Forum >> 4C
LacUS09-03-2013 13:06:35 // 72
Lotus se extra motorokkal operál, mégis sikeres.Egy boxter kb 1300kg ttrs 1500, az alfa 950.. az a 4-500kg mínusz rengeteg, szerintem a súly miatt raktak 4 hengerest bele, és szerintem jó döntés volt, egy V8cal nem lenne ilyen jó,a V6 jó opció lenne,de nincs jó V6 az alfa kínálatában jelenleg.A opel speedsternél a design szerintem nem volt olyan erős és amiatt lett bukás. A 4C egyedi fejlesztés, nem lotus elise/exige alapokon nyugvó alfásított valami mint anno a speedster volt egy köztudottan szar ecotec motorral, az 1750Tb egy nagyon jó motor. Persze ízlések és pofonok. :) Persze, ha ma kihúzzák az általam megjelölt 5 számot egyből 2őt veszek, egy marad 4 henger, a másikba csinálok egy aeresei V6 biturbót :)
quasimoto09-03-2013 12:43:19 // 71
Srácok mennyi az ára a 4C - nek? Valaki azt írta 18MFt. Ez igaz? Szerintem átkozottul sok. Nem arról volt szó, hogy egy kedvező áru sportkocsi jön?
Nekem tetszik ez a kocsi, de egy 4 hengeres Fiat motorral extrémnek érzem az árát.
Annyi mint egy Cayman S. Vagy egy TTRS. Mindkét gép 300LE felett van és bár karosszériájuk építésmódja nélkülözi a különleges megoldásokat, cserébe van bennük igazi sportmotor ( nem egy középosztályos kocsiból kocsiból átvett 4 hengeres igásló - ezt a motort a 159 - ekbe dobálják számolatlanul ) súlyos presztizsük van az egész világon.
Az Alfának ezért még meg kell először küzdenie. Újra. Ehhez a belépőár brutális.
Nem szeretem a Porschét, de az eszembe se jutna venni egy 4 hengeres Fiatmotoros Alfát venni ugyanannyiért mint egy Cayman S - t.
Persze látni kellene élőben. Engem az egész az Opel Speedsterre emlékeztet ami állati gyors, állati jó és állati nagy bukta...ugyanez a koncepció. Extra kasztni feltuningolt Astra motor = kudarc. Egy Sportkocsi lelke a motor legalább annyira mint a kasztni. Egy 4 hengeres motor akármilyen jó lehet, de senki nem lesz bele szerelmes.
Ebbe a kocsiba egy hathengeres 8.000 - ren visiító sportmotor kellene. Vagy egy V6 biturbó. Nem egy motor a polcról.
Remélem nem voltam ünneprontó!
Nekem tetszik ez a kocsi, de egy 4 hengeres Fiat motorral extrémnek érzem az árát.
Annyi mint egy Cayman S. Vagy egy TTRS. Mindkét gép 300LE felett van és bár karosszériájuk építésmódja nélkülözi a különleges megoldásokat, cserébe van bennük igazi sportmotor ( nem egy középosztályos kocsiból kocsiból átvett 4 hengeres igásló - ezt a motort a 159 - ekbe dobálják számolatlanul ) súlyos presztizsük van az egész világon.
Az Alfának ezért még meg kell először küzdenie. Újra. Ehhez a belépőár brutális.
Nem szeretem a Porschét, de az eszembe se jutna venni egy 4 hengeres Fiatmotoros Alfát venni ugyanannyiért mint egy Cayman S - t.
Persze látni kellene élőben. Engem az egész az Opel Speedsterre emlékeztet ami állati gyors, állati jó és állati nagy bukta...ugyanez a koncepció. Extra kasztni feltuningolt Astra motor = kudarc. Egy Sportkocsi lelke a motor legalább annyira mint a kasztni. Egy 4 hengeres motor akármilyen jó lehet, de senki nem lesz bele szerelmes.
Ebbe a kocsiba egy hathengeres 8.000 - ren visiító sportmotor kellene. Vagy egy V6 biturbó. Nem egy motor a polcról.
Remélem nem voltam ünneprontó!
Erhard 242 (Pure Energy)08-03-2013 19:01:52 // 70
Jimmi T.08-03-2013 18:54:02 // 69
Az Egyesült Királyságban "általában: elöl 520 mm * 111 mm; hátul 520 mm * 111 mm vagy 285 mm * 203 mm vagy 533 mm * 152 mm; ettől eltérő méretben is találhatóak rendszámok, mert a szabvány a méretet nem határozza meg."
