Forum >> A jövő Alfái

Poló08-06-2007 22:49:27 // 3042
És ez minek a motorja?
mesa08-06-2007 22:46:52 // 3041
a munkafolyamat :)
mesa08-06-2007 22:44:48 // 3040
A hengerperselyből (hüvely) esztergálnak ki hogy nagyobb legyen az átmérő. Így a kopást, hordósodást megszűntetik és mehet bele a túlméretes dugattyú a következő méretlépcsőben.
Poló08-06-2007 16:25:28 // 3039
Milyen hüvely?
mesa08-06-2007 16:23:35 // 3038
Ezt mondjuk nem értem! Ha felfúrják, akkor csak a hüvely falát vékonyítják, nem ?
TarP08-06-2007 15:13:43 // 3037
Nincs lemaradva az Alfa, főleg, ha azt is figyelembe vesszük, hogy az AutoBild teszten a NEHÉZ 159 1.9MJET fogyasztotta a legkevesebbet. (Volt ott egy-két német, meg Japó ellenfél....tán Honda, Audi...mittudomén kispályások :) )

Szóval ez egy jó motor. Remélem sikerül kis fogyi mellett növelni a nyomatékot, teljesítményt és akkor hatékonyságban üti majd a konkurrenciát.
Poló08-06-2007 14:55:57 // 3036
Szerintem a gyártókat full nem érdekli a javítás lehetősége.
Tibe08-06-2007 14:52:51 // 3035
Ez elég nevetséges .... vagy inkább siralmas :P
Poló08-06-2007 14:46:22 // 3034
olyan vastag = annyira elvékonyodna :)
Poló08-06-2007 14:44:29 // 3033
Ha felfúrnák a motort, akkor a hengerfal olyan vastag lenne, hogy könnyen átszakadna.
mesa08-06-2007 14:37:34 // 3032
Minden motort ki lehet venni a generálozáshoz, még olyanról nem hallottam, hogy helyszűkében elmaradt volna a beavatkozás! :))))
BeeGee08-06-2007 14:30:56 // 3031
Off:
A terepjáró volvónak van V8-as motorja. Azt keresztbe csak úgy tudták beépíteni, hogy nagyon kicsi a hengerek közötti távolság. Olyannyira, hogy a saját mérnökük szerint nem lehet majd generálozni, kb 3-400K km-re van hitelesítve.
Egy böszme v8astól ez elég halovány futás..
Tibe08-06-2007 14:20:52 // 3030
Ez már nem egészséges, 2 literes mociból 200-nál is több lovat kicsikarni. Pár év alatt leamortizálódik a motor, és ki lehet dobi az autót, lehet venni újat :P Fogyasztói társadalom rulez........ :(
BeeGee08-06-2007 13:56:39 // 3029
Jah, én azhittem már van ilyenük. De ők is ugyanott tartanak kb, mint a Fiat. Lesz valamikor :) Sztem nincs learadva dizel fronton az Alfa. Sőt..
BadBoy08-06-2007 13:10:42 // 3027
A BMW idén fogja bevetni a 2L-es dizel twinturbo változatát, ami bekerül az 1-es, 3-as osztályba!!!!!!

Ha nem hiszed, akkor kikeresem, mert az elmúlt két hét Totalcar, és A5 hirei közt volt, és ha jól emlékszem, 207LE hoznak ki a motoból.
BeeGee08-06-2007 10:44:10 // 3026
Konkurencia 200LE felett 1.9-2.0 méretnél?? Melyik?
BadBoy07-06-2007 19:28:51 // 3025
Nagyon jónak tűnik! Érdekes dolog, és szerintem a LE növelés sem fog sokáig váratni magára, mert a konkurencia, már 200LE felett jár, és az első 1.9JTD motorok is csak 105LE-ek voltak, most meg már 150, és idén még egy pici erőtöbbletet kapnak.
Benőke07-06-2007 09:54:54 // 3024
Szerencsére vannak még akik tudják mi az a benzin :DD
Whiteskull07-06-2007 09:09:18 // 3023
Ja, lassan már te is el akarod felejteni. :)))
csocsi07-06-2007 09:08:35 // 3022
Sokan már nem is tudják mi az a benzin, vagy legalábbis azt mondják.
Benőke07-06-2007 09:07:03 // 3021
Aztán esetleg a 2,4 -re vagy az eljövendő 3.0 -as Dízelre is rápakolhatnák, vagy beznines motorokra is ha már itt tartunk :D
Whiteskull07-06-2007 08:09:26 // 3020
tipoatti06-06-2007 19:03:30 // 3019
FélOFF
:) Ennek a kis bizbasznak SW nevet adnának? :))))
Amúgy qrvára nagyon tetszik a Fiat 500, az eddig legjobban eltalált retromobil! Nagyon kiváncsi vagyok, élőben hogy mutathat.
Az új Bravot megkukkantottam a minap, tetszik! ON
Grando06-06-2007 18:46:10 // 3018
mesa31-05-2007 16:31:36 // 3017
höhö. Akkor elég kisfelbontású lehet a szemed ! :))
Cgo31-05-2007 16:28:35 // 3016
fel orat neztem a kepet, mire meglattam rajta a devut :)
Xixo31-05-2007 16:12:34 // 3015
Nekem ez nagyon bejön!!! :))
zolee14531-05-2007 13:37:30 // 3014
? Én még nem láttam F430-as kinézetű Alfát, de Seatot sem.:)
mesa31-05-2007 13:22:38 // 3013
Azért a Da Silva csávónak ez mégis sikerült !
zolee14531-05-2007 13:20:45 // 3012
A megrendelésre formatervet készítők szerintem csak a gyár által meghatározott irányelveken belül tudnak alkotni. Az a lényeg, hogy azon belül mit tud összehozni a tervező. Egy alsó-közepes családi autónak nem lehet F430-as kinézete.:)
mesa31-05-2007 13:04:45 // 3011
A jövő Alfáit az fogja tervezni, akinek a Daewoo Nubirát is köszönhetjük :

