pontosan igy van Piritu, egy elmenyauto nem a drotokrol szol.
vezettem 911 porschet ,szamomra csalodas volt, tiszta Need for Speed, minden elektronikusan vezerelt, es erzed is, ha kikapcsolod meghalsz...Ez nem elmenyautozas..
Forum >> A jövő Alfái
Kócosw14-09-2016 07:09:59 // 22148
trxAlfa13-09-2016 23:19:48 // 22147
Egyértelműen az elektromos hajtásé a jövő. Para nagyon amennyire hátat fordít ennek az egésznek a Fiat. Az úttörőknek mindig ott a kockázat, hogy megtérül-e a befektetés, viszont aki lemarad, annak annyi. Egy Toyota Yarisnál 1 millió forint a vételárban a különbség a Hybrid és a sima verzió között. Ez még magyar viszonylatban is elgondolkodtató vásárló szemszögéből, hát még nyugatabbra. Lassan nincs már olyan típusuk, amihez nem kínálnak hybrid variánst, nem is beszélve a teljesen elektromos modellekről. Nem kettő év lesz mire átfordul a piac, de nagy léptékekben fejlődik és ami a legfontosabb h fejlődőképes is! Megjósolhatatlan meddig tudnak elmenni a technológián belül. Míg azért egy benzines motornak érezzük a korlátait, nem sok felfedezetlen terület van még a témán belül.
A Tesla nagyon komoly részt vállal ebből az egészből. Én megmondom őszintén csodálattal figyelem a tevékenységüket. Tudom jól ez az egész mennyire lufi, viszont amit idáig elértek és amit még el szeretnének az valami hihetetlen.
Érdekes témák ezek, és nagyon sok oldalról körbe tudnám még járni.
A Tesla nagyon komoly részt vállal ebből az egészből. Én megmondom őszintén csodálattal figyelem a tevékenységüket. Tudom jól ez az egész mennyire lufi, viszont amit idáig elértek és amit még el szeretnének az valami hihetetlen.
Érdekes témák ezek, és nagyon sok oldalról körbe tudnám még járni.
Piritu - 1.000.00013-09-2016 22:15:52 // 22146
Pont ezért nem értem a Spider hiányát. Az örömautózáshoz nem kell okvetlenül a legmodernebb űrtechnika. Mazdáék pont ezt találták el. Egyszerű (nincs turbó se), hibridmentes, mégis a tesztelők szerint hatalmasat lehet vele autózni. Már az alapmodellel is.
Egy SUV-ot, Giuliát vagy bármi nagy vasat nehéz lesz a modern kütyük nélkül versenyképesen tartani. Ott a legmodernebb dolgokat/extrákat várják.
Egy SUV-ot, Giuliát vagy bármi nagy vasat nehéz lesz a modern kütyük nélkül versenyképesen tartani. Ott a legmodernebb dolgokat/extrákat várják.
Piritu - 1.000.00013-09-2016 22:06:47 // 22145
TT - Ha jól látom 11,5-től indul az ára. Nem véletlenül nem viszik. A Mazda 6,4-től. A Giulietta is innen indul, csak a MiTo lenne olcsóbb. Rögtön fogyhatna.
Piritu - 1.000.00013-09-2016 21:58:05 // 22144
A SUV törekvéseket én is értem, bár magát a kategóriát tartom értelmetlennek. Ha ebből van pénz, mert ez kell a népnek, azt kell gyártani. A késés lesz a kérdés. A Giulia is késett pár évet, talán a Stelvio-nak sem lesz túl késő.
Tedi13-09-2016 21:57:27 // 22143
Nem tudom, ezen én is sokat gondolkodtam, hogy vajon meddig tart ki a lendület. Aztán végül is arra jutottam a saját ismereteim alapján, hogy más modellre valószínűleg már nem tevődik át jelentősen a hangsúly, max technológiaváltás lesz, egyre több hibridet, meg full elektromos autót adhatnak el. Akár SUV-ban, akár bármi másban.
Ez most az FCA helyzetét nézve annyira nem rózsás, mert nincs még hibrid modelljük sem, amit abból a szempontból értek, hogy viszi a lóvét, mint az állat. Nem hiába írt Elon Musk sem e-mailt minden dolgozónak,hogy szedjék össze magukat. A Tesla fel van fújva anyagilag, de amúgy egy irgalmatlan pénztemető. Nem csodálkoznék azon, ha a negyedév végén borulna a bili és a befektetők szépen kihátrálnának mögüle. Ettől függetlenül azt gondolom, szükség van a Teslára, mert töri az utat. csak hát ez a veszte lehet.
Pár éve egy full elektromos modellel bepróbálkozott az FCA, az államokban lehetett kapni 500e-t, darabonként asszem 1-2 ezer eutót vesztettek rajta. Ez persze nem vetít előre semmit, de egy olyan eladósodott cégnél, mint az FCA most minden fillér számít, okosan kell befektetni.