Amennyiben az Egyesült Államok fő piacnak tekinthető (célpiacnak mindenképp), úgy ott 19 államban nem is szükséges első rendszám ahol meg igen ott a "Méretei: megfelelnek az amerikai szabványnak: 300 mm * 150 mm (12" * 6"
Szóval tényleg :)
Amennyiben az Egyesült Államok fő piacnak tekinthető (célpiacnak mindenképp), úgy ott 19 államban nem is szükséges első rendszám ahol meg igen ott a "Méretei: megfelelnek az amerikai szabványnak: 300 mm * 150 mm (12" * 6"
Szóval tényleg :)
mesa08-03-2013 18:35:09 // 68
Ahogy én látom ebben a Race fokozatban csak annyi a trúváj, hogy ki lehet kapcsolni (illetve ki van kapcsolva) az ESP! :D
BeeGee08-03-2013 15:53:43 // 67
Ahogy olvasom, nincs benne rendes sperr, csak e-Q2. Ezért viszont kár..
Cserébe van race üzemmód a DNA-n :)
Cserébe van race üzemmód a DNA-n :)
mesa08-03-2013 15:34:19 // 66
Delta S4 turbo+kompresszor. Az utcai autók meghatározott zajszint határértékeit meg csak úgy átugrálhatná a gyártó, hát persze. :D
Warbis nyugodtan keress rá a YT-on, ma már a digókon kívül minden gyár készít 1.6-os turbo 4-es motort, azt kell mondjam, a 4C hangja így is megszégyeníti mindegyikét. Nekem tetszik, éles, agresszív hangja van mindehhez képest!
Warbis nyugodtan keress rá a YT-on, ma már a digókon kívül minden gyár készít 1.6-os turbo 4-es motort, azt kell mondjam, a 4C hangja így is megszégyeníti mindegyikét. Nekem tetszik, éles, agresszív hangja van mindehhez képest!
mesa08-03-2013 15:24:43 // 65
Nénikről is lesz sorozat FTP-n? :)
GT Ɨ|ѯ08-03-2013 14:45:20 // 64
Kazes☻08-03-2013 14:35:32 // 63
Erről nem is beszélve... Milyen igaz! :DDD
Cs.Alfa08-03-2013 14:19:01 // 62
Meg oszt mire megnéznéd az elejét,a hátulját fogod látni úgyis csak..:D:D:D:D
GT Ɨ|ѯ08-03-2013 14:09:51 // 61
anno a 33-asaimnál mindig ezzel kezdték ha cserélni kellett valamit:-)))))))))))))
nem Ők, az akkori ezermesterek:DD
persze nem kellett soha kivenni, csak messzebbre kellett mennem szervízbe...
nem Ők, az akkori ezermesterek:DD
persze nem kellett soha kivenni, csak messzebbre kellett mennem szervízbe...
Tedi08-03-2013 14:06:59 // 60
Ebben az a vicces, hogy a ezek egyike sem fő piac. Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban meg ugyanúgy nagy rendszám van, mint nálunk. Szóval jah :)
Jimmi T.08-03-2013 14:03:23 // 59
"erre a digók általában nem gondolnak, mert hát úgy vannak vele (gondolom én), hogy náluk pici rendszám van elől, a többieket meg ki nem szarja le?! :D"
a digókon kívül( 360x110 mm) az alábbiak szarnak még az eu normás rendszámra : Svájc- 300x 80,Svédország (opciós) 300x110 ,Monaco 290x110 ,Egyesült királyság és Ciprus amilyet akarsz !!!
a digókon kívül( 360x110 mm) az alábbiak szarnak még az eu normás rendszámra : Svájc- 300x 80,Svédország (opciós) 300x110 ,Monaco 290x110 ,Egyesült királyság és Ciprus amilyet akarsz !!!
Kazes☻08-03-2013 13:56:52 // 58
Minek is szemből frsz, elég az hátul. Elől csak ront az összképen!:)
Tedi08-03-2013 13:37:06 // 57
Ablakba :D Vicces, hogy erre a digók általában nem gondolnak, mert hát úgy vannak vele (gondolom én), hogy náluk pici rendszám van elől, a többieket meg ki nem szarja le?! :D
GT
Ezt vezesd elő Csörinek, vagy Alexnek, szerintem a válasz féltengely formájában fog érkezni :D
GT
Ezt vezesd elő Csörinek, vagy Alexnek, szerintem a válasz féltengely formájában fog érkezni :D
GT Ɨ|ѯ08-03-2013 07:00:11 // 56
Ne légy negatív:-)
motorháztető fel-motor ki, ennyi:DD
motorháztető fel-motor ki, ennyi:DD
Sotime08-03-2013 00:42:39 // 55
Oszt' a rendszám hova kerül? :)
Saca07-03-2013 22:48:55 // 54
Na ezt jól megfogalmaztam....
Saca07-03-2013 22:48:17 // 53
Szerintem nem kell sok idő és ehhez is lesz 26 féle fényszóró hozzá a boltok polcain :)
Dömpi (il dottore)07-03-2013 22:02:00 // 52
Személy szerint örülök a 4C-nek. Remélem beindul ezzel az alfa, és jönnek sorban az új típusok - leginkább a 159utódot várom :-)
A 4C ára szerintem nem hajmeresztő. Persze sohasem tudnám megvenni, és ha meg is tudnám, akkor sem venném meg - hová raknám a gyerekeket? meg a cuccaikat - viszont ár/érték arányban szerintem nagyon is a top-on lesz ez a típus.
A design szempontjából viszont az elülső lámpákat nem tudom hová tenni. Nekem kicsit franciásan futurisztikus, nem pedig olaszosan macho-s. Szóval nekem a kocsi ezen része nem jön be. De csak ez.
A 4C ára szerintem nem hajmeresztő. Persze sohasem tudnám megvenni, és ha meg is tudnám, akkor sem venném meg - hová raknám a gyerekeket? meg a cuccaikat - viszont ár/érték arányban szerintem nagyon is a top-on lesz ez a típus.
A design szempontjából viszont az elülső lámpákat nem tudom hová tenni. Nekem kicsit franciásan futurisztikus, nem pedig olaszosan macho-s. Szóval nekem a kocsi ezen része nem jön be. De csak ez.
Kazes☻07-03-2013 21:38:11 // 51
Jó kocsihoz, jó baby! :)
Kovi07-03-2013 21:14:04 // 50
vm07-03-2013 20:02:27 // 49
Öröm az ürömben, hogy kevés magyar Alfa szerelőnek kell majd küzdenie vele...
Tedi07-03-2013 19:51:48 // 48
Ja meg a Pentastar V6, de azt meg neeemár :)
Tedi07-03-2013 19:51:21 // 47
Van V6 házon belül, a Maser V6-osa. De szerintem be se fér, nézd meg, hogy a kis 1750-et is úgy faragták be, álom lesz mondjuk egy vezérléscsere benne :D
Blade07-03-2013 18:46:57 // 46
Fejlesztenek egyet, papíron már bizonyára előrehaladott állapotban van a 2.0 V6 TB projekt:)) De lehet 1.6 V6 TB is, az F1 után szabadon..:)
Ha más nincs, a 8-12 hengeres gondolat sem rossz! :)
Erre elaludni? Inkább ébredni:)))
Ha más nincs, a 8-12 hengeres gondolat sem rossz! :)
Erre elaludni? Inkább ébredni:)))
BeeGee07-03-2013 18:33:51 // 45
V6 biztos, hogy nem lesz benne. Honnan? Konszernen belül is csak 4 - 8 - 12 hengeresek vannak, ha jól tudom.. Meg ebbe a kis gyüszbe elég a 4 is :)
Jó a videó, erre szoktál elaludni, fogadjunk .)
Jó a videó, erre szoktál elaludni, fogadjunk .)
Blade07-03-2013 18:16:52 // 44
Remélem a Corsa már 2.0 V6 TB lesz, akkor szólhatna így is:)))
Vagyis hasonlóan, így csak egy 3.2 V6 tud szólni:)
Vagyis hasonlóan, így csak egy 3.2 V6 tud szólni:)
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 17:16:53 // 43
És akkor hab is legyen a tortán : Autodelta:-)
Tedi07-03-2013 17:03:53 // 42
Telhetetlen népség :)
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 16:56:02 // 41
Lehet a hangfalam sz@r, de ez szebben is szól, lazábban is forog fel. De kövezzetek meg...nem tehetek róla, az a hang a videón nem jön be.
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 16:51:44 // 40
Hát nekem nem jön be, olyan kelletlenül forog.
4 henger, turbo, Olasz: Lancia S4
Nem mondom hogy egy utcai autónak így kell venni a lapot (de amúgy de...:-)), de ettől lehetne kicsit idegesebb karakter, és kevésbé "kiégett az üveggyapot" hangú.
