Forum >> A jövő Alfái
Kazes☻24-11-2010 12:12:43 // 16892
Csak ez nem az a topic. :)
BeeGee24-11-2010 12:09:56 // 16891
Félig offos videó:
Montezemolo a Stratost tesztelte
Ha ezt a ziccert kihagyják, akkor végképp nem fogok bízni a mostani vezetésben. Kuva jó az autó, hozza a tradíciót, ferrarisoknak is bejön. Ráadásul más pénzén fejlesztették. Ha ezek után nem fogják akár csak kis szériában gyártani, hát nem tudom mire várhatunk még..
Montezemolo a Stratost tesztelte
Ha ezt a ziccert kihagyják, akkor végképp nem fogok bízni a mostani vezetésben. Kuva jó az autó, hozza a tradíciót, ferrarisoknak is bejön. Ráadásul más pénzén fejlesztették. Ha ezek után nem fogják akár csak kis szériában gyártani, hát nem tudom mire várhatunk még..
TarP22-11-2010 10:10:43 // 16890
Ha a teszt cikuson 8.6litert adtak meg, akkor nincs mitől félni, a 159 nem fog 50%-kal többet enni.
Szerintem kérdezzünk meg valakit, aki használt már ilyet legalább 10-15ezerkm-en keresztül, ha kell nemzetközi fórumról.
Ne fényképről, mert én a JAG V8-ról tudok mutatni 10 literes kpmputter adatot, meg 38 litereset is azonos pillanatnyi sebességnél.
Szerintem kérdezzünk meg valakit, aki használt már ilyet legalább 10-15ezerkm-en keresztül, ha kell nemzetközi fórumról.
Ne fényképről, mert én a JAG V8-ról tudok mutatni 10 literes kpmputter adatot, meg 38 litereset is azonos pillanatnyi sebességnél.
Kócosw21-11-2010 18:19:12 // 16889
sok kis piszkos trükk :)
GTPeti21-11-2010 18:01:23 // 16888
Nálam pl. 8 a felső határ 150-nél. Lehetőleg dízelből. :)
mesa21-11-2010 17:58:33 // 16887
Ja, lejtőn lefelé ...
WarbiRunner (Gyuri)21-11-2010 17:43:18 // 16886
Igen, ezért is várom a Giuliát nagyon. csak nem akar jönni már. Ha netán szépre sikerülne az orra....Bizony 1400 kilós kasztniban MultiAirral az 1.8 tibi lehet másként adja ki magát. 200ló elég is volna annyi kilóhoz, fogyasszon inkább tényleg kevesebbet egy kicsit, és megbeszéltük. 10l-rel kibékülök nyugis 150 környékén. A 12 rossz (jó??) emlékeket ébreszt, annyit zabrál a Wareszom is 150-nél :-))
GTPeti21-11-2010 17:35:25 // 16885
Mergásgyerek. :PP :)
Kócosw21-11-2010 17:04:27 // 16884
ensem tom :))
;)
;)
Grando21-11-2010 17:02:22 // 16883
A megjegyzés annyit mond, hogy - valóban - a pontozási értékek megváltoztak, és ezek mellett még számos egyéb dolog. A súly mérésének is vannak/lehetnek kritériumai, feltételei, ez gondolom nem új. (Rakomány, sofőrrel vagy anélkül, ilyen kerék - olyan kerék, ilyen extrák - olyan extrák.) Azt pedig, hogy ezekből mi az, amit az előírásokba bevettek, tudja a rák. Ráadásul ahhoz még a feltételeket sem kell megváltoztatni, hogy azonos típusból betolj a mérlegre egy nehezebbet. Elég néhány extra, és nagyobb kerekek.
Talán annyiban maradhatunk, hogy a 159 egy nem éppen pillesúlyú versenyző, ám a komolyabb vetélytársakhoz képest nem küzd súlyfelesleggel. ;)))
De tényleg hanyagoljuk ezt, lusta vagyok tovább bogozni az összekuszált szálakat, és védeni a 159 becsületét.
Ha szted xar, hát akkor ezt hivatalos álláspontnak tekintem. A FIAT vezér véleménye után a túlsúly-sztereotípia továbbsúlykolása már igazán csekélység. :DD
Talán annyiban maradhatunk, hogy a 159 egy nem éppen pillesúlyú versenyző, ám a komolyabb vetélytársakhoz képest nem küzd súlyfelesleggel. ;)))
De tényleg hanyagoljuk ezt, lusta vagyok tovább bogozni az összekuszált szálakat, és védeni a 159 becsületét.
