Forum >> A jövő Alfái
Zool11-09-2007 13:26:48 // 4642
OK, szerinted akkor honnan van egy hajszálra az 1.6HDI vel egyező 1.6 dízel a miniben. Azt ne mondn hogy a bömösök érdemben hozzányúltak. Azt elhiszem, hogy az 1.6 T benyás jórészt bömös, de a dízel miben más a miniben, mint mondjuk az én Ford eredetű S40esemben? (Megjegyzem, az S40 család 1.6 és 2.0 dízele, akár az Xtype 2.0d is PSA eredetű, utána olvashatsz bármelyik volvo fórumon (pl motor-talk.de)). A JAg Land rover 2.7 dízel sem külömbb...
GEORGE11-09-2007 13:26:23 // 4641
Én tovább nem írkálok inkább ebben a témábeüan, mert azt veszitek ki, hogy lenézem a kismotoros Ajfákat......
GEORGE11-09-2007 13:20:06 // 4640
Te is félre értesz!!!!
volt jó pár 1,6 gépem!
Azt próbálom magyarázni, hogy te sem és más sem venne már kisebb motorral következő Alfát.
De megkérdem, te vennél egy 159-et 1,4 T motorral mondjuk az 1,9mjet 16V helyett csak azért hogy 159-ed legyen???
Vagy ne legyen 1,4T ott a "remek' 1,8TS 16V a 159-ben. :-)
volt jó pár 1,6 gépem!
Azt próbálom magyarázni, hogy te sem és más sem venne már kisebb motorral következő Alfát.
De megkérdem, te vennél egy 159-et 1,4 T motorral mondjuk az 1,9mjet 16V helyett csak azért hogy 159-ed legyen???
Vagy ne legyen 1,4T ott a "remek' 1,8TS 16V a 159-ben. :-)
zolee14511-09-2007 13:08:55 // 4639
2,4-es mocival az orrodban el sem tudod képézelni, hogy egy "egyhatos" hogyan mozgathat egy autót. Persze ha beszélgetnél egy amerikai emberkével biztosan megkérdezné tőled, hogy a másik három henger hova tűnt a kocsidból? :DDD
mesa11-09-2007 12:54:30 // 4638
Simán. Ha elhisszük, hogy csökken a 159-es 150 Kg-ot és az 1.6 JTDm motor is eleve könnyebb, akkor elég jól, változó geometriájú túróval ! :)
Ferko11-09-2007 12:38:34 // 4636
Akkor én értettem félre. Bocse! :-D
GEORGE11-09-2007 12:22:34 // 4635
Amúgy nekem a Scudoban 2,0 HDI 16V volt 110 loval szépen ment!! De mentem 1,9 TD 90 lovassal is. Szörnyű volt a Hdi motor után!!
És akkor gondold el az új Scudot 1,6 Hdi-vel 90 loval!! :-(
És akkor gondold el az új Scudot 1,6 Hdi-vel 90 loval!! :-(
GEORGE11-09-2007 12:18:51 // 4633
Erről próbáltam írni! Egy ilyen kiskocsiban sem érdemes kismotoros verziót venni.....
GEORGE11-09-2007 12:17:34 // 4632
A C!-ről beszélünk???
mert abba egy picit gyengus az 1,6 HDI.
És egy ilyen 1,6 HDI 110 loval hogy mozgatná a 159-es méretű és tömegű kasznit??
mert abba egy picit gyengus az 1,6 HDI.
És egy ilyen 1,6 HDI 110 loval hogy mozgatná a 159-es méretű és tömegű kasznit??
GEORGE11-09-2007 12:16:31 // 4631
Hol mondtam én olyant, hogy az az Alfa fan aki csak a drága Alfát tudja megvenni??
Én arra akarok kilyukadni, hogy egy Alfa fan megveszi az Alfát nem számolgat, hogy egy 1,9 vezió áráért kapna egy OFF autót is.
Ha pénze van rá nem fogja csak azért megvenni a kisebb motorost Alfát mert az olcsóbb.
Ezt értsd új autóra és értsd használtra is!!!
Én arra akarok kilyukadni, hogy egy Alfa fan megveszi az Alfát nem számolgat, hogy egy 1,9 vezió áráért kapna egy OFF autót is.
Ha pénze van rá nem fogja csak azért megvenni a kisebb motorost Alfát mert az olcsóbb.
Ezt értsd új autóra és értsd használtra is!!!
mesa11-09-2007 10:32:48 // 4630
OFF
Picassokban (Xsara) az 1.6 HDi igen jól megy (Vmax 200+), és igen keveset fogyaszt! 110 lovas és minden tekintetben megeszi a régi 2.0 HDi-t ami 90 lovas. Ideális motor ahhoz a kocsihoz.
Picassokban (Xsara) az 1.6 HDi igen jól megy (Vmax 200+), és igen keveset fogyaszt! 110 lovas és minden tekintetben megeszi a régi 2.0 HDi-t ami 90 lovas. Ideális motor ahhoz a kocsihoz.
mesa11-09-2007 10:29:39 // 4629
OFF
Olyan érdekes dolgokat állítasz, mintha biztos lennél benne hogy igaz! :DD
Pedig nem!
A BMW nem megvette azt a motort, hanem közösen fejlesztették ki. A nulláról. Közösen.
Remélem érthető volt, és ezentúl vágod, hogy nem egy lekotlott motort vásároltak meg és írtak rá saját programot, hanem az első csavartól az utolsó szívócsonkig mindent a két cég (PSA+BMW) mérnökei fejlesztettek!
"1.6-os THP motorjának alapja az EP6DTS típuskódú gép, a PSA Peugeot Citroën és a BMW közös fejlesztése, amelynek teljesítménye a 207 RC-ben 128 kW (≈175 LE)"
http://www.peugeot.hu/sh_fedezze.php?option=hirek&sessid=
A FORD sem vásárol a franciáktól, a TDCi motor egyetlen alkatrésze sem kompatibilis a DCi motorokkal, ezt már megint honnan vetted ? :o
Olyan érdekes dolgokat állítasz, mintha biztos lennél benne hogy igaz! :DD
Pedig nem!
A BMW nem megvette azt a motort, hanem közösen fejlesztették ki. A nulláról. Közösen.
Remélem érthető volt, és ezentúl vágod, hogy nem egy lekotlott motort vásároltak meg és írtak rá saját programot, hanem az első csavartól az utolsó szívócsonkig mindent a két cég (PSA+BMW) mérnökei fejlesztettek!
"1.6-os THP motorjának alapja az EP6DTS típuskódú gép, a PSA Peugeot Citroën és a BMW közös fejlesztése, amelynek teljesítménye a 207 RC-ben 128 kW (≈175 LE)"
http://www.peugeot.hu/sh_fedezze.php?option=hirek&sessid=
A FORD sem vásárol a franciáktól, a TDCi motor egyetlen alkatrésze sem kompatibilis a DCi motorokkal, ezt már megint honnan vetted ? :o
Ferko11-09-2007 10:18:10 // 4628
A múltkor volt egy nagyon jó kis összehasonlítót teszt az Autómagazinban. 4-5 autót teszteltek (Skoda Fábia, Grande punto, asszem Opel Corsa is volt benne meg Rönő Clio is. Mindegyik fapados volt a motor terén is; erőtlen gyenge motorok. Kérdezték is benna szzem, hogy minek is gyártanak ilyen 75-80 LE motorokat, mert még a kisebb kocsik is szenvednek vele.
Ferko11-09-2007 10:14:36 // 4627
...Nos egy igazi Alfa fan nem vesz azért 1,6-os dieselt, mert olcsóbb mintha 2,0 JTD vagy 2,4 JTD-t venne....
A szavaidból azt hámozom ki, hogy szerinted aki nem tud megvenni az anyagi helyzete miatt egy nagyobb teljesítményű autót - ami drágább -, az már nem is igaz alfa fan? Nem biztos, hogy mindenki, akiben ott van az alfa érzés, annak a bőre alatt is pénz van. Remélem, hogy én értettem félre, és nem így gondolod. :-)
A szavaidból azt hámozom ki, hogy szerinted aki nem tud megvenni az anyagi helyzete miatt egy nagyobb teljesítményű autót - ami drágább -, az már nem is igaz alfa fan? Nem biztos, hogy mindenki, akiben ott van az alfa érzés, annak a bőre alatt is pénz van. Remélem, hogy én értettem félre, és nem így gondolod. :-)
SzJ11-09-2007 10:12:38 // 4626
Hogy mennyire valós?
La gamme de moteur :
Essence
1,4 TB de 120 ch (moteur officiellement annonçé chez fiat)
1,4 TB de 150 ch (moteur officiellement annonçé chez fiat)
1,8 JTB (= JTS + turbo) de 230 ch (rumeur récurente)
3,2 JTS de 290 ch (surtout dans le rêve des alfistis
Diesel
1,6 Jtdm de 120 ch (moteur officiellement annonçé chez fiat)
1,6 Jtdm de 150 ch (déclinaison probable)
2,0 Jtdm de 184 ch (moteur annoncé officiellement mais pas la puissance)
Ce nouveau moteur de 92 ch/litre dans cette définition sortira en première mondiale sur la Bravo (remplacante de la stilo) début 2007.
La base est commune avec le 1,9 l bien connu mais tout l'équipement mobile et le haut moteur est revu.
L'accord avec GM porta sur le 1,9 et le 1,3, Fiat développe volontairement le 2,0 l pour ne pas avoir à le fournir à GM.
De même le 2,4 jtd laissera la place au 2,5 l JTD d'une puissance annoncé de 230 ch (sur les 159-SW-Brera-Spider)
La 149 peserait 50kg de + que la 147 soit environ 150kg de moins que la 159. alors que son gabarit serait sensiblement revu à la hausse.
La gamme de moteur :
Essence
1,4 TB de 120 ch (moteur officiellement annonçé chez fiat)
1,4 TB de 150 ch (moteur officiellement annonçé chez fiat)
1,8 JTB (= JTS + turbo) de 230 ch (rumeur récurente)
3,2 JTS de 290 ch (surtout dans le rêve des alfistis
Diesel
1,6 Jtdm de 120 ch (moteur officiellement annonçé chez fiat)
1,6 Jtdm de 150 ch (déclinaison probable)
2,0 Jtdm de 184 ch (moteur annoncé officiellement mais pas la puissance)
Ce nouveau moteur de 92 ch/litre dans cette définition sortira en première mondiale sur la Bravo (remplacante de la stilo) début 2007.
La base est commune avec le 1,9 l bien connu mais tout l'équipement mobile et le haut moteur est revu.
L'accord avec GM porta sur le 1,9 et le 1,3, Fiat développe volontairement le 2,0 l pour ne pas avoir à le fournir à GM.
De même le 2,4 jtd laissera la place au 2,5 l JTD d'une puissance annoncé de 230 ch (sur les 159-SW-Brera-Spider)
La 149 peserait 50kg de + que la 147 soit environ 150kg de moins que la 159. alors que son gabarit serait sensiblement revu à la hausse.
Ferko11-09-2007 10:11:05 // 4625
Szerintem sem lenne célszerű egy ekkor kasztniba ilyen kicsi motort tenni. Semmi értelme nem lenne.
Benőke11-09-2007 10:07:49 // 4624
160-170 nél ezen min csodálkozol? :D Egy ilyen autó 90 lóval nem erre való :) Kollégám nem tapossa szét az agyát és 6,5 nél még nem nyeletett le többet a torkán :)
Satti11-09-2007 10:05:44 // 4623
Volt "szerencsém" egy 2.0 HDI 307-el menni 3 éve 1500 km-et, végig 160-170-el nyomtam, és a fogyija nem volt vmi fényes, 8-8és fél liter, és az egy újszerű 30 ezer km-es autó volt, ráadásul bizonyos tartományokban nem igazán volt rugalmas.
Satti11-09-2007 10:03:55 // 4622
Azért annyira nem izgat a dolog, tudok tőle nyugodtan aludni, ha nem tudom pontosan:-))
Benőke11-09-2007 10:03:45 // 4621
Az 1,6 HDi jónak jó de pl Picassoban ameddig nincs turbó nyomás csak küzd az autó súlyával. Kollégámnak van egy 2.0 HDi. Az nem kinlódik, turbó nyomás nélkül is könnyedén erőlködés nélkül viszi a kasznit hiába csak 90 lovas... Arról nem beszélve hogy kevesebbet is fogyaszt :)
GEORGE11-09-2007 10:02:16 // 4620
Nézz nyugodtan utána 90 lovas a Scudoban! A C4-ben 110.
Satti11-09-2007 10:01:09 // 4619
Viszont az 1.6 HDI az ha jól tudom, 20 lóval erősebb, mint a normál 2.0 HDI, ami csak 90 lovas, és egy kalap xar.
