Forum >> 4C

Jimmi T.08-03-2013 18:54:02 // 69
Az Egyesült Királyságban "általában: elöl 520 mm * 111 mm; hátul 520 mm * 111 mm vagy 285 mm * 203 mm vagy 533 mm * 152 mm; ettől eltérő méretben is találhatóak rendszámok, mert a szabvány a méretet nem határozza meg."
Amennyiben az Egyesült Államok fő piacnak tekinthető (célpiacnak mindenképp), úgy ott 19 államban nem is szükséges első rendszám ahol meg igen ott a "Méretei: megfelelnek az amerikai szabványnak: 300 mm * 150 mm (12" * 6"
Szóval tényleg :)
mesa08-03-2013 18:35:09 // 68
Ahogy én látom ebben a Race fokozatban csak annyi a trúváj, hogy ki lehet kapcsolni (illetve ki van kapcsolva) az ESP! :D
BeeGee08-03-2013 15:53:43 // 67
Ahogy olvasom, nincs benne rendes sperr, csak e-Q2. Ezért viszont kár..
Cserébe van race üzemmód a DNA-n :)

mesa08-03-2013 15:34:19 // 66
Delta S4 turbo+kompresszor. Az utcai autók meghatározott zajszint határértékeit meg csak úgy átugrálhatná a gyártó, hát persze. :D
Warbis nyugodtan keress rá a YT-on, ma már a digókon kívül minden gyár készít 1.6-os turbo 4-es motort, azt kell mondjam, a 4C hangja így is megszégyeníti mindegyikét. Nekem tetszik, éles, agresszív hangja van mindehhez képest!
mesa08-03-2013 15:24:43 // 65
Nénikről is lesz sorozat FTP-n? :)
GT Ɨ|ѯ08-03-2013 14:45:20 // 64


...ide tegyétek !....:-)

Kazes☻08-03-2013 14:35:32 // 63
Erről nem is beszélve... Milyen igaz! :DDD
Cs.Alfa08-03-2013 14:19:01 // 62
Meg oszt mire megnéznéd az elejét,a hátulját fogod látni úgyis csak..:D:D:D:D
GT Ɨ|ѯ08-03-2013 14:09:51 // 61
anno a 33-asaimnál mindig ezzel kezdték ha cserélni kellett valamit:-)))))))))))))

nem Ők, az akkori ezermesterek:DD

persze nem kellett soha kivenni, csak messzebbre kellett mennem szervízbe...
Tedi08-03-2013 14:06:59 // 60
Ebben az a vicces, hogy a ezek egyike sem fő piac. Egyesült Királyságban, Németországban, Franciaországban meg ugyanúgy nagy rendszám van, mint nálunk. Szóval jah :)
Jimmi T.08-03-2013 14:03:23 // 59
"erre a digók általában nem gondolnak, mert hát úgy vannak vele (gondolom én), hogy náluk pici rendszám van elől, a többieket meg ki nem szarja le?! :D"

a digókon kívül( 360x110 mm) az alábbiak szarnak még az eu normás rendszámra : Svájc- 300x 80,Svédország (opciós) 300x110 ,Monaco 290x110 ,Egyesült királyság és Ciprus amilyet akarsz !!!
Kazes☻08-03-2013 13:56:52 // 58
Minek is szemből frsz, elég az hátul. Elől csak ront az összképen!:)
Tedi08-03-2013 13:37:06 // 57
Ablakba :D Vicces, hogy erre a digók általában nem gondolnak, mert hát úgy vannak vele (gondolom én), hogy náluk pici rendszám van elől, a többieket meg ki nem szarja le?! :D

GT
Ezt vezesd elő Csörinek, vagy Alexnek, szerintem a válasz féltengely formájában fog érkezni :D
GT Ɨ|ѯ08-03-2013 07:00:11 // 56
Ne légy negatív:-)

