Én meg azt nem értem, miért 1,7-es és 1.4-es a turbós motorok kínálata a FIAT konszernen belül? Mindenki az 1.6-os túrókra van rágyógyulva, azzal a mennek WTCC-ben, WRC-n, 1.6T a világ motor, csak a digóknak nincs.
De ettől független igazad van,csak akkor nem hívhatnák 4C-nek :)
A Lotus Evora, ami leginkább közelít az Alfa 4C-hez hat hengeres 3,5 literes, 350 lóerős, és 2 tizeddel rosszabbul teljesíti az álló rajtot 100-ig. Az a kocsi sem egy rossz gép, de 1300 Kg, szemben a 4C 850 Kg-val Ha lesz 6C, szerintem Ferrari motorral annak inkább 400+ lóerősnek illene lennie, már csak hogy ott is kierőszakoljunk valami presztizs előnyt :)
Forum >> 4C
mesa11-03-2013 09:30:17 // 136
mesa11-03-2013 09:24:33 // 135
Attól hogy valaki a márkatársunk, nem illeti meg tisztelet csupán e tény miatt. A srác pedig évek óta tesz azért, hogy ezt bizonyítsa is - ugyanezt tette a MiTo, a 159 TBi megjelenésekor is - fanyalog.
Köszi, hogy kioktatsz, kicsit régebb óta vagyok tag az Amorén mind a kettőtöknél, szóval nekem nem kell bemutatni Ronnie kocsiját -de ha érdekel elmondom, hogy nem egyben lett átépítve egy bontottból az orra! Más részről nem azt írtam, hogy lehetetlen, feladat lenne, csak kicsi a realitása, mivel általában az Alfák orra törik leginkább. A többit nem magyarázom, biztos van annyi eszed, hogy ki sakkozd :-)
Köszi, hogy kioktatsz, kicsit régebb óta vagyok tag az Amorén mind a kettőtöknél, szóval nekem nem kell bemutatni Ronnie kocsiját -de ha érdekel elmondom, hogy nem egyben lett átépítve egy bontottból az orra! Más részről nem azt írtam, hogy lehetetlen, feladat lenne, csak kicsi a realitása, mivel általában az Alfák orra törik leginkább. A többit nem magyarázom, biztos van annyi eszed, hogy ki sakkozd :-)
GT Ɨ|ѯ11-03-2013 07:00:47 // 134
Bakker, pedig semmi kátyú...:-)
GTVili10-03-2013 23:16:38 // 133
Elég kompakt kis masina.......és valószinűleg közel sem annyira bonyolult,mint pl a Ford mostani motorjai.....
A tartósságot/megbízhatóságot meg majd úgy is meglátjuk.
A tartósságot/megbízhatóságot meg majd úgy is meglátjuk.
kesa10-03-2013 18:54:03 // 131
Na pont nem ilyen utakra való szerintem ez az autó :)
GTVili10-03-2013 17:29:18 // 130
1750 Forever! ;-D
Kazes☻10-03-2013 17:18:34 // 127
Ám az enyém 1779ccm. De jó és imádom! :)
Jimmi T.10-03-2013 17:13:23 // 126
GTVili10-03-2013 14:54:57 // 125
Az 1.8 az 1747.....tehát 1750....;-) Az egyik legjobb konstrukció.....szerintem.
Blade10-03-2013 14:47:15 // 124
És Te minek kapaszkodsz bele, ha nem érzed magadénak a dolgot?
Amennyire én "félreértelmeztem" egy mondatot, annyira Te is az egészet, de rendesen. Nekem egy kijelentéssel volt (van) problémám, 4C-től - meg attól hogy nekem V6-om van - függetlenül! Mit nem lehet ezen felfogni? (Kivéve ha nem akarja valaki megérteni ami világos mint a nap.)
Ez egyben azt is jelenti, hogy nem azért kérdőjeleztem meg egy kijelentést, mert nekem V6-om van. Remélem tiszta,hogy ez a téves következtetésed.
Amennyire én "félreértelmeztem" egy mondatot, annyira Te is az egészet, de rendesen. Nekem egy kijelentéssel volt (van) problémám, 4C-től - meg attól hogy nekem V6-om van - függetlenül! Mit nem lehet ezen felfogni? (Kivéve ha nem akarja valaki megérteni ami világos mint a nap.)
Ez egyben azt is jelenti, hogy nem azért kérdőjeleztem meg egy kijelentést, mert nekem V6-om van. Remélem tiszta,hogy ez a téves következtetésed.
kesa10-03-2013 14:40:51 // 123
Nem kötözködés, de a Ferrari motorszereldéje Maranello-ban van az autógyár területén belül. Itt szerelik a Ferrari és Maserati motorokat is, és utóbbiakat szállítják Modenába, ahol a Maseratikba szerelik be őket.
