Miközben írtam a hsz-t ez is eszembe jutott. Nos gondolom ők is asaját adóbevallásukban.
Ha egyéni cég, akkor az már megvolt feb. 25-én. Meg ugye attól is függ a határidő, hogy ki melyik adónem alá tartozik.
Forum >> A jövő Alfái
Ferko01-03-2010 10:46:52 // 14142
WarbiRunner (Gyuri)01-03-2010 10:43:57 // 14141
És a cégek hol vallják be a luxus járgányt?
Ferko01-03-2010 10:40:16 // 14140
Sajna már bevezették; az adóbevallásban szerepeltetni kell.
És mia dúrva ebben? Mondjuk lehet, hogy eltörlik, ha alkotmánybíróság elé kerül a dolog. De addigra már Te lehet, hogy "önként és dalolva" bevallod az adóbevallással az APEH-nak. Ha eltörlik akkor is az APEH-nak lesz egy nyilvántartása arról, hogy kinek van "luxus autója", már ha egy 175 lovas annak tekinthető (persze van ezeknél erődebb autó is; meg drábgább is). Itt jön a kérdés, hogy jó-e ez így? Mert ha eltörlik, akkor is az APEH nyugodtan kezdeményezhet vagyonosoodási vizsgálatot bárkinél; mondván ugan Neked miből van ilyen erős autód?
Ugyanez lett volna az ingatlanadónál is. eltörölték, de ha előbb be kellett volna vallani, akor is ez lett volna, hogy kinek miből van ilyen olyan amolyan kecója?
Szóval egy tanács: aki önadózó és be kell vallania az autóját az várjon a bevallási határidő végéig (május 20); hátha addigra nem kell benne szerepeltetni az autókat.
És mia dúrva ebben? Mondjuk lehet, hogy eltörlik, ha alkotmánybíróság elé kerül a dolog. De addigra már Te lehet, hogy "önként és dalolva" bevallod az adóbevallással az APEH-nak. Ha eltörlik akkor is az APEH-nak lesz egy nyilvántartása arról, hogy kinek van "luxus autója", már ha egy 175 lovas annak tekinthető (persze van ezeknél erődebb autó is; meg drábgább is). Itt jön a kérdés, hogy jó-e ez így? Mert ha eltörlik, akkor is az APEH nyugodtan kezdeményezhet vagyonosoodási vizsgálatot bárkinél; mondván ugan Neked miből van ilyen erős autód?
Ugyanez lett volna az ingatlanadónál is. eltörölték, de ha előbb be kellett volna vallani, akor is ez lett volna, hogy kinek miből van ilyen olyan amolyan kecója?
Szóval egy tanács: aki önadózó és be kell vallania az autóját az várjon a bevallási határidő végéig (május 20); hátha addigra nem kell benne szerepeltetni az autókat.
GEORGE01-03-2010 10:32:25 // 14139
Lehet érdemes várni az eladással, míg rendeződik az a luxusadó dolog........
Ha marad akkor idézőjelben mindegy, viszont ha nem vezetik be akkor meg normálisabb áron tudod eladni.......
Ha marad akkor idézőjelben mindegy, viszont ha nem vezetik be akkor meg normálisabb áron tudod eladni.......
Ferko01-03-2010 10:28:45 // 14138
Meglestem a képeket, nos szép az autó........................meg más is.....:-DDD
Nekem amúgy még látnom kell élőben az új jövevényt. Képeken eddig nem fogott meg annyira.:-)
Nekem amúgy még látnom kell élőben az új jövevényt. Képeken eddig nem fogott meg annyira.:-)
Belga01-03-2010 10:15:46 // 14137
foleg egy remap-el :)
TarP01-03-2010 10:08:01 // 14136
Én is arra gyúrok!
Hamarosan eladó lesz így a GTV-m. Végülis aszonták az ország egyik legjobb állapotú V6TB-je, szóval nem izgulok, ha valakinek ilyen autó kell, akkor megnézi és már hozza is a pénzt fekete aktatáskában :)
Ja bocsi, így most én is teleqrtam a topicot a saját hirdetésemmel? :)
Hamarosan eladó lesz így a GTV-m. Végülis aszonták az ország egyik legjobb állapotú V6TB-je, szóval nem izgulok, ha valakinek ilyen autó kell, akkor megnézi és már hozza is a pénzt fekete aktatáskában :)
Ja bocsi, így most én is teleqrtam a topicot a saját hirdetésemmel? :)
Ferko01-03-2010 09:52:32 // 14135
Giulietta 1750 TBi 235hp QV - ez azért nem lesz puha.:-DD
Belga01-03-2010 08:50:35 // 14134
Ember, miert jo az, hogy telebaszod minden topikot a hirdeteseiddel? Ott az adok-veszek!
