. 10%-os javulás súly/LE arányban, hogy megérje motorerőt fejleszteni, vagy hagyni kell a faszba és csak a futómű+gumi+fék trióban kell gondolkodni? Hring esetén persze.
(Mert Zsolt azt mondta, hogy pl az SKringen a motorerő szerepe azért jóval nagyobb.)
Nálunk az a gond, hogy muszáj a motorral foglalkozni, mert utolsó nyílt napon 4000 fölé gyakorlatilag nem lehetett kiforgatni, úgy rángatott. (Ráadásul onnan indul el igazán...) De ha már rendbe tesszük, akkor szerintem erősebb is lesz megint. Majd kiderül...
A futómű hiába lesz jobb, mint tavaly, az autó (motor vs. többi összetevő) megint nem lesz egyensúlyban.
A gumikon még mindig matekozunk, ha aktuális!
Az a kemény, hogy még 110-ről sem gyorsul számottevően, mégis fut 2:22-t. De a sikánt pl. gps szerint vagy 10 km/h-val gyorsabban veszi be, mint mi óra szerint...
Ugyanolyan kanyarodási képesség és fektávok mellett hozhat annyit az autódon időben egy kb. 10%-os javulás súly/LE arányban, hogy megérje motorerőt fejleszteni, vagy hagyni kell a faszba és csak a futómű+gumi+fék trióban kell gondolkodni? Hring esetén persze.
(Mert Zsolt azt mondta, hogy pl az SKringen a motorerő szerepe azért jóval nagyobb.)
Nálunk az a gond, hogy muszáj a motorral foglalkozni, mert utolsó nyílt napon 4000 fölé gyakorlatilag nem lehetett kiforgatni, úgy rángatott. (Ráadásul onnan indul el igazán...) De ha már rendbe tesszük, akkor szerintem erősebb is lesz megint. Majd kiderül...
A futómű hiába lesz jobb, mint tavaly, az autó (motor vs. többi összetevő) megint nem lesz egyensúlyban.
A gumikon még mindig matekozunk, ha aktuális!
Public Enemy20-03-2012 11:57:49 // 1978
Mások is fejlődnek, tartani kell a lépést... Hol vannak fönnt videók??
Összetett kérdés, nem könnyű a válasz! Pl. én a Pannóniaring óta küzdök avval, hogy nincs hátul elég tapadásom. Eddig lenéztem az ilyen "kolbászszeletelő" kinézetű hátsó szárnyakat, de mostmár tudom, hogy be kell szereznem egy ilyet (állítólag Piri már megcsinálta, csak fel kéne tenni...) Szóval nehéz megmondani, hogy mi hoz értékes másodperceket, de próbálgatni kell. Pl. ismerek olyan versenyzőt, aki 10 éve fejleszt, és Mi "csak" másodpercekre vagyunk tőle (Hring: 2.13, Szlovákring: 2.35!! De csak 1 mért körön, a többiben már csúnyán ott hagyna!! Fontos a helyes arányok megtalálása, egy utcai GTA-szintű Alfával szerintem Peti vagy Zsolti idejeinél már nem nagyon lehet jobbat menni...A lóerő az más dolog, az evidens, hogy egy erősebb autóval -adott feltételek mellett- hamarabb körbe érsz! De itt jön a következő kérdés, hogy azt a plussz erőt át is kell vini az útra, na az már nem olyan egyszerű dolog! Mindenesetre, ha lenne egy 3,3-as mocim, nagyon-nagyon óvatosan állnék neki avval a 265 lóerővel körözgetni, amíg nem tudom, hogy mik a technika határai!!
Szerintem a jó sorrend a fejlesztéseknél: futómű, gumik, fékek, aerodinamika, hűtés (motor, fékek), váltó, és csak ezek után a motorerő növelése!!!
