Forum >> A jövő Alfái

Kazes☻17-11-2017 08:48:45 // 22242
Én is! :-) És, hogy miben várható még... Stelvio, Giulietta, stb.?
GT Ɨ|ѯ17-11-2017 08:00:30 // 22241
A hibrid Giu-t célkeresztbe kérem:-)
Liquid06-11-2017 22:55:34 // 22240
ez elég gáz
droberto06-11-2017 22:49:01 // 22239
Köszönöm, hogy foglalkoztatok a kérdéseimmel.
Jó volt a műsor témailag és most már hangilag is tökéletes volt.

A témához adalék:

Egy barátom, két hete szeretett volna egy benyás Giuliát kipróbálni a győri dealer-nél. Mondták nincs, de van dízel. Gondolta mi baj lehet, feliratkozott az automatára. Erre két hetet várt, mert úgy volt, hogy ma hozzák vissza tartós tesztről.
Mielőtt ma indult felhívták, hogy ha nem lenne nagy baj, akkor csak a manuálist tudja kipróbálni, mert az automatát még nem kapták vissza. Mondta annyi baj legyen. :)
Mikor odaért, és már mentek volna kiderült, hogy egy másik kollega elkötötte a vasat, mert jelenése volt a bíróságon.
Röhely ez a vevőközpontúság.
Emberünk vett ki egy nap szabit és utazott hatvan kilómétert a semmire.
:(((
GT Ɨ|ѯ06-11-2017 18:18:20 // 22237
ok, Boss a s01e02-nél néztem:-)
Halesz06-11-2017 18:09:02 // 22236
"Sziasztok! Ahogy ígértük, november 2-a este sorsulunk! A hozzászólók közül a nyertesünk: Fekete Norbert! Kérjük jelentkezz az info@alfaamore.hu címen az Alfa 4C egérért! :)

Természetesen a második adásban is lesz nyereményünk, és ezentúl mindig a következő adás végén sorsolunk majd!"
GT Ɨ|ѯ06-11-2017 17:54:02 // 22235
a 35 kommentben nem találom...:-)
Halesz06-11-2017 16:54:51 // 22234
Köszi, örülünk, hogy tetszett!

YouTube-on kommentben sorsoltunk.

Ezentúl mindig a következő adásban fogunk :)
_Ata_06-11-2017 14:01:49 // 22233
Jó volt ismét a műsor, gratula! :) Az előző adás nyertesét hol lehet megtalálni? :)
GT Ɨ|ѯ05-11-2017 19:43:58 // 22232
ööö, aam...:-)gratu, fejlődés volt csak így tovább:-)
Halesz30-10-2017 17:02:52 // 22231
trxAlfa! Köszönjük! A következő részben már tuti, hogy fejlődni fogunk képben és hangban is, de további terveink is vannak :)
trxAlfa28-10-2017 03:59:06 // 22230
Csak most fedeztem fel a videotokat, pedig fel is vagyok iratkozva régóta a youtubeon rátok, nem is értem miért nem ajánlotta. Én bátorítanálak titeket, kezdésnek már helyből eléggé összeszedett volt, és valódi háttérinfókat is tartalmazott. Képi és hanguásvilágban persze van tér a fejlődésre, és ha komolyan gondoljátok szerintem fejlődjetek is az idővel, de mondom pozitív volt az élmény számomra ígyis.
Tedi25-10-2017 14:38:47 // 22229
Köszönjük! :) Igen, hangosítási gondok voltak, de a következőre már remélhetőleg sikerül ezt megoldani. Egy mikrofont használtunk és kevésnek bizonyult. A próbafelvételeken jó volt. nade két hét múlva...:)
Abarai25-10-2017 14:01:30 // 22228
Még nem értem a végére, de eddig tetszik. Egy apró kritika azért akad: néha alig hallani titeket. Mikrofon mellé beszéltetek, vagy más gond volt?
droberto25-10-2017 12:31:48 // 22227
Igazából arra lennék kíváncsi, hogy miért hiszik a kereskedők és az FCA, hogy olyanok mint Enzo Ferrari a XX sz. második felében? Ha valaki kocsit akar venni, annak kilincselnie kell.
Nem lehet a QV Giut kipróbálni, még komoly vételi szándékkal sem. Sőt még a Velocét sem. Ez egy bazi nagy vicc. Egy M4-est vagy egy E AMG-t is odaadnak akár egy hétvégére is. Sőt még talán a Porsche szalonban is lehetne tesztvezetni.
És már nem is új típusokról beszélünk.
Nincs TV reklám, mert azt mondják, hogy drága a főműsoridő. Egy Suzuki vagy egy Mazda megteheti ezt. Vagy akkor miért nincsenek újságreklámok? Vagy pl. a TC miért nem tesztelte a QV-t?
Az Alfacityn pl. miért nem volt tesztvezetés?
Hiába jó a termék, hiába van 3 bazó jó motor(család), ha nincs reklám!
Nincs az mint régen, hogy Olasz autó, Japán autó. Globalizáció van. Olasz fejlesztésű német autók és technológiák (Opel 1.6 dízel, common-rail), német vezetésű koreaiak (Kia) és olasz design-os japánok (Mazda) és németek (Audi). A technológiákról és fejlesztésekről nem is beszélve. Magyarul, nagyon kicsi a különbség a márkák, típusok között. Nem nagyon van már rossz autó. Ezért kellene az értékeket kihangsúlyozni.
(Mert a Suzuki Booster Jet reklámtól elkap a sírógörcs.)
Értem én, hogy rétegmodell, meg lassabban öregszik ha kevesebb van belőle, de én még 30 év múlbva is szeretnék új Alfa Romeókat.
Bocs az OFF-ért és hogy kijött belőlem?
Halesz24-10-2017 23:53:16 // 22226
Következő műsor témájának felírtuk ezt is! :) Köszi :)
droberto24-10-2017 22:34:00 // 22225
Nagyon jó ötlet volt a műsor.
Jó kicsit belehallgatni a kulisszatitkokba.
Azt gondoltam, hogy a harmadik témátok a kevés reklám és a FCA és a kereskedések passzív piaci hozzáállása lesz.
Halesz23-10-2017 23:57:00 // 22224
Nézzétek meg Backstage című műsorunkat, amelyben kéthetente kibeszélünk mindent az Alfa Romeo világáról! Várjuk a kritikát, a témaötleteket, a kérdéseket, igyekszünk mindenre válaszolni! :)

https://www.youtube.com/watch?v=lHpDVXl2mBQ&t=211s
Kócosw20-09-2017 15:11:30 // 22223
igy ahogy mondod, mondhat aki amit akar egy sw-t nem lehet egy SUV al kivaltani.
Eleve arban sem ugyanaz a kettö.
nem ertem.olyan gyönyörü sw lehetett volna belöle.
van 156 sw-m, volt 159 sw-m. Bar most egy offos ugymond suv van alattam de inkabb vennek sw-t megint a varialhatosaga vegett
Giuntini20-09-2017 13:24:42 // 22222
Igen, de nem 6 hengeres, én vezettem, nagyon bántó a hangja. Olyan, mint a négyhengeres BMW dízel. Most a KUL-on vezettem egy 170 lovas 2.0 159-est, annak a hangja normális, nem az az elviselhetetlenül kerregő. Tehát nem lehet azt mondani, hogy az én 5 hengereshez szokott fülem miatt van. A négyhengeres Giulia dízel lehet hogy fogyasztásban jó, de az a hang... És ezt nem csak én mondom egyedül.
pettinke20-09-2017 13:16:40 // 22221
ugyanabból a 2.2-ból kijön a 210 ló is a Veloceban vagy a Stelvioban :-)
Giuntini20-09-2017 13:13:38 // 22220
Szerintem jönni is fog, mert ez az egyetlen útja az Alfának. Mindenben konkurálni a BMW-vel. A Giulia fantasztikusan sikerült, a Stelvio sem matyó hímzés, és igazad van, az eredeti cikket kell elolvasni. De hiányolom ennek ellenére a Giuliából a hathengeres dízelt. A 2,2 még 180 pacival is nagyon vérszegény.
pettinke20-09-2017 13:01:40 // 22219
olvassátok meg az eredeti cikket is.
az arról szól, hogy jövőre tán jön a coupé :-)
Giuntini20-09-2017 12:49:29 // 22218
Ez megint valami nagyokos. Tény, hogy a Giulia nem úgy fogy, ahogy tervezték, de a Stelvio előrendelései, és eladásai Európában jól mennek. Olaszországban a szegmens vezető autója. Most van az, amitől féltettem a Giuliát. Igenis kellett volna SW ez tisztán látszódik, és kellett volna a V6 dízel. Aki ilyet akar megy a BMW-hez még mindig.
Buksi10-09-2017 21:39:37 // 22216
Én sem, de azért ezt jobb lenne elkerülni! :-)
GT Ɨ|ѯ09-09-2017 17:59:05 // 22215
meglátjuk...:-)


