Forum >> A jövő Alfái
Liquid01-02-2008 11:16:47 // 6292
nem is aszonta hogy megbízható
Georgee01-02-2008 11:14:33 // 6291
Megbízható Citroen?Ezt most hallom először.A Psa konszern nem erről híres,de lehet rosszul tudom.
Atesz198701-02-2008 11:06:59 // 6290
Egy kicsit Off, de valahol kapcsolódik a témához. :)
Manapság mi az, aminél nincs minőség csökkenés? Az autóknál maradva: az olasz ugye mindig is szar volt (bár, nekem nincs vele semmi bajom 150 e km-el, amiből 30 Én tettem bele). Manapság viszont, pont az Off topicban szokás boncolgatni a Passatok, Citroenek, stb... megbízhatóságát. De még az új Honda Civic sem az a Honda többé, ami volt. Sőt, még a Mercédesz sem az a Mercédesz. Én úgy gondolom, hogy ez egy teljesen világ szintű folyamat. Röhögni fogtok, de még a füstölt sonka sem olyan izű már mint régen. Szerintem az ehhez hasonlókat mindannyian tapasztaljátok nap mint nap. Az egész autógyártás áldoz a minőség oltárán a tömeggyártás érdekében, miért adna többet az alfa ugyanazért a pénzért? Nem jótékonysági éntézmény ők sem...
Manapság mi az, aminél nincs minőség csökkenés? Az autóknál maradva: az olasz ugye mindig is szar volt (bár, nekem nincs vele semmi bajom 150 e km-el, amiből 30 Én tettem bele). Manapság viszont, pont az Off topicban szokás boncolgatni a Passatok, Citroenek, stb... megbízhatóságát. De még az új Honda Civic sem az a Honda többé, ami volt. Sőt, még a Mercédesz sem az a Mercédesz. Én úgy gondolom, hogy ez egy teljesen világ szintű folyamat. Röhögni fogtok, de még a füstölt sonka sem olyan izű már mint régen. Szerintem az ehhez hasonlókat mindannyian tapasztaljátok nap mint nap. Az egész autógyártás áldoz a minőség oltárán a tömeggyártás érdekében, miért adna többet az alfa ugyanazért a pénzért? Nem jótékonysági éntézmény ők sem...
BeeGee01-02-2008 10:33:50 // 6289
Szerintem az új motorok nem bírnak ki 100K-t csak olajcserével, legyen az dizel, benzine, alfa, bmw vagy honda. Vagy ha kibírják, utána a tulajnak inkább megéri újat venni, mint generálozni :)
a GT 30.000 olajcseréjében is kételkedem, nem hiszem hogy be foom tartani. Inkább 15.000, ami nyugodtá tesz.
Egyébként levéve a szemellenzőt, aláírom, h gyalázatos az alfák összeszerelési minősége. Saját bőrömön érzem, a GT kevésbé jól összerakott autó, mint a 156os volt. És az ára miatt már nehezebben bocsátom meg neki.
Valamint a minap olvastam, hogy a most bezárt gyár, ahol a (159, 147, gt-k készülnek) messze a fiat csoport legrosszabb gyára. Egy autóra átlagosan 10 hiba jut.. És gondolom ez nem a menet közben kinyíló kesztyűtartóra vonatkozik. Vizont pont ezek miatt zárták be ideiglenesen, talán javulás lesz.
a GT 30.000 olajcseréjében is kételkedem, nem hiszem hogy be foom tartani. Inkább 15.000, ami nyugodtá tesz.
Egyébként levéve a szemellenzőt, aláírom, h gyalázatos az alfák összeszerelési minősége. Saját bőrömön érzem, a GT kevésbé jól összerakott autó, mint a 156os volt. És az ára miatt már nehezebben bocsátom meg neki.
Valamint a minap olvastam, hogy a most bezárt gyár, ahol a (159, 147, gt-k készülnek) messze a fiat csoport legrosszabb gyára. Egy autóra átlagosan 10 hiba jut.. És gondolom ez nem a menet közben kinyíló kesztyűtartóra vonatkozik. Vizont pont ezek miatt zárták be ideiglenesen, talán javulás lesz.