Az új Corsában van 1.3-as cdti motor, ami 90 lovas.
Az új Corsában van 1.3-as cdti motor, ami 90 lovas.
GEORGE11-09-2007 09:58:43 // 4618
A picassok ban ( C4 ) az Új Scudoban is van ez a 1,6 HDI motor! Hát arról is azt tartják, hogy minek???
Erőtlen csak forgatva megy úgy meg eszik és hangos.....
Azért egy Scudóba betenni azt a pici motort ráadásul 90 loval???
Hova gondolkodnak egyesek??
Erőtlen csak forgatva megy úgy meg eszik és hangos.....
Azért egy Scudóba betenni azt a pici motort ráadásul 90 loval???
Hova gondolkodnak egyesek??
GEORGE11-09-2007 09:56:04 // 4617
Én úgy látom, hogy túl anagyias oldalról tekinted az autó vásárlást. már régebben is írtad, hogy számoltál így úgy amúgy.
Nos egy igazi Alfa fan nem vesz azért 1,6-os dieselt, mert olcsóbb mintha 2,0 JTD vagy 2,4 JTD-t venne.
Te eltudod képzelni mit művel egy 1,4 T a 159-ben??????
Egy nagy lof@sz lenne!
Mikor 150 lovas az a motor??? Mikor szinte pirosan izzik a Turboház!
És addig??? Egy lomha semmitérő autó lenne!
Szóval vannak itt ésszerű és használhatósági határok is.
Látod ezért mondom, hogy te anyagias vagy, képes lennél megvenni egy 159-et 1,4-es motorral, mert olcsóbb lenne mint egy 1,9 Mjet 16V
Az hogy turbós az nem számit mert ha tisztában vagy a motor műkdésével tudnád, hogy amig a turbo nem dolgozik addig semmi lenne egy ilyen picurka motor egy 159 autóban. Max 8 sebességes váltót tennének rá, hogy legyen olyan fokozat amiben el tud indulni lefulladás nélkül.
Egy ilyen tömegű autó turbó nélkül azért zabálna benzint, hogy mozgassa azt a tömeget, turbós üzemben meg azért zabálna mert akkor eleve dölne bele.
És Nm?? Hol van már a kis turbo motor Nm-e a nagy 1,9-es képest??
Van a 159-ből 1,8 TS 16V 144 loerővel. Aki eddig ment vele azt mondta egy kalap sz@r.......
Én nagyon remélem, hogy soha nem lesz a 159-ben 1,4 T motor! De azt is remélem, hogy megkapja egyszer 3,0 mjet mocit.
Cm3 még turbóval sem lehet helyetesíteni......
Lentebb írtam a gooof 1,4T milyen vacaknak találták a TC teszteken és akkor te még nagyobb és nehezebb kaszniba is bele tennéd...
Nos egy igazi Alfa fan nem vesz azért 1,6-os dieselt, mert olcsóbb mintha 2,0 JTD vagy 2,4 JTD-t venne.
Te eltudod képzelni mit művel egy 1,4 T a 159-ben??????
Egy nagy lof@sz lenne!
Mikor 150 lovas az a motor??? Mikor szinte pirosan izzik a Turboház!
És addig??? Egy lomha semmitérő autó lenne!
Szóval vannak itt ésszerű és használhatósági határok is.
Látod ezért mondom, hogy te anyagias vagy, képes lennél megvenni egy 159-et 1,4-es motorral, mert olcsóbb lenne mint egy 1,9 Mjet 16V
Az hogy turbós az nem számit mert ha tisztában vagy a motor műkdésével tudnád, hogy amig a turbo nem dolgozik addig semmi lenne egy ilyen picurka motor egy 159 autóban. Max 8 sebességes váltót tennének rá, hogy legyen olyan fokozat amiben el tud indulni lefulladás nélkül.
Egy ilyen tömegű autó turbó nélkül azért zabálna benzint, hogy mozgassa azt a tömeget, turbós üzemben meg azért zabálna mert akkor eleve dölne bele.
És Nm?? Hol van már a kis turbo motor Nm-e a nagy 1,9-es képest??
Van a 159-ből 1,8 TS 16V 144 loerővel. Aki eddig ment vele azt mondta egy kalap sz@r.......