Ez most az FCA helyzetét nézve annyira nem rózsás, mert nincs még hibrid modelljük sem, amit abból a szempontból értek, hogy viszi a lóvét, mint az állat. Nem hiába írt Elon Musk sem e-mailt minden dolgozónak,hogy szedjék össze magukat. A Tesla fel van fújva anyagilag, de amúgy egy irgalmatlan pénztemető. Nem csodálkoznék azon, ha a negyedév végén borulna a bili és a befektetők szépen kihátrálnának mögüle. Ettől függetlenül azt gondolom, szükség van a Teslára, mert töri az utat. csak hát ez a veszte lehet.
Pár éve egy full elektromos modellel bepróbálkozott az FCA, az államokban lehetett kapni 500e-t, darabonként asszem 1-2 ezer eutót vesztettek rajta. Ez persze nem vetít előre semmit, de egy olyan eladósodott cégnél, mint az FCA most minden fillér számít, okosan kell befektetni.
Tedi13-09-2016 21:51:33 // 22142
Arra gondolok, hogy en-bloc az összes kabrióból akkor kevesebbet adtak el bármelyik gyártó termékéből. De ez csak megérzés, nincs statisztika a kezemben :)
Piritu - 1.000.00013-09-2016 21:50:04 // 22141
A 916-al szerintem az volt a gond, hogy őrült drága volt.
Az enyém új korában 1998-ban 8.500.000 azaz nyolcésfél milla meg némi apró volt. Átszámítva, mint a 4C ma, vagy talán még több. Nem csoda, hogy nem adtak el sokat.
Az enyém új korában 1998-ban 8.500.000 azaz nyolcésfél milla meg némi apró volt. Átszámítva, mint a 4C ma, vagy talán még több. Nem csoda, hogy nem adtak el sokat.
trxAlfa13-09-2016 21:30:14 // 22140
Még kiegészíteném annyival (szerkesztés gombot nem találtam, ha van sry), hogy én is pontosan ugyanezt tenném jelen helyzetben. Rétegmodellekkel nem lehet stabilizálni a dolgokat és eredményeket elérni. Más kérdés, hogy szerintem sokkal hamarabb kellett volna reagálni a változó piaci viszonyokra. Tudom, hogy a tőke nem volt meg, de így nehéz versenyezni a többi gyártóval.
A Spider témához meg annyit tennék hozzá, hogy testközelből látom, hogy az Audi TT Roadsterből mennyit készítünk. Egy túlhájpolt márkáról van szó, végtelen pénztárcájú fanatikus vásárlóréteggel, és mégis csak pár ezer darab készül belőle évente. Egy Audi kitarthat számtalan hasonló típust, presztízsmodellt, amiket a címlapokra oda lehet tenni, kiállításokra ellehet vinni, a néhány tulajdonos kivételesnek érezheti magát, de anyagilag aligha pozitív a mérleg. Alfa jelenleg nem itt tart sajnos.
A Spider témához meg annyit tennék hozzá, hogy testközelből látom, hogy az Audi TT Roadsterből mennyit készítünk. Egy túlhájpolt márkáról van szó, végtelen pénztárcájú fanatikus vásárlóréteggel, és mégis csak pár ezer darab készül belőle évente. Egy Audi kitarthat számtalan hasonló típust, presztízsmodellt, amiket a címlapokra oda lehet tenni, kiállításokra ellehet vinni, a néhány tulajdonos kivételesnek érezheti magát, de anyagilag aligha pozitív a mérleg. Alfa jelenleg nem itt tart sajnos.
trxAlfa13-09-2016 21:12:14 // 22139
Csak nehogy későn jöjjenek a SUV-ok. A nagyobb márkák már 10éve pörgetik a kategóriát, sokadik generáció, a legkisebbtől a legnagyobbig bármilyen méretben, kupé-tetővel, vagy anélkül. Ott tart a piac, hogy Seat, Skoda, Suzuki, Dácsia.. hadnesoroljam. Minden márkának megvan a saját SUV-ja már. Telített a piac, még ha a kereslet még meg is van jelenleg. De mire értékesítési ciklusba kerül a grande stelvio ez vajon még igaz lesz?
Tedi13-09-2016 20:51:13 // 22138
Egészen pontosan a sztori úgy szól, hogy Marchionne nem akart olyan Alfát, amit nem Olaszországban gyártanak.
Amúgy tökéletesen megértem, hogy dobták a Spidert. Ma még annyit sem adnak el belőlük, mint amikor a 916-os piacon volt.