BeeGee01-02-2008 10:10:29 // 6288
Nem fikáztam az 1.7D-t, kb ezt vártam el tőle, amit írtál :)
Csak Zool ne várjon ilyen futásteljesítményt egy "sportosabb" motortól.
Csak Zool ne várjon ilyen futásteljesítményt egy "sportosabb" motortól.
Ferko01-02-2008 09:41:53 // 6287
Erre én is gondoltam már. Utaltam is rá valamelyik hsz-emben.:-)
Zool01-02-2008 09:41:18 // 6286
Az Amore eddig mondjuk mindig bevált, de itt is szép listát adtak egy 80ezres 147 vásárálásnál javasolt cserékre. A motor-talk.de pl volvóból szerintem a leghasznosabb fórum világon, bármelyik nyelven is keresek. Az Alfa részuelg köze sem olyan fejlett, de azért érdemes körbeolvasni. Mellesleg onnan is terveztem a vásárlást...
Zool01-02-2008 09:37:58 // 6285
Én úgy tudom, hogy a 147nél levették a vezérműcsere intervallumát. Tehát nem ajánlás a dolog. Most már nincs kedvem újra utánaolvasni, de mintha a 146nál a vezérműszíj nem ugyanaz lenne mint a 147nél.
Ferko01-02-2008 09:33:47 // 6284
145 1.6 TS
146 1.6 TS
147 1.6 TS
156 1.6 TS
Ez mind ugyanaz a motor.:-))
146 1.6 TS
147 1.6 TS
156 1.6 TS
Ez mind ugyanaz a motor.:-))
Ferko01-02-2008 09:32:41 // 6283
Persze, léteznek a típushibák. De nem úgy, ahogyan leírtad. Ezt tapasztalatból mondjuk egy néhányen.:-)) Tudod fura volt azt olvasni, hogy nehéz alulmúlni a TS motorokat, meg hogy 60.000 felett már elszakad a vezműszíj.
Olvass körbe, persze. De szerintem nem árt az Amore-n is körbekérdezni. Mert az egy dolog, hogy olvasol valamit egy német fórumon. De szerintem többet érsz azzal, ha itt tájékozódsz.:-))
Olvass körbe, persze. De szerintem nem árt az Amore-n is körbekérdezni. Mert az egy dolog, hogy olvasol valamit egy német fórumon. De szerintem többet érsz azzal, ha itt tájékozódsz.:-))
Zool01-02-2008 09:29:48 // 6282
De neked nem 147esed van. Ott picit más, ahogy utánaolvastam...
Zool01-02-2008 09:28:21 // 6281
Ferko: ahogy írtam, most pont ilyen van célkeresztben. És mivel még nincs meg, nem teszem fel a szemellenzőt, hanem picit körbeolvasok, hogy mire érdemes figyelni.
Pl nem sokat segít egy gazdasági totálkáros autón, hoyg a tönkretevő alkatrész mondjuk "német". De rendben, akkor most ondd azt, hogy ezek a típushibák nem léteznek, marginális dolgok, és statisztikailag nem relevánsak.
Pl nem sokat segít egy gazdasági totálkáros autón, hoyg a tönkretevő alkatrész mondjuk "német". De rendben, akkor most ondd azt, hogy ezek a típushibák nem léteznek, marginális dolgok, és statisztikailag nem relevánsak.
Ferko01-02-2008 09:22:12 // 6280
Nekem 94.000 km-nél volt a negygenerál. Ekkor lett cserélve vízpumpa, vezműszíj, görgők, LMM. A termosztátom decemberben lett cserélve, mert kifingott, majd 100.000 km-nél.
Liquid01-02-2008 09:17:18 // 6279
hát sztem a vízpumpa, vezszíj és egyebek kopóeszközök, nemértem mi a bajod azzal hogy cserélni kell. Most jobb lenne ha 60 helyett 100-nál kellene cserélni 3szoros áron?
Egyébként is szkeptikus vagyok az olyanokkal mint 35k-s olajcsere intervallum meg ilyenek, lehet hogy 1-2-3 periódust kibír, aztán összeomlik, inkább legyen tervszerűen sűrűbb csere, de bírjon sokat.