én már nem csodálkoznék semmin...
Buksi09-09-2017 14:32:02 // 22214
Ne csak egy darabig, hanem inkább soha! 😉
GT Ɨ|ѯ09-09-2017 11:27:13 // 22213
1 darabig még nem....:-)
Buksi07-09-2017 11:33:49 // 22212
Remélem nem is fog bekövetkezni!
RomeoOne07-09-2017 11:30:42 // 22211
GT Ɨ|ѯ22-08-2017 19:39:52 // 22210
maseRomeo19-08-2017 18:50:26 // 22209
sajnos nem értem, de a képen látható alfa nagyon tetszik...

Montreal
GT Ɨ|ѯ19-08-2017 13:18:28 // 22208
Alfa Romeo, il futuro
Piritu - 1.000.00027-07-2017 21:46:47 // 22207
Buksi27-05-2017 21:53:29 // 22206
Nem néz ki rosszul. :-)
gradvolttomi26-05-2017 06:31:27 // 22205
GT Ɨ|ѯ01-04-2017 07:12:18 // 22204
Kazes☻18-03-2017 20:43:04 // 22203
Bizony, de ott a félig offos topic...
trxAlfa18-03-2017 20:31:34 // 22202
Gondolkoztam már ezen a témán, és nem értem egyébként, hogy Marhióne úrnak miért nem opció értékesíteni a márkát. Inkább beszántja némán az egészet, és akkor egy perces néma csend az egykoron dicső, de mára letűnt legendás márkák oltáránál.
Kicsit magyarázatra szorul ez az értékesítés dolog, kb úgy képzelem el, mint ahogy a Volvót megvették a kínaiak. A tőkét biztosítják, minden további az svéd marad. Elég jól működik a recept. De lehetne mondani a Tata Motors által birtokolt márkákat is, indiai tőke, sikeres európai márkákkal. Miért ne lehetne ezt megoldani a Lanciával is?
Annyit töketlenkedtek, hogy már portfólió sincs. Teljesen 0-ról kéne felépíteni a márkát, és hát ki is mondta nem egyszer, hogy még csak tervek sincsenek és nem is lesznek ezzel kapcsolatban. Mi a fenének tartják meg a nevet? Ha időben eladták volna, mostanra virágozhatna kb annyira mint a Volvo. De még most sem lenne teljesen késő, ha jelképes összegért is, de lenne értelme áruba bocsátani a megmaradt dolgokat. Ha ügyesen tárgyalnak Olaszországban lenne még a gyártóüzem is.
deportivo18-03-2017 20:15:13 // 22201
Bár ez Alfa oldal de azt kell mondanom, hogy sajnálok minden történelmi márkát , aminek vége, de a Lancia picit mélyebben szíven ütött, hiszen magam is birtokoltam azt a márkát. Kár érte.
GT Ɨ|ѯ26-02-2017 15:00:52 // 22200
Gyorsan le kellene gyártani egy 5ezres szériát...pl:-)
Kazes☻26-02-2017 14:07:09 // 22199
Szuper! Lehet is SS... Giulia SS! :)
Giuntini26-02-2017 13:42:48 // 22198
Gyönyörű!
GT Ɨ|ѯ26-02-2017 13:10:03 // 22197
Più “Sprint” per la Giulia

jöhet/ne/:-)
Tommi29-01-2017 18:50:42 // 22196
Nem rossz, de ez a világító scudetto nekem elég erősen cicástuningos-homasitás megoldás :( Remélem csak a koncepción marad így és nem engedik utcára :)))
Forsberg29-01-2017 16:22:49 // 22195
Igen, nekem is jobban tetszik. Ha nem lenne színezett a szélvédője, akkor még jobban tetszene.
GT Ɨ|ѯ29-01-2017 14:59:06 // 22194
1 nyúlfaroknyival...:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.