Forum >> Pályaautózás
Blade06-05-2012 11:24:48 // 2310
Ezt az idiótát nézzétek meg! Várható volt hogy ez lesz a vége ennek az elmebeteg celeb "kupának"!
Poló02-05-2012 13:14:23 // 2309
Kérdezzétek meg Ronnie-t karbon ügyben, hogy ő anno kivel csináltatta. Volt neki karbon motorházteteje is, amit ha jól tudok, eladott Pirinek.
Blade02-05-2012 10:38:49 // 2308
Egy jó műanyagos szépen megtudná csinálni carbonból az eredeti minta alapján:) A Fireblade-hez én is csináltattam karbon elemeket:)
Public Enemy02-05-2012 09:48:10 // 2307
Vállakozó kedvű műanyagos híján nincsenek készen a karbon elemek, dehát nem is kerestem eddig túlzottan sok forrást... Ötleteket szívesen vennék! :-))
Blade02-05-2012 09:19:37 // 2306
Tényleg, akartam is mondani, hogy lehet érdemes lenne carbonból megcsinálni a karosszériaelemeket:) Motorháztető, sárvédők, stb... Akksit a csomagtartóba a súlyelosztás javítása miatt, üléspoziciót hátrábbtolni, stb:)
Public Enemy02-05-2012 09:12:02 // 2305
Szerintem egy autót mindig fejleszteni kell, olyan nincs, hogy "készvan".
Példának okáért megvan végre a műanyag csomagtérfedél és a hátsó szárny...!!
A felrakás azért nem lesz annyira egyszerű, de majd Wolfi megoldja... :-))
Példának okáért megvan végre a műanyag csomagtérfedél és a hátsó szárny...!!
A felrakás azért nem lesz annyira egyszerű, de majd Wolfi megoldja... :-))
Ollah02-05-2012 08:21:22 // 2304
És készen lesz valaha is? :)
Blade29-04-2012 10:46:47 // 2303
Coronel onboard köre nagyon hasonlít a miénkre, pontosabban a miénk hasonlít az övére:) Ívválasztás szempontjából:)
Azt vettem észre egyébként, hogy az utolsó kanyart a célegyenesre fordítót, kétféleképpen teljesítik és mindkét verzió jónak tűnik.
Az egyik az, amikor a kanyar elején nem érinti az apexet, hanem szélesen kezdi és próbál bent maradni szűken. Szerintem ezzel nem lehet akkora sebességet bevinni.
A másik, amikor érinti az első apexet, majd kicsit kisodródik a kanyar közepéig, s onnan kigyorsítva húzza be a rázókőhöz. Szerintem ez egy kicsit gyorsabb, Michelisz is így teljesíti:)
Azt vettem észre egyébként, hogy az utolsó kanyart a célegyenesre fordítót, kétféleképpen teljesítik és mindkét verzió jónak tűnik.
Az egyik az, amikor a kanyar elején nem érinti az apexet, hanem szélesen kezdi és próbál bent maradni szűken. Szerintem ezzel nem lehet akkora sebességet bevinni.
A másik, amikor érinti az első apexet, majd kicsit kisodródik a kanyar közepéig, s onnan kigyorsítva húzza be a rázókőhöz. Szerintem ez egy kicsit gyorsabb, Michelisz is így teljesíti:)
Public Enemy27-04-2012 12:30:10 // 2302
Alakul, alakulgat....
Dobok mindjárt Blogot meg képeket a tegnapi fejlesztésekről!!
Dobok mindjárt Blogot meg képeket a tegnapi fejlesztésekről!!
Ollah27-04-2012 12:16:03 // 2301
:) Miért, a Tiéd kész van/lesz valaha is? ;)
Public Enemy27-04-2012 10:16:45 // 2300
Na, majd csekkolom a Wolfinál, ha megyek hozzá!!!
Gyanus vagy nekem, Gabikám!! :-))
Gyanus vagy nekem, Gabikám!! :-))
Blade26-04-2012 17:41:30 // 2298
Mikor lesz kész az autó?:)
Blade26-04-2012 17:23:06 // 2297
Szerintem nem kell más papír, csak a szokásos, de majd rákérdezek.
A létszámmal nem hiszem hogy gond lenne, mert a két óra az folyamatos. Mindenki szünetekkel fog fent lenni. Laza lesz:)
A létszámmal nem hiszem hogy gond lenne, mert a két óra az folyamatos. Mindenki szünetekkel fog fent lenni. Laza lesz:)
Ollah26-04-2012 14:19:15 // 2296
Ha nem lesz 30 kocsi, tehát lehet értelmesen körözni, és végre el is készül az autó, akkor mennénk.
Feltételeket hol lehet megtudni? (nyilatkozat(ok), forgalmi stb.)
Feltételeket hol lehet megtudni? (nyilatkozat(ok), forgalmi stb.)
Blade26-04-2012 12:02:22 // 2295
Azt nem tudom. Szerintem lesznek, de nem annyian mint egy nyílt napon. Jössz?:)
Ollah26-04-2012 11:42:55 // 2294
Hány autóval kell/lehet számolni?