Azonkívül ki tudja miket cserélnek garban/csendben különbőző offos márkáknál, úgy hogy a tulaj nem is tud róla?
Egyébként is szkeptikus vagyok az olyanokkal mint 35k-s olajcsere intervallum meg ilyenek, lehet hogy 1-2-3 periódust kibír, aztán összeomlik, inkább legyen tervszerűen sűrűbb csere, de bírjon sokat.
Azonkívül ki tudja miket cserélnek garban/csendben különbőző offos márkáknál, úgy hogy a tulaj nem is tud róla?
Ferko01-02-2008 09:15:36 // 6278
"És az sem mellékes hogyan használnak egy TS motort!!!"
Például Zool Kolléga sehogysem, mert nem volt neki!:-))))))) Ez olyan, mint amikor valaki úgy szarozza az Alfákat, hogy nem volt neki soha. Zool i súgy mond véleményt, hogy nem volt neki TS!
Például Zool Kolléga sehogysem, mert nem volt neki!:-))))))) Ez olyan, mint amikor valaki úgy szarozza az Alfákat, hogy nem volt neki soha. Zool i súgy mond véleményt, hogy nem volt neki TS!
Georgee01-02-2008 08:57:04 // 6277
Engem is megkérdezhetsz.Eddig 345.000KM-t mentem összesen Ts ekkel.
155 30e km
156 45e km
146 120e km
147 150 e km
Ha tárgyilagos akarok lenni azt mondom nem a legeslegjobb motorok,de az átlagnál messze jobbak.Ha megkapják ami kell akkor jók,ha nem keményen megbosszulják.
Ja,meg arra kell használni amire valók,nem versenyezni állandóan.Láttam jópár szétborított Ts motort szervízben 20-30e km es futással,mondták hogy ez mindennapos náluk.Hát nem tudom,aki csak ennyire becsüli az autóját az megérdemli.Az átlagnál jobb motorok ezek.
155 30e km
156 45e km
146 120e km
147 150 e km
Ha tárgyilagos akarok lenni azt mondom nem a legeslegjobb motorok,de az átlagnál messze jobbak.Ha megkapják ami kell akkor jók,ha nem keményen megbosszulják.
Ja,meg arra kell használni amire valók,nem versenyezni állandóan.Láttam jópár szétborított Ts motort szervízben 20-30e km es futással,mondták hogy ez mindennapos náluk.Hát nem tudom,aki csak ennyire becsüli az autóját az megérdemli.Az átlagnál jobb motorok ezek.
Georgee01-02-2008 08:47:04 // 6276
Úgy legyen druszám!Akkor lesz újra "majlander" az udvarban.Persze turbós mocival kell csak.
Zool01-02-2008 08:41:44 // 6275
Óvatosan az opel dízelekkel, nem is annyira offosak... :)
Nem az a célom hgy mindenárom lehúzzam a márkát, de végül is egymás között vagyunk. Egy normális motornak általában ki kell bírnia 100e km-t anélkül, hogy bármit is hozzányúljanak olajcserén kívül (vannak sztorik olyan autókról amik még olajcsere nélkül is, de az megint orosz rulett). Nem hiszem hogy bárkinkek be kell mutatni a 147 jó tulajdonságait, nem csak az alfához képest nagy ugrás előre. De ehhez képest tűrhetetlen, hogy olyan alkatrészeket építettek be a konstrukcióba, ami TERVSZERŰENelromlik. Ráadásul az eladások legnagyobb részét adó változatnál. Most legyen szó vízpumpáról vagy vezérlésmósítóról, normális márkánl ilyet 1-2 év után (legkéíőbb a facelifnél) FELVÁLTANAK (és akkor a nem halálos izzókiégésről nem is beszéltünk). Ha ennyire sok hiba van egy konstrukcióval, akkor nem a lámpák ívének átszabása lenne a facelift fő célja.
