Forum >> A jövő Alfái

mesa18-09-2007 11:09:31 // 4892
Számomra továbbra sem világos !
Magyarázd meg, szerinted miért nem az Alfára van szüksége ?!
Zool18-09-2007 10:48:30 // 4891
Ha még nem világos, hogy miért nem az Alfára van szüksége a bömönek...

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.09.18&327518

És nem véletlen, hogy porsche a VW gruppéba nyomta nem kicsi megtakarítását...
Zool18-09-2007 10:47:15 // 4890
Ha még nem világos, hogy miért nem az Alfára van szüksége a bömönek?


http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.09.18&327518
Satti18-09-2007 08:58:35 // 4889
Közeleg az Alfa Junior Klikk
Kazes☻18-09-2007 00:07:46 // 4888
Pontosan! :-)))
BadBoy17-09-2007 23:50:15 // 4887
Tudtam, hogy a dátum lesz a gond :DDDD.

De szerintem ha akkor elkezdték együtt, akkor ma is együtt agyalnak rajta, mert más nem tudok elképzelni, hogy miért nincs még a piacon, pedig autó is lenne, amibe bele lehetne rakni.

De találtam pár cikket, amik idén kelteztek, és erről a motorról szólnak. Ma már nem, de holnap a nap folyamán megkeresem őket.

Szeritnem meg nem lesz gyenge motor, ha azt nézzük, hogy csak 1DB turbót kap és valahol 3000 köbcenti környékén mozog. Jelenleg a német konkurensek dizelei sem tudnak ennyit 250LE/550NM teljesitményt. (Audi – 2967 ccm3, 233 LE/450Nm, BMW- 2997ccm3, 235 LE/500Nm, Mercedes- 2987 ccm3 224 LE/540Nm).
mesa17-09-2007 23:32:48 // 4886
Van aki ezek szerint még ma is örül egy ilyen hírnek :P :))
Wickey17-09-2007 23:31:53 // 4885
akkor pedig még hogy örültek neki :P
Wickey17-09-2007 23:31:30 // 4884
Hja.
Alfa6-ban volt, megtoldották a sor4 2.0TD-t egy hengerrel. Kuurvajó, asszem a szelepfedél olyan, hogy négy hengeré egyben van, az ötödik meg csak úgy utólag van odacsavarozva :-)
A hengerfejek azon is darabonként vannak, spéci az adagolója, a főtengelye, a blokkja, szinte minden más csereszabatos.
mesa17-09-2007 23:29:40 // 4883
Ez a hír aktualitását vesztette (2004) !!!
De vele együtt egy 3.0V6 TD 250 HP az ma már nagyon hurka, amikor már a 2.4 JTDm 210 HP ...
Wickey17-09-2007 23:29:21 // 4882
Bazzeg már három éve ülnek rajta, oszt még nem látom a cikkszámát eperben.
Mit fogok rakni a dízelgtv6 projektbe? :D
GEORGE17-09-2007 23:07:20 // 4881
Ime :-) csak meg lett :-)
GEORGE17-09-2007 23:04:51 // 4880
kiváncsian várom eme mocit :-)))
BadBoy17-09-2007 23:02:08 // 4879
Kimásolom inkább a cikket.