WarbiRunner (Gyuri)10-03-2013 14:22:05 // 122
Csak figyelek miről mennek itt a flamek. Visszaolvastam, szerintem érthető amit Peti írt, nem tudom ebbe is minek belekapaszkodni. Ez a fórum már tényleg erről fog szólni? Az ember leírja a vélaményét, és hipp-hopp jön valaki aki félreértelmezi és személyes/önérzeti kérdést csinál a dologból. Ha nem tudnám is lett volna egy 100-as tippem hogy V6-od van, mert vajon miért is reagál valaki így egy "nem mindegy hány henger" jellegű mondatra. :-)
Bambinoo10-03-2013 12:06:44 // 121
nem azért, de a ttrs új ára 22,5 mill körül mozog.
msd10-03-2013 11:47:55 // 120
Mindig lehet reménykedni ennek a hírnek a megvalósulásában.. :)
satya10-03-2013 11:47:04 // 119
a ttrs melyik nagypresztizsű skoda motorjára gondoltál pontosan? 1200 1500 kg kell vinnie annak a 300 pacinak, ellenben a 4c valamivel gyengébb de sokkal könnyebb. a cayman meg árban nincs egy súlycsoportban a 4c-vel.
Blade10-03-2013 11:44:34 // 118
Azt veszem észre..., olvasom :)
Blade10-03-2013 11:43:00 // 117
Szerintem a 1750TBi-vel is szuper jó autó lesz, már nagyon várom hogy mehessek vele, biztos sokat tud az autó.
De ha lenne egy V6 változata ugyanilyen tömeg mellett, vagy legalábbis kis eltéréssel, egy ilyet motorral sokkal karakteresebb és különlegesebb lehetne. Bár nem vitatom, igy is eléggé különleges a 4C.
2013-ban egy négyhengeres szerintem kommersz, bár ezt nyilván maga az autó tompítja valamennyire.
A V6-nak is megvan a maga emlékezetes történelme a márkán belül. Biztosan vannak olyan tagok, akiknek kicsit jobban szívügye a V6 történelem és maga a V6, mint a négyhengeres.
Azzal viszont egyetértek, hogy szimpatikus ez a kis tömeg-gyors vonal :)
De ha lenne egy V6 változata ugyanilyen tömeg mellett, vagy legalábbis kis eltéréssel, egy ilyet motorral sokkal karakteresebb és különlegesebb lehetne. Bár nem vitatom, igy is eléggé különleges a 4C.
2013-ban egy négyhengeres szerintem kommersz, bár ezt nyilván maga az autó tompítja valamennyire.
A V6-nak is megvan a maga emlékezetes történelme a márkán belül. Biztosan vannak olyan tagok, akiknek kicsit jobban szívügye a V6 történelem és maga a V6, mint a négyhengeres.
Azzal viszont egyetértek, hogy szimpatikus ez a kis tömeg-gyors vonal :)
Kazes☻10-03-2013 11:41:19 // 116
Én egyetértek GTPetivel, ha azt akarja mondani, hogy nagyon jó ez a moci! De ne zavard már össze, szegény már lassan a Gtv topicban sem tudja hol áll a feje... különben is újabb lázban ég! :)))
Kazes☻10-03-2013 11:37:06 // 115
Szerintem is, ...egyetértünk! :)
Mindig csíptem az 1750-es mocikat valamiért, a Giuliában is nagy király volt... ezért lett 1.8-asom... az van a legközelebb hozzá a régieknél és hosszában. :)
Mindig csíptem az 1750-es mocikat valamiért, a Giuliában is nagy király volt... ezért lett 1.8-asom... az van a legközelebb hozzá a régieknél és hosszában. :)
Blade10-03-2013 11:34:27 // 114
Hűű... ennyit mellébeszélést olvasni tőled.
Hol is írtam én azt, hogy a "4C motorja nem egy nagy durranás" ??
Te nem azt írtad, hogy "4 hengeres, turbós attól még lehet nagyon jó", hanem azt hogy: "Az, hogy hány hengerrel éri el a 4-5 másodperces gyorsulást, szerintem nem számít"
Ha ez tiszta és megvan a lényeg, akkor ezekre próbálj már meg válaszolni,de csak ha van is értelme, mindenáron nem kell... :) Főleg mellébeszélni
Hol is írtam én azt, hogy a "4C motorja nem egy nagy durranás" ??
