Forum >> A jövő Alfái
Balázs156SW29-11-2010 13:35:31 // 16942
Most olvastam: Második lett a z Alfa Romeo Giulietta az év autója választáson. Az első egy kizárólag elektomos hajtású Nissan Leaf lett.
GTPeti29-11-2010 13:31:37 // 16941
A marketingen és a hozzáállásukon (a vevőkhöz...) sok múlik...
Tommi29-11-2010 13:28:18 // 16940
Nem tudom mennyire illik ebbe a topicba, de szerintem igen :)
A múlt heti HVG-ben volt egy melléklet az 500 legnagyobb hazai cégről. Csináltak egy külön listát is azokról, akik egy évvel korábban benne voltak, most azonban kiszorultak. A cégek között volt a FAM is, neki a korábbi 27 milliárdról 13-ra zuhant a forgalma egy év alatt. És ez az egész cég, vagyis az Alfa, a Fiat, a Lancia és a Fiat haszongépjárművek együttesen...
Mondjuk nem ők az egyetlenek, más autós cégek is hasonló mutatókat hoztak. Remélem innen már csak felfelé van...
A múlt heti HVG-ben volt egy melléklet az 500 legnagyobb hazai cégről. Csináltak egy külön listát is azokról, akik egy évvel korábban benne voltak, most azonban kiszorultak. A cégek között volt a FAM is, neki a korábbi 27 milliárdról 13-ra zuhant a forgalma egy év alatt. És ez az egész cég, vagyis az Alfa, a Fiat, a Lancia és a Fiat haszongépjárművek együttesen...
Mondjuk nem ők az egyetlenek, más autós cégek is hasonló mutatókat hoztak. Remélem innen már csak felfelé van...
GTPeti29-11-2010 13:22:19 // 16939
...meg persze a 9,9-es gyorsulás 60mph-ra. Elég gyatra egy 3 literes motortól. Biztos rejlik benne még egy kis tuningpotenciál.
BeeGee29-11-2010 13:19:36 // 16938
Ja, mondjuk annyira nem csúnya :)
De a pentagonba zárt szigony elég gáz..
De a pentagonba zárt szigony elég gáz..
GTPeti29-11-2010 12:29:45 // 16937
Egyet ennek ellenére elfogadnék. B)
Szilárd29-11-2010 12:16:16 // 16936
Lehet,hogy lesz is még ilyen!
BeeGee29-11-2010 11:48:52 // 16935
Volt már ilyen, szép bukta volt.. :)
Selmak29-11-2010 11:24:01 // 16934
Hol van már JÓ használt japán. Gyárból kijövet fosok.
Jimmi T.29-11-2010 11:23:31 // 16933
Mint mai Alfa tulaja az esetleges hülyeséget vállalom. Az Alfám a reá eső részt nem.
Ahhoz túl jó!
Ahhoz túl jó!
mesa29-11-2010 10:57:30 // 16932
Biztosan nem fogod kivárni, addig beszerzel valami szuper jó használt yappánt!
Aki ezeket a mai fos Alfákat meg megveszi, az mind hülye. Értjük...
Aki ezeket a mai fos Alfákat meg megveszi, az mind hülye. Értjük...
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2010 16:20:22 // 16931
bocs..Giuliettaval, csak már a Giulian jár az eszem :-)
WarbiRunner (Gyuri)27-11-2010 16:17:49 // 16930
A szomorú ebben csak az, hogy még 2 évet kell itt írogatni, mire tényleg lesz miről. És addig? Addig le van rendezve a piac a kiöregedő 159-cel amihez egyre kevesebb motor rendelhető, a MiTo-val meg a Giuliaval? Ez két évre elég szűkös elképzelés.
Izgalommal fogom várni azért az új modelleket, de nem biztos, hogy az autócserével is meg fogom várni.. ezt egyszerűen nem lehet kivárni mire összevakarózzák magukat..:-(
Izgalommal fogom várni azért az új modelleket, de nem biztos, hogy az autócserével is meg fogom várni.. ezt egyszerűen nem lehet kivárni mire összevakarózzák magukat..:-(
Belga27-11-2010 00:55:12 // 16929
Varhato padlolemezek es platformok
A Giulietta C-EVO padlolemezebol keszitenek egy C-EVO Wide-ot, ami mar tudja majd fogadni az uj Pentastar V6 motorokat, majd ezen padlolemez megnyujtasaval letrehozzak a D-EVO-t, amit a Giulia (a 159-es utodja) illetve gondolom a jovobeni SUV-ok fognak megkapni.
