Forum >> A jövő Alfái
mesa10-09-2007 14:01:30 // 4542
Miért szó volt bárhol is 100%-ról ??? Semmivel sem lenne a Juniorban több FIAT mint a 146-ban ... Tuti.
zolee14510-09-2007 13:44:42 // 4541
Mellesleg szerintem a képeken virtuál tuningot látunk.:))
zolee14510-09-2007 13:34:46 // 4540
Bizony. 1,8t 180LE már jópár éve van az Octavia RS-ben, meg a többi fócvágencsoportos taligában, az nem lenne túl nagy durranás.:)
iAntenna10-09-2007 13:30:21 // 4539
de akkor se 100% :D :D
SzJ10-09-2007 12:13:51 // 4538
Az kevés lenne az 1,8-as motornak, mert a Grande Punto-ban az 1,4 T-Jet 180 lovas. Legalábbis a cikk alapján:
Grande Punto
Grande Punto
mesa10-09-2007 12:03:13 // 4537
a te autódnak kb. 75%-a FIAT ...
GEORGE09-09-2007 23:13:51 // 4536
Az a 40% koránt sem biztos.
De nem csak az árcédula lesz nagyobb hanem az alkalmazozz anyagok és extrák is mások lesznek.
Mondjuk eddig is megvoltak a különbségek. Példának ott a Punto és az lancia Y-ja!
Jóval drágább a Lancia és még is megveszi az aki úgymond "luxus puntora" vágyik.
Tehát nem fog az Az Alfának a nyakán maradni az Alfa Junior mert a Fiat a Grande Puntot is adja 180-as turbóval...
De nem csak az árcédula lesz nagyobb hanem az alkalmazozz anyagok és extrák is mások lesznek.
Mondjuk eddig is megvoltak a különbségek. Példának ott a Punto és az lancia Y-ja!
Jóval drágább a Lancia és még is megveszi az aki úgymond "luxus puntora" vágyik.
Tehát nem fog az Az Alfának a nyakán maradni az Alfa Junior mert a Fiat a Grande Puntot is adja 180-as turbóval...
iAntenna09-09-2007 23:11:15 // 4535
ja, de a világértse érts félre, egyáltalán nem bántásból vagy okoskodásból mondom. Ez csak az én meglátásom, és alig néhány hetes Alfás tulajdonosi múltal. :)
iAntenna09-09-2007 23:09:43 // 4534
biztos hogy fog fejlődni, de azt viszont nem szeretném én megélni hogy az alfából tömegtermék legyen. Ne ez legyen egyik nemzetnek se a folkszvágenje. Az alfa igenis legyen különleges, legyen egy ifjú álma ami esetleg évek vágyakozása után valóra válik. Ha megnézzük hágy 145/146os generáció van az utakon és hány 147/156/159... látod hogy a technológiával egyre népszerübbé és tömegesebbé válik. Ez nem feltétlen jelenti azt hogy ne újítsák, de legyen Alfa fejlesztés és ne a Fiat szemete amit lepaszolnak és eladják egy szebb köntösben lásd Alfa. Hol vannak azok a formás V motorok és a duruzsoló boxerek az Alfákból? A jövő alfái ne tucatszámra legyártott vasak legyenek hanem egy izléses sportos autó. Egy kombi sportautó? Fáj az ember szeme. Szerintem.
Georgee09-09-2007 23:01:36 // 4533
Igaz,csak 40%-al több pénzegységért
Georgee09-09-2007 22:57:42 // 4532
Nem haragszom,de a 15 év amit Alfákkal töltöttem nem tett vakká.A világ,s az olasz autók fejlődnek,igaz az utóbbi időben lemaradt az Alfa,de talán változik a helyzet.
iAntenna09-09-2007 22:32:02 // 4531
már ne is haragudj, de nem azért van Alfám mert 103 ló vágtat a motorháztető alatt. Az életérzés, a hangulat, a társaság, a kultusz... a bmwkben is sok lovacska van, sőt a porscheban is mégis Alfa Amore. :D
GEORGE09-09-2007 22:31:53 // 4530
Úgyan ezek a mocik lesznek a Junior Alfában is!!
Az Alfa is hasítani fog ezekkel a mocikkal!
Az Alfa is hasítani fog ezekkel a mocikkal!
Georgee09-09-2007 20:47:59 // 4529
Hali,
Tegnap találkoztam egy haverommal,aki Bolzanoban/It/ dolgozik.A felesége a Fiatnál dolgozik a fejlesztőrészlegen.Amiket mondott a csaj annak fele elég lenne ahhoz,hogy a mérgezett egér sebességével Fiatra váltsatok.Csak egy apróság.Nyugat-Eur.ban októberben jön a Grande Punto,Bravo 1.8 Tjet 180 Le.Light tuning kittel 210Le.