Te nem azt írtad, hogy "4 hengeres, turbós attól még lehet nagyon jó", hanem azt hogy: "Az, hogy hány hengerrel éri el a 4-5 másodperces gyorsulást, szerintem nem számít"
Ha ez tiszta és megvan a lényeg, akkor ezekre próbálj már meg válaszolni,de csak ha van is értelme, mindenáron nem kell... :) Főleg mellébeszélni
BeeGee10-03-2013 00:07:43 // 112
Nem tudom, hogy miért kéne egy ilyen kis autóba V6. Nagy múltja van a kis négyhengereseknek az alfás történelemben, ez annak a reinkarnációja végre. Számomra sokkal szimpatikusabb ez a putirán, kistömegü, "gyenge" vonal, mint az extrákkal, hengerekkel, lóerőkkel telepumpált trend. Remélem, ezt más modelleknél is továbbviszik.
WarbiRunner (Gyuri)09-03-2013 21:30:54 // 110
Köszi...pont ez a V6 az ötletadó amúgy az elméleti eszmefuttatáshoz :-) Úgylátszik itt már ez is van akinek baj...
Tedi09-03-2013 20:10:53 // 109
Annyiban Fiat motor az 1750, vagy a Fiat Power Train fejlesztette (részben), a Ferrari motorokat meg Modenában kapkodják össze :)
Jimmi T.09-03-2013 19:42:23 // 108
Grando09-03-2013 19:32:06 // 107
Ez a Ghostrider te vagy? :))
Grando09-03-2013 19:11:14 // 104
0-100-ig is biztos. Papíron! Na de az egy dolog, ugye? Na meg az egyik egy új gép, ami jó eséllyel hozza a papírformát, a másik meg egy régi, ami ki tudja. Úgyhogy referenciának sem rossz, hogy hol tart a romlás. :)))
Andy09-03-2013 19:06:25 // 103
200 méteren nem biztos. 1 kilométeren biztos. :)))))
Jimmi T.09-03-2013 19:02:58 // 102
Kaposújlak nekem nagyon messze van, 477 km. De hát áll ez az összes amorés és clubos helyszínre. Így szelektálok. De ha összefutunk állok elébe. DE tudni kell hogy nehéz gyerekkorom és hányatott felnőtt korom miatt nem igazán volt eddig olyan kraftig gépem. Néhány éve meg beszereztem egy olyat ami 3.8 alatt futja a 100-at így a gyorsulás nálam két keréken megy. A nyomvonal meg amin menni szeretek nem ilyen -------------- hanem inkább ez ~~~~~~~~~~~ :-)
GTVili09-03-2013 18:52:31 // 101
Háááát......a Lotus rokonság szerintem nem rossz pedigré.
A Cayman meg 1300kg.....szóval nem ebben a ligában játszik...
A Cayman meg 1300kg.....szóval nem ebben a ligában játszik...
GT Ɨ|ѯ09-03-2013 18:20:43 // 100
Ez igaz!:-)
Vigyor kanyarból kifelé..(is ) :-))))))
Vigyor kanyarból kifelé..(is ) :-))))))
Grando09-03-2013 18:05:49 // 99
Nem nekem kell bizonyítanod.
Ettől függetlenül Kaposújlakon (vagy ahol alkalom nyílik rá) mehetnénk majd egy jóízűt. Kíváncsi vagyok, mit tud még az öreg V6 a nagyvadban, tartja-e a lépést az ifjonti hevülettel. ;)
Ettől függetlenül Kaposújlakon (vagy ahol alkalom nyílik rá) mehetnénk majd egy jóízűt. Kíváncsi vagyok, mit tud még az öreg V6 a nagyvadban, tartja-e a lépést az ifjonti hevülettel. ;)
Grando09-03-2013 18:01:36 // 98
Magam is nagyot néztem, amikor ilyesmiről volt szó. Hiába, a sztereotípiák... Ugye? :)
GTPeti09-03-2013 17:53:54 // 97
Elviselném a lomhaságát... :)
droberto09-03-2013 17:43:36 // 96
Mentél már Giulietta QV-vel? 235 LE ide-vagy oda, én nem estem hasra a dinamikájától. Nem mondom, hogy nem erős, de a tömege majd 1400 kg. :(
:Szájmon:QV:147:GT:09-03-2013 17:28:01 // 95
Nem akarom a Porsche-t fényezni mert ez mégis csak egy Alfás oldal, de egy kicsit meg kell védenem, mert az az állítás mely szerint a Porsche motorjai 100e km után "gyárilag kukaérettek" az nem igaz. Sőt!
Mint minden márkánál természetesen a Porschenal is vannak jobban és rosszabban sikerült darababok de nagy általánosságban, a világ egyik legmegbízhatóbb és legjobban megtervezett sportautóit készítik.
De nem akarok ebből vitát indítani.