DrB01-03-2010 06:42:24 // 14133
Ezen az alfás oldalon Bertone 169 tanulmánynak gondolják...
Halesz01-03-2010 00:12:21 // 14132
Esetleges GT utód? :)
GEORGE28-02-2010 23:21:58 // 14131
Határesetes árak.....
kivi vagyok élőben milyen lesz...
kivi vagyok élőben milyen lesz...
DrB28-02-2010 22:12:00 // 14130
Belga28-02-2010 09:31:31 // 14129
Belga27-02-2010 23:37:36 // 14128
Van egy 'sakis' nicken futo arc, aki az alfa156.net es az alfaowner-en szokott irogatni, altalaban megbizhato es kozvetlenul bejelentes elotti infokat, mert van nehany belsos kapcsolata.
Sulyra gondolom mindegyik 1.4 Tb megegyezik, + - par kilo.
Sulyra gondolom mindegyik 1.4 Tb megegyezik, + - par kilo.
mesa27-02-2010 19:38:51 // 14127
Az sem egyértelmű hátrány, kisebb tömeget könnyebb elvontatni :D
zolee14527-02-2010 19:36:47 // 14126
A tömegcsökkentésnek csak egy hátránya van: amikor majd 20-25 év múlva le akarod adni a méh telepen kevesebbet kapsz érte. Ezt leszámítva kizárólag előnye van, szóval az irány jó.:)
Igazából egy út van: újra könnyű és erős autókat kell csinálni.
Igazából egy út van: újra könnyű és erős autókat kell csinálni.
Somez27-02-2010 19:31:29 // 14125
És a kisebb tömegnek köszönhetően a fogyi is kisebb lehet elméletben.
mesa27-02-2010 19:14:20 // 14124
Adná az Ég, hogy valóban iylen jó legyen az új kis kocsi súly/lóerő aránya!
Már csak egy tuti duplakuplungos váltó kéne hozzá, meg egy állat futómű és miénk lenne egy ideig a dicsőség újra! :)
Már csak egy tuti duplakuplungos váltó kéne hozzá, meg egy állat futómű és miénk lenne egy ideig a dicsőség újra! :)
Tedi27-02-2010 15:57:36 // 14123
Azért elnézve a sporttársakat, lehet, hogy ők erősebb motort csinálnak, de kurvanehezek és a Giulietta így is versenyképes lehet.
GTVili27-02-2010 15:50:24 // 14122
Ezt hol találtad? Engem a 140lovas súlya-nyomatéka-gyorsulása érdekelne....;-D
pettinke27-02-2010 15:35:04 // 14121
ez kifejezetten jól hangzik :))
Belga27-02-2010 14:07:26 // 14120
Spring 2010
1.4 TB 120hp/206Nm
1.4 MultiAir TB 170hp/250Nm
1750 TBi 235hp/340Nm
1.6 JTDm 105hp/320Nm
2.0 JTDm 170hp/350Nm
Autumn 2010
1.4 MultiAir TB 140hp
2.0 JTDm 140hp
Giulietta 1.4 MultiAir TB 170hp 0-100:7.8 Vmax:218km/h
Giulietta QV 1750 TBi 235hp 0-100:6.8 Vmax:242km/h
Giulietta 1.6 JTDm 105hp 0-100:11.3 Vmax:185km/h
Giulietta 2.0 JTDm 170hp 0-100:8.0 Vmax:218km/h
Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBi 235hp/340Nm 1320kg 5,62kg/hp
Audi A3 Sportback 2.0TFSi 200hp/280Nm 1335kg 6,68kg/hp
VW Golf GTi 2.0TSi 210hp/280Nm 1393kg 6,63kg/hp
Audi S3 Sportback 2.0TFSi Quattro 265hp/350Nm 1495kg 5,64kg/hp
VW Golf R 2.0TSi 4Motion 270hp/350Nm 1521kg 5,63kg/hp
ΒMW 130i 5d 258hp/310Nm 1460kg 5,66kg/hp
Prices in Italy
Giulietta 1.4 TB 120hp Progression 20.500
Giulietta 1.4 TB 120hp Distinctive 22.200
Giulietta 1.4 MultiAir TB 170hp Progression 22.200
Giulietta 1.4 MultiAir TB 170hp Distinctive 23.900
Giulietta 1750 TBi 235hp QV 29.200
Giulietta 1.6JTDm 105hp Progression 22.500
Giulietta 1.6JTDm 105hp Distinctive 24.200
Giulietta 2.0JTDm 170hp Progression 25.900