Ha szted xar, hát akkor ezt hivatalos álláspontnak tekintem. A FIAT vezér véleménye után a túlsúly-sztereotípia továbbsúlykolása már igazán csekélység. :DD
Piritu - 1.000.00021-11-2010 16:23:40 // 16882
"Átlagos, tehát mínusz - az eszem megáll! :DDD" - ez teljesen normális dolog egy tesztelőtől ebben a németautócentrikus világképben.
Valami rosszat KELL írni a nem német vasakról.
Valami rosszat KELL írni a nem német vasakról.
BeeGee21-11-2010 16:22:46 // 16881
Nem bezsélek németül, ügynök véletlenül se lehetek :)
És arra kitér, hogy mi a különbség a két kritérium között? Újra kalibrálták a mérleget - ebben az esetben igazad van, vagy a pontozási értékeket gondolták újra - ebben az esetben irreleváns a kritérium.
És arra kitér, hogy mi a különbség a két kritérium között? Újra kalibrálták a mérleget - ebben az esetben igazad van, vagy a pontozási értékeket gondolták újra - ebben az esetben irreleváns a kritérium.
Grando21-11-2010 15:51:49 // 16880
Ejnye, a mindenségit neki! Lassan kezdek kételkedni benned. Az ADAC-re hivatkozol - nem is írsz rosszat, és hamisat sem. De azért bátorkodtam ismét leellenőrizni az előző hsz.-edben összegyűjtött adatokat, amik ugye Piritu ADAC linkje nyomán bukkantak fel.
Először is megnéztem az Alfa 159 TBi adatokat. Itt szerepel, hogy a tesztet már a 2009-es kritériumok szerint folytatták le. Éppen ezért nem vethető össze a 2009. 01. 01. előtt végzett tesztek adataival.
Az Audi és a BMW esetében neked ezúttal is sikerült régebbi teszteket kiválasztanod, amelyek kisebb súlyokat mutatnak. Ejnye-ejnye-ejnye! Megint majdnem rászedtél minket. Jó, inkább azt feltételezem, hogy nem szándékosan, de megint beleválasztottál. Vagy ügynök vagy. :DD ;)))
Először is megnéztem az Alfa 159 TBi adatokat. Itt szerepel, hogy a tesztet már a 2009-es kritériumok szerint folytatták le. Éppen ezért nem vethető össze a 2009. 01. 01. előtt végzett tesztek adataival.
Az Audi és a BMW esetében neked ezúttal is sikerült régebbi teszteket kiválasztanod, amelyek kisebb súlyokat mutatnak. Ejnye-ejnye-ejnye! Megint majdnem rászedtél minket. Jó, inkább azt feltételezem, hogy nem szándékosan, de megint beleválasztottál. Vagy ügynök vagy. :DD ;)))
BeeGee21-11-2010 15:23:55 // 16879
Azért mondtam, hogy viszonyításnak jó ez :)
Olasz leméri így - Giovanni rákönyököl a mérlegre, dojcs leméri úgy - 4 Jürgen megemeli a kocsit és szépen beleírja a katalógusba.
De ezek az adacos megrögzött számbubusok mindent ugyanúgy mérnek le. Amúgy ijesztő részletességgel.. Úgyhogy ha itt nehezebb egy autó, akkor szerintem az életben is. Max nem 1500 kg, csak 1450, de az a különbség mindenkire vonatkozni fog :)
Olasz leméri így - Giovanni rákönyököl a mérlegre, dojcs leméri úgy - 4 Jürgen megemeli a kocsit és szépen beleírja a katalógusba.