motorháztető fel-motor ki, ennyi:DD
Sotime08-03-2013 00:42:39 // 55
Oszt' a rendszám hova kerül? :)
Saca07-03-2013 22:48:55 // 54
Na ezt jól megfogalmaztam....
Saca07-03-2013 22:48:17 // 53
Szerintem nem kell sok idő és ehhez is lesz 26 féle fényszóró hozzá a boltok polcain :)
Dömpi (il dottore)07-03-2013 22:02:00 // 52
Személy szerint örülök a 4C-nek. Remélem beindul ezzel az alfa, és jönnek sorban az új típusok - leginkább a 159utódot várom :-)
A 4C ára szerintem nem hajmeresztő. Persze sohasem tudnám megvenni, és ha meg is tudnám, akkor sem venném meg - hová raknám a gyerekeket? meg a cuccaikat - viszont ár/érték arányban szerintem nagyon is a top-on lesz ez a típus.
A design szempontjából viszont az elülső lámpákat nem tudom hová tenni. Nekem kicsit franciásan futurisztikus, nem pedig olaszosan macho-s. Szóval nekem a kocsi ezen része nem jön be. De csak ez.
Kazes☻07-03-2013 21:38:11 // 51
Jó kocsihoz, jó baby! :)
Kovi07-03-2013 21:14:04 // 50
vm07-03-2013 20:02:27 // 49
Öröm az ürömben, hogy kevés magyar Alfa szerelőnek kell majd küzdenie vele...
Tedi07-03-2013 19:51:48 // 48
Ja meg a Pentastar V6, de azt meg neeemár :)
Tedi07-03-2013 19:51:21 // 47
Van V6 házon belül, a Maser V6-osa. De szerintem be se fér, nézd meg, hogy a kis 1750-et is úgy faragták be, álom lesz mondjuk egy vezérléscsere benne :D
Blade07-03-2013 18:46:57 // 46
Fejlesztenek egyet, papíron már bizonyára előrehaladott állapotban van a 2.0 V6 TB projekt:)) De lehet 1.6 V6 TB is, az F1 után szabadon..:)
Ha más nincs, a 8-12 hengeres gondolat sem rossz! :)
Erre elaludni? Inkább ébredni:)))
BeeGee07-03-2013 18:33:51 // 45
V6 biztos, hogy nem lesz benne. Honnan? Konszernen belül is csak 4 - 8 - 12 hengeresek vannak, ha jól tudom.. Meg ebbe a kis gyüszbe elég a 4 is :)

Jó a videó, erre szoktál elaludni, fogadjunk .)
Blade07-03-2013 18:16:52 // 44
Remélem a Corsa már 2.0 V6 TB lesz, akkor szólhatna így is:)))
Vagyis hasonlóan, így csak egy 3.2 V6 tud szólni:)
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 17:16:53 // 43
És akkor hab is legyen a tortán : Autodelta:-)
Tedi07-03-2013 17:03:53 // 42
Telhetetlen népség :)
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 16:56:02 // 41
Lehet a hangfalam sz@r, de ez szebben is szól, lazábban is forog fel. De kövezzetek meg...nem tehetek róla, az a hang a videón nem jön be.
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 16:51:44 // 40
Hát nekem nem jön be, olyan kelletlenül forog.
4 henger, turbo, Olasz: Lancia S4
Nem mondom hogy egy utcai autónak így kell venni a lapot (de amúgy de...:-)), de ettől lehetne kicsit idegesebb karakter, és kevésbé "kiégett az üveggyapot" hangú.
Persze ez egy videó, élőben kéne hallani.
Tedi07-03-2013 16:17:39 // 39
A Novitecre lennék inkább kíváncsi. Ha ugyan foglalkoznak majd vele. Szerintem nem kizárt.
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 16:11:02 // 38
Pedig tuti fog csinálni rá:-)

De a video alapján szőrszál feláll alapból is...
Tedi07-03-2013 16:06:28 // 37
Erre nem kell már Ragazzon, nagyon szépen duruzsol ez is, négyhengeres létérre :)
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 15:54:15 // 36
Ragazzont ( majd ) faragnak erre is maximum:-)
BeeGee07-03-2013 15:51:48 // 35
Kinek mi :)