Azt hiszem lesz csodálkozás,ha némely Fiat kövér gázt ad.Cuore Sportivo 4 ever.
Tegnap találkoztam egy haverommal,aki Bolzanoban/It/ dolgozik.A felesége a Fiatnál dolgozik a fejlesztőrészlegen.Amiket mondott a csaj annak fele elég lenne ahhoz,hogy a mérgezett egér sebességével Fiatra váltsatok.Csak egy apróság.Nyugat-Eur.ban októberben jön a Grande Punto,Bravo 1.8 Tjet 180 Le.Light tuning kittel 210Le.
Azt hiszem lesz csodálkozás,ha némely Fiat kövér gázt ad.Cuore Sportivo 4 ever.
Tedi07-09-2007 16:56:19 // 4528
Nem, azt a BeeGee követte el, mint majd' minden illusztrációs fotót, amit a hírekhez, magazinokhoz használunk :)
Satti05-09-2007 17:35:12 // 4527
De hiszen, te tettél az Alfa pajzsra BMW emblémát, nem?:-)))
Georgee05-09-2007 17:20:51 // 4526
Nem lenne az olyan rossz,de attól tartok a bajorok inkább a Volvonak virítják a zsét.Az Alfa meg vegetálhat tovább az innen onnan összeszedett motorokkal/benzinesek/
Tedi05-09-2007 16:44:51 // 4525
Na ez az, amit én már nem szeretnék megélni :)
mesa05-09-2007 16:42:14 // 4524
Teddy, éppen a (lehetséges) jövő Alfáiról szól a vita! :DDDD
Még az is lehet, hogy a site hamarosan neu "BimmerLiebe" nevet kap ?! :D
Még az is lehet, hogy a site hamarosan neu "BimmerLiebe" nevet kap ?! :D
Tedi05-09-2007 11:43:48 // 4523
Urak,
Befejezitek az offolást, vagy átnevezzem BMW topicra a Jövő Alfáit? :) Inkább az előbbi, ha kérhetem.
Befejezitek az offolást, vagy átnevezzem BMW topicra a Jövő Alfáit? :) Inkább az előbbi, ha kérhetem.
vipex05-09-2007 11:36:05 // 4522
Satti,
a soros 6 2000cm3 sosem volt igazan jo, tul nagy volt a hajtasi veszteseg es a henger/cm3 arany is a idealis alatt volt , radasul nagyon sok volt a meghibasodasi arany valamint a kornyezetvedelmi normakat sem lehetett vele tartani. Igazabol egy olyan dolog amihez a bmw tradicionalisan ragaszkodott de a bmwsek se szerettek es mint latszik fejlesztesi zsakutca is volt. Amiben jo volt az a kulturalt kiegyensulyozott jaras
a soros 6 2000cm3 sosem volt igazan jo, tul nagy volt a hajtasi veszteseg es a henger/cm3 arany is a idealis alatt volt , radasul nagyon sok volt a meghibasodasi arany valamint a kornyezetvedelmi normakat sem lehetett vele tartani. Igazabol egy olyan dolog amihez a bmw tradicionalisan ragaszkodott de a bmwsek se szerettek es mint latszik fejlesztesi zsakutca is volt. Amiben jo volt az a kulturalt kiegyensulyozott jaras
mesa05-09-2007 09:38:57 // 4521
Mert látták, hogy az Alfákban milyen szépen teljesítenek a sor4 mocik, és irígykedni kezdtek! :))))
Benőke05-09-2007 09:32:27 // 4520
Lehet a jelölést kelett volna inkább megváltoztatni :)
Satti05-09-2007 09:29:23 // 4519
Nem is értem, hogy miért tértek vissza a 4 hengerre a 2000-es motornál, mert az a soros hatos nagyon jó volt.
Satti05-09-2007 09:25:14 // 4518
A 320i és az 520i az 6 hengeres volt, a 12 szeleps az 129 lovas, a 24 szelepes '90-től az 150 lovas.
Benőke05-09-2007 09:24:58 // 4517
Fő hogy könnyű követni :D
mesa05-09-2007 09:19:55 // 4516
1965-1977-ig volt csak sor4 a 320, utána sor6 volt!