Összetett kérdés, nem könnyű a válasz! Pl. én a Pannóniaring óta küzdök avval, hogy nincs hátul elég tapadásom. Eddig lenéztem az ilyen "kolbászszeletelő" kinézetű hátsó szárnyakat, de mostmár tudom, hogy be kell szereznem egy ilyet (állítólag Piri már megcsinálta, csak fel kéne tenni...) Szóval nehéz megmondani, hogy mi hoz értékes másodperceket, de próbálgatni kell. Pl. ismerek olyan versenyzőt, aki 10 éve fejleszt, és Mi "csak" másodpercekre vagyunk tőle (Hring: 2.13, Szlovákring: 2.35!! De csak 1 mért körön, a többiben már csúnyán ott hagyna!! Fontos a helyes arányok megtalálása, egy utcai GTA-szintű Alfával szerintem Peti vagy Zsolti idejeinél már nem nagyon lehet jobbat menni...A lóerő az más dolog, az evidens, hogy egy erősebb autóval -adott feltételek mellett- hamarabb körbe érsz! De itt jön a következő kérdés, hogy azt a plussz erőt át is kell vini az útra, na az már nem olyan egyszerű dolog! Mindenesetre, ha lenne egy 3,3-as mocim, nagyon-nagyon óvatosan állnék neki avval a 265 lóerővel körözgetni, amíg nem tudom, hogy mik a technika határai!!
Szerintem a jó sorrend a fejlesztéseknél: futómű, gumik, fékek, aerodinamika, hűtés (motor, fékek), váltó, és csak ezek után a motorerő növelése!!!
Ollah20-03-2012 11:25:45 // 1977
Nem voltam, de ha nem beteg a család, reggel 8-kor kint vagyok overálban és zsíros-olajos kézzel. Komoly.
Mondjuk feltűnt, hogy nincs nagy szerveződés, de azt hittem, vihar előtti csend.
Ha lenne még kb. 50 lovad meg nyúlmókusod, az saccra mennyit számítana időben?
(Láttam videót egy Yaris TS-ről, 2:22-t ment tegnap, de 2:24-nél rosszabbja nem volt. Kb. 120 ló, meg persze kb. 1000 kg, jó futómű és gumi, valami fék, oszt csá.)
Mondjuk feltűnt, hogy nincs nagy szerveződés, de azt hittem, vihar előtti csend.
Ha lenne még kb. 50 lovad meg nyúlmókusod, az saccra mennyit számítana időben?
(Láttam videót egy Yaris TS-ről, 2:22-t ment tegnap, de 2:24-nél rosszabbja nem volt. Kb. 120 ló, meg persze kb. 1000 kg, jó futómű és gumi, valami fék, oszt csá.)
Public Enemy20-03-2012 10:46:53 // 1976
Mivan?? Voltál tegnap reggel a Ringen?? Na, ne kamuzz!!
Amúgy 2.18,9 az inkább 2.19!! A 2.18 az idei célom a WTCC-slickekkel, de lehet, hogy ezek után ezt az időt módosítom lefelé 1-2 szekundummal... :-))
Amúgy 2.18,9 az inkább 2.19!! A 2.18 az idei célom a WTCC-slickekkel, de lehet, hogy ezek után ezt az időt módosítom lefelé 1-2 szekundummal... :-))
Public Enemy20-03-2012 10:43:41 // 1975
Köszi!!
Feljöhettél volna egy kicsit körözni, de majd az új gumikkal!! Biztosan nagy élmény lesz Neked is 2.20 alá menni, mert abban biztos vagyok, hgy az autódban és Benned megvan hozzá a potenciál!! :-))
Feljöhettél volna egy kicsit körözni, de majd az új gumikkal!! Biztosan nagy élmény lesz Neked is 2.20 alá menni, mert abban biztos vagyok, hgy az autódban és Benned megvan hozzá a potenciál!! :-))
Public Enemy20-03-2012 10:41:15 // 1974
Köszi!!
Így van, simán elérhető a 2.16, csak ahhoz pályafutómű, ültetés és slickek kellenek!!
A motorerő és a tehetséged adott, ez azonban önmagában egy ilyen időhöz már -szvsz- nem elegendő!! :-))
Így van, simán elérhető a 2.16, csak ahhoz pályafutómű, ültetés és slickek kellenek!!