De ezek az adacos megrögzött számbubusok mindent ugyanúgy mérnek le. Amúgy ijesztő részletességgel.. Úgyhogy ha itt nehezebb egy autó, akkor szerintem az életben is. Max nem 1500 kg, csak 1450, de az a különbség mindenkire vonatkozni fog :)
Grando21-11-2010 14:58:26 // 16878
:DDD
Olvasom egy helyen a 159 TBi-ről a "teszt" konklúziójában:
Plus: Hohe Elastizität, harmonische Kraftentfaltung
(rugalmasság, harmonikus teljesítményeloszlás)
Minus: Wenig Platz im Fond, Verbrauch im Wettbewerb nur Durchschnitt
(kevés hely hátul, fogyasztás a versenytársakhoz mérten csak átlagos)
Átlagos, tehát mínusz - az eszem megáll! :DDD
Súly egy "valamelyik" oldalon: 1555 kg
A következő képek pedig a hivatalos kezelési útmutatóból valók:
Szóval ha van is gond, azt rossz helyen keresgéljük. A menyasszony tehát nem kövér. Persze attól még lehet, hogy pöcse van. :DDD ;)))
Olvasom egy helyen a 159 TBi-ről a "teszt" konklúziójában:
Plus: Hohe Elastizität, harmonische Kraftentfaltung
(rugalmasság, harmonikus teljesítményeloszlás)
Minus: Wenig Platz im Fond, Verbrauch im Wettbewerb nur Durchschnitt
(kevés hely hátul, fogyasztás a versenytársakhoz mérten csak átlagos)
Átlagos, tehát mínusz - az eszem megáll! :DDD
Súly egy "valamelyik" oldalon: 1555 kg
A következő képek pedig a hivatalos kezelési útmutatóból valók:
Szóval ha van is gond, azt rossz helyen keresgéljük. A menyasszony tehát nem kövér. Persze attól még lehet, hogy pöcse van. :DDD ;)))
Atesz198721-11-2010 14:53:55 // 16877
Én azért nem bíznám egy autó fogyasztásának megítélését néhány képre. Egy szabad szemmel nem is látható lejtő, vagy emelkedő akár literekben mérhető különbséget is jelenthet. A gáz pedál, vagy tempomat esetén a gáz aktuális állásának függvényében is széles skálán mozoghat a pillanatnyi fogyasztás. Én azt vallom, hogy a pillanatnyi fogyasztás mérő inkább csak poén, sem mint megbízható mérő eszköz. Az átlagra ugyan ez igaz, bár nem ennyire szélsőségesen. Legalább 5000 km-t kellene alapul venni, és még akkor sem biztos, hogy megbízható a mérés. A Kangoo-m mutatja mindkét adatot, és szezonról szezonra változik az átlag fogyasztása annak függvényében, hogy éppen milyen használatban van, vagy hova megyek vele többet. Nyáron többet húzom az utánfutót, többet klímázok, több súlyt cipelek, többnyire egy olyan útvonalon járok, ami alapból 1 lityivel többet etet az autóval. Ilyenkor 6.3 az átlag. Iskola szezonban nem húzom annyit az utánfutót, viszont sokat járok Pécsre. Keveset klímázok, vagy egyáltalán nem, és a Pécs - Dombóvár útvonal is barátibb fogyasztást eredményez, pláne haza felé. Ilyenkor lemegy az átlag 5.8-ra. Persze attól is függ, mikor nulláztam utoljára. Nagy átlagban civilben, üresen, ideális hőmérséklet mellett, olyan 5.2-5.3 lehet a hiteles fogyasztás. Az autó szempontjából legrosszabb körülmények között, hidegben, vagy túl nagy melegben, nagy terheléssel, pláne utánfutóval, az ideálistól messze lévő útvonalon járva, nagy forgalomban simán eszik 7 litert, és még ekkor sem lehetek besértődve. Na most ha nekem valaki mutat néhány ilyen adatot a Kangoo megvásárlása előtt, akkor tuti nem veszem meg. Ugyanakkor az is átverés lett volna, ha valaki azt mondja, hogy 5 litert eszik... Bonyolult kérdés ez a fogyasztásosdi. Túl sok mindentől függ. A leghitelesebb fogyasztási adatot az tudná megmondani, aki ment 10 ezer kilométert teljesen átlagos használat mellett.
ystuc21-11-2010 14:23:57 // 16876
Így van, acél a lényeg. Az a8-as Audinak is az üres kasztni súlya annyi, hogy egy ember fel tudja emelni.
GTPeti21-11-2010 14:14:43 // 16875
Nem tudom a Mercedes hogy hozta össze ezt a könnyű C osztályt*. Láttam már a motorterét, az alapján törne mint a pozdorja, olyan "könnyűépítésűnek" tűnik. Közben meg nem törik...
(* vszínüleg a nagyszilárdságú acélokban van a trükk.)
(* vszínüleg a nagyszilárdságú acélokban van a trükk.)