Persze lehet azzol jönni, hogy egy igazi sportszívűnek ez meg sem kottyan, de ugyabár ott vannak a komoly újautóárak (legyen szó 3,5 vagy 8 milláról) másrészt a brutális értékvesztés, kevesen engedhetjük meg magunknak az újn Alfát. (Már pedig ebből él a márka) Ha viszont a márka szeretne kifelé terjeszkedni (amerikában pl jóval kevesebb balekot (izé, rajongót) találnak), nem árt felhozni a megbízhatóságot arra a szintre, amit bármelyik offostól alapszinten elvárhatnak (pl hogy ne kelljen a motorhoz nyúlni 100.000kmig). És abba nem fér bele, hogy egy rakás dolgot kötelezően vagy javasoltan cserélnek 60e kmnél. A vezérműszíj ok, az ezek szerint benne van a kiskönyvben, de a többinél már erre sem lehet hivatkozni.
Nem az a célom hgy mindenárom lehúzzam a márkát, de végül is egymás között vagyunk. Egy normális motornak általában ki kell bírnia 100e km-t anélkül, hogy bármit is hozzányúljanak olajcserén kívül (vannak sztorik olyan autókról amik még olajcsere nélkül is, de az megint orosz rulett). Nem hiszem hogy bárkinkek be kell mutatni a 147 jó tulajdonságait, nem csak az alfához képest nagy ugrás előre. De ehhez képest tűrhetetlen, hogy olyan alkatrészeket építettek be a konstrukcióba, ami TERVSZERŰENelromlik. Ráadásul az eladások legnagyobb részét adó változatnál. Most legyen szó vízpumpáról vagy vezérlésmósítóról, normális márkánl ilyet 1-2 év után (legkéíőbb a facelifnél) FELVÁLTANAK (és akkor a nem halálos izzókiégésről nem is beszéltünk). Ha ennyire sok hiba van egy konstrukcióval, akkor nem a lámpák ívének átszabása lenne a facelift fő célja.
Persze lehet azzol jönni, hogy egy igazi sportszívűnek ez meg sem kottyan, de ugyabár ott vannak a komoly újautóárak (legyen szó 3,5 vagy 8 milláról) másrészt a brutális értékvesztés, kevesen engedhetjük meg magunknak az újn Alfát. (Már pedig ebből él a márka) Ha viszont a márka szeretne kifelé terjeszkedni (amerikában pl jóval kevesebb balekot (izé, rajongót) találnak), nem árt felhozni a megbízhatóságot arra a szintre, amit bármelyik offostól alapszinten elvárhatnak (pl hogy ne kelljen a motorhoz nyúlni 100.000kmig). És abba nem fér bele, hogy egy rakás dolgot kötelezően vagy javasoltan cserélnek 60e kmnél. A vezérműszíj ok, az ezek szerint benne van a kiskönyvben, de a többinél már erre sem lehet hivatkozni.
Tom1231-01-2008 23:00:25 // 6274
"de ha körülnézel a hasonló teljesítményű/méretű offosok között, azok sem esznek kevesebbet."
Ja, meg a szíjszakadás, meg más "gutaütés" sem idegen tőlük. Volt már olyan esetem is offossal, hogy előírás szerint cseréltettem /márkaszerviz/ vezérszíjat, utána nem egész 30e km-t mentem vele és elszakadt. Megjavították, azóta megy /vele valaki azóta is...:-)/. Én is írogathattam volna fórumokba akkor, hogy ilyen, meg olyan ócska ez, meg az a motor, meg, hogy 60001 km-nél szétugrik a szíj, stb... Ilyen minden "szíjas" motornál előfordul és kész. Mondhatnám úgy is, hogy "benne van a pakliban"...
Ja, meg a szíjszakadás, meg más "gutaütés" sem idegen tőlük. Volt már olyan esetem is offossal, hogy előírás szerint cseréltettem /márkaszerviz/ vezérszíjat, utána nem egész 30e km-t mentem vele és elszakadt. Megjavították, azóta megy /vele valaki azóta is...:-)/. Én is írogathattam volna fórumokba akkor, hogy ilyen, meg olyan ócska ez, meg az a motor, meg, hogy 60001 km-nél szétugrik a szíj, stb... Ilyen minden "szíjas" motornál előfordul és kész. Mondhatnám úgy is, hogy "benne van a pakliban"...
