Forum >> 4C
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 12:48:35 // 22
Főleg ha azt nézzük, hogy a Gtv 9milla volt 2001-ben...:-)
Grando07-03-2013 12:43:01 // 21
Csak egyetérteni tudok.
Ez egy valóban komoly lépés az Alfától (Fiattól). Amióta a Fiat megvásárolta, fokozatosan veszett el a márka unikális jellege, ami valódi műszaki előnyt és valódi progresszivitást jelentett egyéb márkákkal szemben, ráadásul a lehető legkevesebb öncélú sallanggal (lásd a franciák parasztvakításait).
A 4C-vel ez a progresszivitás és exkluzivitás tért vissza. Az Alfának sosem termett babér abból, ha megpróbált kommersz autókat gyártani. Nem voltak azok soha rosszak, és nem is vallottak szégyent semmilyen összehasonlításban. Mégis, a márka definíciójával (ez a definíció pedig az unalmasnak titulált beszédben el is hangzik), ami a rajongók, sőt egyáltalán az autókat értők/szeretők szemében él, tökéletesen ellentmondásba kerültek az ilyenfajta próbálkozások, így azok eleve magukban hordozták a kisebb vagy nagyobb, de biztos bukást is. Ahogy egyre inkább olvadt bele az aktuális trendekbe és közelített az átlaghoz, úgy mentek le az eladásai is.
A 4C-vel pedig ennek a tendenciának hátha vége szakad. Ez az autó valódi unikum, lényegét tekintve egyedülálló, és szinte versenytárs nélkül áll. Sosem lesz kommersz verda, és ne is legyen az. Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően.
Ez egy valóban komoly lépés az Alfától (Fiattól). Amióta a Fiat megvásárolta, fokozatosan veszett el a márka unikális jellege, ami valódi műszaki előnyt és valódi progresszivitást jelentett egyéb márkákkal szemben, ráadásul a lehető legkevesebb öncélú sallanggal (lásd a franciák parasztvakításait).
A 4C-vel ez a progresszivitás és exkluzivitás tért vissza. Az Alfának sosem termett babér abból, ha megpróbált kommersz autókat gyártani. Nem voltak azok soha rosszak, és nem is vallottak szégyent semmilyen összehasonlításban. Mégis, a márka definíciójával (ez a definíció pedig az unalmasnak titulált beszédben el is hangzik), ami a rajongók, sőt egyáltalán az autókat értők/szeretők szemében él, tökéletesen ellentmondásba kerültek az ilyenfajta próbálkozások, így azok eleve magukban hordozták a kisebb vagy nagyobb, de biztos bukást is. Ahogy egyre inkább olvadt bele az aktuális trendekbe és közelített az átlaghoz, úgy mentek le az eladásai is.
A 4C-vel pedig ennek a tendenciának hátha vége szakad. Ez az autó valódi unikum, lényegét tekintve egyedülálló, és szinte versenytárs nélkül áll. Sosem lesz kommersz verda, és ne is legyen az. Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően.
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 12:22:41 // 20
jól beszélsz:-)
csatlakozom
( a tavalyi változat tükrei 1 hajszállal jobban tetszenek egyébként...)
csatlakozom
( a tavalyi változat tükrei 1 hajszállal jobban tetszenek egyébként...)
Kazes☻07-03-2013 12:14:45 // 19
Kerüljön, kerüljön, de ne azért, m ert Ferrari motor van benne... inkább Alfa! Különben is... előbb volt! :)
mesa07-03-2013 12:01:45 // 18
Ez a tavalyi competizione változat.
17 millió nem kis pénz, de elérhető! Nagyon sok embernek meg lehet a saját karácsonyi ajándéka. Én biztos nem leszek köztük, mert folyton elfelejtek Lotto szelvényt kitölteni.
De ha csak 10-20 db kerül Magyarországra, már az is fog bírni akkora reklám értékkel, hogy többen választanak majd olcsóbb típusból
Szerintem nagyon szépen sikerült egységes márka arculatba beilleszteni a 4C-t!
Az első lámpa csúnya, de karbon változatban még szépnek si mondanám. Sötét háttérrel pedig fél úton van a 8C és a Giulietta között. A végén még a MiTo is felértékelődik a Panda tekintetével:)
Higgyetek nekem, jó lesz ez!
Felvirágzik az Alfa! Főként, hogy Ferrari motorok is kerülnek bele, vagy hogy Maserati gyártja. Tiszta kékvérű rokonság, és valljuk be: vissza kerülhet az őt megillető helyre szeretett olasz márkán!