A Giulietta C-EVO padlolemezebol keszitenek egy C-EVO Wide-ot, ami mar tudja majd fogadni az uj Pentastar V6 motorokat, majd ezen padlolemez megnyujtasaval letrehozzak a D-EVO-t, amit a Giulia (a 159-es utodja) illetve gondolom a jovobeni SUV-ok fognak megkapni.
Kompressz úr26-11-2010 21:46:42 // 16928
Az én olvasatomban két modell lesz, egy low budget Maser és egy "csúcs" Alfa
GT Ɨ|ѯ26-11-2010 17:58:18 // 16927
Ha a 166 utód(ja) vagy szíve le(sz)nne, akkor fénysugár:-)
( 'rre gondoltam )
( 'rre gondoltam )
Belga26-11-2010 16:24:31 // 16926
Bar ketfelekeppen is lehet ertelmezni. :)
Belga26-11-2010 16:23:46 // 16925
Egyreszt.
Masreszt meg nem lesz 166 utod ezek szerint az AR palettan.
Masreszt meg nem lesz 166 utod ezek szerint az AR palettan.
Kompressz úr26-11-2010 16:05:17 // 16924
Nem nevezném fénysugárnak, ha egy Chryslerből csinálnak Maseratit. Igencsak tescogazdaságos Maserati lesz az, olyan, mint a Fiattól alig különböző Alfa, nyomokban majd tartalmaz Maseratit (pl lesz rajta szigony...)
GT Ɨ|ѯ26-11-2010 15:48:42 // 16923
valami kis fénysugár...( végre )..:-)
koz26-11-2010 14:38:21 // 16922
Remélem Jano lesz a neve!
Belga26-11-2010 14:28:54 // 16921
Heh?
The Maserati Biturbo was a two-door, four-seater sports car introduced by Maserati in 1981.
However, it was listed in the 50 worst cars of all times.
Now, Maserati has decided to give the flop another chance. The car is already known as the "baby Quattroporte" or "Maseratina", but the production version will use a different name.
The "baby Quattroporte" will be positioned under the next generation Quattroporte which will be increasing its size prior to its debut in 2012. Not only will the mini sports car have its own place in the lineup, but it will also be designed as a replacement for the Alfa Romeo 166 in the Italian car representation.
The new Biturbo will be developed on the new Chrysler 300C platform and will be powered by a Pentastar 3.6 liter V6 twin turbo engine producing a total of 400 hp.
Expect the official debut to be at the 2013 Frankfurt Motor Show with about 10,000 units set for production every year thereafter.
The Maserati Biturbo was a two-door, four-seater sports car introduced by Maserati in 1981.
However, it was listed in the 50 worst cars of all times.
Now, Maserati has decided to give the flop another chance. The car is already known as the "baby Quattroporte" or "Maseratina", but the production version will use a different name.
The "baby Quattroporte" will be positioned under the next generation Quattroporte which will be increasing its size prior to its debut in 2012. Not only will the mini sports car have its own place in the lineup, but it will also be designed as a replacement for the Alfa Romeo 166 in the Italian car representation.
The new Biturbo will be developed on the new Chrysler 300C platform and will be powered by a Pentastar 3.6 liter V6 twin turbo engine producing a total of 400 hp.
Expect the official debut to be at the 2013 Frankfurt Motor Show with about 10,000 units set for production every year thereafter.
GTPeti24-11-2010 21:35:32 // 16920
Óra szerint ment ennyit. Nem tudom milyen motor. Valami gyatra alapmotor lehet. Max 1.9 TDI 120 lóval. Annál tuti nem több. Spórolós pool-autó gyártósori alkalmazottak részére.
GTVili24-11-2010 21:33:12 // 16919
Milyen motorral megy a Fóbia 220-at......? ;-D Talán az RS....
Én az 1.4 16V-el 207-et mentem.....legalábbis óra szerint....;-DDDDD
Én az 1.4 16V-el 207-et mentem.....legalábbis óra szerint....;-DDDDD
GTPeti24-11-2010 21:05:02 // 16918
A mi céges Octaviánk is jelzett már 15literes átlagfogyit. (1.9 TDI). Ez eszméletlen sok, tekintve, hogy ennek is 6-7 a normál fogyija. Aztán belenéztem a menetlevélbe és láttam, hogy az a kollégám vezette előttem, aki 220-szal hajtotta a Fabia kombit.