GEORGE31-01-2008 22:36:11 // 6273
piritut kérdezd meg mennyit ment a TS-el!
GEORGE31-01-2008 22:35:44 // 6272
Tehát ilyen szarok ezek az Alfák???
más márkánál semmi gond a motorokkal??????
pl rönyő 1,5 dci-k , opel diesel mocik.....
más márkánál semmi gond a motorokkal??????
pl rönyő 1,5 dci-k , opel diesel mocik.....
GEORGE31-01-2008 22:32:21 // 6271
3-4 ért most a Grande Puntok mennek és kelendőek is, tuti a Grande felső árától fog kezdödni a Junior, és szerintem nem lesz érte sok pénz.
GEORGE31-01-2008 22:30:46 // 6270
Azért tényleg nem kéne a földbe dögölni a TS mocikat!!
Az nem igaz, hogy 50ezrenként vagy 60ezrenkét szétszakadnak!!!
Az hogy olvastál róla az egy dolog.
És az sem mellékes hogyan használnak egy TS motort!!!
Az nem igaz, hogy 50ezrenként vagy 60ezrenkét szétszakadnak!!!
Az hogy olvastál róla az egy dolog.
És az sem mellékes hogyan használnak egy TS motort!!!
GEORGE31-01-2008 22:29:18 // 6269
azért hidd el 7 misi nem lesz a Junior!!!! Az már nagyon közel lenne a 159 árához.
Figyeld meg, hogy 4 millától fog indulni!
Figyeld meg, hogy 4 millától fog indulni!
13731-01-2008 22:13:44 // 6268
off 820 ezret tettünk bele 15 év alatt családilag az 58 lóerős 1.7D-be, motorgenerál nem volt, szerviz is csak hébe-hóba, mert nem volt rá pénzünk. Az egész autó szétrohadt körülötte, de a motor ment. Minden autót lehet szeretni valamiért. on
GT Ɨ|ѯ31-01-2008 19:53:52 // 6267
Bizony,jöhetne már!!!:-)))
BeeGee31-01-2008 11:10:38 // 6266
Ez azért költői túlzás.
Azért mert van egy gyengébb pontja a motornak, - ami egyébként szervizkönyv szerint kötelező cserés 60nál, tehát felhívják rá a figyelmet - nem mondanám hogy szar motor.
Vagy mitől jó egy motor? 1.7D az asztmában jó? Gondolom azzal ki lehet menni a világból homokkal a tankjában is. Kéne?
Személyes tapasztalatom TS-el összesen 200.000 km. Szíjszakadás egyiknél sem volt. 146 ette az olajat, de annak más okai voltak, nem ermészetes elkopás. 156 nem szerette az olajat, nem ette a szíjakat, sőt, még a vezérlés is rendben volt 75.000nél, mikor megváltam tőle. Szerintem jó motor volt nagyon. Hozzáteszem, 0-75.000 ig én használtam és nem hanyagoltam a kötelezőket. Ha ezt elviccelik, akkor nem sajnálom őket, de ne is szarozzák le a motort.
Azért mert van egy gyengébb pontja a motornak, - ami egyébként szervizkönyv szerint kötelező cserés 60nál, tehát felhívják rá a figyelmet - nem mondanám hogy szar motor.
Vagy mitől jó egy motor? 1.7D az asztmában jó? Gondolom azzal ki lehet menni a világból homokkal a tankjában is. Kéne?
Személyes tapasztalatom TS-el összesen 200.000 km. Szíjszakadás egyiknél sem volt. 146 ette az olajat, de annak más okai voltak, nem ermészetes elkopás. 156 nem szerette az olajat, nem ette a szíjakat, sőt, még a vezérlés is rendben volt 75.000nél, mikor megváltam tőle. Szerintem jó motor volt nagyon. Hozzáteszem, 0-75.000 ig én használtam és nem hanyagoltam a kötelezőket. Ha ezt elviccelik, akkor nem sajnálom őket, de ne is szarozzák le a motort.