Radikális leszek, én még azt is megértem, hogy a két SUV-ra koncentrálnak a Spider és momentán az Alfetta helyett. Sokkal több autót tudnak eladni az SUV-ból. Itthon is a legtöbb értékesített autó (ha hajszállal is), de szuv. És most ez kell, sok-sok eladás sok-sok cash flow-val, aztán majd jöhet a többi móka. Csak ne csesszék el.
A Giulia egyelőre úgy tűnik, hogy sikeres, két hónap alatt 1800-at adtak el csak Olaszországban úgy, hogy ebben csak a dízel motor+manuális váltó kombó van, meg a QV.
Amúgy tökéletesen megértem, hogy dobták a Spidert. Ma még annyit sem adnak el belőlük, mint amikor a 916-os piacon volt.
Radikális leszek, én még azt is megértem, hogy a két SUV-ra koncentrálnak a Spider és momentán az Alfetta helyett. Sokkal több autót tudnak eladni az SUV-ból. Itthon is a legtöbb értékesített autó (ha hajszállal is), de szuv. És most ez kell, sok-sok eladás sok-sok cash flow-val, aztán majd jöhet a többi móka. Csak ne csesszék el.
A Giulia egyelőre úgy tűnik, hogy sikeres, két hónap alatt 1800-at adtak el csak Olaszországban úgy, hogy ebben csak a dízel motor+manuális váltó kombó van, meg a QV.
Piritu - 1.000.00013-09-2016 20:35:51 // 22137
A mai világban nehéz NEM átcímkézésről beszélni. A Fiatokkal mindig is nagy volt az azonosság, a már szinte minden autóba beépülő alkatrészekről nem is beszélve.
Nagyságrenddel kisebb befektetéssel és melóval jutottak volna palettabővítő autóhoz. A piac meg majd eldöntötte volna. Alfa Romeo Spider-ként a legenda folyatása lehetett volna akármi, akár az 1,4-es turbós motorral is, Fiatként már régen kikopott a Spider név.
Személy szerint Alfaként vettem volna, Fiatként nem fogok, akkor már inkább a Mazda. Az meg nem Alfa.
Nem baj, jön a SUV és mindenki boldog lesz.
Nagyságrenddel kisebb befektetéssel és melóval jutottak volna palettabővítő autóhoz. A piac meg majd eldöntötte volna. Alfa Romeo Spider-ként a legenda folyatása lehetett volna akármi, akár az 1,4-es turbós motorral is, Fiatként már régen kikopott a Spider név.
Személy szerint Alfaként vettem volna, Fiatként nem fogok, akkor már inkább a Mazda. Az meg nem Alfa.
Nem baj, jön a SUV és mindenki boldog lesz.
Piritu - 1.000.00013-09-2016 20:26:00 // 22136
Szerintem meg nem szabadott volna anno elengedni és akkor most nem lenne a Fiatnak. Bármi is a magyarázat, a lényeg az, hogy nem lesz elérhető árú Alfa Spider a közeljövőben. Marad a régi darabok életben tartása :-(
trxAlfa13-09-2016 20:24:54 // 22135
Ezt még annyira nem is sajnálom, mert ez csak egy átcímkézés lett volna. Nem mondom, hogy a Fiat arculatába nem illik, de még azt sem, hogy nem tetszik nekem, de Alfához nem lett volna eléggé egyedi.
Én amit jobban sajnálok, az a saját platformra épített modellek, köztük a nagyobb limuzin. Azt hittem hosszú idő óta ismét lesz egyszerre a piacon egy teljes paletta, nem 10éves késésekkel modellfrissítések. Így nem tudom hogyan akarnak 400ezret elérni éves szinten. Három típusból nehéz lesz.
Én amit jobban sajnálok, az a saját platformra épített modellek, köztük a nagyobb limuzin. Azt hittem hosszú idő óta ismét lesz egyszerre a piacon egy teljes paletta, nem 10éves késésekkel modellfrissítések. Így nem tudom hogyan akarnak 400ezret elérni éves szinten. Három típusból nehéz lesz.
Abarai13-09-2016 20:11:24 // 22134
Megvan a sztori. Úgy értettem, hogy a Fiat mellé nem akartak egy Alfát is.
Piritu - 1.000.00013-09-2016 19:31:53 // 22133
Az eddigi hírek nem azt mondják.
Eredetileg Mazda&Alfa kocsiról beszéltek, aztán az Alfa kiszállt belőle mert az Alfás tábor nem fogadna el egy japán fejlesztést. Ekkor vette át a Fiat. A mostani hír is ezt erősíti :-(
Mindkettő árulja már, csak a Fiat vagy egy milllával többe kerül :-((
Eredetileg Mazda&Alfa kocsiról beszéltek, aztán az Alfa kiszállt belőle mert az Alfás tábor nem fogadna el egy japán fejlesztést. Ekkor vette át a Fiat. A mostani hír is ezt erősíti :-(
Mindkettő árulja már, csak a Fiat vagy egy milllával többe kerül :-((
Abarai13-09-2016 19:12:43 // 22132
Gyanítom, hogy éppen a Fiat miatt nem lesz.
