Forum >> 4C

WarbiRunner (Gyuri)12-03-2013 14:27:07 // 156
Milyen jogon szólsz te meg egyáltalán? Ki vagy te? Egyszer már megegyeztünk, hogy békén hagyjuk egymást, akkor tartsd magad ehhez légyszíves. Nem tudom mire játszol, de még igazad sincs, olvass kicsit vissza és értelmezd újra. Ha újra nem sikerül, akkor hagyjuk is, nem neked írtam..
Blade12-03-2013 07:39:07 // 155
Nem Bende Adrienn volt ennek a rémálomnak az inspirátora?
Örülnék ha igy lenne, de az Autós gyorsasági napi szinten beszámol a tesztekről, meg az ez évi mezőnyről :(
Még videó is van, ahol az új "versenyzők" ismerkednek a pályaversenyzés alapjaival, pl.hogy melyik irányba kell menni...
Public Enemy12-03-2013 06:37:59 // 154
Annak már sajnos-hál' istennek vége. Idéntől már nem rendezik meg, mert a főkurátor Frank Tamás elhunyt. R.I.P.
A megmaradt Yokohama-abroncsok exportját szerény személyem oldotta meg. :-).
Blade12-03-2013 06:26:18 // 153
Azt a bulvár, szakmaiságot megszégyenítő, ostoba, versenysorozatnak nem nevezhető valamit, amit LL Cupnak hívnak, ne emlegesd itt!!
:)
mesa11-03-2013 22:39:13 // 152
Nem is ismerem, ő kötött belém, amikor téged szóltalak meg, hogy folyton csak fanyalogsz, hosszú évek óta, minden új Alfára. Ami totál igaz :)
WarbiRunner (Gyuri)11-03-2013 22:25:39 // 151
No már Jorjie is szálka lett a szemedben? Akinek 146 jtd-je van, az előbb utóbb kihúzza a gyufát úgylátom :-) Amúgy eléggé saját képedre alakítod a mondandómat...:-) De ha neked ez jól esik, tegyed...
kesa11-03-2013 21:57:10 // 150
dontmensönit
Tedi11-03-2013 17:14:30 // 149
Jót kérdezel :) Lövésem sincs. Azt még tudom, hogy hol olvastam, kb. azt is, hogy mikor, de asszem ennél több info abban a cikkben sem volt. Minden esetre logikusnak tűnhet, hogy a Dallarát vonják ebbe be. Konteóként azt is el tudom képzelni, hogy a fejlesztés előtt olyan megállapodást kötöttek, hogy a lóvéért cserébe a Dallara vállalja a versenypályára felkészítést is.
BeeGee11-03-2013 16:54:54 // 148
Vagy a Dallarának, ha már együtt fejlesztették, nem? Ők anno 155öt is túrtak, az Abarth eddig nem dolgozott Alfával. Bár ez csak brandtörténelmi kérdés, nem hiszem hogy figyelembe veszik, ha költségeket számolnak :)
mesa11-03-2013 16:50:32 // 147
Tudsz te Tedi! Ez mindjárt jobban hangzik! :)
Tedi11-03-2013 16:44:18 // 146
Éppenséggel akarnak valami 4C bajnokságot nem utcai, hanem eleve pályára gyártott darabokkal. De ennél többet én sem hallottam. Gondolom az Abarthnak benne lenne a keze rendesen.
mesa11-03-2013 16:29:51 // 145
Értem, de épp ez a bajom, hogy miért nem? :-)
Utoljára a Grande Punto-val próbálkoztak S2000-ben, azóta semmi :'-(

a 4C sem lesz verseny autó a kis példányszám miatt - habár a Lotus is tolja a Ladies Cup-ot, akkor miért ne? :D
GT Ɨ|ѯ11-03-2013 16:14:11 // 144
Érdekes így utólag...:-)

Jorjie11-03-2013 15:33:12 // 143
(Hehe, te is "csak az én véleményem számít, másé nem" típusú ember vagy. Van erre egy kifejezés, de én nem akarok személyeskedni, úgyhogy viszlát "öreg".)
Tedi11-03-2013 15:24:50 // 142
Nyilván nem is akarnak.
mesa11-03-2013 15:20:53 // 141
Eléggé saját képedre alakítod a mondandómat. Kerüljük egymást a jövőben is, ha lehet!
mesa11-03-2013 15:18:48 // 140
Igen pontosan ez a bajom!