Zool31-01-2008 10:56:16 // 6264
Szerinten ennél többről van szó. A régi turbókat simán garancián belül meg lehetett ölni, akát egy EVÓban, akár egy turbódízelben. Utóbbiban nem feltétlenül természetes a tulajoknak a bemelegítés/levezetés, több ismerősöm is járt régi etchnológiájú (2002 előtti) TVjével úgy, hogy garisan cserélték (volt aki 600kmnél!) . A mostani dízeleknél már figyelnek rá, pl külön hűtőkör van, ami nem engedi a turbót besülni a gyújtás levételét követően sem (tipikus régi turbógyilkos helyzet, autópályás csapatás után kiállni tankolni, ez lp egy EVÓnál nagyon hirtelen el tud jönni, de a mit sem sejtő dízeltulajokat is fenyegeti veszély).
Feltételezem, hogy erre már figyeltek az új turbóbenyásoknál, mert sok pénzébe kerülhet a Fiatnak a sok garis turbócsere.
Feltételezem, hogy erre már figyeltek az új turbóbenyásoknál, mert sok pénzébe kerülhet a Fiatnak a sok garis turbócsere.
TarP31-01-2008 09:39:40 // 6263
Női tulajtól. 3. auókénzt használt :)
Tibe31-01-2008 09:27:06 // 6262
Már látom a használtautós hirdetéseket: sérülésmentes, megkímélt turbós autó jó áron eladó! :DDD
Liquid31-01-2008 09:20:15 // 6261
DEEEEEEEEEEEE :))
Grando31-01-2008 09:16:55 // 6260
Ez sajna benne van a pakliban, ahogy most is. Na de akkor ne legyen ilyen motor... ? ;))
Liquid31-01-2008 09:10:38 // 6259
nem is tőled féltjük :)
csak félő, hogy mire oda jut egy ilyen 1.8T, hogy megvehetjük használtan, a nem megfelelő használat miatt oda lesz nagyon.
csak félő, hogy mire oda jut egy ilyen 1.8T, hogy megvehetjük használtan, a nem megfelelő használat miatt oda lesz nagyon.
TarP31-01-2008 09:08:19 // 6258
Ja,a Turbó motorral meg kell tanuni bánni, de nekem ez nem okozott gondot és én sem okoztam gondot a 2.0V6 turbó-nak pedig már kb 3.5éve hajtom.
Úgyhogy jöhet az 1.8Turbó. Nem félek! :)
Úgyhogy jöhet az 1.8Turbó. Nem félek! :)
Zool30-01-2008 21:22:25 // 6257
Nem is adtam fel. Egy helyes kis 1.6TS distinctive-et már elvittek az orrom elől. 77e km-rel minden cserélve számlával. De nem sietek, kivárom a követező hasonlót. Mondjuk az asszonynak lenne, de szerintem gyakran elvinném egy körre...
Grando30-01-2008 21:20:02 // 6256
Van aki meg azt írja, hogy 120.000-nél cserélt szíjas motornak semmi baja, olyat is látott már.
Egyébként pedig arra céloznak - ahogy futólag beleolvastam az egyik oldalba -, hogy az előírt csereintervallumot be kell tartani. Ezt 60.000 km-re vitték le 80.000-ről. Szóval ennyi. Pörgős erős motor, vigyázni kell rá. ;))
Egyébként pedig arra céloznak - ahogy futólag beleolvastam az egyik oldalba -, hogy az előírt csereintervallumot be kell tartani. Ezt 60.000 km-re vitték le 80.000-ről. Szóval ennyi. Pörgős erős motor, vigyázni kell rá. ;))
Zool30-01-2008 21:09:51 // 6255
Tényleg. Erre emlékeztem:
http://www.motor-talk.de/forum/alfa-147-bj-02-zahnriemen-kaputt-kosten-t1504805.html?highlight=zahnriemen#post13100283
http://www.motor-talk.de/forum/alfa-147-bj-02-zahnriemen-kaputt-kosten-t1504805.html?highlight=zahnriemen#post13100283
Tedi30-01-2008 20:51:29 // 6254
Bocsika, de ha valaki tesz nagy ívből a vezérlés állapotára, az meg is érdemli a sorsát. By the way ezek a postok, ha jól értelmezem nem arról szólnak, hogy a motor meghalt 60K km után.