Blade26-04-2012 10:53:13 // 2293
Most beszéltem Szutival, május 20-án Time Attack! A Hungaroringen, este 18-tól 20-ig, megszakítás nélkül!:) Transzponderes időmérés is, amit monitorokon lehet követni.
Előregisztrációval 25.000, helyszínen 30.000.
Szerintem én megyek:)
Előregisztrációval 25.000, helyszínen 30.000.
Szerintem én megyek:)
Blade26-04-2012 10:50:45 // 2292
Köszi!:) Legalább jó lepancseroztak:))
Blade26-04-2012 10:49:31 // 2290
Jó hogy eljöttél, legközelebb is gyere!:)
Jack24-04-2012 18:27:38 // 2289
Legközelebb már "rutinosabb" leszek;).
Talán nem ciki, berakom az általam futott kőröket.
http://youtu.be/606uT2AuzW4
http://youtu.be/de3G919zxLQ
A remegő képért sorry, a harmadik kanyarban kirepült a rezgéscsillapítónak szánt papírzsepi:-)
Talán nem ciki, berakom az általam futott kőröket.
http://youtu.be/606uT2AuzW4
http://youtu.be/de3G919zxLQ
A remegő képért sorry, a harmadik kanyarban kirepült a rezgéscsillapítónak szánt papírzsepi:-)
Public Enemy24-04-2012 16:30:15 // 2288
Mindent dobj ki, ami nem feltétlenül szükséges!!
Jó tanács: max 20 liter benzinnel menj föl a pályára, az még 40,-kgs minusz!! :-)
Jó tanács: max 20 liter benzinnel menj föl a pályára, az még 40,-kgs minusz!! :-)
Jack24-04-2012 15:48:59 // 2287
Legközelebb azért a vizesflakonokat kihajigálom indulás előtt. Egész idő alatt azt hallgattam hogyan repked egyik oldalról a másikra a hátam mögött. :(
kalizsoli24-04-2012 15:48:42 // 2286
Láttam, jó lett :-)
BeeGee24-04-2012 15:18:05 // 2285
Sőt, egy facebook post lett belőle :)
Bladnek majd küldöm a jogdíjat :)
Bladnek majd küldöm a jogdíjat :)
BeeGee24-04-2012 13:29:24 // 2284
Jó ez a cumó!
Egyre jobb felvételeket készít Blade :)
Egyre jobb felvételeket készít Blade :)
kalizsoli24-04-2012 10:35:34 // 2283
Ááááá, másoljátok a böngésző sorába, úgy tuti jó lesz. ;-)
kalizsoli24-04-2012 10:34:37 // 2282
kalizsoli24-04-2012 10:31:38 // 2281
You tube-on Blade gyors köre :-))))
http://www.youtube.com/watch?v=nBzTszATMao
Érdemes megfigyelni a cockpit-et :-D
http://www.youtube.com/watch?v=nBzTszATMao
Érdemes megfigyelni a cockpit-et :-D
kalizsoli24-04-2012 09:44:39 // 2280
Nekem nem volt rossz előérzetem, a baleset azért mindig benne van a pályázásban. Persze nem jó érzés, de még sem a családi autót zúztam le :-) És remélem azért hamar talpra áll az autó Csörinek köszönhetően.
Egyedül, egy kicsit a Hring hozzáállása miatt izgulok, vajon milyen kártérítést akarnak fizettetni velem a megrongált gumifal miatt.
Egyedül, egy kicsit a Hring hozzáállása miatt izgulok, vajon milyen kártérítést akarnak fizettetni velem a megrongált gumifal miatt.
Ollah24-04-2012 09:30:52 // 2279
Hmm. Nekem is qrva szar előérzetem volt. Érdekes.
A 2:40 teljesen jó.
Blade...
Videók vannak? Néznék.
OFF STi-vel egyik srác szakított egy 2:03.3-at. ON
A 2:40 teljesen jó.
Blade...
Videók vannak? Néznék.
OFF STi-vel egyik srác szakított egy 2:03.3-at. ON
Public Enemy24-04-2012 09:24:14 // 2278
Kalizsoli-nak sajnos nem volt értékelhető köre, Csöri fel sem ment a pályára (elment a kedve a baleset miatt), Jack a JTS-sel 2.40-eket ment, a kínait a 147-tel meg a GTV-s surmót nem tudom mennyit mentek... Blade megint javult, odabaszott egy 2.18,2-t... :-))
Ollah24-04-2012 09:11:30 // 2277
Grat a 2:17.9-hez.
Többiek mit mentek?
Többiek mit mentek?
Public Enemy23-04-2012 17:53:49 // 2276
Ez a klassz a 156-ban, a pályán is megállja a helyét, de ha kell igáslóként szolgálja a családot... :-)
Jack23-04-2012 13:05:44 // 2275
Sziasztok!
Én azt sajnálom, hogy lemaradtam az elejéről is meg a végéről is. Mire kiértem már meg volt a baj, Public Enemy pályázását meg már nem tudtam megvárni, 3-ra a világ végén kellett lennem a családdal.
Viszont szívesen elolvasom, ki hogyan látta 22-ét belülről.