Én nagyon remélem, hogy soha nem lesz a 159-ben 1,4 T motor! De azt is remélem, hogy megkapja egyszer 3,0 mjet mocit.
Cm3 még turbóval sem lehet helyetesíteni......
Lentebb írtam a gooof 1,4T milyen vacaknak találták a TC teszteken és akkor te még nagyobb és nehezebb kaszniba is bele tennéd...
Benőke11-09-2007 09:50:17 // 4616
Inkább az 1,8 Turó. Egynégy nem nagyon mozdítaná meg a kocsiszekrényt :D Ameddig nincs túró nyomás, addig sehova... Ekkora autóba 2.0 alatt nem való motor szerintem... Aki nem tudja megfizetni az vegyen kisebb alfát, egyszerűen kevés lenne a vashoz...
Ferko11-09-2007 09:44:38 // 4615
...Én speciel remélem, hogy az 1.4 150LE turbó bekerül a 159esbe a faceliftnél, coure sportivo ide vagy oda, az most a jobb motor, és inkább a modern teljesítmény, mint a nosztalgia......
159-be 1.4-es?
159-be 1.4-es?
SzJ11-09-2007 09:43:54 // 4614
Már hogyne árulná, a Scudo már azzal is fut. De szerintem az PSA klón. Itt egy érdekes hírdetés:
159 1,6 JTD
159 1,6 JTD
Benőke11-09-2007 09:39:15 // 4613
A cm3 -at nehéz helyetesíteni, de azért egy Turó odateszi magát rendesen szerintem. Lásd Dizel motorok :) Turbó nélkül nem sok érő lenne...
Benőke11-09-2007 09:37:59 // 4612
Aki V6 -ban gondolkodik annak nem annyira fő szempont a fogyasztás :) Ott az élmény a lényeg :)
Benőke11-09-2007 09:35:56 // 4611
Nem tudom mire várnak a kis 1,6 JTD vel de az biztos hogy hamarosan lennie kell egy 2.0 JTD nek :) A Paramétereit nem ismerem, de mi gyártjuk hozzá a turbóházat. Igaz még csak prototipus gyártásban van, de ....
Zool11-09-2007 09:32:22 // 4610
Egyébbként a Ford is igazából a a PSA-tól vásárolja a dízeleket, és a PSAra bízza a fejlesztést. Ennyit tesz a méretgadálkodás. Ugyanígy nem szégyenlem a Pug motort a volvómban, inkább egy ilyen, mint a 120lóerőre butított D5 millió ft feletti regadóval... Mondjuk az S60 amúgy is necces kocsi, annyi pénzért meg már egy normális autót is kapok 1.9essel az Alfától. Én speciel remélem, hogy az 1.4 150LE turbó bekerül a 159esbe a faceliftnél, coure sportivo ide vagy oda, az most a jobb motor, és inkább a modern teljesítmény, mint a nosztalgia...
Attie11-09-2007 09:19:33 // 4609
Hát azért a mostani Brera csak halovány utánzata a prototípusnak.
Elsőkerékhajtás, kis motor, ráadásul dízel is van :-O, egy az egyben 159 elöl, meg belül.
És szvsz a prototípus 100x jobban néz ki mint a széria változat. :)
Elsőkerékhajtás, kis motor, ráadásul dízel is van :-O, egy az egyben 159 elöl, meg belül.
És szvsz a prototípus 100x jobban néz ki mint a széria változat. :)
Zool11-09-2007 09:07:57 // 4608
A múltkori FIATvs GM vita kapcsán átnétzem az Opel honlapra. Vaze ezek már áruljják a régen beharangozott 1.6 JTD (tkp az, 1.7 125 LE-vel). MI a fenét csinál a Fiat, ennyire fél attól, hogy nem tudja kielégíteni a többletkeresletet? Nem egy piacon lenne versenyelőnyben az 1.6os dízel a lebíutított 120LE 1.9essel szemben...
Zool11-09-2007 09:04:33 // 4607
Nem értem, mi a gond. A bömönek nem érte meg egy új 1.6 dízel kifejlesztése csak a Mini miatt, ezért mástól vesz dízelt. H ajól emlékszem az előző miniél a toyótól aztán a nemrég bemutatott újhoz meg Pug. Ha még nem hallottál róla akkor nem sok Mini-tesztet olvashattál. Egyébbként ezzel párhuzamosan szűntette meg a 2.5 ös dízel motorblokkot a bömö, és azóta a 3.0-t butítja le lóerőben..