GTPeti24-11-2010 19:53:39 // 16917
OFF Az enyémben másfélszer akkora motor van azonban. Meglepetésautó, ahogy mondják. ON
Atesz198724-11-2010 14:57:36 // 16916
Én is ugyanezt mondtam. :) Az életben nincs az a szituáció, amikor hitelesen meg lehetne mondani, hogy adott sebesség megtartásához mennyi üzemanyag szükséges. Nálam van hogy tartósan 3 litert ír egyenesben 90-100-nál, de van hogy 4.5-5-t, pedig látszólag mindkét szakasz tök egyenes. Ez akár több mint 50%-os eltérés a két mért adat között. Az igazság meg gondolom valahol fél úton van.
Ha már szélsőséges példák. Egyszer láttam egy zsír új Honda Accordot, 2.4-es szívó benzines motorral, 36(!!!) liter/100km volt az átlag fogyasztása. És ez nem 5 km-re volt vetítve. Akkor most a 2.4-es Accord 36 litert zabál? Persze, hogy nem.
Ha már szélsőséges példák. Egyszer láttam egy zsír új Honda Accordot, 2.4-es szívó benzines motorral, 36(!!!) liter/100km volt az átlag fogyasztása. És ez nem 5 km-re volt vetítve. Akkor most a 2.4-es Accord 36 litert zabál? Persze, hogy nem.
BeeGee24-11-2010 14:42:07 // 16915
Ha a tárgynál maradtál volna, akkor továbbra is normálisan válaszolok :)
Kazes☻24-11-2010 14:36:01 // 16914
Látom veled sem érdemes tárgyalni, bár először még normálisan tudtál válaszolni, majd George elkezdte a baromságot és most ezen pörögtök párban. :( Inkább hagyjuk.
BeeGee24-11-2010 14:31:00 // 16913
Figyelj, nem fog meggyőzni az álláspontodról. Ezt a karatét most Te indítottad, tök feleslegesen.
Jó lenne, ha itt le is zárnánk és meghagyod a "vezetőknek" a dolgot, hogy eldöntésék, oda való valami vagy nem, ki kell-e moderálni vagy nem.
Jó lenne, ha itt le is zárnánk és meghagyod a "vezetőknek" a dolgot, hogy eldöntésék, oda való valami vagy nem, ki kell-e moderálni vagy nem.
Kazes☻24-11-2010 14:07:57 // 16912
Bizony, mert mindig van aki szereti és azonnal elkezdi az általad említett szájkaratét. Ügyes vagy, kezet foghatsz az illető cartárssal.
BeeGee24-11-2010 14:01:04 // 16911
Bocs, de ezt nem tudom másnak venni, csak provokációnak. Egyből tele lett a topic felesleges szájkaratével. Most mondjam, hogy menj át a csevegésbe vele?
Azért, mert Téged nem érdekelnek az autók mögötti érdekek, szálak, találgatások, vezetők, más még nyugodtan témázhat róla. Attól mert most pont nem alfát tettem be kiindulásnak, a hozzá kötődő döntéshozók ugyanazok. Pár hete GTpeti sem lett lehurrogva, mert betette az új chryslert. Tudtuk, hogy miért teszi be és mi a kapcsolódási pont. Ha ezt nem látod át, akkor inkább ne írj, vagy ignoráld ezeket a beszélgetéseket.
Én sem szólok be akármelyik típus topicba, ha valamilyen vonatkozásban megemlítenek egy másik típust.
Azért, mert Téged nem érdekelnek az autók mögötti érdekek, szálak, találgatások, vezetők, más még nyugodtan témázhat róla. Attól mert most pont nem alfát tettem be kiindulásnak, a hozzá kötődő döntéshozók ugyanazok. Pár hete GTpeti sem lett lehurrogva, mert betette az új chryslert. Tudtuk, hogy miért teszi be és mi a kapcsolódási pont. Ha ezt nem látod át, akkor inkább ne írj, vagy ignoráld ezeket a beszélgetéseket.
Én sem szólok be akármelyik típus topicba, ha valamilyen vonatkozásban megemlítenek egy másik típust.
Kazes☻24-11-2010 14:00:36 // 16910
Mégsem az érintett cartárs jegyezte meg, hanem szerénységed kreál belőle polémiát és szól rá a másikra, mint egy önkéntes zsandár. :)
Én is remélem.... :)
Én is remélem.... :)
GEORGE24-11-2010 13:56:39 // 16909
Így igaz egy felhasználó vagyok, ép úgy mint te, még sem írogatok senkinek sem, hogy ez nem ide való, meg hagyd abba, stb stb, érted a különbséget közted meg köztem??