Én azt sajnálom, hogy lemaradtam az elejéről is meg a végéről is. Mire kiértem már meg volt a baj, Public Enemy pályázását meg már nem tudtam megvárni, 3-ra a világ végén kellett lennem a családdal.
Viszont szívesen elolvasom, ki hogyan látta 22-ét belülről.
kalizsoli23-04-2012 11:39:51 // 2274
Szolgálati közlemény, a Hring oldalán fent vannak a 2012-es autós pályanapok az eseménynaptárban. Jó hír, hogy sok van belőlük:
Május 28, Június 4, augusztus 16, szeptember 24, október 3, október27-28.
Lehet gyúrni a köridőkre :-)
Május 28, Június 4, augusztus 16, szeptember 24, október 3, október27-28.
Lehet gyúrni a köridőkre :-)
kalizsoli23-04-2012 10:13:01 // 2273
Nem fogott megfelelően a fék, valószínűleg a betét még nem kopott össze a tárcsával. Csöri majd megmondja mennyire súlyos :-) Mindenesetre saját lábán jött le a pályáról az autó, de az eleje az eléggé összegyűrődött.
BeeGee23-04-2012 09:56:23 // 2272
Nem mondod.. :(
Mi történt? Súlyos?
Mi történt? Súlyos?
kalizsoli23-04-2012 09:53:47 // 2271
Nekem sajnos gumifal fékprobléma miatt, de a többiek sokat javultak az új aszfalton :-)
Már én is várom, hogy rendesen tudjak menni ismét :-)
Már én is várom, hogy rendesen tudjak menni ismét :-)
BeeGee23-04-2012 09:32:41 // 2270
Na, ki mit haladt becses pályánkon? :)
Public Enemy21-04-2012 22:26:34 // 2269
Melyik állásban leszel, ha tudod már?
J-Imi21-04-2012 21:40:50 // 2267
Örülök, hogy jönnek alfások is, előre is jó körözést a pályán, majd figyelemmel kísérlek titeket. Ha szerencsém lesz megyek én is egy két kört, de alapesetben sportbíróként leszek ott, szóval csak ügyesen:D
Csöri21-04-2012 21:18:59 // 2266
A szokásos csapat.
Akiről tudok: Public, Kalizsoli, Blade, én :-)
Akiről tudok: Public, Kalizsoli, Blade, én :-)
J-Imi21-04-2012 21:16:21 // 2265
Holnapi ringes nyílt napra jön vki?
Blade18-04-2012 06:32:55 // 2264
Na, jött a válasz az RLC-től, azóta már kettő is:)
A lényeg, hogy kell csinálni egy kalibrációs rutint, ami lehet automatikus ,vagy kézi is. A kézit javasolják. El kell indulni az autóval és követni az utasításokat, mármint hogy mikor válts. ~10mp-ig kell egy fokozatban menni, változó sebességgel. Ebből (is) számolja a fogaskerekeket, így írja:) Azt írják még, hogy nagyon megbízható, nem szokott összezavarodni. Biztosan köze van hozzá más paraméternek is,amit az autóról kell megadni a pre-installnál. Többek között a kerék paramétereit is. Direkt rákérdeztem az RPM változásokra, pl. ha nem akkor vált az ember,azt írják nem probléma, elég komoly a kalibrációs rutin ahhoz,hogy ez ne legyen gáz. Írta azt is, hogy más gyártónál előfordult már conflict, de ennél nem. Reméljük igazuk van:))
A lényeg, hogy kell csinálni egy kalibrációs rutint, ami lehet automatikus ,vagy kézi is. A kézit javasolják. El kell indulni az autóval és követni az utasításokat, mármint hogy mikor válts. ~10mp-ig kell egy fokozatban menni, változó sebességgel. Ebből (is) számolja a fogaskerekeket, így írja:) Azt írják még, hogy nagyon megbízható, nem szokott összezavarodni. Biztosan köze van hozzá más paraméternek is,amit az autóról kell megadni a pre-installnál. Többek között a kerék paramétereit is. Direkt rákérdeztem az RPM változásokra, pl. ha nem akkor vált az ember,azt írják nem probléma, elég komoly a kalibrációs rutin ahhoz,hogy ez ne legyen gáz. Írta azt is, hogy más gyártónál előfordult már conflict, de ennél nem. Reméljük igazuk van:))
Speed14-04-2012 15:42:57 // 2263
Sok olyan program van ami kiszámolja. De mind úgy, hogy meg kell adni hogy mikor váltok. Amint más fordulaton váltasz, már össze is zavarodik. A sebességi fokozatot meg az ODB sem jelzi manuálisnál. Nincs ilyen szenzor. Ez az út nem járható.
Public Enemy14-04-2012 15:36:19 // 2262
Nem rossz!!
Kiváncsi lennék, milyen állapotban van az autó és hogy milyen kiegészítőkkel adják Csabáék... :-)
Kiváncsi lennék, milyen állapotban van az autó és hogy milyen kiegészítőkkel adják Csabáék... :-)
Blade14-04-2012 12:56:48 // 2261
Krisz, nézd csak mit találtam neked:)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
639
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?