Nekem inkább ez
Modern turbómotortól teljesen jó ez a hang, engem fel tudna dobni :)
Zsunior07-03-2013 15:48:22 // 34
Ezt azért ugye most nem mondtad komolyan....
msd07-03-2013 15:27:14 // 33
Turbó négyhengeresnek ha megfeszülnek sem lesz szívó V8 hangja, szerintem ehhez képest nagyon királyül döbörög :)
WarbiRunner (Gyuri)07-03-2013 15:18:49 // 32
Hát ööö...az autó tényleg tetszik, szép, de ez a hang...hát kinek mi jut róla az eszébe. :-)
Nekem pl. EZ.
Béci Ɨ|ѯ07-03-2013 14:50:36 // 31
De jól röfög!!! Ez már igen!!! :) :) :)
Halesz07-03-2013 13:55:36 // 30
nekem a képeken inkább a kilincs elhelyezése furcsa, én úgy hagytam volna, ahogy a tanulmányautón volt... :)

meg a tükör bumszli szára sem tetszik, ahogy kijön az ajtó közepéből...

ellenben az első lámpák bejönnek :)))
Jimmi T.07-03-2013 13:54:33 // 29
Tedi07-03-2013 13:54:03 // 28
1 ) lesz
2) gyorsat :D
Halesz07-03-2013 13:38:22 // 27
Ezt ki is felejtettem, igen... szóval sok pénz, de teljesen reális az ára
Halesz07-03-2013 13:37:05 // 26
"Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően"

Pontosan ebből kell kiindulni a fanyalgóknak... Mai áron egy 3,2-es Brera is lenne 14 milla, vagy több, ha gyártanák... Egy 3,2-es GT 2007-ben 11 millió körül volt, ha nem csalnak az emlékeim. Most 2013 van, így ezt a 18 milliót egyáltalán nem tartom rossz árnak... nem azt mondom, hogy meg tudnám venni, de nem is érzem úgy, hogy elérhetetlen.
Halesz07-03-2013 13:31:22 // 25
Ellenben asszem azzal nem árulok el nagy titkot, hogy a 2014-es AlfaCity-re, az Alfa Amore 10. szülinapjára szeretnénk majd elhozni egy 4C-t. :))) Remélem összejön:)

Alfa4City :)
Blade07-03-2013 13:12:47 // 24
Egyébként tetszik, talán az első lámpa a szűkebb keresztmetszet, meg talán a műszerfal külső formája. De maga a kijelző király:)
Blade07-03-2013 13:11:15 // 23
Engem két dolog érdekel :)
1. Lesz-e Corsa (Ti, GTA?) változata, ami még erősebb és talán még egy kicsit könnyebb, a többi versenyre hangolt egységeivel (pl. váltó)
2. Milyen köridőt tud? :)
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 12:48:35 // 22
Főleg ha azt nézzük, hogy a Gtv 9milla volt 2001-ben...:-)
Grando07-03-2013 12:43:01 // 21
Csak egyetérteni tudok.
Ez egy valóban komoly lépés az Alfától (Fiattól). Amióta a Fiat megvásárolta, fokozatosan veszett el a márka unikális jellege, ami valódi műszaki előnyt és valódi progresszivitást jelentett egyéb márkákkal szemben, ráadásul a lehető legkevesebb öncélú sallanggal (lásd a franciák parasztvakításait).
A 4C-vel ez a progresszivitás és exkluzivitás tért vissza. Az Alfának sosem termett babér abból, ha megpróbált kommersz autókat gyártani. Nem voltak azok soha rosszak, és nem is vallottak szégyent semmilyen összehasonlításban. Mégis, a márka definíciójával (ez a definíció pedig az unalmasnak titulált beszédben el is hangzik), ami a rajongók, sőt egyáltalán az autókat értők/szeretők szemében él, tökéletesen ellentmondásba kerültek az ilyenfajta próbálkozások, így azok eleve magukban hordozták a kisebb vagy nagyobb, de biztos bukást is. Ahogy egyre inkább olvadt bele az aktuális trendekbe és közelített az átlaghoz, úgy mentek le az eladásai is.
A 4C-vel pedig ennek a tendenciának hátha vége szakad. Ez az autó valódi unikum, lényegét tekintve egyedülálló, és szinte versenytárs nélkül áll. Sosem lesz kommersz verda, és ne is legyen az. Ennek ellenére nem drágább, mint annak idején egy 166 volt az akkori árszintnek megfelelően.
GT Ɨ|ѯ07-03-2013 12:22:41 // 20
jól beszélsz:-)


csatlakozom

( a tavalyi változat tükrei 1 hajszállal jobban tetszenek egyébként...)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.