Nincs egy homologizálható motor, amivel lehetne nevezni rallye és/vagy pálya versenyre. Ez gond egy olasz, temperamentumos autó márkánál. Illene, hogy legalább egy autósport ágazatban ott legyenek a Ferrarin kívül is
Jorjie11-03-2013 13:30:45 // 139
Szóva az ember személyes véleménye az fanyalgás, ma is tanultam valamit. A hsz. többi része ismét csak személyeskedés, úgyhogy válaszra sem méltatom "öreg".
Tedi11-03-2013 13:26:11 // 138
Bocs, ha félreértelek, de ez most baj, vagy nem baj, hogy a világ rá van gyógyulva az 1.6 túróra és csak a Fiatnak nincs? mert szerintem rohadtul nem baj. É una caratteristica.
Tedi11-03-2013 13:21:53 // 137
Ott a pont, szorrije
mesa11-03-2013 09:30:17 // 136
Én meg azt nem értem, miért 1,7-es és 1.4-es a turbós motorok kínálata a FIAT konszernen belül? Mindenki az 1.6-os túrókra van rágyógyulva, azzal a mennek WTCC-ben, WRC-n, 1.6T a világ motor, csak a digóknak nincs.

De ettől független igazad van,csak akkor nem hívhatnák 4C-nek :)
A Lotus Evora, ami leginkább közelít az Alfa 4C-hez hat hengeres 3,5 literes, 350 lóerős, és 2 tizeddel rosszabbul teljesíti az álló rajtot 100-ig. Az a kocsi sem egy rossz gép, de 1300 Kg, szemben a 4C 850 Kg-val Ha lesz 6C, szerintem Ferrari motorral annak inkább 400+ lóerősnek illene lennie, már csak hogy ott is kierőszakoljunk valami presztizs előnyt :)
mesa11-03-2013 09:24:33 // 135
Attól hogy valaki a márkatársunk, nem illeti meg tisztelet csupán e tény miatt. A srác pedig évek óta tesz azért, hogy ezt bizonyítsa is - ugyanezt tette a MiTo, a 159 TBi megjelenésekor is - fanyalog.
Köszi, hogy kioktatsz, kicsit régebb óta vagyok tag az Amorén mind a kettőtöknél, szóval nekem nem kell bemutatni Ronnie kocsiját -de ha érdekel elmondom, hogy nem egyben lett átépítve egy bontottból az orra! Más részről nem azt írtam, hogy lehetetlen, feladat lenne, csak kicsi a realitása, mivel általában az Alfák orra törik leginkább. A többit nem magyarázom, biztos van annyi eszed, hogy ki sakkozd :-)
GT Ɨ|ѯ11-03-2013 07:00:47 // 134
Bakker, pedig semmi kátyú...:-)
GTVili10-03-2013 23:16:38 // 133
Elég kompakt kis masina.......és valószinűleg közel sem annyira bonyolult,mint pl a Ford mostani motorjai.....
A tartósságot/megbízhatóságot meg majd úgy is meglátjuk.
kesa10-03-2013 18:54:03 // 131
Na pont nem ilyen utakra való szerintem ez az autó :)
GTVili10-03-2013 17:29:18 // 130
1750 Forever! ;-D
GTVili10-03-2013 17:28:46 // 129
És tényleg....;-D
Kazes☻10-03-2013 17:18:34 // 127
Ám az enyém 1779ccm. De jó és imádom! :)
Jimmi T.10-03-2013 17:13:23 // 126
MÁR 27 EURÓÉRT LEHET 4C-d !!!
GTVili10-03-2013 14:54:57 // 125
Az 1.8 az 1747.....tehát 1750....;-) Az egyik legjobb konstrukció.....szerintem.
Blade10-03-2013 14:47:15 // 124
És Te minek kapaszkodsz bele, ha nem érzed magadénak a dolgot?
Amennyire én "félreértelmeztem" egy mondatot, annyira Te is az egészet, de rendesen. Nekem egy kijelentéssel volt (van) problémám, 4C-től - meg attól hogy nekem V6-om van - függetlenül! Mit nem lehet ezen felfogni? (Kivéve ha nem akarja valaki megérteni ami világos mint a nap.)
Ez egyben azt is jelenti, hogy nem azért kérdőjeleztem meg egy kijelentést, mert nekem V6-om van. Remélem tiszta,hogy ez a téves következtetésed.
kesa10-03-2013 14:40:51 // 123
Nem kötözködés, de a Ferrari motorszereldéje Maranello-ban van az autógyár területén belül. Itt szerelik a Ferrari és Maserati motorokat is, és utóbbiakat szállítják Modenába, ahol a Maseratikba szerelik be őket.
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2013 14:22:05 // 122
Csak figyelek miről mennek itt a flamek. Visszaolvastam, szerintem érthető amit Peti írt, nem tudom ebbe is minek belekapaszkodni. Ez a fórum már tényleg erről fog szólni? Az ember leírja a vélaményét, és hipp-hopp jön valaki aki félreértelmezi és személyes/önérzeti kérdést csinál a dologból. Ha nem tudnám is lett volna egy 100-as tippem hogy V6-od van, mert vajon miért is reagál valaki így egy "nem mindegy hány henger" jellegű mondatra. :-)
Bambinoo10-03-2013 12:06:44 // 121
nem azért, de a ttrs új ára 22,5 mill körül mozog.
msd10-03-2013 11:47:55 // 120
Mindig lehet reménykedni ennek a hírnek a megvalósulásában.. :)
satya10-03-2013 11:47:04 // 119
a ttrs melyik nagypresztizsű skoda motorjára gondoltál pontosan? 1200 1500 kg kell vinnie annak a 300 pacinak, ellenben a 4c valamivel gyengébb de sokkal könnyebb. a cayman meg árban nincs egy súlycsoportban a 4c-vel.
Blade10-03-2013 11:44:34 // 118
Azt veszem észre..., olvasom :)
Blade10-03-2013 11:43:00 // 117
Szerintem a 1750TBi-vel is szuper jó autó lesz, már nagyon várom hogy mehessek vele, biztos sokat tud az autó.
De ha lenne egy V6 változata ugyanilyen tömeg mellett, vagy legalábbis kis eltéréssel, egy ilyet motorral sokkal karakteresebb és különlegesebb lehetne. Bár nem vitatom, igy is eléggé különleges a 4C.
2013-ban egy négyhengeres szerintem kommersz, bár ezt nyilván maga az autó tompítja valamennyire.
A V6-nak is megvan a maga emlékezetes történelme a márkán belül. Biztosan vannak olyan tagok, akiknek kicsit jobban szívügye a V6 történelem és maga a V6, mint a négyhengeres.
Azzal viszont egyetértek, hogy szimpatikus ez a kis tömeg-gyors vonal :)
Kazes☻10-03-2013 11:41:19 // 116
Én egyetértek GTPetivel, ha azt akarja mondani, hogy nagyon jó ez a moci! De ne zavard már össze, szegény már lassan a Gtv topicban sem tudja hol áll a feje... különben is újabb lázban ég! :)))
Kazes☻10-03-2013 11:37:06 // 115
Szerintem is, ...egyetértünk! :)