Giulietta 2.0JTDm 170hp Distinctive 27.600
pack Premium 1.000
pack Premium+(+ adaptive Bi-Xenon Lights ) 2.000
pack Sport (17R) 1.700
pack Sport +(18R) 2.000
leather seats 1.400
Rosso Alfa 300
Rosso Competizione 2.000
sunroof 1.500
R18 for QV 300
1.4 TB 120hp/206Nm
1.4 MultiAir TB 170hp/250Nm
1750 TBi 235hp/340Nm
1.6 JTDm 105hp/320Nm
2.0 JTDm 170hp/350Nm
Autumn 2010
1.4 MultiAir TB 140hp
2.0 JTDm 140hp
Giulietta 1.4 MultiAir TB 170hp 0-100:7.8 Vmax:218km/h
Giulietta QV 1750 TBi 235hp 0-100:6.8 Vmax:242km/h
Giulietta 1.6 JTDm 105hp 0-100:11.3 Vmax:185km/h
Giulietta 2.0 JTDm 170hp 0-100:8.0 Vmax:218km/h
Alfa Romeo Giulietta QV 1750 TBi 235hp/340Nm 1320kg 5,62kg/hp
Audi A3 Sportback 2.0TFSi 200hp/280Nm 1335kg 6,68kg/hp
VW Golf GTi 2.0TSi 210hp/280Nm 1393kg 6,63kg/hp
Audi S3 Sportback 2.0TFSi Quattro 265hp/350Nm 1495kg 5,64kg/hp
VW Golf R 2.0TSi 4Motion 270hp/350Nm 1521kg 5,63kg/hp
ΒMW 130i 5d 258hp/310Nm 1460kg 5,66kg/hp
Prices in Italy
Giulietta 1.4 TB 120hp Progression 20.500
Giulietta 1.4 TB 120hp Distinctive 22.200
Giulietta 1.4 MultiAir TB 170hp Progression 22.200
Giulietta 1.4 MultiAir TB 170hp Distinctive 23.900
Giulietta 1750 TBi 235hp QV 29.200
Giulietta 1.6JTDm 105hp Progression 22.500
Giulietta 1.6JTDm 105hp Distinctive 24.200
Giulietta 2.0JTDm 170hp Progression 25.900
Giulietta 2.0JTDm 170hp Distinctive 27.600
pack Premium 1.000
pack Premium+(+ adaptive Bi-Xenon Lights ) 2.000
pack Sport (17R) 1.700
pack Sport +(18R) 2.000
leather seats 1.400
Rosso Alfa 300
Rosso Competizione 2.000
sunroof 1.500
R18 for QV 300
GTPeti26-02-2010 19:48:09 // 14119
Lehet. Mondjuk azt a nyamvadt rendszámot még én is átfotosoppolom 10 perc alatt... (Pedig nem vagyok egy nagy pixelkovács.)
mesa26-02-2010 16:58:38 // 14118
Elfelejtették a 3D modellezőjüket értesíteni, hogy azóta változott :)
Somez25-02-2010 20:22:25 // 14117
Reméljük a gyártásnál visszavesznek azért ebből a lazaságból :-)
Somez25-02-2010 20:21:15 // 14116
Neeeee!!! :DDDDD Ez 3 baki 5 perc alatt :-)
Somez25-02-2010 20:20:43 // 14115
BWM :DDD És tényleg. Fel sem tűnt :-))
Látszik, hogy siettek, mert a választ sem március 25-ig várják értelemszerűen, hanem feb 25-ig.
Látszik, hogy siettek, mert a választ sem március 25-ig várják értelemszerűen, hanem feb 25-ig.
GTPeti25-02-2010 20:20:27 // 14114
Vicces, a Kicsikocsi rendszámtáblája. Olasz lazaság.... :))))
Halesz25-02-2010 20:18:07 // 14113
Gratu itt is :)
De az Alfánál sem tudják leírni a BMW-t helyesen :):):)
De az Alfánál sem tudják leírni a BMW-t helyesen :):):)
Tedi25-02-2010 20:07:09 // 14112
Mindentől függetlenül itt is gratula! Elmeroggyant vagy, hogy elvinnéd egy bimmer talira a vasat :DD
Junior25-02-2010 19:47:40 // 14111
meg lehet engem győzni... :)))
nem mindenben értek veled egyet,de abszolút elfogadható az érvelésed
nem mindenben értek veled egyet,de abszolút elfogadható az érvelésed
GTPeti25-02-2010 19:31:36 // 14110
Egyenlőre az Alfa abszolút presztízsválságban van. Egy egynégyes motor SEMMIT sem javítana a dolgon és SZVSZ az eladásokon SEM számottevően.