Továbbra sem azt mondom, hogy a TS motorok hibátlanok, sőt, a 2 literes elég érzékeny (ez tapasztalat), de azért koránt sem olyan vészes a helyzet, mint azt Te felvázoltad.
Továbbra sem azt mondom, hogy a TS motorok hibátlanok, sőt, a 2 literes elég érzékeny (ez tapasztalat), de azért koránt sem olyan vészes a helyzet, mint azt Te felvázoltad.
Zool30-01-2008 20:44:03 // 6253
Pár példa némettudással bíróknak:
http://www.motor-talk.de/forum/mein-147-hat-nen-motorschaden-t1564435.html?highlight=motorschaden#post13622243
Ajánlott:
http://www.motor-talk.de/forum/zahnriemen-t1524988.html?highlight=motorschaden#post13333494
Diesel:
http://www.motor-talk.de/forum/zahnriemenwechsel-bei-147-t1564626.html?highlight=motorschaden#post13721165
Ez mondjuk nem vezérmű, de nem is volt rá ideje:
http://www.motor-talk.de/forum/kurbelwellenschaden-alfa147-baujahr-03-t1681247.html?highlight=motorschaden#post14687616
156
http://www.motor-talk.de/forum/zahnriemenwechsel-bei-alfa-156-2-0-t1549811.html?highlight=motorschaden#post13810233
Mondjuk én többre emlékeztem, de hirtelen ennyi...
Mindenki azt írja, hogy 60e vagy 5 év vagy nagy baj lesz. Van aki csodálkozva írja, hogy már elment 80e-et, de neki azt javasolják, hogy inkább vontassa a szervízig...
http://www.motor-talk.de/forum/mein-147-hat-nen-motorschaden-t1564435.html?highlight=motorschaden#post13622243
Ajánlott:
http://www.motor-talk.de/forum/zahnriemen-t1524988.html?highlight=motorschaden#post13333494
Diesel:
http://www.motor-talk.de/forum/zahnriemenwechsel-bei-147-t1564626.html?highlight=motorschaden#post13721165
Ez mondjuk nem vezérmű, de nem is volt rá ideje:
http://www.motor-talk.de/forum/kurbelwellenschaden-alfa147-baujahr-03-t1681247.html?highlight=motorschaden#post14687616
156
http://www.motor-talk.de/forum/zahnriemenwechsel-bei-alfa-156-2-0-t1549811.html?highlight=motorschaden#post13810233
Mondjuk én többre emlékeztem, de hirtelen ennyi...
Mindenki azt írja, hogy 60e vagy 5 év vagy nagy baj lesz. Van aki csodálkozva írja, hogy már elment 80e-et, de neki azt javasolják, hogy inkább vontassa a szervízig...
perdix30-01-2008 20:16:49 // 6252
Hát a láncos TS ben 290000km van, eszegeti az olajat, de egészségére! És bármikor megfutom még ma is vele a 200-210 et ÓRA szerint. Juliusban 2000 km es Olaszo-i bevetésen volt, egy tankból 830 km t elment..........minden dícséret neki!
Nem hiába keresek bele egy zsiruj 2.0 8V mocit.........megérdemelné!
Nem hiába keresek bele egy zsiruj 2.0 8V mocit.........megérdemelné!
Liquid30-01-2008 19:57:08 // 6250
ez azért nem egészen így van. A TS simán elmegy 70-100e Km-t egy vezérműszíjal, csak mivel előfordul a szakadás ezért ajánlott 60e-nél cserélni, 60e előtt csak nagyon ritkán van probláma, ha van az is más miatt, mint pl. beállt a vízpumpa, elszakadt a hosszbordás és annak egy darabja cseszte szét a vezérműszaíjat stb.
Az olajfogyás sem mindenkinél van, az enyém pl. abszolut nem eszi az olajat pedig 160e km van benne.
A fogyasztás lábméretfüggő, de ha körülnézel a hasonló teljesítményű/méretű offosok között, azok sem esznek kevesebbet.
Az olajfogyás sem mindenkinél van, az enyém pl. abszolut nem eszi az olajat pedig 160e km van benne.
A fogyasztás lábméretfüggő, de ha körülnézel a hasonló teljesítményű/méretű offosok között, azok sem esznek kevesebbet.
