Forum >> 4C

GT Ɨ|ѯ08-03-2013 07:00:11 // 56
Ne légy negatív:-)

motorháztető fel-motor ki, ennyi:DD
Sotime08-03-2013 00:42:39 // 55
Oszt' a rendszám hova kerül? :)
Saca07-03-2013 22:48:55 // 54
Na ezt jól megfogalmaztam....
Saca07-03-2013 22:48:17 // 53
Szerintem nem kell sok idő és ehhez is lesz 26 féle fényszóró hozzá a boltok polcain :)
Dömpi (il dottore)07-03-2013 22:02:00 // 52
Személy szerint örülök a 4C-nek. Remélem beindul ezzel az alfa, és jönnek sorban az új típusok - leginkább a 159utódot várom :-)
A 4C ára szerintem nem hajmeresztő. Persze sohasem tudnám megvenni, és ha meg is tudnám, akkor sem venném meg - hová raknám a gyerekeket? meg a cuccaikat - viszont ár/érték arányban szerintem nagyon is a top-on lesz ez a típus.
A design szempontjából viszont az elülső lámpákat nem tudom hová tenni. Nekem kicsit franciásan futurisztikus, nem pedig olaszosan macho-s. Szóval nekem a kocsi ezen része nem jön be. De csak ez.
Kazes☻07-03-2013 21:38:11 // 51
Jó kocsihoz, jó baby! :)
Kovi07-03-2013 21:14:04 // 50
vm07-03-2013 20:02:27 // 49
Öröm az ürömben, hogy kevés magyar Alfa szerelőnek kell majd küzdenie vele...
Tedi07-03-2013 19:51:48 // 48
Ja meg a Pentastar V6, de azt meg neeemár :)
Tedi07-03-2013 19:51:21 // 47
Van V6 házon belül, a Maser V6-osa. De szerintem be se fér, nézd meg, hogy a kis 1750-et is úgy faragták be, álom lesz mondjuk egy vezérléscsere benne :D
Blade07-03-2013 18:46:57 // 46
Fejlesztenek egyet, papíron már bizonyára előrehaladott állapotban van a 2.0 V6 TB projekt:)) De lehet 1.6 V6 TB is, az F1 után szabadon..:)
Ha más nincs, a 8-12 hengeres gondolat sem rossz! :)
Erre elaludni? Inkább ébredni:)))
BeeGee07-03-2013 18:33:51 // 45
V6 biztos, hogy nem lesz benne. Honnan? Konszernen belül is csak 4 - 8 - 12 hengeresek vannak, ha jól tudom.. Meg ebbe a kis gyüszbe elég a 4 is :)

Jó a videó, erre szoktál elaludni, fogadjunk .)
Blade07-03-2013 18:16:52 // 44
Remélem a Corsa már 2.0 V6 TB lesz, akkor szólhatna így is:)))
Vagyis hasonlóan, így csak egy 3.2 V6 tud szólni:)
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 17:16:53 // 43
És akkor hab is legyen a tortán : Autodelta:-)
Tedi07-03-2013 17:03:53 // 42
Telhetetlen népség :)
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 16:56:02 // 41
Lehet a hangfalam sz@r, de ez szebben is szól, lazábban is forog fel. De kövezzetek meg...nem tehetek róla, az a hang a videón nem jön be.
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 16:51:44 // 40
Hát nekem nem jön be, olyan kelletlenül forog.
4 henger, turbo, Olasz: Lancia S4
Nem mondom hogy egy utcai autónak így kell venni a lapot (de amúgy de...:-)), de ettől lehetne kicsit idegesebb karakter, és kevésbé "kiégett az üveggyapot" hangú.
Persze ez egy videó, élőben kéne hallani.
Tedi07-03-2013 16:17:39 // 39
A Novitecre lennék inkább kíváncsi. Ha ugyan foglalkoznak majd vele. Szerintem nem kizárt.
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 16:11:02 // 38
Pedig tuti fog csinálni rá:-)

De a video alapján szőrszál feláll alapból is...
Tedi07-03-2013 16:06:28 // 37
Erre nem kell már Ragazzon, nagyon szépen duruzsol ez is, négyhengeres létérre :)
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 15:54:15 // 36
Ragazzont ( majd ) faragnak erre is maximum:-)
BeeGee07-03-2013 15:51:48 // 35
Kinek mi :)