Nem is beszélve arról, hogy mennyi lenne az 1.4es élettartama egy ekkora ólomkaszniban. És ezzel saját csapdájába esne az Alfa. Jönnének újra a hangok a megbízhatatlanságról...
SZVSZ a VW-nak max. jóhíre van a "minőség" (...) miatt, de presztízse az nem sok. Nem is prémiummárka, az Alfa viszont az, vagy éppenséggel arra törekszik. Szóval fűnyírómotort a jelenlegi csúcsmodellbe?...
Nem is beszélve arról, hogy mennyi lenne az 1.4es élettartama egy ekkora ólomkaszniban. És ezzel saját csapdájába esne az Alfa. Jönnének újra a hangok a megbízhatatlanságról...
SZVSZ a VW-nak max. jóhíre van a "minőség" (...) miatt, de presztízse az nem sok. Nem is prémiummárka, az Alfa viszont az, vagy éppenséggel arra törekszik. Szóval fűnyírómotort a jelenlegi csúcsmodellbe?...
Somez25-02-2010 19:25:05 // 14109
:DDD
Ezt a levelet ma kaptam az Alfa Romeótól:
"Congratulations!
Thank you for entering our competition for two tickets to see the unveiling of the 2010 Giulietta at the Geneva Motor Show.
Congratulations, you have been selected as one of our four lucky winners.
Your cheeky idea of showing off your new Alfa in front of a crowd of BWM drivers proves you have a true Alfa Ego.
To confirm that you and a friend will be attending the event and secure your two tickets to the opening day on the 2nd of March, please email the following information to genevatickets@work-club.com, before midnight GMT on the 25th of March 2010.
- Your and your friend's full name
- Your contact phone number
We will respond to your email with details of how to collect your tickets.
For full terms and conditions, visit www.alfagiulietta.com/competition
We hope you and your friend have a great time in Geneva and get a chance to release your Alfa Ego.
Buon Viaggio,
The Alfa Ro... more"
Ezt a levelet ma kaptam az Alfa Romeótól:
"Congratulations!
Thank you for entering our competition for two tickets to see the unveiling of the 2010 Giulietta at the Geneva Motor Show.
Congratulations, you have been selected as one of our four lucky winners.
Your cheeky idea of showing off your new Alfa in front of a crowd of BWM drivers proves you have a true Alfa Ego.
To confirm that you and a friend will be attending the event and secure your two tickets to the opening day on the 2nd of March, please email the following information to genevatickets@work-club.com, before midnight GMT on the 25th of March 2010.
- Your and your friend's full name
- Your contact phone number
We will respond to your email with details of how to collect your tickets.
For full terms and conditions, visit www.alfagiulietta.com/competition
We hope you and your friend have a great time in Geneva and get a chance to release your Alfa Ego.
Buon Viaggio,
The Alfa Ro... more"
WarbiRunner (Gyuri)25-02-2010 15:17:03 // 14108
Ebben megegyezhetünk. Nekem van egy ilyen autóipari tévedésem, de jó fíling így megfaragva :-)
Vikking 31125-02-2010 14:14:50 // 14107
Nana, ezt én sem mondtam!
Csak arról volt szó, hogy hű, nincs csak a Distinctiveben ködlámpa meg ilyenek. Szerintem ez nem akkora probléma. Alapváltozat. Erről szól.
Nem kell ám kiforgatni :)))))
Csak arról volt szó, hogy hű, nincs csak a Distinctiveben ködlámpa meg ilyenek. Szerintem ez nem akkora probléma. Alapváltozat. Erről szól.
Nem kell ám kiforgatni :)))))
zolee14525-02-2010 12:07:18 // 14106
Oké, mindig voltak az autóiparnak tévedései, de abban megegyezhetünk, hogy logikátlan.:)
mesa25-02-2010 11:53:44 // 14105
OK így már értem! :)
Illetve :((
Illetve :((
Kau25-02-2010 11:31:05 // 14104
A félre érthetőség kedvéért.
A felső kategóriát a pillanatnyi új Alfa kínálatra értettem. Nyílván amíg nem jön a 166 utódja, addig ez a csúcs modellünk :(
A felső kategóriát a pillanatnyi új Alfa kínálatra értettem. Nyílván amíg nem jön a 166 utódja, addig ez a csúcs modellünk :(
Junior25-02-2010 10:30:19 // 14103
De értem, hogy értem :))
A 159 nem felső középkategória. Az az E-classe, meg az 5-ös béemvé kategóriája.
Nézd meg a a vérszegény 316i-t 116 LE-vel, méretre, súlyra kb akkora mint a 159.
Vagy mondjuk a4 1,6 102 LE-vel
Tudom, hogy nem tenne jót a presztízsnek.
Ha anno a 156-ban nem lett volna 1,6 biztos vagyok benne, hogy kevesebben vették volna. Én sem vagyok az alulmotorizáltság híve és soha nem vennék ilyen motorral 159-et de ha fel akarják lendíteni az eladásokat, lefelé is kellene bővíteni. Az 1750 TBI tényleg csúcs, nagyon odabasz de árban egyenlőre nem az a kategória amire széles körben rámozdulnának.
Presztízsszempontból szerintem sokkal nagyobb hiba az, hogy nincs egy V6-os dízelünk és mondjuk egy 2,5-ös V6-os benzinesünk ami a GT-ben is szépen dolgozna és elfért volna anno a 2,0JTS és a 3,2 V6 között. Ez sokkal nagyobb hiba, mint a 156 1,6 TS. SZVSZ
A 159 nem felső középkategória. Az az E-classe, meg az 5-ös béemvé kategóriája.
Nézd meg a a vérszegény 316i-t 116 LE-vel, méretre, súlyra kb akkora mint a 159.
Vagy mondjuk a4 1,6 102 LE-vel
Tudom, hogy nem tenne jót a presztízsnek.
Ha anno a 156-ban nem lett volna 1,6 biztos vagyok benne, hogy kevesebben vették volna. Én sem vagyok az alulmotorizáltság híve és soha nem vennék ilyen motorral 159-et de ha fel akarják lendíteni az eladásokat, lefelé is kellene bővíteni. Az 1750 TBI tényleg csúcs, nagyon odabasz de árban egyenlőre nem az a kategória amire széles körben rámozdulnának.
Presztízsszempontból szerintem sokkal nagyobb hiba az, hogy nincs egy V6-os dízelünk és mondjuk egy 2,5-ös V6-os benzinesünk ami a GT-ben is szépen dolgozna és elfért volna anno a 2,0JTS és a 3,2 V6 között. Ez sokkal nagyobb hiba, mint a 156 1,6 TS. SZVSZ
mesa25-02-2010 08:59:53 // 14101
Kicsit pörögnek az események ebebn atopikban :)
GEORGEnak igaza van:
a GT egy 156 Coupe, amibe bármikor berakhatták volna a 2,4 JTD-t váltóstul, gond nélkül. Így valóban csak a digók tudják, hogy miért nem készült soha.
1.4 TiB egy 159-esbe (1300 köbcenti)? Teljességgel értelmetlen. Rövid távon szétforgácsolná a motort, de addig is mindenki röhögne az egyébként is sajnálatos módon lebálnázott modellt
159 sosem volt felsőközép kategóriás autó, hanem csak középkategóriás. Kategória társai Mazda6, A4, C-klasse, Accord
(A Giulietta pedig alsóközép/kompakt kategória)
GEORGEnak igaza van:
a GT egy 156 Coupe, amibe bármikor berakhatták volna a 2,4 JTD-t váltóstul, gond nélkül. Így valóban csak a digók tudják, hogy miért nem készült soha.
1.4 TiB egy 159-esbe (1300 köbcenti)? Teljességgel értelmetlen. Rövid távon szétforgácsolná a motort, de addig is mindenki röhögne az egyébként is sajnálatos módon lebálnázott modellt
159 sosem volt felsőközép kategóriás autó, hanem csak középkategóriás. Kategória társai Mazda6, A4, C-klasse, Accord
(A Giulietta pedig alsóközép/kompakt kategória)
Kau25-02-2010 08:30:37 // 14100
Szerintem, ha valaki új autót vesz, az nem a regadó és biztosítási díj miatt aggódik. Ha mégis ez miatt szeretne kisebb motort, akkor vegyen kisebb Alfát (Mito, Gulietta) és ne a felső kategóriás 159-ben gondolkozzon.