Új hathengeres VM Motori dízel a Fiatnál
2004. december 15. 13:41

* –Hírszerkesztő


Az olasz dízelmotor-specialista új V6-osa nagyobb Alfa, Lancia és Fiat modellekben mutatkozik be hamarosan. A VM Motori és a Fiat dízelmotor-fejlesztő részlege közösen fejlesztette ki a VR630 jelzésű háromliteres, négy vezérműtengelyes, 24 szelepes motort, ami sok tekintetben felveheti a versenyt napjaink nyolchengeres dízelmotorjaival is. Az új, 60 fokos hengerszögű V6-os csúcsteljesítménye ugyanis eléri a 250 lóerőt, legnagyobb nyomatéka pedig 550 Nm 1800-as percenkénti fordulatszámon. Készítői szerint a VR630-as megfelelő erőforrása lesz akár az Alfa 156-os váltótípusának, akár az Alfa GTV utódjának, míg a Fiat készülő nagykocsijába egy takarékosabbra hangolt, 240 lovas változat kerül. A 240 kilogrammos motor természetesen teljesíti az EU4 emissziós határértékeit, sőt, moduláris felépítésének köszönhetően lehetőséget ad a továbblépésre is. A terveket eleve úgy készítették, hogy viszonylag kevés változtatással kialakíthassanak a hathengeresből egy négyliteres V8-ast, amely a Maserati Quattroporte, vagy akár a Maserati Coupé motorterébe is beépíthető lesz.
BadBoy17-09-2007 23:01:18 // 4878
Én olajfogyi esetén nem 10.000KM/ 1L olajfogyiról tudok. A VW szalonban autóvásárlás előtt a szalon tulajdonosa azt mondta, hogy 1000KM/1L olaj fogy az első 50 ezer KM-en, és utána abbahagyja. Jah, de ha egyszer fogy az olaj, azt abba nem hagyja a motor.
Kazes☻17-09-2007 22:59:47 // 4877
2.5TD, soros 5 hengeres. Párszor bütyköltük. :-)
mesa17-09-2007 22:58:11 // 4876
Inkább írd be a címét! :))
mesa17-09-2007 22:57:28 // 4875
Így van
GEORGE17-09-2007 22:56:37 // 4873
fura, de ha már láttad......
BadBoy17-09-2007 22:56:33 // 4872
Bocsi!

Már keresem is újra. Amúgy a konkrét cikket linkeltem be, de nem tudom hová tűnt :((((((. Dolgozom rajta! :DD
mesa17-09-2007 22:56:25 // 4871
Na persze, a Hyundaiosok sem panaszkodnak :) Igaz ott nincs is kraft, de nincs is tömeg amit mozgatni kellene :)))
Kazes☻17-09-2007 22:55:48 // 4870
A haverom Alfa 6- ban.
GEORGE17-09-2007 22:55:40 // 4869
Jó van, akkor nem csak én nem találom...
BadBoy17-09-2007 22:55:32 // 4868
Sajnos az újságiró azt a márkát dicséri, és egekig magasztalja a tesztelt autóját, 1.2HTP motorral is, amelyiktől a pénzt kapja. Ha az újságiró nem elfogult, akkor meg nem kap autót :((((. Sajnos ilyenek az importőrök :(((, és ilyenek az újságirók.

TISZTELET A KIVÉTELNEK!!!
GEORGE17-09-2007 22:55:15 // 4867
hol van ez a V6 diezel?
mesa17-09-2007 22:55:06 // 4866
De miért nem konkrétan a cikket linkeled? Nem tudom ebből a hosszú listából mit kellene megnézni ...
GEORGE17-09-2007 22:52:26 // 4865
helyenkét 5???
2,5 VM-be 5?? Hol? mikor volt ilyen?
BadBoy17-09-2007 22:51:57 // 4864
Na remélem akkor ez már tényleg megdönt mindent, és elhiszed, hogy a 3.0JTD VM Motori fejlsztésű lesz, bárki tualjdona a gyár: :)

V6-os dizel
Kazes☻17-09-2007 22:51:17 // 4863
Vagy helyenként 5.
GEORGE17-09-2007 22:50:00 // 4862
odákat nem zengtem róla, de amúgy abban a korban jó volt az Alfákban!
BadBoy17-09-2007 22:47:35 // 4861
Ebben egyet értek. Sok embernek nem a csomagtartó méret a lényeg, hanem az, hogy kényelmesen, és élvezhetően tudjon utazni. Ha nem elég a lépcsőshátú, akkor meg van SW, ha az sem, akkor már szivás, de akkor meg ott vannak a Fiat kisáruszállitói :)).
GEORGE17-09-2007 22:47:20 // 4860
A 164-ben és a 155-ben jól muzsikált a 2,5 TD a voyagerben valamit módosítottak rajta.....
mesa17-09-2007 22:46:55 // 4859
Így van. Ezért nem értem az áradozásod, hogy a VM motori az mennyire jó :)))
mesa17-09-2007 22:46:05 // 4858
Igen, de a másik 50% a Penske-é, és az meg kapcsolódik a GM-hez, így egy kalap alá vehető, ha valamiről dönteni akarnak, akkor azt simán összehangolják... Persze ez csak spekuláció! :)
GEORGE17-09-2007 22:41:42 // 4857
A 2,5-ös VM soros 4 hengeres. És semmi köze a 2,4 Mjet vagy 2,4 JTD-hez :-)
mesa17-09-2007 22:39:58 // 4856
Attól függ, miben!
A Voyager tulajdonosoknak ezt ne nagyon hangoztasd, ha jóban akarsz maradni velük :))