GabCsi30-01-2008 19:42:05 // 6249
163ezren van túl az autó 0, azaz nulla olajfogyasztás melett, légtömegmérő, lambda csere nélkül. Odafigyelés dolga.
Ferko30-01-2008 19:40:25 // 6248
Ja bocs.....nekem volt már 6,5 liter a fogyasztásom is. Bemértem, úgyhogy tuti annyi. Igaz végig 110-zel mentem, kinszenvedés volt a vége, de meg akartam nézni.
Amikor meg nyomta neki 150-170-nel néhol, vagy visszahárompadlógáz, akkor sem volt több 10 liternél a fogyi. Ez egészen jónak mondható.:-)
Amikor meg nyomta neki 150-170-nel néhol, vagy visszahárompadlógáz, akkor sem volt több 10 liternél a fogyi. Ez egészen jónak mondható.:-)
Tedi30-01-2008 19:37:26 // 6247
Nem csak magas a benzin és olajfogyasztásuk, és sokan nem élik túl a 60e km-t .
Mutass nekem egy TS motort, ami nem élte túl a 60 ezredik kilóméterét, mert én olyat még nem láttam! Nem mondom, hogy hibátlanok, de sem az 1.6-os, sem a 2.0 nem hagyott cserben és mindegyikben 140.000+ km van/volt.
A fogyasztásról meg annyit, hogy az 1.6 8.5 litert, a QV meg 9-10 litert eszik, lábam aktuális állásától függően. A 2.2-es JTS 159 meg 13-at, no comment.
Mutass nekem egy TS motort, ami nem élte túl a 60 ezredik kilóméterét, mert én olyat még nem láttam! Nem mondom, hogy hibátlanok, de sem az 1.6-os, sem a 2.0 nem hagyott cserben és mindegyikben 140.000+ km van/volt.
A fogyasztásról meg annyit, hogy az 1.6 8.5 litert, a QV meg 9-10 litert eszik, lábam aktuális állásától függően. A 2.2-es JTS 159 meg 13-at, no comment.
Ferko30-01-2008 19:28:39 // 6246
Nem egy TS tulaj van itt, akinek egy csepp olajat nem eszik az autó olajcserétől olajcseréig. Olajtól függ.
Fék: ki hogy vezet, attól függ. Ebben egyetértünk.:-))
Benzin: vezetéstől függ.
Fék: ki hogy vezet, attól függ. Ebben egyetértünk.:-))
Benzin: vezetéstől függ.
GT Ɨ|ѯ30-01-2008 19:22:34 // 6245
nemcsak dacia-nézz körül más típusok árainál:-)))))
3-4 milla közé belőve lehetne nagy sikersztorit csinálni.
3-4 milla közé belőve lehetne nagy sikersztorit csinálni.
Zool30-01-2008 19:21:13 // 6244
Nem csak magas a benzin és olajfogyasztásuk, és sokan nem élik túl a 60e km-t .
Arra figyelek a hirdetéseknél, hogy meg legyen a 60ezres nagycserék, inkább legyen benne picit több km.
De ezek után szerinten senki se szóljon be a 159re, csak azért, mert elkapta egy kis nosztolgia.
Persze lehet, hogy a fogyi relaítv, az állítólag kopó fékekről annyit, hogy az én motofékezős stílisommal újszerű fékekkel adtam el az Alfit 40e km-rel.
Arra figyelek a hirdetéseknél, hogy meg legyen a 60ezres nagycserék, inkább legyen benne picit több km.
De ezek után szerinten senki se szóljon be a 159re, csak azért, mert elkapta egy kis nosztolgia.
Persze lehet, hogy a fogyi relaítv, az állítólag kopó fékekről annyit, hogy az én motofékezős stílisommal újszerű fékekkel adtam el az Alfit 40e km-rel.
Ferko30-01-2008 19:15:16 // 6243
OKé, lehet, hogy a 147-esekre ez jellemző, mer tmondjuk nem ugyanolyan volt már a vezműszíj, vagy mittomén. De ez nem azt jelenti, hogy a TS motorok szarok!:-))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
598
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?