Remélem, hogy érted. :-)
Remélem, hogy érted. :-)
Kazes☻24-11-2010 13:49:51 // 16908
Na, csak el akarod kezdeni?! Csak mert mindig reagálsz az ilyesmikre, miközben jobb lenne, ha a 'vezetőségnek' szólnál és majd ők lerendezik, hisz tudtommal csak egy felhasználó vagy itt te is. :)
GEORGE24-11-2010 13:45:57 // 16907
ezt ":-) " tedd mőgé mert lemaradt.
GEORGE24-11-2010 13:45:31 // 16906
Nem ismerlek, te sem ismersz, így hát mélyebben nem mennék bele vitába.
De hidd el, hogy túl sarkos vagy és nem kell minden "szarért"szólnod!
Főleg, hogy csak felhasználó vagy. Van akinek az a dolga, hogy szóljon, ha már nem oda való a tartalom.
Jelezd feléjük privátba, ne itt "ugasd" le egyből az illetőt.
De hidd el, hogy túl sarkos vagy és nem kell minden "szarért"szólnod!
Főleg, hogy csak felhasználó vagy. Van akinek az a dolga, hogy szóljon, ha már nem oda való a tartalom.
Jelezd feléjük privátba, ne itt "ugasd" le egyből az illetőt.
Kazes☻24-11-2010 13:42:54 // 16905
Ebből már indult vitánk, csak mert Te nem vagy az és az ilyeneken is átlibbensz. Szeretnéd újra kezdeni? :)
GEORGE24-11-2010 13:40:19 // 16904
Komolyan ajánlani foglak a következő Amore / Club M.o. megbeszélésen a fiúknak mint moderátort.........de addig is lazítsál, mert túl sarkos vagy.
Kazes☻24-11-2010 13:38:50 // 16903
Senkinek nincs megtiltva astratos iránti érdeklődés a helyén kezelve. :)
GEORGE24-11-2010 13:32:39 // 16902
Azért mert téged nem érdekel valami, azért még mást érdekelhetni, nem?
GEORGE24-11-2010 13:31:59 // 16901
OFF
Perdix azért nincs amiért nincs is itt keresni valója :-)))
Az hogy ő lejtökön leállítja az autót, meg max 60-al halad erdei utakon és úgy tudja az 5 literes fogyasztásokat produkálni az köszönő viszonyban sincs egy normál használatban lévő ugyan olyan autó fogyasztási adataival.
Egyet kellene már itt megtanulni, 200 paripát etetni kell :-)
Volt 1.0 Uno-k. Sose felejtem el, hogy az M7-en Bp fele az Érdi lejtő alján elérte a 180km/h műszer szerinti sebességet :-)
Aztán mikor fékezni akartam, hogy a kanyar is sikerüljön kicsit besápadtam, mert a féket nem ilyen tempohoz igazították, de aztán sikerült a kanyar...
A 45 lovas Uno ( 5.seb váltóval ) cirka 5-6-ból beérte 100km-re.
Szóval ez csak egy 1L motor 45 lóerővel és pille súlyú kasznival.
Ha a kis UNO-hoz mérem a 159 TBI-t akkor a dupla akkora motor ami ráadásul turbós is, meg több mint 4szer erősebb és majd dupla súlyú kaszni együttesének megint csak rendben van a fogyasztása, nem??
ON
Perdix azért nincs amiért nincs is itt keresni valója :-)))
Az hogy ő lejtökön leállítja az autót, meg max 60-al halad erdei utakon és úgy tudja az 5 literes fogyasztásokat produkálni az köszönő viszonyban sincs egy normál használatban lévő ugyan olyan autó fogyasztási adataival.
Egyet kellene már itt megtanulni, 200 paripát etetni kell :-)
Volt 1.0 Uno-k. Sose felejtem el, hogy az M7-en Bp fele az Érdi lejtő alján elérte a 180km/h műszer szerinti sebességet :-)
Aztán mikor fékezni akartam, hogy a kanyar is sikerüljön kicsit besápadtam, mert a féket nem ilyen tempohoz igazították, de aztán sikerült a kanyar...
A 45 lovas Uno ( 5.seb váltóval ) cirka 5-6-ból beérte 100km-re.
Szóval ez csak egy 1L motor 45 lóerővel és pille súlyú kasznival.
Ha a kis UNO-hoz mérem a 159 TBI-t akkor a dupla akkora motor ami ráadásul turbós is, meg több mint 4szer erősebb és majd dupla súlyú kaszni együttesének megint csak rendben van a fogyasztása, nem??