BeeGee21-11-2010 14:09:26 // 16874
Ez szerintem teljesen elfogadható. A hétköznapi fogyasztást gondolom, hogy alulról közelíti meg, és mivel a hazai tesztautó állapota kifogásolható, az inkább felülről.
Viszont ez az adatbázis pont jó Grandonak és nekem a súlyáról elmélkedni :)
Szerintük
Alfa 159 1.8 TBI 1.610 kg
Audi A4 1.8 TFSI: 1.525 kg
BMW 318d: 1.520 kg (csak dízelt találtam)
Mercedes C 180: 1.505 kg
Opel Insignia 2.0T: 1.630 kg - végre valami ami nehezebb :)
Giulietta esetében:
Alfa Giu 1.4 TBi: 1.355 kg
Audi A3 1.4 TFSI: 1.380 kg (SportBack - 5 ajtó)
BMW 120i: 1.380 kg (3 a)
Opel Astra J 1.4T: 1.470 kg (ha valaki, az opel nem gyúr a könnyű autókra :) )
Lehet hogy ezek sem a full korrekt mérések, de viszonyításnak jók lehetnek.
Szóval a Giuval sikerült az Alfának könnyű és biztonságos autót csinálnia, a 159esre csak a biztonságos jelző illik a szememben.
Viszont ez az adatbázis pont jó Grandonak és nekem a súlyáról elmélkedni :)
Szerintük
Alfa 159 1.8 TBI 1.610 kg
Audi A4 1.8 TFSI: 1.525 kg
BMW 318d: 1.520 kg (csak dízelt találtam)
Mercedes C 180: 1.505 kg
Opel Insignia 2.0T: 1.630 kg - végre valami ami nehezebb :)
Giulietta esetében:
Alfa Giu 1.4 TBi: 1.355 kg
Audi A3 1.4 TFSI: 1.380 kg (SportBack - 5 ajtó)
BMW 120i: 1.380 kg (3 a)
Opel Astra J 1.4T: 1.470 kg (ha valaki, az opel nem gyúr a könnyű autókra :) )
Lehet hogy ezek sem a full korrekt mérések, de viszonyításnak jók lehetnek.
Szóval a Giuval sikerült az Alfának könnyű és biztonságos autót csinálnia, a 159esre csak a biztonságos jelző illik a szememben.
Piritu - 1.000.00021-11-2010 13:40:33 // 16873
Találtam egy ADAC tesztet a 159-ről klatty
Ők 8,2-nek mérték a TiBi átlagfogyasztását:
"Testverbrauch Schnitt pro 100 km (Super) 8,2 l
Testverbrauch pro 100 km Stadt/Land/BAB 11,2/ 6,3/ 8,6 l"
Ők 8,2-nek mérték a TiBi átlagfogyasztását:
"Testverbrauch Schnitt pro 100 km (Super) 8,2 l
Testverbrauch pro 100 km Stadt/Land/BAB 11,2/ 6,3/ 8,6 l"
BeeGee21-11-2010 13:33:15 // 16872
Nem tudom, hogy lenne-e rá kereslet :)
GTPeti21-11-2010 12:15:07 // 16871
Lehet elszóltad magad és kisbusz változata is lesz? :)))
BeeGee21-11-2010 11:53:13 // 16870
Gyanítom, hogy egy mai V12es kevesebbet eszik egy 20 éves V12nél :)
Ma már el tud menni 2,5 km-t egy gallonból.. :)
Ma már el tud menni 2,5 km-t egy gallonból.. :)
BeeGee21-11-2010 11:50:54 // 16868
A 159esben nem Multis, csak a Giuvan és a MiToban az 1.4esek.
Grando21-11-2010 11:24:34 // 16867
A "159 - hiba a jövőben" topicban rágom a csontot tovább... ;)))
GTPeti21-11-2010 00:03:53 // 16866
A TBi még nem MultiAir-es ugye? Talán azzal majd fogyaszthatóbb lesz a fogyasztása.
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2010 23:57:16 // 16865
Tartom, hogy nem elfogadható, hogy többet fogyaszt a tbi. Tempomatos adatokról volt szó. Meg egy viszonylag egyszerű szívó V6 és egy jobb hatásfokúnak szánt turbo sor 4 összehasonlításáról.
Azt kell mondjam, hogy szép próbálkozás, csak sikertelen. Pedig kár, mert alapvetően tetszik nekem az a tibimotor.