mesa30-05-2007 11:14:26 // 3010
Értelme ? Ilyen alapon nézve a 156 SW nek abszolute nincs értelme, ha még a csomagtartója is kissebb :)))

OFF
Azért régen igen is volt értelme, ugyanis farmotoros autó lévén csak egy pici csomagtartója volt - elől. Az 500 Giardiniera (aka combi) verzióval már 2 helyre lehetett pakolni, és még fejüket sem kellett behúzni hátul :)))

Nézd csak, milyen tutti családi egyterű ! :))))



ui: A Nouva 500 Gardiniera pedig szimplán retro mobil lesz, és így többér teladható
Halesz30-05-2007 11:03:25 // 3009
:))))))
zolee14530-05-2007 11:03:19 // 3008
Attól még tarthatom hülyeségnek az SW-t.:))) Szerintem annak ebben a kategóriában nem sok értelme van, de csak tudják mit csinálnak.
mesa30-05-2007 11:00:35 // 3007
OFF
Na de zolee, ezt nem is vitatta senki! :)))
Viszont Marchione megmondta a tutit, lesz cabrio is meg SW is. De az SW-nek más a neve, most nem emlékszem, de ua lesz mint volt az ötvenes években.
mesa30-05-2007 10:58:02 // 3006
Sz'tem ezt is a Centro Stile tervezte, mint a Brerat. Úgyhogy jó kövér lehet a kicsike :(
De gyanítom ezzel együtt kell élni. Mai autók egyre vaskosabbak. Fő a biztonság!
zolee14530-05-2007 10:57:16 // 3005
Mondjuk az SW és a Cabrio csak VT, és SW nem is hiszem hogy lenne.

(SW: a hátsó ablak fölötti légterelő elem ablakra vetett árnyéka furcsán törik/szakad meg a túlsó oldalon... Cabrio: a tető eltüntetése után a bokrok és a kerítés elég viccesen van összehozva, ennél jobb vt-sek tudnak hihetőbbet.:) )
Attie30-05-2007 10:46:08 // 3004
Az 1.4T 150 LE szerintem tökéletes lenne bele :)
Bár nem tom hány kiló. Lehet hogy 1300 és akkor télleg kevéske is lehet az a 150 LE :)
mesa30-05-2007 10:40:24 // 3003
Ááá, nekünk csak egy lassú Hungaroringünk van. :(
Oda elég az olajkályhákat beengedni :D
Halesz30-05-2007 10:37:29 // 3002
Nálam is bejön. Baze, elhozhatnák Magyarországra is tesztelni :)
mesa30-05-2007 10:18:22 // 3001
Nálam bejön mindkét cikk, rendesen.
BeeGee30-05-2007 10:17:08 // 3000
Igen, ez történhetett.. :)
(neked is belépő oldal jön csak fel az autoexpress-es linkekre?? Előbb még láttam a cikkeket simán)
mesa30-05-2007 10:16:21 // 2999
Ha a Miniben van akkora, akkor a digóknak azt egyértelműen felül kell tudni múlni ! :)))
mesa30-05-2007 10:13:21 // 2998
Lehet, hogy mégis friss ...
ITT is arról írnak, hogy egy-két dolgot megváltoztattak a végső verzión (szélesebb A-oszlop, nagyobb beömlők stb.), lehet hogy az Ami piac miatt...

Szóval azért furcsa hogy maszkírozva van, mert már vagy egy éve járják az útakat a 8C-k mindenféle álca nélkül :)
De akkor ezen újítottak, még a sorozatgyártás megkezdése előtt !
Attie30-05-2007 10:10:13 // 2997
Uhhh.. 180-200 LE? Az már túl brutális egy ilyen kis autóban :))
Viszont attól feláll a szőr a hátamon, hogy SW-t (muhahaa) és kabriót is csinálni akarnak belőle :(
BeeGee30-05-2007 10:05:49 // 2996
Najó, meg lettem győzve :)
Googli barátom szerint ez most történt, ezért volt furcsa, hogy bemutatás után még felkendőzve tesztelik. Ezekszerint az első példány még el sem készült..
Itt egy cikk róla
mesa30-05-2007 10:01:24 // 2995
OFF, de szerintem ez a kis dög nagy jövő előtt áll! :)
(áll. lesz belőle 180, de akár 200 LE feletti verzió is)

500 Abarth


500 SW


500 Cabriolet
mesa30-05-2007 09:52:47 // 2994
Mivel amatőr video, most jutottak csak hozzá.
Nyílván nem küldte el az Italiaspeed-nek Franz Übermensch, hanem vmelyik fórumon rátalált -esetleg- az italiaspeed embere és pénz vagy egyéb felejánlása után megszerezték ... Ilyet tudok elképzelni :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.