ON
Kazes☻24-11-2010 13:29:44 // 16900
Kit érdekel ez ügyben a stratos, inkább az Alfával foglalkozzanak. :)
GTPeti24-11-2010 13:22:17 // 16899
OFF
Írhatnám még a családi 2005-ös mutyuki 1,3 16V-t is példának a 140-150 tempo pályán 10-11 közé adódik.
A 20+ éves Uno-mmal ezzelszemben 7 alatt elautózgatok pályán, 140-es tempónál. És kőkorszaki központi befecskendezője van + 5seb váltója.
Ejj ha most itt lenne perdix papa... :)
ON
Írhatnám még a családi 2005-ös mutyuki 1,3 16V-t is példának a 140-150 tempo pályán 10-11 közé adódik.
A 20+ éves Uno-mmal ezzelszemben 7 alatt elautózgatok pályán, 140-es tempónál. És kőkorszaki központi befecskendezője van + 5seb váltója.
Ejj ha most itt lenne perdix papa... :)
ON
BeeGee24-11-2010 13:10:02 // 16898
Én is értettem. Ha csak Stratos link lenne, aláírnám, de most a fiat vezetőség hozzáállását firtatnám ehhez kapcsolódóan, ami kapcsolódik az Alfa jövőéhez is. Az meg itt megszokott téma, ugye? :)
Kazes☻24-11-2010 12:52:37 // 16897
Én értettem. :)
tipoatti24-11-2010 12:50:59 // 16896
Végem van ettől a verdától!!! NAGYON kéne! ;)
GEORGE24-11-2010 12:34:46 // 16895
OFF
Vigyázz, lecsap a kisbalta :-)))))))
ON
Vigyázz, lecsap a kisbalta :-)))))))
ON
GEORGE24-11-2010 12:33:55 // 16894
Hidd el nem kell különösebb bravur, hogy a 8,6-ot megduplázzad, igaz az már nem nyugis utazás......
A végsebebességét kihasználva több alakalommal és 200 feletti utazóval, pár esetben, "na nézzük meg mikor adja fel előttem az ajudi".....szóval nem mindennapi körülmények közt autózva 13.6L/100km volt a fogyi. Ez az autó méretéhez, súlyához és a tempóhoz képest abszolút nem sok!
140-es tempomatos utazóval nekem 10,X fogyasztások adódtak.
Az egészen alulról húzó motornak ( 1300-1500 közt rendesen megindul ) sajnos azaz átka, hogy 3000 tartományban már dolgozik a turbo......
Szerintem nézőpont kérdése minden, ha a 166 3.0 V624 220 lovas verziójához mérem a 159 TBI-t akkor nem eszik sokat :-) Ha az alul motorizált 159 1,8 ( szivó ) mérem akkor szintén nem eszik sokat a TBi.
Talán sokan emlékeztek, hogy anno az 1200-es Ladák is beverték a 10-et. És azoknak a 140 már szinte végsebesség volt. Ha az 1200-el 140-el gyűrte valaki a kilométereket akkor az bizony bőven 10 felett ivott.
Írhatnám még a családi 2005-ös mutyuki 1,3 16V-t is példának a 140-150 tempo pályán 10-11 közé adódik. Szóval ezek tükrében abszolút helytálló a 159 TBi fogyasztása.
A végsebebességét kihasználva több alakalommal és 200 feletti utazóval, pár esetben, "na nézzük meg mikor adja fel előttem az ajudi".....szóval nem mindennapi körülmények közt autózva 13.6L/100km volt a fogyi. Ez az autó méretéhez, súlyához és a tempóhoz képest abszolút nem sok!
140-es tempomatos utazóval nekem 10,X fogyasztások adódtak.
Az egészen alulról húzó motornak ( 1300-1500 közt rendesen megindul ) sajnos azaz átka, hogy 3000 tartományban már dolgozik a turbo......
Szerintem nézőpont kérdése minden, ha a 166 3.0 V624 220 lovas verziójához mérem a 159 TBI-t akkor nem eszik sokat :-) Ha az alul motorizált 159 1,8 ( szivó ) mérem akkor szintén nem eszik sokat a TBi.
Talán sokan emlékeztek, hogy anno az 1200-es Ladák is beverték a 10-et. És azoknak a 140 már szinte végsebesség volt. Ha az 1200-el 140-el gyűrte valaki a kilométereket akkor az bizony bőven 10 felett ivott.
Írhatnám még a családi 2005-ös mutyuki 1,3 16V-t is példának a 140-150 tempo pályán 10-11 közé adódik. Szóval ezek tükrében abszolút helytálló a 159 TBi fogyasztása.
BeeGee24-11-2010 12:18:30 // 16893
Tudom, ezért írtam h félig off :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
540
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?