Blade11-09-2007 08:17:27 // 4606
Ugyanmár GEORGE, mit számit a fogyasztás egy 3.2 GTA-nál...!:))) Ki lehet azért azzal jönni. Egy 156 GTA pl nem csak egy gyors 156-os, annál sokkkal több!!:))
Blade11-09-2007 08:13:28 // 4605
Meg a biztosítás miatt is! SOk országban,pl olaszban is másoka torvények, ezért van csak kevés nagy kobcentis auto, inkább a kisebbeket viszik,azokat is turboval
SzJ11-09-2007 07:59:11 // 4604
Na meg az egyre szigorúbb károsanyag kibocsátás miatt.
A Stilo-ban is volt JTDm motor 80; 115, 120; 126; 136; 140; 150 lovas verzióban.
A Stilo-ban is volt JTDm motor 80; 115, 120; 126; 136; 140; 150 lovas verzióban.
count M11-09-2007 00:15:31 // 4603
Liquid11-09-2007 00:15:25 // 4602
Emléxem erre a cikkre, akkor még nem volt Alfám, csak vágyakoztam rá. Akkor is megsirattam a V6-okat...:(
GEORGE11-09-2007 00:11:33 // 4601
lefekvés elött még olvasgatom ezt a cikket .-)
GEORGE11-09-2007 00:11:03 // 4600
Jó leírja a dolgokat!!!!
tényleg kár ezért a moci családért..... :-(
tényleg kár ezért a moci családért..... :-(
GEORGE11-09-2007 00:04:34 // 4598
A benzines fejlesztéssel akarják "befogni" a mostani modern diesel motorokat.
De a 2,0T meg a nagyobb T-s motorok benzines verzióból túl sokat fogyasztanak!
Ezért fejlesztik most a 2 liter alatti turbósokat.
kis köbcenti városban és normál használat melett nem fogyaszt, de ha kell lehet teljesítményt kisajtolni belöle.
Szóval szerintem nem lesz ez annyira jó húzás.
De mivel ott tőlem sokkal okosabb emberek ülnek gondolom tudják mit csinálnak.
Ettől eltekintve nehezen tudom elkébzelni egy 156-os Alfa méretű autóban az 1,4T tudna akár mit is villantani......
De a 2,0T meg a nagyobb T-s motorok benzines verzióból túl sokat fogyasztanak!
Ezért fejlesztik most a 2 liter alatti turbósokat.
kis köbcenti városban és normál használat melett nem fogyaszt, de ha kell lehet teljesítményt kisajtolni belöle.
Szóval szerintem nem lesz ez annyira jó húzás.
De mivel ott tőlem sokkal okosabb emberek ülnek gondolom tudják mit csinálnak.
Ettől eltekintve nehezen tudom elkébzelni egy 156-os Alfa méretű autóban az 1,4T tudna akár mit is villantani......
Tibe10-09-2007 23:59:52 // 4597
Akkor ez nem egy jó húzás az autógyártók részéről... Amúgy nemtom miért volt erre szükség, miért nem lehetett az eddigi mocikat továbbfejleszteni?
GEORGE10-09-2007 23:59:49 // 4596
Én biztosra veszem, hogy megoldják a váltó kérdést!!
Tuti lehet kapni váltót, engem az sem érdekel ha béemvé vagy ford stb stb, bírja amit kell :-)))
Tuti lehet kapni váltót, engem az sem érdekel ha béemvé vagy ford stb stb, bírja amit kell :-)))
count M10-09-2007 23:58:36 // 4595
És legalább csinálnak vagy vesznek hozzá egy rendes váltót is, ami elbírja azt a rettenetes nyomatékot... jó lesz, jó lesz! :)
GEORGE10-09-2007 23:56:06 // 4594
Meg alul lusták és felül sem lesznek az igaziak.
A TotalCaron tesztelték a gooof 1,4T-jét és igencsak nem voltak elájulva tőle :-(
A TotalCaron tesztelték a gooof 1,4T-jét és igencsak nem voltak elájulva tőle :-(
Tibe10-09-2007 23:55:37 // 4593
Ezt nem tudom :) Mindenesetre mindkettő kurvajó motor!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
446
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?