Csak 2005-től az E90 széria lett megint sor4
Csak 2005-től az E90 széria lett megint sor4
Benőke05-09-2007 08:14:20 // 4515
Nem vagyok kében béjemvét illetően, de hogy most sor 4 -es azt a weboldaluk írja :)
Liquid04-09-2007 23:47:37 // 4514
Én is úgy tudom, hogy sorhatos volt a 320i, nemnagyon ismerem a régebbieket, de egy '86-osban ültem, király hangja volt és sor6
GEORGE04-09-2007 23:40:40 // 4513
Melyik 320i 4 hengeres?? mert a 88-tól tutira soros 6 -os de szerintem elötte is
GEORGE04-09-2007 23:33:30 // 4512
na meg azoknak akik nem tudják, vagy ez tartja vissza öket .-))
Hajrá sok cm3 :-)
Hajrá sok cm3 :-)
Grando04-09-2007 23:22:34 // 4511
Nekem mondod? ;)))
GEORGE04-09-2007 23:17:56 // 4510
B10-es besorolásban nem is vészes a 2000cm3 feletti biztosítás....
Grando04-09-2007 22:58:46 // 4509
Na csak nálunk a 2000 egy lélektani határ. Gondoltam, hátha Szlovákiában nem így van...
BadBoy04-09-2007 22:42:12 // 4508
Nálunk 2 változat létezik vagy lökettérfogat szerint fizetsz, vagy pedig LE szerint. Biztositója válogatja. De több kategória van nálunk köbcenti szerint, és 2000-től nálunk is változik.
A mi autónkra ezek a lehetőségek léteznek most. Ezek 1 éves biztositások.
6624,- Sk KOOPERATIVA pois»ovňa, a.s.
6954,- Sk UNIQA pois»ovňa, a.s.
7824,- Sk Komunálna pois»ovňa, a.s.
7870,- Sk OTP Garancia pois»ovňa, a.s.
7948,- Sk Česká pois»ovňa - Slovensko, a.s.
9558,- Sk Generali Pois»ovňa a.s.
10752,- Sk Wüstenrot pois»ovňa a. s.
13433,- Sk ČSOB Pois»ovňa, a.s.
Ez még be kell szorozni 7,7-el.
A mi autónkra ezek a lehetőségek léteznek most. Ezek 1 éves biztositások.
6624,- Sk KOOPERATIVA pois»ovňa, a.s.
6954,- Sk UNIQA pois»ovňa, a.s.
7824,- Sk Komunálna pois»ovňa, a.s.
7870,- Sk OTP Garancia pois»ovňa, a.s.
7948,- Sk Česká pois»ovňa - Slovensko, a.s.
9558,- Sk Generali Pois»ovňa a.s.
10752,- Sk Wüstenrot pois»ovňa a. s.
13433,- Sk ČSOB Pois»ovňa, a.s.
Ez még be kell szorozni 7,7-el.
BadBoy04-09-2007 22:36:25 // 4507
Mondjuk a totalcar-os cikk az autóvásárlási szokásokról nagyon tetszett. Sajna az emberek elfelejtkeznek a kényelemi extrákról, csak a méret a lényeg. És ezért mennek a kis motrok nagy karosszériában. Mig azért a németek megválogatják az autóikat. Tudom, vastagabb pénztárca meg minden, de azért van más alternativa az Alfa palettán. Mondjuk a 147. Igaz nem sok, de jól fel lehetne szerelni, és dinamikusabban is menne.
159-es német eladási statisztikák felszereltség, motor, extrák terén.
159-es német eladási statisztikák felszereltség, motor, extrák terén.
Grando04-09-2007 22:34:12 // 4506
A kötelező biztosítás határok hol vannak nálatok? Itt 2000 cm3 fölött is emelkedik egyet...
BadBoy04-09-2007 22:30:38 // 4505
Mondjuk Szlovákiában sincs 1.8-as motor. Pedig mi is ugyan abba a keleti blokkba tartozunk. De Bckktól kérdeztem, hogy miért van ez. És ő adta meg a váalszt. Megkérdezték őket is, mint eladókat, hogy legyen e vagy sem, és ők nem akarták, mert nincs rá kereslet. És lám, igazuk lett, mert nála az agyonextrázott 1.9JTDm 150Le, és a 2.2JTS ugyan úgy megextrázva a menő. Meglepően a többi dilernél pedig a 2.4-es JTD-k mennek, nem nem túlcsicsázva, meg a 2.2JTS motrok, nagy ritkán 3.2JTS.
De tudom, más piac, és más törvények.
De tudom, más piac, és más törvények.
Vikking 31104-09-2007 17:47:24 // 4504
Nem is kétliteres a 320i ám!!!! Hanem a 2.3-mas motor lebubított változata, azért volt 170 lóerős. a Sornégy az 150 ló volt! Az meg a bmw csalása, hogy összevissza típusjelez.