A motorerő és a tehetséged adott, ez azonban önmagában egy ilyen időhöz már -szvsz- nem elegendő!! :-))
Ollah20-03-2012 10:00:42 // 1973
"De ha igaz is,akkor ez azt jelenti, hogy a 2.16 számomra elérhető...:)))"
Gecc... :)))
Gecc... :)))
Ollah20-03-2012 10:00:01 // 1972
Grat, 2:18 nagyon nem gyenge.
Még jó, hogy reggel 8-ra nem mentem ki segíteni kereket cserélni... Én azt hittem, mindenki megy, mert anno volt nagy öröm, hogy márc.19. HRing.
Még jó, hogy reggel 8-ra nem mentem ki segíteni kereket cserélni... Én azt hittem, mindenki megy, mert anno volt nagy öröm, hogy márc.19. HRing.
Ollah20-03-2012 09:58:28 // 1971
Zsolt aszonta, Tőled azt kell megkérdezni, vatafíling 160-al driftelni. :)
kalizsoli20-03-2012 09:49:47 // 1970
Gratulálok, szép munka volt. :-)
kalizsoli20-03-2012 09:45:37 // 1969
Ha román csapat nem jött volna vagy 20 autóval, akkor délelőtt alig lettek volna. Dálután már többen voltak a 2. kat-ban vagy 30-40 autó összejött.
Blade20-03-2012 06:11:23 // 1968
Na tudod kinek hazudozzál ezekkel a köridőkkel! ;-)))
Majd elhiszem ha látom...:))) De ha igaz is,akkor ez azt jelenti, hogy a 2.16 számomra elérhető...:)))
Grat mindenesetre!:))
Majd elhiszem ha látom...:))) De ha igaz is,akkor ez azt jelenti, hogy a 2.16 számomra elérhető...:)))
Grat mindenesetre!:))
Csöri19-03-2012 22:31:17 // 1967
Sokan voltak Faszikám?
Public Enemy19-03-2012 21:33:35 // 1966
Köszi szépen!! :-)
Tüzetesen nem vizsgáltam meg őket, de a levezető körön nem volt különleges zörej, nem éreztem, hogy ütnének vagy félre lennének kopva... Azért ezek mégiscsak versenygumik, sokkal erősebb anyagból vannak, mint egy "közönséges" utcai gumi!
Tüzetesen nem vizsgáltam meg őket, de a levezető körön nem volt különleges zörej, nem éreztem, hogy ütnének vagy félre lennének kopva... Azért ezek mégiscsak versenygumik, sokkal erősebb anyagból vannak, mint egy "közönséges" utcai gumi!
BeeGee19-03-2012 21:29:44 // 1965
Én tök nem tudtam, hogy ma van a pályanap. Boldog hétfői hangulatban kergettem a pixeleket a dolgozóban, míg Ollah rám nem csörgött :)
Gratula az idődhöz!
Gumik megúszták a kicsúszást?
Gratula az idődhöz!
Gumik megúszták a kicsúszást?
Public Enemy19-03-2012 21:22:57 // 1964
Jobbulást nekik!!
Ma 14h45-re értem ki a Hungaroringre, nem pont így terveztem... Összefutottam Zsoltival, aki összekoszolta miattam az Autodeltás sapkáját... Innen is kösz a kerékcserénél a segítséget!! Jövök Neked eggyel Zsoltikám... :-) A "keménymagnak" üzenem, hogy ma végre kijött a lépés és sikerült 2.20 alá vinnem a köridőmet!! Óriási érzés volt, megérte az egész napos fáradtságot...
Azért megint szarul kezdődött minden, mert az első 20 percben nem működött a RaceChronóm, de aztán Zsoltival orvosoltuk a problémát és a kerékcserét követően összeálltak a dolgok!! Nem szaroztam a guminyomással, 2,2 volt mindegyikben, ezen később sem változtattam. A Yokohama rallye-slickek tették a dolgukat, habár az első két körben borzasztóan csúszkáltam, de a harmadikra bemelegedtek és kezdtek bitangul tapadni... 5 kört tudtam menni + 1-1 fel ill. levezetőt. 2.21,2, 2.20,0, 2.19,4, 2.19,5, 2.19,8, voltak az értékelhető körök. Mikor lejöttem hulla leizzadva és megnéztem az időket, egyből elszállt a fáradtságom és vigyor ült ki az arcomra...
Alig fél óra múlva jött az utolsó etap, ekkor már kezdett lemenni a nap és alig 13 fokos volt a levegő. Nem az volt a célom, hogy javítsak az időmön, de mégis összejött!! Görcsmentesen autóztam: 2.19,6, 2.19,1, 2.19,0, és 2.18,9-es köröket tudtam menni, aztán a Mansellben 140-nél elszállt a hátulja és jött egy teli fékes dupla piruett, hál'istennek kicsúsztam és nem dobott meg a rázókő sem vészesen, úgyhogy a borulás elmaradt!!! Itt be is fejeztem a rohanást, aztán le is intették a futamot... A kerekeket már sötétben cseréltem vissza az utcaiakra, utolsóként hagytuk el a helyszínt Karottával és a Proexes srácokkal! Klassz nap volt és már most várom a következőt április 22-én, ami végre vasárnapra esik!! Remélem, hogy Blade, Kalizsoli, Csöri, Bege, Ollah is ott lesztek!!! :-))
Ma 14h45-re értem ki a Hungaroringre, nem pont így terveztem... Összefutottam Zsoltival, aki összekoszolta miattam az Autodeltás sapkáját... Innen is kösz a kerékcserénél a segítséget!! Jövök Neked eggyel Zsoltikám... :-) A "keménymagnak" üzenem, hogy ma végre kijött a lépés és sikerült 2.20 alá vinnem a köridőmet!! Óriási érzés volt, megérte az egész napos fáradtságot...
Azért megint szarul kezdődött minden, mert az első 20 percben nem működött a RaceChronóm, de aztán Zsoltival orvosoltuk a problémát és a kerékcserét követően összeálltak a dolgok!! Nem szaroztam a guminyomással, 2,2 volt mindegyikben, ezen később sem változtattam. A Yokohama rallye-slickek tették a dolgukat, habár az első két körben borzasztóan csúszkáltam, de a harmadikra bemelegedtek és kezdtek bitangul tapadni... 5 kört tudtam menni + 1-1 fel ill. levezetőt. 2.21,2, 2.20,0, 2.19,4, 2.19,5, 2.19,8, voltak az értékelhető körök. Mikor lejöttem hulla leizzadva és megnéztem az időket, egyből elszállt a fáradtságom és vigyor ült ki az arcomra...
Alig fél óra múlva jött az utolsó etap, ekkor már kezdett lemenni a nap és alig 13 fokos volt a levegő. Nem az volt a célom, hogy javítsak az időmön, de mégis összejött!! Görcsmentesen autóztam: 2.19,6, 2.19,1, 2.19,0, és 2.18,9-es köröket tudtam menni, aztán a Mansellben 140-nél elszállt a hátulja és jött egy teli fékes dupla piruett, hál'istennek kicsúsztam és nem dobott meg a rázókő sem vészesen, úgyhogy a borulás elmaradt!!! Itt be is fejeztem a rohanást, aztán le is intették a futamot... A kerekeket már sötétben cseréltem vissza az utcaiakra, utolsóként hagytuk el a helyszínt Karottával és a Proexes srácokkal! Klassz nap volt és már most várom a következőt április 22-én, ami végre vasárnapra esik!! Remélem, hogy Blade, Kalizsoli, Csöri, Bege, Ollah is ott lesztek!!! :-))
Ollah19-03-2012 16:06:02 // 1963
Naszóval sajnálom, hogy mégsem tudtam ma kimenni, de baba és mama is betegek, úgyhogy otthon kellett maradnom.
Majd írjatok sokat jól! :)
Majd írjatok sokat jól! :)
Ollah19-03-2012 15:22:00 // 1962
Versenyautóval könnyű! ;)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
596
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?