Egyébként egyelőre én is elég szkeptikus vagyok a 4C-vel szemben, nem tudom, hogy mennyire fogja beváltani a hozzá fűzött reményeket hisz a vetélytársaként emlegetett új Cayman S is nagyon jól sikerült....kérdés hogy sikerül e a 4C-nek elcsábítania a Porsche vásárlókat. Árban mindenképp mert egy Cayman S inkább a 22-25millióhoz közelít szemben a 4C 18millájával.
Biztosan egy nagyon jó sportautó a 4C de én egy Lotus Elise-t látok benne ami nem tudom, hogy jót vagy rosszat jelent...
Mint minden márkánál természetesen a Porschenal is vannak jobban és rosszabban sikerült darababok de nagy általánosságban, a világ egyik legmegbízhatóbb és legjobban megtervezett sportautóit készítik.
De nem akarok ebből vitát indítani.
Egyébként egyelőre én is elég szkeptikus vagyok a 4C-vel szemben, nem tudom, hogy mennyire fogja beváltani a hozzá fűzött reményeket hisz a vetélytársaként emlegetett új Cayman S is nagyon jól sikerült....kérdés hogy sikerül e a 4C-nek elcsábítania a Porsche vásárlókat. Árban mindenképp mert egy Cayman S inkább a 22-25millióhoz közelít szemben a 4C 18millájával.
Biztosan egy nagyon jó sportautó a 4C de én egy Lotus Elise-t látok benne ami nem tudom, hogy jót vagy rosszat jelent...
GTPeti09-03-2013 16:49:11 // 94
Oké, szóval szerinted a 4C motorja nem egy nagy durranás. Mert ugye én azt írtam, hogy attól, hogy 4 hengeres, turbós attól még lehet nagyon jó.
Blade09-03-2013 16:45:06 // 93
Nem is amiatt írtam, és nem is a 4C miatt, hanem a - mint általános - kijelentésedre
GTPeti09-03-2013 16:35:16 // 92
"De ha így gondolod, akkor ez nem a Te autód..."
Nem tudom miről beszélsz. Éppenhogy a 4C mellett érveltem.
Nem tudom miről beszélsz. Éppenhogy a 4C mellett érveltem.
Jorjie09-03-2013 16:20:56 // 91
Nem mondta, hogy kizáró ok, csak nem tetszik neki, nem ugyanaz. Személyeskedés helyett tiszteljük meg a márkatársunkat, azzal,hogy megpróbáljuk helyesen leírni a (nick)nevét.
"realitása, mint bontóból egész autó orr beszerzése" nézd csak meg ezt, csak aztán meg ne lepődj :-)
"realitása, mint bontóból egész autó orr beszerzése" nézd csak meg ezt, csak aztán meg ne lepődj :-)
Blade09-03-2013 16:18:11 // 90
Amerikában nincs "ÁFA", mindent annyiért kap az ember, amennyibe tényleg kerül... Bármit veszel, kevesebbe kerül mint Európában, főleg itthon
Blade09-03-2013 16:12:34 // 89
"Az, hogy hány hengerrel éri el a 4-5 másodperces gyorsulást, szerintem nem számít"
Hát ha egy motornak ezt az egy tulajdonságát néznénk a számtalan sok szempont közül, akkor sem mindegy (kurv@ra), hogy hány hengeres és milyen elrendezésű.
De ha így gondolod, akkor ez nem a Te autód...
Hát ha egy motornak ezt az egy tulajdonságát néznénk a számtalan sok szempont közül, akkor sem mindegy (kurv@ra), hogy hány hengeres és milyen elrendezésű.
De ha így gondolod, akkor ez nem a Te autód...
msd09-03-2013 16:04:13 // 88
Hehe. :D
Ha jól vettem ki a bejelentéskor özönlő információkból, csak a limitált széria ("Launch Edition") lesz 60e euró, a később érkező alapmodell ára alacsonyabb lesz. Valaki azt is pletykálta, hogy amerikában 60e dollár, kb. 14M Ft lesz az induló ár. Itthon ennyiért biztos nem lehet majd hozzájutni, de azért ezek már reálisabb számok, mint a 18M-ról indulás.
Ha jól vettem ki a bejelentéskor özönlő információkból, csak a limitált széria ("Launch Edition") lesz 60e euró, a később érkező alapmodell ára alacsonyabb lesz. Valaki azt is pletykálta, hogy amerikában 60e dollár, kb. 14M Ft lesz az induló ár. Itthon ennyiért biztos nem lehet majd hozzájutni, de azért ezek már reálisabb számok, mint a 18M-ról indulás.
Jimmi T.09-03-2013 15:48:26 // 87
ha szükséges referálok neked a Giu kisebbik motorjáról, ami szerintem szuper . 170 ló csak és fiat ugye,de nagyon megy. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
585
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki