Forum >> A jövő Alfái
Halesz01-10-2010 21:59:52 // 16142
Grando01-10-2010 21:48:34 // 16141
Nem mondod... Na de ezért vagyunk itt, nem? ;))
GTPeti01-10-2010 21:47:31 // 16140
Sorry. Csak véleményt nyílvánítottam + reagáltam a cartárs által írt hsz-ra.
Grando01-10-2010 21:44:33 // 16139
Mielőtt teljesen belelovallnád magad, a kérdésedből adódik egy másik:
Az új modellek műszaki tartalmát és arculatát, illetve a tendenciákat tekintve most mennyire Alfa az Alfa?
avagy:
Attól Alfa az Alfa, hogy Fiat? Vagy attól, ami benne és mögötte van? Gondolok itt a prémium kategóriás műszaki megoldásokra, a designra, a sport(os) tradíciókra, és még lehetne sorolni. ;))
Azt hiszem, hogy mindannyian annak örülnénk a legjobban, ha az Alfa önálló lehetne. Erre azonban az esély - és ezzel is mind tisztában vagyunk - gyakorlatilag nulla. Sztem elenyészően kevesen vannak közöttünk, akik repesnének az örömtől, ha a VW megvenné a márkánkat. Ahogy ezt mindenki igyekezett is leírni - kevés sikerrel, pedig volt próbálkozás bőven. :DD Sokan viszont a mai helyzetet látva nagyobb reményeket fűzünk az Alfa jövőjéhez, ha új és gondos, vagy minimum gondosabb gazdához kerülne. Mert a mostani, hát...
Az új modellek műszaki tartalmát és arculatát, illetve a tendenciákat tekintve most mennyire Alfa az Alfa?
avagy:
Attól Alfa az Alfa, hogy Fiat? Vagy attól, ami benne és mögötte van? Gondolok itt a prémium kategóriás műszaki megoldásokra, a designra, a sport(os) tradíciókra, és még lehetne sorolni. ;))
Azt hiszem, hogy mindannyian annak örülnénk a legjobban, ha az Alfa önálló lehetne. Erre azonban az esély - és ezzel is mind tisztában vagyunk - gyakorlatilag nulla. Sztem elenyészően kevesen vannak közöttünk, akik repesnének az örömtől, ha a VW megvenné a márkánkat. Ahogy ezt mindenki igyekezett is leírni - kevés sikerrel, pedig volt próbálkozás bőven. :DD Sokan viszont a mai helyzetet látva nagyobb reményeket fűzünk az Alfa jövőjéhez, ha új és gondos, vagy minimum gondosabb gazdához kerülne. Mert a mostani, hát...
GTPeti01-10-2010 21:38:37 // 16138
"hol a 75-ös Alfád?"
Nem, nem vagyok ekkora ortodox. :P
"Egy Fiat - Alfa mennyire Alfa?"
Akkora viszont igen, hogy Fiat technikát Alfának tekintsek, egy átcímkézett VW-t/Audi-t viszont NEM.
Nem, nem vagyok ekkora ortodox. :P
"Egy Fiat - Alfa mennyire Alfa?"
Akkora viszont igen, hogy Fiat technikát Alfának tekintsek, egy átcímkézett VW-t/Audi-t viszont NEM.
zolee14501-10-2010 21:31:04 // 16137
Egy Fiat - Alfa mennyire Alfa? Most így VW viszonylatban pont remek példa a duplakuplungos váltó, ami mostanában lett az Alfában. VW-ben mióta van? Mióta Alfa jellemző az, hogy évekkel a konkurencia után jár?
Attól Alfa egy Alfa, hogyszorgalmas trehány olasz kezek rakják össze Fiat alkatrészekből?
Az Alfa - szerintem - olaszos, lendületes egyedi dizájn és élen járó technika. Ezek közül a dizájn-t nem tudja biztosítani a VW, vagy a technikai hátteret? Most ne jöjjünk az Audival vagy a VW-vel, mert a németautó-vásárló a letisztult, sallangmentes, egyenunalmas autót várja el. Szoktam emlegetni, hogy a feladat határozza meg a végeredményt, amibe a dizányer' persze beleviszi a kézjegyét. Pininfarina csinált már Daewoo Tacumát is, meg számtalan Ferrarit...
Szerintem itt nem kell bemutatni milyen az, ha da Silva-nak nem egyennémetet kell tervezni.
Attól Alfa egy Alfa, hogy
Az Alfa - szerintem - olaszos, lendületes egyedi dizájn és élen járó technika. Ezek közül a dizájn-t nem tudja biztosítani a VW, vagy a technikai hátteret? Most ne jöjjünk az Audival vagy a VW-vel, mert a németautó-vásárló a letisztult, sallangmentes, egyenunalmas autót várja el. Szoktam emlegetni, hogy a feladat határozza meg a végeredményt, amibe a dizányer' persze beleviszi a kézjegyét. Pininfarina csinált már Daewoo Tacumát is, meg számtalan Ferrarit...
Szerintem itt nem kell bemutatni milyen az, ha da Silva-nak nem egyennémetet kell tervezni.
Grando01-10-2010 21:29:30 // 16136
Ha ekkora ortodox vagy, hol a 75-ös Alfád? :DD
Kazes☻01-10-2010 21:17:17 // 16135
Ez is igaz, de vajon a kedvenc márkám marad-e az, ami a kedvenc márkám? Avagy amitől a kedvenc márkám? Nem mindegy, hogy van benne 1-2 vásárolt német 'kacat', avagy az egész az. És még nem biztos, hogy döglődik. Szépen fel lehet innen építeni, monduk, hogy most tartunk az alapoknál. Főnix madárként kell 'viselkednünk'! :)
GTPeti01-10-2010 21:15:01 // 16134
A VW-nél tényleg nem fog döglődni. Mert akkor konkrétan már halott lesz. Egy R8-on alapuló szuper-Alfa szerinted mennyire Alfa? Attól, mert Dasilva tervez rá egy első- és hátsórészt?
zolee14501-10-2010 21:08:21 // 16133
Nem mindegy. Nem mindegy, hogy látom a kedvenc márkámat döglődni, vagy látom esetleg azon a helyen ahova való, az autóipar elitjében, és esetleg benyelem a sok médindzsermani-t a lemezek alatt... Tényleg nem mindegy.:)
Kazes☻01-10-2010 20:50:08 // 16132
Ezt most úgy "mondod", mintha neked mindegy lenne, hogy 'idd ki a bilit, vagy vidd ki a bilit', esetleg a 'sz@rba csapni, vagy a csapba sz@rni' és a többi. Na, ne má'! :)
zolee14501-10-2010 20:41:44 // 16131
Mert ugye a Bosch az csak az Alfának gyártotta a remek dolgait ugye?:D A szerelő srác mondta, hogy az alapjárati izébizé pl az opel corsában is ugyanaz mint a 145-ben, csak abban ritkábban szarik be, ki tudja miért...
Szerintem most is vannak közös alkatrészek, és nem arra gondolok, hogy egy két csavar ugyanattól a beszállítótól van.
Szerintem most is vannak közös alkatrészek, és nem arra gondolok, hogy egy két csavar ugyanattól a beszállítótól van.
kbk01-10-2010 19:28:56 // 16130
most majdnem kijött a leves amit az előbb betoltam XD
GTPeti01-10-2010 19:23:23 // 16129
Pár év múlva majd vehetsz egyet. Egy Skoda VW motorost. :PP
Piritu - 1.000.00001-10-2010 19:23:18 // 16128
Lehet, hogy ez a jövő kell? :-O
A múltkor olvastam egy statisztikát, az első félévben Mo-n összesen 49 (!!!!) db Alfát adtak el :-((((
A múltkor olvastam egy statisztikát, az első félévben Mo-n összesen 49 (!!!!) db Alfát adtak el :-((((
kbk01-10-2010 19:22:05 // 16127
én azért egy gtvt el tudnék fogadni :)
GTPeti01-10-2010 19:04:38 // 16126
A legutolsó Alfa: 75
A legeslegutolsó Alfa: Giulietta
:)
Szép jövő lenne is az, TDI és FSI motoros "Alfákkal"...
A legeslegutolsó Alfa: Giulietta
:)
Szép jövő lenne is az, TDI és FSI motoros "Alfákkal"...
Kazes☻01-10-2010 18:13:33 // 16125
Az nekem is majd kiverte a szemem. Nyasgem mindnek, tetű ....... banda. :)
Kazes☻01-10-2010 18:11:02 // 16124
Ezek szerint akkor Te is?! Akkor már ketten vagyunk! Juhééé..!!! :)))
GTPeti01-10-2010 18:08:52 // 16123
GTPeti01-10-2010 18:01:19 // 16122
Amúgy Winterkorn részéről ez a "rossz minőség" szöveg elég gusztustalan. Ez a tipikus német suttogó propaganda része, amit azóta művelnek, mióta észrevették, hogy az olasz autógyártásban bizony (veszélyes) tartalékok rejlenek. Én itt élek és tudom, hogy mit gondolnak a németek az olasz autókról. Igen... azt. Rohadnak és megbízhatatlanok. Winterkorn ezzel a mondattal ügyesen tereli az ingadozókat a saját oldalukra. És később - ha utólér minket a végzet - majd elmondhatja, hogy ők a jótevők, mert mennyire rendbeszedték a minőséget... Dörzsölt marketinggel ebből (is) előnyt tudnának kovácsolni az olaszok. Kár, hogy marketingben nem jók. (Végülis részben ezért is tartunk itt.)
GTPeti01-10-2010 17:56:07 // 16121
Tényszerűen értékelve kijelenthető, hogy az eladást ellenzők vannak (vagyunk) kisebbségben.
Kazes☻01-10-2010 17:43:06 // 16120
brigád = rajongó tábor :)
Kazes☻01-10-2010 17:42:10 // 16119
Igen, sajnos! :)
De inkább a Fiat vegye már észre magát és ne hülyüljön, ez egy jó kocsi, jó brigád, nem kell adni-venni, csak végre ráeszmélni és értékelni. :)
De inkább a Fiat vegye már észre magát és ne hülyüljön, ez egy jó kocsi, jó brigád, nem kell adni-venni, csak végre ráeszmélni és értékelni. :)
bilon01-10-2010 15:42:12 // 16118
vagy mert ebben a brand-ben van annyi pénz, hogy megérje eladni/megvenni, mert ennek még van ára...
Grando01-10-2010 15:28:50 // 16117
Én sem értem. De mindig ez van, nem? :DD
Vagy talán azért, mert az Alfában van meg az a hatalmas potenciál - a tradíciói és a fanatikus rajongótábora miatt -, amiben sokan látnak fantáziát. Épp csak a Fiat nem.
Vagy talán azért, mert az Alfában van meg az a hatalmas potenciál - a tradíciói és a fanatikus rajongótábora miatt -, amiben sokan látnak fantáziát. Épp csak a Fiat nem.
Kazes☻01-10-2010 15:24:40 // 16116
Persze. De miért épp az Alfával kapcsolatban merülnek fel ilyesmik? :)
Grando01-10-2010 15:19:45 // 16115
Szerencsére nincs ilyenfajta választási kényszer. Nem kell becsukni semmit. Legfeljebb eladni.
Kazes☻01-10-2010 15:13:34 // 16114
Tényleg nem sokat, de remélem nem csak falból tagad. :)
"Fiat-konszerv "
"Fiat-konszerv "
Tedi01-10-2010 15:10:11 // 16113
Frissítettem az anyagot, idő közben megszólalt Marchionne és Winterkorn is. Monnyuk nem mondtak túl sok újdonságot :)
Kazes☻01-10-2010 12:06:32 // 16112
Becsukni. Szerintem nem túlzás. Inkább, mint az Alfát! Sajnos nem, legalábbis nem tudok róla. Még. :)
Nem tudom, de valahogy nem szeretnék német Alfát. Lehet, hogy pénzügyileg jó lenne és ha nem is szólnának nagyon bele jó lenne és nem is igazán én vagyok jelenleg a potenciális új Alfa vásárló, de valahogy ódzkodok tőle. Valahogy mindig eszembe jut a VW bogár. Azt sem ők készítették, csak lopták.
Nem tudom, de valahogy nem szeretnék német Alfát. Lehet, hogy pénzügyileg jó lenne és ha nem is szólnának nagyon bele jó lenne és nem is igazán én vagyok jelenleg a potenciális új Alfa vásárló, de valahogy ódzkodok tőle. Valahogy mindig eszembe jut a VW bogár. Azt sem ők készítették, csak lopták.
kbk01-10-2010 11:52:15 // 16111
na igen, ezt akartam hozzátenni, hogy sajnos már most is eléggé arra húz :|
Tom1201-10-2010 11:42:50 // 16110
Lehet, hogy már rég sínen van, lehet, hogy nem véletlenül hívták meg a VW képviselőit arra a tárgyalásra, ahol a közeljövőben a F1-ben bevezetendő motorokról tárgyaltak...
Tom1201-10-2010 11:34:58 // 16108
A Lamborghini sem lett unalmasabb, sőt állítólag jót tett neki, sokkal "vezethetőbb", mint régebben - persze, annak is biztos meg volt a "feelingje"...
mesa01-10-2010 11:33:44 // 16107
2013-tól 1.6 túrós lesz az F1. Az már érdekelné a VW-t is. De nekik nincs múltjuk
Éppen kapóra jönne egy Alfa Romeo F1 Team
Lehet csinálok is 7végéne egy AR kocsit F1 2010 alá?! :))
Éppen kapóra jönne egy Alfa Romeo F1 Team
Lehet csinálok is 7végéne egy AR kocsit F1 2010 alá?! :))
Tom1201-10-2010 11:27:16 // 16106
Ebben minden benne van:
"Nyugodtak vagyunk, van időnk"
Magyarul: Még keménykedik kicsit a Fiat, ezért hagyjuk őket főni a saját levükben, de előbb, vagy utóbb a miénk lesz, ha van egy kis eszük és nem hagyják teljesen tönkremenni /az Alfát/ - mikor már nem fog kelleni senkinek.
...de Sergio ezt jobban tudja, biztos utánaszámolt már...:-) / a Ferrari egy részét is "árulja" - pénz beszél.../ Ezt meg csak hozzágondolta - szerintem.:-)
"Nyugodtak vagyunk, van időnk"
Magyarul: Még keménykedik kicsit a Fiat, ezért hagyjuk őket főni a saját levükben, de előbb, vagy utóbb a miénk lesz, ha van egy kis eszük és nem hagyják teljesen tönkremenni /az Alfát/ - mikor már nem fog kelleni senkinek.
...de Sergio ezt jobban tudja, biztos utánaszámolt már...:-) / a Ferrari egy részét is "árulja" - pénz beszél.../ Ezt meg csak hozzágondolta - szerintem.:-)
kbk01-10-2010 11:19:21 // 16105
ez tök jó, hogy adják el, és akkor lesz benne pénz, talán életet tudnak lehelni bele. no de németesen? az alfából prémium (luxus)autót akarnak csinálni, néhány sportosabb jellegű modellel (a hangsúly a jellegű-n van) kiszúrva azok szemét, akik valójában alfát várnának?
világos, hogy a németek értenek az autógyártáshoz, és világos, hogy jó eséllyel fel tudnák futtatni az alfát, csak az akkor már nem alfa lenne. ugyanolyan lapos, unalmas lenne, mint a többi vw autó, vagy csak én látom így?
világos, hogy a németek értenek az autógyártáshoz, és világos, hogy jó eséllyel fel tudnák futtatni az alfát, csak az akkor már nem alfa lenne. ugyanolyan lapos, unalmas lenne, mint a többi vw autó, vagy csak én látom így?
Tedi01-10-2010 10:57:22 // 16104
Én bízom még valamennyire Marchionnéban, végül is a legutolsó szöget ütögették a Fiat koporsójába, amikor feltűnt és rendbe szedte őket. A jó öreg Sergio nem hülye, csak a végletekig pénzszemléletű. Ez egy darabig működik, de egy idő után szerintem nem, legalább is ennyire tömény formában.
Ettől függetlenül...látva, hogy a Fiat eddig mit adott és várhatóan mire lesz képes, azt mondom, az Alfa jobb kezekben lenne a VW-nél. Tradíció ide, vagy oda, azt a műszaki tartalmat és modellpalettát, amit megérdemelne, a dojcsok oda tudják tenni.
Ettől függetlenül...látva, hogy a Fiat eddig mit adott és várhatóan mire lesz képes, azt mondom, az Alfa jobb kezekben lenne a VW-nél. Tradíció ide, vagy oda, azt a műszaki tartalmat és modellpalettát, amit megérdemelne, a dojcsok oda tudják tenni.
BeeGee01-10-2010 10:56:01 // 16103
Vagy valami divatosabba. Én az F1-et sem zárnám ki az Alfa múltja miatt.
mesa01-10-2010 10:50:41 // 16102
Nagyon jól látod, én is hasonló gondolatokkal ébredtem a cikk elolvasása után :)
Az amerikai bicskába nem mennék bele, éles fegyver, de még jól is elsülhet és akkor kaszálnak a digók. De leginkább ez még egy tíz éves periódus után fog kiderülni. De minimum öt.
A motorsportos részhez meg akciózom az előző hozzászólásom, amiben utaltam rá, hogy a Seatot az első perctől fogva tolták milliókkal a versenysportba Piechék.
100%, hogy a marketingeseik lerágnák a VW vezetők nyakát, ha nem erre alapoznák a jövőbeni eladásaikat.
Talán még egy DTM visszatérés is benne lenne a pakliban ? ;)
Az amerikai bicskába nem mennék bele, éles fegyver, de még jól is elsülhet és akkor kaszálnak a digók. De leginkább ez még egy tíz éves periódus után fog kiderülni. De minimum öt.
A motorsportos részhez meg akciózom az előző hozzászólásom, amiben utaltam rá, hogy a Seatot az első perctől fogva tolták milliókkal a versenysportba Piechék.
100%, hogy a marketingeseik lerágnák a VW vezetők nyakát, ha nem erre alapoznák a jövőbeni eladásaikat.
Talán még egy DTM visszatérés is benne lenne a pakliban ? ;)
mesa01-10-2010 10:44:37 // 16101
"Kár, hogy már semmi sem maradt azokból a régi szép időkből!"
Sopánkodott az öreg bácsi, és amint belekóstolt a multi egyen sültkrumplijába, elégedetten dőlt hátra :))
Sopánkodott az öreg bácsi, és amint belekóstolt a multi egyen sültkrumplijába, elégedetten dőlt hátra :))
BeeGee01-10-2010 10:41:04 // 16100
Egy pár gondolat vw-fiat-alfa kapcsán. Hosszú lesz :)
Fiat ellen szól: azok a gyárak, akik gyökeresen más kultúrával egyesültek, mind befürödtek, mert több energiát vett el a menedzserek gondolkodásmódjának közös nevezőre juttatása, mint a termék fejlesztése. Lásd DaimlerChrysler, GM-Fiat, GM-Saab, Renault-Chrysler, Mitsubishi-Chrysler. Lényeg, hogy az amcsikkal szinte mindenki befürdött eddig, kivéve azokat akiknek volt európai termékfejlesztésük, lásd Opel és Ford.
A Fiat pont most kezd el lepaktálni velük, és már most látszik az amit fent írtam, nincsenek új modellek, csak toldozás-foltozás. Egy két év múlva érni fog egy amputáció, mert elszívja a vért más terület, és akkor lecsaphat a VW legkésőbb. Ferkát egy részét már árulják. Nahát..
Miért nem megoldás, ha eladják a Lanciát? Mert akkor még jobban billenne a pénzügyi helyzet, ugyanis a költségeket sok tízezer autóval kevesebbre tudják elosztani, ergó veszteségesebbnek mutatkozna a gyár. Ugyanez a jelenség figyelhető meg a Porcshénál is most, ezért kezdik hígítani a kínálatot, több modellt, több autót kell gyártaniuk, ezért jön újra olcsó porke.
Piech referenciái: Audit ő tette azzá, ami most. Prémium autó a BMW és Merci ellenfele. Lehet, hogy németes, és nem a kedvenc autónk, de mégis szarfosból elismert autót csinált. Aztán ott a Bentley, ami régen egy RR másolat volt, önálló arculat nélkül. Mára vele konkurál és sikeres modelleket dob a piacra. A világ leggyorsabb autóját is megcsinálta végül. Lambót a mai napig olasz autónak tartják, mégha beletett nem V12-es motort is.
Szóval, én nem félek, hogy a VW csop elkótyavetyélné az Alfát, és elgermánosítaná. Sőt, Piech vesszőparipálya a versenyzés, ezért tuti, hogy újra láthatnánk az Alfákat valamelyik sportágban, ami nem LeMans.
Fiat ellen szól: azok a gyárak, akik gyökeresen más kultúrával egyesültek, mind befürödtek, mert több energiát vett el a menedzserek gondolkodásmódjának közös nevezőre juttatása, mint a termék fejlesztése. Lásd DaimlerChrysler, GM-Fiat, GM-Saab, Renault-Chrysler, Mitsubishi-Chrysler. Lényeg, hogy az amcsikkal szinte mindenki befürdött eddig, kivéve azokat akiknek volt európai termékfejlesztésük, lásd Opel és Ford.
A Fiat pont most kezd el lepaktálni velük, és már most látszik az amit fent írtam, nincsenek új modellek, csak toldozás-foltozás. Egy két év múlva érni fog egy amputáció, mert elszívja a vért más terület, és akkor lecsaphat a VW legkésőbb. Ferkát egy részét már árulják. Nahát..
Miért nem megoldás, ha eladják a Lanciát? Mert akkor még jobban billenne a pénzügyi helyzet, ugyanis a költségeket sok tízezer autóval kevesebbre tudják elosztani, ergó veszteségesebbnek mutatkozna a gyár. Ugyanez a jelenség figyelhető meg a Porcshénál is most, ezért kezdik hígítani a kínálatot, több modellt, több autót kell gyártaniuk, ezért jön újra olcsó porke.
Piech referenciái: Audit ő tette azzá, ami most. Prémium autó a BMW és Merci ellenfele. Lehet, hogy németes, és nem a kedvenc autónk, de mégis szarfosból elismert autót csinált. Aztán ott a Bentley, ami régen egy RR másolat volt, önálló arculat nélkül. Mára vele konkurál és sikeres modelleket dob a piacra. A világ leggyorsabb autóját is megcsinálta végül. Lambót a mai napig olasz autónak tartják, mégha beletett nem V12-es motort is.
Szóval, én nem félek, hogy a VW csop elkótyavetyélné az Alfát, és elgermánosítaná. Sőt, Piech vesszőparipálya a versenyzés, ezért tuti, hogy újra láthatnánk az Alfákat valamelyik sportágban, ami nem LeMans.
Tedi01-10-2010 10:33:31 // 16099
off
sajna...nekem az utolsó lambo az a Diablo. Meg a Countach :)
on
sajna...nekem az utolsó lambo az a Diablo. Meg a Countach :)
on
Giorgio01-10-2010 10:32:15 // 16098
Abszolút ott a pont Maestro! Ezt én is így látom.
bilon01-10-2010 10:25:12 // 16097
ha kell neki az alfa, akkor a seat megszűnik, de nem biztos, hogy ettől jobban fog az alfa teljesíteni, mint a seat...
nem tudom mi a jobb, ha valami kínai veszi meg, és hagyja a tervezést az olaszokra, és csak a pénzt tolja hozzá (aka volvo), vagy vw konszernes lesz, és a vergődő seat helyére kerül vergődni...
nem tudom mi a jobb, ha valami kínai veszi meg, és hagyja a tervezést az olaszokra, és csak a pénzt tolja hozzá (aka volvo), vagy vw konszernes lesz, és a vergődő seat helyére kerül vergődni...
Vikking 31101-10-2010 10:22:23 // 16096
De ne legyen már lelketlen az Alfa... :((( Nemáá... :( És mindenkinek igaza van aki azt mondja, hogy adják el, de nemáááá... :(
Grando01-10-2010 10:20:24 // 16095
Becsukni? Ez azért túlzás. Eladni? Hmmm... jelentkezett vki érte? :))
Tibe01-10-2010 10:11:20 // 16094
Ez most már egy és ugyanaz, nem? :)) Kis túlzással a Lambo is egy Audi csak olasz ruhában és Lambo jellel az elején :)
Tedi01-10-2010 10:08:34 // 16093
Ahogy teccik mondani :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
457
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?