Azt kell mondjam, hogy szép próbálkozás, csak sikertelen. Pedig kár, mert alapvetően tetszik nekem az a tibimotor.
GTPeti20-11-2010 23:35:13 // 16864
"A logikád szerint akkor csökkenni kéne a fogyasztásnak, mert modernebb motor?"
Nem csak az ő logikája szerint. Egy szerény kis 20%-ra azért számít az átlaguser. Szép dolog az EuroX kibocsátás, de tankoláskor annyira nem ez jár az ember fejében.
Nem csak az ő logikája szerint. Egy szerény kis 20%-ra azért számít az átlaguser. Szép dolog az EuroX kibocsátás, de tankoláskor annyira nem ez jár az ember fejében.
Tommi20-11-2010 23:28:21 // 16863
Fordítsuk meg:
Arese-i V6-os szívómotor, durván 200 lóerős teljesítménnyel (volt többféle verzió is, legyen ez az átlag) és 1750 TBi, négyhengeres turbómotor, szintén 200 lóval. Ha azt nézed, hogy mekkora a teljesítmény, a hasonló fogyasztás szerintem normális dolog.
Ennyi erővel vegyük mondjuk a V12-es Testarossát (5 literes), ami lezabálta az ember fejét annak idején, ha nyomtad neki. És tegyük mellé egy 20 évvel későbbi V12-es Ferrarit. A logikád szerint akkor csökkenni kéne a fogyasztásnak, mert modernebb motor? :)))
Arese-i V6-os szívómotor, durván 200 lóerős teljesítménnyel (volt többféle verzió is, legyen ez az átlag) és 1750 TBi, négyhengeres turbómotor, szintén 200 lóval. Ha azt nézed, hogy mekkora a teljesítmény, a hasonló fogyasztás szerintem normális dolog.
Ennyi erővel vegyük mondjuk a V12-es Testarossát (5 literes), ami lezabálta az ember fejét annak idején, ha nyomtad neki. És tegyük mellé egy 20 évvel későbbi V12-es Ferrarit. A logikád szerint akkor csökkenni kéne a fogyasztásnak, mert modernebb motor? :)))
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2010 23:20:03 // 16862
Bocs, 140 és 160 tempomatos kép van, de kiszámolható, hogy nem 11 150-nél...
WarbiRunner (Gyuri)20-11-2010 23:15:13 // 16861
Ergo az Aresei blokk jobb, mint a TBi...akkor gyártsák azt, tegyék bele valami szép autóba és jöhet. de ez már a múlt, és nem látom a bíztató jövőt.
Grando, nem a csodát várom, csak ha "fejlődés" van, akkor legalább annyit tudjon mint egy 10 évvel korábbi konstrukció. A 150 tempomat 11l egy régi V6-ossal, akkor én elvárom, hogy egy takarékos kisköbcentis turbonak kikiáltott motor ez alatt legyen. Ha csak 10.9, már magamban kicsit mosolyogva ugyan, de nem szólok egy szót se. 10.5-nek egyenesen örülnék, sőt elgondolkodnék, hogy milenne ha...
Node itt másról van szó, és ne mondd, hogy erre lecserélnéd a V6-ot. Ott van a 150 tempomatos kép, szerintem egy rossz vicc ez így...
Grando, nem a csodát várom, csak ha "fejlődés" van, akkor legalább annyit tudjon mint egy 10 évvel korábbi konstrukció. A 150 tempomat 11l egy régi V6-ossal, akkor én elvárom, hogy egy takarékos kisköbcentis turbonak kikiáltott motor ez alatt legyen. Ha csak 10.9, már magamban kicsit mosolyogva ugyan, de nem szólok egy szót se. 10.5-nek egyenesen örülnék, sőt elgondolkodnék, hogy milenne ha...
Node itt másról van szó, és ne mondd, hogy erre lecserélnéd a V6-ot. Ott van a 150 tempomatos kép, szerintem egy rossz vicc ez így...
Tommi20-11-2010 00:09:25 // 16859
Biztos szép meg jó meg minden, de nekem akkor is irreleváns :)))
Tom1220-11-2010 00:02:02 // 16858
Szerintem nem a 159-es volt hiba, hanem Marchionne-t a "vályúhoz engedni".:-))
...de majd kiderül...
...de majd kiderül...