Persze ez egy videó, élőben kéne hallani.
4 henger, turbo, Olasz: Lancia S4
Nem mondom hogy egy utcai autónak így kell venni a lapot (de amúgy de...:-)), de ettől lehetne kicsit idegesebb karakter, és kevésbé "kiégett az üveggyapot" hangú.
Persze ez egy videó, élőben kéne hallani.
Tedi07-03-2013 16:17:39 // 39
A Novitecre lennék inkább kíváncsi. Ha ugyan foglalkoznak majd vele. Szerintem nem kizárt.
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 16:11:02 // 38
Pedig tuti fog csinálni rá:-)
De a video alapján szőrszál feláll alapból is...
De a video alapján szőrszál feláll alapból is...
Tedi07-03-2013 16:06:28 // 37
Erre nem kell már Ragazzon, nagyon szépen duruzsol ez is, négyhengeres létérre :)
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 15:54:15 // 36
Ragazzont ( majd ) faragnak erre is maximum:-)
BeeGee07-03-2013 15:51:48 // 35
Zsunior07-03-2013 15:48:22 // 34
Ezt azért ugye most nem mondtad komolyan....
msd07-03-2013 15:27:14 // 33
Turbó négyhengeresnek ha megfeszülnek sem lesz szívó V8 hangja, szerintem ehhez képest nagyon királyül döbörög :)
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 15:18:49 // 32
Hát ööö...az autó tényleg tetszik, szép, de ez a hang...hát kinek mi jut róla az eszébe. :-)
Nekem pl. EZ.
Nekem pl. EZ.
Béci Ɨ|ѯ07-03-2013 14:50:36 // 31
De jól röfög!!! Ez már igen!!! :) :) :)
Halesz07-03-2013 13:55:36 // 30
nekem a képeken inkább a kilincs elhelyezése furcsa, én úgy hagytam volna, ahogy a tanulmányautón volt... :)
meg a tükör bumszli szára sem tetszik, ahogy kijön az ajtó közepéből...
ellenben az első lámpák bejönnek :)))
meg a tükör bumszli szára sem tetszik, ahogy kijön az ajtó közepéből...
ellenben az első lámpák bejönnek :)))
Jimmi T.07-03-2013 13:54:33 // 29
Halesz07-03-2013 13:38:22 // 27
Ezt ki is felejtettem, igen... szóval sok pénz, de teljesen reális az ára
Halesz07-03-2013 13:37:05 // 26
"Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően"
Pontosan ebből kell kiindulni a fanyalgóknak... Mai áron egy 3,2-es Brera is lenne 14 milla, vagy több, ha gyártanák... Egy 3,2-es GT 2007-ben 11 millió körül volt, ha nem csalnak az emlékeim. Most 2013 van, így ezt a 18 milliót egyáltalán nem tartom rossz árnak... nem azt mondom, hogy meg tudnám venni, de nem is érzem úgy, hogy elérhetetlen.
Pontosan ebből kell kiindulni a fanyalgóknak... Mai áron egy 3,2-es Brera is lenne 14 milla, vagy több, ha gyártanák... Egy 3,2-es GT 2007-ben 11 millió körül volt, ha nem csalnak az emlékeim. Most 2013 van, így ezt a 18 milliót egyáltalán nem tartom rossz árnak... nem azt mondom, hogy meg tudnám venni, de nem is érzem úgy, hogy elérhetetlen.
Halesz07-03-2013 13:31:22 // 25
Ellenben asszem azzal nem árulok el nagy titkot, hogy a 2014-es AlfaCity-re, az Alfa Amore 10. szülinapjára szeretnénk majd elhozni egy 4C-t. :))) Remélem összejön:)
Alfa4City :)
Alfa4City :)
Blade07-03-2013 13:12:47 // 24
Egyébként tetszik, talán az első lámpa a szűkebb keresztmetszet, meg talán a műszerfal külső formája. De maga a kijelző király:)
Blade07-03-2013 13:11:15 // 23
Engem két dolog érdekel :)
1. Lesz-e Corsa (Ti, GTA?) változata, ami még erősebb és talán még egy kicsit könnyebb, a többi versenyre hangolt egységeivel (pl. váltó)
2. Milyen köridőt tud? :)
1. Lesz-e Corsa (Ti, GTA?) változata, ami még erősebb és talán még egy kicsit könnyebb, a többi versenyre hangolt egységeivel (pl. váltó)
2. Milyen köridőt tud? :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
614
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?