Nem lehet mindent kis motorral gyártani.
Nem lehet mindent kis motorral gyártani.
Ferko25-02-2010 07:58:45 // 14098
Ergo, hogy a 2,4 JTD miért nem került bele a GT-be azt csak az Olaszok tudnák megmondani.
Nekem azt mondta egy kereskedő egyszer, hogy készült egy pár darab olaszban 2.4-es mocival. De infót erre nem találni sehol. :-o
Nekem azt mondta egy kereskedő egyszer, hogy készült egy pár darab olaszban 2.4-es mocival. De infót erre nem találni sehol. :-o
WarbiRunner (Gyuri)25-02-2010 06:28:26 // 14097
Mutassak neked egy olyat, ami nem F1-es és kifelé dönti a kereket berugózáskor? Zöld színű, annyit elárulok. Ja és van ilyenem :-) Kiszerkesztettem futómű tuning céllal, úgyhogy tuti :-)
GEORGE25-02-2010 02:39:24 // 14096
Az hogy egy -egy modellből létezik full fapados, még nem jelenti azt, hogy amúgy szegényesek az Alfák.
pl 156-ból ( 2005 1,9 jtd 16v )láttam annyira alap verziót, hogy még a központi kijelző helyett is műanyag betét volt. De ez a ritkaság, amúgy komoly felszereltséggel büszkélkedhetnek a 156-ok, ép úgy mint a 145/146 a saját évjáratukban az OFFoskhoz képest.
pl 156-ból ( 2005 1,9 jtd 16v )láttam annyira alap verziót, hogy még a központi kijelző helyett is műanyag betét volt. De ez a ritkaság, amúgy komoly felszereltséggel büszkélkedhetnek a 156-ok, ép úgy mint a 145/146 a saját évjáratukban az OFFoskhoz képest.
zolee14525-02-2010 02:30:30 // 14095
Na arra viszont nagy összegben mernék fogadni, hogy nem. Egy verzió lehetséges, amit már láttam is: az F1-ben volt az, hogy berugózáskor kifelé dőlt, kirugózáskor meg befelé. Mégpedig abban a korszakban, amikor aktív felfüggesztés volt a kocsik alatt, és maga az autó is egy kicsit befelé dőlt a kanyarban.
Normál esetben a felső rövidebb lengőkar egészen más szögben áll, a kasztnin a bekötési pont lentebb van mint a keréknél a bekötési pont, vagyis berugózáskr befelé húzza a kerék tetejét, vagyis negatív kerékdőlést ad neki.
Egyébként van olyan, hogy a kerékösszetartás is dinamikusan változik, pl BMW E36 hátsó futóműve. Kirugózáskor ad neki a geometriából adódóan egy kerékösszetartást, amitől nagyon stabil lesz féktávon, cserébe viszont kicsit jobban zabálja a gumit mint kéne egy utcai autónál.
Normál esetben a felső rövidebb lengőkar egészen más szögben áll, a kasztnin a bekötési pont lentebb van mint a keréknél a bekötési pont, vagyis berugózáskr befelé húzza a kerék tetejét, vagyis negatív kerékdőlést ad neki.
Egyébként van olyan, hogy a kerékösszetartás is dinamikusan változik, pl BMW E36 hátsó futóműve. Kirugózáskor ad neki a geometriából adódóan egy kerékösszetartást, amitől nagyon stabil lesz féktávon, cserébe viszont kicsit jobban zabálja a gumit mint kéne egy utcai autónál.
GTPeti25-02-2010 00:58:00 // 14094
Kieg.: Az 1.4 olyan lenne 159-ben, mint a MiTo-ban egy ezres motor... Az jó lenne??
GTPeti25-02-2010 00:56:45 // 14093
Nem értem, hogy nem érted. 1.4-es motort Polo-ba szokás tenni, nem egy felsőközépkat limuzinba, ami jelen esetben a Márka csúcsmodellje is. Függetlenül attól hogy szétpörgetve mennyi LE-t tud összeizzadni. Régebben beszéltünk erről. Presztízsszempontból még az 1.6-ost is hülyeség volt anno a 156-ba tenni. (Jó, tudom, vették a spórolósok, mint a cukrot...) Ott IS 1.8-cal kellett volna kezdeni. Szerintem a TBi-ből 140 LE-t még a szívóváltozat is tudna, az lenne az ideális SZVSZ. Az egyhatot hagyjuk meg a gófnak, az egynégyet pedig a mégkisebb fűnyíróknak.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
500
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?