Grando19-11-2010 20:24:05 // 16857
Tényleg túlhaladott a téma, de talán mégis érdemes néhány szót (sort) még vesztegetni rá. Annál is inkább, mert jó lenne, ha legalább olyasmiben nem ítélnénk negatívan a kedvenc márkánk fölött, amiben esetleg jogtalan a kritika - vagy legalábbis az erős kritika. ;)))
Írod:
"RWD:
2007 159 JTD 1.9 8v =1.575 kg
2007 a4 TDi1.9 = 1.390 kg
AWD
2007 159 JTD 2.4 Q4 = 1.690 kg
2007 a4 TDi 3.0 Quattro = 1.655 kg
Ez sztem nem ferdítés, hanem tény. De hányszor volt ez már téma.. :)"
Errefel:
FWD:
2008 159 1.9 JTDm 8v = 1.480 kg (SW = 1.530 kg) (2006: 1.525 kg, SW =1.575 kg)
2008 A4 2.0 TDI = 1.535 kg
2007 A4 1.9 TDI = 1.605 kg (75 kilós sofőrrel, tehát nélküle is 1.530 kg)
Nem lehet, hogy te a 156 facelift kortárs régi A4 adatait nézted, és annak a súlyát hasonlítottad össze a 159 súlyával? Bevallom, nem vagyok otthon az Audi modellváltásaiban, de vmikor 2005-ben történhetett ilyesmi az A4-nél.
De van még:
AWD
2008 159 2.4 JTDm 4x4 = 1.645 kg
2008 A4 3.0 TDI Quattro = 1.730 kg
De csak hogy benzines is legyen:
2008 159 1.8 = 1.385 kg
2008 159 1.9 JTS = 1.435 kg
2008 A4 1.8 TFSI = 1.485 kg
Hivatalos katalógus adatok alapján - az Audi adatok a limóra vonatkoznak.
Szóval mégis maradnék annál az álláspontnál, hogy ne ítéljük már el a 159-et elhamarkodottan olyasmi miatt, ami esetleg nem jogos. Ez esetben a súlya miatt. Legyünk már egy kicsit részrehajlóak ebben, ha már a lehetőség adott. ;)))
(Most miattad egy csomó audit kellett végigböngésznem. Ehh... :DDD )
Írod:
"RWD:
2007 159 JTD 1.9 8v =1.575 kg
2007 a4 TDi1.9 = 1.390 kg
AWD
2007 159 JTD 2.4 Q4 = 1.690 kg
2007 a4 TDi 3.0 Quattro = 1.655 kg
Ez sztem nem ferdítés, hanem tény. De hányszor volt ez már téma.. :)"
Errefel:
FWD:
2008 159 1.9 JTDm 8v = 1.480 kg (SW = 1.530 kg) (2006: 1.525 kg, SW =1.575 kg)
2008 A4 2.0 TDI = 1.535 kg
2007 A4 1.9 TDI = 1.605 kg (75 kilós sofőrrel, tehát nélküle is 1.530 kg)
Nem lehet, hogy te a 156 facelift kortárs régi A4 adatait nézted, és annak a súlyát hasonlítottad össze a 159 súlyával? Bevallom, nem vagyok otthon az Audi modellváltásaiban, de vmikor 2005-ben történhetett ilyesmi az A4-nél.
De van még:
AWD
2008 159 2.4 JTDm 4x4 = 1.645 kg
2008 A4 3.0 TDI Quattro = 1.730 kg
De csak hogy benzines is legyen:
2008 159 1.8 = 1.385 kg
2008 159 1.9 JTS = 1.435 kg
2008 A4 1.8 TFSI = 1.485 kg
Hivatalos katalógus adatok alapján - az Audi adatok a limóra vonatkoznak.
Szóval mégis maradnék annál az álláspontnál, hogy ne ítéljük már el a 159-et elhamarkodottan olyasmi miatt, ami esetleg nem jogos. Ez esetben a súlya miatt. Legyünk már egy kicsit részrehajlóak ebben, ha már a lehetőség adott. ;)))
(Most miattad egy csomó audit kellett végigböngésznem. Ehh... :DDD )
Piritu - 1.000.00019-11-2010 19:13:51 // 16856
És mit nézel? A képernyőt vagy az utat? A TopGearben is mondták, hogy olyan lesz a vezetés, mint a videojáték. Mint ahogy ott megszoktuk Game over esetén betöltünk egy újat a képernyőre :-(
ystuc19-11-2010 19:04:13 // 16855
Hát, nem tudom... Nekem eddig sem hiányzott, és szerintem csodát nem kell tőle várni.