17 millió nem kis pénz, de elérhető! Nagyon sok embernek meg lehet a saját karácsonyi ajándéka. Én biztos nem leszek köztük, mert folyton elfelejtek Lotto szelvényt kitölteni.
De ha csak 10-20 db kerül Magyarországra, már az is fog bírni akkora reklám értékkel, hogy többen választanak majd olcsóbb típusból
Szerintem nagyon szépen sikerült egységes márka arculatba beilleszteni a 4C-t!
Az első lámpa csúnya, de karbon változatban még szépnek si mondanám. Sötét háttérrel pedig fél úton van a 8C és a Giulietta között. A végén még a MiTo is felértékelődik a Panda tekintetével:)
Higgyetek nekem, jó lesz ez!
Felvirágzik az Alfa! Főként, hogy Ferrari motorok is kerülnek bele, vagy hogy Maserati gyártja. Tiszta kékvérű rokonság, és valljuk be: vissza kerülhet az őt megillető helyre szeretett olasz márkán!
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 11:38:24 // 16
jó ez a genfi demo is:-)
Tedi07-03-2013 11:29:59 // 15
Tervben volt, de szeptemberben kezdik az első példányok átadását, júniusig több, mit valószínű, hogy Magyarországra nem érkezik egy sem. Meg úgy en-bloc sehova. Bár ezek olaszok, szóval bármi előfordulhat :D
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 11:14:30 // 14
Én is...:-)
brutális, gyönyörű meg ilyenek....AC-be hozassatok 1-et....
brutális, gyönyörű meg ilyenek....AC-be hozassatok 1-et....
Ricoe15607-03-2013 11:11:51 // 13
Pont nem érdekelne az első lámpája... Nekem nagyon bejön....
Kazes☻07-03-2013 11:05:02 // 12
De szuper!!! De szabad neked ilyet?! :D
Kazes☻07-03-2013 11:04:05 // 11
Nekem is nagyon tetszik a verda és szembe fotón látva, nagyon tetszik az első lámpa is. Mindössze részemről a plusz buborék hiányzik róla valahogy... szerintem az kellene, ami belesimítaná az idomai csodás vonalába... ahogy a régi spider, duetto is jobb, ha van elől a lámpáján. De ez csak SZVSZ! Belűlről meg úgy sem látnám...! :)
msd07-03-2013 11:04:02 // 10
Tedi07-03-2013 10:55:26 // 9
Igen, ott voltam a sajtónapon, az Alfa Amore galériája a fészbúkon az autóról, az saját, mármint...az Alfa Amore sajátja :)
De mindaz, amit az előző postban leírtam, az én véleményem. Biztosan lesznek olyanok, akiknek azok után sem fog tetszeni, hogy meglátták élőben. Szívük joga :) Kinek a pap, kinek a paplan.
De mindaz, amit az előző postban leírtam, az én véleményem. Biztosan lesznek olyanok, akiknek azok után sem fog tetszeni, hogy meglátták élőben. Szívük joga :) Kinek a pap, kinek a paplan.
Tedi07-03-2013 10:53:56 // 8
Élőben mégbrutálisabb. Sokat fanyalognak az első lámpa miatt. Amikor megláttam, kb leszartam, hogy milyen az első lámpája. Annyira jó az összhatása, hogy nem tudott érdekelni. Nem ez a világ legszebb első lámpája, ez tény. De pont le tudom sz@rni, mert eltörpül az autó többi tulajdonsága mellett.
Ricoe15607-03-2013 10:53:05 // 7
Láttad Genfben? Voltál?
Tedi07-03-2013 10:51:50 // 6
Csak félig off :))) Volt rá projektem, aztán elkaszálódott, szépen megmondva :)
Imyx07-03-2013 10:51:19 // 5
Nem nehéz vele álmodni, videók, technikai infók alapján brutális.. szerencsés, aki birtokolhatja :-).
Kazes☻07-03-2013 10:49:15 // 4
Éljen, éljen, éljen...! :)
Rád is férne, hogy kiszállj az offból! :)))
Rád is férne, hogy kiszállj az offból! :)))
Tedi07-03-2013 10:41:40 // 3
Nem vagy ezzel egyedül :D Keddről szerda éjjel azt álmodtam, hogy 4C-t vezetek :)))
Ricoe15607-03-2013 10:40:02 // 2
Elkezdtem gyűjteni a 18 milliót :)))
Tedi07-03-2013 10:39:09 // 1
Eljött ez a pillanat is :) Mivel Genfben megtartották a széria hivatalos bemutatóját, innentől kezdve megérdemli az önálló topikot a 4C.
Hajrá! :)
Hajrá! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
675
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?