Nekem inkább ez
Modern turbómotortól teljesen jó ez a hang, engem fel tudna dobni :)
Zsunior07-03-2013 15:48:22 // 34
Ezt azért ugye most nem mondtad komolyan....
msd07-03-2013 15:27:14 // 33
Turbó négyhengeresnek ha megfeszülnek sem lesz szívó V8 hangja, szerintem ehhez képest nagyon királyül döbörög :)
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 15:18:49 // 32
Hát ööö...az autó tényleg tetszik, szép, de ez a hang...hát kinek mi jut róla az eszébe. :-)
Nekem pl. EZ.
Béci Ɨ|ѯ07-03-2013 14:50:36 // 31
De jól röfög!!! Ez már igen!!! :) :) :)
Halesz07-03-2013 13:55:36 // 30
nekem a képeken inkább a kilincs elhelyezése furcsa, én úgy hagytam volna, ahogy a tanulmányautón volt... :)

meg a tükör bumszli szára sem tetszik, ahogy kijön az ajtó közepéből...

ellenben az első lámpák bejönnek :)))
Jimmi T.07-03-2013 13:54:33 // 29
Tedi07-03-2013 13:54:03 // 28
1 ) lesz
2) gyorsat :D
Halesz07-03-2013 13:38:22 // 27
Ezt ki is felejtettem, igen... szóval sok pénz, de teljesen reális az ára
Halesz07-03-2013 13:37:05 // 26
"Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően"

Pontosan ebből kell kiindulni a fanyalgóknak... Mai áron egy 3,2-es Brera is lenne 14 milla, vagy több, ha gyártanák... Egy 3,2-es GT 2007-ben 11 millió körül volt, ha nem csalnak az emlékeim. Most 2013 van, így ezt a 18 milliót egyáltalán nem tartom rossz árnak... nem azt mondom, hogy meg tudnám venni, de nem is érzem úgy, hogy elérhetetlen.
Halesz07-03-2013 13:31:22 // 25
Ellenben asszem azzal nem árulok el nagy titkot, hogy a 2014-es AlfaCity-re, az Alfa Amore 10. szülinapjára szeretnénk majd elhozni egy 4C-t. :))) Remélem összejön:)

Alfa4City :)
Blade07-03-2013 13:12:47 // 24
Egyébként tetszik, talán az első lámpa a szűkebb keresztmetszet, meg talán a műszerfal külső formája. De maga a kijelző király:)
Blade07-03-2013 13:11:15 // 23
Engem két dolog érdekel :)
1. Lesz-e Corsa (Ti, GTA?) változata, ami még erősebb és talán még egy kicsit könnyebb, a többi versenyre hangolt egységeivel (pl. váltó)
2. Milyen köridőt tud? :)
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 12:48:35 // 22
Főleg ha azt nézzük, hogy a Gtv 9milla volt 2001-ben...:-)
Grando07-03-2013 12:43:01 // 21
Csak egyetérteni tudok.
Ez egy valóban komoly lépés az Alfától (Fiattól). Amióta a Fiat megvásárolta, fokozatosan veszett el a márka unikális jellege, ami valódi műszaki előnyt és valódi progresszivitást jelentett egyéb márkákkal szemben, ráadásul a lehető legkevesebb öncélú sallanggal (lásd a franciák parasztvakításait).
A 4C-vel ez a progresszivitás és exkluzivitás tért vissza. Az Alfának sosem termett babér abból, ha megpróbált kommersz autókat gyártani. Nem voltak azok soha rosszak, és nem is vallottak szégyent semmilyen összehasonlításban. Mégis, a márka definíciójával (ez a definíció pedig az unalmasnak titulált beszédben el is hangzik), ami a rajongók, sőt egyáltalán az autókat értők/szeretők szemében él, tökéletesen ellentmondásba kerültek az ilyenfajta próbálkozások, így azok eleve magukban hordozták a kisebb vagy nagyobb, de biztos bukást is. Ahogy egyre inkább olvadt bele az aktuális trendekbe és közelített az átlaghoz, úgy mentek le az eladásai is.
A 4C-vel pedig ennek a tendenciának hátha vége szakad. Ez az autó valódi unikum, lényegét tekintve egyedülálló, és szinte versenytárs nélkül áll. Sosem lesz kommersz verda, és ne is legyen az. Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően.
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 12:22:41 // 20
jól beszélsz:-)