GTPeti19-11-2010 18:57:52 // 16854
Tudja fene én nem rajongok ezért az egyoldalúságért. De ennyi baj legyen.
Halesz19-11-2010 18:54:58 // 16853
Nemtom más telefonnal is van-e hasonló szintű integráció, de talán nem véletlen, hogy pont az almával nyomulnak közösen :)
BeeGee19-11-2010 18:52:39 // 16852
Akkor olyan lenne, mint a felfúrt telefontartó :)
GTPeti19-11-2010 18:48:43 // 16851
És ha nincs rajta alma? Akkor mi van?
Halesz19-11-2010 18:34:48 // 16850
Azért van ezek között olyan biztonságot szolgáló berendezés, ami azért bizony nem rossz dolog: infrakamera azért nem rossz dolog! A többivel egyetértek, hogy nem biztos, hogy fontos.
Halesz19-11-2010 18:32:03 // 16848
Nem kompatibilitás ez már, hanem integráció: http://thoughtsmusingsinspirationsandrants.com/wp-content/uploads/2010/10/BMW1.jpg
Tommi19-11-2010 18:26:55 // 16847
Persze, ez is benne van és velejárója :) De sokszor a mindenféle csodaextra kütyüket csak parasztvakításnak érzem, hogy az ember zsebéből még több zsét lehessen kihúzni, miközben az ember még örül is, hogy "yeeee, az én autóm ezt is tudja" - aztán az életben nem használja :)
Tommi19-11-2010 18:25:14 // 16846
Speciel az állófűtésen még sosem gondolkodtam :) Egyáltalán lehet azt kérni bármelyik Alfához is gyárilag?
A Loudlink applikálása meg max fél óra, ráadásul ugye full kompatibilis a gyári hifivel.
Sokszor szerintem az a gond, hogy az ember szeretne ezt-azt még pluszban az autóba/hoz kényelmi vagy akármilyen extraként, de a gyár a jól kidolgozott stratégiának köszönhetően iszonyú pénzeket kér mindenért. Pl ott van a MiTo-hoz a matricakészlet, amit valami 80-100 ezer körül lehet feltenni gyárilag az autóra, míg egy dekoros a töredékéért megcsinálja szerintem hasonló minőségben. De ez csak egy kiragadott példa.
A Loudlink applikálása meg max fél óra, ráadásul ugye full kompatibilis a gyári hifivel.
Sokszor szerintem az a gond, hogy az ember szeretne ezt-azt még pluszban az autóba/hoz kényelmi vagy akármilyen extraként, de a gyár a jól kidolgozott stratégiának köszönhetően iszonyú pénzeket kér mindenért. Pl ott van a MiTo-hoz a matricakészlet, amit valami 80-100 ezer körül lehet feltenni gyárilag az autóra, míg egy dekoros a töredékéért megcsinálja szerintem hasonló minőségben. De ez csak egy kiragadott példa.
Piritu - 1.000.00019-11-2010 18:17:57 // 16845
Mindent be tudsz tetetni a kereskedővel, mielőtt átveszed :-)
Nekem még a 12 Voltot is hátrahúzták a leendő erősítőnek.
Nekem még a 12 Voltot is hátrahúzták a leendő erősítőnek.
Piritu - 1.000.00019-11-2010 18:16:11 // 16844
Nem csak a túléléshez kevés, még a neken tetsző választásához is :-(
Eltűnt pl a 159-ből az Alfatex kárpit, Dist. modellt csak fekete plafonnal vehetsz. Kétféle motor van. A 159 Tibi-je nem 235 lovas, "csak" 200. Miért?
Eltűnt pl a 159-ből az Alfatex kárpit, Dist. modellt csak fekete plafonnal vehetsz. Kétféle motor van. A 159 Tibi-je nem 235 lovas, "csak" 200. Miért?
BeeGee19-11-2010 18:13:51 // 16843
Ükapáink azt mondták, h a francnak kell a kulcs, a kurblivasat sose hagyom el :)
Fiaink meg rajtunk röhögnek majd hogy egy fémlappal karistoljuk a kormányt .)
Fiaink meg rajtunk röhögnek majd hogy egy fémlappal karistoljuk a kormányt .)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
573
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?