Adatok:
320i(E46)2001-
Hengerszám: 6
Lökettérfogat (cm3): 2171
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 170(125)/6100
Nyomaték (Nm / 1 min): 210/3500
320i(E46)1998-
Hengerszám: 6(mondjuk igen, ez erre is hathengeres motort ír...)
Lökettérfogat (cm3): 1991
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 150(110)/5900
Nyomaték (Nm / 1 min): 190/3500
adatok: osszesauto.hu
Adatok:
320i(E46)2001-
Hengerszám: 6
Lökettérfogat (cm3): 2171
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 170(125)/6100
Nyomaték (Nm / 1 min): 210/3500
320i(E46)1998-
Hengerszám: 6(mondjuk igen, ez erre is hathengeres motort ír...)
Lökettérfogat (cm3): 1991
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 150(110)/5900
Nyomaték (Nm / 1 min): 190/3500
adatok: osszesauto.hu
Benőke04-09-2007 17:37:00 // 4502
320? 6 henger? 2 literes 6 hengeres? Hát ilyenre én nem emlékszem :o/
BeeGee04-09-2007 16:57:30 // 4501
Itthoni trend, hogy vagy a full fapad 159est viszik alapmotorral, mert elég az hogy alfa van ráírva, de legyen minél olcsóbb. Vagy bőséges felszereltséggel nagy motort választanak. Keleti piacokon ezért van létjogosultsága a kismocinak is..
Putyesz04-09-2007 16:32:26 // 4500
jó,ezt értem de az 1.9 és az 1.8 közt nem sok különbség lehet,sőt szerintem mivel gyengébb az 1.8 még többet is eszik hogy elbírja a kasztnit.......
Satti04-09-2007 16:30:39 // 4499
A régebbi 320i 6 hengeres volt.
Tedi04-09-2007 16:23:57 // 4498
Úgy, hogy ezzel próbálják az olyan fejlődő országok piacát is befogni, mint Magyarország. A Lajtától nyugatabbra fekvő, szerencsésebb történelmi fejlődésű országokban ha jól tudom nincs 1.8-as moci.
TarP04-09-2007 16:23:40 // 4497
Azé, hogy occó legyen... meg van aki szeret szép autóval járni, de nem akar nagyokat gyorsulni. Menni megy.
Azért gondolj bele, hogy 6milló az 1.8-as, 9 milló a 2.2-es.
Ha Te egy 48 éves emberke vagy, aki nagyjából betartja a 130-at, meg az 50-et, akkor megér 3 milló Ft-t a plusz 45ló?
Azért gondolj bele, hogy 6milló az 1.8-as, 9 milló a 2.2-es.
Ha Te egy 48 éves emberke vagy, aki nagyjából betartja a 130-at, meg az 50-et, akkor megér 3 milló Ft-t a plusz 45ló?
Putyesz04-09-2007 16:20:26 // 4496
ugylegyen:)!a súlyvitában csak annyit szólnék hogy szerintem nem a súllyal van a gond(amit a rénszarvasteszt is bizonyított,ugyanis a 159 vitte a prímet az összes jürgen autó előtt),hanem inkább a motorpalettát kéne erősíteni,hogy tehetnek egy ilyen autóba 1.8-as motort,nem értem....
TarP04-09-2007 16:16:15 // 4495
Nagyon nem mindegy, mert egyikbe beleszámít a sofőr is, meg valami csomag...
325i-től jön a 6 henger, de az még nem valami jó motor, öreg V6TB agyonvágja! :)
A jó BMW motorok 330i-től indulnak.
325i-től jön a 6 henger, de az még nem valami jó motor, öreg V6TB agyonvágja! :)
A jó BMW motorok 330i-től indulnak.
vipex04-09-2007 16:07:29 // 4494
Egy ket tevedes
Alfa 159 1.9 JTS DIN Kerb weight 1480 kg / ECC kerb weight 1560kg
BMW 320i DIN Kerb weight 1435 kg / ECC kerb weight 1515 kg
A 320i motor 4 hengeres es nem hat :-) es nem is olyan jo motor kiveve a 320si-ben de az is 4 hengeres :-)
Alfa 159 1.9 JTS DIN Kerb weight 1480 kg / ECC kerb weight 1560kg
BMW 320i DIN Kerb weight 1435 kg / ECC kerb weight 1515 kg
A 320i motor 4 hengeres es nem hat :-) es nem is olyan jo motor kiveve a 320si-ben de az is 4 hengeres :-)
Tedi04-09-2007 15:58:54 // 4493
Ennyire azért nem kell komolyan venni, csak spekuláció az, hogy a bmw megvenné az Alfát. A Volvora annál nagyobb az esély. Mint, hogy azt veszi meg a bimbi
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
448
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?