VM motori ezekbe lett szerelve.
(2.4 s5 nem szerepel köztük)
BadBoy17-09-2007 22:37:59 // 4855
Bocs, de a GM-ről mindig az Opel ugrik be, ezért elnézést kérek.

De nincs igazad, hogy a GM 100%-os tulajdonosa a VM Motorinak.

Itt van leirva:

VM Motori vs. GM
BadBoy17-09-2007 22:31:11 // 4854
Szlovákiában az 1.8-as motor nincs is az árlistán, mert a vásárlókat nem érdekli. A GT-ből van, de arra rá se bagóznak, pedig az könnyebb autó, mint a 159-es. Abban meg igazat adok, hogy a 159-hez kell a köbcenti.

De másik oldalon nem tartom elképzelhetetlennek, hogy a 120LE-s 1.9JTD-t az 1.6 JTD-vel gofják helyettesiteni a facelift után.
mesa17-09-2007 22:30:30 // 4853
-JTD: FIAT+BOSCH fejlesztette, de elsőként a 156-ban debütált
-VM Motori: GM a tulaj, mégpedig 100%-ban (nem Opel, és nem részben)
GEORGE17-09-2007 22:25:23 // 4852
500 körüli Nm én is várok az már rendesen fogja "tolni" a gépet előre :-)
GEORGE17-09-2007 22:24:50 // 4851
A VM motork eddig is jók voltak :-)
BadBoy17-09-2007 22:23:14 // 4850
Én úgy tudom, hogy 550NM a forgatónyomatéka annak a motornak. Ami több, mint a német konkurenseké. (bmw, audi, mercedes 3 literes dizelei 1 turbóval)
BadBoy17-09-2007 22:18:58 // 4849
Én úgy tudom, hogy a VM Motori fejleszti a 3.0JTD motrot. Amiben ugyebár sajna az Opel résztulajdonos.
BadBoy17-09-2007 22:16:36 // 4848
Nem tudom, lehet hogy irták már ezt, de most olvasok vissza, és ezért most irok.

A FIAT-ban van 2.4JTDm motor, mégpedig a Cromaban, és az is 200LE-s változat.. Itt nálunk Szlovákiában meg is lehet vásásrloni, de csak és kizárólag autómata váltóval.

Szerintem az, hogy ki találta fel a JTD motrot, vagyis találta ki a közös nyomócsöves technológiát, a FIAT vagy az Alfa, neház lenne választ adni rá. Szerintem közös fejlesztés. De ezt általánosan irom, mindenkinek, arra, hogy honnét jön a JTD motor.
Tedi17-09-2007 14:32:14 // 4847
Szvsz ők maguk sem tudják, hogy mit akarnak, vagy csak nagyon dereng ott valami :) Hirtelen lett a Fiatnak pénze és mintha nem tudnák, hogy melyik tervüket valósítsák meg, teljes fejetlenség uralkodhat Milánóban. Innen legalábbis nekem úgy tűnik...
BeeGee17-09-2007 14:27:55 // 4846
Ez üdvözítő lenne :)

Úgy látszik mostanában nyitott ajtóknál brainstormolnak alfáék, annyi össze-vissza tervről hallani..
Peti16V17-09-2007 14:17:15 // 4845
Lehet, hogy már volt:
Visszatér az Alfa Romeo Duetto?
mesa14-09-2007 10:59:13 // 4844
OFF
zolee145,
ebben az M3 Challange-ben nagyon jól lehet driftelni kikapcsolt TC melett :)
mesa14-09-2007 10:26:20 // 4843
hehehe. Ez jó gondolatmenet! :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.