csatlakozom

( a tavalyi változat tükrei 1 hajszállal jobban tetszenek egyébként...)
Kazes☻07-03-2013 12:14:45 // 19
Kerüljön, kerüljön, de ne azért, m ert Ferrari motor van benne... inkább Alfa! Különben is... előbb volt! :)
mesa07-03-2013 12:01:45 // 18
Ez a tavalyi competizione változat.

17 millió nem kis pénz, de elérhető! Nagyon sok embernek meg lehet a saját karácsonyi ajándéka. Én biztos nem leszek köztük, mert folyton elfelejtek Lotto szelvényt kitölteni.
De ha csak 10-20 db kerül Magyarországra, már az is fog bírni akkora reklám értékkel, hogy többen választanak majd olcsóbb típusból

Szerintem nagyon szépen sikerült egységes márka arculatba beilleszteni a 4C-t!
Az első lámpa csúnya, de karbon változatban még szépnek si mondanám. Sötét háttérrel pedig fél úton van a 8C és a Giulietta között. A végén még a MiTo is felértékelődik a Panda tekintetével:)

Higgyetek nekem, jó lesz ez!
Felvirágzik az Alfa! Főként, hogy Ferrari motorok is kerülnek bele, vagy hogy Maserati gyártja. Tiszta kékvérű rokonság, és valljuk be: vissza kerülhet az őt megillető helyre szeretett olasz márkán!
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 11:46:41 // 17
sőőőt, még ez is:-)


GT Ɨ|ѯ07-03-2013 11:38:24 // 16
jó ez a genfi demo is:-)
Tedi07-03-2013 11:29:59 // 15
Tervben volt, de szeptemberben kezdik az első példányok átadását, júniusig több, mit valószínű, hogy Magyarországra nem érkezik egy sem. Meg úgy en-bloc sehova. Bár ezek olaszok, szóval bármi előfordulhat :D
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 11:14:30 // 14
Én is...:-)


brutális, gyönyörű meg ilyenek....AC-be hozassatok 1-et....
Ricoe15607-03-2013 11:11:51 // 13
Pont nem érdekelne az első lámpája... Nekem nagyon bejön....
Kazes☻07-03-2013 11:05:02 // 12
De szuper!!! De szabad neked ilyet?! :D
Kazes☻07-03-2013 11:04:05 // 11
Nekem is nagyon tetszik a verda és szembe fotón látva, nagyon tetszik az első lámpa is. Mindössze részemről a plusz buborék hiányzik róla valahogy... szerintem az kellene, ami belesimítaná az idomai csodás vonalába... ahogy a régi spider, duetto is jobb, ha van elől a lámpáján. De ez csak SZVSZ! Belűlről meg úgy sem látnám...! :)
msd07-03-2013 11:04:02 // 10
Én már előkészítettem az anyagi hátteret :D
Tedi07-03-2013 10:55:26 // 9
Igen, ott voltam a sajtónapon, az Alfa Amore galériája a fészbúkon az autóról, az saját, mármint...az Alfa Amore sajátja :)
De mindaz, amit az előző postban leírtam, az én véleményem. Biztosan lesznek olyanok, akiknek azok után sem fog tetszeni, hogy meglátták élőben. Szívük joga :) Kinek a pap, kinek a paplan.
Tedi07-03-2013 10:53:56 // 8
Élőben mégbrutálisabb. Sokat fanyalognak az első lámpa miatt. Amikor megláttam, kb leszartam, hogy milyen az első lámpája. Annyira jó az összhatása, hogy nem tudott érdekelni. Nem ez a világ legszebb első lámpája, ez tény. De pont le tudom sz@rni, mert eltörpül az autó többi tulajdonsága mellett.
Ricoe15607-03-2013 10:53:05 // 7
Láttad Genfben? Voltál?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.