Mindig csíptem az 1750-es mocikat valamiért, a Giuliában is nagy király volt... ezért lett 1.8-asom... az van a legközelebb hozzá a régieknél és hosszában. :)
Blade10-03-2013 11:34:27 // 114
Hűű... ennyit mellébeszélést olvasni tőled.
Hol is írtam én azt, hogy a "4C motorja nem egy nagy durranás" ??
Te nem azt írtad, hogy "4 hengeres, turbós attól még lehet nagyon jó", hanem azt hogy: "Az, hogy hány hengerrel éri el a 4-5 másodperces gyorsulást, szerintem nem számít"
Ha ez tiszta és megvan a lényeg, akkor ezekre próbálj már meg válaszolni,de csak ha van is értelme, mindenáron nem kell... :) Főleg mellébeszélni
GT Ɨ|ѯ10-03-2013 08:32:06 // 113
többek között..:-)
BeeGee10-03-2013 00:07:43 // 112
Nem tudom, hogy miért kéne egy ilyen kis autóba V6. Nagy múltja van a kis négyhengereseknek az alfás történelemben, ez annak a reinkarnációja végre. Számomra sokkal szimpatikusabb ez a putirán, kistömegü, "gyenge" vonal, mint az extrákkal, hengerekkel, lóerőkkel telepumpált trend. Remélem, ezt más modelleknél is továbbviszik.
pb_10-03-2013 00:04:00 // 111
Me nem értettek hozzá.D
WarbiRunner (Gyuri)09-03-2013 21:30:54 // 110
Köszi...pont ez a V6 az ötletadó amúgy az elméleti eszmefuttatáshoz :-) Úgylátszik itt már ez is van akinek baj...
Tedi09-03-2013 20:10:53 // 109
Annyiban Fiat motor az 1750, vagy a Fiat Power Train fejlesztette (részben), a Ferrari motorokat meg Modenában kapkodják össze :)
Jimmi T.09-03-2013 19:42:23 // 108
igen , még a régebbi Guzzimmal.
viszont ez a kanyar három éve nem volt annyira vicces. azóta van ott a motoros szalagkorlát.
Grando09-03-2013 19:32:06 // 107
Ez a Ghostrider te vagy? :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.