Piritu - 1.000.00013-09-2016 11:19:18 // 22131
...érdekes a Mazdának és a Fiatnak megéri :-(
trxAlfa13-09-2016 11:14:29 // 22130
Pedig reméltem, hogy erre a giuliás platformra majd sorban jönnek a kisebb nagyobb modellek. Sajnálom, de remélem, hogy kifizetődik a népszerűbb modellek futtatása.
Béci Ɨ|ѯ13-09-2016 10:43:11 // 22129
droberto11-09-2016 13:56:02 // 22128
Kazes☻07-09-2016 20:32:16 // 22127
November 16-án, a Los Angeles-i Autószalonon leplezik le a Stelviót.
Hajrá, hajrá! Kíváncsian várom! :)
Hajrá, hajrá! Kíváncsian várom! :)
Kócosw02-07-2016 07:44:43 // 22125
Én már tegnap láttam julIskát.itt az uton :)
Buksi01-07-2016 21:54:41 // 22124
Ez finom, de a SUV- ba nem harapnék bele. :-))))))))
Buksi01-07-2016 21:51:59 // 22123
Én már úgy veszem meg, hogy nem lesz rajta! :-))))))
Taxi33™01-07-2016 18:08:09 // 22121
A csomagolást leszedheted róla! 😆
Buksi01-07-2016 17:29:05 // 22120
Hát ez így nagyon ronda lesz. :-DDD
Buksi18-06-2016 21:40:36 // 22118
Aztán majd azt is összetöri. 😄
Jimmi T.18-06-2016 19:58:54 // 22117
aztán lehet hogy mond még mást is :-) a " főnik" már csaj ilyenek
Taxi33™18-06-2016 19:57:57 // 22116
Nem baj majd Marklar csinál egyet.☺
Tedi18-06-2016 19:47:09 // 22115
A főni aszonta legutóbb, hogy nix sportwagon :( :)
Jimmi T.18-06-2016 19:09:37 // 22114
basszus én meg azt hittem hogy előszériás darab. kösz a szakértő segítséget !
trxAlfa18-06-2016 18:56:28 // 22113
http://s1.paultan.org/image/2015/11/Alfa-Romeo-Giulia-54-e1447847581634.jpg
Photoshop semmi több.
Photoshop semmi több.
Jimmi T.18-06-2016 17:56:31 // 22112
gradvolttomi18-06-2016 06:23:08 // 22111
raga16-06-2016 22:43:09 // 22110
mesa05-05-2016 10:28:42 // 22109
ami nem kínai, az hamisítvány! :)
Liquid29-04-2016 11:13:06 // 22108
minden kínai már nagyon régóta :)
mesa29-04-2016 10:57:04 // 22107
mesa29-04-2016 10:51:16 // 22106
Abarai08-04-2016 19:14:24 // 22105
Nem biztos, hogy érdemes ebből kiindulni. A Giuliát is tesztelték szétfaragott Ghibli kaszniban.
Kazes☻08-04-2016 14:47:30 // 22104
Teljesen jó a Levente is! És Ő vajon mire hasonlít...? :)
mesa08-04-2016 14:12:05 // 22103
Lehet, hogy a tengelytávon végül rövidítenek 4-5 cm-t...
mesa08-04-2016 14:00:09 // 22102
Giuntini08-04-2016 09:18:51 // 22101
Szerintem Amerika egy teljesen más világ! Ott a lényeges szempont A-ból B-be a lehető legkényelmesebben, és legolcsóbban eljutni. Sehol sincs olyan arányú SUV és egyterű mint az USA-ban. A Giulia az európai utakra tervezett autó. Az Usa-ban ki sem lehetne használni menetteljesítményeit, ahol bűnözőnek tekintik a gyorshajtót. Kell az SW, mert szerintem Európában 60-70 %-os eladást produkálna a berlinához viszonyítva. Az Alfának elsősorban ránk kéne gondolnia! Nem luxusautó, hanem prémium. A Maseratinak azért akkora a kereslete az USA-ban, és a távol keleten, mert luxusautó!!! Szerintem pont az Alfa Romeónak nem igazán lesz kereslete az USA-ban, mert ára magas, és nem fogja a középréteg megvenni, viszont nem luxusautó.
Kazes☻08-04-2016 00:02:47 // 22100
Ilyenek ezek a fránya chicagoiak... a Blues Brothersben is vagy ötven rendőrautót törnek ott össze! :)
Tedi07-04-2016 23:31:33 // 22099
Furcsák ezek az amcsik basszus :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
513
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?